Patarkit del e39, 3.0L ar 2.5 D?

Created by User 2015-11-09
2015-11-09 00:27
Sveiki noriu pirkti e39 Dyzeli, Bet noriu suzinot apie tuos 2.5D varyklius dyzelinius 120Kw facelift, geri jie ar kaip? nes daug kas sako indentiskas 3.0 l varyklis tik maziau Kw. patarkit Help! :) ar geriau 3.0? 142kw
2015-11-09 07:51
Ar tau tikrai reikia šito triperio?
Nejaugi važinėsi įsidėjęs ė bagažinę du maišus smėlio
kaip mūsų seneliai ir tėvai su žiguliais ir volgom?
Geriau persigalvok, ir tai neturi nieko bendro su okėjimu ar nemokėjimu vairuoti.Tiesiog atgyvenęs reikalas BMW su vien galu varomu, nestabili, nesaugi, labai blogas pravažumas, tad nereikia nei sniego kad užbuksuotum, užtenka bąlos o gamtoje išvis nepravažiuosi nes peržema.

Pagalvok geriau apie Subaru Legacy arba kažką panašaus.
Tik šiaip sakau , nesiūlau būtinai ir n eprimetu nuomonės.
Tiesiog matau, kad žmonės keliantys tokius klausimus išvis neturi patirties, tai pasiūliau, kol dar nevėlu noris žmoguinpadėt išventi stotelių šlavėjo vaidmens
2015-11-09 08:20
jeigu nieko nesupranti apie masinas ir nemoki naudotis paieskomis kur pina situ temu apie tuos pacius auto, tai viena esu klevas. Tad siulau tikrai imti ir pazadinti zveriuka, klevui galiniai varantieji ratai ir galingas variklis puikus derinys. O jei sakai kad moki vairuoti tai skiedalai, nes kas moka vairuoti dazniausiai domisi masinomis, o jei domiesi jomis tai ir zinai o neklausineji kai pirmokas. o db desineje puseje virsuje yra paieskos langelis kur suvedus rodo temas, ten rasi daug pridiskutuotu temu pia ta pati ir ta pati, ir vel ta pati tris minimum kartus....
2015-11-09 09:25
Sveikas,

Turiu 525d facelift'a nuo kovo menesio.

Traukos uztenka. Kuro sanaudos tokiu oru ~9ltr mieste, uzmiesti ~7ltr Mirsriai ~6, 5ltr . Vasara tilpdavau ir i 8ltr.

Siaip masina gera bet brangi islaikyt.

Draugas vazinejo su 3.0ltr. 135kw. tai sanaudos didesnes 1litru.

Beje Lietuvoje gero pigiai nenupirksi.
Jei pirksi ziurek tik is uzsienio parvaryta.
Lietuviai viska restauruoja deda senas dalys ir kai pradeda vienu metu viskas gest tada prasideda komentarai bloga masina ir taip toliau.
2015-11-09 09:46
Daugelis pirkdami RWD BMW mano kad perka tikrą BMW klasiką , deja, rimčiausi sportiški masinėje gamyboje esantys rimti BMW būna tik su pasunkinta galine dalimi arba su varikliu gale+galiniais varomais ratais.Vienas jų gražuolis BMW M1.Gali foto paziureti.Vadinasi REAR MID ENGINE ši sistema.Beje, tokių yra ir tarp kitu markiu pvz Alfa Romeo 4C, Peugeot 908 RC, 205 TURBO 16, Honda NSX, Fiat, Ford, jau nekalbant apie daugybe PORSHE modeliuku, Lamborghini, Ferrari, Lotus, De Tomaso o ka jau kalbet apie Bugati Veyronus su varikliu gale ir 4x4 transmisija.Paprasta logika, labai lengva pagauti suktuka vos tik atsirsdus extremaliam važiavimui, nelygummams, lyjant ir t.t.nepadeda jokie ESP/Nes priekis persunkus o galas varomas ir perlengvas.Todėl sp[orte BMW vos pradėjus lyti lieka paskutiniai, juos išstumdo pvz net tokie Seat FWD.
2015-11-09 10:10
2015-11-09 09:46 wrote: Daugelis pirkdami RWD BMW mano kad perka tikrą BMW klasiką , deja, rimčiausi sportiški masinėje gamyboje esantys rimti BMW būna tik su pasunkinta galine dalimi arba su varikliu gale+galiniais varomais ratais.Vienas jų gražuolis BMW M1.Gali foto paziureti.Vadinasi REAR MID ENGINE ši sistema.Beje, tokių yra ir tarp kitu markiu pvz Alfa Romeo 4C, Peugeot 908 RC, 205 TURBO 16, Honda NSX, Fiat, Ford, jau nekalbant apie daugybe PORSHE modeliuku, Lamborghini, Ferrari, Lotus, De Tomaso o ka jau kalbet apie Bugati Veyronus su varikliu gale ir 4x4 transmisija.Paprasta logika, labai lengva pagauti suktuka vos tik atsirsdus extremaliam važiavimui, nelygummams, lyjant ir t.t.nepadeda jokie ESP/Nes priekis persunkus o galas varomas ir perlengvas.Todėl sp[orte BMW vos pradėjus lyti lieka paskutiniai, juos išstumdo pvz net tokie Seat FWD.
Kuo sitas postas susijes su paprastos masinos pasirinkimu?
2015-11-09 10:18
2015-11-09 09:46 wrote: Daugelis pirkdami RWD BMW mano kad perka tikrą BMW klasiką , deja, rimčiausi sportiški masinėje gamyboje esantys rimti BMW būna tik su pasunkinta galine dalimi arba su varikliu gale+galiniais varomais ratais.Vienas jų gražuolis BMW M1.Gali foto paziureti.Vadinasi REAR MID ENGINE ši sistema.Beje, tokių yra ir tarp kitu markiu pvz Alfa Romeo 4C, Peugeot 908 RC, 205 TURBO 16, Honda NSX, Fiat, Ford, jau nekalbant apie daugybe PORSHE modeliuku, Lamborghini, Ferrari, Lotus, De Tomaso o ka jau kalbet apie Bugati Veyronus su varikliu gale ir 4x4 transmisija.Paprasta logika, labai lengva pagauti suktuka vos tik atsirsdus extremaliam važiavimui, nelygummams, lyjant ir t.t.nepadeda jokie ESP/Nes priekis persunkus o galas varomas ir perlengvas.Todėl sp[orte BMW vos pradėjus lyti lieka paskutiniai, juos išstumdo pvz net tokie Seat FWD.
jai butum vazeves bent su vienu tu modeliu nesvaiktum cia nesamoniu.. jai butum vazeves su e39 taip pat nesvaigtum apie galu varomo auto problemas.. taip buvo e30 e34 e28 e36 e46 sie modeliai yra subine lengva uzsimest nesunku galios pakanka ir su 1.6varikliu sukt saules.. bet va su e39 yr ktias reikalas.. galas sunkus svoris paskirstytas puikiai beto pati masina sunki labai ir sukibimo problemu neturi tiek su FWD tiek su RWD galima masina isprievartauti ant posukiu ir pan.. jai ASC veikia neuzmesi ir noredamas..
2015-11-09 10:19
2015-11-09 07:51 wrote: Ar tau tikrai reikia šito triperio?
Nejaugi važinėsi įsidėjęs ė bagažinę du maišus smėlio
kaip mūsų seneliai ir tėvai su žiguliais ir volgom?
Geriau persigalvok, ir tai neturi nieko bendro su okėjimu ar nemokėjimu vairuoti.Tiesiog atgyvenęs reikalas BMW su vien galu varomu, nestabili, nesaugi, labai blogas pravažumas, tad nereikia nei sniego kad užbuksuotum, užtenka bąlos o gamtoje išvis nepravažiuosi nes peržema.

Pagalvok geriau apie Subaru Legacy arba kažką panašaus.
Tik šiaip sakau , nesiūlau būtinai ir n eprimetu nuomonės.
Tiesiog matau, kad žmonės keliantys tokius klausimus išvis neturi patirties, tai pasiūliau, kol dar nevėlu noris žmoguinpadėt išventi stotelių šlavėjo vaidmens:beer:
ka tu zmogau cia nusisneki , jaigu ziuri bmw , tai tikrai neziures y legasy - atgyvenes kontrabandistu reikalas , kaip kad sakiai , , ziema jokiu problemu nematau su bmw ar mb , juolab ir ziemos pas mus jau nebetos kaip pries tarkim 5 metus ir veliau , , kam tuomet svarsto pakeitimus daryt - vasarinem padangom 10 menesiu vazinet , , , virgi neberasyk apie savo klasika , ne ta tema , cia paklause 120 kw ar 142 kw , , ,, mano atsakymas 120kw zymiai lengviau rast , plius bus pigesnis ir tvarkingesnis
2015-11-09 10:20
2015-11-09 09:46 wrote: Daugelis pirkdami RWD BMW mano kad perka tikrą BMW klasiką , deja, rimčiausi sportiški masinėje gamyboje esantys rimti BMW būna tik su pasunkinta galine dalimi arba su varikliu gale+galiniais varomais ratais.Vienas jų gražuolis BMW M1.Gali foto paziureti.Vadinasi REAR MID ENGINE ši sistema.Beje, tokių yra ir tarp kitu markiu pvz Alfa Romeo 4C, Peugeot 908 RC, 205 TURBO 16, Honda NSX, Fiat, Ford, jau nekalbant apie daugybe PORSHE modeliuku, Lamborghini, Ferrari, Lotus, De Tomaso o ka jau kalbet apie Bugati Veyronus su varikliu gale ir 4x4 transmisija.Paprasta logika, labai lengva pagauti suktuka vos tik atsirsdus extremaliam važiavimui, nelygummams, lyjant ir t.t.nepadeda jokie ESP/Nes priekis persunkus o galas varomas ir perlengvas.Todėl sp[orte BMW vos pradėjus lyti lieka paskutiniai, juos išstumdo pvz net tokie Seat FWD.
filosofas ;) , susirask kita foruma , tau cia nelabai vieta
2015-11-09 11:01
2015-11-09 09:46 wrote: Daugelis pirkdami RWD BMW mano kad perka tikrą BMW klasiką , deja, rimčiausi sportiški masinėje gamyboje esantys rimti BMW būna tik su pasunkinta galine dalimi arba su varikliu gale+galiniais varomais ratais.Vienas jų gražuolis BMW M1.Gali foto paziureti.Vadinasi REAR MID ENGINE ši sistema.Beje, tokių yra ir tarp kitu markiu pvz Alfa Romeo 4C, Peugeot 908 RC, 205 TURBO 16, Honda NSX, Fiat, Ford, jau nekalbant apie daugybe PORSHE modeliuku, Lamborghini, Ferrari, Lotus, De Tomaso o ka jau kalbet apie Bugati Veyronus su varikliu gale ir 4x4 transmisija.Paprasta logika, labai lengva pagauti suktuka vos tik atsirsdus extremaliam važiavimui, nelygummams, lyjant ir t.t.nepadeda jokie ESP/Nes priekis persunkus o galas varomas ir perlengvas.Todėl sp[orte BMW vos pradėjus lyti lieka paskutiniai, juos išstumdo pvz net tokie Seat FWD.
2015-11-09 10:20 wrote: filosofas ;) , susirask kita foruma , tau cia nelabai vieta:smoke:
Rašau todėl kad šitie triperiai yra potencialus pavojus ir mirtininkai Lietuvos keliuose, ir manau visiems aktualu ši problema , manau niekas nenorėtų kad į jo mašiną trinkteltų ar šeimą sutraiškytų debilai vairuojantuys tokius trantus.Vairuoju beveik 30 metu, o dėl Subaru tai nei vieno kontrabandininko nepazinojau ir nenoriu, tik daug draugu vazineja.Jei nori rimto BMW geriau pirk XD treciuka ten vietos ne maziau nei senoje slyvoje.Cia kiekvieno asmeninis reikalas, bet net labai patyre šoperiai nesuvaldo senų bemkių galu varom, mano kaimynas patyręs vairas vidurį vasaros lygiame kelyje Antakalnyje pasigavo akmenuką poratu, sumėtė, mašina vertėsi, ko pasekoje jo kolga kuris rūkė ranką iškišęs per langą liko invalidu visam gyvenimui o tas žmogus nuolat moka jam kompensacijas.Yra rimtesnių aparatų, nebent taun pochi kad tavo vaiukus sutris koks žalialapis su BMW.Pats turėjau ir vairavau N BMW ir tokių kad LT ne kiekvienas turėjo.Pakanka pasigauti smėliuko ant asfalto ar lietaus.Pati BMW gamykla jau keičia strategiją nes RWD atgyveno.Jei idomu tai ta pati subaru ar mitsubas net per , lietu )net plikledzio nereikia)tampa pavojingenis, o npradedantiesiems galas varomas netinka nes tiek treciukai tiek penktukai praranda stabiluma nuo betkokios smulkmenos ant kelio dangos.
2015-11-09 12:48
2015-11-09 09:46 wrote: Daugelis pirkdami RWD BMW mano kad perka tikrą BMW klasiką , deja, rimčiausi sportiški masinėje gamyboje esantys rimti BMW būna tik su pasunkinta galine dalimi arba su varikliu gale+galiniais varomais ratais.Vienas jų gražuolis BMW M1.Gali foto paziureti.Vadinasi REAR MID ENGINE ši sistema.Beje, tokių yra ir tarp kitu markiu pvz Alfa Romeo 4C, Peugeot 908 RC, 205 TURBO 16, Honda NSX, Fiat, Ford, jau nekalbant apie daugybe PORSHE modeliuku, Lamborghini, Ferrari, Lotus, De Tomaso o ka jau kalbet apie Bugati Veyronus su varikliu gale ir 4x4 transmisija.Paprasta logika, labai lengva pagauti suktuka vos tik atsirsdus extremaliam važiavimui, nelygummams, lyjant ir t.t.nepadeda jokie ESP/Nes priekis persunkus o galas varomas ir perlengvas.Todėl sp[orte BMW vos pradėjus lyti lieka paskutiniai, juos išstumdo pvz net tokie Seat FWD.
2015-11-09 10:20 wrote: filosofas ;) , susirask kita foruma , tau cia nelabai vieta:smoke:
2015-11-09 11:01 wrote: Rašau todėl kad šitie triperiai yra potencialus pavojus ir mirtininkai Lietuvos keliuose, ir manau visiems aktualu ši problema , manau niekas nenorėtų kad į jo mašiną trinkteltų ar šeimą sutraiškytų debilai vairuojantuys tokius trantus.Vairuoju beveik 30 metu, o dėl Subaru tai nei vieno kontrabandininko nepazinojau ir nenoriu, tik daug draugu vazineja.Jei nori rimto BMW geriau pirk XD treciuka ten vietos ne maziau nei senoje slyvoje.Cia kiekvieno asmeninis reikalas, bet net labai patyre šoperiai nesuvaldo senų bemkių galu varom, mano kaimynas patyręs vairas vidurį vasaros lygiame kelyje Antakalnyje pasigavo akmenuką poratu, sumėtė, mašina vertėsi, ko pasekoje jo kolga kuris rūkė ranką iškišęs per langą liko invalidu visam gyvenimui o tas žmogus nuolat moka jam kompensacijas.Yra rimtesnių aparatų, nebent taun pochi kad tavo vaiukus sutris koks žalialapis su BMW:beer:.Pats turėjau ir vairavau N BMW ir tokių kad LT ne kiekvienas turėjo.Pakanka pasigauti smėliuko ant asfalto ar lietaus.Pati BMW gamykla jau keičia strategiją nes RWD atgyveno.Jei idomu tai ta pati subaru ar mitsubas net per , lietu )net plikledzio nereikia)tampa pavojingenis, o npradedantiesiems galas varomas netinka nes tiek treciukai tiek penktukai praranda stabiluma nuo betkokios smulkmenos ant kelio dangos.
tiek ir vairavai.. stabiluma.. kai smegenu nera ir su traktorium apsivercia... ir su kartingu.. bmw stabili auto.. akmenuka pagavus apsiverst neralu jaigu pergreit vaziuoji ant posukio gali ir su Fwd apsisukt saule ir su rwd. daugiausia avariju padaro vw audi.. o statistiskai volvo pagal auto ir avariju kieki.. jaigu proto neturi ir tiki ispustu zurnalistu burbulu tai tiek to proto ir turi..
2015-11-09 12:48
2015-11-09 07:51 wrote: Ar tau tikrai reikia šito triperio?
Nejaugi važinėsi įsidėjęs ė bagažinę du maišus smėlio
kaip mūsų seneliai ir tėvai su žiguliais ir volgom?
Geriau persigalvok, ir tai neturi nieko bendro su okėjimu ar nemokėjimu vairuoti.Tiesiog atgyvenęs reikalas BMW su vien galu varomu, nestabili, nesaugi, labai blogas pravažumas, tad nereikia nei sniego kad užbuksuotum, užtenka bąlos o gamtoje išvis nepravažiuosi nes peržema.

Pagalvok geriau apie Subaru Legacy arba kažką panašaus.
Tik šiaip sakau , nesiūlau būtinai ir n eprimetu nuomonės.
Tiesiog matau, kad žmonės keliantys tokius klausimus išvis neturi patirties, tai pasiūliau, kol dar nevėlu noris žmoguinpadėt išventi stotelių šlavėjo vaidmens:beer:
Tu gal atsigauk biski Su e39 vazineju jau 2 metus, esu zvejys tenka ir miskais vaziuot ir per sniegus sokt kad ir kokie jie bebuna, nesu uzklimpes niekada ir smelio maisu veziot tikrai nereikia.. ant e39 svorio balansas stovi 50%-50% tai galas labai puikiai kimba su keliu. Jei tau bemwas nestabilus kelyje tai tu man parodyk kas yra stabilesnis :D teke ne su viena marke ir modeliu pralekt ir nei vienas nestovejo kaip tas bmw..
2015-11-09 13:26
Turejau bmw 3.0L 135 Kw ir esu patenkintas, tiesiog iskilo klausimas ar tie 120 Kw geri varikliai. nes planuoju imti 120kw arba 142Kw facelifta del to ir klausiu gal kas zino kaip tie varykliai 2.5 D ar vis del to geriau 3.0l 142? :)
2015-11-09 13:28
Nes turejau bmw 3L 135kw tikrai nera bloga masina nei karto nepavede :)
2015-11-09 13:36
2015-11-09 13:28 wrote: Nes turejau bmw 3L 135kw tikrai nera bloga masina nei karto nepavede :)
Kokybe identiska tiek 3.0d tiek 2.5d
2015-11-09 13:44
2015-11-09 13:26 wrote: Turejau bmw 3.0L 135 Kw ir esu patenkintas, tiesiog iskilo klausimas ar tie 120 Kw geri varikliai. nes planuoju imti 120kw arba 142Kw facelifta del to ir klausiu gal kas zino kaip tie varykliai 2.5 D ar vis del to geriau 3.0l 142? :)
Varikliai 1 prie 1 tik kubatura ir kw maziau daugiau viskas identiska..
2015-11-09 13:45
tik nemaisyk 2.5tds 110 - 105kw skirtingi reikalai ten
2015-11-09 13:53
Del tds zinau i ta shuda net neziuriu :D . tai gal but reiks izbandyt 2.5 D :) 120 Kw Facelifta
2015-11-09 14:03
o kam jums tokie limuzinai? juk picerijose valgote su nuolaidos kuponais
2015-11-09 14:47
2015-11-09 14:03 wrote: o kam jums tokie limuzinai? juk picerijose valgote su nuolaidos kuponais
o tu dar ne suprotezais ?
2015-11-09 15:04
2015-11-09 13:26 wrote: Turejau bmw 3.0L 135 Kw ir esu patenkintas, tiesiog iskilo klausimas ar tie 120 Kw geri varikliai. nes planuoju imti 120kw arba 142Kw facelifta del to ir klausiu gal kas zino kaip tie varykliai 2.5 D ar vis del to geriau 3.0l 142? :)
Kuo daugiau kw tuo geriau zinok :D
2015-11-09 15:15
po geru metu, jau isnyks tokios temos :)
2015-11-09 15:18
Scania1.. TBS :)
2015-11-09 15:40
2015-11-09 15:15 wrote: po geru metu, jau isnyks tokios temos :)
kodel ?
2015-11-09 17:39
2.5d biski maziau ryja ant litro-dvieju. draugas toki vairuoja. mano 142 kw. automatas mieste praktiskai 9-11l. Kainuoja jos remontas nemazai. Dbr kaio tik prieki remobtuosiu vaziuokle, amortikai, vairo kolonele. tai pasiruosea 200-300 eur kaip niekur paleist. Siaip pagal alga sakyciau tai turetum maziausiai 1000 eur uzdirbt kad toki vairuot. draudimas irgi ne is pigiausiu ir t.t bet vaziuoja smagiai.
2015-11-09 18:30
siaip kadaise maniau kad geras sitas auto, bet nusivyliau pavaziaves, jame geras tik 3, 0 litru dyzelis variklis, visa kita man nepatiko, nesijauciau kazkokioje auto kuri taip garbinama, man rodosi jinai net nublanksta minioje, salonas nors ir patogus bet negrazus kaip ir senuju peugeot. Kai ieskojausi pirmaji universala buvo mintys apie ji, prie visu volvo, toyotu ir t.t. bet po pasiklausinejima pas rimtu meistru atsoko mintis, nes auto yra gal ir gera bet per daug ja reikia investuoti kad vaziuotu normaliai, o kas sako kad srebia mazai, tai ima dafiga jos, cia jum ne VW tdi varikliai
2015-11-10 08:20
Sveikas, tiesiog patarciau imt tokia kokios tu nori, jei nori galios imk 3, 0, jei slabnesio 2, 5. Esmė tame kad 2.5 ne fl su 105kw, draugas turėjo tai su savo passat 1.9 tdi pd 74kw paimdavau ji ant traukos, bet zinoma pd variklis kuro ima tiek kiek spaudi tai kuro sanaudos tokia sunkia šliure praktiškai panašios buvo ir 2.5 e39 ir 1.9 passat. Bet dar neviskas. Motina mano, vw bora 66kw tdi turi. Taigi netikėtai susitikom vienam kaime grižtant iš miesto kai tuo tarpu vairavau mamos bora. Ir netikėtai net pats nustebau kad bora su 2 vyrais mašinoje apnešė ant traukos ta bmw. Net pačiam buvo keista . Na o fl variklis tai gal šiek tiek stipresnis bus.
2015-11-10 09:47
Pasenes reikalas tie e39, taupyk saibas jei nori pavaidinti ir imk e60
2015-11-10 10:02
2015-11-10 08:20 wrote: Sveikas, tiesiog patarciau imt tokia kokios tu nori, jei nori galios imk 3, 0, jei slabnesio 2, 5. Esmė tame kad 2.5 ne fl su 105kw, draugas turėjo tai su savo passat 1.9 tdi pd 74kw paimdavau ji ant traukos, bet zinoma pd variklis kuro ima tiek kiek spaudi tai kuro sanaudos tokia sunkia šliure praktiškai panašios buvo ir 2.5 e39 ir 1.9 passat. Bet dar neviskas. Motina mano, vw bora 66kw tdi turi. Taigi netikėtai susitikom vienam kaime grižtant iš miesto kai tuo tarpu vairavau mamos bora. Ir netikėtai net pats nustebau kad bora su 2 vyrais mašinoje apnešė ant traukos ta bmw. Net pačiam buvo keista . Na o fl variklis tai gal šiek tiek stipresnis bus.
Apnesei todel kad tam senam tds'ui jau siurbliui kadaise amen buvo... nenustepciau kad ir turba ant pabaigos irgi.. Butu kad ir tas 2.5d tai jo net akyse nematytum
2015-11-10 10:02
2015-11-10 08:20 wrote: Sveikas, tiesiog patarciau imt tokia kokios tu nori, jei nori galios imk 3, 0, jei slabnesio 2, 5. Esmė tame kad 2.5 ne fl su 105kw, draugas turėjo tai su savo passat 1.9 tdi pd 74kw paimdavau ji ant traukos, bet zinoma pd variklis kuro ima tiek kiek spaudi tai kuro sanaudos tokia sunkia šliure praktiškai panašios buvo ir 2.5 e39 ir 1.9 passat. Bet dar neviskas. Motina mano, vw bora 66kw tdi turi. Taigi netikėtai susitikom vienam kaime grižtant iš miesto kai tuo tarpu vairavau mamos bora. Ir netikėtai net pats nustebau kad bora su 2 vyrais mašinoje apnešė ant traukos ta bmw. Net pačiam buvo keista . Na o fl variklis tai gal šiek tiek stipresnis bus.
Apnesei todel kad tam senam tds'ui jau siurbliui kadaise amen buvo... nenustepciau kad ir turba ant pabaigos irgi.. Butu kad ir tas 2.5d tai jo net akyse nematytum
2015-11-10 10:13
2015-11-10 09:47 wrote: Pasenes reikalas tie e39, taupyk saibas jei nori pavaidinti ir imk e60
Taupyk kad ponu e60 nusipirkes taptum
2015-11-10 10:22
2015-11-10 09:47 wrote: Pasenes reikalas tie e39, taupyk saibas jei nori pavaidinti ir imk e60
2015-11-10 10:13 wrote: Taupyk kad ponu e60 nusipirkes taptum:lol::lol:
Ponu tikrai netapsi, nes ir sitas jau nuvalkiotas patapo, vistik nuo 2003 metu pradetas gaminti, modelis nenaujas, bet padoriau atrodo tikrai nei e39..
2015-11-10 10:22
Paskritai megstu dyzelines auto, bet bmw rinkciausi tik benzina..
2015-11-10 10:37
2015-11-10 08:20 wrote: Sveikas, tiesiog patarciau imt tokia kokios tu nori, jei nori galios imk 3, 0, jei slabnesio 2, 5. Esmė tame kad 2.5 ne fl su 105kw, draugas turėjo tai su savo passat 1.9 tdi pd 74kw paimdavau ji ant traukos, bet zinoma pd variklis kuro ima tiek kiek spaudi tai kuro sanaudos tokia sunkia šliure praktiškai panašios buvo ir 2.5 e39 ir 1.9 passat. Bet dar neviskas. Motina mano, vw bora 66kw tdi turi. Taigi netikėtai susitikom vienam kaime grižtant iš miesto kai tuo tarpu vairavau mamos bora. Ir netikėtai net pats nustebau kad bora su 2 vyrais mašinoje apnešė ant traukos ta bmw. Net pačiam buvo keista . Na o fl variklis tai gal šiek tiek stipresnis bus.
2015-11-10 10:02 wrote: Apnesei todel kad tam senam tds'ui jau siurbliui kadaise amen buvo... nenustepciau kad ir turba ant pabaigos irgi.. Butu kad ir tas 2.5d tai jo net akyse nematytum :smoke:
Na šiaip siurblys buvo keistas kai jis tik nusipirko ta bmw ;) . Smarvės taip sakant tas bmw tūrėjo daug, tik kad begėjosi prastai, kuro sanaudos apie 9 litrus buvo su jo vaziavimu, bet salonas buvo pasaka, labai patogus nepalyginsi su vag'ais. :)
2015-11-10 11:09
2015-11-10 08:20 wrote: Sveikas, tiesiog patarciau imt tokia kokios tu nori, jei nori galios imk 3, 0, jei slabnesio 2, 5. Esmė tame kad 2.5 ne fl su 105kw, draugas turėjo tai su savo passat 1.9 tdi pd 74kw paimdavau ji ant traukos, bet zinoma pd variklis kuro ima tiek kiek spaudi tai kuro sanaudos tokia sunkia šliure praktiškai panašios buvo ir 2.5 e39 ir 1.9 passat. Bet dar neviskas. Motina mano, vw bora 66kw tdi turi. Taigi netikėtai susitikom vienam kaime grižtant iš miesto kai tuo tarpu vairavau mamos bora. Ir netikėtai net pats nustebau kad bora su 2 vyrais mašinoje apnešė ant traukos ta bmw. Net pačiam buvo keista . Na o fl variklis tai gal šiek tiek stipresnis bus.
2015-11-10 10:02 wrote: Apnesei todel kad tam senam tds'ui jau siurbliui kadaise amen buvo... nenustepciau kad ir turba ant pabaigos irgi.. Butu kad ir tas 2.5d tai jo net akyse nematytum :smoke:
2015-11-10 10:37 wrote: Na šiaip siurblys buvo keistas kai jis tik nusipirko ta bmw ;) . Smarvės taip sakant tas bmw tūrėjo daug, tik kad begėjosi prastai, kuro sanaudos apie 9 litrus buvo su jo vaziavimu, bet salonas buvo pasaka, labai patogus nepalyginsi su vag'ais. :)
Kokias cia nesamones rasai...Cituoju "Smarvės taip sakant tas bmw tūrėjo daug, tik kad begėjosi prastai", kokia cia dar logika , :D:D:D:D: kam tokius rasyt kad nesuprantat kad nelogiska,

Your message