probe bedos

Created by User 2009-07-01
2009-07-01 15:37
kokios pagrindines bedos?ford probe 2, 2turbo gt.
2009-07-02 22:49
kas susije su greiciu deze tai yra pati greiciu deze daznai byra ir sankaba kuri kainuoja nesveikus litus .:)
2009-08-03 12:36
taip su greiciu deze kas susieje tas gana brangu o kita yra kapeikos , na ishsikyrus turbina ja restauruoti apsiema nuo 600LT tad neblogas automobilis jaunimuj , kaina apie 2000-3000lt yra visai normalu palyginti su ishvaizda nekasdienine :D
2009-08-03 12:46
2009-08-03 12:36 wrote: taip su greiciu deze kas susieje tas gana brangu o kita yra kapeikos , na ishsikyrus turbina ja restauruoti apsiema nuo 600LT tad neblogas automobilis jaunimuj , kaina apie 2000-3000lt yra visai normalu palyginti su ishvaizda nekasdienine :D
tikrai taip siuo metu mano manymu nera geresnio auto su turbo bei isvaizda uz tokius pinigus:)
2009-08-03 14:38
tikrai taip, beje shis automobilis yra geras tuom jog jis yra pigus ir jei jaunimas nori ateity vazinetis su masinomis turinciomis turbo shis aparatas pirmajai mashinai yra kaip tik :) ishmoksta vazinet su turbo po kapotu :)
2009-08-03 15:05
zodziu automobilis tikrai neblogas eksploatacija nera brangi, trauka puiki, isvaizda gera, TURBO, ko daugiau noreti uz tokiu pinigus:)
2009-08-08 19:54
Va, o as kaiptik noreciau paklausti, kokios gi kuro sanaudos to Probe?Tarkim to naujesnio 2.0 l ir to senesnio 2.2l TURBO :D
2009-08-08 23:33
kai turejo draugas ramiai vazinejant 10L - 100 km biski paspaudus daugiau tai buvo proba 2.2 turbo . pakeitus sankaba ant plento sukdavo 3 saiba . bet kai nauja sankaba idejo nepravaziavus nei 1000 km subirejo dize tai teko parduot . vazuokle ten mazdos 626 variklis irgi mazdos tik kad + turbina dadeta . seip silpnas motoras pagal tokia kubatura jau geriau imti 1.8 G60 corado ar 3 golfa GTI 16v . ir eis geriau ir benzo ris maziau
2009-08-09 15:12
O to naujesnio probo 2l gal kas zinot kokios sanaudos?
2009-10-16 20:27
teko tureti 95m probe-ilgai vargau kol radau su tikrai gyvu varikliu-2, 5i buvo v6-sukos nereliai-normaliai vaziuojant kaip su golfu 8 litrai-bet dejai angliu priseg prie sedynes-atiduodi 10 ltr.jei pastoviai draskysi 12 ltr-bet reik det daug pastangu kad rasti su geru matoru--jei du litrai matoras geras zinoma-8 litrai viduris-bet matoras dar ne viskas reikia kad siurbliai nebutu reguliuoti-tada ris bet kokia-be

2009-11-20 18:21
2.l nepatariu pirkti nes isvaizda skiresi nera moldingu, stopai europinei skiresi o apie trauka net neberasysiu 2, l panelei vazineti.
2009-11-20 18:27
2009-08-08 23:33 wrote: kai turejo draugas ramiai vazinejant 10L - 100 km biski paspaudus daugiau tai buvo proba 2.2 turbo . pakeitus sankaba ant plento sukdavo 3 saiba . bet kai nauja sankaba idejo nepravaziavus nei 1000 km subirejo dize tai teko parduot . vazuokle ten mazdos 626 variklis irgi mazdos tik kad + turbina dadeta . seip silpnas motoras pagal tokia kubatura jau geriau imti 1.8 G60 corado ar 3 golfa GTI 16v . ir eis geriau ir benzo ris maziau
nejuokink kad korado ar golfas jobanas geriau trauke turejau mano 100km per 7s.tavo golfas iki 60km trauke, o i corada reik investuoti kad trauktu cipuoti, uskelt turbo..

:D:D:D:D
2009-11-20 19:15
2009-08-08 23:33 wrote: kai turejo draugas ramiai vazinejant 10L - 100 km biski paspaudus daugiau tai buvo proba 2.2 turbo . pakeitus sankaba ant plento sukdavo 3 saiba . bet kai nauja sankaba idejo nepravaziavus nei 1000 km subirejo dize tai teko parduot . vazuokle ten mazdos 626 variklis irgi mazdos tik kad + turbina dadeta . seip silpnas motoras pagal tokia kubatura jau geriau imti 1.8 G60 corado ar 3 golfa GTI 16v . ir eis geriau ir benzo ris maziau
2009-11-20 18:27 wrote: nejuokink kad korado ar golfas jobanas geriau trauke turejau mano 100km per 7s.tavo golfas iki 60km trauke, o i corada reik investuoti kad trauktu cipuoti, uskelt turbo..

:D:D:D:D
per daug nusistates pries vw, matyt nesi vaziaves nei tuo labiau turejesi nei corro nei gti. Ivertink dar ir darbini turi - jei nepatinka gti ar g60 - tai lygink su vr6, darbiniu turiu skirtumas mazesnis nei pirmu atveju.



Zmoogus klausia apie probe...

kazkada senei domejausi siuo modeliu, tai kaip ir buvo mineta auksciau 2.ltr motoriukas nesuteikia jokio vairavimo malonumo, 2, 5 jau kita reikalas, bet ir islaidos visai kitos. Jei tave traukia kebulas ir nesiruosi su juo sportiskiau vazinetis - priziurimas neturetu tureti dideliu bedu, o jei nori ir siek tiek "pazaisti" geriau rinkciausi koki kita modeliuka.
2009-11-20 20:15
2009-11-20 18:27 wrote: nejuokink kad korado ar golfas jobanas geriau trauke turejau mano 100km per 7s.tavo golfas iki 60km trauke, o i corada reik investuoti kad trauktu cipuoti, uskelt turbo..

:D:D:D:D
2009-11-20 19:15 wrote: per daug nusistates pries vw, matyt nesi vaziaves nei tuo labiau turejesi nei corro nei gti. Ivertink dar ir darbini turi - jei nepatinka gti ar g60 - tai lygink su vr6, darbiniu turiu skirtumas mazesnis nei pirmu atveju.



Zmoogus klausia apie probe...

kazkada senei domejausi siuo modeliu, tai kaip ir buvo mineta auksciau 2.ltr motoriukas nesuteikia jokio vairavimo malonumo, 2, 5 jau kita reikalas, bet ir islaidos visai kitos. Jei tave traukia kebulas ir nesiruosi su juo sportiskiau vazinetis - priziurimas neturetu tureti dideliu bedu, o jei nori ir siek tiek "pazaisti" geriau rinkciausi koki kita modeliuka.
dalyvauju draguose ir zinau kas ka gali, ,o wr6 kitas reikalas rimtas aparaciukas

:)
2009-11-20 20:16
inkilai ne beda
2009-11-20 20:18
2009-07-02 22:49 wrote: kas susije su greiciu deze tai yra pati greiciu deze daznai byra ir sankaba kuri kainuoja nesveikus litus .:)
jo kainuoja bet jau nebedumini kaip su venta:D:D:D:D:D
2009-11-20 20:25
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
2009-11-26 20:46
pirma kart girdziu kad proba 2.2 turbo 3 begiu suka ratus.. teko vaziuot tai nieko ispudingo.. seip probu dalys labai brangios, 2 litru variklis invalidas o 2.5 galvos ir visi velenai nelaiko jeigu papjaut megsti... seip paliko ispudi 4 civikas dohc wtech kai cipuotas issisuka beveik iki 10.000 rpm.. o jei turint pinigu tai visada tik uz CALIBRA geras antikorozinis ir po kapotu 300hp.. snargliu komentaru nereikia kad opelis rudyja..
2009-11-29 00:04
2009-11-26 20:46 wrote: pirma kart girdziu kad proba 2.2 turbo 3 begiu suka ratus.. teko vaziuot tai nieko ispudingo.. seip probu dalys labai brangios, 2 litru variklis invalidas o 2.5 galvos ir visi velenai nelaiko jeigu papjaut megsti... seip paliko ispudi 4 civikas dohc wtech kai cipuotas issisuka beveik iki 10.000 rpm.. o jei turint pinigu tai visada tik uz CALIBRA geras antikorozinis ir po kapotu 300hp.. snargliu komentaru nereikia kad opelis rudyja..
eik eik juokdarys tu tai kalibrai antikorozinis kaip mirusiam zvake, visi zino jog calibra ubagu ferari, ,garuok tu su tuo rudziu kalnu

:D:D:D:D:D is frm
2010-01-04 18:29
Sveiki, noriu paklaust apie probe nuo 93metu 2.0l kaip kebulas, vaziuokle, varikliai, kokios bedos? klausiu tu kas tikrai zino ar vazinejo..
2010-03-15 20:02
sveiki, kas zinote kokios kuro sanaudos ford probe 2.2 turbo mieste vaziuojant normaliai, nedraskant ir ne pensininko rezimu.
2010-03-19 18:17
Siaip pagooglinkit rasite informacijos tiek apie probes kad pusei metu uzteks pamastimams ;)
2010-03-19 19:57
Kuro sanaudos:

Pirma karta Probe GT (2, 2Turbo) Miestas: 11, 3L/ Uzmestis (90km/h) 6, 1L/ Uzmestis (120km/h) 8, 1L

Antra kara:

Probe SE (2.0Litro) Miestas: 9, 8L/ Uzmiestis (90km/h) 6.0L/ Uzmiestis (120km/h) 7, 9L

Probe GT (2.5Litro) Miestas: 12, 5L/ Uzmestis (90km/h) 7, 4L/ Uzmiestis (120km/h) 9.0L
2010-03-19 20:02
ne man tos probes reikia:D draugas 18 metu sunui tik islaikiusiam teises galvojo tokia pirkti prase suzinoti kokios jos kuro sanaudos
2010-03-19 20:15
O Calibros megejui galiu pasakiti, kad jaigu megsti Calibra tai as tik pritariu kad ji normali masina bet nereikia varit ant kitu masinu. Turint pinigu nekas nevazineja nei su Probe nei su Calibra ;) Is kitos puses, sutinku kad yra pasinese zmones kurie del idejos ir seip isimileje kazkokios masinos marke, ir tobulina ja is visu pusiu- tai saunu. Calibros variklis galbut geresnis, o kebulas silpnesnis, pas probe galbut variklis labiau megsta rupinimasi o kebulas maziau. Nemanai kad ir Calibra greitai uzsilenks jaigu pastoviai suksi iki ribotuvo? Arba be tepalo draskisies? Cia ginciotis galma iki pamelinavimo, bet as asmeniskai manau kad betkuri masina yra gera nes luzineja ji ne seip sau o del to kad su ja elgiasi netaip kaip turi ir nedaziuri. Del daliu ant Probiu ir brangumo, nu nezinau kam cia brangu nebent visiskai nera pinigu. Aisku ne is visiskos pigenos bet nesikandzioja, is paprastu eksplotaciniu medziagu: Tepalo filtras 14Litu, Oro filtras (standartinis gamiklinis) 30litu, prekines stabdziu trinkeles is brangiausiu 130Litu (pigesnes 60litu, pigiausios jaigu pinigu stigius 39litai) Galines neatsimenu kazkas apie 45 ir iki 80 rodos. Visada yra pasirinkimas pigesnes, brangesnes arba uzsakiti is JAV arba Japan Hi-End. Man asmeniskai karozija tai kosmaras kurio nenoreciau matit, jaigu tu radai kaip su juo kovoti savo Calibroje saunu, bet gamikliskai ji puna ziauriai (turejau ir dabar kaiminui padovanojau puna taip kad ...)
2010-03-28 16:35
Del kuro sanaudu visi klystat labai :) pats vazineju su probe 2.5 93metu miesta ~14 pasijema trasoje ~10 labai smagus auto eina nerealiai 6-7s ir 100 yra stabilus graitas tik komforta nera bet sportinis auto jo ir nereik :) del saves reiketu garso izoliacija pasidaryt nes girdisi net kaip akmenukai i dugna spraigo :)ir kaip sportinis automobilis gana mynkstas vaziuoti nera taip kaip daugelis sako kad zvyrkeliu vaziuojant reikia trintuka isikast :D
2010-04-23 16:30
ir kiek girdejau 2l probe zymei kietesne vaziuot nei 2.5

Your message