Cipas

Created by Eimoauto 2013-07-08
364 / 0
2013-07-08 23:20
Planuoju cipuot 1.9 66 kw noreciau suzinot cipo pliusus ir minusus
2013-07-08 23:56
Mano nedidukas šuo kiemterjeras buvo vardu Čipas ir užsimanė kartą pačipuoti kaimynų Sanbernarę.Nuo to karto jo daugiau niekas nebematė.
364 / 0
2013-07-09 12:15
Nu tai ka nieko nezinot??
2013-07-09 12:29
2013-07-09 12:15 Eimoauto wrote: Nu tai ka nieko nezinot??
pliusai - daugiau kw, didesnis sukimo momentas. minusai - labiau kenčia sankaba, pusašiai, šiek tiek padidėja dūmingumas. Ekonomijos didesnės nebus, nebent važinėsi kaip pensininkas. Čia kalba eina apie programinį čipavimą, jei kažką dar keisi mechaniškai, rezultatai gali būti įvairūs.
2013-07-09 12:55
kokia masina, kokia bukle? jei cia imsi sena lavona nubegusi 600k km ar daugiau, ir darysi ta cip tiuninga pas dede vase garze, tai pliusu nebus jokiu, vien tik minusai
364 / 0
2013-07-09 13:10
Masina gera, nubegus ne limona km ir nepuse , cipuojama bus ne pas vase , bet garaze :D
2013-07-09 13:34
2013-07-09 12:15 Eimoauto wrote: Nu tai ka nieko nezinot??
2013-07-09 12:29 wrote: pliusai - daugiau kw, didesnis sukimo momentas. minusai - labiau kenčia sankaba, pusašiai, šiek tiek padidėja dūmingumas. Ekonomijos didesnės nebus, nebent važinėsi kaip pensininkas. Čia kalba eina apie programinį čipavimą, jei kažką dar keisi mechaniškai, rezultatai gali būti įvairūs.
gryna tiesa ka parase
uzcipavau iskart sankaba nuejo.ekonomija taj tikrai nesumazejo
2013-07-09 13:44
2013-07-09 13:10 Eimoauto wrote: Masina gera, nubegus ne limona km ir nepuse , cipuojama bus ne pas vase , bet garaze :D
na ir Iskur zinosi kiek pasikele galios ir ar isvis pasikele galia verciau paaukociau daugiau litu, pasitikrinciau viska ir tada patikeciau tikriem meistram, kas tuo uzsiima ir turi visa yranga galiai pamatuoti, o ne is lempos speti kw ir nm
1757 / 0
2013-07-09 14:11
as isvis zmogui neaiskinciau kas bus ar tas ar anas, paprase isvardinti pliusus ir minusus, vsio, mes ta padarem, o apie pasekmes tegu pagalvoja pats. zinok pigiai ir gerai nebuna. didziausias kw padidejimas bus tavo isitikinime kad jie padidejo. na pakels ten kokius 8-11kw. bet kaip zinoti kokia galia ratuose?kokia ji buvo? garazinis tikrai manau nenustatys. kaip ir sakiau kiekvieno asmeninis reikalas pas ka vaziuoji ir kiek moki. o del pasekmiu kaltint galesi tik save. peace
You serious?
2013-07-09 14:23
bent jau pries pora metu, tai vienintele vimota stenada turejo, kaip dabar nzn, o kiti, tai mazdaug pagal vejo stipruma ant pirstu ta padidejusia galia skaiciuodavo, nors realiai net nezinodavo, kiek tu arkliu jau yra nudvese...
2013-07-09 18:49
2013-07-09 14:23 wrote: bent jau pries pora metu, tai vienintele vimota stenada turejo, kaip dabar nzn, o kiti, tai mazdaug pagal vejo stipruma ant pirstu ta padidejusia galia skaiciuodavo, nors realiai net nezinodavo, kiek tu arkliu jau yra nudvese...
jie tau pasako teorine galia pagal tai kiek daugiau oro duoda varikliui. dauguma kompu patys "zino" kiek Nm jie daro - skaiciuoja is oro kiekio parodymu. bet ta galia labai skiriasi (pie 20%) nuo to kiek yra ratuose. stendai irgi daznai grybauja. reikia ziureti kokio tipo stendas - ar hidraulinio stabdzio ar Edzio sroves. pirmas rodo ispusta galia, antras dazniausiai rodo maziau.
364 / 0
2013-07-09 21:49
2013-07-09 14:23 wrote: bent jau pries pora metu, tai vienintele vimota stenada turejo, kaip dabar nzn, o kiti, tai mazdaug pagal vejo stipruma ant pirstu ta padidejusia galia skaiciuodavo, nors realiai net nezinodavo, kiek tu arkliu jau yra nudvese...
2013-07-09 18:49 wrote: jie tau pasako teorine galia pagal tai kiek daugiau oro duoda varikliui. dauguma kompu patys "zino" kiek Nm jie daro - skaiciuoja is oro kiekio parodymu. bet ta galia labai skiriasi (pie 20%) nuo to kiek yra ratuose. stendai irgi daznai grybauja. reikia ziureti kokio tipo stendas - ar hidraulinio stabdzio ar Edzio sroves. pirmas rodo ispusta galia, antras dazniausiai rodo maziau.
Zodziu beprasmiskas reiklas tas tipo cipavimas, dekui
2013-07-09 22:52
2013-07-09 14:23 wrote: bent jau pries pora metu, tai vienintele vimota stenada turejo, kaip dabar nzn, o kiti, tai mazdaug pagal vejo stipruma ant pirstu ta padidejusia galia skaiciuodavo, nors realiai net nezinodavo, kiek tu arkliu jau yra nudvese...
2013-07-09 18:49 wrote: jie tau pasako teorine galia pagal tai kiek daugiau oro duoda varikliui. dauguma kompu patys "zino" kiek Nm jie daro - skaiciuoja is oro kiekio parodymu. bet ta galia labai skiriasi (pie 20%) nuo to kiek yra ratuose. stendai irgi daznai grybauja. reikia ziureti kokio tipo stendas - ar hidraulinio stabdzio ar Edzio sroves. pirmas rodo ispusta galia, antras dazniausiai rodo maziau.
nors ir su paklaida, bet zinosi arkliu kieki bandant ant stendo, ir poto po cipavo patikrinsi ir matysi tikslu kw ir nm prieaugi, bent kiek esu mates kreives is vimotos jie karts nuo karto y intika deda, tai yra dare pvz bmw 530d 200kw, stendas parode vos keliais arkliais maziau nei gamintojas nurodo, tai manau near didele paklaida, svarbiausia, kad po cipavimo butu daugiau nei pries cipavima
2013-07-10 00:50
2013-07-09 14:23 wrote: bent jau pries pora metu, tai vienintele vimota stenada turejo, kaip dabar nzn, o kiti, tai mazdaug pagal vejo stipruma ant pirstu ta padidejusia galia skaiciuodavo, nors realiai net nezinodavo, kiek tu arkliu jau yra nudvese...
2013-07-09 18:49 wrote: jie tau pasako teorine galia pagal tai kiek daugiau oro duoda varikliui. dauguma kompu patys "zino" kiek Nm jie daro - skaiciuoja is oro kiekio parodymu. bet ta galia labai skiriasi (pie 20%) nuo to kiek yra ratuose. stendai irgi daznai grybauja. reikia ziureti kokio tipo stendas - ar hidraulinio stabdzio ar Edzio sroves. pirmas rodo ispusta galia, antras dazniausiai rodo maziau.
2013-07-09 22:52 wrote: nors ir su paklaida, bet zinosi arkliu kieki bandant ant stendo, ir poto po cipavo patikrinsi ir matysi tikslu kw ir nm prieaugi, bent kiek esu mates kreives is vimotos jie karts nuo karto y intika deda, tai yra dare pvz bmw 530d 200kw, stendas parode vos keliais arkliais maziau nei gamintojas nurodo, tai manau near didele paklaida, svarbiausia, kad po cipavimo butu daugiau nei pries cipavima :thumbup:
jei parode ratuose kiek gamintojas raso yra variklyje, tai stendas smarkiai grybauja
2013-07-10 00:59
2013-07-09 14:23 wrote: bent jau pries pora metu, tai vienintele vimota stenada turejo, kaip dabar nzn, o kiti, tai mazdaug pagal vejo stipruma ant pirstu ta padidejusia galia skaiciuodavo, nors realiai net nezinodavo, kiek tu arkliu jau yra nudvese...
2013-07-09 18:49 wrote: jie tau pasako teorine galia pagal tai kiek daugiau oro duoda varikliui. dauguma kompu patys "zino" kiek Nm jie daro - skaiciuoja is oro kiekio parodymu. bet ta galia labai skiriasi (pie 20%) nuo to kiek yra ratuose. stendai irgi daznai grybauja. reikia ziureti kokio tipo stendas - ar hidraulinio stabdzio ar Edzio sroves. pirmas rodo ispusta galia, antras dazniausiai rodo maziau.
2013-07-09 21:49 Eimoauto wrote: Zodziu beprasmiskas reiklas tas tipo cipavimas, dekui
kasdieniniai masinai kazkiek beprasmiskas.. nors jei tavo mechanines dalys visos tokios kaip variklio su daugiau kw, tai nematau nieko blogo susirasyti to variklio programa.
2013-07-10 09:59
2013-07-09 18:49 wrote: jie tau pasako teorine galia pagal tai kiek daugiau oro duoda varikliui. dauguma kompu patys "zino" kiek Nm jie daro - skaiciuoja is oro kiekio parodymu. bet ta galia labai skiriasi (pie 20%) nuo to kiek yra ratuose. stendai irgi daznai grybauja. reikia ziureti kokio tipo stendas - ar hidraulinio stabdzio ar Edzio sroves. pirmas rodo ispusta galia, antras dazniausiai rodo maziau.
2013-07-09 22:52 wrote: nors ir su paklaida, bet zinosi arkliu kieki bandant ant stendo, ir poto po cipavo patikrinsi ir matysi tikslu kw ir nm prieaugi, bent kiek esu mates kreives is vimotos jie karts nuo karto y intika deda, tai yra dare pvz bmw 530d 200kw, stendas parode vos keliais arkliais maziau nei gamintojas nurodo, tai manau near didele paklaida, svarbiausia, kad po cipavimo butu daugiau nei pries cipavima :thumbup:
2013-07-10 00:50 wrote: jei parode ratuose kiek gamintojas raso yra variklyje, tai stendas smarkiai grybauja
na bet nemanau, kad frofesionalai sportininkai vaziuotu y vimota su savo auto, jai ji gryba pjautu ir nemanau, kad belekiek kainuojanti stendas galetu grybaut, cia nelogiska, nebe rusu laikai, kai galejai zmones mulkinti su tokiais dalykais
2013-07-10 10:26
2013-07-09 22:52 wrote: nors ir su paklaida, bet zinosi arkliu kieki bandant ant stendo, ir poto po cipavo patikrinsi ir matysi tikslu kw ir nm prieaugi, bent kiek esu mates kreives is vimotos jie karts nuo karto y intika deda, tai yra dare pvz bmw 530d 200kw, stendas parode vos keliais arkliais maziau nei gamintojas nurodo, tai manau near didele paklaida, svarbiausia, kad po cipavimo butu daugiau nei pries cipavima :thumbup:
2013-07-10 00:50 wrote: jei parode ratuose kiek gamintojas raso yra variklyje, tai stendas smarkiai grybauja
2013-07-10 09:59 wrote: na bet nemanau, kad frofesionalai sportininkai vaziuotu y vimota su savo auto, jai ji gryba pjautu ir nemanau, kad belekiek kainuojanti stendas galetu grybaut, cia nelogiska, nebe rusu laikai, kai galejai zmones mulkinti su tokiais dalykais
profesionalam sportininkam ne tiek svarbu kiek arkliu rodo. svarbu kiek ju pakyla kai keiti parametrus vaziuodamas. tame visas stendo gerumas - tu "vaziuoji" su laptopu ant keliu ir keiti ecu parametrus ir tiesiogiai matai kaip reaguoja variklis. be stendo niekaip nepadarysi gero degimo kampo ir apskritai tiuno. galimybe spausti kiek nori neziurint i kelia, o i variklio parametrus yra stendo esme.
2013-07-10 10:29
2013-07-10 00:50 wrote: jei parode ratuose kiek gamintojas raso yra variklyje, tai stendas smarkiai grybauja
2013-07-10 09:59 wrote: na bet nemanau, kad frofesionalai sportininkai vaziuotu y vimota su savo auto, jai ji gryba pjautu ir nemanau, kad belekiek kainuojanti stendas galetu grybaut, cia nelogiska, nebe rusu laikai, kai galejai zmones mulkinti su tokiais dalykais
2013-07-10 10:26 wrote: profesionalam sportininkam ne tiek svarbu kiek arkliu rodo. svarbu kiek ju pakyla kai keiti parametrus vaziuodamas. tame visas stendo gerumas - tu "vaziuoji" su laptopu ant keliu ir keiti ecu parametrus ir tiesiogiai matai kaip reaguoja variklis. be stendo niekaip nepadarysi gero degimo kampo ir apskritai tiuno. galimybe spausti kiek nori neziurint i kelia, o i variklio parametrus yra stendo esme.
ir paroditi koks yra auto galingumas
2013-07-10 18:36
2013-07-10 09:59 wrote: na bet nemanau, kad frofesionalai sportininkai vaziuotu y vimota su savo auto, jai ji gryba pjautu ir nemanau, kad belekiek kainuojanti stendas galetu grybaut, cia nelogiska, nebe rusu laikai, kai galejai zmones mulkinti su tokiais dalykais
2013-07-10 10:26 wrote: profesionalam sportininkam ne tiek svarbu kiek arkliu rodo. svarbu kiek ju pakyla kai keiti parametrus vaziuodamas. tame visas stendo gerumas - tu "vaziuoji" su laptopu ant keliu ir keiti ecu parametrus ir tiesiogiai matai kaip reaguoja variklis. be stendo niekaip nepadarysi gero degimo kampo ir apskritai tiuno. galimybe spausti kiek nori neziurint i kelia, o i variklio parametrus yra stendo esme.
2013-07-10 10:29 wrote: ir paroditi koks yra auto galingumas
jei nori zinoti tikslia galia ratuose - i vimota tikrai nevaziuosi, nes jie naudoja Dyno Jet stenda, kuris is esmes yra netikslus ir ispucia parodymus.
Mustang stendas yra daug tikslesnis ir rodo realius skaicius

bukas galios matavimas ant stendo yra jo svaistymas. dinamometrinis stendas yra variklio tiuningo irankis.
2013-07-10 18:38
2013-07-10 10:26 wrote: profesionalam sportininkam ne tiek svarbu kiek arkliu rodo. svarbu kiek ju pakyla kai keiti parametrus vaziuodamas. tame visas stendo gerumas - tu "vaziuoji" su laptopu ant keliu ir keiti ecu parametrus ir tiesiogiai matai kaip reaguoja variklis. be stendo niekaip nepadarysi gero degimo kampo ir apskritai tiuno. galimybe spausti kiek nori neziurint i kelia, o i variklio parametrus yra stendo esme.
2013-07-10 10:29 wrote: ir paroditi koks yra auto galingumas
2013-07-10 18:36 wrote: jei nori zinoti tikslia galia ratuose - i vimota tikrai nevaziuosi, nes jie naudoja Dyno Jet stenda, kuris is esmes yra netikslus ir ispucia parodymus.
Mustang stendas yra daug tikslesnis ir rodo realius skaicius

bukas galios matavimas ant stendo yra jo svaistymas. dinamometrinis stendas yra variklio tiuningo irankis.
tai pagal tave taip iseina, kad jie apgaudineja zmones????:) Galingumas matuojams arklio galiomis į alkūninį veleną. Stendas taip pat pamatuoja galingumo praradimą per transmisijos agregatus. vimota taip sako
2013-07-10 18:44
2013-07-10 10:29 wrote: ir paroditi koks yra auto galingumas
2013-07-10 18:36 wrote: jei nori zinoti tikslia galia ratuose - i vimota tikrai nevaziuosi, nes jie naudoja Dyno Jet stenda, kuris is esmes yra netikslus ir ispucia parodymus.
Mustang stendas yra daug tikslesnis ir rodo realius skaicius

bukas galios matavimas ant stendo yra jo svaistymas. dinamometrinis stendas yra variklio tiuningo irankis.
2013-07-10 18:38 wrote: tai pagal tave taip iseina, kad jie apgaudineja zmones????:) Galingumas matuojams arklio galiomis į alkūninį veleną. Stendas taip pat pamatuoja galingumo praradimą per transmisijos agregatus. vimota taip sako
prie ko cia apgaudinejimas? visi stendai turi paklaida ir jais pasitiketi aklai nereiketu - pervaziuok su ta pacia masina kelis stendus ir busi nustebintas. ypac jei vienas Dyno Jet, o kitas Mustang.

jei zmogus nori matyti tam tikra galia ir ji dziugina stendo parodymai, tai reiskia jis nori buti apgautas. galia dar nieko nesako. sekundes isibegejant sako daug daugiau.
2013-07-10 18:54
2013-07-10 18:36 wrote: jei nori zinoti tikslia galia ratuose - i vimota tikrai nevaziuosi, nes jie naudoja Dyno Jet stenda, kuris is esmes yra netikslus ir ispucia parodymus.
Mustang stendas yra daug tikslesnis ir rodo realius skaicius

bukas galios matavimas ant stendo yra jo svaistymas. dinamometrinis stendas yra variklio tiuningo irankis.
2013-07-10 18:38 wrote: tai pagal tave taip iseina, kad jie apgaudineja zmones????:) Galingumas matuojams arklio galiomis į alkūninį veleną. Stendas taip pat pamatuoja galingumo praradimą per transmisijos agregatus. vimota taip sako
2013-07-10 18:44 wrote: prie ko cia apgaudinejimas? visi stendai turi paklaida ir jais pasitiketi aklai nereiketu - pervaziuok su ta pacia masina kelis stendus ir busi nustebintas. ypac jei vienas Dyno Jet, o kitas Mustang.

jei zmogus nori matyti tam tikra galia ir ji dziugina stendo parodymai, tai reiskia jis nori buti apgautas. galia dar nieko nesako. sekundes isibegejant sako daug daugiau.
kad lietuvoj vien vimota ir teturi stenda, tai be galios tu ir neisibegesi greit :)nesupratau, ka norejai pasakyt, kad sekundes sako daugiau????
2013-07-10 18:56
2013-07-10 10:29 wrote: ir paroditi koks yra auto galingumas
2013-07-10 18:36 wrote: jei nori zinoti tikslia galia ratuose - i vimota tikrai nevaziuosi, nes jie naudoja Dyno Jet stenda, kuris is esmes yra netikslus ir ispucia parodymus.
Mustang stendas yra daug tikslesnis ir rodo realius skaicius

bukas galios matavimas ant stendo yra jo svaistymas. dinamometrinis stendas yra variklio tiuningo irankis.
2013-07-10 18:38 wrote: tai pagal tave taip iseina, kad jie apgaudineja zmones????:) Galingumas matuojams arklio galiomis į alkūninį veleną. Stendas taip pat pamatuoja galingumo praradimą per transmisijos agregatus. vimota taip sako
daugiau domekis ne ka vimota sako, o apie pati stenda - jie konkreciai naudoja Dyno Jet. labai populiarus stendas, nes rodo ispustus parodymus = laimingi klientai.

Mustang stendas yra kur kas tikslesnis ir parodymai retai dziugina klientus, nes rodo maziau nei gmintojas raso. vienas veikejas pamenu su Lamborghini atlekes buvo, tai iskeike, kad netikslus stendas, nes parode maziau nei gamintojas teigia. jis turbut nezinojo, kad gamintojas raso BHP - variklio galia be agregatu. Bet visi profesionalus tiuneriai renkasi Mustang stenda, nes su juo daug lengviau dirbti ir gauni tikslius duomenis.

Dyno Jet skirtas masems, Mustang - profesionalams
2013-07-10 18:57
2013-07-10 18:38 wrote: tai pagal tave taip iseina, kad jie apgaudineja zmones????:) Galingumas matuojams arklio galiomis į alkūninį veleną. Stendas taip pat pamatuoja galingumo praradimą per transmisijos agregatus. vimota taip sako
2013-07-10 18:44 wrote: prie ko cia apgaudinejimas? visi stendai turi paklaida ir jais pasitiketi aklai nereiketu - pervaziuok su ta pacia masina kelis stendus ir busi nustebintas. ypac jei vienas Dyno Jet, o kitas Mustang.

jei zmogus nori matyti tam tikra galia ir ji dziugina stendo parodymai, tai reiskia jis nori buti apgautas. galia dar nieko nesako. sekundes isibegejant sako daug daugiau.
2013-07-10 18:54 wrote: kad lietuvoj vien vimota ir teturi stenda, tai be galios tu ir neisibegesi greit :)nesupratau, ka norejai pasakyt, kad sekundes sako daugiau????
geriau vaziuoti i trasa jei nori patikrinti masina. stendas skirtas tiuningui
2013-07-10 18:58
2013-07-10 18:38 wrote: tai pagal tave taip iseina, kad jie apgaudineja zmones????:) Galingumas matuojams arklio galiomis į alkūninį veleną. Stendas taip pat pamatuoja galingumo praradimą per transmisijos agregatus. vimota taip sako
2013-07-10 18:44 wrote: prie ko cia apgaudinejimas? visi stendai turi paklaida ir jais pasitiketi aklai nereiketu - pervaziuok su ta pacia masina kelis stendus ir busi nustebintas. ypac jei vienas Dyno Jet, o kitas Mustang.

jei zmogus nori matyti tam tikra galia ir ji dziugina stendo parodymai, tai reiskia jis nori buti apgautas. galia dar nieko nesako. sekundes isibegejant sako daug daugiau.
2013-07-10 18:54 wrote: kad lietuvoj vien vimota ir teturi stenda, tai be galios tu ir neisibegesi greit :)nesupratau, ka norejai pasakyt, kad sekundes sako daugiau????
Tą ir norėjo psakyt, kad sekundes tu jausi, o galia taip ir liks tik skaičiai ant popieriaus, su kuriais geriausiu atveju galėsi kitiem kvailiem draugam girtis.
2013-07-10 19:03
2013-07-10 18:44 wrote: prie ko cia apgaudinejimas? visi stendai turi paklaida ir jais pasitiketi aklai nereiketu - pervaziuok su ta pacia masina kelis stendus ir busi nustebintas. ypac jei vienas Dyno Jet, o kitas Mustang.

jei zmogus nori matyti tam tikra galia ir ji dziugina stendo parodymai, tai reiskia jis nori buti apgautas. galia dar nieko nesako. sekundes isibegejant sako daug daugiau.
2013-07-10 18:54 wrote: kad lietuvoj vien vimota ir teturi stenda, tai be galios tu ir neisibegesi greit :)nesupratau, ka norejai pasakyt, kad sekundes sako daugiau????
2013-07-10 18:58 wrote: Tą ir norėjo psakyt, kad sekundes tu jausi, o galia taip ir liks tik skaičiai ant popieriaus, su kuriais geriausiu atveju galėsi kitiem kvailiem draugam girtis.
nu jau cia nusvaigai, sekundes jausi, o galios ne be galios nebus ir tu tavo sekundziu, cia vienas ir tas pats
2013-07-10 19:04
2013-07-10 18:54 wrote: kad lietuvoj vien vimota ir teturi stenda, tai be galios tu ir neisibegesi greit :)nesupratau, ka norejai pasakyt, kad sekundes sako daugiau????
2013-07-10 18:58 wrote: Tą ir norėjo psakyt, kad sekundes tu jausi, o galia taip ir liks tik skaičiai ant popieriaus, su kuriais geriausiu atveju galėsi kitiem kvailiem draugam girtis.
2013-07-10 19:03 wrote: nu jau cia nusvaigai, sekundes jausi, o galios ne :lol: be galios nebus ir tu tavo sekundziu, cia vienas ir tas pats
ispusta galia nebent printriui jauciasi spausdinant kreive.

ir apskritai - galia dar neviskas. mase ir pavaru deze daug ka duoda. as padarau masinas su 50+ daugiau arkliu ant popieriaus turincias.
2013-07-10 19:06
2013-07-10 18:36 wrote: jei nori zinoti tikslia galia ratuose - i vimota tikrai nevaziuosi, nes jie naudoja Dyno Jet stenda, kuris is esmes yra netikslus ir ispucia parodymus.
Mustang stendas yra daug tikslesnis ir rodo realius skaicius

bukas galios matavimas ant stendo yra jo svaistymas. dinamometrinis stendas yra variklio tiuningo irankis.
2013-07-10 18:38 wrote: tai pagal tave taip iseina, kad jie apgaudineja zmones????:) Galingumas matuojams arklio galiomis į alkūninį veleną. Stendas taip pat pamatuoja galingumo praradimą per transmisijos agregatus. vimota taip sako
2013-07-10 18:56 wrote: daugiau domekis ne ka vimota sako, o apie pati stenda - jie konkreciai naudoja Dyno Jet. labai populiarus stendas, nes rodo ispustus parodymus = laimingi klientai.

Mustang stendas yra kur kas tikslesnis ir parodymai retai dziugina klientus, nes rodo maziau nei gmintojas raso. vienas veikejas pamenu su Lamborghini atlekes buvo, tai iskeike, kad netikslus stendas, nes parode maziau nei gamintojas teigia. jis turbut nezinojo, kad gamintojas raso BHP - variklio galia be agregatu. Bet visi profesionalus tiuneriai renkasi Mustang stenda, nes su juo daug lengviau dirbti ir gauni tikslius duomenis.

Dyno Jet skirtas masems, Mustang - profesionalams
, bet kaskaip nelogiska, kad gaminami tokie stendai ir paklaidos kaip tu sakai tokios didziules
2013-07-10 19:07
2013-07-10 18:58 wrote: Tą ir norėjo psakyt, kad sekundes tu jausi, o galia taip ir liks tik skaičiai ant popieriaus, su kuriais geriausiu atveju galėsi kitiem kvailiem draugam girtis.
2013-07-10 19:03 wrote: nu jau cia nusvaigai, sekundes jausi, o galios ne :lol: be galios nebus ir tu tavo sekundziu, cia vienas ir tas pats
2013-07-10 19:04 wrote: ispusta galia nebent printriui jauciasi spausdinant kreive.

ir apskritai - galia dar neviskas. mase ir pavaru deze daug ka duoda. as padarau masinas su 50+ daugiau arkliu ant popieriaus turincias.
na tai savaime aisku, kad ne vien nuo galios viskas priklauso, ka vairuoji?
2013-07-10 19:11
2013-07-10 18:38 wrote: tai pagal tave taip iseina, kad jie apgaudineja zmones????:) Galingumas matuojams arklio galiomis į alkūninį veleną. Stendas taip pat pamatuoja galingumo praradimą per transmisijos agregatus. vimota taip sako
2013-07-10 18:56 wrote: daugiau domekis ne ka vimota sako, o apie pati stenda - jie konkreciai naudoja Dyno Jet. labai populiarus stendas, nes rodo ispustus parodymus = laimingi klientai.

Mustang stendas yra kur kas tikslesnis ir parodymai retai dziugina klientus, nes rodo maziau nei gmintojas raso. vienas veikejas pamenu su Lamborghini atlekes buvo, tai iskeike, kad netikslus stendas, nes parode maziau nei gamintojas teigia. jis turbut nezinojo, kad gamintojas raso BHP - variklio galia be agregatu. Bet visi profesionalus tiuneriai renkasi Mustang stenda, nes su juo daug lengviau dirbti ir gauni tikslius duomenis.

Dyno Jet skirtas masems, Mustang - profesionalams
2013-07-10 19:06 wrote: , bet kaskaip nelogiska, kad gaminami tokie stendai ir paklaidos kaip tu sakai tokios didziules
kaip ir sakiau stendo pagrindine paskirtis yra tiuningo irankis. kai bandai padaryti gera degimo kampa tau nesvarbu kiek tiksliai rodoma galia, svarbu, kaip ji keiciasi. kai paankstini degima ir galia kazkiek pakyla prie tam tikru apsuku ir apkrovos, reiskia viskas gerai. keli tol kol galia nebekyla pridejus degimo.. arba pavelini jei pradeda kristi arba detonuoti. vaziuodamas gatveje niekaip nepadarysi to. tam reikia dyno.

saaba vairuoju
2013-07-10 19:16
2013-07-10 18:56 wrote: daugiau domekis ne ka vimota sako, o apie pati stenda - jie konkreciai naudoja Dyno Jet. labai populiarus stendas, nes rodo ispustus parodymus = laimingi klientai.

Mustang stendas yra kur kas tikslesnis ir parodymai retai dziugina klientus, nes rodo maziau nei gmintojas raso. vienas veikejas pamenu su Lamborghini atlekes buvo, tai iskeike, kad netikslus stendas, nes parode maziau nei gamintojas teigia. jis turbut nezinojo, kad gamintojas raso BHP - variklio galia be agregatu. Bet visi profesionalus tiuneriai renkasi Mustang stenda, nes su juo daug lengviau dirbti ir gauni tikslius duomenis.

Dyno Jet skirtas masems, Mustang - profesionalams
2013-07-10 19:06 wrote: , bet kaskaip nelogiska, kad gaminami tokie stendai ir paklaidos kaip tu sakai tokios didziules
2013-07-10 19:11 wrote: kaip ir sakiau stendo pagrindine paskirtis yra tiuningo irankis. kai bandai padaryti gera degimo kampa tau nesvarbu kiek tiksliai rodoma galia, svarbu, kaip ji keiciasi. kai paankstini degima ir galia kazkiek pakyla prie tam tikru apsuku ir apkrovos, reiskia viskas gerai. keli tol kol galia nebekyla pridejus degimo.. arba pavelini jei pradeda kristi arba detonuoti. vaziuodamas gatveje niekaip nepadarysi to. tam reikia dyno.

saaba vairuoju
o tai kur pats galia matavai?
2013-07-10 19:26
2013-07-10 19:06 wrote: , bet kaskaip nelogiska, kad gaminami tokie stendai ir paklaidos kaip tu sakai tokios didziules
2013-07-10 19:11 wrote: kaip ir sakiau stendo pagrindine paskirtis yra tiuningo irankis. kai bandai padaryti gera degimo kampa tau nesvarbu kiek tiksliai rodoma galia, svarbu, kaip ji keiciasi. kai paankstini degima ir galia kazkiek pakyla prie tam tikru apsuku ir apkrovos, reiskia viskas gerai. keli tol kol galia nebekyla pridejus degimo.. arba pavelini jei pradeda kristi arba detonuoti. vaziuodamas gatveje niekaip nepadarysi to. tam reikia dyno.

saaba vairuoju
2013-07-10 19:16 wrote: o tai kur pats galia matavai?
matavau, bet jau senokai
2013-07-10 19:32
2013-07-10 19:11 wrote: kaip ir sakiau stendo pagrindine paskirtis yra tiuningo irankis. kai bandai padaryti gera degimo kampa tau nesvarbu kiek tiksliai rodoma galia, svarbu, kaip ji keiciasi. kai paankstini degima ir galia kazkiek pakyla prie tam tikru apsuku ir apkrovos, reiskia viskas gerai. keli tol kol galia nebekyla pridejus degimo.. arba pavelini jei pradeda kristi arba detonuoti. vaziuodamas gatveje niekaip nepadarysi to. tam reikia dyno.

saaba vairuoju
2013-07-10 19:16 wrote: o tai kur pats galia matavai?
2013-07-10 19:26 wrote: matavau, bet jau senokai
kur?
2013-07-10 19:52
2013-07-10 19:16 wrote: o tai kur pats galia matavai?
2013-07-10 19:26 wrote: matavau, bet jau senokai
2013-07-10 19:32 wrote: kur?
API Tuning. Yonkers, NY
2013-07-10 19:53
2013-07-10 19:26 wrote: matavau, bet jau senokai
2013-07-10 19:32 wrote: kur?
2013-07-10 19:52 wrote: API Tuning. Yonkers, NY
tempei savo saba y JAV?
2013-07-10 19:56
2013-07-10 19:32 wrote: kur?
2013-07-10 19:52 wrote: API Tuning. Yonkers, NY
2013-07-10 19:53 wrote: tempei savo saba y JAV?
jis ten gyvena gi.
2013-07-10 20:02
2013-07-10 19:52 wrote: API Tuning. Yonkers, NY
2013-07-10 19:53 wrote: tempei savo saba y JAV?
2013-07-10 19:56 wrote: jis ten gyvena gi.
paciam ny?
2013-07-10 20:06
2013-07-10 19:53 wrote: tempei savo saba y JAV?
2013-07-10 19:56 wrote: jis ten gyvena gi.
2013-07-10 20:02 wrote: paciam ny?
broklyne , jai gerai pamenu
2013-07-10 20:11
esu y dyzeli ykises benzo deze , smakrakti benzo , sankaba , pusasiai su granatom , efektas tikrai buvo ydomus , toks jausmas kad kitoi masinoi sedi , trauka pasikeite kardinaliai , is pazystamu buvo uzsicipine ir netrauke taip , turejau ir as minciu dar cipint , bet... taip ir pardaviau:(
2013-07-11 01:31
2013-07-10 19:56 wrote: jis ten gyvena gi.
2013-07-10 20:02 wrote: paciam ny?
2013-07-10 20:06 wrote: broklyne , jai gerai pamenu:smoke:
taip, brooklyne.
pas mus tik galios matuotis ant stendu retai kas vaziuoja. API tuning pvz siulo dyno sesija, t.y. sumoki $100 (bent jau kai buvau tiek kainavo), ir gali visa valanda tiuninti ant stendo.

Your message