Keli klausimeliai del turbo

Created by User 2011-02-25
2011-02-25 08:48
Na va, dabar man iskilo keletas klausimeliu
1.Uzdejus tiesiogini ismetima, ar neprades grybaut lembda?Esu skaites, jog Turbo opeliui uzdejus tiesiogini, liambda pradeda "ravet siena" ir kuro sanaudos isauga ~4ltr/100km

2.Koks tikslas i SCoupe (1.5l kas dar nezinojo) vietoi T15 det T25?Kiek teko skaityt, visi deda T25 ir kelia boost'a iki 1-1.2bar, taciau ar T15 nesugeba tiek ipust? Juolab jog T15 isisuka ties ~1800rpm o T25 ~2100rpm

3.I ka atkreipti demesi perkant turbina, zinau jog reikia ziuret wastegate bukle, o ka dar tikrinti?

4.Ir kaip turi buti TIKSLIAI pajungtas, sis(foto) turbinos slegio selenoidas, kuris nipelis prie kur?
2011-02-25 08:49
Beja, kokiuose auto(kuriuos galima rasti lietuvoje dalimis), buvo montuojama T25?
2011-02-25 09:31
Ir dar, kaip matuojasi, kiek turbina ipucia?
2011-02-25 10:28
1. neteko girdeti, kad del sportinio ismetimo pradetu "grybauti" liambda.. nebent uzdetas smarkiai per didelis arba nesandarus ismetimo vamzdis.

2. 1.5L variklis yra per didelis T15 turbinai. kad maziau lagina nevisada yra pliusas.. kartais net specialiai gamyklines turbines masinos riboja turbos slegi prie zemesniu apsuku iki kol pakelti slegi yra saugu turbinos atzvilgiu.. nes maza turbina ant didelio variklio labai lengvai patenka uz surge limito - nestabilaus oro srauto zona.. kas gali gan greitai isbaladoti turbina. T25 irgi neidealus variantas.. bet su T25 jau yra daugiau laisves - toliau nuo surge line. nesivaikyk greito spool up.. gamintojai jo tegu vaikosi.. greitas spool up geriau jauciasi uzmynus tapke (ko gamintojai ir nori, kad busimas pirkejas pajaustu trauka is karto), bet nuo to kencia galutine galia prie didesniu apsuku (nebent kalbam apie kintamos geometrijos turbinas). renkantis turba reikia apsispresti ko nori - geito spool-up ir maziau arkliu, ar letesnio spool-up, bet daugiau arkliu prie aukstu RPM.. pats spool-up dar gali buti "greitinamas" kitais budais.. pvz velinant degima prie zemesniu apsuku - kas atrodytu nelogiska.. bet pavelinus degima ismetamosios dujos buna daug karstesnes, t.y. turi daugiau energijos

3. "paklibink" asele.. ji beveik neturetu tureti laisvos eigos - nei pirmyn-atgal, nei i sonus.. bet pirksi naudota, tai gali buti siek tiek laisvos eigos.. svarbu, kad nebutu per daug. ir paziurek i tepalo portus.. jei juose jau senai nebuvo tepalo gali buti asele pradejusi rudyti, kas sumazins jos tarnavmo laika.

4. bijau sumeluot, bet speju, kad metaliniu nipeliu ateina turbos slegis; plastikiniu, kuris arciau korpuso, slegis siunciamas i wastegate aktuatoriu, o tolimiausias plastikinis yra "recirkuliacinis" - juo dalis slegio isleidziama i turbos isiurbimo puse, kai solenoidas gauna PWM signala. bet patarciau patikrinti.. pusk i metalini nipeli, turetu oras eiti tik is to, kuris skirtas wastegate. tiesa, tas kuris skirtas wastegate gali tureti restriktoriu.. o gali ir netureti..
2011-02-25 10:33
Puciant per metalini, puciasi per ta kur arciau korpuso.
Zinau kad vienas jungiasi i isiurbimo slanga, pries turbina uz MAF, vienas i vastegate, o kitas berods i turbinos "saltaja" dali, bet kuris kur, tiksliai db nzn:(
2011-02-25 10:33
2011-02-25 08:49 wrote: Beja, kokiuose auto(kuriuos galima rasti lietuvoje dalimis), buvo montuojama T25?
1991-1998 Saab 9000, 1994-1998 Saab 900. bet gali neatitikti arba turbinos arba kompresoriaus korpusai, bet.. teoriskai.. sparnuotes ir CHRA turetu atitikti taip, kad turetu buti imanoma pakeisti korpusus.. bet bijau sumeluoti
2011-02-25 10:34
Vadinasi, norint daugiau ag ties aukstesniu rpm reikia deti didesne turba? Na aisku, nes butent to ir noretusi
2011-02-25 10:35
2011-02-25 09:31 wrote: Ir dar, kaip matuojasi, kiek turbina ipucia?
pajunk boost gauge prie isiurbimo kolektoriaus..
2011-02-25 10:37
bent jau kiek googlinau, tai t25 jungiasi taipaciai kaip ir t15, tiesiog reikia truputi modifikuoti duslintuva, mat jis sukasi prie motoro bloko, o t25 didesne, taigi reikia perdaryt duslintuvo "kilpa" kuri prisisuka prie bloko, nu zodziu, nieko sudetingo
2011-02-25 10:39
2011-02-25 10:33 wrote: Puciant per metalini, puciasi per ta kur arciau korpuso.
Zinau kad vienas jungiasi i isiurbimo slanga, pries turbina uz MAF, vienas i vastegate, o kitas berods i turbinos "saltaja" dali, bet kuris kur, tiksliai db nzn:(
pries turbina jungias tas per kuri nesipucia (slegio nuleidimui), i wastegate jungiasi tas is kurio eina oras kai puti (kai atsidarines solenoidas, dalis to oro, kuris turetu eiti i wastegate "nutekes" atgal i turbos isiurbima), o metalinis nipelis jungiasi prie sraiges (slegio signalas - auksciausias visoj turbo sistemoj.. ties kolektorium jis buna krites kazkiek).
2011-02-25 10:40
na pas mane is kolektoriaus iseina slangute i elektronini sensoriu, kuris siuncia signala i skydeli, bet tesugeba rodyt iki berods 0.8bar.

Logiska kad ten reik pajungt, kaip as anksciau nesugalvojau :)
2011-02-25 10:41
2011-02-25 10:33 wrote: Puciant per metalini, puciasi per ta kur arciau korpuso.
Zinau kad vienas jungiasi i isiurbimo slanga, pries turbina uz MAF, vienas i vastegate, o kitas berods i turbinos "saltaja" dali, bet kuris kur, tiksliai db nzn:(
2011-02-25 10:39 wrote: pries turbina jungias tas per kuri nesipucia (slegio nuleidimui), i wastegate jungiasi tas is kurio eina oras kai puti (kai atsidarines solenoidas, dalis to oro, kuris turetu eiti i wastegate "nutekes" atgal i turbos isiurbima), o metalinis nipelis jungiasi prie sraiges (slegio signalas - auksciausias visoj turbo sistemoj.. ties kolektorium jis buna krites kazkiek).
O dekui, atsirinksiu galus galu gale :D
2011-02-25 10:47
2011-02-25 10:33 wrote: Puciant per metalini, puciasi per ta kur arciau korpuso.
Zinau kad vienas jungiasi i isiurbimo slanga, pries turbina uz MAF, vienas i vastegate, o kitas berods i turbinos "saltaja" dali, bet kuris kur, tiksliai db nzn:(
2011-02-25 10:39 wrote: pries turbina jungias tas per kuri nesipucia (slegio nuleidimui), i wastegate jungiasi tas is kurio eina oras kai puti (kai atsidarines solenoidas, dalis to oro, kuris turetu eiti i wastegate "nutekes" atgal i turbos isiurbima), o metalinis nipelis jungiasi prie sraiges (slegio signalas - auksciausias visoj turbo sistemoj.. ties kolektorium jis buna krites kazkiek).
2011-02-25 10:41 wrote: O dekui, atsirinksiu galus galu gale :D :beer:
paziurek, gal ant slanguciu parasyta.. pas mane suzymetos buvo.. "W" ispausta buvo toj kuri i wastegate, "C" ant tos kuri i kompresoriaus sraige, nepamenu kas buvo ant tos kuri i siurbimo vamzdi ejo..
2011-02-25 10:49
Beja i tavo atsakyma nr2, sakai t25 nera idealus variantas, o ka pasiulysi? t28? t30? t28 net neissivaizduoju ar pajungimas tiktu, o t30 pajungimas netiktu ir manyciau stipriai per didele, juk jei nemaisau, ji buvo naudojama Suproj su 3.0l varikliu
2011-02-25 10:51
2011-02-25 10:39 wrote: pries turbina jungias tas per kuri nesipucia (slegio nuleidimui), i wastegate jungiasi tas is kurio eina oras kai puti (kai atsidarines solenoidas, dalis to oro, kuris turetu eiti i wastegate "nutekes" atgal i turbos isiurbima), o metalinis nipelis jungiasi prie sraiges (slegio signalas - auksciausias visoj turbo sistemoj.. ties kolektorium jis buna krites kazkiek).
2011-02-25 10:41 wrote: O dekui, atsirinksiu galus galu gale :D :beer:
2011-02-25 10:47 wrote: paziurek, gal ant slanguciu parasyta.. pas mane suzymetos buvo.. "W" ispausta buvo toj kuri i wastegate, "C" ant tos kuri i kompresoriaus sraige, nepamenu kas buvo ant tos kuri i siurbimo vamzdi ejo..
Nea neparasyta, tik spalvu skirtingu, bet is to naudos 0
2011-02-25 11:22
2011-02-25 10:49 wrote: Beja i tavo atsakyma nr2, sakai t25 nera idealus variantas, o ka pasiulysi? t28? t30? t28 net neissivaizduoju ar pajungimas tiktu, o t30 pajungimas netiktu ir manyciau stipriai per didele, juk jei nemaisau, ji buvo naudojama Suproj su 3.0l varikliu
jo, biski nusisnekejau

po darbo dar galva nedirba ne tuos dydzius ziurejau.. vietoj lb/min paziurejau m3/min

surge tau gresia tik prie zemesniu apsuku, bet efektyvumas kencia. is bedos ir T15 galima butu paspausti iki 1.2bar su geru intercooleriu ir isiurbimo/ismetimo sistema (nepamirstant kuro).

matai didesne turba turi geresni kompresoriu, bet turbinos puse gali tave "suzlugdyti".. nes lagas bus nezmoniskas. T30 pagal kompresoriu visai tiktu, bet turbina didele irgi jo.. daug ilgiau isukines.. cia irgi minusas.. siaip variantas yra (pamegtas civicistu) T3/T4 hibridine turba.. ji turi dideli kompresoriu (T4) ir gana nedidele turbina (T3). bet jos nepigios ir naudota kazin ar rasi.

tai T25 manau veiks pakankamai gerai bet daugiau nei 1.2bar irgi neverta spausti.
2011-02-25 11:25
A, dar vienas klausimelis :D Pakeitus droseline sklende i dedesnio diametro, ar neatsiras nepageidautinu reakciju? Kaip suprantu, kompas "supranta" pagal MAF ir pagal droselines sklendes pozicijos sensoriu, taigi jei pasikeis sklendes diametras, ar ECU sugebes tai suprasti ir adaptuotis prie naujoviu?(suprantama sklendes sensoriu pajunkciau, taciau didesnis diametras-daugiau isiurbiamo oro)
2011-02-25 11:32
As nedarau auto dragui, (kaip youtube maciau 1.5t hiundajus kazkur iki 500ag state su acura integra, nu kur protas toki maziuka varikliuka taip uztiuninti :D, bet ju bov'o garsas tai NEREALUS ten, nuleist galima) As tiesiog trupuciuka noriu pasibandyt modifikuot orginala, atsiplest i prieki nuo tu 85 kw :D O beja, kazkur skaiciau, kad rasei, jog HKS bov'ai skleidzia grazu garsa, tik as nesu tokio net ciupinejas, nlb suprantu i kur vakuma nuvest.... Beja, darbas speju isvargina, visgi naktine, dauguma miega, o tu auto krapstai, speju daug kavos reik :D
2011-02-25 11:34
2011-02-25 11:25 wrote: A, dar vienas klausimelis :D Pakeitus droseline sklende i dedesnio diametro, ar neatsiras nepageidautinu reakciju? Kaip suprantu, kompas "supranta" pagal MAF ir pagal droselines sklendes pozicijos sensoriu, taigi jei pasikeis sklendes diametras, ar ECU sugebes tai suprasti ir adaptuotis prie naujoviu?(suprantama sklendes sensoriu pajunkciau, taciau didesnis diametras-daugiau isiurbiamo oro)
neturetu buti bedu del to. MAF tiesiog daugiau oro matys kazkiek.. vienintelis dalykas kas gali sukelti bedu su MAF'u yra vamzdyno butent aplink MAF keitimas.. nusimusa kazkiek tikslumas MAF'o jei keiti vamzdzius aplinkui ji. o del droselio tikrai nieko neturetu buti
2011-02-25 11:53
2011-02-25 11:32 wrote: As nedarau auto dragui, (kaip youtube maciau 1.5t hiundajus kazkur iki 500ag state su acura integra, nu kur protas toki maziuka varikliuka taip uztiuninti :D, bet ju bov'o garsas tai NEREALUS ten, nuleist galima) :lol::lol: As tiesiog trupuciuka noriu pasibandyt modifikuot orginala, atsiplest i prieki nuo tu 85 kw :D O beja, kazkur skaiciau, kad rasei, jog HKS bov'ai skleidzia grazu garsa, tik as nesu tokio net ciupinejas, nlb suprantu i kur vakuma nuvest.... Beja, darbas speju isvargina, visgi naktine, dauguma miega, o tu auto krapstai, speju daug kavos reik :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :D
stengiuosi mazinti.. nes anksciau per 2 darbus kai variau tai buvau priprates per daug prie kavos

be to siandien nebuvo daug darbo, tai susidejau poliuretanininius "bushingus" i savo sarnyrus.. db reikes is dealerio varztus uzsakyti, nes seni labai issitampe. gerai, kad senus sarnyrus pasilikau, db nereikejo masinos ardyti. atsirestauravau su poliuretanu.

HKS SSQV gudrus voztuvai.. vakuumas ten prie galo jungiasi. ir siaip ten yra 2 voztuvai jame - vienas mazas, kitas didelis.. ir juos abu uzdarytus laiko spyruokle ir turbo slegis.. kai kituose voztvuose tik spyruokle laiko, o slegis veikia priesingai - bando atidaryti voztuva.

tik tu HKS bovu flansai kvaili.. reikia jiem adapteriu specialiu.
2011-02-25 12:03
Idomiai pavarai, 2darbai, mokslai, tai kada tu miegojai????
Bet tau dirbt tai zjb, buna laiko ir prie savo auto pasikrapstyt...
Idomi apskritai tavo dienotvarke, bet jau mazdaug isigudrinau kada laukt galima tavo atsakymu :D
O kas del turbo, tai esu skaites apie ta hibrida, deda ja i scoupe, bet kiek ju radau su ta turba, tai visi jau virsina 150kw ir berods 5.2s/60mph :) as nesuprantu, kaip jie is tiek kw, islauzia toki rovima iki 60mph... Gal sukimo momenta didina, beja, kokiu budu jis didinasi???? iki sito skaitant dar nedaejau :)
2011-02-25 12:08
O del kavos gerimo, tai as ir buvau nesveikai priprates, db mazinu, nesveika ji daug vartot, dirbau pamenu naktinej pamainoi o dar ryte gryzus tekdavo kamnors dujas pareguliuot, ar visa iranga sudet(nu dedavau aisku ne visa iranga iskart o per kelias dienas po truputi ) ar tiesiog ieskot gedimu kamnors, tai pamenu kava rydavau litrais, o savaites gale koju nepatysdavau nuo nuovargio, beveik visa savaitgali pramiegodavau :D
2011-02-25 12:15
nu siaip sukimo momentas ir yra pagrindinis dalykas kuri didinam.. arklio galios yra isvestinis dydis, kuris priklauso nuo sukimo momento ir variklio apsuku. kuo leciau krenta sukimo momentas didejant apsukom, tuo daugiau arkliu.
2011-02-25 12:21
O tie HKS SSQV BISKI kainuoja, devetus nuo 450lt stumdo
Gal apseisiu su kokiu kitaicu
2011-02-25 13:52
Zodziu tep, radau turbina T15 zmogus nori 100lt, jeigu ji gera as ja nuperku, bet jeigu as nuperku....... What next??? Ka is jos galima ispaust? Ka labiau patari, bandyt pirkt sita ir kelt slegi iki 0.8-1bar ar ieskot T25 ir kelt slegi iki 1-1.2bar? Ka patartum overboosted? as matai biski sutrikes db, nzn ka pasirinkt :D nezadu kelt galios iki 200kw, bet noreciau kazkokio galios padidejimo, o cia tu specialistas, kokia tavo nuomone? Ka patarsi.....
2011-02-25 20:22
2011-02-25 13:52 wrote: Zodziu tep, radau turbina T15 zmogus nori 100lt, jeigu ji gera as ja nuperku, bet jeigu as nuperku....... What next??? Ka is jos galima ispaust? Ka labiau patari, bandyt pirkt sita ir kelt slegi iki 0.8-1bar ar ieskot T25 ir kelt slegi iki 1-1.2bar? Ka patartum overboosted? as matai biski sutrikes db, nzn ka pasirinkt :D nezadu kelt galios iki 200kw, bet noreciau kazkokio galios padidejimo, o cia tu specialistas, kokia tavo nuomone? Ka patarsi.....
aisku geriau butu T25, bet jei nezadi daug pusti tai gali uztekti ir T15, bent pradziai.. plius 100lt yra tikrai pigu.. as uz naudota TD04 mokejau 500lt, nors ji nera daug didesne uz T17 ir slegio "lubos" su standartiniu intercooleriu irgi apie 1.5bar, bet ji siaip dugiau oro pompuoja.

as patarciau imti T15 dabar ir pradeti visas kitas modifikacija.. bet po biski dairytis T25 ar T28. aisku priklausomai koks stovis tos turbos.

atsargine turba niekada nepamaisys.

pakelus slegi jausis daugiau galios ir su ta ir su ta..
2011-02-25 21:53
Aisku, dekui uz patarima, bandysiu sneketis del tos t15 (na tai nera nei labai pigu nei labai brangu, pvz kaune, srote uz t25 prazo jei neklystu apie 180lt)
2011-02-25 22:11
2011-02-25 21:53 wrote: Aisku, dekui uz patarima, bandysiu sneketis del tos t15 (na tai nera nei labai pigu nei labai brangu, pvz kaune, srote uz t25 prazo jei neklystu apie 180lt)
tai tada gal geriau imti t25..tik apziurek pirma, kad nebutu per daug darbo ja dedant
2011-02-25 22:19
Blemba vel susipainiojau :) jeigu iki 200, tai sakai labiau verta imt t25?
O beja, kokias modifikacijas, galima daryt iki butinumo cipuot ecu? Nes cipavimo kainos truputi gazdina, o beto, mano kraste dar niekas necipuopja, tai nemaza sumele gaunasi.....
2011-02-26 06:25
2011-02-25 22:19 wrote: Blemba vel susipainiojau :) jeigu iki 200, tai sakai labiau verta imt t25?
O beja, kokias modifikacijas, galima daryt iki butinumo cipuot ecu? Nes cipavimo kainos truputi gazdina, o beto, mano kraste dar niekas necipuopja, tai nemaza sumele gaunasi.....
siaip visi tie modai - didesne turba, laisvas ismetimas, didesnis intercooleris - neperprogramavimus kompo nelabai ka ir duos.. nes kompas ir toliau ribos varikliui skirta ora - tuo paciu ir galia. nachaliskai aisku galima atsukti boosta su mechaniniu boosto kontroleriu, tik reikia zinoti ar kompas susitvarkys su juo - cia jau pasiskaityk forumuose scoupe, kiek boosto palaiko stockine sistema.

as atsimenu kai mano draugas tiuningavo Lanceri Evo, tai jis net stroker kita susidejo - padidejo litrazas is 2.0L iki 2.3L, piktus paskirstymo velenus, ismetima laisva susidejo ir dar ten begale dalyku, o trauka beveik nepasikeite.. pasikeite tik po dyno tiuno, kai jam pakeite programa.. dabar yra tik apie 400 arkliu, nes turbinos didesnes reikia.
2011-02-26 11:40
Kas liecia forumus, tai visi raso, kad sudejus intercooler'i laisvesni ismetima, laisvesni isiurbima, t25 su (jeigu neklystu) 1.2bar, auto pasiekia ~30 ag prieaugi, o kiek teko matyt, cipuoja jau nuo ~160 arkliu, aisku nesu garantuotas , kad jie ten negrybauja rasydami...

Kas liecia boost'a, tai db nenoriu primeluot, bet kad stock'as buna sustyguotas 0.8bar atrodo.

Musu rajone dyno nera, va kame beda, arciausiai kaune...

Beja, matai as neketinu is jo daryt kazkoki street racer, nes jis bus ne pasirodymui, o normaliam vazinejimui, tiesiog noriu siek tiek praktikos igaut tokiuose dalykuose, nes cia finansai viska stabdo, jei pavyks kazkur prasimust su pinigais greitu laiku, tada jau konsultuosiuosi su tavim del rimto projekto :D

O dabar tenoriu pasibandyt, kas kur kaip, kodel ir pan. :D Nes praktines patirties tokiuose dalykuose daug neturiu.
2011-03-04 18:30
2011-02-26 11:40 wrote: Kas liecia forumus, tai visi raso, kad sudejus intercooler'i laisvesni ismetima, laisvesni isiurbima, t25 su (jeigu neklystu) 1.2bar, auto pasiekia ~30 ag prieaugi, o kiek teko matyt, cipuoja jau nuo ~160 arkliu, aisku nesu garantuotas , kad jie ten negrybauja rasydami...

Kas liecia boost'a, tai db nenoriu primeluot, bet kad stock'as buna sustyguotas 0.8bar atrodo.

Musu rajone dyno nera, va kame beda, arciausiai kaune...

Beja, matai as neketinu is jo daryt kazkoki street racer, nes jis bus ne pasirodymui, o normaliam vazinejimui, tiesiog noriu siek tiek praktikos igaut tokiuose dalykuose, nes cia finansai viska stabdo, jei pavyks kazkur prasimust su pinigais greitu laiku, tada jau konsultuosiuosi su tavim del rimto projekto :D

O dabar tenoriu pasibandyt, kas kur kaip, kodel ir pan. :D Nes praktines patirties tokiuose dalykuose daug neturiu.
Kiek kainuoja turbinos restauravimas, jei ji nera "uzlinkus" tiesiok kliba sparnuote ir kazkiek tepalo praleidzia?
2011-03-04 21:47
2011-02-26 11:40 wrote: Kas liecia forumus, tai visi raso, kad sudejus intercooler'i laisvesni ismetima, laisvesni isiurbima, t25 su (jeigu neklystu) 1.2bar, auto pasiekia ~30 ag prieaugi, o kiek teko matyt, cipuoja jau nuo ~160 arkliu, aisku nesu garantuotas , kad jie ten negrybauja rasydami...

Kas liecia boost'a, tai db nenoriu primeluot, bet kad stock'as buna sustyguotas 0.8bar atrodo.

Musu rajone dyno nera, va kame beda, arciausiai kaune...

Beja, matai as neketinu is jo daryt kazkoki street racer, nes jis bus ne pasirodymui, o normaliam vazinejimui, tiesiog noriu siek tiek praktikos igaut tokiuose dalykuose, nes cia finansai viska stabdo, jei pavyks kazkur prasimust su pinigais greitu laiku, tada jau konsultuosiuosi su tavim del rimto projekto :D

O dabar tenoriu pasibandyt, kas kur kaip, kodel ir pan. :D Nes praktines patirties tokiuose dalykuose daug neturiu.
2011-03-04 18:30 wrote: Kiek kainuoja turbinos restauravimas, jei ji nera "uzlinkus" tiesiok kliba sparnuote ir kazkiek tepalo praleidzia?
jei pats darai - bus kokie $120 + aseles balansavimas. siaip priklauso nuo turbos populiarumo.. nes kai kuriom turbom daliu daug lengviau gauti nei kitom
2011-03-04 22:15
2011-02-26 11:40 wrote: Kas liecia forumus, tai visi raso, kad sudejus intercooler'i laisvesni ismetima, laisvesni isiurbima, t25 su (jeigu neklystu) 1.2bar, auto pasiekia ~30 ag prieaugi, o kiek teko matyt, cipuoja jau nuo ~160 arkliu, aisku nesu garantuotas , kad jie ten negrybauja rasydami...

Kas liecia boost'a, tai db nenoriu primeluot, bet kad stock'as buna sustyguotas 0.8bar atrodo.

Musu rajone dyno nera, va kame beda, arciausiai kaune...

Beja, matai as neketinu is jo daryt kazkoki street racer, nes jis bus ne pasirodymui, o normaliam vazinejimui, tiesiog noriu siek tiek praktikos igaut tokiuose dalykuose, nes cia finansai viska stabdo, jei pavyks kazkur prasimust su pinigais greitu laiku, tada jau konsultuosiuosi su tavim del rimto projekto :D

O dabar tenoriu pasibandyt, kas kur kaip, kodel ir pan. :D Nes praktines patirties tokiuose dalykuose daug neturiu.
2011-03-04 18:30 wrote: Kiek kainuoja turbinos restauravimas, jei ji nera "uzlinkus" tiesiok kliba sparnuote ir kazkiek tepalo praleidzia?
2011-03-04 21:47 wrote: jei pats darai - bus kokie $120 + aseles balansavimas. siaip priklauso nuo turbos populiarumo.. nes kai kuriom turbom daliu daug lengviau gauti nei kitom
o gal zinai kur galima uzsisakyt detaliu? ar pirkt buna restauravimui?
2011-03-04 22:30
nzn net lietuvoj kur galima butu gauti..

as pirkau is turbocity.com jie ir balansuoja, nors as jiem nesiunciau, as balansavau brooklyne vienoj dirbtuvej, kuri turi iranga aseliu balansavimui. bet sako geri atsiliepimai apie turbocity. tik daliu pasirinkimas ju nlb didelis.
2011-03-04 22:40
2011-03-04 22:30 wrote: nzn net lietuvoj kur galima butu gauti..

as pirkau is turbocity.com jie ir balansuoja, nors as jiem nesiunciau, as balansavau brooklyne vienoj dirbtuvej, kuri turi iranga aseliu balansavimui. bet sako geri atsiliepimai apie turbocity. tik daliu pasirinkimas ju nlb didelis.
Aisku... Jauciu lietuvoi sudetinga su tokiais dalykais.... Kazin ka jie uzsiplestu jei nuvezciau, kad jie patys viska padarytu.... Nes turbina gaunu uz 50lt, tik sparnuote jau kliba siaip nemazai, ir po truputi sake tepalas sunkiasi, bet dar is vaziuojancios auto :)

Your message