Po chipavimo meta juoda duma ir netraukia

Created by User 2017-07-13
2017-07-13 15:08
Sveiki,
Opel Vecta 2.0 DTI 74kw 2000m. Dyzelis. Chipavau ir EGR atjungiau kazkaur pries pusmeti. Viskas buvo ok. Tik db kazkas nutiko. Spaudziant gaza kiek staigiau meta nemazai juodo dumo ir aisku nera traukos. Jei labai labai is leto spaudi gaza tai nedumina bet traukos nera. Ir jei spaudi gaza iki dugno ir laikai koki 30 sekundziu uzsidega chekas ir dumai dingsta lyg niekur nieko (Isjungus degima ir palaikius 5 sec dingsta chekas). Bandziau keist srauto matuokles i kitas. Turejau sena vos gyva.Idejau pabandyt. Dumina vos vos bet trauka neatsirado. keciau is kitu opeliu (Draugu). Tas pats. Gal kas nors irgi turejo panasaus kazka arba gal yra nujaucianciu kas cia gali buti. Buciau dekingas uz pagalba.
2017-07-13 16:09
tai jei pusmetį laikė chipas ne prie ko, nu nebent išjunges egr neužglušinai atėjimo į kolektorių tada kažkas galėjo įvykt, o greičiausiai bus kažkas mechaninio gal purkštukas gal kas bet tikrai ne kompas po pusmečio sudurniavo
2017-07-13 16:20
egr isprogramavo ne taip parasiau.. :) Jei diagnostika daryciau kazin rodytu ka ar tik i bala EU?
2017-07-13 18:10
nu taip kai išprogramuoji privalai užglušint, o dėl diagnostikos jei meta lempute reiškia kompas kažką mato
2017-07-13 18:14
Remapas neužblokavus EGR neįmanomas.Reik blokuot ir pageidautina išmetimą perdaryti, bent katalizatorių išmesti.Juodas dūmas lyg ir kuro perpylimą rodo, arba tiksliau-nesudegusį kurą.Gal šiaip kasnors su oro srautais negerai, trūko kokia šlangutė ar filtras užsikimšo, priežasčių daug gali būti, net iki turbos pastrigimo.
2017-07-13 21:47
Ryt perziuresiu slangas visas ir tada diagnostika padarysiu dar ir duosiu zinot.. O tarkim jei as isimsiu oro filtra isvis... Turetu pasikeist kazkas ane? Buwau isemes iswis bet nk nepadejo..
2017-07-13 23:03
jei butu buves uzsikimses butu pasikeite jei ne tai ne
2017-07-14 09:28
Manau bus kokia smukmė, jei ne turba.Žiauriau kai pvz.mersuiose ar poršuose skyla plastikinis kintamasis kolektorius kurio kaina kaip 3 vektrų:lol:Dažnai įtrūksta prie filtro oro paėmimo šlanga ties matuokle ir panašiai, tada kompas pradeda grybaut, atitinkamai ir purkštukai pila peraug nes oro mato perdaug.Arba pvz.teko susidiurt iki tokio dalyko, pradėjo netraukti , tiksliau susilpnėjo trauka.Daug privargau kol aptikau kame kampas.Buvo trūkęs kolektorius, radau užsienio forumuose kad dažnas MB ir BMW didelių varklių, tai draugelis taip ir vainėja su 5, 5 kompressor suskilinėjusiu koliku, trauka jau nebe ta, o kolektoriaus kaina jei neklystu apie 500 eur naujo, tuose auto skausmingesni reikalai, nes dar ir elektrinės sklendės beYRA, kurios stringa ir tenka operuoti.
2017-07-14 14:09
Idomiai cia :D Na bet jei vaziuoja neblogai ir su skilusiu tai galima laukt kol visai nusibaigs tada keist :D Na o man buvo parejes Solenoidas kur valdo turbo :D Viska perziurejau pries tai nu niekur nekiaura. Paziurejau ta solenoida nu lyg ir traukia taip lengvai tai ir nelindau prie jo... Ot tinginys as :D Zdz Vectra vel kaip vejas skrieja
2017-07-16 00:10
2017-07-14 14:09 wrote: Idomiai cia :D Na bet jei vaziuoja neblogai ir su skilusiu tai galima laukt kol visai nusibaigs tada keist :D Na o man buvo parejes Solenoidas kur valdo turbo :D Viska perziurejau pries tai nu niekur nekiaura. Paziurejau ta solenoida nu lyg ir traukia taip lengvai tai ir nelindau prie jo... Ot tinginys as :D Zdz Vectra vel kaip vejas skrieja :thumbup:
Logiška nes tas solenoid nuo vakumo ir egr stumdo svirtelę kuri darninėje turbos vožtuvą

Your message