e38 ar e39 kuris geriau ir pigiau dyzelis arba bendzas dujos

Created by User 2011-02-08
2011-02-08 19:02
e38 ar e39 kuris geriau ir pigiau dyzelis arba bendzas dujos
2011-02-08 19:05
geriau ir pigiau e39 3.0D :D
2011-02-08 19:14
2011-02-08 19:05 wrote: geriau ir pigiau e39 3.0D :D
525tds kaip? arba 525td?
2011-02-08 19:17
3.0D reiskia 3 litru dyzeli, ne 2.5 tds ar td.
2011-02-08 19:17
Jei perki 2.5 tai aisku 2.5 yra gerai bet ir 2.5tds neprastas tik reik moket ji naudot tinkamai :)
2011-02-08 19:18
2011-02-08 19:17 wrote: 3.0D reiskia 3 litru dyzeli, ne 2.5 tds ar td. :thumbup:
2011-02-08 19:19
2011-02-08 19:17 wrote: Jei perki 2.5 tai aisku 2.5 yra gerai bet ir 2.5tds neprastas tik reik moket ji naudot tinkamai :):smilewink:
as esu turejas e36 2.5tds atvazinejau 2 metus ir nieko :)
2011-02-08 19:19
2011-01-05 17:21 wrote: :thumbup:
2011-02-08 19:17 wrote: 3.0D reiskia 3 litru dyzeli, ne 2.5 tds ar td. :thumbup:
ta tai as suprantu dar :D
2011-02-08 19:22
2011-02-08 19:17 wrote: Jei perki 2.5 tai aisku 2.5 yra gerai bet ir 2.5tds neprastas tik reik moket ji naudot tinkamai :):smilewink:
2011-02-08 19:19 wrote: as esu turejas e36 2.5tds atvazinejau 2 metus ir nieko :)
visus 5 gali atvazinet be gedimu variklio jei moki naudot TINKAMAI[b][u]
2011-02-08 19:22
2011-02-08 19:17 wrote: Jei perki 2.5 tai aisku 2.5 yra gerai bet ir 2.5tds neprastas tik reik moket ji naudot tinkamai :):smilewink:
2011-02-08 19:19 wrote: as esu turejas e36 2.5tds atvazinejau 2 metus ir nieko :)
2011-02-08 19:22 wrote: visus 5 gali atvazinet be gedimu variklio jei moki naudot TINKAMAI[b][u]
[b][u] Tinkamai
2011-02-08 19:22
2011-02-08 19:19 wrote: as esu turejas e36 2.5tds atvazinejau 2 metus ir nieko :)
2011-02-08 19:22 wrote: visus 5 gali atvazinet be gedimu variklio jei moki naudot TINKAMAI[b][u]
2011-02-08 19:22 wrote: [b][u] Tinkamai
bbs :D
2011-02-08 19:24
2011-02-08 19:22 wrote: visus 5 gali atvazinet be gedimu variklio jei moki naudot TINKAMAI[b][u]
2011-02-08 19:22 wrote: [b][u] Tinkamai
2011-02-08 19:22 wrote: bbs :D
ir ka tu vadini tinkama ta prasme nekelent apsuku virs 3k kaip kaskur skaiciau?
2011-02-08 19:28
2011-02-08 19:22 wrote: [b][u] Tinkamai
2011-02-08 19:22 wrote: bbs :D
2011-02-08 19:24 wrote: ir ka tu vadini tinkama ta prasme nekelent apsuku virs 3k kaip kaskur skaiciau?
Ne , ryte uzkurus palaukt kol pasils iki darbines temperaturos variklis , be to apsukas tds megsta as su e34 redline varinedavau visada 2 metus atlaikes nieko nesugedus paskuj siurbliukas perejo . :) Jei nevirsysi 3k rmp. tai .. veleniukai gaus mazai tepimo ir bbs bus dar didesnis , kiek leidzia tiek ir sukt reik :)
2011-02-08 19:31
2011-02-08 19:22 wrote: bbs :D
2011-02-08 19:24 wrote: ir ka tu vadini tinkama ta prasme nekelent apsuku virs 3k kaip kaskur skaiciau?
2011-02-08 19:28 wrote: Ne , ryte uzkurus palaukt kol pasils iki darbines temperaturos variklis , be to apsukas tds megsta as su e34 redline varinedavau visada 2 metus atlaikes nieko nesugedus paskuj siurbliukas perejo . :) Jei nevirsysi 3k rmp. tai .. veleniukai gaus mazai tepimo ir bbs bus dar didesnis , kiek leidzia tiek ir sukt reik :)
su tais forumais neaisku nes kitoi temoi rase kad negalima kelti virs 3k nors as kregzdei tai apsuku negailedavau ir viskas normaliai. o kokios kuro sanaudos tds? kaip trauka?
2011-02-08 19:38
2011-02-08 19:24 wrote: ir ka tu vadini tinkama ta prasme nekelent apsuku virs 3k kaip kaskur skaiciau?
2011-02-08 19:28 wrote: Ne , ryte uzkurus palaukt kol pasils iki darbines temperaturos variklis , be to apsukas tds megsta as su e34 redline varinedavau visada 2 metus atlaikes nieko nesugedus paskuj siurbliukas perejo . :) Jei nevirsysi 3k rmp. tai .. veleniukai gaus mazai tepimo ir bbs bus dar didesnis , kiek leidzia tiek ir sukt reik :)
2011-02-08 19:31 wrote: su tais forumais neaisku nes kitoi temoi rase kad negalima kelti virs 3k nors as kregzdei tai apsuku negailedavau ir viskas normaliai. o kokios kuro sanaudos tds? kaip trauka?
tevas turi ir dziaugiasi traukia gan neblogai vidutinis 7.5 litro vidurkis miestas ir uzmiestis :) 100km mieste iki 9 uzmestis 6.2
2011-02-08 22:30
As esu tik uz dyzeli, asmeniskai tik uz 530d arba 730d, bet velgi atkreipti demesi reikia i kisene ir poreikius, 730d visi tik automatai, bet jie su ZF dezemis, o 530d yra ir mechaniniu, o jei automatas tai juose jau GM dezes - jos gerokai prastesnes, automata turint jau reikia tureti sioki8u tokiu ziniu kaip ji eksplotuoti ir dar zinoti keleta svarbiu dalyku, ko nebus su mechanine deze, varikliai - pilk CASTROL ir gali laikyti ant red line kiek netingi, viskas remiasi i tepima - pilsi koki sh... taip ir vaziuosi. Pakaba - abieju nera pigi, nors asmeniskai sakau - e38 pakabas remontuojasi gerokai reciau nei e39. Elektronika - abieju vienodo lygio, buna bedu, bet nedaznai, o ir bedos smulkios. 2.5 TDS - man tai jau siek tiek atgyvena, nebera jis toks populiarus, nors nera prastas tikrai. Is benzininiu motoru - jei e38 tai tik 4.4. 2.8 ir 3.0 V8 trauka panasi, nors 3.0 V8 geriau siek tiek, nu 5.4 jau kazkaip ziauriai neekonomiska.
2011-02-08 22:37
2011-02-08 22:30 wrote: As esu tik uz dyzeli, asmeniskai tik uz 530d arba 730d, bet velgi atkreipti demesi reikia i kisene ir poreikius, 730d visi tik automatai, bet jie su ZF dezemis, o 530d yra ir mechaniniu, o jei automatas tai juose jau GM dezes - jos gerokai prastesnes, automata turint jau reikia tureti sioki8u tokiu ziniu kaip ji eksplotuoti ir dar zinoti keleta svarbiu dalyku, ko nebus su mechanine deze, varikliai - pilk CASTROL ir gali laikyti ant red line kiek netingi, viskas remiasi i tepima - pilsi koki sh... taip ir vaziuosi. Pakaba - abieju nera pigi, nors asmeniskai sakau - e38 pakabas remontuojasi gerokai reciau nei e39. Elektronika - abieju vienodo lygio, buna bedu, bet nedaznai, o ir bedos smulkios. 2.5 TDS - man tai jau siek tiek atgyvena, nebera jis toks populiarus, nors nera prastas tikrai. Is benzininiu motoru - jei e38 tai tik 4.4. 2.8 ir 3.0 V8 trauka panasi, nors 3.0 V8 geriau siek tiek, nu 5.4 jau kazkaip ziauriai neekonomiska.
Butent E39 dizel automatas suck.. o seip masina gera ir tas tds naujesnios kartos kur nuo 98 dejo ciut pasikeites , ir malonus:) Pakaba viena kart tvarkiau kaip pirkau buvo mirus :)
2011-02-09 08:24
2011-02-08 22:30 wrote: As esu tik uz dyzeli, asmeniskai tik uz 530d arba 730d, bet velgi atkreipti demesi reikia i kisene ir poreikius, 730d visi tik automatai, bet jie su ZF dezemis, o 530d yra ir mechaniniu, o jei automatas tai juose jau GM dezes - jos gerokai prastesnes, automata turint jau reikia tureti sioki8u tokiu ziniu kaip ji eksplotuoti ir dar zinoti keleta svarbiu dalyku, ko nebus su mechanine deze, varikliai - pilk CASTROL ir gali laikyti ant red line kiek netingi, viskas remiasi i tepima - pilsi koki sh... taip ir vaziuosi. Pakaba - abieju nera pigi, nors asmeniskai sakau - e38 pakabas remontuojasi gerokai reciau nei e39. Elektronika - abieju vienodo lygio, buna bedu, bet nedaznai, o ir bedos smulkios. 2.5 TDS - man tai jau siek tiek atgyvena, nebera jis toks populiarus, nors nera prastas tikrai. Is benzininiu motoru - jei e38 tai tik 4.4. 2.8 ir 3.0 V8 trauka panasi, nors 3.0 V8 geriau siek tiek, nu 5.4 jau kazkaip ziauriai neekonomiska.
2011-02-08 22:37 wrote: Butent E39 dizel automatas suck..:thumbdown: o seip masina gera ir tas tds naujesnios kartos kur nuo 98 dejo ciut pasikeites , ir malonus:):smilewink: Pakaba viena kart tvarkiau kaip pirkau buvo mirus :)
o pvz pakabos detaliu kainos kokios?
2011-02-09 10:46
sailentus keiciau uz visus 550lt + koni mortai man atsiejo 1200lt daugiau viskas buvo gud :D
2011-02-09 10:49
2011-02-09 10:46 wrote: sailentus keiciau uz visus 550lt + koni mortai man atsiejo 1200lt daugiau viskas buvo gud :D
nu aisku :)
2011-02-09 15:27
2011-02-08 22:30 wrote: As esu tik uz dyzeli, asmeniskai tik uz 530d arba 730d, bet velgi atkreipti demesi reikia i kisene ir poreikius, 730d visi tik automatai, bet jie su ZF dezemis, o 530d yra ir mechaniniu, o jei automatas tai juose jau GM dezes - jos gerokai prastesnes, automata turint jau reikia tureti sioki8u tokiu ziniu kaip ji eksplotuoti ir dar zinoti keleta svarbiu dalyku, ko nebus su mechanine deze, varikliai - pilk CASTROL ir gali laikyti ant red line kiek netingi, viskas remiasi i tepima - pilsi koki sh... taip ir vaziuosi. Pakaba - abieju nera pigi, nors asmeniskai sakau - e38 pakabas remontuojasi gerokai reciau nei e39. Elektronika - abieju vienodo lygio, buna bedu, bet nedaznai, o ir bedos smulkios. 2.5 TDS - man tai jau siek tiek atgyvena, nebera jis toks populiarus, nors nera prastas tikrai. Is benzininiu motoru - jei e38 tai tik 4.4. 2.8 ir 3.0 V8 trauka panasi, nors 3.0 V8 geriau siek tiek, nu 5.4 jau kazkaip ziauriai neekonomiska.
2011-02-08 22:37 wrote: Butent E39 dizel automatas suck..:thumbdown: o seip masina gera ir tas tds naujesnios kartos kur nuo 98 dejo ciut pasikeites , ir malonus:):smilewink: Pakaba viena kart tvarkiau kaip pirkau buvo mirus :)
2011-02-09 08:24 wrote: o pvz pakabos detaliu kainos kokios?
Mes uzsiimam pakabos restauravimu, tai ir salenblokus restauruojam ir sarnyrus ir traukes, tik tokios dalykus kaip amortikus, kladeles dedam naujas, aisku kliento prasymu viska nauja, bet restauruotom dalim suteikiam garantija, tai viskas gerokai pigiau iseina, o norit restauruoja ir kaladeles ir amortikus, tik aisku mes to nedarom.

Your message