Dėl kuro purkštukų.

Created by autopard45 2014-03-12
2014-03-12 16:59
Sveiki , girdėjau , kad 1.9 varikliuose priklausomai nuo kilovatų kiekio keičiasi kuro purkštukai, taigi norėčiau sužinoti ar 85kw yra elektriniai ar ne , bei 96kw , išanksčiau kažkur buvau girdėjes , kad 81kw tebėra mehaniniai purkštukai.
2014-03-12 17:19
66-81 kw yra mechaniniai senųjų 1, 9 TDI su mechaniniais kuro isurbliais
Tačiau 1, 9 TDI vėliau išėjo su pumpeduse kuro sistema, kur purkštukai kartu spaudžiami mechaniškai ir valdomi elektra. Tokie PD varikliai buvo ir yra 66-74-85-96-110 ir dar naujesnių modifikacijų kaip 77 ir pan
87 / 0
2014-03-12 17:22
81kw - paprasti seni geri purkštukai. 74, 85, 96, 110kw - PD common rail varikliai, Bosch purkštukai. Naujų ar restauruotų jiems turbūt jau niekas neperka nes komplektas kainuoja beveik kiek visa audi, tai lieka tik šrotai ir dėti naudotus, pasitikrinus ant stendo.
2014-03-12 18:50
2014-03-12 17:22 gedasjns wrote: 81kw - paprasti seni geri purkštukai. 74, 85, 96, 110kw - PD common rail varikliai, Bosch purkštukai. Naujų ar restauruotų jiems turbūt jau niekas neperka nes komplektas kainuoja beveik kiek visa audi, tai lieka tik šrotai ir dėti naudotus, pasitikrinus ant stendo.
PD ir common rail yra du skirtingi dalykai
2014-03-12 18:55
2014-03-12 17:22 gedasjns wrote: 81kw - paprasti seni geri purkštukai. 74, 85, 96, 110kw - PD common rail varikliai, Bosch purkštukai. Naujų ar restauruotų jiems turbūt jau niekas neperka nes komplektas kainuoja beveik kiek visa audi, tai lieka tik šrotai ir dėti naudotus, pasitikrinus ant stendo.
2014-03-12 18:50 wrote: PD ir common rail yra du skirtingi dalykai
Tai negi 3, žinoma du
2014-03-12 19:07
2014-03-12 17:22 gedasjns wrote: 81kw - paprasti seni geri purkštukai. 74, 85, 96, 110kw - PD common rail varikliai, Bosch purkštukai. Naujų ar restauruotų jiems turbūt jau niekas neperka nes komplektas kainuoja beveik kiek visa audi, tai lieka tik šrotai ir dėti naudotus, pasitikrinus ant stendo.
2014-03-12 18:50 wrote: PD ir common rail yra du skirtingi dalykai
common rail yra pati sistema o tas pd tai jos varjantas kaip suprantu pd ir jtd yra cm ?
2014-03-12 19:21
2014-03-12 17:22 gedasjns wrote: 81kw - paprasti seni geri purkštukai. 74, 85, 96, 110kw - PD common rail varikliai, Bosch purkštukai. Naujų ar restauruotų jiems turbūt jau niekas neperka nes komplektas kainuoja beveik kiek visa audi, tai lieka tik šrotai ir dėti naudotus, pasitikrinus ant stendo.
2014-03-12 18:50 wrote: PD ir common rail yra du skirtingi dalykai
2014-03-12 19:07 wrote: common rail yra pati sistema o tas pd tai jos varjantas kaip suprantu pd ir jtd yra cm ?
nu isvis grazu...
cr, pd, ar jtd yra visiskai kas kita.
pvz-cr turi auksto slegio siurbli, ir pompuoja i rezervuara is kurio kuras eina i purkstukus
pd-pumpe duse(purkstukas siurblys)sii sistema neturi auksto slegio siurblio, iki purkstuku paduodamas zemas slegis, o toliau purkstukai patys pumpuoja reikiama slegi.
ir pan...
2014-03-12 19:22
2014-03-12 17:22 gedasjns wrote: 81kw - paprasti seni geri purkštukai. 74, 85, 96, 110kw - PD common rail varikliai, Bosch purkštukai. Naujų ar restauruotų jiems turbūt jau niekas neperka nes komplektas kainuoja beveik kiek visa audi, tai lieka tik šrotai ir dėti naudotus, pasitikrinus ant stendo.
2014-03-12 18:50 wrote: PD ir common rail yra du skirtingi dalykai
2014-03-12 19:07 wrote: common rail yra pati sistema o tas pd tai jos varjantas kaip suprantu pd ir jtd yra cm ?
pd tai yra visiskai kitokia sistema surstukas siurblyds pati forsunke atlieka auksto slegio kuro siurblio funkcija o cr visiskai kas kita sistema, o kas tas cm?
2014-03-12 19:26
2014-03-12 18:50 wrote: PD ir common rail yra du skirtingi dalykai
2014-03-12 19:07 wrote: common rail yra pati sistema o tas pd tai jos varjantas kaip suprantu pd ir jtd yra cm ?
2014-03-12 19:22 wrote: pd tai yra visiskai kitokia sistema surstukas siurblyds pati forsunke atlieka auksto slegio kuro siurblio funkcija o cr visiskai kas kita sistema, o kas tas cm?
cm-jo supratimu common rail.
o pasakyti jis norejo, kad pd ir jtd varikliai turi comonrail kuro sistema, zdz-aukstas pilotazas dvi sistemos sujungtos i viena, kazkas is ateities...:)
2014-03-12 19:30
2014-03-12 17:22 gedasjns wrote: 81kw - paprasti seni geri purkštukai. 74, 85, 96, 110kw - PD common rail varikliai, Bosch purkštukai. Naujų ar restauruotų jiems turbūt jau niekas neperka nes komplektas kainuoja beveik kiek visa audi, tai lieka tik šrotai ir dėti naudotus, pasitikrinus ant stendo.
2014-03-12 18:50 wrote: PD ir common rail yra du skirtingi dalykai
2014-03-12 19:07 wrote: common rail yra pati sistema o tas pd tai jos varjantas kaip suprantu pd ir jtd yra cm ?
common rail turi 1 auksto spaudimo siurbli, kuri palaiko pastovu auksta slegi metaliniame vamzdelyje (fuel rail). pats kuras paduodamas elektromagnetiniu arba pjezoelektriniu purkstuku pagalba, kurie yra susjungti su tuo vamzdeliu. PD purkstukai gauna salyginai zema slegi is zemo slegio siurbliuko. patys purkstukai veikia kaip auksto spaudimo siurbliai. juos aktyvuoja arba paskirstymo velenas arba jie aktyvuojami tepalo slegio pagalba (amerikieciu dyzeliuose, pvz fordo PowerStroke motore)

sistemos visiskai nepanasios.
2014-03-12 19:33
2014-03-12 17:22 gedasjns wrote: 81kw - paprasti seni geri purkštukai. 74, 85, 96, 110kw - PD common rail varikliai, Bosch purkštukai. Naujų ar restauruotų jiems turbūt jau niekas neperka nes komplektas kainuoja beveik kiek visa audi, tai lieka tik šrotai ir dėti naudotus, pasitikrinus ant stendo.
2014-03-12 18:50 wrote: PD ir common rail yra du skirtingi dalykai
2014-03-12 19:07 wrote: common rail yra pati sistema o tas pd tai jos varjantas kaip suprantu pd ir jtd yra cm ?
comon rail yra viena sistema. pd yra kita, ji angliskai vadinama Unit Injector
2014-03-12 19:34
2014-03-12 19:07 wrote: common rail yra pati sistema o tas pd tai jos varjantas kaip suprantu pd ir jtd yra cm ?
2014-03-12 19:22 wrote: pd tai yra visiskai kitokia sistema surstukas siurblyds pati forsunke atlieka auksto slegio kuro siurblio funkcija o cr visiskai kas kita sistema, o kas tas cm?
2014-03-12 19:26 wrote: cm-jo supratimu common rail.
o pasakyti jis norejo, kad pd ir jtd varikliai turi comonrail kuro sistema, zdz-aukstas pilotazas dvi sistemos sujungtos i viena, kazkas is ateities...:)
jooo tokie ekspertai nuvaro masinos pirkt ir paskui rekauja kad prakeikti perikupai apgavo. :DDD
2014-03-12 19:34
2014-03-12 18:50 wrote: PD ir common rail yra du skirtingi dalykai
2014-03-12 19:07 wrote: common rail yra pati sistema o tas pd tai jos varjantas kaip suprantu pd ir jtd yra cm ?
2014-03-12 19:33 wrote: comon rail yra viena sistema. pd yra kita, ji angliskai vadinama Unit Injector
arba rusiskai Nasos Forsunka. :)
2014-03-12 19:57
2014-03-12 19:07 wrote: common rail yra pati sistema o tas pd tai jos varjantas kaip suprantu pd ir jtd yra cm ?
2014-03-12 19:33 wrote: comon rail yra viena sistema. pd yra kita, ji angliskai vadinama Unit Injector
2014-03-12 19:34 wrote: arba rusiskai Nasos Forsunka. :)
rasybos klaida padariau vietoj cr-commonrail m parasiau bet visgi
Nepatingejau info susiradau , visgi as teisus bendras visu sistemu pavadinimas yra common rail: ir gamintojai tiesog turi varjantus: tdi, cdti, jtd visi jie yra commonrailai

http://en.wikipedia.org/wiki/Common_Rail

Common rail direct fuel injection is a modern variant of direct fuel injection system for petrol and diesel engines.
The automotive manufacturers refer to their common rail engines by their own brand names:
Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo and Lancia): JTD (also branded as MultiJet, JTDm, and by supplied manufacturers as CDTi, TiD, TTiD, DDiS and Quadra-Jet)
Honda: i-CTDi and i-DTEC
Opel: CDTI
2014-03-12 20:15
2014-03-12 19:33 wrote: comon rail yra viena sistema. pd yra kita, ji angliskai vadinama Unit Injector
2014-03-12 19:34 wrote: arba rusiskai Nasos Forsunka. :)
2014-03-12 19:57 wrote: rasybos klaida padariau vietoj cr-commonrail m parasiau bet visgi
Nepatingejau info susiradau , visgi as teisus bendras visu sistemu pavadinimas yra common rail: ir gamintojai tiesog turi varjantus: tdi, cdti, jtd visi jie yra commonrailai

http://en.wikipedia.org/wiki/Common_Rail

Common rail direct fuel injection is a modern variant of direct fuel injection system for petrol and diesel engines.
The automotive manufacturers refer to their common rail engines by their own brand names:
Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo and Lancia): JTD (also branded as MultiJet, JTDm, and by supplied manufacturers as CDTi, TiD, TTiD, DDiS and Quadra-Jet)
Honda: i-CTDi and i-DTEC
Opel: CDTI
nu nusneki tdi nera cr ir pompeduzas nera cr.
2014-03-12 20:18
na tiksliau yra cr tdi bet ne 1, 9.
2014-03-12 20:28
2014-03-12 19:34 wrote: arba rusiskai Nasos Forsunka. :)
2014-03-12 19:57 wrote: rasybos klaida padariau vietoj cr-commonrail m parasiau bet visgi
Nepatingejau info susiradau , visgi as teisus bendras visu sistemu pavadinimas yra common rail: ir gamintojai tiesog turi varjantus: tdi, cdti, jtd visi jie yra commonrailai

http://en.wikipedia.org/wiki/Common_Rail

Common rail direct fuel injection is a modern variant of direct fuel injection system for petrol and diesel engines.
The automotive manufacturers refer to their common rail engines by their own brand names:
Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo and Lancia): JTD (also branded as MultiJet, JTDm, and by supplied manufacturers as CDTi, TiD, TTiD, DDiS and Quadra-Jet)
Honda: i-CTDi and i-DTEC
Opel: CDTI
2014-03-12 20:15 wrote: nu nusneki tdi nera cr ir pompeduzas nera cr.
common raillyra tas pats suo - ar vokieciu aviganis ar chau chau, ar koks pudelis ar buldogas , vistiek jie visi bendrai paemus yra sunys
2014-03-12 20:41
2014-03-12 19:57 wrote: rasybos klaida padariau vietoj cr-commonrail m parasiau bet visgi
Nepatingejau info susiradau , visgi as teisus bendras visu sistemu pavadinimas yra common rail: ir gamintojai tiesog turi varjantus: tdi, cdti, jtd visi jie yra commonrailai

http://en.wikipedia.org/wiki/Common_Rail

Common rail direct fuel injection is a modern variant of direct fuel injection system for petrol and diesel engines.
The automotive manufacturers refer to their common rail engines by their own brand names:
Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo and Lancia): JTD (also branded as MultiJet, JTDm, and by supplied manufacturers as CDTi, TiD, TTiD, DDiS and Quadra-Jet)
Honda: i-CTDi and i-DTEC
Opel: CDTI
2014-03-12 20:15 wrote: nu nusneki tdi nera cr ir pompeduzas nera cr.
2014-03-12 20:28 wrote: common raillyra tas pats suo - ar vokieciu aviganis ar chau chau, ar koks pudelis ar buldogas , vistiek jie visi bendrai paemus yra sunys
Kaip tu nesupranti, tu maisai tai kad, jtd ar tdi ar tds ar dti ir panasiai sios raides nezymi variklio kuro padavimo sistemos, pvz tdi yra ir pompaduzu ir paprastu ir comonrailu. bet tavo pasakimas kad pompaduzas yra comonrailas yra tavo fantazijos vaisius.
2014-03-12 20:49
2014-03-12 20:15 wrote: nu nusneki tdi nera cr ir pompeduzas nera cr.
2014-03-12 20:28 wrote: common raillyra tas pats suo - ar vokieciu aviganis ar chau chau, ar koks pudelis ar buldogas , vistiek jie visi bendrai paemus yra sunys
2014-03-12 20:41 wrote: Kaip tu nesupranti, tu maisai tai kad, jtd ar tdi ar tds ar dti ir panasiai sios raides nezymi variklio kuro padavimo sistemos, pvz tdi yra ir pompaduzu ir paprastu ir comonrailu. bet tavo pasakimas kad pompaduzas yra comonrailas yra tavo fantazijos vaisius.
ne
2014-03-12 20:50
tai vat atsibodo gincytis su tavim taip kad gali paskaityt kuo skiriasi
http://www.purkstukai.lt/kaip-veikia-dyzeliniai-purkstuvai/
2014-03-12 20:51
http://www.purkstukai.lt/kaip-veikia-dyzeliniai-purkstuvai/




ir nustok dvirati isradinet pirmas ir pagrindinis sakinys panaikina visas abejones ir tavo speliojimus "Šiuolaikinių dyzelinių transporto priemonių purkštuvus galima skirstyti į dvi grupes, kurios pasitaiko dažniausiai: „Common rail“ sistemos purkštuvai ir vokiški „Pumpe Düse“ sistemos purkštuvai. Šios dvi sistemos yra visiškai skirtingos."
2014-03-12 20:51
2014-03-12 20:28 wrote: common raillyra tas pats suo - ar vokieciu aviganis ar chau chau, ar koks pudelis ar buldogas , vistiek jie visi bendrai paemus yra sunys
2014-03-12 20:41 wrote: Kaip tu nesupranti, tu maisai tai kad, jtd ar tdi ar tds ar dti ir panasiai sios raides nezymi variklio kuro padavimo sistemos, pvz tdi yra ir pompaduzu ir paprastu ir comonrailu. bet tavo pasakimas kad pompaduzas yra comonrailas yra tavo fantazijos vaisius.
2014-03-12 20:49 wrote: ne
kai as vaziuoju mane visi praleidzia ar x6 ar dar kas px man
2014-03-12 20:56
2014-03-12 20:41 wrote: Kaip tu nesupranti, tu maisai tai kad, jtd ar tdi ar tds ar dti ir panasiai sios raides nezymi variklio kuro padavimo sistemos, pvz tdi yra ir pompaduzu ir paprastu ir comonrailu. bet tavo pasakimas kad pompaduzas yra comonrailas yra tavo fantazijos vaisius.
2014-03-12 20:49 wrote: ne
2014-03-12 20:51 wrote: kai as vaziuoju mane visi praleidzia ar x6 ar dar kas px man
nesupratau kam cia sitas nusivyliai kad nesamones pliurpi ir pagaliau tau tai irodziau? rado kuo pasigirt x6 praleidzia...tai tu kietas pizdiec.. :D
2014-03-12 21:04
ką jūs čia bandote irodyti vienas kitam? Ginčyjatės pas ką didesnis?

Pumpeduse jau net antrojo pasaulinio karo metu buvo naudojama sistema vokiečių dyzeliuose, kada variklio paskirstymo velenas arba alkūninis velenas per pakėlikus spaudinėdavo forsunkes ir jos ipurkšdavo kurą į cilindrus reikiamu metu, o toms forsunkėms buvo paduodamas kuras mažu slėgiu, tik dabartiniais laikais prie tų forsunkių priženyjo konstruktoriai elektrinius daviklius, nes viskas dabar yra kompiurterizuojama, nes elektronika yra pigesnė nei mechanka
2014-03-12 21:13
2014-03-12 20:49 wrote: ne
2014-03-12 20:51 wrote: kai as vaziuoju mane visi praleidzia ar x6 ar dar kas px man
2014-03-12 20:56 wrote: nesupratau kam cia sitas nusivyliai kad nesamones pliurpi ir pagaliau tau tai irodziau? rado kuo pasigirt x6 praleidzia...tai tu kietas pizdiec.. :D
as su traukiniu vazineju , pabandyk nepraleist
2014-03-12 21:15
2014-03-12 20:51 wrote: kai as vaziuoju mane visi praleidzia ar x6 ar dar kas px man
2014-03-12 20:56 wrote: nesupratau kam cia sitas nusivyliai kad nesamones pliurpi ir pagaliau tau tai irodziau? rado kuo pasigirt x6 praleidzia...tai tu kietas pizdiec.. :D
2014-03-12 21:13 wrote: as su traukiniu vazineju , pabandyk nepraleist :smoke:
peskomobiliu tu vazineji man atrodo.
2014-03-12 21:18
Tai kaip supratau , jau geriau imti su 81kw , jei karts nuo karto ipili nedegaliniu kura...
2014-03-12 21:26
2014-03-12 21:18 autopard455 wrote: Tai kaip supratau , jau geriau imti su 81kw , jei karts nuo karto ipili nedegaliniu kura...
ziurint koks tas ne degaliniu kuras, jei dazytas tai dzin tas pats kuras nauja technika zemes ukio po milijona kainuojanti eina su tuo kuru, o jei belaruska tai jo geriau 81 vaziuotum ir su pompaduzu bet jei kazkas tai islaidos zymiai didesnes remontui bus.
104 / 0
2014-03-12 21:28
2014-03-12 21:18 autopard455 wrote: Tai kaip supratau , jau geriau imti su 81kw , jei karts nuo karto ipili nedegaliniu kura...
asmeniskai vazineju su 96kw pd 3metus, lietuvisko kuro mano auto nemates ir tfui tfui kolkas jokiu bedu
2014-03-12 21:32
jo, rusai tik su žiguliais važinėja ir belorusais ar kamazais. Rusai nevažinėja naujais džipais , gerais mersais po puse limono kainuojančiais, o jei važinėja, tai salerą perka vokietijoje :D

Geras tas rusų dyz kuras, tik mūsų kontrabandininkai tą kurą skiedžia viskuo, kas smirda ir dega, o paskui ir verkiat suėdę kuro sistemas rudimis nuo kanistrų ir dar velniai žino kuo
2014-03-12 21:32
2014-03-12 21:18 autopard455 wrote: Tai kaip supratau , jau geriau imti su 81kw , jei karts nuo karto ipili nedegaliniu kura...
2014-03-12 21:28 edvin wrote: asmeniskai vazineju su 96kw pd 3metus, lietuvisko kuro mano auto nemates ir tfui tfui kolkas jokiu bedu
na cia jau niuancai, kokia nupirksi kita gali ir pusmecio neatlaikyt, ir belaruskas ivairus buna daug skiestas nedaug ar visai neskiestas o neskiestas galima sakyti tas pats kas lietuviskas patys kas veza supisa ta kura nes bendzsa ten pigesnis ir maiso ta kura.
2014-03-12 21:34
2014-03-12 21:18 autopard455 wrote: Tai kaip supratau , jau geriau imti su 81kw , jei karts nuo karto ipili nedegaliniu kura...
2014-03-12 21:28 edvin wrote: asmeniskai vazineju su 96kw pd 3metus, lietuvisko kuro mano auto nemates ir tfui tfui kolkas jokiu bedu
Ka manote, koks efektas jei dyzeli atskiesti ne zibalu, kaip darome pries didziuosius salcius, ir net ne benzinu.O etanoliu?Nieks nebandete?
2014-03-12 21:38
2014-03-12 21:18 autopard455 wrote: Tai kaip supratau , jau geriau imti su 81kw , jei karts nuo karto ipili nedegaliniu kura...
2014-03-12 21:28 edvin wrote: asmeniskai vazineju su 96kw pd 3metus, lietuvisko kuro mano auto nemates ir tfui tfui kolkas jokiu bedu
2014-03-12 21:34 wrote: Ka manote, koks efektas jei dyzeli atskiesti ne zibalu, kaip darome pries didziuosius salcius, ir net ne benzinu.O etanoliu?Nieks nebandete?
karvės šudas efektyviau
2014-03-12 21:46
2014-03-12 21:18 autopard455 wrote: Tai kaip supratau , jau geriau imti su 81kw , jei karts nuo karto ipili nedegaliniu kura...
2014-03-12 21:28 edvin wrote: asmeniskai vazineju su 96kw pd 3metus, lietuvisko kuro mano auto nemates ir tfui tfui kolkas jokiu bedu
2014-03-12 21:32 wrote: na cia jau niuancai, kokia nupirksi kita gali ir pusmecio neatlaikyt, ir belaruskas ivairus buna daug skiestas nedaug ar visai neskiestas o neskiestas galima sakyti tas pats kas lietuviskas patys kas veza supisa ta kura nes bendzsa ten pigesnis ir maiso ta kura.
Ka manote, koks efektas jei dyzeli atskiesti ne zibalu, kaip darome pries didziuosius salcius, ir net ne benzinu.O etanoliu?Nieks nebandete?
2014-03-13 02:59
2014-03-12 19:57 wrote: rasybos klaida padariau vietoj cr-commonrail m parasiau bet visgi
Nepatingejau info susiradau , visgi as teisus bendras visu sistemu pavadinimas yra common rail: ir gamintojai tiesog turi varjantus: tdi, cdti, jtd visi jie yra commonrailai

http://en.wikipedia.org/wiki/Common_Rail

Common rail direct fuel injection is a modern variant of direct fuel injection system for petrol and diesel engines.
The automotive manufacturers refer to their common rail engines by their own brand names:
Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo and Lancia): JTD (also branded as MultiJet, JTDm, and by supplied manufacturers as CDTi, TiD, TTiD, DDiS and Quadra-Jet)
Honda: i-CTDi and i-DTEC
Opel: CDTI
2014-03-12 20:15 wrote: nu nusneki tdi nera cr ir pompeduzas nera cr.
2014-03-12 20:28 wrote: common raillyra tas pats suo - ar vokieciu aviganis ar chau chau, ar koks pudelis ar buldogas , vistiek jie visi bendrai paemus yra sunys
kalbant apie VW TDI, tai TDI reiskia, kad variklis turbinis ir turi tiesiogini ipurskima, bet nenurodoma kaip tai igyvendinta.

is tavo rasliavos matosi, kad nesi susidures realiai su nei vienu dyzeliu..

TDI senesni ejo su paskirstymo siurbliu. patys purkstukai buvo grynai mechaniniai, kuro paskirstyma, ipurskimo momenta ir jo kieki reguliavo siurblys - jame buvo mechaniniai ir elektroniniai komponentai atsakingi uz tai.

kiek veliau pradejo deti PD - jame nebeliko centrinio siurblio, ji pakeiti purkstukai-siurbliai. juos aktyvuoja paskirstymo velenas, t.y. kai jis nuspaudzia purkstuka jame sukeliamas aukstas slegi. pats ipurskimas kontroliuojamas elektroniskai dazniausiai. reikiamu momentu isleidziamas kuras.

ir galu gale yra TDI su common rail sistema. kaip ir anksciau rasiau - ji vadinama taip todel kad turi viena vamzdeli su aukstu slegiu, kuris tiekia kura visiems purkstukams. siurblys yra vienas, bet jis tik sukelia auksta slegi, pacio ipurskimo jis nereguliuoja.

visi jie yra TDI, todel, kad turi turbina ir kura purskia tiesiai i cilindrus

Your message