User
2014-06-24 00:27
Jis bus reikalingas vaziuot i skandinavija ir veztis darbuotojus. kaina apie 10 euru kazkur + kad turetu sveikatos priekaba temptis. Galvoju tarp MB Sprinter ir kazkuri is VW t5. Ka patartumet, kas patikimesnis, pigesnis taisymas ir pan.
User
2014-06-24 07:48
Arba sprinter arba vwt4.T5 prasčiau pagamintas pagal patikimumą negu t4 ir remontas daug brangesnis.Sprinteriui reiks kokybiško kuro kitaip ragas purkštukam.T4 kurui nereiklus ir remontas daug pigesnis už sprinterio plius priekis varomas kas žiemą labai svarbu.Nes tuščias sprinteris su priekaba žiema bus tragedija o ne važiavimas.Aš asmeniškai imčiau t4 2, 5tdi. Na bet jei norit naujesnio modelio ir daugiau problemu imkit sprinteri.
User
2014-06-24 10:11
2014-06-24
07:48 wrote:
Arba sprinter arba vwt4.T5 prasčiau pagamintas pagal patikimumą negu t4 ir remontas daug brangesnis.Sprinteriui reiks kokybiško kuro kitaip ragas purkštukam.T4 kurui nereiklus ir remontas daug pigesnis už sprinterio plius priekis varomas kas žiemą labai svarbu.Nes tuščias sprinteris su priekaba žiema bus tragedija o ne važiavimas.Aš asmeniškai imčiau t4 2, 5tdi. Na bet jei norit naujesnio modelio ir daugiau problemu imkit sprinteri.
Na kaip čia pasakius.Iš dalies sutikčiau , nes VW turi daugiau patirties ilgalaikėje busiukų gamyboje, bet dėl to pravažumo nevisai sutikčiau, nes tiek sprinteriai, tiek vito ar net VIP klasės Viano būna 4matic`ai su LSD galiniame tilte ir net su pinu 100% visu ratu sublokavimu(full dif lock).Neseniai aukction nuomos pramogoms reikmems norėjau paimti 2006m Sprinterį, buvusį foerlocherį(gisriniką).Ten tai išvis monstras, klirensas 30cm!4x4 vos ne kaip unimogo ar laplanderio.Temos autoriui patarčiau pasiskaitinėti UK, USA ar FR, DE forumus tiek apie VW tiek apie MB busiukus , rasi tokios faktinės infpormacijos, kad galėsi susidaeyti realų vaizdą, nes lietuviškuose forumuose niekada nekritikuoja vien pagyros, teisybės nesako išskyrus retus pavienius atvejus.Pakankamai sukritikuoti yra visi varijantai, išskyrus senuosius transporterius ir multvanus, kurie buvo "neužmušami".Jei ką, gali per google išsiverst į lietuvių kalbą viską ką rasi šia tema tuose forumuose.
User
2014-06-24 11:33
2014-06-24
00:27 wrote:
Jis bus reikalingas vaziuot i skandinavija ir veztis darbuotojus. kaina apie 10 euru kazkur + kad turetu sveikatos priekaba temptis. Galvoju tarp MB Sprinter ir kazkuri is VW t5. Ka patartumet, kas patikimesnis, pigesnis taisymas ir pan.
O kaip Ford Transit ? Transit'as bene ilgiausiai leidžiamas iš visų autobusiukų, nemanau, kad patikimumu nusileidžia. Kažkada šeimoje buvo '87 metų, stebėjomės koks jis patvarus.
maumas
7657 / 0
2014-06-24 11:55
2014-06-24
00:27 wrote:
Jis bus reikalingas vaziuot i skandinavija ir veztis darbuotojus. kaina apie 10 euru kazkur + kad turetu sveikatos priekaba temptis. Galvoju tarp MB Sprinter ir kazkuri is VW t5. Ka patartumet, kas patikimesnis, pigesnis taisymas ir pan.
2014-06-24
11:33 wrote:
O kaip Ford Transit ? Transit'as bene ilgiausiai leidžiamas iš visų autobusiukų, nemanau, kad patikimumu nusileidžia. Kažkada šeimoje buvo '87 metų, stebėjomės koks jis patvarus.
senieji tranzit su dyzeliniais varikliais buvo tikrai geros masinos, na parudydavo neblogai, bet siaip, kaip darbo arklys, pateisino save.Naujesni jau nera tokie patvarus, net 5-6 metu amziaus pasitaiko visokiu nesamoniu, kokiu pas senesnius nebuvo.Naudojama daug plastmasiniu detaliu.Na ir ateina jie pas mus min 3-400.000km praeje, dazniausiai nelabai priziureti...Betgi visos masinos dabar tokios
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
giedzka
1757 / 0
2014-06-24 14:33
2014-06-24
07:48 wrote:
Arba sprinter arba vwt4.T5 prasčiau pagamintas pagal patikimumą negu t4 ir remontas daug brangesnis.Sprinteriui reiks kokybiško kuro kitaip ragas purkštukam.T4 kurui nereiklus ir remontas daug pigesnis už sprinterio plius priekis varomas kas žiemą labai svarbu.Nes tuščias sprinteris su priekaba žiema bus tragedija o ne važiavimas.Aš asmeniškai imčiau t4 2, 5tdi. Na bet jei norit naujesnio modelio ir daugiau problemu imkit sprinteri.
Nera ten tragedija, uzsimauni geras padangas, ir vaziuoja be problemu tie sprinteriai, tuo labiau jei i skandinavus vazinesi, nemanau kad bus tolko tusciam vazinetis. Nepamirskim kad sprinterio "bagazine" zymiai didesne nei vw. o tai jau manyciau didelis pliusas.
You serious?
User
2014-06-25 10:13
Vairuoju vw t5 2008m. 2.5tdi, buwo pirktas naujas, tai galiu ji apibudinti dviem zodziais:vargo vakariene!Po menesio nuo pirkimo nebesivede, turejo gryzti i garantini, paskui apie 3 pirmus metus buwo vargo su sensoriais, nueidavo abs, esp ir visi like sensoriai, tai parodymu skydeli vadindavau Kaledine eglute nuo viso lempuciu uzsidegimo Variklis traukos atzvilgiu neblogas, bet popierinis, pilsi ne toki koks priklauso tepala pagal gamintoja, nueis velenelis, ismus kompensatorius ir t.t.Greiciu deze atlaike, nors tepalai buvo keiciami reguliariai, subyrejo po 250k km, turbina myzti tepala pradejo po ~150k km, cia kaip suprantu visu tu metu laidos 2.5 tdi beda, turbut riebokslius made in china sudeje buvo Viena dalyka galiu pagirti, tai pakaba, ji pakankamai stipri blogiems keliams.Vairuotojo ir keleivio sedynes visiskas pravalas, komforto 0, ilgoms kelionems kancia, atsisedi i sedyne kaip i koki mokyklini suola, nors ir tas turbut patogesnis Na panasiai apibudinau sawo t5, o tau patarciau 2.5tdi tikrai vengti, geriau imk sprinteri, servizas bus brangesnis, bet gal nebus tokiu staigmenu kaip su situo chlamu!
User
2014-07-03 06:42
Turiu nuosava multivana t4 92m , 2, 5 benzas jau 7 metus.Per tą laiką teko keisti sulūžusią galinio tilto spyruokle stumdomu duru guoliuką priekinio tilto šarnyrus ir vairo traukės antgali rankinio trosą .Na ten kaladeles tepala žvakes filtrus ir viskas.Jokių problemu kelyje nekilo žiema šiltą nes du pečiai traukos pakanka.Važinėjau ir po 1000km ant karto , tikrai patogi mašina ir sėdynės ir matomumas.Daliu kainos simbolinės.Pvz rankino trosas 18 litu.Vienintėlė beda rudys o šiaip žiauriai patikimas automobilis.Kai pirksiu kitą tai bus nuo 1997 iki 2002 berods leistas t4 2, 5tdi.Kiek teko bendraut su t4 savininkais nei vienas nesiskundė ko nepasakysi apie t5 savininkus.Na Vito tai iš vis tragedija ir byra ir daliu kainos kosmosas čia savininku nuomonė ir pats mašinas remontuoju susiduriu.Mb sprinter tu naujesniu su plačiom lempom nepatarčiau nes musu firma nuomuoja tai jau trečia varikli pakeitė.Na o senesni rieda gerai tik prastam kurui labai jautrus ir žiema jei tuščias tai kaip karvė ant ledo.
User
2014-07-03 07:37
2014-07-03
06:42 wrote:
Turiu nuosava multivana t4 92m , 2, 5 benzas jau 7 metus.Per tą laiką teko keisti sulūžusią galinio tilto spyruokle stumdomu duru guoliuką priekinio tilto šarnyrus ir vairo traukės antgali rankinio trosą .Na ten kaladeles tepala žvakes filtrus ir viskas.Jokių problemu kelyje nekilo žiema šiltą nes du pečiai traukos pakanka.Važinėjau ir po 1000km ant karto , tikrai patogi mašina ir sėdynės ir matomumas.Daliu kainos simbolinės.Pvz rankino trosas 18 litu.Vienintėlė beda rudys o šiaip žiauriai patikimas automobilis.Kai pirksiu kitą tai bus nuo 1997 iki 2002 berods leistas t4 2, 5tdi.Kiek teko bendraut su t4 savininkais nei vienas nesiskundė ko nepasakysi apie t5 savininkus.Na Vito tai iš vis tragedija ir byra ir daliu kainos kosmosas čia savininku nuomonė ir pats mašinas remontuoju susiduriu.Mb sprinter tu naujesniu su plačiom lempom nepatarčiau nes musu firma nuomuoja tai jau trečia varikli pakeitė.Na o senesni rieda gerai tik prastam kurui labai jautrus ir žiema jei tuščias tai kaip karvė ant ledo.
Geras variantas yra VW Caravelle t5 1.9 dyzelis 2006m. tai gan neblogas mikro autobusiukas, tavo tipo modeliui ( VW T4) po kiek laiko bus sunku rasti atsarginių detalių.... nes t4 po truputį mažėja ir kainos ima "kandžiotis"
User
2014-07-03 11:26
2014-07-03
06:42 wrote:
Turiu nuosava multivana t4 92m , 2, 5 benzas jau 7 metus.Per tą laiką teko keisti sulūžusią galinio tilto spyruokle stumdomu duru guoliuką priekinio tilto šarnyrus ir vairo traukės antgali rankinio trosą .Na ten kaladeles tepala žvakes filtrus ir viskas.Jokių problemu kelyje nekilo žiema šiltą nes du pečiai traukos pakanka.Važinėjau ir po 1000km ant karto , tikrai patogi mašina ir sėdynės ir matomumas.Daliu kainos simbolinės.Pvz rankino trosas 18 litu.Vienintėlė beda rudys o šiaip žiauriai patikimas automobilis.Kai pirksiu kitą tai bus nuo 1997 iki 2002 berods leistas t4 2, 5tdi.Kiek teko bendraut su t4 savininkais nei vienas nesiskundė ko nepasakysi apie t5 savininkus.Na Vito tai iš vis tragedija ir byra ir daliu kainos kosmosas čia savininku nuomonė ir pats mašinas remontuoju susiduriu.Mb sprinter tu naujesniu su plačiom lempom nepatarčiau nes musu firma nuomuoja tai jau trečia varikli pakeitė.Na o senesni rieda gerai tik prastam kurui labai jautrus ir žiema jei tuščias tai kaip karvė ant ledo.
Jei darai vienos markės ar vieno modelio kultą, nepamiršk ir savikritikos , kai pakeisi N kartų multivanui ar caravelei kulisę, kai paremontuosi dyzelinį variklį pamatysi kaip smagu dar ir bagažinę "aukoti"lopetoms be kurių žiemą net iš daugiabučio kiemo su dygliotom padangom sunku išvažiot, tai baigsis liaupsės apie vienontelį geriausią idealą ir pasakos apie karves ant ledo, mažą ką tu ten esi remontavęs, gal tik pasitaikė ir net pasisekė kad tik smulkmes keitei galima sakyt beveik nieko netvarkei bet vistiek stumi kad geresnės mašinos lievos.Netikiu tokiom ideologijom, faktas tas, kad FWD transporteriams nesuteikia jokio pranašumo žiemą ir šiaip provincijos kaimakeliuose, be įžeidimo, pi.asi kas turi ir k1?Jei žmogus nori pi.tis tegul, lyg nebūtų rimtesnių varijantų pvz T3-T4-T5 SYNCRO-4motion
User
2014-07-03 11:53
Šį įrašą tiesiog būtina pamatyti tikriems "transporteriams", gali ši technika ne tik krovinius gabenti, kur kas daugiau.
User
2014-07-21 12:46
2014-07-03
11:53 wrote:
Šį įrašą tiesiog būtina pamatyti tikriems "transporteriams", gali ši technika ne tik krovinius gabenti, kur kas daugiau.
cia kas per triperei tai nx
Your message |
|