Dujos+sport oro filtras

Created by User 2011-04-01
2011-04-01 13:17
Sveiki kolegos. Turiu toyota picnic 2.0l benzinas+dujos. Esme tame, kad kartais megsta pasaudyti, ko pasekoje buna nulauztas oro filtras. Nors ir yra "chlapuske", bet filtra visvien nurauna. Klijuoti nusibodo. Kilo toks klausimas, jeigu paprasta oro filtra pakeisciau sportiniu, ar isvis tai imanoma? Jeigu ant duju sautu vel, jo nenurautu? Be to domintu ir kaina ;) Dekoju uz issamius atsakymus
2011-04-01 13:25
nušaut nušauna:D.bet nesuplešo nes ner ka ten plešyt:).jo uždėjimas vėl labai greitas.tačiau jei ne po miesta važinėji o po dulkėtus kelius tai tas filtras varikliui peilis nes beveik nefiltruoja.
2011-04-01 13:38
Žmogau, draugiškas pasiūlymas.Baik tokius bajerius kol nedieve duok dar kas nenutiko ir keisk masina, aisku jei ne kamikadze esi
2011-04-01 13:50
2011-04-01 13:25 wrote: nušaut nušauna:D.bet nesuplešo nes ner ka ten plešyt:).jo uždėjimas vėl labai greitas.tačiau jei ne po miesta važinėji o po dulkėtus kelius tai tas filtras varikliui peilis nes beveik nefiltruoja.
Po zvyrkelius retai, bet tenka pasivazinet :) jei ne sportinis oro filtras, tai kokia kita alternatyva butu?
2011-04-01 14:10
ieškot kodėl šaudo.o priežasčių gali būti milijonas:D.filtru orginaliu nepripirksi.nes nuo šovimo dažniausiai ugnis jo vidų išdegina.
2011-04-01 14:17
2011-04-01 14:10 wrote: ieškot kodėl šaudo.o priežasčių gali būti milijonas:D.filtru orginaliu nepripirksi.nes nuo šovimo dažniausiai ugnis jo vidų išdegina.
Pas dujininkus esu buves ne karta, taip nieko gero ir nepadarydavo, tik pinigus nulupdavo
2011-04-01 14:41
as tavo vietoje nevarkciau ir isideciau 4 karta butu baiktas masinos gadinimas ir sanaudos sumazetu ir trauka pageretu...
2011-04-01 15:11
Niu mauzeri ir kaip ta 4 karta atrodo, pries metus montavau i Subaru Outback 2006m nauja iranga, kokie jos komponentai, kaip dedama, kokie BUTINI voztuvams ir galvutes temperaturai palaikyt priedai?Siaip nieko nepades bicui nauja iranga, nes VARIKLIUI CHANA nuo bezdaluo
2011-04-01 15:31
jai saudo tai variklis cia maziausiai kaltas o tokiu mechaniku darbas kai neskiria babinos nuo kardano o i subaru isviso dujas ideti nekiekvienas ir nebetkokia iranga ideti gali milijonas schemu ir varijantu vazienju su pirmos katros duju iranga 5 metai nei vieno suvio....
o i ipurskima jai sudedi 2 karta.... isimeti 4 karta ir ramu tiesioginis duju ipurskimas saudymai pasibaige...
kiek teko girdeti db jau isspresta problem ir del vostuvu pasedimo subaru nes spec iranga prigalvota atskirai su tepimu tad reik pasidometi o kas liecia tojota tai avensis su 2.0 tiesioginem vaziuoja norm........
2011-04-01 15:31
Parovėjos seniūnija liko be automobilio, kuriuo naudojosi seniūnė, socialinės darbuotojos ir ūkio reikalus tvarkantys specialistai.



Pirmadienį nepataisomai sudegė Parovėjos seniūnijai priklausantis devynerių metų senumo automobilis „Niva".

Biržų priešgaisrinė gelbėjimo tarnyba pranešimą apie tai, kad kelyje Biržai - Parovėja netoli Lyglaukių kaimo dega automobilis, gavo 10.31 val. Kai atvyko ugniagesiai, visa mašina buvo apimta liepsnos.

Kiek atokiau nuo jos stovėjo mašiną vairavęs seniūnijos specialistas ūkio reikalams Petras Drevinskas ir dar du vyrai.

Liepsnos sunaikino mašinos variklio skyrių, panelį, stipriai išdegė jo salonas. Sudegė mašinos priekyje pritvirtinta atsarginė padanga.

Laimei, ugnis nespėjo pasiekti mašinos bagažinės, kurioje buvo dujų balionas, šalia - benzino bakas.



Mašina degė akimirksniu

„Netikėjau, kad mašinos taip greitai dega. Viskas įvyko akimirksniu", - vakar priešpiet šalia sudegusio automobilio kalbėjo Parovėjos seniūnės Gailutės Tamulėnienės laukęs P. Drevinskas.

Susijaudinusi seniūnė rūpinosi, kaip ir kur nutempti sudegusį automobilį.

Seniūnijai priklausanti „Niva", pasak P. Drevinsko, buvo techniškai tvarkinga. Ji buvo neseniai suremontuota.

Pirmadienį seniūnijoje buvo renkamos surinktos šiukšlės. P. Drevinskas su „Niva" vežė du viešuosius darbus atliekančius vyrus, kurie į seniūnijos traktorių kraudavo šiukšles.

Parovėjos seniūnijos specialistas Petras Drevinskas netikėjo, kad automobiliai taip greitai dega.

Bevažiuojant mašina prigeso. P. Drevinskas nutarė, kad baigėsi dujos, ir pakeitė automobilio kuro rūšį - naudojo benziną.

Tą rytą šiukšlės buvo surinktos Latvelių, Pagervės kaimuose. Trys vyrai automobiliu važiavo Astravo link, kur jau buvo išvažiavęs seniūnijos traktorius. Deja, numatytos vietos jie nepasiekė.

„Pamačiau, kad mano pusėje iš po variklio dangčio rūksta dūmai. Sustojau, visi trys išlipome. Skambinau gaisrininkams. Dangčio nekėliau tyčia, kad liepsna taip greitai neplistų, bet ji plėtėsi žaibišku greičiu", - kalbėjo P. Drevinskas.

Dar vykstant gaisro gesinimo darbams, P. Drevinskui į mobiliojo ryšio telefoną paskambino jo žmona, savivaldybės Centralizuoto vidaus audito skyriaus vedėja Gelmina Drevinskienė.

Susijaudinęs vyras ją išgąsdino, kai pasakė, kad šiuo metu negali kalbėti, nes dega seniūnijos mašina.

Pasak P. Drevinsko, mašina seniūnijai labai reikalinga. Ja važinėja ne tik seniūnė, bet ir socialinės darbuotojos. Automobilis praversdavo prižiūrint 27 seniūnijoje veikiančias kapines.

Ant automobilio viršaus buvo pritvirtintas specialus stovas įrankiams.

P. Drevinskui besikalbant su korespondente paskambino seniūnijos socialinė darbuotoja Solvita Martinonienė ir pranešė, kad reikia nuvežti į ligoninę vienoje asocialioje šeimoje augantį vaiką. Jai buvo pasakyta, kad važiuoti nebėra su kuo.

Seniūnijos darbuotojams teks naudotis dar vienu likusiu automobiliu - senos laidos „Volkswagen Passat". Tačiau jį verkiant reikia remontuoti.

Mašiną seniūnijai savivaldybės administracija naudotis perdavė praeitą rudenį.



Gesintuvu nespėjo pasinaudoti

Pasak Biržų priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos Valstybinės priešgaisrinės priežiūros poskyrio inspektoriaus Gražvydo Sakalausko, kilusio gaisro priežastis - gedimas dujų įrangos elektros instaliacijoje.

Inspektorius vakar žadėjo kalbėtis su mašinos vairuotoju. Jo manymu, degusiame automobilyje nebuvo gesintuvo.

„Gaisro padariniai galėjo būti mažesni, jei automobilyje būtų buvęs gesintuvas. Vairuotojas galėjo ugnį užpūsti vos jai pasirodžius. Dabar automobilis neberemontuojamas", - tvirtino G. Sakalauskas.

„Nedidelis gesintuvas buvo salono daiktų dėtuvėje. Bet iš pradžių niekas jo paimti nesusiprato, o vėliau ugnis plėtėsi taip greitai, kad lįsti atgal į mašiną, rizikuoti žmonių sveikata ir gyvybe nebebuvo prasmės", - vakar tvirtino Gailutė Tamulėnienė.

„Būna gyvenime ir blogiau, svarbu, kad žmonės gyvi liko", - svarstė seniūnė.

G. Tamulėnienė neslėpė, kad su seniūnijos „Niva" buvo problemų ir anksčiau. Kartą seniūnei vos įsėdus į automobilį sprogimas „nupūtė" mašinos dangtį. Laimei, automobilio ji dar nebuvo suspėjusi užvesti - tąkart jis galėjo susprogti.
2011-04-01 15:35
dar pridek kad su dujom auto dega visada
nebespank
paskaityk straipsni niva ziguliukas sudege musu boro kameroj nes susilus slangutems kuro kurios visiskas meskas pradejo leisti benza ciuvelis atsisedo brukst kai kale kibirksti laidai o ten benzo bala uolia ir pazaras jai vazineji ir nepriziuri tai tuom ir baigiasi dujos benzas tas pat s
2011-04-01 15:36
Kolega, neatsakai KOKIA GI TA papildoma įranga prie dujų naujos kartos dedama ir KAIP DEDAMA IR NET KAIP ATRODO ir jos kainų aišku....nežinai:)
2011-04-01 15:40
pats as ju nededu 4 kartos lietuviu gamybos su balionu ir visais imanomais popieriais gauni uz 1800 lt kuom skiresi nuo 2 kartos 1 reduktorium 2 vietoj nesamoningo degiklio ant oro isiurbimo eina tiesioginiai duju purkstukai 3 sureguliuoti sistemai naujas protas
tai siuo atveju kai nereikia nei baliono nei vamzduku nei popieriu manau ciuvas susisuktu su 1000 labai lengvai....
7658 / 0
2011-04-01 15:51
2011-04-01 13:17 wrote: Sveiki kolegos. Turiu toyota picnic 2.0l benzinas+dujos. Esme tame, kad kartais megsta pasaudyti, ko pasekoje buna nulauztas oro filtras. Nors ir yra "chlapuske", bet filtra visvien nurauna. Klijuoti nusibodo. Kilo toks klausimas, jeigu paprasta oro filtra pakeisciau sportiniu, ar isvis tai imanoma? Jeigu ant duju sautu vel, jo nenurautu? Be to domintu ir kaina ;) Dekoju uz issamius atsakymus:beer::smilewink::smilewink:
Saudo del elektros defektu, konkreciai-uzdegimo sistemoje.Tokiai masinai, tai tik ketvirtos kartos iranga plius elektros sutvarkymas, ner ka daugiau kalbet.Arba pamirst apie dujas
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2011-04-01 15:51
Siap jau, kadangi duju degimo tempera didesne (zymiai)uz benzo, ir kad nedirbtu SAUSAI MOTOR vnz nebut kaput , dedama tokia laseline su spec tepaliuku kuris varva i varilio galva, © kartais nieko neprimena?©Labai seniai buvau parvezes is Olandijos bulka su dujom ir tokia sisitem, neseniai sutikau pirkeja-sako jokiu problemu, kaip bite.Foto netvarkingos duju irangos pasekmes
2011-04-01 16:27
reikia zet zvekes, zvaklaidzius, bet cia aisku. dar sauna kai buna nusideveje pursktuku gumytes ar isiurbimo kolektoriaus tarpine nusidevejus ir ora gaudo ir tada isvien saudo(cia taip buvo audi 2.3)po to normaliai
2011-04-01 16:27
kai buvo sutvarkyta
2011-04-01 16:32
sportini filtra galima det ir viskas gerai buna. tik truputy padideja kuro sanaudos:)
2011-04-01 18:41
2011-04-01 16:27 wrote: reikia zet zvekes, zvaklaidzius, bet cia aisku. dar sauna kai buna nusideveje pursktuku gumytes ar isiurbimo kolektoriaus tarpine nusidevejus ir ora gaudo ir tada isvien saudo(cia taip buvo audi 2.3)po to normaliai
Zvakes ir zvaklaidziai pakeisti, patys dujininkai net negali pasakyti kas masinai yra.
2011-04-01 18:42
Kur patartumete pirkti oro filtra Vilniuje?
2011-04-01 19:37
2011-04-01 13:17 wrote: Sveiki kolegos. Turiu toyota picnic 2.0l benzinas+dujos. Esme tame, kad kartais megsta pasaudyti, ko pasekoje buna nulauztas oro filtras. Nors ir yra "chlapuske", bet filtra visvien nurauna. Klijuoti nusibodo. Kilo toks klausimas, jeigu paprasta oro filtra pakeisciau sportiniu, ar isvis tai imanoma? Jeigu ant duju sautu vel, jo nenurautu? Be to domintu ir kaina ;) Dekoju uz issamius atsakymus:beer::smilewink::smilewink:
tajp jums ir jeikia dujininkai visi. linkiu kad patis susprogtumet su savo dujom
2011-04-01 19:45
2011-04-01 13:17 wrote: Sveiki kolegos. Turiu toyota picnic 2.0l benzinas+dujos. Esme tame, kad kartais megsta pasaudyti, ko pasekoje buna nulauztas oro filtras. Nors ir yra "chlapuske", bet filtra visvien nurauna. Klijuoti nusibodo. Kilo toks klausimas, jeigu paprasta oro filtra pakeisciau sportiniu, ar isvis tai imanoma? Jeigu ant duju sautu vel, jo nenurautu? Be to domintu ir kaina ;) Dekoju uz issamius atsakymus:beer::smilewink::smilewink:
2011-04-01 19:37 wrote: tajp jums ir jeikia dujininkai visi. linkiu kad patis susprogtumet su savo dujom:lol::lol::lol:
Cia laukiu normaliu patarimu is normaliu zmoniu. Tau, kaip supratau is pirmos zinutes, iki tokio dar toli
2011-04-01 19:50
normalus zmones ant duju nesivazineja tik pridurkai visokie lita taupo tacka gadina
7658 / 0
2011-04-01 19:53
Vel ligoniai renkasi, nors nuotraukas ir kopintus straipsnius i naujus pakeistumet
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2011-04-01 19:55
2011-04-01 19:50 wrote: normalus zmones ant duju nesivazineja tik pridurkai visokie lita taupo tacka gadina
Zodziu tu turi savo nuomone, as savo. Tu laikykis savo nuomones, as laikysiu savosios. Jei nepatinka dujos, mink naxuj is sios temos
2011-04-01 20:18
2011-04-01 19:50 wrote: normalus zmones ant duju nesivazineja tik pridurkai visokie lita taupo tacka gadina
2011-04-01 19:55 wrote: Zodziu tu turi savo nuomone, as savo. Tu laikykis savo nuomones, as laikysiu savosios. Jei nepatinka dujos, mink naxuj is sios temos
Nepykit ant jo..:)
Jis pyksta, nes i motorolerius nededa duju niekas, o ant benzo per brangu, tai vaiksto pescias
2011-04-02 09:17
Prie ko cia patinka ar nepatinka dujos?Pyktis ir emocijos nieko konstruktyviai nekeicia, yra faktai ir simta kartu irodineti to paties nebutina.Patinka kazkam ar ne, duju degimo temperatura daug didesne ir paer auksta benzininiam varikliui, pvaz nauja iranga imontavus i naujos kartos auto kompas iskart rodo check engine, o pajungus prie rimto diagnostikos kompo parodo ir rimtesnes problemas variklyje.Garantinis, jei toks buna, nutraukiamas iskarto.Kazkas sako, saudo del degimo elektros ...Na kas is to, pasikeisi zvaklaidzius, tai gal nesudegusiu duju perteklius maziau reaguos su oru?Nepyk evil666 bet juokai menki, pvz kai kurie varikliai, tarkim 2, 4 Nissano Terano isviso nesuderinami su jokia duju iranga, nes mononoipurskimo elektronika nesupranta tokio kuro misinio dek kokias nori su purkstukais ir be ju dujas traukos nebebus
2011-04-02 09:28
2011-04-01 19:50 wrote: normalus zmones ant duju nesivazineja tik pridurkai visokie lita taupo tacka gadina
2011-04-01 19:55 wrote: Zodziu tu turi savo nuomone, as savo. Tu laikykis savo nuomones, as laikysiu savosios. Jei nepatinka dujos, mink naxuj is sios temos
2011-04-01 20:18 wrote: Nepykit ant jo..:)
Jis pyksta, nes i motorolerius nededa duju niekas, o ant benzo per brangu, tai vaiksto pescias:thumbup::beer:
Naujos kartos ir tikrai rimta iranga gali ir uz masina brangiau kainuot, o taip vadinamos ale brc tai kompas gal ir pasitaiko tos firmos.Na tarkim isimeti iranga su purstukais.Norisi ekonomiskiau.Taciau benzina visviena turi pilti, nes be jo elementariai nesivestu, taigi kur tas taupumas, jei turi pilti ne tik dujasmo dar ir benzina?Voztuvu tepimo tepalas irgi brangus.Atejus laikui purkstukai susidevi(kaip taisykle megejams detis kuo pigesne tiesiogine iranga tai nutinka greiciau), kainuoja irgi ne pigiai.Smegenai taip pat neamzini, genda, kainuoja kosmosa.Tai kur tas taupumas ir jo atsipirkimas pagriskit kasnors?
2011-04-02 10:22
2011-04-01 19:55 wrote: Zodziu tu turi savo nuomone, as savo. Tu laikykis savo nuomones, as laikysiu savosios. Jei nepatinka dujos, mink naxuj is sios temos
2011-04-01 20:18 wrote: Nepykit ant jo..:)
Jis pyksta, nes i motorolerius nededa duju niekas, o ant benzo per brangu, tai vaiksto pescias:thumbup::beer:
2011-04-02 09:28 wrote: Naujos kartos ir tikrai rimta iranga gali ir uz masina brangiau kainuot, o taip vadinamos ale brc tai kompas gal ir pasitaiko tos firmos.Na tarkim isimeti iranga su purstukais.Norisi ekonomiskiau.Taciau benzina visviena turi pilti, nes be jo elementariai nesivestu, taigi kur tas taupumas, jei turi pilti ne tik dujasmo dar ir benzina?Voztuvu tepimo tepalas irgi brangus.Atejus laikui purkstukai susidevi(kaip taisykle megejams detis kuo pigesne tiesiogine iranga tai nutinka greiciau), kainuoja irgi ne pigiai.Smegenai taip pat neamzini, genda, kainuoja kosmosa.Tai kur tas taupumas ir jo atsipirkimas pagriskit kasnors?
Gerai, pagrysiu... As tas taupuolis, kuris isidejo lieva lenkiska STAG 4 kartos duju iranga...

Dejau pries 1, 5 metu.. Pries tai benzina pildavau po 3.4 is tokio veikejo. Automobilio sanaudos apiw 10l vidurkis, duju 11. Tuo metu benzo duju kaina buvo apie 2lt... at tokia ir matematika, atsipirko mpo 15k km...

Gal kazkam ir blogai tos dujos, bet ka daryt, kai ant ddyzelines auto litu nera, o vaziuot noris?:)
582 / 0
2011-04-02 11:19
Taigi duju degimo temperatura ukstesne nei benzino ir kaloringumas mazesnis ir uzdegti sunkiau taigi kodel duju valgo daugiau nei benzo del labai paprastos prezasties norint sumazinti duju degimo temperatura yra pilama daugiau kuro taip gaunamas riebus misinys ir jis dega tokioj pacioj temperaturoj kaip ir benzas, voztuvai pradega tuo atveju kai taupuoliai prisuka duju kjraniukus ir pasidaro liesas misinys ir dega jis aukstesnej temperaturoje ko pasekoje gaunamas ne tik pradeginti voztuvai bet ir iskyla detonacijos pavojus. kas liecia sportini oro filtra jai nepoirksi uz 30lt turguj tai jis pades sportinis konusisnis oro filtras npormalios firmos kainuoja apie 150lt plaunamas tepamas ir apie 250lt tik plaunamas velgi ji reikia plauti norint kad jis gerai funkcionuotu. ir po plovimo nepamirsti sutepti jai tepamas, dar budas kad nelauzytu oro filtro dezes nepriversti oro slangos prie filtro o tik ja uzmaut aisku jai MAF nestovi oro filtre, o dar geriau atlaisvinti pries MAF esancuiaslangele. dar butu gerai pasimatuoti kompresija ir paziuret ar tikrai voztuvam viskas gerai. sekmes bedu paieskose ;)
2011-04-02 12:11
Dekui uz patarimus, ieskosiu saudimo priezasties
2011-04-02 12:12
Ir zinoma, ne gariunini oro filtra pirksiu
2011-04-03 22:35
2011-04-02 09:17 wrote: Prie ko cia patinka ar nepatinka dujos?Pyktis ir emocijos nieko konstruktyviai nekeicia, yra faktai ir simta kartu irodineti to paties nebutina.Patinka kazkam ar ne, duju degimo temperatura daug didesne ir paer auksta benzininiam varikliui, pvaz nauja iranga imontavus i naujos kartos auto kompas iskart rodo check engine, o pajungus prie rimto diagnostikos kompo parodo ir rimtesnes problemas variklyje.Garantinis, jei toks buna, nutraukiamas iskarto.Kazkas sako, saudo del degimo elektros ...Na kas is to, pasikeisi zvaklaidzius, tai gal nesudegusiu duju perteklius maziau reaguos su oru?Nepyk evil666 bet juokai menki, pvz kai kurie varikliai, tarkim 2, 4 Nissano Terano isviso nesuderinami su jokia duju iranga, nes mononoipurskimo elektronika nesupranta tokio kuro misinio dek kokias nori su purkstukais ir be ju dujas traukos nebebus
cia tu apie kuri terano I ar II nes pirmas tai vaziuoja bedu nematydamas ant duju dar ir sanaudos kaip tokiam juokingos.....
2011-04-03 22:38
2011-04-01 20:18 wrote: Nepykit ant jo..:)
Jis pyksta, nes i motorolerius nededa duju niekas, o ant benzo per brangu, tai vaiksto pescias:thumbup::beer:
2011-04-02 09:28 wrote: Naujos kartos ir tikrai rimta iranga gali ir uz masina brangiau kainuot, o taip vadinamos ale brc tai kompas gal ir pasitaiko tos firmos.Na tarkim isimeti iranga su purstukais.Norisi ekonomiskiau.Taciau benzina visviena turi pilti, nes be jo elementariai nesivestu, taigi kur tas taupumas, jei turi pilti ne tik dujasmo dar ir benzina?Voztuvu tepimo tepalas irgi brangus.Atejus laikui purkstukai susidevi(kaip taisykle megejams detis kuo pigesne tiesiogine iranga tai nutinka greiciau), kainuoja irgi ne pigiai.Smegenai taip pat neamzini, genda, kainuoja kosmosa.Tai kur tas taupumas ir jo atsipirkimas pagriskit kasnors?
2011-04-02 10:22 wrote: Gerai, pagrysiu... As tas taupuolis, kuris isidejo lieva lenkiska STAG 4 kartos duju iranga...

Dejau pries 1, 5 metu.. Pries tai benzina pildavau po 3.4 is tokio veikejo. Automobilio sanaudos apiw 10l vidurkis, duju 11. Tuo metu benzo duju kaina buvo apie 2lt... at tokia ir matematika, atsipirko mpo 15k km...

Gal kazkam ir blogai tos dujos, bet ka daryt, kai ant ddyzelines auto litu nera, o vaziuot noris?:)
turiu as ir benza-dujas ir zyzeli tik su dujom man vazinetis labiau patinka beto kaina mazesne nei is degalines zyzeli pilt isidejau pries 4 metus as tas dujas numyniau vir 100k ir visiskai nieko... cia apie kaskokias nezinomas technologijas ir i kosmosa skridimus chebra varto o seip visur turi buti spec. kaip ies taip ir bus...
2011-04-03 22:40
2011-04-01 19:55 wrote: Zodziu tu turi savo nuomone, as savo. Tu laikykis savo nuomones, as laikysiu savosios. Jei nepatinka dujos, mink naxuj is sios temos
2011-04-01 20:18 wrote: Nepykit ant jo..:)
Jis pyksta, nes i motorolerius nededa duju niekas, o ant benzo per brangu, tai vaiksto pescias:thumbup::beer:
2011-04-02 09:28 wrote: Naujos kartos ir tikrai rimta iranga gali ir uz masina brangiau kainuot, o taip vadinamos ale brc tai kompas gal ir pasitaiko tos firmos.Na tarkim isimeti iranga su purstukais.Norisi ekonomiskiau.Taciau benzina visviena turi pilti, nes be jo elementariai nesivestu, taigi kur tas taupumas, jei turi pilti ne tik dujasmo dar ir benzina?Voztuvu tepimo tepalas irgi brangus.Atejus laikui purkstukai susidevi(kaip taisykle megejams detis kuo pigesne tiesiogine iranga tai nutinka greiciau), kainuoja irgi ne pigiai.Smegenai taip pat neamzini, genda, kainuoja kosmosa.Tai kur tas taupumas ir jo atsipirkimas pagriskit kasnors?
kai NASA technologijas nagrineji tai jo kosmusa ir kainuoja.... papildomas tepimas cia boxer tipo varikliui ta norejai pasakyt? nes 2, 0 piknikui nx jis reikalingas pritasko ten ir taip dafiga...
2011-04-04 10:29
2011-04-02 09:17 wrote: Prie ko cia patinka ar nepatinka dujos?Pyktis ir emocijos nieko konstruktyviai nekeicia, yra faktai ir simta kartu irodineti to paties nebutina.Patinka kazkam ar ne, duju degimo temperatura daug didesne ir paer auksta benzininiam varikliui, pvaz nauja iranga imontavus i naujos kartos auto kompas iskart rodo check engine, o pajungus prie rimto diagnostikos kompo parodo ir rimtesnes problemas variklyje.Garantinis, jei toks buna, nutraukiamas iskarto.Kazkas sako, saudo del degimo elektros ...Na kas is to, pasikeisi zvaklaidzius, tai gal nesudegusiu duju perteklius maziau reaguos su oru?Nepyk evil666 bet juokai menki, pvz kai kurie varikliai, tarkim 2, 4 Nissano Terano isviso nesuderinami su jokia duju iranga, nes mononoipurskimo elektronika nesupranta tokio kuro misinio dek kokias nori su purkstukais ir be ju dujas traukos nebebus
LPG maksimali liepsnos temperatura uz benzino didesne maziau nei 1%

benzino - 1977 C
LPG - 1990 C

ne paciose dujose beda.. beda ju montavime ir reguliavime.

benzinas gali irgi degti daug karsciau jei misinys liesas.. kaip ir gali nesunkiai pradeginti ismetimo voztuvus, jei blogas misinys ir dar blogesnis degimo kampas.
2011-04-04 10:53
2011-04-02 09:17 wrote: Prie ko cia patinka ar nepatinka dujos?Pyktis ir emocijos nieko konstruktyviai nekeicia, yra faktai ir simta kartu irodineti to paties nebutina.Patinka kazkam ar ne, duju degimo temperatura daug didesne ir paer auksta benzininiam varikliui, pvaz nauja iranga imontavus i naujos kartos auto kompas iskart rodo check engine, o pajungus prie rimto diagnostikos kompo parodo ir rimtesnes problemas variklyje.Garantinis, jei toks buna, nutraukiamas iskarto.Kazkas sako, saudo del degimo elektros ...Na kas is to, pasikeisi zvaklaidzius, tai gal nesudegusiu duju perteklius maziau reaguos su oru?Nepyk evil666 bet juokai menki, pvz kai kurie varikliai, tarkim 2, 4 Nissano Terano isviso nesuderinami su jokia duju iranga, nes mononoipurskimo elektronika nesupranta tokio kuro misinio dek kokias nori su purkstukais ir be ju dujas traukos nebebus
2011-04-04 10:29 wrote: LPG maksimali liepsnos temperatura uz benzino didesne maziau nei 1%

benzino - 1977 C
LPG - 1990 C

ne paciose dujose beda.. beda ju montavime ir reguliavime.

benzinas gali irgi degti daug karsciau jei misinys liesas.. kaip ir gali nesunkiai pradeginti ismetimo voztuvus, jei blogas misinys ir dar blogesnis degimo kampas.
o įmanoma įdėti dujų įranga į turbininį benzina, įmanomas toks dalykas? nes benzinas tai kosmosa tuoj kainuos...
2011-04-04 11:01
aisku, kad imanoma:) tik patarciau pas kompetetingus dujininkus detis, kad gerai sureguliuotu.. nes turbiniai varikliai labai bijo lieso misinio
2011-04-04 21:54
2011-04-04 11:01 wrote: aisku, kad imanoma:) tik patarciau pas kompetetingus dujininkus detis, kad gerai sureguliuotu.. nes turbiniai varikliai labai bijo lieso misinio
apmaudu man dėl tų dujų, dabar nebeturiu jokios dyzelinės mašinos, tai į darba vazinėt su saab'u kaip ir brangoka... turėčiau kita, tai saab'o tikrai negadinčiau...
2011-04-05 08:10
2011-04-04 11:01 wrote: aisku, kad imanoma:) tik patarciau pas kompetetingus dujininkus detis, kad gerai sureguliuotu.. nes turbiniai varikliai labai bijo lieso misinio
2011-04-04 21:54 wrote: apmaudu man dėl tų dujų, dabar nebeturiu jokios dyzelinės mašinos, tai į darba vazinėt su saab'u kaip ir brangoka... turėčiau kita, tai saab'o tikrai negadinčiau...
jai sudes ne pilietis kuriam rankos is nekurio galo dyksta tai nieko tu ten nesugadinsi paziurek kiek turbininiu volvu ant duju varineja tu paciu sabuoliu irgi tad jai jau visai nebutu suderinama niekas ir nedarytu
2011-04-05 08:49
2011-04-04 11:01 wrote: aisku, kad imanoma:) tik patarciau pas kompetetingus dujininkus detis, kad gerai sureguliuotu.. nes turbiniai varikliai labai bijo lieso misinio
2011-04-04 21:54 wrote: apmaudu man dėl tų dujų, dabar nebeturiu jokios dyzelinės mašinos, tai į darba vazinėt su saab'u kaip ir brangoka... turėčiau kita, tai saab'o tikrai negadinčiau...
2011-04-05 08:10 wrote: jai sudes ne pilietis kuriam rankos is nekurio galo dyksta tai nieko tu ten nesugadinsi paziurek kiek turbininiu volvu ant duju varineja tu paciu sabuoliu irgi tad jai jau visai nebutu suderinama niekas ir nedarytu
dėkui už atsakymus
2011-04-05 09:15
2011-04-02 09:17 wrote: Prie ko cia patinka ar nepatinka dujos?Pyktis ir emocijos nieko konstruktyviai nekeicia, yra faktai ir simta kartu irodineti to paties nebutina.Patinka kazkam ar ne, duju degimo temperatura daug didesne ir paer auksta benzininiam varikliui, pvaz nauja iranga imontavus i naujos kartos auto kompas iskart rodo check engine, o pajungus prie rimto diagnostikos kompo parodo ir rimtesnes problemas variklyje.Garantinis, jei toks buna, nutraukiamas iskarto.Kazkas sako, saudo del degimo elektros ...Na kas is to, pasikeisi zvaklaidzius, tai gal nesudegusiu duju perteklius maziau reaguos su oru?Nepyk evil666 bet juokai menki, pvz kai kurie varikliai, tarkim 2, 4 Nissano Terano isviso nesuderinami su jokia duju iranga, nes mononoipurskimo elektronika nesupranta tokio kuro misinio dek kokias nori su purkstukais ir be ju dujas traukos nebebus
2011-04-04 10:29 wrote: LPG maksimali liepsnos temperatura uz benzino didesne maziau nei 1%

benzino - 1977 C
LPG - 1990 C

ne paciose dujose beda.. beda ju montavime ir reguliavime.

benzinas gali irgi degti daug karsciau jei misinys liesas.. kaip ir gali nesunkiai pradeginti ismetimo voztuvus, jei blogas misinys ir dar blogesnis degimo kampas.
Teoriskai galetu buti tik toks skirtumas arba taip mano technines literaturos autorius/sudarytojas.Realybeje buna ir taip, kad net maximaliai uzrienbinus misini borto kompas nuolat ispeja kad varikliui persunku, ventiliatorius nuolat sukasi.Kolega pirko salone Subaru Outbacka 2008m, as buvau parsivezes analogiska is USA, toje pacioje firmoje dejom dujas, issireikalavom kad purkstukus brangesnius ir kokybiskesnius sudetu ir kad neprisukinetu duju padavimo.Mano auto kompas visa pusmeti rekte reke kad varikliui prastai, aisku pagal tuometines duju kainas buvo pigumelis vaziuot, man pavyko saviski po puses metu parduoti, o draugeliui pamaikino automobilio garantija, nuvaziavus vos 25tukst.km su "naujom"dujom boxeriniame variklyje teko keisti vienos puse galvute o kitoj voztuvus, nors ir buvo "laseline".Pastebejau dar viena dalyka, vos pavazinejus jautesi duju kvapas net salone.Tuo pat metu kitas bicas isidejo duju iranga i turbinini Saab.Rezultatas-po 30tukst.km variklio kapitalinis.Perkarsta motorui buna ne tik del degimo temperaturos, yra ir kt veiksniai.
2011-04-05 09:27
VAzineja vienas bendradarbis su 2006 metu foriku 2.0 benzas dujos susimetes su papildomu tepimu dujas 100k prasuko pati forika jau taip per miskus atkrate kad baisu ziuret o variklis visai px nenutiko nieko pazystu neviena kas i senesnius subaru isimete netgi paprastas 4-k dujas vienas reguliavo vostuvus o dugiau jokiu bedu nebuvo taip kad....... kiek is olandijos subariku atvaro ant duju dar su g 3 duju sitema ir dzin...
2011-04-05 09:58
2011-04-05 09:27 wrote: VAzineja vienas bendradarbis su 2006 metu foriku 2.0 benzas dujos susimetes su papildomu tepimu dujas 100k prasuko pati forika jau taip per miskus atkrate kad baisu ziuret o variklis visai px nenutiko nieko pazystu neviena kas i senesnius subaru isimete netgi paprastas 4-k dujas vienas reguliavo vostuvus o dugiau jokiu bedu nebuvo taip kad....... kiek is olandijos subariku atvaro ant duju dar su g 3 duju sitema ir dzin...
Net geriausias draugas visos tiesos nepasako, tokios jau musu tradicijos.Juolabiau pazistamas ir uosves kaimynas.Teko man patureti , o ne tik matyti ivairiu varikliu dirbusiu dujomis, geru tarp ju nedaznai tenka pastebeti, nors pasitaiko.Nezinau faktas ar tik gandai, kad italisku , svedisku ir kai kuriu kt kt masinu varikliai dar gamykloje budavo modifikuojami darbui su dujomis(ne tik voztuvai o ir stumokliai atsparesni)
2011-04-05 10:16
2011-04-02 09:17 wrote: Prie ko cia patinka ar nepatinka dujos?Pyktis ir emocijos nieko konstruktyviai nekeicia, yra faktai ir simta kartu irodineti to paties nebutina.Patinka kazkam ar ne, duju degimo temperatura daug didesne ir paer auksta benzininiam varikliui, pvaz nauja iranga imontavus i naujos kartos auto kompas iskart rodo check engine, o pajungus prie rimto diagnostikos kompo parodo ir rimtesnes problemas variklyje.Garantinis, jei toks buna, nutraukiamas iskarto.Kazkas sako, saudo del degimo elektros ...Na kas is to, pasikeisi zvaklaidzius, tai gal nesudegusiu duju perteklius maziau reaguos su oru?Nepyk evil666 bet juokai menki, pvz kai kurie varikliai, tarkim 2, 4 Nissano Terano isviso nesuderinami su jokia duju iranga, nes mononoipurskimo elektronika nesupranta tokio kuro misinio dek kokias nori su purkstukais ir be ju dujas traukos nebebus
2011-04-04 10:29 wrote: LPG maksimali liepsnos temperatura uz benzino didesne maziau nei 1%

benzino - 1977 C
LPG - 1990 C

ne paciose dujose beda.. beda ju montavime ir reguliavime.

benzinas gali irgi degti daug karsciau jei misinys liesas.. kaip ir gali nesunkiai pradeginti ismetimo voztuvus, jei blogas misinys ir dar blogesnis degimo kampas.
2011-04-05 09:15 wrote: Teoriskai galetu buti tik toks skirtumas arba taip mano technines literaturos autorius/sudarytojas.Realybeje buna ir taip, kad net maximaliai uzrienbinus misini borto kompas nuolat ispeja kad varikliui persunku, ventiliatorius nuolat sukasi.Kolega pirko salone Subaru Outbacka 2008m, as buvau parsivezes analogiska is USA, toje pacioje firmoje dejom dujas, issireikalavom kad purkstukus brangesnius ir kokybiskesnius sudetu ir kad neprisukinetu duju padavimo.Mano auto kompas visa pusmeti rekte reke kad varikliui prastai, aisku pagal tuometines duju kainas buvo pigumelis vaziuot, man pavyko saviski po puses metu parduoti, o draugeliui pamaikino automobilio garantija, nuvaziavus vos 25tukst.km su "naujom"dujom boxeriniame variklyje teko keisti vienos puse galvute o kitoj voztuvus, nors ir buvo "laseline".Pastebejau dar viena dalyka, vos pavazinejus jautesi duju kvapas net salone.Tuo pat metu kitas bicas isidejo duju iranga i turbinini Saab.Rezultatas-po 30tukst.km variklio kapitalinis.Perkarsta motorui buna ne tik del degimo temperaturos, yra ir kt veiksniai.
tu ziuriu taip daug rasai, lyg ir protingu bandai atrodyti, bet nieko konkretaus nepasakai.. KA butent tau "reke kompas"?..

borto kompui dujos yra giliai.. taip sakant ir atsiprasant.. poxui. variklio kompas irgi butu buves patenkintas, jei butu kokybiskai sudetos ir gerai sureguliuotos dujos, atsizvelgiant i variklio kompo diagnostiniu funkciju darba

tokio kodo, kaip "varikliui per sunku" ar "varikliui prastai" tiesiog nera sukonkretink

maksimaliai uzriebinus misini variklis nei vesis nei dirbs.. pasidomek truputi kas per dalykas tas oro/kuro misinys apskritai yra, o tada rasinek apie maksimumus ir minimumus. jei jau uzriebinsi nesveikai, tai masina netrauks ir svaistys kura.. niekas nesake, kad riebus misinys yra issigelbejimas, tiesiog liesas misinys yra daug pavojingesnis, nes del jo padideja detonacijos tikimybe.. "idealus" duju oro/kuro misinys yra 15.5:1 - liesesnis nei benzino, bet norint kompensuoti maza duju "kaloringuma" beveik visi ji uzriebina, nors ekonomiskiausia butu vazineti net truputi liesesniu nei 15.5:1 misiniu tik su atitinkamu degimo kampu.. bet tada trauka butu daug daug blogesne nei benzino.

biski pamastyti galejot pries prasydami "neprisukineti duju padavimo", nes su degimo kampu skirtu benzinui toli nevaziuosi... riebus misinys ir aukstas duju oktanas reikalauja paankstinto degimo kampo.. su velyvu degimu skirtu benzinui, per ismetimo voztuvus isstumiamas vis dar degantis oro/kuro misinys.. del to ne vien voztuvai galejo sudegti bet ir galvai pakenkti..

Saabui ir duju nereikia, kad kapitalinio reiketu.. jei nemoki priziureti - ruoskis moketi daug uz remonta arba keisti masina.

variklis fiziskai perkaisti, kad pradetu antifryza per propke varyti gali tik del 1 priezasties - jei ausinimo sistema netvarkinga.. kuras tam itakos neturi.

ir tik tarp kitko.. nesuprantu prasmes ir logikos pirkti apynauja masina, i ja deti dujas, nekreipti demesio i "kompo rekima" ir dziaugtis, kad "buvo pigumelis vaziuot"
2011-04-05 10:22
2011-04-05 09:27 wrote: VAzineja vienas bendradarbis su 2006 metu foriku 2.0 benzas dujos susimetes su papildomu tepimu dujas 100k prasuko pati forika jau taip per miskus atkrate kad baisu ziuret o variklis visai px nenutiko nieko pazystu neviena kas i senesnius subaru isimete netgi paprastas 4-k dujas vienas reguliavo vostuvus o dugiau jokiu bedu nebuvo taip kad....... kiek is olandijos subariku atvaro ant duju dar su g 3 duju sitema ir dzin...
2011-04-05 09:58 wrote: Net geriausias draugas visos tiesos nepasako, tokios jau musu tradicijos.Juolabiau pazistamas ir uosves kaimynas.Teko man patureti , o ne tik matyti ivairiu varikliu dirbusiu dujomis, geru tarp ju nedaznai tenka pastebeti, nors pasitaiko.Nezinau faktas ar tik gandai, kad italisku , svedisku ir kai kuriu kt kt masinu varikliai dar gamykloje budavo modifikuojami darbui su dujomis(ne tik voztuvai o ir stumokliai atsparesni)
nezinau manau tiesos tame mazai paziurekim logiskai kam gamintojui kaska keisti vistiek garantija atvazinesi ar taip ar taip fordas tiesiai sviesiai raso i zatech variklius jokiu duju niekas i juos ju ir nededa nebent diletantai ten lyg ir sakyciau kaskas su vostuvu kamerom, nerekomenduoja duju deti ir i zopeli su 1.6 ekotechu nors maciau vaziuoja seip tu baisiu paveiksliuku prisiziurejes kaip baisiai atrodo variklis sudrostas duju na po simto stuku nusikeliau as saviski paziurejau nieko ten tokio ka maciau nebuvo svaru grazu tepalas koki supili praktiskai toks ir isbega zvakes keiciu kas 30 stuku zvaklaidziai pakeisti veina kart per visa sita laika kiek teko ardyti varikliu pramynusiu su ale "gamyklinem dujom" vaizdu tokiu kaip apaugusiu vostuvu kameru ir viso dangtelio nemaciau. Sutinku kad i boxer tipo varikli geriau duju nedeti o jai sudedi tiek nepritaupysi vistiek reiks arba lasaline sistema daryti arba vostuvus reguliuotis...
2011-04-07 01:16
2011-04-05 09:27 wrote: VAzineja vienas bendradarbis su 2006 metu foriku 2.0 benzas dujos susimetes su papildomu tepimu dujas 100k prasuko pati forika jau taip per miskus atkrate kad baisu ziuret o variklis visai px nenutiko nieko pazystu neviena kas i senesnius subaru isimete netgi paprastas 4-k dujas vienas reguliavo vostuvus o dugiau jokiu bedu nebuvo taip kad....... kiek is olandijos subariku atvaro ant duju dar su g 3 duju sitema ir dzin...
2011-04-05 09:58 wrote: Net geriausias draugas visos tiesos nepasako, tokios jau musu tradicijos.Juolabiau pazistamas ir uosves kaimynas.Teko man patureti , o ne tik matyti ivairiu varikliu dirbusiu dujomis, geru tarp ju nedaznai tenka pastebeti, nors pasitaiko.Nezinau faktas ar tik gandai, kad italisku , svedisku ir kai kuriu kt kt masinu varikliai dar gamykloje budavo modifikuojami darbui su dujomis(ne tik voztuvai o ir stumokliai atsparesni)
2011-04-05 10:22 wrote: nezinau manau tiesos tame mazai paziurekim logiskai kam gamintojui kaska keisti vistiek garantija atvazinesi ar taip ar taip fordas tiesiai sviesiai raso i zatech variklius jokiu duju niekas i juos ju ir nededa nebent diletantai ten lyg ir sakyciau kaskas su vostuvu kamerom, nerekomenduoja duju deti ir i zopeli su 1.6 ekotechu nors maciau vaziuoja seip tu baisiu paveiksliuku prisiziurejes kaip baisiai atrodo variklis sudrostas duju na po simto stuku nusikeliau as saviski paziurejau nieko ten tokio ka maciau nebuvo svaru grazu tepalas koki supili praktiskai toks ir isbega zvakes keiciu kas 30 stuku zvaklaidziai pakeisti veina kart per visa sita laika kiek teko ardyti varikliu pramynusiu su ale "gamyklinem dujom" vaizdu tokiu kaip apaugusiu vostuvu kameru ir viso dangtelio nemaciau. Sutinku kad i boxer tipo varikli geriau duju nedeti o jai sudedi tiek nepritaupysi vistiek reiks arba lasaline sistema daryti arba vostuvus reguliuotis...
manau, tiesiog nesidraskykit su dujom kai važinėjat, nes vistiek netraukia... tai geriau jau benzino pagailėt, jei jau labai taip knieti... o tie sudrožti varikliai nuo duju, tai kažin ar ne "ralistų" darbas??? aš ir pripažinsiu tam, kad jei gražiai važinėta, tai tam varikliui dujos niekjo nevaidina...
2011-04-07 02:12
2011-04-05 09:58 wrote: Net geriausias draugas visos tiesos nepasako, tokios jau musu tradicijos.Juolabiau pazistamas ir uosves kaimynas.Teko man patureti , o ne tik matyti ivairiu varikliu dirbusiu dujomis, geru tarp ju nedaznai tenka pastebeti, nors pasitaiko.Nezinau faktas ar tik gandai, kad italisku , svedisku ir kai kuriu kt kt masinu varikliai dar gamykloje budavo modifikuojami darbui su dujomis(ne tik voztuvai o ir stumokliai atsparesni)
2011-04-05 10:22 wrote: nezinau manau tiesos tame mazai paziurekim logiskai kam gamintojui kaska keisti vistiek garantija atvazinesi ar taip ar taip fordas tiesiai sviesiai raso i zatech variklius jokiu duju niekas i juos ju ir nededa nebent diletantai ten lyg ir sakyciau kaskas su vostuvu kamerom, nerekomenduoja duju deti ir i zopeli su 1.6 ekotechu nors maciau vaziuoja seip tu baisiu paveiksliuku prisiziurejes kaip baisiai atrodo variklis sudrostas duju na po simto stuku nusikeliau as saviski paziurejau nieko ten tokio ka maciau nebuvo svaru grazu tepalas koki supili praktiskai toks ir isbega zvakes keiciu kas 30 stuku zvaklaidziai pakeisti veina kart per visa sita laika kiek teko ardyti varikliu pramynusiu su ale "gamyklinem dujom" vaizdu tokiu kaip apaugusiu vostuvu kameru ir viso dangtelio nemaciau. Sutinku kad i boxer tipo varikli geriau duju nedeti o jai sudedi tiek nepritaupysi vistiek reiks arba lasaline sistema daryti arba vostuvus reguliuotis...
2011-04-07 01:16 wrote: manau, tiesiog nesidraskykit su dujom kai važinėjat, nes vistiek netraukia... tai geriau jau benzino pagailėt, jei jau labai taip knieti... o tie sudrožti varikliai nuo duju, tai kažin ar ne "ralistų" darbas??? aš ir pripažinsiu tam, kad jei gražiai važinėta, tai tam varikliui dujos niekjo nevaidina...
dabar klausimas, gal kas galite patarti koki auto imti su dujom? kas gerai susidraugauja su jom? nenoriu vag grupes auto :D kaip mazda 626 2.0 85kw? seip ka nors patarkit :) kaip saab 900?
2011-04-07 12:05
2011-04-05 10:22 wrote: nezinau manau tiesos tame mazai paziurekim logiskai kam gamintojui kaska keisti vistiek garantija atvazinesi ar taip ar taip fordas tiesiai sviesiai raso i zatech variklius jokiu duju niekas i juos ju ir nededa nebent diletantai ten lyg ir sakyciau kaskas su vostuvu kamerom, nerekomenduoja duju deti ir i zopeli su 1.6 ekotechu nors maciau vaziuoja seip tu baisiu paveiksliuku prisiziurejes kaip baisiai atrodo variklis sudrostas duju na po simto stuku nusikeliau as saviski paziurejau nieko ten tokio ka maciau nebuvo svaru grazu tepalas koki supili praktiskai toks ir isbega zvakes keiciu kas 30 stuku zvaklaidziai pakeisti veina kart per visa sita laika kiek teko ardyti varikliu pramynusiu su ale "gamyklinem dujom" vaizdu tokiu kaip apaugusiu vostuvu kameru ir viso dangtelio nemaciau. Sutinku kad i boxer tipo varikli geriau duju nedeti o jai sudedi tiek nepritaupysi vistiek reiks arba lasaline sistema daryti arba vostuvus reguliuotis...
2011-04-07 01:16 wrote: manau, tiesiog nesidraskykit su dujom kai važinėjat, nes vistiek netraukia... tai geriau jau benzino pagailėt, jei jau labai taip knieti... o tie sudrožti varikliai nuo duju, tai kažin ar ne "ralistų" darbas??? aš ir pripažinsiu tam, kad jei gražiai važinėta, tai tam varikliui dujos niekjo nevaidina...
2011-04-07 02:12 wrote: dabar klausimas, gal kas galite patarti koki auto imti su dujom? kas gerai susidraugauja su jom? nenoriu vag grupes auto :D kaip mazda 626 2.0 85kw? seip ka nors patarkit :) kaip saab 900?
pasiulyciau tau nuspersti pradzioje ko tu nori kokios auto kokiu metu kiek pravaziuota zadi o tada rinkis nes taip pasakyt kaska tai nelabai ir eis o kaip draugauja su dujom tai priklausys nuo metu kuro sistemos jai naujasnis purskalas tiesiogines dujos jai senesnis aparatas su mono ar korbu tokiu duju neidesi jai kos mitsiuko GDI variklis isviso duju neidesi tai...
2018-11-03 20:42

BUY REAL & FAKE DOCUMENTS ONLINE | PIRKTI REAL DOKUMENTUS ONLINE | PARDAVIMO DOKUMENTAI Pirkti būsto paskolų dokumentus | Pirkti suklastotus ir tikrus pasus | Pirkti suklastotas ir tikras vairuotojo teises Pirkti netikrą ir tikrąsias atpažinimo korteles | Pirkiniai ir tikri naujoviški dokumentai | Pirkti aukštosios mokyklos diplomo pažymėjimus | Įsigykite socialinės apsaugos kortelės | (([email protected])) | Pirkti banko ataskaitas | Pirkti netikrą pinigus | 100% nepastebėta padirbtų pinigų £, $, €, Money & | Pirkite SSD Chemical Solution Online | Pirkti registruotas IELTS sertifikatus. (([email protected]))

whatsapp ......... +447957263485
Kontaktinis Elektroninis paštas? ((([email protected])))
Mūsų įmonė turi ilgametę patirtį, sukūrusi netikrą ir tikrą pasą ir kt
tapatybės dokumentai. Mes gaminame aukštos kokybės įrangą ir medžiagas
padirbti ir tikri pasai. Visus slaptus realių pasų bruožus atsargiai
kopijuoti pagal mūsų suklastotus dokumentus. Mes esame geriausi kokybės gamintojai
padirbti dokumentai. Per 3 milijonus dokumentų, platinamų per
pasaulis. Mes siūlome tik originalius aukštos kokybės netikrą ir tikrą pasą, vairuotojo
licencijos
Asmens tapatybės kortelės, antspaudai ir kiti produktai kelioms šalims:
JAV, Australija, Belgija, Brazilija, Kanada, Italija, Suomija, Prancūzija,
Vokietija, Izraelis, Meksika, Nyderlandai, Pietų Afrika, Ispanija, Jungtinė Karalystė
Karalystė. Dubajus (emiratai) ir daugelis kitų.
IDs skenavimas-taip ...
-Hologramos: identiški
-Barcode: IDS Scan
-UV: TAIP
Suklastota IDS, greitai pristatoma.
Norėdami gauti papildomos informacijos ir užsisakyti apsilankykite mūsų el. Pašto komandoje ........

whatsapp ......... + 447957263485
Kontaktinis Elektroninis paštas? ((([email protected])))

Your message