User
2011-02-08 19:02
e38 ar e39 kuris geriau ir pigiau dyzelis arba bendzas dujos
User
2011-02-08 19:05
geriau ir pigiau e39 3.0D
User
2011-02-08 19:14
2011-02-08
19:05 wrote:
geriau ir pigiau e39 3.0D :D
525tds kaip? arba 525td?
User
2011-02-08 19:17
3.0D reiskia 3 litru dyzeli, ne 2.5 tds ar td.
User
2011-02-08 19:17
Jei perki 2.5 tai aisku 2.5 yra gerai bet ir 2.5tds neprastas tik reik moket ji naudot tinkamai
User
2011-02-08 19:18
2011-02-08
19:17 wrote:
3.0D reiskia 3 litru dyzeli, ne 2.5 tds ar td. :thumbup:
User
2011-02-08 19:19
2011-02-08
19:17 wrote:
Jei perki 2.5 tai aisku 2.5 yra gerai bet ir 2.5tds neprastas tik reik moket ji naudot tinkamai :):smilewink:
as esu turejas e36 2.5tds atvazinejau 2 metus ir nieko
User
2011-02-08 19:19
2011-01-05
17:21 wrote:
:thumbup:
2011-02-08
19:17 wrote:
3.0D reiskia 3 litru dyzeli, ne 2.5 tds ar td. :thumbup:
ta tai as suprantu dar
User
2011-02-08 19:22
2011-02-08
19:17 wrote:
Jei perki 2.5 tai aisku 2.5 yra gerai bet ir 2.5tds neprastas tik reik moket ji naudot tinkamai :):smilewink:
2011-02-08
19:19 wrote:
as esu turejas e36 2.5tds atvazinejau 2 metus ir nieko :)
visus 5 gali atvazinet be gedimu variklio jei moki naudot TINKAMAI[b][u]
User
2011-02-08 19:22
2011-02-08
19:17 wrote:
Jei perki 2.5 tai aisku 2.5 yra gerai bet ir 2.5tds neprastas tik reik moket ji naudot tinkamai :):smilewink:
2011-02-08
19:19 wrote:
as esu turejas e36 2.5tds atvazinejau 2 metus ir nieko :)
2011-02-08
19:22 wrote:
visus 5 gali atvazinet be gedimu variklio jei moki naudot TINKAMAI[b][u]
[b][u] Tinkamai
User
2011-02-08 19:22
2011-02-08
19:19 wrote:
as esu turejas e36 2.5tds atvazinejau 2 metus ir nieko :)
2011-02-08
19:22 wrote:
visus 5 gali atvazinet be gedimu variklio jei moki naudot TINKAMAI[b][u]
2011-02-08
19:22 wrote:
[b][u] Tinkamai
bbs
User
2011-02-08 19:24
2011-02-08
19:22 wrote:
visus 5 gali atvazinet be gedimu variklio jei moki naudot TINKAMAI[b][u]
2011-02-08
19:22 wrote:
[b][u] Tinkamai
2011-02-08
19:22 wrote:
bbs :D
ir ka tu vadini tinkama ta prasme nekelent apsuku virs 3k kaip kaskur skaiciau?
User
2011-02-08 19:28
2011-02-08
19:22 wrote:
[b][u] Tinkamai
2011-02-08
19:22 wrote:
bbs :D
2011-02-08
19:24 wrote:
ir ka tu vadini tinkama ta prasme nekelent apsuku virs 3k kaip kaskur skaiciau?
Ne , ryte uzkurus palaukt kol pasils iki darbines temperaturos variklis , be to apsukas tds megsta as su e34 redline varinedavau visada 2 metus atlaikes nieko nesugedus paskuj siurbliukas perejo . Jei nevirsysi 3k rmp. tai .. veleniukai gaus mazai tepimo ir bbs bus dar didesnis , kiek leidzia tiek ir sukt reik
User
2011-02-08 19:31
2011-02-08
19:22 wrote:
bbs :D
2011-02-08
19:24 wrote:
ir ka tu vadini tinkama ta prasme nekelent apsuku virs 3k kaip kaskur skaiciau?
2011-02-08
19:28 wrote:
Ne , ryte uzkurus palaukt kol pasils iki darbines temperaturos variklis , be to apsukas tds megsta as su e34 redline varinedavau visada 2 metus atlaikes nieko nesugedus paskuj siurbliukas perejo . :) Jei nevirsysi 3k rmp. tai .. veleniukai gaus mazai tepimo ir bbs bus dar didesnis , kiek leidzia tiek ir sukt reik :)
su tais forumais neaisku nes kitoi temoi rase kad negalima kelti virs 3k nors as kregzdei tai apsuku negailedavau ir viskas normaliai. o kokios kuro sanaudos tds? kaip trauka?
User
2011-02-08 19:38
2011-02-08
19:24 wrote:
ir ka tu vadini tinkama ta prasme nekelent apsuku virs 3k kaip kaskur skaiciau?
2011-02-08
19:28 wrote:
Ne , ryte uzkurus palaukt kol pasils iki darbines temperaturos variklis , be to apsukas tds megsta as su e34 redline varinedavau visada 2 metus atlaikes nieko nesugedus paskuj siurbliukas perejo . :) Jei nevirsysi 3k rmp. tai .. veleniukai gaus mazai tepimo ir bbs bus dar didesnis , kiek leidzia tiek ir sukt reik :)
2011-02-08
19:31 wrote:
su tais forumais neaisku nes kitoi temoi rase kad negalima kelti virs 3k nors as kregzdei tai apsuku negailedavau ir viskas normaliai. o kokios kuro sanaudos tds? kaip trauka?
tevas turi ir dziaugiasi traukia gan neblogai vidutinis 7.5 litro vidurkis miestas ir uzmiestis 100km mieste iki 9 uzmestis 6.2
User
2011-02-08 22:30
As esu tik uz dyzeli, asmeniskai tik uz 530d arba 730d, bet velgi atkreipti demesi reikia i kisene ir poreikius, 730d visi tik automatai, bet jie su ZF dezemis, o 530d yra ir mechaniniu, o jei automatas tai juose jau GM dezes - jos gerokai prastesnes, automata turint jau reikia tureti sioki8u tokiu ziniu kaip ji eksplotuoti ir dar zinoti keleta svarbiu dalyku, ko nebus su mechanine deze, varikliai - pilk CASTROL ir gali laikyti ant red line kiek netingi, viskas remiasi i tepima - pilsi koki sh... taip ir vaziuosi. Pakaba - abieju nera pigi, nors asmeniskai sakau - e38 pakabas remontuojasi gerokai reciau nei e39. Elektronika - abieju vienodo lygio, buna bedu, bet nedaznai, o ir bedos smulkios. 2.5 TDS - man tai jau siek tiek atgyvena, nebera jis toks populiarus, nors nera prastas tikrai. Is benzininiu motoru - jei e38 tai tik 4.4. 2.8 ir 3.0 V8 trauka panasi, nors 3.0 V8 geriau siek tiek, nu 5.4 jau kazkaip ziauriai neekonomiska.
User
2011-02-08 22:37
2011-02-08
22:30 wrote:
As esu tik uz dyzeli, asmeniskai tik uz 530d arba 730d, bet velgi atkreipti demesi reikia i kisene ir poreikius, 730d visi tik automatai, bet jie su ZF dezemis, o 530d yra ir mechaniniu, o jei automatas tai juose jau GM dezes - jos gerokai prastesnes, automata turint jau reikia tureti sioki8u tokiu ziniu kaip ji eksplotuoti ir dar zinoti keleta svarbiu dalyku, ko nebus su mechanine deze, varikliai - pilk CASTROL ir gali laikyti ant red line kiek netingi, viskas remiasi i tepima - pilsi koki sh... taip ir vaziuosi. Pakaba - abieju nera pigi, nors asmeniskai sakau - e38 pakabas remontuojasi gerokai reciau nei e39. Elektronika - abieju vienodo lygio, buna bedu, bet nedaznai, o ir bedos smulkios. 2.5 TDS - man tai jau siek tiek atgyvena, nebera jis toks populiarus, nors nera prastas tikrai. Is benzininiu motoru - jei e38 tai tik 4.4. 2.8 ir 3.0 V8 trauka panasi, nors 3.0 V8 geriau siek tiek, nu 5.4 jau kazkaip ziauriai neekonomiska.
Butent E39 dizel automatas suck.. o seip masina gera ir tas tds naujesnios kartos kur nuo 98 dejo ciut pasikeites , ir malonus Pakaba viena kart tvarkiau kaip pirkau buvo mirus
User
2011-02-09 08:24
2011-02-08
22:30 wrote:
As esu tik uz dyzeli, asmeniskai tik uz 530d arba 730d, bet velgi atkreipti demesi reikia i kisene ir poreikius, 730d visi tik automatai, bet jie su ZF dezemis, o 530d yra ir mechaniniu, o jei automatas tai juose jau GM dezes - jos gerokai prastesnes, automata turint jau reikia tureti sioki8u tokiu ziniu kaip ji eksplotuoti ir dar zinoti keleta svarbiu dalyku, ko nebus su mechanine deze, varikliai - pilk CASTROL ir gali laikyti ant red line kiek netingi, viskas remiasi i tepima - pilsi koki sh... taip ir vaziuosi. Pakaba - abieju nera pigi, nors asmeniskai sakau - e38 pakabas remontuojasi gerokai reciau nei e39. Elektronika - abieju vienodo lygio, buna bedu, bet nedaznai, o ir bedos smulkios. 2.5 TDS - man tai jau siek tiek atgyvena, nebera jis toks populiarus, nors nera prastas tikrai. Is benzininiu motoru - jei e38 tai tik 4.4. 2.8 ir 3.0 V8 trauka panasi, nors 3.0 V8 geriau siek tiek, nu 5.4 jau kazkaip ziauriai neekonomiska.
2011-02-08
22:37 wrote:
Butent E39 dizel automatas suck..:thumbdown: o seip masina gera ir tas tds naujesnios kartos kur nuo 98 dejo ciut pasikeites , ir malonus:):smilewink: Pakaba viena kart tvarkiau kaip pirkau buvo mirus :)
o pvz pakabos detaliu kainos kokios?
User
2011-02-09 10:46
sailentus keiciau uz visus 550lt + koni mortai man atsiejo 1200lt daugiau viskas buvo gud
User
2011-02-09 10:49
2011-02-09
10:46 wrote:
sailentus keiciau uz visus 550lt + koni mortai man atsiejo 1200lt daugiau viskas buvo gud :D
nu aisku
User
2011-02-09 15:27
2011-02-08
22:30 wrote:
As esu tik uz dyzeli, asmeniskai tik uz 530d arba 730d, bet velgi atkreipti demesi reikia i kisene ir poreikius, 730d visi tik automatai, bet jie su ZF dezemis, o 530d yra ir mechaniniu, o jei automatas tai juose jau GM dezes - jos gerokai prastesnes, automata turint jau reikia tureti sioki8u tokiu ziniu kaip ji eksplotuoti ir dar zinoti keleta svarbiu dalyku, ko nebus su mechanine deze, varikliai - pilk CASTROL ir gali laikyti ant red line kiek netingi, viskas remiasi i tepima - pilsi koki sh... taip ir vaziuosi. Pakaba - abieju nera pigi, nors asmeniskai sakau - e38 pakabas remontuojasi gerokai reciau nei e39. Elektronika - abieju vienodo lygio, buna bedu, bet nedaznai, o ir bedos smulkios. 2.5 TDS - man tai jau siek tiek atgyvena, nebera jis toks populiarus, nors nera prastas tikrai. Is benzininiu motoru - jei e38 tai tik 4.4. 2.8 ir 3.0 V8 trauka panasi, nors 3.0 V8 geriau siek tiek, nu 5.4 jau kazkaip ziauriai neekonomiska.
2011-02-08
22:37 wrote:
Butent E39 dizel automatas suck..:thumbdown: o seip masina gera ir tas tds naujesnios kartos kur nuo 98 dejo ciut pasikeites , ir malonus:):smilewink: Pakaba viena kart tvarkiau kaip pirkau buvo mirus :)
2011-02-09
08:24 wrote:
o pvz pakabos detaliu kainos kokios?
Mes uzsiimam pakabos restauravimu, tai ir salenblokus restauruojam ir sarnyrus ir traukes, tik tokios dalykus kaip amortikus, kladeles dedam naujas, aisku kliento prasymu viska nauja, bet restauruotom dalim suteikiam garantija, tai viskas gerokai pigiau iseina, o norit restauruoja ir kaladeles ir amortikus, tik aisku mes to nedarom.
Your message |
|