Daihatsu Rocky 1993 2,8 dyzelis

Created by User 2010-06-18
2010-06-18 11:30
sveiki. susidomejau siuo dzipu, kaina normali. gal yra turinciu ar turejusiu tokia masina? ar kantrios? kokie pliusai ir minusai? laukiu atsakymu?
2010-10-30 18:35
tai kad ce daihatsu rocky o ne dzipas!:) o del dzipu tai geriau cherokis dyzeliukas nei wrangleris.
2010-10-30 18:38
Pasidomek, pasiziurek dar dayhatsu feroza, suzuki vitara jei jau ant to eini..
2010-10-30 19:34
Turejau keturis tokius deja tiek Rocky tiek Cheeroky parketiniai dzipukai.4x4 su paletintoju ir viskas.Neturi nei LSD gale, jau nekalbu apie centrinio , priekinio ir galinio diferencialų užraktus kuriu juose nė kvapo.Jautrios vietos-amžinai perdegantis(kaip beje ir Trooperio)Elektros valdymo blokas, prasta variklo metalo kokybė, ypač trūkinėja galvutės(nereikia nė perkaitint tiesiog ateina laikas ir skyla)ir ypač reitų atkreipti dėmesį į piekines"granatas", geras realiai gali gauti tik naujas.Iki kantrumo daihatsiams kaip iki mėnulio, o jei dar papuls su kokio liaudies meistro perdarytu itampos bloku, tai teks ir pakaitinimo žvakes kaitalitioti.TAIGI PATRTAUKLI TIK KAINA IR DŽIPO PAVADINIMAS, nepatarčiau prasidėti, jei pagal kišenė koks Tearnas TDI nuo 98m su galingesniu varikliu jau verčiau pasiimti tokį arba pigiausias iš rimtesnių visuregių galėtų būti Pajero, tik jų varikliai su balansyrine sistema kai subyra, tai sunkiai remontuojai, patrulio 3, 0DI taip pat yra nedide konstukcine klaidele iki 2002m veliau ji buvo istaisyta.ML-grandinine ar vienkartine pavaru deze, Belieka Mecedes Benz Gelandewagen ir Toyota Land Cruiseris ir tik su minimum 6 cilindru variliu
2010-11-27 02:23
2010-10-30 19:34 wrote: Turejau keturis tokius deja tiek Rocky tiek Cheeroky parketiniai dzipukai.4x4 su paletintoju ir viskas.Neturi nei LSD gale, jau nekalbu apie centrinio , priekinio ir galinio diferencialų užraktus kuriu juose nė kvapo.Jautrios vietos-amžinai perdegantis(kaip beje ir Trooperio)Elektros valdymo blokas, prasta variklo metalo kokybė, ypač trūkinėja galvutės(nereikia nė perkaitint tiesiog ateina laikas ir skyla)ir ypač reitų atkreipti dėmesį į piekines"granatas", geras realiai gali gauti tik naujas.Iki kantrumo daihatsiams kaip iki mėnulio, o jei dar papuls su kokio liaudies meistro perdarytu itampos bloku, tai teks ir pakaitinimo žvakes kaitalitioti.TAIGI PATRTAUKLI TIK KAINA IR DŽIPO PAVADINIMAS, nepatarčiau prasidėti, jei pagal kišenė koks Tearnas TDI nuo 98m su galingesniu varikliu jau verčiau pasiimti tokį arba pigiausias iš rimtesnių visuregių galėtų būti Pajero, tik jų varikliai su balansyrine sistema kai subyra, tai sunkiai remontuojai, patrulio 3, 0DI taip pat yra nedide konstukcine klaidele iki 2002m veliau ji buvo istaisyta.ML-grandinine ar vienkartine pavaru deze, Belieka Mecedes Benz Gelandewagen ir Toyota Land Cruiseris ir tik su minimum 6 cilindru variliu
Daihatsu FEROZA pravaziuos ten kur terranas ses, nes ji lengva.variklis patvarus o visos masinos kokybe labai gera.Be to DAIHATSU- TOYOTOS dukterine imone Japonijoje.O jeigu vaziuosi i misko pelke tai ir su viksriniu traktorium neisvaziuosi.
2010-12-05 23:39
2010-10-30 19:34 wrote: Turejau keturis tokius deja tiek Rocky tiek Cheeroky parketiniai dzipukai.4x4 su paletintoju ir viskas.Neturi nei LSD gale, jau nekalbu apie centrinio , priekinio ir galinio diferencialų užraktus kuriu juose nė kvapo.Jautrios vietos-amžinai perdegantis(kaip beje ir Trooperio)Elektros valdymo blokas, prasta variklo metalo kokybė, ypač trūkinėja galvutės(nereikia nė perkaitint tiesiog ateina laikas ir skyla)ir ypač reitų atkreipti dėmesį į piekines"granatas", geras realiai gali gauti tik naujas.Iki kantrumo daihatsiams kaip iki mėnulio, o jei dar papuls su kokio liaudies meistro perdarytu itampos bloku, tai teks ir pakaitinimo žvakes kaitalitioti.TAIGI PATRTAUKLI TIK KAINA IR DŽIPO PAVADINIMAS, nepatarčiau prasidėti, jei pagal kišenė koks Tearnas TDI nuo 98m su galingesniu varikliu jau verčiau pasiimti tokį arba pigiausias iš rimtesnių visuregių galėtų būti Pajero, tik jų varikliai su balansyrine sistema kai subyra, tai sunkiai remontuojai, patrulio 3, 0DI taip pat yra nedide konstukcine klaidele iki 2002m veliau ji buvo istaisyta.ML-grandinine ar vienkartine pavaru deze, Belieka Mecedes Benz Gelandewagen ir Toyota Land Cruiseris ir tik su minimum 6 cilindru variliu
cia pasiskaiciau ir nulinko rankos i dzipus ziuret o ka manot jei pigiai ir patikimai pasiimt UAZika trenkt velniop varikli igrust koki dyzeli merso ar kazka tokio perdaryt salona susitvarkyt na iki 10.000litu jei eitu tilpti tai ar blogai butu? retkarciais i miesta o seip tai keliuose be asfalto maltis? kokia nuomone?
2010-12-05 23:56
2010-10-30 19:34 wrote: Turejau keturis tokius deja tiek Rocky tiek Cheeroky parketiniai dzipukai.4x4 su paletintoju ir viskas.Neturi nei LSD gale, jau nekalbu apie centrinio , priekinio ir galinio diferencialų užraktus kuriu juose nė kvapo.Jautrios vietos-amžinai perdegantis(kaip beje ir Trooperio)Elektros valdymo blokas, prasta variklo metalo kokybė, ypač trūkinėja galvutės(nereikia nė perkaitint tiesiog ateina laikas ir skyla)ir ypač reitų atkreipti dėmesį į piekines"granatas", geras realiai gali gauti tik naujas.Iki kantrumo daihatsiams kaip iki mėnulio, o jei dar papuls su kokio liaudies meistro perdarytu itampos bloku, tai teks ir pakaitinimo žvakes kaitalitioti.TAIGI PATRTAUKLI TIK KAINA IR DŽIPO PAVADINIMAS, nepatarčiau prasidėti, jei pagal kišenė koks Tearnas TDI nuo 98m su galingesniu varikliu jau verčiau pasiimti tokį arba pigiausias iš rimtesnių visuregių galėtų būti Pajero, tik jų varikliai su balansyrine sistema kai subyra, tai sunkiai remontuojai, patrulio 3, 0DI taip pat yra nedide konstukcine klaidele iki 2002m veliau ji buvo istaisyta.ML-grandinine ar vienkartine pavaru deze, Belieka Mecedes Benz Gelandewagen ir Toyota Land Cruiseris ir tik su minimum 6 cilindru variliu
2010-12-05 23:39 wrote: cia pasiskaiciau ir nulinko rankos i dzipus ziuret o ka manot jei pigiai ir patikimai pasiimt UAZika trenkt velniop varikli igrust koki dyzeli merso ar kazka tokio perdaryt salona susitvarkyt na iki 10.000litu jei eitu tilpti tai ar blogai butu? retkarciais i miesta o seip tai keliuose be asfalto maltis? kokia nuomone?
nueik i 4x4 forum.lt uzsiregink ten daug info apie visokis dzipus
2011-03-12 08:34
2010-10-30 19:34 wrote: Turejau keturis tokius deja tiek Rocky tiek Cheeroky parketiniai dzipukai.4x4 su paletintoju ir viskas.Neturi nei LSD gale, jau nekalbu apie centrinio , priekinio ir galinio diferencialų užraktus kuriu juose nė kvapo.Jautrios vietos-amžinai perdegantis(kaip beje ir Trooperio)Elektros valdymo blokas, prasta variklo metalo kokybė, ypač trūkinėja galvutės(nereikia nė perkaitint tiesiog ateina laikas ir skyla)ir ypač reitų atkreipti dėmesį į piekines"granatas", geras realiai gali gauti tik naujas.Iki kantrumo daihatsiams kaip iki mėnulio, o jei dar papuls su kokio liaudies meistro perdarytu itampos bloku, tai teks ir pakaitinimo žvakes kaitalitioti.TAIGI PATRTAUKLI TIK KAINA IR DŽIPO PAVADINIMAS, nepatarčiau prasidėti, jei pagal kišenė koks Tearnas TDI nuo 98m su galingesniu varikliu jau verčiau pasiimti tokį arba pigiausias iš rimtesnių visuregių galėtų būti Pajero, tik jų varikliai su balansyrine sistema kai subyra, tai sunkiai remontuojai, patrulio 3, 0DI taip pat yra nedide konstukcine klaidele iki 2002m veliau ji buvo istaisyta.ML-grandinine ar vienkartine pavaru deze, Belieka Mecedes Benz Gelandewagen ir Toyota Land Cruiseris ir tik su minimum 6 cilindru variliu
2010-12-05 23:39 wrote: cia pasiskaiciau ir nulinko rankos i dzipus ziuret o ka manot jei pigiai ir patikimai pasiimt UAZika trenkt velniop varikli igrust koki dyzeli merso ar kazka tokio perdaryt salona susitvarkyt na iki 10.000litu jei eitu tilpti tai ar blogai butu? retkarciais i miesta o seip tai keliuose be asfalto maltis? kokia nuomone?
2010-12-05 23:56 wrote: nueik i 4x4 forum.lt uzsiregink ten daug info apie visokis dzipus
Rocky nereik tarpinio blokavimo, jis ir taip be diferincialo , visą laik blokuotas
sėkmės
2011-03-12 10:31
2010-12-05 23:39 wrote: cia pasiskaiciau ir nulinko rankos i dzipus ziuret o ka manot jei pigiai ir patikimai pasiimt UAZika trenkt velniop varikli igrust koki dyzeli merso ar kazka tokio perdaryt salona susitvarkyt na iki 10.000litu jei eitu tilpti tai ar blogai butu? retkarciais i miesta o seip tai keliuose be asfalto maltis? kokia nuomone?
2010-12-05 23:56 wrote: nueik i 4x4 forum.lt uzsiregink ten daug info apie visokis dzipus
2011-03-12 08:34 wrote: Rocky nereik tarpinio blokavimo, jis ir taip be diferincialo , visą laik blokuotas
sėkmės
gal tave suzukis grand vitara suduomins? 2000m 2.0td
2011-03-12 11:03
2010-10-30 19:34 wrote: Turejau keturis tokius deja tiek Rocky tiek Cheeroky parketiniai dzipukai.4x4 su paletintoju ir viskas.Neturi nei LSD gale, jau nekalbu apie centrinio , priekinio ir galinio diferencialų užraktus kuriu juose nė kvapo.Jautrios vietos-amžinai perdegantis(kaip beje ir Trooperio)Elektros valdymo blokas, prasta variklo metalo kokybė, ypač trūkinėja galvutės(nereikia nė perkaitint tiesiog ateina laikas ir skyla)ir ypač reitų atkreipti dėmesį į piekines"granatas", geras realiai gali gauti tik naujas.Iki kantrumo daihatsiams kaip iki mėnulio, o jei dar papuls su kokio liaudies meistro perdarytu itampos bloku, tai teks ir pakaitinimo žvakes kaitalitioti.TAIGI PATRTAUKLI TIK KAINA IR DŽIPO PAVADINIMAS, nepatarčiau prasidėti, jei pagal kišenė koks Tearnas TDI nuo 98m su galingesniu varikliu jau verčiau pasiimti tokį arba pigiausias iš rimtesnių visuregių galėtų būti Pajero, tik jų varikliai su balansyrine sistema kai subyra, tai sunkiai remontuojai, patrulio 3, 0DI taip pat yra nedide konstukcine klaidele iki 2002m veliau ji buvo istaisyta.ML-grandinine ar vienkartine pavaru deze, Belieka Mecedes Benz Gelandewagen ir Toyota Land Cruiseris ir tik su minimum 6 cilindru variliu
nu zmogau! nejuodink cherokio! pas mane ir tarpasinis blokuojasi ir LSD gale..ir full time rezimas kur leidzia be problemu lakstyt keturiais ratais sausu asvaltu..
jeep rimtas auto

Your message