Peugeot 406 coupe , bmw 528i ar 530d

Created by User 2013-05-13
2013-05-13 20:31
Sveiki , turiu dideli klausima , pirksiu pirma masina metu begyje ir noriu jusu nuomones.
Ka patartumet labiau imt is 406 coupe 3.0 isideciau arba imciau su 4 kartos dujom , bmw 528 e39 irgi su 4 kartos dujom ar 530d e39 ? , maksimali kaina buna mazdaug 9-10 tukst. bet nebutent siuo momentu. taigi kuri linksmiau vaziuoja , tvarkymas nera kosminis o del kuro turbut visos po 10-12 mieste ? ir dar noreciau viena klausima uzduot duju turetojams ar dingsta kazkiek tu arkliu po duju irangos instaliacijos , jaigu nusiperku 142kw o po metu rodo 102kw tai nekazka su tom dujom :( na bet jus geriau zinot , jei galit padekit
2013-05-13 21:01
Dekui uz atsakyma :D:D teks pamastyt
364 / 0
2013-05-13 21:10
Joki kw nedingsta visada v azinejau ir vazinesiu dujom, jaigu variklis gyvas buvo iki duju dejimo, ir po duju idejimo automobilis priziurimas( variklis duju iranga) vaziuosi ir vargo nepam dujas atysi, bet siaip rekomenduosiau pirkt benzina ir isidet tai bent zinosi kaip buvo priziuretas variklis su duju iranga PEzo islaikymas pigesnis negu bmw , bet jis bus kietesnis negu bmw tai faktas ir su priekiu varovu linksmas vazevimas nelabai pavyks, o su bmw juk galas varomas :) nors pas vazineju tik su prancuzais auto, bet siuo atveju rekomenduociau 528 e39 su taskine ar bent tiesiogine duju iranga, o jai 530d tai 142kw jis trauks geriau ir siek tiek ekonomiskesnis na, bet ekonomika nuo vairuorojo priklauso
2013-05-13 21:18
Bemvas dyzelis butu smagesnis mieste ir ekonmiskesnis gerokai nei Peugeot 406 coupe 3, 0 netgi 207Ag yra silpnokas kaip variklis ir nera taupus.Mieste maziau 15 niekaip, duju isivaizduok apie 17 miese.O su dyzeliu BMW gal tilptum i 12-13 jei pasikeisi pukstukus i visiskai naujus tai ir i 10-11 tilptum..BMW didesnis, isibegeja beveik taip pat(letesnis tik 0, 4s)nes jo sukimo momentas 110-cia Nm didesnis.Problema ta, kad jei islys ne duok dieve kokia variklio problema kaip daugeliui senu dyzeliu tai liudnai bus.Dar gali pasiziureti 2, 5D.O 528 zinok ~70% siu modeliu surinkti Rusijoje skirti ruskam benzui:).Smagumas ir sanaudos =Peugeot 3, 0 207Ag.Gali pameginti dar dyzeli 2, 2HDI 406 kupa ir 525D 120kw vaziavimo skirtumo kaip zmogus net nejausi nuo 530D ir 520 simboliskai taupesnis.
2013-05-13 21:37
530d uz 9-10k pavarges bus tikrai
2013-05-13 22:30
aisku , nes draugas turi 406 sedana 2.0hdi bet 66kw tai nera ispudingas bet teko vaziuot ant lenkimo traukia gerai , ten sveriau tik 1.4t kai atidarai duris tai atrodo kad plasmasines vos ne :D, negaliu palygint su kitais nes neteko vairuot daugiau dyzeliu tai neisivaizduoju kaip ten su 135kw ant lenkimo butu bet aisku ir svoris ten didesnis ant 530d , o del tu 528i tai kiek ziurejau tai jie man atrodo tokie nuvaikyti ir keista kad tie 406 coupe tokie pigus nejaugi jie tokie sudai :D ?
2013-05-14 09:33
2013-05-13 21:18 wrote: Bemvas dyzelis butu smagesnis mieste ir ekonmiskesnis gerokai nei Peugeot 406 coupe 3, 0 netgi 207Ag yra silpnokas kaip variklis ir nera taupus.Mieste maziau 15 niekaip, duju isivaizduok apie 17 miese.O su dyzeliu BMW gal tilptum i 12-13 jei pasikeisi pukstukus i visiskai naujus tai ir i 10-11 tilptum..BMW didesnis, isibegeja beveik taip pat(letesnis tik 0, 4s)nes jo sukimo momentas 110-cia Nm didesnis.Problema ta, kad jei islys ne duok dieve kokia variklio problema kaip daugeliui senu dyzeliu tai liudnai bus.Dar gali pasiziureti 2, 5D.O 528 zinok ~70% siu modeliu surinkti Rusijoje skirti ruskam benzui:).Smagumas ir sanaudos =Peugeot 3, 0 207Ag.Gali pameginti dar dyzeli 2, 2HDI 406 kupa ir 525D 120kw vaziavimo skirtumo kaip zmogus net nejausi nuo 530D ir 520 simboliskai taupesnis.
kaip visada. pasaku senelis. ka naujo suzinojau kad 2.8 bmw matoras skyrtas ruskam bendzinui. o kuo skyresi ruskas nuo lietuvisko?
2013-05-14 09:40
2013-05-13 22:30 wrote: aisku , nes draugas turi 406 sedana 2.0hdi bet 66kw tai nera ispudingas bet teko vaziuot ant lenkimo traukia gerai , ten sveriau tik 1.4t kai atidarai duris tai atrodo kad plasmasines vos ne :D, negaliu palygint su kitais nes neteko vairuot daugiau dyzeliu tai neisivaizduoju kaip ten su 135kw ant lenkimo butu bet aisku ir svoris ten didesnis ant 530d , o del tu 528i tai kiek ziurejau tai jie man atrodo tokie nuvaikyti ir keista kad tie 406 coupe tokie pigus nejaugi jie tokie sudai :D ?
lietuvoje aplamai tu 2.8 matoru e39 mazai yra. jei tau su 66kw ant lenkimo trauke gerai tai su 135kw tuo labiau. pavaziuoji su vienu su kitu kuris patinks ta perki.
2013-05-14 10:30
2013-05-13 21:18 wrote: Bemvas dyzelis butu smagesnis mieste ir ekonmiskesnis gerokai nei Peugeot 406 coupe 3, 0 netgi 207Ag yra silpnokas kaip variklis ir nera taupus.Mieste maziau 15 niekaip, duju isivaizduok apie 17 miese.O su dyzeliu BMW gal tilptum i 12-13 jei pasikeisi pukstukus i visiskai naujus tai ir i 10-11 tilptum..BMW didesnis, isibegeja beveik taip pat(letesnis tik 0, 4s)nes jo sukimo momentas 110-cia Nm didesnis.Problema ta, kad jei islys ne duok dieve kokia variklio problema kaip daugeliui senu dyzeliu tai liudnai bus.Dar gali pasiziureti 2, 5D.O 528 zinok ~70% siu modeliu surinkti Rusijoje skirti ruskam benzui:).Smagumas ir sanaudos =Peugeot 3, 0 207Ag.Gali pameginti dar dyzeli 2, 2HDI 406 kupa ir 525D 120kw vaziavimo skirtumo kaip zmogus net nejausi nuo 530D ir 520 simboliskai taupesnis.
2013-05-14 09:33 wrote: kaip visada. pasaku senelis. ka naujo suzinojau kad 2.8 bmw matoras skyrtas ruskam bendzinui. o kuo skyresi ruskas nuo lietuvisko?
Apie visus 528 nieko nesakiau, minejau tik skirtus RU rinkai, daugeio markiu skirtu siai rinkai skiriasi kuro purkstuvai, bet tau tai keista, nes nezinai.Jei taip smalsu, gali parasyti emaila arba paskambinti i gamykla ir suzinosi , geriau maziau siktum mazvaiki sitam forume o eitum dirbti gal po 30 metu pirkdamas nauja masina suzinosi kas kaip yra.Apskritai rusijos naftos perdirbimo technologijos prasciausios ir labiausiai pasenusios, nenasios.
2013-05-14 10:39
2013-05-13 21:18 wrote: Bemvas dyzelis butu smagesnis mieste ir ekonmiskesnis gerokai nei Peugeot 406 coupe 3, 0 netgi 207Ag yra silpnokas kaip variklis ir nera taupus.Mieste maziau 15 niekaip, duju isivaizduok apie 17 miese.O su dyzeliu BMW gal tilptum i 12-13 jei pasikeisi pukstukus i visiskai naujus tai ir i 10-11 tilptum..BMW didesnis, isibegeja beveik taip pat(letesnis tik 0, 4s)nes jo sukimo momentas 110-cia Nm didesnis.Problema ta, kad jei islys ne duok dieve kokia variklio problema kaip daugeliui senu dyzeliu tai liudnai bus.Dar gali pasiziureti 2, 5D.O 528 zinok ~70% siu modeliu surinkti Rusijoje skirti ruskam benzui:).Smagumas ir sanaudos =Peugeot 3, 0 207Ag.Gali pameginti dar dyzeli 2, 2HDI 406 kupa ir 525D 120kw vaziavimo skirtumo kaip zmogus net nejausi nuo 530D ir 520 simboliskai taupesnis.
2013-05-14 09:33 wrote: kaip visada. pasaku senelis. ka naujo suzinojau kad 2.8 bmw matoras skyrtas ruskam bendzinui. o kuo skyresi ruskas nuo lietuvisko?
2013-05-14 10:30 wrote: Apie visus 528 nieko nesakiau, minejau tik skirtus RU rinkai, daugeio markiu skirtu siai rinkai skiriasi kuro purkstuvai, bet tau tai keista, nes nezinai.Jei taip smalsu, gali parasyti emaila arba paskambinti i gamykla ir suzinosi , geriau maziau siktum mazvaiki sitam forume o eitum dirbti gal po 30 metu pirkdamas nauja masina suzinosi kas kaip yra.Apskritai rusijos naftos perdirbimo technologijos prasciausios ir labiausiai pasenusios, nenasios.
cia kas syka tai tik tu. nepatinka mano zodziai tai nekreipk demesio. cia tu jauciu emailus kompanijom rasineji laiko daug laisvo matosi turi. tai man db su savu 2.8 jau vaziuoti nebegaliu? reike pylti tik ruska bendzina? experte
2013-05-14 10:42
2013-05-13 21:18 wrote: Bemvas dyzelis butu smagesnis mieste ir ekonmiskesnis gerokai nei Peugeot 406 coupe 3, 0 netgi 207Ag yra silpnokas kaip variklis ir nera taupus.Mieste maziau 15 niekaip, duju isivaizduok apie 17 miese.O su dyzeliu BMW gal tilptum i 12-13 jei pasikeisi pukstukus i visiskai naujus tai ir i 10-11 tilptum..BMW didesnis, isibegeja beveik taip pat(letesnis tik 0, 4s)nes jo sukimo momentas 110-cia Nm didesnis.Problema ta, kad jei islys ne duok dieve kokia variklio problema kaip daugeliui senu dyzeliu tai liudnai bus.Dar gali pasiziureti 2, 5D.O 528 zinok ~70% siu modeliu surinkti Rusijoje skirti ruskam benzui:).Smagumas ir sanaudos =Peugeot 3, 0 207Ag.Gali pameginti dar dyzeli 2, 2HDI 406 kupa ir 525D 120kw vaziavimo skirtumo kaip zmogus net nejausi nuo 530D ir 520 simboliskai taupesnis.
2013-05-14 09:33 wrote: kaip visada. pasaku senelis. ka naujo suzinojau kad 2.8 bmw matoras skyrtas ruskam bendzinui. o kuo skyresi ruskas nuo lietuvisko?
2013-05-14 10:30 wrote: Apie visus 528 nieko nesakiau, minejau tik skirtus RU rinkai, daugeio markiu skirtu siai rinkai skiriasi kuro purkstuvai, bet tau tai keista, nes nezinai.Jei taip smalsu, gali parasyti emaila arba paskambinti i gamykla ir suzinosi , geriau maziau siktum mazvaiki sitam forume o eitum dirbti gal po 30 metu pirkdamas nauja masina suzinosi kas kaip yra.Apskritai rusijos naftos perdirbimo technologijos prasciausios ir labiausiai pasenusios, nenasios.
neberedaguok tu savo minciu. einu skambint i gamykla.
2013-05-14 10:54
2013-05-14 09:33 wrote: kaip visada. pasaku senelis. ka naujo suzinojau kad 2.8 bmw matoras skyrtas ruskam bendzinui. o kuo skyresi ruskas nuo lietuvisko?
2013-05-14 10:30 wrote: Apie visus 528 nieko nesakiau, minejau tik skirtus RU rinkai, daugeio markiu skirtu siai rinkai skiriasi kuro purkstuvai, bet tau tai keista, nes nezinai.Jei taip smalsu, gali parasyti emaila arba paskambinti i gamykla ir suzinosi , geriau maziau siktum mazvaiki sitam forume o eitum dirbti gal po 30 metu pirkdamas nauja masina suzinosi kas kaip yra.Apskritai rusijos naftos perdirbimo technologijos prasciausios ir labiausiai pasenusios, nenasios.
2013-05-14 10:42 wrote: neberedaguok tu savo minciu. einu skambint i gamykla.
Matai kai skaudu kai esi iprates kitus savo kaukuciu teplioti, kaip nepatinka kai teisybe akis bado.Skaudu kad proteviu rodzina suda gamina ane?Ka tu cia isvis Lietuvoj veiki?Mokai kaip europoje zmonems gventi
419 / 0
2013-05-14 11:03
kas ta Europa? pilna mašinu limonadu ir energetinius gerimus gerianciu 10 mečių vaikų? 40 rūšių makaronų lentynoje ? o kas iš to? babkių tai nera! ten kuras hujovas, ''atsilikusios technologijos'' bet stabili ekonomika... ir pas mus zmonės dugelis negyvena o bando išgyventi... o jei į temą 2.8 motoras kaip visi, nakoi čiort vokietis gamino 2.8 bmw rusijai ir patys su jais vokietyjoje vazinėjosi ? pievos kazkokios
2013-05-14 11:30
2013-05-14 10:30 wrote: Apie visus 528 nieko nesakiau, minejau tik skirtus RU rinkai, daugeio markiu skirtu siai rinkai skiriasi kuro purkstuvai, bet tau tai keista, nes nezinai.Jei taip smalsu, gali parasyti emaila arba paskambinti i gamykla ir suzinosi , geriau maziau siktum mazvaiki sitam forume o eitum dirbti gal po 30 metu pirkdamas nauja masina suzinosi kas kaip yra.Apskritai rusijos naftos perdirbimo technologijos prasciausios ir labiausiai pasenusios, nenasios.
2013-05-14 10:42 wrote: neberedaguok tu savo minciu. einu skambint i gamykla.
2013-05-14 10:54 wrote: Matai kai skaudu kai esi iprates kitus savo kaukuciu teplioti, kaip nepatinka kai teisybe akis bado.Skaudu kad proteviu rodzina suda gamina ane?Ka tu cia isvis Lietuvoj veiki?Mokai kaip europoje zmonems gventi:lol:
tai kad cia tu medi kazkokes teisybes irodineji. a tu aplamai jauti kartais ka rasai?
2013-05-14 12:23
2013-05-14 10:42 wrote: neberedaguok tu savo minciu. einu skambint i gamykla.
2013-05-14 10:54 wrote: Matai kai skaudu kai esi iprates kitus savo kaukuciu teplioti, kaip nepatinka kai teisybe akis bado.Skaudu kad proteviu rodzina suda gamina ane?Ka tu cia isvis Lietuvoj veiki?Mokai kaip europoje zmonems gventi:lol:
2013-05-14 11:30 wrote: tai kad cia tu medi kazkokes teisybes irodineji. a tu aplamai jauti kartais ka rasai?
jis pasiklydes yra, isgirdes kazkur, kazka puse ausies ir raso kiekvienoj temoj savo pasakecias, o viskas baigesi pasakojimu apie jo nuostabu passata kuris simta renka per 6s
2013-05-14 12:32
2013-05-14 10:54 wrote: Matai kai skaudu kai esi iprates kitus savo kaukuciu teplioti, kaip nepatinka kai teisybe akis bado.Skaudu kad proteviu rodzina suda gamina ane?Ka tu cia isvis Lietuvoj veiki?Mokai kaip europoje zmonems gventi:lol:
2013-05-14 11:30 wrote: tai kad cia tu medi kazkokes teisybes irodineji. a tu aplamai jauti kartais ka rasai?
2013-05-14 12:23 wrote: jis pasiklydes yra, isgirdes kazkur, kazka puse ausies ir raso kiekvienoj temoj savo pasakecias, o viskas baigesi pasakojimu apie jo nuostabu passata kuris simta renka per 6s
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-fl-w8-4motion--visureigis-2003-0124645224.html


sudo priveles kaip reikiant
2013-05-17 15:18
Kiaule, su dyzeline slyva gal ir tilpsi į 10-12 l/100 dyzelio, o su benzu mažiau 14 nebus. Ypač kai būsi tik nusipirkęs, tai patikėk manim, koja tokia sunki bus kai tiek arklių po kapotu ganos.. :) Pats vairuoju e39 528i. Nuo sankryžos visad pirmas pajudu, bet per daug nelakstau. Tai dabar borto kompas rodo 13.6 :) Kas liečia trauką, tai galiu pasakyt, kad benzas man smagiau važiuoja.. Variklis dirba tyliau, o ir garsas pats malonesnis. Plius, kiek atkreipiau dėmesį, benzininių būna komplektacijos geresnės.. O jei planuoji dėt dujas, tai 2, 6-3k litų 2.8 motorui brc dujos :) Traukos skirtumo nepajausi, sąnaudos gal kiek paaugs, bet viskas, žinoma, priklausys nuo to kaip važiuosi. ;)
2013-05-17 15:34
Pezas 3L Su tiesioginem ims 15 L mieste galima ir i 14L itilpti pasistengus. Droziant nebent paimtu 17L. Bmw irgi ne ka geriau pas ji taip pat stovi 6 cilindrai tai valgis gal litru maziau. Viskas priklauso nuo tavo vaziavimo. 530D tau uz tiek neiseis nebent lavonas kaip ir kolegos sake. O del to kad galia sumazes idejus dujas tai nesijaus. Patarciau deti i abi tik tiesiogines.

Kas del dyzelio tai as jame nematau ekonomiskumo. Ypac BMW Su 3L dyzeliu ir 135kw. Jis tau mieste ims 9-10L. O i ji betka neipilsi. Pezas su 2.2 HDI butu ekonomiskas bet irgi imtu nemazai.

Su dujom tau tarkim pezas imtu 16L. Duju kaina perpus ir siektiek maziau kainuoja nei dyzelis. ( is degalines ) Tai reiskia kad 8l dyzelio iseina kai ir duju 16 L. Bet tuo tarpu dyzelines masinos buna daugiau nuvaziavusios ir nudroztos. Benzina pigiau islaikyti ir pigiau remontuoti. Ir jame nera turbinos.
Jei perki be duju irangos tai jau cia kita kalba. Priklauso kiek laiko ja turesi ir kiek nuvaziuosi.
As uz dujas.

Your message