User
2013-04-02 21:17
Sveiki, ka patartumet pirkti peugeot 607 2.2hdi manual, ar audi a6 c5 tdi 132kw manual ?
User
2013-04-02 21:31
Nesigilinsim i motoru skirtumus ir ju bedas, as uz audi..
User
2013-04-02 21:48
2013-04-02
21:31 wrote:
Nesigilinsim i motoru skirtumus ir ju bedas, as uz audi..:smoke::drink:
bet girdejau nelaiko vaziuokles audinei varikliai tai pat kaprizingi
User
2013-04-03 09:15
2013-04-02
21:17 wrote:
Sveiki, ka patartumet pirkti peugeot 607 2.2hdi manual, ar audi a6 c5 tdi 132kw manual ? :)
abieju auto islaikymas tikrai ne kapeikas kainuoja. abi limuzinu klases juk. visu auto vaziuokles bira nera isimtis ir siu markiu. sakyciau audiniai butu liangviau su servizu, nes prancuzu nelebai noriai isileidzia ir ne kiekvienas apie juos tai nusimano kai apie a6. as jimciau audi nors ir variklis kabrizingas, megsta gerus tepalus ir brangius + v6 dirzu keitimas apie 1000euru.
User
2013-04-03 09:20
as uz peza , kaip sake kazkas , nesigilinam
Eimoauto
364 / 0
2013-04-03 12:38
Uz pezo, pezo silpniausia vieta elektronika, kaip ir daugumos prancuzisku auto, remontas nera kosmosas, bet uz bulkos brangesnis, del remonto manyciau kiekviename mieste rastum gera servica kurie moka ir supranta apie prancuzus , o audi tipisko lietuvio masina
wagen
1829 / 0
2013-04-03 12:49
2013-04-02
21:17 wrote:
Sveiki, ka patartumet pirkti peugeot 607 2.2hdi manual, ar audi a6 c5 tdi 132kw manual ? :)
2013-04-03
09:15 wrote:
abieju auto islaikymas tikrai ne kapeikas kainuoja. abi limuzinu klases juk. visu auto vaziuokles bira nera isimtis ir siu markiu. sakyciau audiniai butu liangviau su servizu, nes prancuzu nelebai noriai isileidzia ir ne kiekvienas apie juos tai nusimano kai apie a6. as jimciau audi nors ir variklis kabrizingas, megsta gerus tepalus ir brangius + v6 dirzu keitimas apie 1000euru.
kur tu limuzinus cia radai?kalba eina apie a6 o ne a8, ir pezo nepriklauso limuzinu klasej, o vietoj dyzelio imciau benz dujos, toks dyzelis jau neims 5-6, tad ekonomijos nesurasi
User
2013-04-04 19:55
2013-04-02
21:17 wrote:
Sveiki, ka patartumet pirkti peugeot 607 2.2hdi manual, ar audi a6 c5 tdi 132kw manual ? :)
2013-04-03
09:15 wrote:
abieju auto islaikymas tikrai ne kapeikas kainuoja. abi limuzinu klases juk. visu auto vaziuokles bira nera isimtis ir siu markiu. sakyciau audiniai butu liangviau su servizu, nes prancuzu nelebai noriai isileidzia ir ne kiekvienas apie juos tai nusimano kai apie a6. as jimciau audi nors ir variklis kabrizingas, megsta gerus tepalus ir brangius + v6 dirzu keitimas apie 1000euru.
2013-04-03
12:49 wagen wrote:
kur tu limuzinus cia radai?kalba eina apie a6 o ne a8, ir pezo nepriklauso limuzinu klasej, o vietoj dyzelio imciau benz dujos, toks dyzelis jau neims 5-6, tad ekonomijos nesurasi
, peugeot 607 yra limuzino klases masina pakeitusi 605 modeli..
wagen
1829 / 0
2013-04-04 23:13
2013-04-03
09:15 wrote:
abieju auto islaikymas tikrai ne kapeikas kainuoja. abi limuzinu klases juk. visu auto vaziuokles bira nera isimtis ir siu markiu. sakyciau audiniai butu liangviau su servizu, nes prancuzu nelebai noriai isileidzia ir ne kiekvienas apie juos tai nusimano kai apie a6. as jimciau audi nors ir variklis kabrizingas, megsta gerus tepalus ir brangius + v6 dirzu keitimas apie 1000euru.
2013-04-03
12:49 wagen wrote:
kur tu limuzinus cia radai?kalba eina apie a6 o ne a8, ir pezo nepriklauso limuzinu klasej, o vietoj dyzelio imciau benz dujos, toks dyzelis jau neims 5-6, tad ekonomijos nesurasi
2013-04-04
19:55 wrote:
:D, peugeot 607 yra limuzino klases masina pakeitusi 605 modeli..:)
pezo 607 yra vienos klases su audi a6, mersu E, bmw 5 serijos
User
2013-04-05 12:56
audi geriau, tik reikia nupirkti tvarkinga. variklis kad graziai dirbtu, vaziuokle a6 kazkaip gerai laiko visai, tik reikia kad butu ne kitaiskos detales sudetos. 5 metus vazinejau su is vokietijos parvaryta, tai tik virsutini antgali viena apatini ir virsutini reikejo atrestauruot. Variklis nelabai taupus. 110kw mieste apie 10-12l. trasoj 7-9. 132kw dar pridet kokia 1-2l reiktu. bet seip audi patvaresne ir su ja maziau problemu nei su pezo 607. Tik nepirkt pigiausios reikia, nes detaliu kainos nemazos ir geriau geresniam stovi paieskot.
User
2013-04-05 14:00
Kam ta audi, vagia, vaziuokle netikus, nuvalkiotas vežimas. Toki kaip mano pasata dar labiau vagia, tai tenka uz kasko moket didelius pinigus... Pežo irgi nekažkas. Šiaip būkit išradingesni yra mašinų ir be audi..
wagen
1829 / 0
2013-04-05 14:39
2013-04-05
14:00 wrote:
Kam ta audi, vagia, vaziuokle netikus, nuvalkiotas vežimas. Toki kaip mano pasata dar labiau vagia, tai tenka uz kasko moket didelius pinigus... Pežo irgi nekažkas. Šiaip būkit išradingesni yra mašinų ir be audi..
o tai kodel pats vis dar su pasatu vaziuoji?jeigu tai ne masinos
User
2013-04-05 14:52
2013-04-05
14:00 wrote:
Kam ta audi, vagia, vaziuokle netikus, nuvalkiotas vežimas. Toki kaip mano pasata dar labiau vagia, tai tenka uz kasko moket didelius pinigus... Pežo irgi nekažkas. Šiaip būkit išradingesni yra mašinų ir be audi..
su tokiu pamastimu parduok auto ir pirk dvirati.
zinantis
51 / 0
2013-04-05 15:13
2013-04-05
14:00 wrote:
Kam ta audi, vagia, vaziuokle netikus, nuvalkiotas vežimas. Toki kaip mano pasata dar labiau vagia, tai tenka uz kasko moket didelius pinigus... Pežo irgi nekažkas. Šiaip būkit išradingesni yra mašinų ir be audi..
tai kad tos audi vaziokle toke patD neko ten bajsaus o tu pezu gale vaziokle dar baisesne nei audi ar pasatu
User
2013-04-05 15:17
Jau geriau peuget uz betkokia audi ar wagena.... dar beto tas v6 132kw... detaliu tu varikliu nerasi nes pas lietuvius tepalu geru nerasi tai anksciau ar veliau uzlinks.. ir vaziuokleje priekyje turbut 12 sarnyru... tai nezn ar 2 sarnyrai geriau ar 12 spresk pats.. ir apskritai audi TAUTOVEZIS Kaina vien uz pavadinima.. tai moki 2x nei verta...
wagen
1829 / 0
2013-04-05 15:24
2013-04-05
15:17 wrote:
Jau geriau peuget uz betkokia audi ar wagena.... dar beto tas v6 132kw... detaliu tu varikliu nerasi nes pas lietuvius tepalu geru nerasi tai anksciau ar veliau uzlinks.. ir vaziuokleje priekyje turbut 12 sarnyru... tai nezn ar 2 sarnyrai geriau ar 12 spresk pats.. ir apskritai audi TAUTOVEZIS Kaina vien uz pavadinima.. tai moki 2x nei verta...
yra ir kitu varikliu, patyletum jau fokus pokus
User
2013-04-05 15:25
2013-04-05
14:00 wrote:
Kam ta audi, vagia, vaziuokle netikus, nuvalkiotas vežimas. Toki kaip mano pasata dar labiau vagia, tai tenka uz kasko moket didelius pinigus... Pežo irgi nekažkas. Šiaip būkit išradingesni yra mašinų ir be audi..
2013-04-05
15:13 zinantis wrote:
tai kad tos audi vaziokle toke pat:DD neko ten bajsaus o tu pezu gale vaziokle dar baisesne nei audi ar pasatu
jau geriau gale ratas nukristu negu priekyje tas sarnyras nutrunka ratas pabega ir stulpa apsikabines sedi..
User
2013-04-05 15:32
2013-04-05
15:17 wrote:
Jau geriau peuget uz betkokia audi ar wagena.... dar beto tas v6 132kw... detaliu tu varikliu nerasi nes pas lietuvius tepalu geru nerasi tai anksciau ar veliau uzlinks.. ir vaziuokleje priekyje turbut 12 sarnyru... tai nezn ar 2 sarnyrai geriau ar 12 spresk pats.. ir apskritai audi TAUTOVEZIS Kaina vien uz pavadinima.. tai moki 2x nei verta...
2013-04-05
15:24 wagen wrote:
yra ir kitu varikliu, patyletum jau fokus pokus
mates ir kitu varikliu.. v8 ir pan.. su pradegusiom tarpinem, poto kai keite viena vamzdi ausinimo.. tai buvo isardytas visas priekis.. nu kai tik audi kanors keisti reikia tai visa prieki nurengia.... tai nezn kaip ten pigiai dar kazka pakeisti imanoma.. ojaigu dar netycia audines greiciu deze pareis.. nu tj tada tai pasiruost puse kainos masinos paklot... bmw greiciu deze 100lt.. o audi nuo 1000lt... pigus islaikymas.. neveltui gi tautovezis.. srotai kraunasi pinigelius is ju..
User
2013-04-05 15:37
pamenu pries pora metu.. a6 2, 5dyzelis.. automatas deze sugedo.. 2500lt... paplojo
User
2013-04-05 15:45
2013-04-05
15:37 wrote:
pamenu pries pora metu.. a6 2, 5dyzelis.. automatas deze sugedo.. 2500lt... paplojo :lol:
bet kas juokingiausia kad kiekvienam forume net belenka paklauses isgirsi kad audi vaziuokle silpnoka aliuminine daug sarnyru tai ir kainuoja nemazai poto 2.5 tdi v6 lepus varikliai viskas byra o jai dar su automatu tai isvis kosmaras brangiai eksplotuojamas ir biranti masina , bet vistiek perka tokius automobilius net nesuvokiu apie ka jie galvoja ? bele audi? taigi yra ir geresniu varikliu yra ir kitu automobiliu apskritai bet vistiek perka audzi 2.5 tdi v6
User
2013-04-05 15:47
2013-04-05
15:37 wrote:
pamenu pries pora metu.. a6 2, 5dyzelis.. automatas deze sugedo.. 2500lt... paplojo :lol:
2013-04-05
15:45 wrote:
bet kas juokingiausia kad kiekvienam forume net belenka paklauses isgirsi kad audi vaziuokle silpnoka aliuminine daug sarnyru tai ir kainuoja nemazai poto 2.5 tdi v6 lepus varikliai viskas byra o jai dar su automatu tai isvis kosmaras brangiai eksplotuojamas ir biranti masina , bet vistiek perka tokius automobilius :D :D net nesuvokiu apie ka jie galvoja ? bele audi? taigi yra ir geresniu varikliu yra ir kitu automobiliu apskritai bet vistiek perka audzi 2.5 tdi v6 :D :D
tikra teisybe
User
2013-04-05 15:48
2013-04-05
15:37 wrote:
pamenu pries pora metu.. a6 2, 5dyzelis.. automatas deze sugedo.. 2500lt... paplojo :lol:
2013-04-05
15:45 wrote:
bet kas juokingiausia kad kiekvienam forume net belenka paklauses isgirsi kad audi vaziuokle silpnoka aliuminine daug sarnyru tai ir kainuoja nemazai poto 2.5 tdi v6 lepus varikliai viskas byra o jai dar su automatu tai isvis kosmaras brangiai eksplotuojamas ir biranti masina , bet vistiek perka tokius automobilius :D :D net nesuvokiu apie ka jie galvoja ? bele audi? taigi yra ir geresniu varikliu yra ir kitu automobiliu apskritai bet vistiek perka audzi 2.5 tdi v6 :D :D
yra zmonems kuriems tik rupi kad ooo audi nuspirkai vauu.. turbut turtingas jis bet kvailas
vandal
419 / 0
2013-04-05 16:08
ne 12šarnyru o 8 šarnyrai pas audi ir kiti sailentblokai. Na su audi yra taip dažnai jas paremontuoti reik ir kainuoja nebrangiai tos detales tik kad reik ju daug keisti vienetu tai pigumas nesigauna. Bet pakeisti nesunku. O Peugeot ten pakeisti uzsiknisimas tuos išsukamus šarnyrus uzkepusiuos bet ju tik 2vnt . Bet uz tai nekeisi kas metus. Su pezu yra taip kad kai pranoksti jo ligas ir zinai ka reikia tvarkyti jei tas ir tas atsitinka tai gera masina bet jei i servisa varineti kad masina nesiveda o istikro i fyške smėlio papuole ir nedasikišo tai xuine. Su audi tokiu prikolu nera jin visada beveik vaziuoja bet detaliu tenka nemazai keisti ( siurbliukai 2.5 bake, deziu elektronika automatu, sakes, traukes, angaliai, siurblys 2.5, turbina lempos priekines visu nulauzytos ausys bamperiai krentantys priekiniai, ir nusilupusios rankeneles salone.. Aš rinkčiaus peza vien dar del to kad jis daug minkštesnis, salerkos ima 2.0 HDI mažiau uz 2.5 tdi , traukos uztenka kam mazai gali imti benzinine 3.0 versija ir dujas isideti ar netgi nupirkti su dujom. Slonas man pezo daugiau biski traška bet jis patogesnis ir idomesnis audi per daug jau klasikinis . Ir pezo daugiau galim rasti baltos odos nei šansai toki audi sutikti
User
2013-04-05 16:15
2013-04-05
16:08 vandal wrote:
ne 12šarnyru o 8 šarnyrai pas audi ir kiti sailentblokai. Na su audi yra taip dažnai jas paremontuoti reik ir kainuoja nebrangiai tos detales tik kad reik ju daug keisti vienetu tai pigumas nesigauna. Bet pakeisti nesunku. O Peugeot ten pakeisti uzsiknisimas tuos išsukamus šarnyrus uzkepusiuos bet ju tik 2vnt . Bet uz tai nekeisi kas metus. Su pezu yra taip kad kai pranoksti jo ligas ir zinai ka reikia tvarkyti jei tas ir tas atsitinka tai gera masina bet jei i servisa varineti kad masina nesiveda o istikro i fyške smėlio papuole ir nedasikišo tai xuine. Su audi tokiu prikolu nera jin visada beveik vaziuoja bet detaliu tenka nemazai keisti ( siurbliukai 2.5 bake, deziu elektronika automatu, sakes, traukes, angaliai, siurblys 2.5, turbina lempos priekines visu nulauzytos ausys bamperiai krentantys priekiniai, ir nusilupusios rankeneles salone.. Aš rinkčiaus peza vien dar del to kad jis daug minkštesnis, salerkos ima 2.0 HDI mažiau uz 2.5 tdi , traukos uztenka kam mazai gali imti benzinine 3.0 versija ir dujas isideti ar netgi nupirkti su dujom. Slonas man pezo daugiau biski traška bet jis patogesnis ir idomesnis audi per daug jau klasikinis . Ir pezo daugiau galim rasti baltos odos nei šansai toki audi sutikti
nu del a 6 tai nezn kiek tiksliai sarnyru.. bet 8 irgi pakanka... o a4 tai tikrai 12... dar skaiciavau
User
2013-04-05 16:16
2013-04-05
16:08 vandal wrote:
ne 12šarnyru o 8 šarnyrai pas audi ir kiti sailentblokai. Na su audi yra taip dažnai jas paremontuoti reik ir kainuoja nebrangiai tos detales tik kad reik ju daug keisti vienetu tai pigumas nesigauna. Bet pakeisti nesunku. O Peugeot ten pakeisti uzsiknisimas tuos išsukamus šarnyrus uzkepusiuos bet ju tik 2vnt . Bet uz tai nekeisi kas metus. Su pezu yra taip kad kai pranoksti jo ligas ir zinai ka reikia tvarkyti jei tas ir tas atsitinka tai gera masina bet jei i servisa varineti kad masina nesiveda o istikro i fyške smėlio papuole ir nedasikišo tai xuine. Su audi tokiu prikolu nera jin visada beveik vaziuoja bet detaliu tenka nemazai keisti ( siurbliukai 2.5 bake, deziu elektronika automatu, sakes, traukes, angaliai, siurblys 2.5, turbina lempos priekines visu nulauzytos ausys bamperiai krentantys priekiniai, ir nusilupusios rankeneles salone.. Aš rinkčiaus peza vien dar del to kad jis daug minkštesnis, salerkos ima 2.0 HDI mažiau uz 2.5 tdi , traukos uztenka kam mazai gali imti benzinine 3.0 versija ir dujas isideti ar netgi nupirkti su dujom. Slonas man pezo daugiau biski traška bet jis patogesnis ir idomesnis audi per daug jau klasikinis . Ir pezo daugiau galim rasti baltos odos nei šansai toki audi sutikti
nu vat tame ir esme kad audi vaziuokle gal ir laiko normaliai bet kainuoja dukart brangiau nei kitu automobiliu kai detaliu daugiau o pvz savam pezo 406 tai pakabos detale mazdaug 50lt vidutiniskai kainuoja ir uz 350lt perinkau visa priekine vaziuokle pries TA dar ir stabdziu slangutes ir gaubtus pusasio ir tai padariau pas dede garaze per diena ir nieko ten sudetingo nebuvo aisku yra ir niuansu keiciant kaikurias detales pvz reikejo starteri pakeisti tai tikrai priejimas labai lievas kol supratom kaip cia kur geriau ir kaip atsukti tai 2 val sugaisem o poto teko draugui padet daryt tai greit susitvarkem kai jau zinojom kaip ir kur ir ka reikia daryt
stepanofff
299 / 0
2013-04-05 16:18
2013-04-05
16:08 vandal wrote:
ne 12šarnyru o 8 šarnyrai pas audi ir kiti sailentblokai. Na su audi yra taip dažnai jas paremontuoti reik ir kainuoja nebrangiai tos detales tik kad reik ju daug keisti vienetu tai pigumas nesigauna. Bet pakeisti nesunku. O Peugeot ten pakeisti uzsiknisimas tuos išsukamus šarnyrus uzkepusiuos bet ju tik 2vnt . Bet uz tai nekeisi kas metus. Su pezu yra taip kad kai pranoksti jo ligas ir zinai ka reikia tvarkyti jei tas ir tas atsitinka tai gera masina bet jei i servisa varineti kad masina nesiveda o istikro i fyške smėlio papuole ir nedasikišo tai xuine. Su audi tokiu prikolu nera jin visada beveik vaziuoja bet detaliu tenka nemazai keisti ( siurbliukai 2.5 bake, deziu elektronika automatu, sakes, traukes, angaliai, siurblys 2.5, turbina lempos priekines visu nulauzytos ausys bamperiai krentantys priekiniai, ir nusilupusios rankeneles salone.. Aš rinkčiaus peza vien dar del to kad jis daug minkštesnis, salerkos ima 2.0 HDI mažiau uz 2.5 tdi , traukos uztenka kam mazai gali imti benzinine 3.0 versija ir dujas isideti ar netgi nupirkti su dujom. Slonas man pezo daugiau biski traška bet jis patogesnis ir idomesnis audi per daug jau klasikinis . Ir pezo daugiau galim rasti baltos odos nei šansai toki audi sutikti
2013-04-05
16:15 wrote:
nu del a 6 tai nezn kiek tiksliai sarnyru.. bet 8 irgi pakanka... o a4 tai tikrai 12... dar skaiciavau :lol:
pas a4 ir a6 vienoda pakaba
vandal
419 / 0
2013-04-05 16:20
Joa.. esu emes starteri tokiam prisimenu 406yra pasakysiu taip pigi, minkšta patogi mašina kuri per dažniausiai negenda, su golfais išvis ner ka lygint nors esu ju megejas pasakysiu kad komforti nei 50 % neprilygsta kokia bora ar a4 audzi pezui.Jis tikrai minkštesnis ir traukos benzai neblogi po 85-95 kw turi traukia neblogai, 3.0 išvis pasaka nu o salerkos nevairaves nezinau
wagen
1829 / 0
2013-04-05 16:32
2013-04-05
16:08 vandal wrote:
ne 12šarnyru o 8 šarnyrai pas audi ir kiti sailentblokai. Na su audi yra taip dažnai jas paremontuoti reik ir kainuoja nebrangiai tos detales tik kad reik ju daug keisti vienetu tai pigumas nesigauna. Bet pakeisti nesunku. O Peugeot ten pakeisti uzsiknisimas tuos išsukamus šarnyrus uzkepusiuos bet ju tik 2vnt . Bet uz tai nekeisi kas metus. Su pezu yra taip kad kai pranoksti jo ligas ir zinai ka reikia tvarkyti jei tas ir tas atsitinka tai gera masina bet jei i servisa varineti kad masina nesiveda o istikro i fyške smėlio papuole ir nedasikišo tai xuine. Su audi tokiu prikolu nera jin visada beveik vaziuoja bet detaliu tenka nemazai keisti ( siurbliukai 2.5 bake, deziu elektronika automatu, sakes, traukes, angaliai, siurblys 2.5, turbina lempos priekines visu nulauzytos ausys bamperiai krentantys priekiniai, ir nusilupusios rankeneles salone.. Aš rinkčiaus peza vien dar del to kad jis daug minkštesnis, salerkos ima 2.0 HDI mažiau uz 2.5 tdi , traukos uztenka kam mazai gali imti benzinine 3.0 versija ir dujas isideti ar netgi nupirkti su dujom. Slonas man pezo daugiau biski traška bet jis patogesnis ir idomesnis audi per daug jau klasikinis . Ir pezo daugiau galim rasti baltos odos nei šansai toki audi sutikti
2013-04-05
16:15 wrote:
nu del a 6 tai nezn kiek tiksliai sarnyru.. bet 8 irgi pakanka... o a4 tai tikrai 12... dar skaiciavau :lol:
skaiciuot nemoki ar kaip?a4, a6, a8 vienoda pakaba
wagen
1829 / 0
2013-04-05 16:34
2013-04-05
16:20 vandal wrote:
Joa.. esu emes starteri tokiam :D prisimenu:beer: 406yra pasakysiu taip pigi, minkšta patogi mašina kuri per dažniausiai negenda, su golfais išvis ner ka lygint nors esu ju megejas pasakysiu kad komforti nei 50 % neprilygsta kokia bora ar a4 audzi pezui.Jis tikrai minkštesnis ir traukos benzai neblogi po 85-95 kw turi traukia neblogai, 3.0 išvis pasaka nu o salerkos nevairaves nezinau
o kur ten pasaka radai kad 3, 0 super trauka?su kokia lygini, gal su a4 1, 6?
User
2013-04-05 16:48
2013-04-05
16:20 vandal wrote:
Joa.. esu emes starteri tokiam :D prisimenu:beer: 406yra pasakysiu taip pigi, minkšta patogi mašina kuri per dažniausiai negenda, su golfais išvis ner ka lygint nors esu ju megejas pasakysiu kad komforti nei 50 % neprilygsta kokia bora ar a4 audzi pezui.Jis tikrai minkštesnis ir traukos benzai neblogi po 85-95 kw turi traukia neblogai, 3.0 išvis pasaka nu o salerkos nevairaves nezinau
2013-04-05
16:34 wagen wrote:
o kur ten pasaka radai kad 3, 0 super trauka?su kokia lygini, gal su a4 1, 6?
o su kuo lygint 2.8?
wagen
1829 / 0
2013-04-05 16:53
2013-04-05
16:20 vandal wrote:
Joa.. esu emes starteri tokiam :D prisimenu:beer: 406yra pasakysiu taip pigi, minkšta patogi mašina kuri per dažniausiai negenda, su golfais išvis ner ka lygint nors esu ju megejas pasakysiu kad komforti nei 50 % neprilygsta kokia bora ar a4 audzi pezui.Jis tikrai minkštesnis ir traukos benzai neblogi po 85-95 kw turi traukia neblogai, 3.0 išvis pasaka nu o salerkos nevairaves nezinau
2013-04-05
16:34 wagen wrote:
o kur ten pasaka radai kad 3, 0 super trauka?su kokia lygini, gal su a4 1, 6?
2013-04-05
16:48 wrote:
o su kuo lygint 2.8?
ir kaip tas 3, 0 pezas geriau traukia, jei iki 100 2, 5 sekundes leciau begejasi uz 2, 8 a4...tai apie kokia ispudinga trauka cia kalbat?
User
2013-04-08 22:37
2013-04-05
16:34 wagen wrote:
o kur ten pasaka radai kad 3, 0 super trauka?su kokia lygini, gal su a4 1, 6?
2013-04-05
16:48 wrote:
o su kuo lygint 2.8?
2013-04-05
16:53 wagen wrote:
ir kaip tas 3, 0 pezas geriau traukia, jei iki 100 2, 5 sekundes leciau begejasi uz 2, 8 a4...tai apie kokia ispudinga trauka cia kalbat?
Tik ferrari uz 2, 4 sec -100km/h
User
2013-04-08 22:37
2013-04-05
16:48 wrote:
o su kuo lygint 2.8?
2013-04-05
16:53 wagen wrote:
ir kaip tas 3, 0 pezas geriau traukia, jei iki 100 2, 5 sekundes leciau begejasi uz 2, 8 a4...tai apie kokia ispudinga trauka cia kalbat?
2013-04-08
22:37 wrote:
Tik ferrari uz 2, 4 sec -100km/h
Arba lambordzini
https://www.youtube.com/watch?v=bTwaqqrN49M
wagen
1829 / 0
2013-04-10 18:33
2013-04-05
16:48 wrote:
o su kuo lygint 2.8?
2013-04-05
16:53 wagen wrote:
ir kaip tas 3, 0 pezas geriau traukia, jei iki 100 2, 5 sekundes leciau begejasi uz 2, 8 a4...tai apie kokia ispudinga trauka cia kalbat?
2013-04-08
22:37 wrote:
Tik ferrari uz 2, 4 sec -100km/h
bent skaityt moki?parasyta leciau 2, 5 s begejasi, o ne per 2, 5
User
2013-04-11 10:11
2013-04-05
16:34 wagen wrote:
o kur ten pasaka radai kad 3, 0 super trauka?su kokia lygini, gal su a4 1, 6?
2013-04-05
16:48 wrote:
o su kuo lygint 2.8?
2013-04-05
16:53 wagen wrote:
ir kaip tas 3, 0 pezas geriau traukia, jei iki 100 2, 5 sekundes leciau begejasi uz 2, 8 a4...tai apie kokia ispudinga trauka cia kalbat?
tu cia is kur tokius skaicius istraukiai? vel kazkur paskaitei?
User
2013-04-11 15:43
2013-04-05
16:48 wrote:
o su kuo lygint 2.8?
2013-04-05
16:53 wagen wrote:
ir kaip tas 3, 0 pezas geriau traukia, jei iki 100 2, 5 sekundes leciau begejasi uz 2, 8 a4...tai apie kokia ispudinga trauka cia kalbat?
2013-04-11
10:11 wrote:
tu cia is kur tokius skaicius istraukiai? vel kazkur paskaitei?
isvis ka jus cia veikiat sioje temoje su tais skaiciais ir isibegejimais, zmogus apie tai net neklausia, kaip visada pasake vienas ka nors tai visiem belenka kad tik parasyti, o temos autoriui pasakysiu, kad reik pravaziuoti su kiekviena paciam ir nuspresti kas arciau sirdies, nes manau pirkdamas tokia masina suprasti jau turetum, kad remontuoti nepigu nei viena is ju, cia tau ne 3 golfas, as tai dar ziureciau i volvo s80 v70 tikrai geri automobiliai jeigu gera nupirksi, kazkada pats galvojau kokia masina pirkti ir net nemasciau apie reno safrane 2kartos, bet kai pravaziavau supratau kad remonto kaina atsilygina vaziuojant kur nors toliau, nes komforto mano turimoje tikrai nemazai gale vietos daug o per 5 metus teko tik amortizatorius gale keisti ir priekyje traukes tai manau tikrai gerai nusipirkau, tad manau pirma pravaziuok su viena ir kita, o poto tik spresk kas geriau, problemos siu automobiliu yra daugelyje forumu jau aptartos tad netingek pasieskoti ypac klubu forumuose
wagen
1829 / 0
2013-04-11 15:48
2013-04-05
16:48 wrote:
o su kuo lygint 2.8?
2013-04-05
16:53 wagen wrote:
ir kaip tas 3, 0 pezas geriau traukia, jei iki 100 2, 5 sekundes leciau begejasi uz 2, 8 a4...tai apie kokia ispudinga trauka cia kalbat?
2013-04-11
10:11 wrote:
tu cia is kur tokius skaicius istraukiai? vel kazkur paskaitei?
o tu sakai pezo geriau eina?man skaiciai visai ka kita sneka
vandal
419 / 0
2013-04-11 15:50
2013-04-05
16:08 vandal wrote:
ne 12šarnyru o 8 šarnyrai pas audi ir kiti sailentblokai. Na su audi yra taip dažnai jas paremontuoti reik ir kainuoja nebrangiai tos detales tik kad reik ju daug keisti vienetu tai pigumas nesigauna. Bet pakeisti nesunku. O Peugeot ten pakeisti uzsiknisimas tuos išsukamus šarnyrus uzkepusiuos bet ju tik 2vnt . Bet uz tai nekeisi kas metus. Su pezu yra taip kad kai pranoksti jo ligas ir zinai ka reikia tvarkyti jei tas ir tas atsitinka tai gera masina bet jei i servisa varineti kad masina nesiveda o istikro i fyške smėlio papuole ir nedasikišo tai xuine. Su audi tokiu prikolu nera jin visada beveik vaziuoja bet detaliu tenka nemazai keisti ( siurbliukai 2.5 bake, deziu elektronika automatu, sakes, traukes, angaliai, siurblys 2.5, turbina lempos priekines visu nulauzytos ausys bamperiai krentantys priekiniai, ir nusilupusios rankeneles salone.. Aš rinkčiaus peza vien dar del to kad jis daug minkštesnis, salerkos ima 2.0 HDI mažiau uz 2.5 tdi , traukos uztenka kam mazai gali imti benzinine 3.0 versija ir dujas isideti ar netgi nupirkti su dujom. Slonas man pezo daugiau biski traška bet jis patogesnis ir idomesnis audi per daug jau klasikinis . Ir pezo daugiau galim rasti baltos odos nei šansai toki audi sutikti
2013-04-05
16:15 wrote:
nu del a 6 tai nezn kiek tiksliai sarnyru.. bet 8 irgi pakanka... o a4 tai tikrai 12... dar skaiciavau :lol:
2013-04-05
16:32 wagen wrote:
skaiciuot nemoki ar kaip?a4, a6, a8 vienoda pakaba
ku tu ten radai 12 ? virsui po 2kiekvienoi pousei ir po 2apacioje kiekvienoi pusei gaunas kiek? gaunas 8 o jei tu neskiri sailenbloku nuo šarnyru tavo beda
vandal
419 / 0
2013-04-11 15:57
2013-04-05
16:34 wagen wrote:
o kur ten pasaka radai kad 3, 0 super trauka?su kokia lygini, gal su a4 1, 6?
2013-04-05
16:48 wrote:
o su kuo lygint 2.8?
2013-04-05
16:53 wagen wrote:
ir kaip tas 3, 0 pezas geriau traukia, jei iki 100 2, 5 sekundes leciau begejasi uz 2, 8 a4...tai apie kokia ispudinga trauka cia kalbat?
pezo 406 4 duris pasiema 100 per 7.8sec o audi a4 per 8.2 arba 7.3 priklausomai kiek kw ir ka cia greiciau? kur tavo 2.5sec?
Your message |
|