User
2013-12-14 21:16
koks garsas yra kai perputineja turbina?ir kodel jos perputineja?
User
2013-12-14 21:26
Paaiskink konkreciau. Kokia manina, koks variklis? Prie kiek baru tu laikai kad perpucia?
User
2013-12-14 21:52
Draugui tai perputinejo, nes buvo parejas kazkoks burbulas, tipo iki 2 bar uzsisukdavo, cia bent jau taip meistrai sake. pakeite ta burbula, dar isvale turbina, geometrija ir viskas susitvarke.
Automobilis VW GOLF IV TDI 96KW
Automobilis VW GOLF IV TDI 96KW
User
2013-12-14 21:53
2013-12-14
21:52 wrote:
Draugui tai perputinejo, nes buvo parejas kazkoks burbulas, tipo iki 2 bar uzsisukdavo, cia bent jau taip meistrai sake. pakeite ta burbula, dar isvale turbina, geometrija ir viskas susitvarke.
Automobilis VW GOLF IV TDI 96KW
Automobilis VW GOLF IV TDI 96KW
Pamirsau pamineti, to burbulo kaina naujo 260LT berods buvo
User
2013-12-14 22:29
Ar tu ben isivaizduoji ka reiskia turbininei masinai 2bar.?
oxazzz
47 / 0
2013-12-14 22:41
Garso jokio nebūna, tik mašina pradeda trūkčiot
User
2013-12-14 23:08
Galiu pasakyt taip: meistrai buvo VIMOTA kaune, taip kad cia ne pats sugalvojau. Dar vienas niuansas kuri prisiminiau. Kad jam tuo paciu buvo kiaura slanga i interkuleri, ko pasekoje, dalis slegio patekdavo kur reikia, dalis iseidavo lauk (tik sito nezinojom, iki kol nesutvarke to burbulo). Nes kai pakeite burbula, tuomet normaliai ir pute ten 0.9 ar kiek priklauso, tiksliai nepamenu. Ir vapsie netrauke. O pries remontus vaziuodavo normaliai masina, todel kad pasikartosiu - is tu 2 bar dalis iseidavo lauk, taciau uzteko likusio oro, kad masina vaziuotu. Garsas buvo kazkoks to iseinancio lauk oro, taciau ganetinai silpnas.
Aisku po Vimotos darbu, dar patys kai vale turbina, sake, su tokia turbina vaziuot ir vaziuot. Bet po surinkimo ju, pradejo stipriai ryti tepalus, slangos tepaluotos. Taip kad daugiau jiems nevesim, nes galiu pasakyt - gal ir geri meistrai, bet tik is antro kart sugebejo surinkti tai ka isarde. Dabar laukia pilnas turbinos remontas. Su jais jau baigem remontus, nes nemanau, kad pripazins, kad kazka xujovai surinko, nors patys sake, kad turbina axuelnai gera. Tai va.
Aisku po Vimotos darbu, dar patys kai vale turbina, sake, su tokia turbina vaziuot ir vaziuot. Bet po surinkimo ju, pradejo stipriai ryti tepalus, slangos tepaluotos. Taip kad daugiau jiems nevesim, nes galiu pasakyt - gal ir geri meistrai, bet tik is antro kart sugebejo surinkti tai ka isarde. Dabar laukia pilnas turbinos remontas. Su jais jau baigem remontus, nes nemanau, kad pripazins, kad kazka xujovai surinko, nors patys sake, kad turbina axuelnai gera. Tai va.
User
2013-12-14 23:24
2013-12-14
21:26 wrote:
Paaiskink konkreciau. Kokia manina, koks variklis? Prie kiek baru tu laikai kad perpucia?:smoke:
kiekvienai masinai individualus slegis eina.
pasakyk kokia masina, pasakysiu koks slegis priklauso-turiu autodata, ten buna parasytas slegis.
o tu veiksmautojas nesidek toks protingas, nes 2.0bar pas dyzeli yra pakankamai normalu net pas kai kuriuos stock toks slegis buna.
as kazkada turbinini benza su beveik tokiu slegiu turejau.
pasakyk kokia masina, pasakysiu koks slegis priklauso-turiu autodata, ten buna parasytas slegis.
o tu veiksmautojas nesidek toks protingas, nes 2.0bar pas dyzeli yra pakankamai normalu net pas kai kuriuos stock toks slegis buna.
as kazkada turbinini benza su beveik tokiu slegiu turejau.
User
2013-12-14 23:25
is garso tikslaus slegio nenustatysi...
User
2013-12-15 12:40
2013-12-14
23:25 wrote:
is garso tikslaus slegio nenustatysi...
kai paspaudziu gaza ties 2500apsuku tada paleidus gaza idomus garsas pasigirsta kiek kas sake tai sako katurbina perpucia...pats ne kazka apie tai tesuprantu, kazi ar uztektu isvalyti visus slangus ir turba?
audi v6 2, 5tdi 110kw.ir traukia seip gerai bet tik panasei iki 2200-2500apsuku, paskui pridusta smarkokai
audi v6 2, 5tdi 110kw.ir traukia seip gerai bet tik panasei iki 2200-2500apsuku, paskui pridusta smarkokai
User
2013-12-15 12:56
2013-12-14
23:25 wrote:
is garso tikslaus slegio nenustatysi...
2013-12-15
12:40 wrote:
kai paspaudziu gaza ties 2500apsuku tada paleidus gaza idomus garsas pasigirsta kiek kas sake tai sako katurbina perpucia...pats ne kazka apie tai tesuprantu, kazi ar uztektu isvalyti visus slangus ir turba?
audi v6 2, 5tdi 110kw.ir traukia seip gerai bet tik panasei iki 2200-2500apsuku, paskui pridusta smarkokai
audi v6 2, 5tdi 110kw.ir traukia seip gerai bet tik panasei iki 2200-2500apsuku, paskui pridusta smarkokai
Dar pasikartosiu - vaziuok, kas daro diagnostika. Jeigu perputineja - matys kiek perpucia, ir kuris daviklis knisa prota. Praktiskai be kompo nieko nepadarysi, nes reikes ta davikli ar tai reguliatoriu keisti. Taipogi antras darbas - patartina taip isvalyti turbina nuo suodziu, bet velgi, geriau tai palik kvalifikuotem meistrams
User
2013-12-15 13:28
2013-12-14
21:16 wrote:
koks garsas yra kai perputineja turbina?ir kodel jos perputineja?
gal panasu garsa ir tavo skleidzia kai gaza atleidi?
User
2013-12-15 13:50
2013-12-14
21:16 wrote:
koks garsas yra kai perputineja turbina?ir kodel jos perputineja?
2013-12-15
13:28 wrote:
gal panasu garsa ir tavo skleidzia kai gaza atleidi? :shocking:
gal panasu garsa ir tavo skleidzia kai gaza atleidi? :shocking:
aha lygei toks pats garsas manajai turbinai, cia labai blogai?
User
2013-12-15 14:01
2013-12-14
21:16 wrote:
koks garsas yra kai perputineja turbina?ir kodel jos perputineja?
2013-12-15
13:28 wrote:
gal panasu garsa ir tavo skleidzia kai gaza atleidi? :shocking:
gal panasu garsa ir tavo skleidzia kai gaza atleidi? :shocking:
2013-12-15
13:50 wrote:
aha lygei toks pats garsas manajai turbinai, cia labai blogai?
ar cia koks velenas trukes?
User
2013-12-15 14:03
2013-12-15
13:28 wrote:
gal panasu garsa ir tavo skleidzia kai gaza atleidi? :shocking:
gal panasu garsa ir tavo skleidzia kai gaza atleidi? :shocking:
2013-12-15
13:50 wrote:
aha lygei toks pats garsas manajai turbinai, cia labai blogai?
2013-12-15
14:01 wrote:
ar cia koks velenas trukes?
ne, niekas netrukes, cia yra vadina Blow of valve, pazodziui isvertus butu putimo pertekliaus voztuvas, kaip jis veikia tai turetum palaukt kitu forumieciu kad paaiskintu
User
2013-12-15 14:05
vw golf TDI 1.9 66-81kw AGR ALH 1700-2080 bar
User
2013-12-15 14:06
Audi tas pats, net gali but virsune 2200, priklausomai nuo variklio bukles
User
2013-12-15 14:08
2013-12-15
13:50 wrote:
aha lygei toks pats garsas manajai turbinai, cia labai blogai?
2013-12-15
14:01 wrote:
ar cia koks velenas trukes?
2013-12-15
14:03 wrote:
ne, niekas netrukes, cia yra vadina Blow of valve, pazodziui isvertus butu putimo pertekliaus voztuvas, kaip jis veikia tai turetum palaukt kitu forumieciu kad paaiskintu
vienu zodziu tas voztuvas atsidaro ir isleidzia ora kai turbina per daug uzpucia, kol jis veikia gali but ramus turbut
stepanofff
299 / 0
2013-12-15 14:19
oro srauto matuokle atjung ir paziurek kaip be jos eina
User
2013-12-15 14:27
2013-12-15
14:19 stepanofff wrote:
oro srauto matuokle atjung ir paziurek kaip be jos eina
Diagnostika yra visu pirma kai sitaip perputineja, nes be reikalo pinigu svaistyt keiciant oro srauto matuokles ir belenka ka draugo draugas patare nera aktualu.
User
2013-12-15 14:47
2013-12-15
14:19 stepanofff wrote:
oro srauto matuokle atjung ir paziurek kaip be jos eina
2013-12-15
14:27 wrote:
Diagnostika yra visu pirma kai sitaip perputineja, nes be reikalo pinigu svaistyt keiciant oro srauto matuokles ir belenka ka draugo draugas patare nera aktualu.
seip ant kompo jokiu klaidu motoras nemete.tipo visi parametrai geri
User
2013-12-15 14:53
prie ko cia tie blogi vimotos meistrai, tu uzsikisusiom turbo jau taip buna, pats pirkes ne viena auto turpina kur uzsikisus, kol buna uzsisikus neleidzia tepalo nieko, pralavai, pradeda dirbt kaip priklauso pradeda leist tepala. nors jei jau stipriai ten tepala varo turejo isdilus asele kaip turi but, ir turejo pastebet. kazkiek tepalo leidzia dauguma turbo, uzkurus ten dumo ismeta tam kartui daugiau o seip vaziuot galima. ir seip kai valo turbo ten prie pacios aseles nelenda, tik nuima suodina puse ir isvalo mechanizmus kad nestrigtu. o uzsikemsa dazniausia del netvarkingos vakumo valdymo sistemos.
User
2013-12-15 14:53
2013-12-15
14:19 stepanofff wrote:
oro srauto matuokle atjung ir paziurek kaip be jos eina
2013-12-15
14:27 wrote:
Diagnostika yra visu pirma kai sitaip perputineja, nes be reikalo pinigu svaistyt keiciant oro srauto matuokles ir belenka ka draugo draugas patare nera aktualu.
2013-12-15
14:47 wrote:
seip ant kompo jokiu klaidu motoras nemete.tipo visi parametrai geri
Tai gal ir nekisk nosies matai kaip baisiai jinai baubia, nes kai isuks itrauks turbina tai neistruksim taves ne uz koju liks tik batai styroti variklyje...laimingo kelio ir geru svenciu visiems!
User
2013-12-15 14:58
2013-12-15
14:53 wrote:
prie ko cia tie blogi vimotos meistrai, tu uzsikisusiom turbo jau taip buna, pats pirkes ne viena auto turpina kur uzsikisus, kol buna uzsisikus neleidzia tepalo nieko, pralavai, pradeda dirbt kaip priklauso pradeda leist tepala. nors jei jau stipriai ten tepala varo turejo isdilus asele kaip turi but, ir turejo pastebet. kazkiek tepalo leidzia dauguma turbo, uzkurus ten dumo ismeta tam kartui daugiau o seip vaziuot galima. ir seip kai valo turbo ten prie pacios aseles nelenda, tik nuima suodina puse ir isvalo mechanizmus kad nestrigtu. o uzsikemsa dazniausia del netvarkingos vakumo valdymo sistemos.
Tai tame ir esme, kad kaip ir pats sakai, manau turejo pastebet. O cia ne tai, kad nepastebejo, bet dar ir patikino kad turbina ideali. Tai kaip suprast dabar?
User
2013-12-15 15:01
2013-12-15
14:53 wrote:
prie ko cia tie blogi vimotos meistrai, tu uzsikisusiom turbo jau taip buna, pats pirkes ne viena auto turpina kur uzsikisus, kol buna uzsisikus neleidzia tepalo nieko, pralavai, pradeda dirbt kaip priklauso pradeda leist tepala. nors jei jau stipriai ten tepala varo turejo isdilus asele kaip turi but, ir turejo pastebet. kazkiek tepalo leidzia dauguma turbo, uzkurus ten dumo ismeta tam kartui daugiau o seip vaziuot galima. ir seip kai valo turbo ten prie pacios aseles nelenda, tik nuima suodina puse ir isvalo mechanizmus kad nestrigtu. o uzsikemsa dazniausia del netvarkingos vakumo valdymo sistemos.
2013-12-15
14:58 wrote:
Tai tame ir esme, kad kaip ir pats sakai, manau turejo pastebet. O cia ne tai, kad nepastebejo, bet dar ir patikino kad turbina ideali. Tai kaip suprast dabar?
atjungus oro srauto matuokle motoras gaza pasiima iki galo dabar, kazin ar galima vazineti su atjungta matuokle?
User
2013-12-15 15:03
Dovydukas, tai gal tau belekaip ta diagnostika padare? Ar tik klaidas pasiziurejot, tipo zjbs nera problemu? Ziurekit Live parametrus, manau turetu rodyt kazka. normalus meistrai rastu. Dar klausimas ar isvis pas tave ten ta problema yra.
User
2013-12-15 15:15
sunku nustatyi del ko perputineja.dazniausia patikrini ar kojele normaliai vaiksto(ant uzkurtos ten numauni slangute kur prie turbo eina, turi atleist kojele iki galo, uzmovus slangute pritraukia vel), nusiperki slangutes pora metru, sujugi naujai vakumus. jei vistiek perputineja, patikrinimui galima sukeist su egr voztuvo vakumo valdikli ta n18 su turbo n75 vakumo valdikliu o jei veikia galima ir palikt ji tik leciau jis dirba uz n75 ne taip staigiai i greicio pedala reaguoja tada auto. va taip tikrint galima ir be jokios diagnostikos. islaidos 10lt~ naujos slangutes. ir keli litrai pravazineto dyzelio tikrinimui ar perpucia. o su diagnostika retas kuris ten tiksliai pasako kas yra, ne bat jei atlikus pries tai parasytus veiksmus lieka jungt pc ir ziuret gal ka parodys. del oro srauto kad perputinetu neteko dar susidurt nors turejau jau gal 5+ 1.9tdi kurios perputineja. daugumai buvo uzsinesusios turbo del kiauru vakumu, vienai parejes n75 voztuvas.
User
2013-12-15 15:17
gali vaziuot su atjungta matuokle laisvai. tik daugiau ris kuro ir traukos tokios geros nebus. gali pamegint uzpurkst carbiuratoriu valiklio ant oro srauto matuokles siulo to kur matuoja srauta. kartais siek tiek padeda. ir atsigauna matuokle kazkiek. bet pirma reik paziuret ar tikrai matuokle parejus ir bereikalo nieko nepurkst ant jos
User
2013-12-15 15:25
2013-12-15
15:17 wrote:
gali vaziuot su atjungta matuokle laisvai. tik daugiau ris kuro ir traukos tokios geros nebus. gali pamegint uzpurkst carbiuratoriu valiklio ant oro srauto matuokles siulo to kur matuoja srauta. kartais siek tiek padeda. ir atsigauna matuokle kazkiek. bet pirma reik paziuret ar tikrai matuokle parejus ir bereikalo nieko nepurkst ant jos :D
girdejau kad tinka is 1, 9 ir traukia dar geriau.
dabar tai jo seip traukia neblogai bet zinau kad 2, 5turetu traukti dar geraiu, tai manau jei idesiu gera matuokle biski padides trauka?
dabar tai jo seip traukia neblogai bet zinau kad 2, 5turetu traukti dar geraiu, tai manau jei idesiu gera matuokle biski padides trauka?
User
2013-12-15 15:28
padides trauka kokiu 20-30% jei tikrai matuoklej beda. seip nuvaziuoji i auto lauzyna ir isidedi vietoj ten pravaziuoji jei viskas tvarkoj imi. tik ten vel geriau isidejus iskart su kompu paziuret. nes buna ir jie ten pripurskia visokiu karbiuratoriu valikliu ant matuokles tam kartui veikia gerai
User
2013-12-15 15:32
seip neturetu tikt is 1.9 ant 2.5 nes ten skersmuo turetu buti didesnis. matuokle geriau su kompu tikrinti. vaziuojant stebeti visa veikimo diapazona pagal turbos darba.
User
2013-12-15 15:34
2013-12-15
15:32 wrote:
seip neturetu tikt is 1.9 ant 2.5 nes ten skersmuo turetu buti didesnis. matuokle geriau su kompu tikrinti. vaziuojant stebeti visa veikimo diapazona pagal turbos darba.
dragelis turi 2, 5 reiks pabandyti ant jo, turi ir 1, 9 ir ta reiks isbandyti
User
2013-12-15 17:09
2013-12-15
15:17 wrote:
gali vaziuot su atjungta matuokle laisvai. tik daugiau ris kuro ir traukos tokios geros nebus. gali pamegint uzpurkst carbiuratoriu valiklio ant oro srauto matuokles siulo to kur matuoja srauta. kartais siek tiek padeda. ir atsigauna matuokle kazkiek. bet pirma reik paziuret ar tikrai matuokle parejus ir bereikalo nieko nepurkst ant jos :D
2013-12-15
15:25 wrote:
girdejau kad tinka is 1, 9 ir traukia dar geriau.
dabar tai jo seip traukia neblogai bet zinau kad 2, 5turetu traukti dar geraiu, tai manau jei idesiu gera matuokle biski padides trauka?
dabar tai jo seip traukia neblogai bet zinau kad 2, 5turetu traukti dar geraiu, tai manau jei idesiu gera matuokle biski padides trauka?
ka jus cia buriat nieks ten netinka nuo 1.9tdi
1.pas tave tokio garso buti negali, nes dyzelis ir jis neturi gazo sklendes, jei tas garsas ir yra, tai jis dug tylesnis ir ne toks astrus
2.tas garsas gali buti nuo:blow of(nors netikiu, kad i yra protu kurie statytu ji i dyzeli), gali buti nuo n75, gali buti nuo uzsikirtusios geometrijos, nuo uzsikisusio interkulerio ar isiurbimo kolektoriaus.
3.pas v6 110kw turba uzpucia iki 2300mbar.
ka daryt?
pasijungi laida pasiziuri klaidas isijungi kaip ir kazkas sake gyvus parametrus, pasileidi 3, 8, 11 kanalus ten matysi kaip dirba tavo oro srauto matuokle, turio matuoklis, turbo slegi, duminguma ir kita.
turbo slegis turi buti ribose 1900-2300mbar(jei ne tikrini slangas, turbo, n75, geometrija.jei taip ir rodo eini toliau)
ziuri 3 berots kanale i srauto matuoklio rodmenis bus maf actual ir maf specified.
actual ant laisvu turi buti panasiai 180-270mg/h , specified 160-290mg/h, pagazavus maf actual turi rodyti daugiau, nei maf specified(pas tvarkingas masinas actual turi rodyt ne maziau 850mg/h) jei bus tarkim koki 400-600mg/h tavo matuoklei RAGAS(nors klaidu tau del to nemes)
pradziai tiek, jei nori suzinoti kazka daugiau, man i pm.
ne viena audi esu turejes ir ne tu vienas su tokiom problemom
Dovydukas, kartais ne is Kauno esi?
1.pas tave tokio garso buti negali, nes dyzelis ir jis neturi gazo sklendes, jei tas garsas ir yra, tai jis dug tylesnis ir ne toks astrus
2.tas garsas gali buti nuo:blow of(nors netikiu, kad i yra protu kurie statytu ji i dyzeli), gali buti nuo n75, gali buti nuo uzsikirtusios geometrijos, nuo uzsikisusio interkulerio ar isiurbimo kolektoriaus.
3.pas v6 110kw turba uzpucia iki 2300mbar.
ka daryt?
pasijungi laida pasiziuri klaidas isijungi kaip ir kazkas sake gyvus parametrus, pasileidi 3, 8, 11 kanalus ten matysi kaip dirba tavo oro srauto matuokle, turio matuoklis, turbo slegi, duminguma ir kita.
turbo slegis turi buti ribose 1900-2300mbar(jei ne tikrini slangas, turbo, n75, geometrija.jei taip ir rodo eini toliau)
ziuri 3 berots kanale i srauto matuoklio rodmenis bus maf actual ir maf specified.
actual ant laisvu turi buti panasiai 180-270mg/h , specified 160-290mg/h, pagazavus maf actual turi rodyti daugiau, nei maf specified(pas tvarkingas masinas actual turi rodyt ne maziau 850mg/h) jei bus tarkim koki 400-600mg/h tavo matuoklei RAGAS(nors klaidu tau del to nemes)
pradziai tiek, jei nori suzinoti kazka daugiau, man i pm.
ne viena audi esu turejes ir ne tu vienas su tokiom problemom
Dovydukas, kartais ne is Kauno esi?
User
2013-12-15 17:15
tarp kitko be matuokles masina vaziuoja, bet patikekit jei nera sveika...
taip gaunasi liesesnis misinys nei priklauso, ziurekit stumokliu nesudeginkit taip vazinedami, juolab jei perpucia...
taip gaunasi liesesnis misinys nei priklauso, ziurekit stumokliu nesudeginkit taip vazinedami, juolab jei perpucia...
User
2013-12-15 17:29
2013-12-15
17:15 wrote:
tarp kitko be matuokles masina vaziuoja, bet patikekit jei nera sveika...
taip gaunasi liesesnis misinys nei priklauso, ziurekit stumokliu nesudeginkit taip vazinedami, juolab jei perpucia...
taip gaunasi liesesnis misinys nei priklauso, ziurekit stumokliu nesudeginkit taip vazinedami, juolab jei perpucia...
kas tas n75?
User
2013-12-15 17:43
2013-12-15
17:15 wrote:
tarp kitko be matuokles masina vaziuoja, bet patikekit jei nera sveika...
taip gaunasi liesesnis misinys nei priklauso, ziurekit stumokliu nesudeginkit taip vazinedami, juolab jei perpucia...
taip gaunasi liesesnis misinys nei priklauso, ziurekit stumokliu nesudeginkit taip vazinedami, juolab jei perpucia...
2013-12-15
17:29 wrote:
kas tas n75?
ukiskai snekant:el pyzdukas reguliuojantis turbos geometrija.
jei nori aiskiau tai solenoidas kuris atidaro arba uzdaro vakuma i turbo.
jei dar aiskiau, el magnetas kuris atidaro, arba uzdaro vakuma i turbo kojele(berots aktuatorium ta kojele vadina) kuri reguliuodama turbinos geometrija valdo turbo slegi.
jei nori aiskiau tai solenoidas kuris atidaro arba uzdaro vakuma i turbo.
jei dar aiskiau, el magnetas kuris atidaro, arba uzdaro vakuma i turbo kojele(berots aktuatorium ta kojele vadina) kuri reguliuodama turbinos geometrija valdo turbo slegi.
User
2013-12-15 19:51
2013-12-15
13:50 wrote:
aha lygei toks pats garsas manajai turbinai, cia labai blogai?
2013-12-15
14:01 wrote:
ar cia koks velenas trukes?
2013-12-15
14:03 wrote:
ne, niekas netrukes, cia yra vadina Blow of valve, pazodziui isvertus butu putimo pertekliaus voztuvas, kaip jis veikia tai turetum palaukt kitu forumieciu kad paaiskintu
BOV dyzeliuose nebuna. Pas ji gal kokia slanga trukus ir svilpimas del to girdisi.
User
2013-12-15 19:57
2013-12-15
14:53 wrote:
prie ko cia tie blogi vimotos meistrai, tu uzsikisusiom turbo jau taip buna, pats pirkes ne viena auto turpina kur uzsikisus, kol buna uzsisikus neleidzia tepalo nieko, pralavai, pradeda dirbt kaip priklauso pradeda leist tepala. nors jei jau stipriai ten tepala varo turejo isdilus asele kaip turi but, ir turejo pastebet. kazkiek tepalo leidzia dauguma turbo, uzkurus ten dumo ismeta tam kartui daugiau o seip vaziuot galima. ir seip kai valo turbo ten prie pacios aseles nelenda, tik nuima suodina puse ir isvalo mechanizmus kad nestrigtu. o uzsikemsa dazniausia del netvarkingos vakumo valdymo sistemos.
turbinos beveik visos leidzia i isiurbima truputi tepalo ant laisvu sukiu. ziedelis negali sulaikyti 100% tepalo, nes jame yra tarpelis. pagrindinis dalykas kuris neleidzia tepalo i isiurbima ir ismetima yra slegis. ismetime slegis visada dirbant varikliui yra, o isiurbime tik tada kai pagreitejama. del to net ir nauju turbiniu masinu intercoolerio slangos buna tepaluotos.
imanoma padaryti, kad nesitepaluotu uzdejus pvz 2 ziedelius vienoj pusej, bet tada lagas padidetu nuo trinties.
imanoma padaryti, kad nesitepaluotu uzdejus pvz 2 ziedelius vienoj pusej, bet tada lagas padidetu nuo trinties.
User
2013-12-15 20:43
2013-12-15
14:01 wrote:
ar cia koks velenas trukes?
2013-12-15
14:03 wrote:
ne, niekas netrukes, cia yra vadina Blow of valve, pazodziui isvertus butu putimo pertekliaus voztuvas, kaip jis veikia tai turetum palaukt kitu forumieciu kad paaiskintu
2013-12-15
19:51 wrote:
BOV dyzeliuose nebuna. Pas ji gal kokia slanga trukus ir svilpimas del to girdisi.
boostai, pas sitas audines daznai buna kaip geometrija uzstringa toks garsa, arba n75 uzpjauna ir pradeda "ne i tema" slegi turba isleisdinet...
Your message |
|