Dingsta trauka a6 c4

Created by User 2014-12-07
2014-12-07 14:42
Sveiki turiu a6 c4 2.5 TDI čipuota turiu bėda jog vaziuojant kartais traukia gerai kartais išvis netraukia dinginėja trauka dariausi diagnostika ji parodė jog klaidą su siurblio el dalimi nuvares ten kur cipuoja meistrai pasake kad tikriausiai bus ji kalta nes nepaduoda reikiama kiekį kuro. Domėjausi apie el dalies tvarkymą taciau nusipirkau kita visa siurblį įsidėjau ir vistiek viskas taip pat kartais eina kartais ne nesuprantu kame bėda ? vėl darytis diagnostiką ? bandyti ištrinti klaidą su el dalimi gal padės? dar turiu mintį prie gazo pedalo stovi kazkoks reostatas ar kazoks dacikas gal but jis kaltas? patarkit kad galit nes jau nebesuprantu kame bėda :((
2014-12-07 15:18
2014-12-07 14:42 wrote: Sveiki turiu a6 c4 2.5 TDI čipuota turiu bėda jog vaziuojant kartais traukia gerai kartais išvis netraukia dinginėja trauka dariausi diagnostika ji parodė jog klaidą su siurblio el dalimi nuvares ten kur cipuoja meistrai pasake kad tikriausiai bus ji kalta nes nepaduoda reikiama kiekį kuro. Domėjausi apie el dalies tvarkymą taciau nusipirkau kita visa siurblį įsidėjau ir vistiek viskas taip pat kartais eina kartais ne nesuprantu kame bėda ? vėl darytis diagnostiką ? bandyti ištrinti klaidą su el dalimi gal padės? dar turiu mintį prie gazo pedalo stovi kazkoks reostatas ar kazoks dacikas gal but jis kaltas? patarkit kad galit nes jau nebesuprantu kame bėda :((
Kur čipavaisi? Garaže kokiam? Tai nėra ko stebėtis :) O šiaip reostatas (potenciometras) nė prie ko. Jis tik reaguoja į gazo pedalo paspaudimą, jei jau neveikia tai neveikia, be to diagnostika turi matyti. Kaip pasireiškia tas traukos dingimas? Trukčioja, ar šiaip gesina turbą? Šiltas ar šaltas variklis? Prie didesnių apsukų ar bet kada?
2014-12-07 16:58
2014-12-07 14:42 wrote: Sveiki turiu a6 c4 2.5 TDI čipuota turiu bėda jog vaziuojant kartais traukia gerai kartais išvis netraukia dinginėja trauka dariausi diagnostika ji parodė jog klaidą su siurblio el dalimi nuvares ten kur cipuoja meistrai pasake kad tikriausiai bus ji kalta nes nepaduoda reikiama kiekį kuro. Domėjausi apie el dalies tvarkymą taciau nusipirkau kita visa siurblį įsidėjau ir vistiek viskas taip pat kartais eina kartais ne nesuprantu kame bėda ? vėl darytis diagnostiką ? bandyti ištrinti klaidą su el dalimi gal padės? dar turiu mintį prie gazo pedalo stovi kazkoks reostatas ar kazoks dacikas gal but jis kaltas? patarkit kad galit nes jau nebesuprantu kame bėda :((
2014-12-07 15:18 wrote: Kur čipavaisi? Garaže kokiam? Tai nėra ko stebėtis :) O šiaip reostatas (potenciometras) nė prie ko. Jis tik reaguoja į gazo pedalo paspaudimą, jei jau neveikia tai neveikia, be to diagnostika turi matyti. Kaip pasireiškia tas traukos dingimas? Trukčioja, ar šiaip gesina turbą? Šiltas ar šaltas variklis? Prie didesnių apsukų ar bet kada?
Pirkau jau buvo čipuota ji tai kur ją čipavo net nezinau viskas buvo gerai bet vasara keiciau variklį ir prasidėjo kazkokios nesamonės diagnostikoi rodė tik siurblio el dalies klaidą reiktu pamėginti ją vėl pasidaryti. O dėl traukos tai šaltam ar šiltam tas pats stovi prie sankryzos reikia vaziuoti masina arba eina kaip išprotėjus arba išvis vaziuoja kaip prisvilus netraukia nebuna jokių trukciojimų meistrai įtarė turbinos voztuvas gal stringa bet kiek jis ziurėjo per kompa vaziuodamas sakė kad veikia. O kalbant apie apsukas jeigu vaziuoju laikydamas apie 2, 7 gal 2, 5 nu netoli 3000 apsuku tada nebuna jokio traukos dingimo eina visada kaip paspusi gaza taip ir lips i priekį. Meistras sakė kad ji čipuota iki galo siurblys atsuktas virš normos o turbina uzstatyta 2, 2bar truputi nesveika motorui bet kai eina tai malonu ir vaziuoti
2014-12-07 17:18
Sveikas gyvas,

vartykim šitą reikalą kaip tik norisi, bet man atrodo
(asmeniškai taip spėju, netbirtinu 100proc), kad čia
mechaniškai koks nors smulkus trukdis, kurio niekad
nematys jokie kompai nei diagnostikos, prasismauko žmonės
net po dylerines dibtuves privažinėja o kartais neranda,
nes nevisus net elektromechaninius gedimus rodo jei tuo
metu tas dalykas dirba normoj.Na pvz momentais stringa elektromagnetinis vopžtuvėlis siurblyje tokiu būdu
momentui nutraukdamas kuro padavimą, kelioms milisekindėms
netesingoj padėtį pastringa EGR, užsikišęs katalizas ir pan ir t.t.

Viską apgalvok pračekink mechaninius ir kitus paprastyesnius dalykus,
ypač žarneles srautų bei vakumų ir kitką.

Kad nebūtų kaip man, nuvežus 2012m MB Brabus silber'io burtininkams prognozavo kad remontas galbūt atseis 12-14k litų, tačiau per porą menesiu pavyko pačiam išsiaiškinti kad buvo visai kitas dalykas kurio net keisti nereikėjo ir savo jėgom išejo išspręst tą reikalą.
nauju neprireikė.
2014-12-07 17:42
siuliciau paziureti turbina ir jos geometrija nes gali buti pabegus bei visa vakumo sistema prie jos, as taip isprendziau sita beda.
2014-12-07 18:37
o as siulysiau degimo kampa paziuret, mam taip buvo dirba normoj kapas geras, pyst keliom sekundem pasidaro blogas.
2014-12-07 19:37
2014-12-07 18:37 wrote: o as siulysiau degimo kampa paziuret, mam taip buvo dirba normoj kapas geras, pyst keliom sekundem pasidaro blogas.
Degimo kampas jeigu butu blogas tai kurtusi blogai gaza nepriimtu dumintu o traukos dinginėjimas su degimo kampu nemanau kad kaltas teks bandyti ziurėti vakumines slangutes ir turbinos geometrija galbut kas nors stringa. Kitas siurblys nesinori tiketi kad ir sitas blogas butu jog jame kazkas gali strigti ar blogai funkcijonuoti.
2014-12-07 19:45
Savaitgaliui atsipalaiduoti labai fainos amerikietiškos muzikytės

https://soundcloud.com/djcoleguertin/country-hits-2014-mashup

ten galite nusidawnlowdinti visą cd pes keletą sekundžių,
rasit kaip

2014-12-14 00:29
Man lygiai tas pats buvo audi A4..Sake katalyzas, turbina gal..siurblys gali but..Geometrija ir t.t...nusprendziau nieko nekeisti ir gyliau i varikli pazet, paaiskejo kad voztuvas itrukes..;/
2014-12-25 11:01
2014-12-14 00:29 wrote: Man lygiai tas pats buvo audi A4..Sake katalyzas, turbina gal..siurblys gali but..Geometrija ir t.t...nusprendziau nieko nekeisti ir gyliau i varikli pazet, paaiskejo kad voztuvas itrukes..;/
Tai vat bandziau keisti N-75 voztuva kuris reguliuoja turbos slegi turejau 2keiciau buvo issimti is geros audines isidejau taciau niekas nepasikeite, buvau keites kuro siurbli taciau niekas nepasikeite issiemiau turbina isardes pamaciau jog uztsrtiges mechaninis turbinos voztuvas kuris statosi po turbinaa viska isvaliau sutepiau viskas veikia puikiai taciau surinkus niekas nepasikeite trauka vistiek dingsta taip pat perejau visas vakumo slangeles nejaugi problema kazkur gyliau variklyje?
2015-01-22 19:46
Vis dėl to kaltas buvo degimas, paklaida gali buti iki 3lapsniu o mano buvo 7laipsniai pasukom siurblį ir vėl dūmas atsirado ir vėl eina gerai !

Your message