Gal kam teko susidurt su RENAULT VELSATIS. 3.0 dyzelinu 130 Kw.

Created by User 2010-03-27
2010-03-27 19:33
Kaip sie masiniukai vaziuoja, ar daug problemu su vaziuokle, varikliu, siurbliu? Kokios remonto kainos?:)
2010-03-27 19:44
variklis problematiskas, labai bijo apsuku ausktsniu ir prastu tepalu, kuro ir t.t. stovi toks pat saav, opelyje, gamintas isuzu

o masina jei nusipirksi, bus tau hobis kazka tvarkyti....
2010-03-28 15:04
o kaip 2, 2 dyzeliniai varikliai?
311 / 0
2010-03-28 18:56
Tiems velsaciams su elektronika visa laika knisasi, Seip grazus modelis, bet nevykes variklis, elektronika...
2010-03-29 08:19
desimtmecio fail sita masina. Mano sefas halturos turi, tai kai pasnekam kas savaite po viena kita tukstanti, aisku jis ja idealia nori padaryt, biski pareina kas ir varo i servisa, bet kad per daznai pareina jam ten, o daugiausia su elektronika, turek ta bemsiuka ir nevark del tos reno:)
2010-03-29 08:19
desimtmecio fail sita masina. Mano sefas halturos turi, tai kai pasnekam kas savaite po viena kita tukstanti, aisku jis ja idealia nori padaryt, biski pareina kas ir varo i servisa, bet kad per daznai pareina jam ten, o daugiausia su elektronika, turek ta bemsiuka ir nevark del tos reno:)
2010-03-29 16:14
:D:D:D
2010-03-29 16:15
jo nekas tada:)
2011-05-03 17:11
Teko vaziuoti (ne vairuoti) su situo auto, tai komfortas superinis. Tame auto buvo sviesi koza ir panele + medis, tai pasaka atrode, sedynes kaip foteliai, bet apie remonta nepasakosiu nieko.
2013-10-28 09:43
Susirinke ekspertai ir raso nesamones.Jei nepriziuri masinos tai ji ir nevaziuoja cia ne golfas , kad tepalu keist nereikia...
2013-10-28 09:43
Susirinke ekspertai ir raso nesamones.Jei nepriziuri masinos tai ji ir nevaziuoja cia ne golfas , kad tepalu keist nereikia...
2013-10-28 09:50
2013-10-28 09:43 wrote: Susirinke ekspertai ir raso nesamones.Jei nepriziuri masinos tai ji ir nevaziuoja cia ne golfas , kad tepalu keist nereikia...
O ko noret kai minimum buna nuvaziave dyzeliai 500t.km kai atvyksta is vokieciu ar prancuzu.Tai labai nedaug, tie 500.000km.Tada auto atrodo kaip naujas.Deje, daugelis buna nuvaziave apie 800.000 ar 1mln, o atsukami iki 200-250k.km .Todel yra geresniu varijantu ie smagiau vaziuojanciu ir maziau problemu.Tai Benzas-CNG(natur gas)dujos, LPG dujos, etanolis.Paprasta ir efektyvu.O dyzelis greit bus papildomai apmokestintas 100% tarsos mokesciu isskyrus komercinius auto.
31 / 0
2013-10-28 11:36
2.2DCI variklis skaito neblogas. Pilk gera kurą, tepalus ir manau problemų su varikliu nebus. 3.0 DCI nekoks, nes Isuzu gaminys toks pats eina ir pas opelius. Šiaip važiuoklė normali, elektronikoj, tai toki smulkūs gedimai pagrinde. Bet šiaip mašina labai smagi komforto atžvilgiu. Dizainas gražus(bent jau man) už tokius pinigus tai manau nieko geriau nerasi.
2013-10-28 12:19
2013-10-28 11:36 saaravia wrote: 2.2DCI variklis skaito neblogas. Pilk gera kurą, tepalus ir manau problemų su varikliu nebus. 3.0 DCI nekoks, nes Isuzu gaminys toks pats eina ir pas opelius. Šiaip važiuoklė normali, elektronikoj, tai toki smulkūs gedimai pagrinde. Bet šiaip mašina labai smagi komforto atžvilgiu. Dizainas gražus(bent jau man) už tokius pinigus tai manau nieko geriau nerasi.
PASAKOS, TIE VARIKLIAI BE PROBLEMŲ ATLAIKO 250-350TUKST.O VELIAU DAUGELYJE PRASIDEDA BEDOS.KAD ISUZU GAMINYS TAI NERA BLOGIO IRODYMAS.ELEKTRONIKA, KAIP IR IZUZU, DAIHATSU TAMSTOS ZINIAI YRA SIUOSE VARIKLIUOSE SIEMENS IR DELPHI, NENTI NE AZIJOS O EUROPOS GAMYBOSIZUSU 2, 8TD PADIDINUS GAVOSI 3, 0 BET KAZKODEL BOSSTAS NAUDOJA NE VISUS KOLIKUS .TACOIAU NE CIA BEDA.BEDA TA, KAD ISUZU NAUDOJA PASTESNES KOKYBES METALO LYDINIUS KAIP IR KITI KAI KURIE RYTIECIU MDELIAI IR SITIE VARIKLIAI TURI PER MAZUS KARTERIUS, JIEMS REIKLIA DAUGIAU TEPALO, TODEL PRIE DIDELIU APSUKU JO PAPRASCIAUSIAI NEPAKANKA IR KARTAIS(JEI VARINESI DUGNAIS)gali tiesiog suluzti alkuninis.dar issimala variklio blokas ta vieta kur velenas iseina i smagrati/sankaba ir nieko neimanoma padaryti -varo tepala ant sankabos.

Your message