CITROEN JUMPER iki 2000m.

Created by User 2014-11-06
2014-11-06 08:48
Sveiki.
ieskau Citroen jumper iki 2000m. geriausia butu keleivinis, naudosiu statybose- darbininku , kroviniu veziojimui.
kokie ju minusai ir pliusai? I ka reiketu atkreipti perkant?
2014-11-06 09:51
i galini tilta ar neisvirte ratai
2014-11-06 09:55
2014-11-06 09:51 wrote: i galini tilta ar neisvirte ratai
kokia cia dar nesamone parasei
2014-11-06 09:57
2014-11-06 08:48 wrote: Sveiki.
ieskau Citroen jumper iki 2000m. geriausia butu keleivinis, naudosiu statybose- darbininku , kroviniu veziojimui.
kokie ju minusai ir pliusai? I ka reiketu atkreipti perkant?
imk geriau Fiat ducato su 2, 8 varikliu 90 kw. tik ziurek kad deze butu tvarkinga ir nebutu supuves kuzavas.
2014-11-06 10:00
2014-11-06 08:48 wrote: Sveiki.
ieskau Citroen jumper iki 2000m. geriausia butu keleivinis, naudosiu statybose- darbininku , kroviniu veziojimui.
kokie ju minusai ir pliusai? I ka reiketu atkreipti perkant?
2014-11-06 09:57 autopard777 wrote: imk geriau Fiat ducato su 2, 8 varikliu 90 kw. tik ziurek kad deze butu tvarkinga ir nebutu supuves kuzavas.
Nesupuvusį tokių metų rast beveik neįmanoma. Taip, dežės jų bėda, prie minuso sunkiai kuriasi.
2014-11-06 10:04
2014-11-06 08:48 wrote: Sveiki.
ieskau Citroen jumper iki 2000m. geriausia butu keleivinis, naudosiu statybose- darbininku , kroviniu veziojimui.
kokie ju minusai ir pliusai? I ka reiketu atkreipti perkant?
2014-11-06 09:57 autopard777 wrote: imk geriau Fiat ducato su 2, 8 varikliu 90 kw. tik ziurek kad deze butu tvarkinga ir nebutu supuves kuzavas.
o koks skirtumas dkato jumper? tik zenklikas visi mazgai tas pats.geriau jau VW LT , ar Sprinteri
6 / 0
2014-11-06 12:11
2014-11-06 08:48 wrote: Sveiki.
ieskau Citroen jumper iki 2000m. geriausia butu keleivinis, naudosiu statybose- darbininku , kroviniu veziojimui.
kokie ju minusai ir pliusai? I ka reiketu atkreipti perkant?
2014-11-06 09:57 autopard777 wrote: imk geriau Fiat ducato su 2, 8 varikliu 90 kw. tik ziurek kad deze butu tvarkinga ir nebutu supuves kuzavas.
2014-11-06 10:04 wrote: o koks skirtumas dkato jumper? tik zenklikas visi mazgai tas pats.geriau jau VW LT , ar Sprinteri
turejau dukata '95 m 2, 5 tdi 85 kw jegos uzteko pilnai beda buvo su uzkurimu ziema, fakelas buvo prastas ir plius kuras sesdavo, pries parduodant issiaiskinau kad slangutes suaizijusios buvo del to ir sesdavo. dabar turiu boxeri '00 m 2, 5 td 79 kw jegos maziau bet kuriasi is puses abaroto. kaip ir minejo anksciau rases, dezes irgi genda man vienam buvo pareje 1 ir 5 begis remontas atsejo 300 lt su tom dezem reikia swelniai elgtis abiejiems kebulams persivirinau slenkscius ir del to problemos nematau, svarbu kad pats remas nebutu susutes. pries perkant ziurek galinio tilto amortikus pas mane abiem buvo suvarge, salono ventiliatorius jiems megsta sudegt ypac ziema jo kaina priklauso nuo metu laiko man taip srote vienam pasake vaziuokles detales nera brangios. del 2, 8 variklio girdejau kad geriau ieskotis su mechaniniu siurbliu patvaresni jie, bent taip su vienu snekejau jis pats pasikeites buvo.
2014-11-06 19:05
Kuo dukato geriau nei jumper?:) akcentuoju į 2.5 dyzelinį variklį. kiek žinau, tai jie sunkūs, tupoki ir kuro nemažai valgo. Bet man svarbu, kad nereikėtų su juo važinėti į servizą dažniau, nei su juo išeitų dirbti..
2014-11-06 19:16
boxer, ducato ar jumper visi ant tos pacios bazes gaminti, tad bedos visu vienodos. Nepatinka kad priekis ju gana zemas, , maza prosvaisa, varikliai gan buki ir srebia nemazai. Megsta rudys slenkscius lb.
2014-11-06 19:18
2014-11-06 19:05 wrote: Kuo dukato geriau nei jumper?:) akcentuoju į 2.5 dyzelinį variklį. kiek žinau, tai jie sunkūs, tupoki ir kuro nemažai valgo. Bet man svarbu, kad nereikėtų su juo važinėti į servizą dažniau, nei su juo išeitų dirbti..
Varikliai patvarūs, kantrūs, tik, kaip minėjo, buki, daug srebia, prie minuso sunkiai kuriasi. Atvažinėjau 6 metus su dukato 2.5, variklio gedimų nebuvo jokių, tik minėtos bėdos.
2014-11-06 20:22
kaip variklio dalies, deziu, taziuokles tvarkymas ar daug kainuoja?
2014-11-08 20:32
2014-11-06 20:22 wrote: kaip variklio dalies, deziu, taziuokles tvarkymas ar daug kainuoja?
Kas sake kad blogi Ducatu 2, 8L-90kw varikliai ir dezes?Reikia priziureti laiku kesti tepalus, tame tarpe ir greiciu dezeje ir vaziuosite be problemu, aisku jei nenusipirksite jau su puse milijono rida.As nusipirkau Vokietijoj su 169 000km.per 4 metus pravaziavau 636 000km, dabar rodo spidometras 805000km.Greiciu dezei is viso nieko nedaryta, sankaba keiciau prie 600 000km, buvo pradeges 4 cilindro stumoklis, dar pakeiciau starteri ir generatoriu o daugiau tik einamieji keitimai-tepalai, filtrai, dirzeliai.Ir be to visi sie kilometrai prasukti pagrindinai vaziuojant su traliuku.(Pas mane savadarbis kemperis).Kitam vaziuoti beveik niekada neduodu vaziuoju tik pats, begis pas mane turi isijungti su dviem pirsciukai ne per jega, is didesnio i mazesni begi jungiu tik su pergazavimu, pavaru dezeje pilu beveik litru tepalo daugiau, svaistiklinius indeklus keiciu kas 200 000km..Ziema su uzsivedimu nebuvo problemu netgi prie -27 laipsniu.Sanaudos vaziuojant be traliuko 8 litrai.

Your message