nuomone apie audi a6 quattro 132kw 2.5 motoru

Created by User 2014-02-13
2014-02-13 12:09
Sveiki,
noreciau suzinoti jusu nuomones apie audi A6 quattro 2.5motoras 132kw.
kokiu pagrindiniai gedimai?
detaliu kainos?
ar sunkus islaikymas?
motoras geras ar ne?
kaip laiko kuro siurbliai?
2014-02-13 12:13
2014-02-13 12:09 wrote: Sveiki,
noreciau suzinoti jusu nuomones apie audi A6 quattro 2.5motoras 132kw.
kokiu pagrindiniai gedimai?
detaliu kainos?
ar sunkus islaikymas?
motoras geras ar ne?
kaip laiko kuro siurbliai?
ir vel ta pati sena tema, visur pilna info apie ju varyklius, siurblius ir pan.,
2014-02-13 13:18
2014-02-13 12:09 wrote: Sveiki,
noreciau suzinoti jusu nuomones apie audi A6 quattro 2.5motoras 132kw.
kokiu pagrindiniai gedimai?
detaliu kainos?
ar sunkus islaikymas?
motoras geras ar ne?
kaip laiko kuro siurbliai?
gaidys ne automobilis. jei imi tau pataupyk dar papildomai jei uz paskutinius perki ir pirk bent 1.9 tdi
2014-02-13 14:04
2014-02-13 12:09 wrote: Sveiki,
noreciau suzinoti jusu nuomones apie audi A6 quattro 2.5motoras 132kw.
kokiu pagrindiniai gedimai?
detaliu kainos?
ar sunkus islaikymas?
motoras geras ar ne?
kaip laiko kuro siurbliai?
Neturedas per menesi 2000 - 2500lt ant vieno zmogaus, nepirk, nes tik masina islaikysi, kitko nieko daugiau.
2014-02-13 14:08
Tokia xujova masina? Ar kaip cia?
o jei pirkt ne quatro?
2014-02-13 14:11
2014-02-13 14:08 wrote: Tokia xujova masina? Ar kaip cia?
o jei pirkt ne quatro?
isvis patarimas neziuret i tuos 2.5 tdi variklius nepasiteisines visiskai.
1829 / 0
2014-02-13 14:14
2014-02-13 14:08 wrote: Tokia xujova masina? Ar kaip cia?
o jei pirkt ne quatro?
daug kuro ima, mieste 13-15, remontas brangus, geriau 2, 8 su dujom, o jei dyzelio nori, pasirink kita auto
2014-02-13 14:15
O geriau 2, 8 ar 2, 4 motoras?
2014-02-13 14:19
2014-02-13 14:15 wrote: O geriau 2, 8 ar 2, 4 motoras?
2.8
2014-02-13 14:19
2014-02-13 14:15 wrote: O geriau 2, 8 ar 2, 4 motoras?
2, 8 su dujom quattro ima apie 12-15 duju, varykliai geri, tik perkant reikia ziureti ar nebega tepalas is po voztuvu dangteliu, nes cia ju lyga, visa kita ok
2014-02-13 14:24
2014-02-13 14:15 wrote: O geriau 2, 8 ar 2, 4 motoras?
2014-02-13 14:19 wrote: 2, 8 su dujom quattro ima apie 12-15 duju, varykliai geri, tik perkant reikia ziureti ar nebega tepalas is po voztuvu dangteliu, nes cia ju lyga, visa kita ok
O kaip laiko ju sankabos? nes girdejau kad greitai luzta
2014-02-13 14:29
2014-02-13 14:15 wrote: O geriau 2, 8 ar 2, 4 motoras?
2014-02-13 14:19 wrote: 2, 8 su dujom quattro ima apie 12-15 duju, varykliai geri, tik perkant reikia ziureti ar nebega tepalas is po voztuvu dangteliu, nes cia ju lyga, visa kita ok
2014-02-13 14:24 wrote: O kaip laiko ju sankabos? nes girdejau kad greitai luzta
jeigu driftuosi arba bruzginuose buksuosi gal ir sudeginsi, o smagraciai siaip laiko
2014-02-13 14:31
2014-02-13 14:19 wrote: 2, 8 su dujom quattro ima apie 12-15 duju, varykliai geri, tik perkant reikia ziureti ar nebega tepalas is po voztuvu dangteliu, nes cia ju lyga, visa kita ok
2014-02-13 14:24 wrote: O kaip laiko ju sankabos? nes girdejau kad greitai luzta
2014-02-13 14:29 wrote: jeigu driftuosi arba bruzginuose buksuosi gal ir sudeginsi, o smagraciai siaip laiko
O automatas geriau ar mechanke?
2014-02-13 14:34
2014-02-13 14:24 wrote: O kaip laiko ju sankabos? nes girdejau kad greitai luzta
2014-02-13 14:29 wrote: jeigu driftuosi arba bruzginuose buksuosi gal ir sudeginsi, o smagraciai siaip laiko
2014-02-13 14:31 wrote: O automatas geriau ar mechanke?
cia jau pagal skoni, mechanika maziau bira, silpniausia vieta yra torsenas(centrinis deferencialas), bet tvarkinga paemus, tvarkingai vaziniejant laikys, o automatai turi savybe sugesti dazniau
2014-02-13 14:37
2014-02-13 14:29 wrote: jeigu driftuosi arba bruzginuose buksuosi gal ir sudeginsi, o smagraciai siaip laiko
2014-02-13 14:31 wrote: O automatas geriau ar mechanke?
2014-02-13 14:34 wrote: cia jau pagal skoni, mechanika maziau bira, silpniausia vieta yra torsenas(centrinis deferencialas), bet tvarkinga paemus, tvarkingai vaziniejant laikys, o automatai turi savybe sugesti dazniau
tai va va as to labiausiai ir bijau kad nusipirkus ir paskui automatas subyres..
1829 / 0
2014-02-13 14:43
2014-02-13 14:31 wrote: O automatas geriau ar mechanke?
2014-02-13 14:34 wrote: cia jau pagal skoni, mechanika maziau bira, silpniausia vieta yra torsenas(centrinis deferencialas), bet tvarkinga paemus, tvarkingai vaziniejant laikys, o automatai turi savybe sugesti dazniau
2014-02-13 14:37 wrote: tai va va as to labiausiai ir bijau kad nusipirkus ir paskui automatas subyres..
viskas gali sugest, jei priziuresi tai ir laikys
1829 / 0
2014-02-13 14:44
automatas trasoj valgys maziau, nes apsukos mazesnes
2014-02-13 15:02
2014-02-13 14:44 wagen wrote: automatas trasoj valgys maziau, nes apsukos mazesnes
nesutikciau. i koki kalniuka iskart jis mes mazesnei begi ir iskart didesnes apsukos / sanaudos.
1829 / 0
2014-02-13 15:09
2014-02-13 14:44 wagen wrote: automatas trasoj valgys maziau, nes apsukos mazesnes
2014-02-13 15:02 wrote: nesutikciau. i koki kalniuka iskart jis mes mazesnei begi ir iskart didesnes apsukos / sanaudos.
i rankini rezima permesk ir nemetys, ir siaip lietuvoje tokiu kalniuku ar yra?2, 8 su automatu prie 2000 apsuku greitis 102, kai su machanine tik 77
1829 / 0
2014-02-13 15:11
2014-02-13 14:44 wagen wrote: automatas trasoj valgys maziau, nes apsukos mazesnes
2014-02-13 15:02 wrote: nesutikciau. i koki kalniuka iskart jis mes mazesnei begi ir iskart didesnes apsukos / sanaudos.
ir jei tarkim vaziuot 150, su sutomatu tik 3000 apsuku, o su mechanine beveik 4000, o ant tokiu apsuku laisvai i kalna pakils neperjunginedamas pavaros zemyn
2014-02-13 15:17
2014-02-13 14:44 wagen wrote: automatas trasoj valgys maziau, nes apsukos mazesnes
2014-02-13 15:02 wrote: nesutikciau. i koki kalniuka iskart jis mes mazesnei begi ir iskart didesnes apsukos / sanaudos.
2014-02-13 15:11 wagen wrote: ir jei tarkim vaziuot 150, su sutomatu tik 3000 apsuku, o su mechanine beveik 4000, o ant tokiu apsuku laisvai i kalna pakils neperjunginedamas pavaros zemyn
tai keli begiai toi automatinei 6 ? kad ant tiek apsukos mazesnes.
1829 / 0
2014-02-13 15:21
2014-02-13 15:02 wrote: nesutikciau. i koki kalniuka iskart jis mes mazesnei begi ir iskart didesnes apsukos / sanaudos.
2014-02-13 15:11 wagen wrote: ir jei tarkim vaziuot 150, su sutomatu tik 3000 apsuku, o su mechanine beveik 4000, o ant tokiu apsuku laisvai i kalna pakils neperjunginedamas pavaros zemyn
2014-02-13 15:17 wrote: tai keli begiai toi automatinei 6 ? kad ant tiek apsukos mazesnes.
pas audines taip jau yra, su 5 pavarom...man pvz su a8 prie 3000 greitis 170, o buvau vaziaves su 4 pavaru automatu, tai prie 3000 greitis 140...o 2, 8 todel su mechanine greiciau begejasi
2014-02-13 15:28
2014-02-13 15:11 wagen wrote: ir jei tarkim vaziuot 150, su sutomatu tik 3000 apsuku, o su mechanine beveik 4000, o ant tokiu apsuku laisvai i kalna pakils neperjunginedamas pavaros zemyn
2014-02-13 15:17 wrote: tai keli begiai toi automatinei 6 ? kad ant tiek apsukos mazesnes.
2014-02-13 15:21 wagen wrote: pas audines taip jau yra, su 5 pavarom...man pvz su a8 prie 3000 greitis 170, o buvau vaziaves su 4 pavaru automatu, tai prie 3000 greitis 140...o 2, 8 todel su mechanine greiciau begejasi
idomu
2014-02-13 15:38
nu jau į kalną važiuojant begio atgal tikrai nepermeta, kas bent kiek yra važiavęs tą supranta, nebent 1.2 variklis gal ir perjungti, bet jai bent kiek turi smarvės tai ir palaiko tą pačią, o jai dar kompiuteriu valdoma dežė tai jin tikrai geriau žino kaip važiuot ir kokiu begiu jai tinka
Čia panašiai kaip su cruise control, argi greitis mažėja į kalną važiuojant? dar žiūrint koks kalnas, jai ten nemaža įkalnė tada jo, o taip tai tik sąnaudos didėja ir tiek
1829 / 0
2014-02-13 15:43
2014-02-13 15:38 wrote: nu jau į kalną važiuojant begio atgal tikrai nepermeta, kas bent kiek yra važiavęs tą supranta, nebent 1.2 variklis gal ir perjungti, bet jai bent kiek turi smarvės tai ir palaiko tą pačią, o jai dar kompiuteriu valdoma dežė tai jin tikrai geriau žino kaip važiuot ir kokiu begiu jai tinka
Čia panašiai kaip su cruise control, argi greitis mažėja į kalną važiuojant? dar žiūrint koks kalnas, jai ten nemaža įkalnė tada jo, o taip tai tik sąnaudos didėja ir tiek
na vaziuojant 100 i nemaza ikalne tai ir 4, 2 meta zemesne pavara, jei 130-140 tai jau ir 2, 8 nepermetineja
2014-02-13 22:50
2014-02-13 15:38 wrote: nu jau į kalną važiuojant begio atgal tikrai nepermeta, kas bent kiek yra važiavęs tą supranta, nebent 1.2 variklis gal ir perjungti, bet jai bent kiek turi smarvės tai ir palaiko tą pačią, o jai dar kompiuteriu valdoma dežė tai jin tikrai geriau žino kaip važiuot ir kokiu begiu jai tinka
Čia panašiai kaip su cruise control, argi greitis mažėja į kalną važiuojant? dar žiūrint koks kalnas, jai ten nemaža įkalnė tada jo, o taip tai tik sąnaudos didėja ir tiek
2014-02-13 15:43 wagen wrote: na vaziuojant 100 i nemaza ikalne tai ir 4, 2 meta zemesne pavara, jei 130-140 tai jau ir 2, 8 nepermetineja
na man su 2.4 dyzel dar nebuvo kad permestų, ir tikrai gan normalias įkalnes teko, na gal dyzelis vėl kitaip. Nes jai palaikai tą pati greitį nepermeta, na jai gazuot į kalną važiuojant tada taip, pažemina normalioj įkalnei
2014-02-13 22:58
2014-02-13 14:15 wrote: O geriau 2, 8 ar 2, 4 motoras?
2, 4 geresnis
2014-02-13 23:12
2014-02-13 15:38 wrote: nu jau į kalną važiuojant begio atgal tikrai nepermeta, kas bent kiek yra važiavęs tą supranta, nebent 1.2 variklis gal ir perjungti, bet jai bent kiek turi smarvės tai ir palaiko tą pačią, o jai dar kompiuteriu valdoma dežė tai jin tikrai geriau žino kaip važiuot ir kokiu begiu jai tinka
Čia panašiai kaip su cruise control, argi greitis mažėja į kalną važiuojant? dar žiūrint koks kalnas, jai ten nemaža įkalnė tada jo, o taip tai tik sąnaudos didėja ir tiek
cruise control ne prie ko.. nes ten valdo gaza priklausomai nuo apkrovos
2014-02-13 23:29
2014-02-13 15:38 wrote: nu jau į kalną važiuojant begio atgal tikrai nepermeta, kas bent kiek yra važiavęs tą supranta, nebent 1.2 variklis gal ir perjungti, bet jai bent kiek turi smarvės tai ir palaiko tą pačią, o jai dar kompiuteriu valdoma dežė tai jin tikrai geriau žino kaip važiuot ir kokiu begiu jai tinka
Čia panašiai kaip su cruise control, argi greitis mažėja į kalną važiuojant? dar žiūrint koks kalnas, jai ten nemaža įkalnė tada jo, o taip tai tik sąnaudos didėja ir tiek
2014-02-13 23:12 wrote: cruise control ne prie ko.. nes ten valdo gaza priklausomai nuo apkrovos
aš tik palyginau, nes į kalną begio žemesnio nemeta automatas, nebent tas kalnas lb status
2014-02-14 19:10
2.5 quattrines sake nemegzta greicio nes reduktoriai nelaiko cia tiesa ar melas
2014-02-14 19:28
2014-02-14 19:10 wrote: 2.5 quattrines sake nemegzta greicio nes reduktoriai nelaiko cia tiesa ar melas
Tu kvailas. Cia tiesa ar melas?
2014-02-14 19:33
2014-02-14 19:10 wrote: 2.5 quattrines sake nemegzta greicio nes reduktoriai nelaiko cia tiesa ar melas
2014-02-14 19:28 wrote: Tu kvailas. Cia tiesa ar melas?
as tik sakau ka girdejau
2014-02-14 19:41
2014-02-14 19:10 wrote: 2.5 quattrines sake nemegzta greicio nes reduktoriai nelaiko cia tiesa ar melas
Greitį mėgsta, bet nemėgsta plėšymūsi.

Your message