sveiki kiek kainoja cipas i audi a6(c4) 103kw

Created by User 2011-01-04
2011-01-04 20:08
ir kiek padidetu kw aciu:)
2011-01-04 20:32
?
2011-01-04 21:00
apie 700lt.pridetu apie 25 o gal ir iki 130kw isviso.
2011-01-04 21:49
a 4 bent 1.9 81kw kainuoja 400-450lt jokiu dezuciu pan tiesiog cipuoja per pc ten palituoja perdaro ir nauja programa yraso i tavo masinos pc tada kitais parametrais jau snioja tavo auto . yra neisnaudotos galios rezervas paliktas tai jy panaudoja . o tu dezuciu net pirkti nebandykite sudu sudas, .
2011-01-04 21:54
o kiek saliarkos ims?
2011-01-04 22:43
2011-01-04 21:49 wrote: a 4 bent 1.9 81kw kainuoja 400-450lt jokiu dezuciu pan tiesiog cipuoja per pc ten palituoja perdaro ir nauja programa yraso i tavo masinos pc tada kitais parametrais jau snioja tavo auto . yra neisnaudotos galios rezervas paliktas tai jy panaudoja . o tu dezuciu net pirkti nebandykite sudu sudas, .
nieko nelituoja tiesiog perprogramuoja kompa ir viskas.o del tu dezutciu tai pritariu
2011-01-04 22:45
2011-01-04 21:54 wrote: o kiek saliarkos ims?
ims maziau truputuka:)as pats vektra cipavau tai skirtumas jauciasi
2011-01-05 08:13
2011-01-04 21:00 wrote: apie 700lt.pridetu apie 25 o gal ir iki 130kw isviso.
svajok is naujo kad 13-14metu senumo varikliui dadetu 27kw.... jei motoras mazai but beges ir tvarkingas tai dziaugtumeis bent 20cia daugiau, dabar.... jei pavyks 12-15 bus irgi geras rezultatas.
2011-01-05 14:33
200000km prabeges
2011-01-05 14:44
2011-01-04 20:08 wrote: ir kiek padidetu kw aciu:)
http://www.chiptuning.lt/index.php?act=chip&viewModel=2
2011-01-05 14:58
2011-01-04 21:54 wrote: o kiek saliarkos ims?
2011-01-04 22:45 wrote: ims maziau truputuka:)as pats vektra cipavau tai skirtumas jauciasi:smoke:
Tai paaiškink Kaip čia dabar išeina galios daugiau , o ima kuro mažiau. Tai iš kur ta papildoma galia? Iš šventos dvasios atsiranda?
2011-01-05 15:23
2011-01-04 21:54 wrote: o kiek saliarkos ims?
2011-01-04 22:45 wrote: ims maziau truputuka:)as pats vektra cipavau tai skirtumas jauciasi:smoke:
2011-01-05 14:58 wrote: Tai paaiškink Kaip čia dabar išeina galios daugiau , o ima kuro mažiau. Tai iš kur ta papildoma galia? Iš šventos dvasios atsiranda?:lol:
Perprogramuoja tavo variklio smegenys, t.y. ECU
2011-01-05 15:34
2011-01-04 21:54 wrote: o kiek saliarkos ims?
2011-01-04 22:45 wrote: ims maziau truputuka:)as pats vektra cipavau tai skirtumas jauciasi:smoke:
2011-01-05 14:58 wrote: Tai paaiškink Kaip čia dabar išeina galios daugiau , o ima kuro mažiau. Tai iš kur ta papildoma galia? Iš šventos dvasios atsiranda?:lol:
Aš kaip isivaizduoju, akseleratoriu spaudžiant iki kokiu 70% galios gauni praktiskai tiek pat kiek be cipo, bet kai spaudi labiau, tada ir gauni ta didesni kw skaičiu, nes perprogramavus panaikinamas gamykloje nustatytas limitas, na kažkas paanšaus, o ir kuro spaudžiant ims daug daugiau. O va vaziuojant ekonomiskai galios gausi tik simboliskai ir kuro ekonomija gal siek tiek pagerės nes perprogramuojama jau su 21 amziaus įranga ir ziniomis. Čia as taip galvoju
2011-01-05 15:38
Pas pazystama A3 cipiuota 1.9dizelis is66kw pakele iki kazkur80 trasoj ryja apie5 metai97
2011-01-05 16:13
2011-01-04 21:49 wrote: a 4 bent 1.9 81kw kainuoja 400-450lt jokiu dezuciu pan tiesiog cipuoja per pc ten palituoja perdaro ir nauja programa yraso i tavo masinos pc tada kitais parametrais jau snioja tavo auto . yra neisnaudotos galios rezervas paliktas tai jy panaudoja . o tu dezuciu net pirkti nebandykite sudu sudas, .
teisingai apie tas sudinas dezutes sneki.man audi b4 95m 1, 9tdi pries 2 metus geroj firmoj cipavo 600lt kainavo buvo 66kw o cipa imetus 85kw.trauka iskart kitokia ir ekonomiskesne liko
2011-01-05 16:46
http://obd.ec.cz/PowerBox/ cia va yra geras paziurekit
2011-01-05 17:21
2011-01-05 16:46 wrote: http://obd.ec.cz/PowerBox/ cia va yra geras paziurekit
2011-01-05 19:26
2011-01-05 16:46 wrote: http://obd.ec.cz/PowerBox/ cia va yra geras paziurekit
idomu kam ta pasta ar kas ten tokio.matyt del ausinimo ar apsauga kazkokia?
2011-01-05 21:11
2011-01-05 16:46 wrote: http://obd.ec.cz/PowerBox/ cia va yra geras paziurekit
2011-01-05 19:26 wrote: :thumbup::smilewink: idomu kam ta pasta ar kas ten tokio.matyt del ausinimo ar apsauga kazkokia?
kramtoma guma ten iskramtyta
2011-01-06 08:19
2011-01-04 21:00 wrote: apie 700lt.pridetu apie 25 o gal ir iki 130kw isviso.
2011-01-05 08:13 wrote: svajok is naujo kad 13-14metu senumo varikliui dadetu 27kw.... jei motoras mazai but beges ir tvarkingas tai dziaugtumeis bent 20cia daugiau, dabar.... jei pavyks 12-15 bus irgi geras rezultatas.
2011-01-05 14:33 wrote: 200000km prabeges
200000 cia buwo pries II pasaulini....
2011-01-06 08:21
2011-01-04 21:54 wrote: o kiek saliarkos ims?
2011-01-04 22:45 wrote: ims maziau truputuka:)as pats vektra cipavau tai skirtumas jauciasi:smoke:
2011-01-05 14:58 wrote: Tai paaiškink Kaip čia dabar išeina galios daugiau , o ima kuro mažiau. Tai iš kur ta papildoma galia? Iš šventos dvasios atsiranda?:lol:
nu jau gi buwo sneketa kitoj temoj.... Esme ta kad jei pedala laikai vienoj padety tada kompas pareguliuoja taip sukimo momenta kad jo kuo maziau reiktu judeti pastoviu greiciu, jei stipriai nuspaudi tada gruda kaip reikalas ir ryja daugiau. Zodziu spaudi ima daugiau, nespaudi ima maziau. Niekas nesako kad po cipo sumazes wisais atwejais, cia marketingo triukas. NOrs nemanau kad kas nors cipuoja tam kad taupytu degalus.... Nes kol tas cipavimas atsipirks tai ojej ojej.
2011-01-06 12:39
as cipavausi pvz kad butu smagiau su ja vazinetis ir kai paspaudi eitu geriau o apie taupima net negalvojiau nes nesutaupisi tu litu ka isleidei ant cipavimo na nebent po kokiu 10metu ir atsipirktu
2011-01-06 12:46
ir vel tralialia balalaika cips.KUR KONKRECIAI, ANT KURIO DYNA STENDO "uzcipaves" kas nors matavo NM?Kaip turetu veikt, teorijos, pasiimt "franku"
2011-01-06 12:49
2011-01-04 22:45 wrote: ims maziau truputuka:)as pats vektra cipavau tai skirtumas jauciasi:smoke:
2011-01-05 14:58 wrote: Tai paaiškink Kaip čia dabar išeina galios daugiau , o ima kuro mažiau. Tai iš kur ta papildoma galia? Iš šventos dvasios atsiranda?:lol:
2011-01-06 08:21 wrote: nu jau gi buwo sneketa kitoj temoj.... Esme ta kad jei pedala laikai vienoj padety tada kompas pareguliuoja taip sukimo momenta kad jo kuo maziau reiktu judeti pastoviu greiciu, jei stipriai nuspaudi tada gruda kaip reikalas ir ryja daugiau. Zodziu spaudi ima daugiau, nespaudi ima maziau. Niekas nesako kad po cipo sumazes wisais atwejais, cia marketingo triukas. NOrs nemanau kad kas nors cipuoja tam kad taupytu degalus.... Nes kol tas cipavimas atsipirks tai ojej ojej.
Ar tu bent zinai kur DYNO stendas realus yra?Kur matatuoji AG ir NM , gal pasakų kygutėje
2011-01-06 12:51
2011-01-06 12:46 wrote: ir vel tralialia balalaika cips.KUR KONKRECIAI, ANT KURIO DYNA STENDO "uzcipaves" kas nors matavo NM?Kaip turetu veikt, teorijos, pasiimt "franku"
cipavo vokietijoj draugelis dirba servize tai papigam(700lt) padare viska ir ismatavo ir nereikia cia lialia ir garantini man padare visoj europoi 90tuks km
ir spekit kiek kw turiu dabar:)
2011-01-06 12:53
Tai kiek išmatavo, lialialia balalaika, kur LT bent VIENAS MATAVOT klausiu po neva"čipavimo" ir kur stendas?Niu čipser kur įrodymai?Ogi pasaka, faktų NERASTA
2011-01-06 13:00
2011-01-06 12:53 wrote: Tai kiek išmatavo, lialialia balalaika, kur LT bent VIENAS MATAVOT klausiu po neva"čipavimo" ir kur stendas?Niu čipser kur įrodymai?Ogi pasaka, faktų NERASTA:thumbdown:
man parode kai matavo 100kw su trupuciu nes ne ligus skaicius gaunasi matavimo.aisku lietuvoj nematavau ir necipuociau nes tikru meistru ira maza kas moka tai padaryti.nes draugelis cipavo ar vektra lietuvoje tai naudos nieko daug is to cipo nepaliginsi su maniske.
2011-01-06 19:42
jei cipuoji 66kw tai jo ekonomija siokia toke yran bet lb ten nedaug. o uzcipavus 81kw sanaudos dideja apie litra cia kad ant visu motoru sanaudos sumazeja taip tikrai nera pagalvok nori kad eitu tavo masiniukas ten ta kompa pachimicina nauja programa su nustatymais ypucia pan. keiciasi ir paduodamo kuro kiekis.
2011-01-06 20:13
2011-01-06 12:53 wrote: Tai kiek išmatavo, lialialia balalaika, kur LT bent VIENAS MATAVOT klausiu po neva"čipavimo" ir kur stendas?Niu čipser kur įrodymai?Ogi pasaka, faktų NERASTA:thumbdown:
ka cia suda malat kaune ira stendas ir padorios kainos
http://www.vimota.lt/dyno.html
pasiziurekit
http://www.chiptuning.lt/index.php?act=chip&viewModel=2 o cia rasit visus duomenis po cipavimo pries cipavima
asmeniskai man cipavo vr6 2.8 ir vimotoj su nuolaida ant stendo state po cipavimo masina vaziuoja kaip priekaba atkabinus kuro sanaudos tikrai nedideja nes variklij ira rezervas galios kompo valdima perprogramuoja ir variklis dirba pilnu pajegumu, rezerva palieka kad neistaskytu jaunimas smegenu ant asfalto stato ribotuva
2012-01-24 22:05
as cipavau savo a6 2.5TDI 103kw pirkau is ebay kaina 100eu du simtakojai vadinami, isemi gamyklinius ir istatai tuos galia padidejo sanaudos sumazejo viso gavosi 136kw su siurbliu problemu neturejau kaip daugelis pezejo isvazinau su ja 2 metus
2012-01-24 22:42
Na apie tai buvo jau daug kalbeta, seip jei normaliai darant reikia pradeti ziureti kokios bukles siurblys, turbina, purkstukai. norint pakelti KW. ir Nm reikia jei geras siurblys
1) pradziai paspausti kuro padavima , reguliuojant siurbly nukelus dangteli dedant tarpineles, tai yra gal kruopstus ir ilgas , nuobodus darbas, surenki ir vel jungi prie kompo, ir taip gali tekti net ne viena karta!!!
2) turbina turi tureti minimalu laisvuma
3)reikia tikrinti purkstukus
4) na atlikus daug maz sias proceduras nereikia jokiu "deziu deti ar simtakoju" o yra tiesiog perasoma ECU, kitaip tariant valdymo kompiuterio programa, kuri paduoda daugiau kuro, pakelia galia ant mazesniu apsuku, kas duoda vaziavimo astruma. Seip normaliai perrasius programa yra kiekvienai masinai individualiai dar reguliuojama, yra statoma ant stendo, risama dirzais, jungiama aparatura ir kaip sako kylam i dangu!!! ziurima pagal variklio agregatu darba ir kompo parametrus, reikalingi reguliavimai . Na ir po viso sito jau i trasa!!
Dar priedo, 103 kw. 6 begiu , jei sankaba plaukiojanti jos riba yra 380 Nm., norint tokia palikti nera garantijos kiek ji laikys, todel jei nera nora investuoti pinigu, tai yra mazinama bent iki 360 Nm. , arba keisti jei paplesisi bent po metu i paprasta.
seip as asmeniskai visas perputinejau del ekonomijos, nors kaip sakoma norint galios reikia ir kuro ir dumu turi buti. seip esu gan patenkintas, kai reikia lenkti tai net minciu nera musti mazesne pavara, o tik ant pedalo ir vsio
2012-01-24 22:54
2011-01-04 20:08 wrote: ir kiek padidetu kw aciu:)
2012-01-24 22:42 wrote: Na apie tai buvo jau daug kalbeta, seip jei normaliai darant reikia pradeti ziureti kokios bukles siurblys, turbina, purkstukai. norint pakelti KW. ir Nm reikia jei geras siurblys
1) pradziai paspausti kuro padavima , reguliuojant siurbly nukelus dangteli dedant tarpineles, tai yra gal kruopstus ir ilgas , nuobodus darbas, surenki ir vel jungi prie kompo, ir taip gali tekti net ne viena karta!!!
2) turbina turi tureti minimalu laisvuma
3)reikia tikrinti purkstukus
4) na atlikus daug maz sias proceduras nereikia jokiu "deziu deti ar simtakoju" o yra tiesiog perasoma ECU, kitaip tariant valdymo kompiuterio programa, kuri paduoda daugiau kuro, pakelia galia ant mazesniu apsuku, kas duoda vaziavimo astruma. Seip normaliai perrasius programa yra kiekvienai masinai individualiai dar reguliuojama, yra statoma ant stendo, risama dirzais, jungiama aparatura ir kaip sako kylam i dangu!!! ziurima pagal variklio agregatu darba ir kompo parametrus, reikalingi reguliavimai . Na ir po viso sito jau i trasa!!
Dar priedo, 103 kw. 6 begiu , jei sankaba plaukiojanti jos riba yra 380 Nm., norint tokia palikti nera garantijos kiek ji laikys, todel jei nera nora investuoti pinigu, tai yra mazinama bent iki 360 Nm. , arba keisti jei paplesisi bent po metu i paprasta.
seip as asmeniskai visas perputinejau del ekonomijos, nors kaip sakoma norint galios reikia ir kuro ir dumu turi buti. seip esu gan patenkintas, kai reikia lenkti tai net minciu nera musti mazesne pavara, o tik ant pedalo ir vsio
kokias tu tarpineles nori det i siurbly?:Dturbnina neturi turet jauciamo laisvumo...yra tik leidziamas laisvumas...sakai, nereikia zemint pavaros?tarkim jai vaziuoji 70km/h 5 begiu su savo ceske, tai taip pist ir pagreitejo ji?:Dnesvaik...turi 4 pavara mest tada bus efektas iskart, o taip tai gali gaza dugnais laikyt ir nko nebus, kol auto nepasieks mazdauk 2tukst apsuku, gal 1.9tuks...pas 2.5 gan didele turbina, tai kad ja isukt reik nemazai ismetamuju duju, o kad butu ismetamuju duju, reik apsuku.kad galetum drasiai ir bet kada lenkt nezemines pavaros reiktu pasistatyt vnt20 turbina, kintamos geometrijos, jau su ja tai smagu vaziuot.
2012-01-24 23:12
Nu ne tarpines, o saibutes kitaip tariant!!!
o kas liecia kaip tu sakai vaziavima 70 km. 5 saiba, tai ir yra reguliavimo esme variklio astrume, butent sakau kad nereikia jungti, nes tik paspaudus gaza kinta misinys kuris degdamas sudaro daugiau dumu ir greiciau isuka turbina
2012-01-24 23:18
2011-01-05 08:13 wrote: svajok is naujo kad 13-14metu senumo varikliui dadetu 27kw.... jei motoras mazai but beges ir tvarkingas tai dziaugtumeis bent 20cia daugiau, dabar.... jei pavyks 12-15 bus irgi geras rezultatas.
2011-01-05 14:33 wrote: 200000km prabeges
2011-01-06 08:19 wrote: 200000 cia buwo pries II pasaulini....
Standartine rida
2012-01-26 11:13
2012-01-24 22:42 wrote: Na apie tai buvo jau daug kalbeta, seip jei normaliai darant reikia pradeti ziureti kokios bukles siurblys, turbina, purkstukai. norint pakelti KW. ir Nm reikia jei geras siurblys
1) pradziai paspausti kuro padavima , reguliuojant siurbly nukelus dangteli dedant tarpineles, tai yra gal kruopstus ir ilgas , nuobodus darbas, surenki ir vel jungi prie kompo, ir taip gali tekti net ne viena karta!!!
2) turbina turi tureti minimalu laisvuma
3)reikia tikrinti purkstukus
4) na atlikus daug maz sias proceduras nereikia jokiu "deziu deti ar simtakoju" o yra tiesiog perasoma ECU, kitaip tariant valdymo kompiuterio programa, kuri paduoda daugiau kuro, pakelia galia ant mazesniu apsuku, kas duoda vaziavimo astruma. Seip normaliai perrasius programa yra kiekvienai masinai individualiai dar reguliuojama, yra statoma ant stendo, risama dirzais, jungiama aparatura ir kaip sako kylam i dangu!!! ziurima pagal variklio agregatu darba ir kompo parametrus, reikalingi reguliavimai . Na ir po viso sito jau i trasa!!
Dar priedo, 103 kw. 6 begiu , jei sankaba plaukiojanti jos riba yra 380 Nm., norint tokia palikti nera garantijos kiek ji laikys, todel jei nera nora investuoti pinigu, tai yra mazinama bent iki 360 Nm. , arba keisti jei paplesisi bent po metu i paprasta.
seip as asmeniskai visas perputinejau del ekonomijos, nors kaip sakoma norint galios reikia ir kuro ir dumu turi buti. seip esu gan patenkintas, kai reikia lenkti tai net minciu nera musti mazesne pavara, o tik ant pedalo ir vsio
2012-01-24 22:54 wrote: kokias tu tarpineles nori det i siurbly?:Dturbnina neturi turet jauciamo laisvumo...yra tik leidziamas laisvumas...sakai, nereikia zemint pavaros?tarkim jai vaziuoji 70km/h 5 begiu su savo ceske, tai taip pist ir pagreitejo ji?:Dnesvaik...turi 4 pavara mest tada bus efektas iskart, o taip tai gali gaza dugnais laikyt ir nko nebus, kol auto nepasieks mazdauk 2tukst apsuku, gal 1.9tuks...pas 2.5 gan didele turbina, tai kad ja isukt reik nemazai ismetamuju duju, o kad butu ismetamuju duju, reik apsuku.kad galetum drasiai ir bet kada lenkt nezemines pavaros reiktu pasistatyt vnt20 turbina, kintamos geometrijos, jau su ja tai smagu vaziuot.
2012-01-24 23:12 wrote: Nu ne tarpines, o saibutes kitaip tariant!!!
o kas liecia kaip tu sakai vaziavima 70 km. 5 saiba, tai ir yra reguliavimo esme variklio astrume, butent sakau kad nereikia jungti, nes tik paspaudus gaza kinta misinys kuris degdamas sudaro daugiau dumu ir greiciau isuka turbina
tokie vaziuotojai 5 pawara ant 70 ir minant dugna uzvelia indeklus ir tada verkia kruwinom asarom
1757 / 0
2012-01-26 12:39
2011-01-04 21:54 wrote: o kiek saliarkos ims?
2011-01-04 22:45 wrote: ims maziau truputuka:)as pats vektra cipavau tai skirtumas jauciasi:smoke:
2011-01-05 14:58 wrote: Tai paaiškink Kaip čia dabar išeina galios daugiau , o ima kuro mažiau. Tai iš kur ta papildoma galia? Iš šventos dvasios atsiranda?:lol:
tam ir cipina kad mazintu kuro sanaudas, ypac tas naudingas yra furoms, masinoms taip pat. tdl tik ir uztenka programa perrasyt, o jei jau prie viduriu imi lysti, va tada uzmirsk sanaudas, ne, geriau net nebegalvok apie jas, o spausk
You serious?

Your message