User
2015-01-02 22:47
Norėčiau palyginimo tarp šių dviejų markių Suprantu, kad jeigu dėsiu (ne kiną į važiuoklę tai ir laikis) bet kuri patvaresnė iš jų? Taip pat domina remonto kainos. Ir Audi ne quattro.
maumas
7656 / 0
2015-01-02 22:52
tamsta maisote i kruva du visiskai skirtingus dalykus-prieki ir gala varomus.Arba apsispresk, arba pirk ka maziau nudrozta rasi.Bent esi vaziaves su abiem masinom?Atmink, kad ziema gali buti keblumu su BMW, ypac jei patirties mazoka
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-01-02 23:53
bmw e39 turejau 2, 5tds 2vnt 2.8 1 vnt 3.0 135kw 2vnt 3.0 benza lt retas varijantas su vaziuokle nei vienam bedos nebuvo tds aisku sudas nei traukos nei ekonomijos... labiausei patiko 2.8 varijantas triju benzas lipo ispradziu kol neprasidejo elektros ir oro srauto bedos ... o a6 1999 turejau 2.5 110kw nezinau bedu nebuvo bet pradejo vazioukle barsket tada buvo parduota netvarkiau aj dar pries tai kolonkei vairo galas parejo spiprintuvo skysti per visus galus pradejo varit as uz bmw arba 2.8 arba 2.9 142salera o kad galas varomas nereikia bijot cia kaip tik navarotas bent jau man
maumas
7656 / 0
2015-01-03 00:07
2015-01-02
23:53 wrote:
bmw e39 turejau 2, 5tds 2vnt 2.8 1 vnt 3.0 135kw 2vnt 3.0 benza lt retas varijantas su vaziuokle nei vienam bedos nebuvo tds aisku sudas nei traukos nei ekonomijos... labiausei patiko 2.8 varijantas triju benzas lipo ispradziu kol neprasidejo elektros ir oro srauto bedos ... o a6 1999 turejau 2.5 110kw nezinau bedu nebuvo bet pradejo vazioukle barsket tada buvo parduota netvarkiau aj dar pries tai kolonkei vairo galas parejo spiprintuvo skysti per visus galus pradejo varit :lol: as uz bmw arba 2.8 arba 2.9 142salera o kad galas varomas nereikia bijot cia kaip tik navarotas bent jau man:beer:
As irgi "galo" nebijau, bet kiek tu bmw mates grioviuose, tai oi oi...Reiskia kazkam gali buti problema
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-01-03 13:18
2015-01-02
22:52 maumas wrote:
tamsta maisote i kruva du visiskai skirtingus dalykus-prieki ir gala varomus.Arba apsispresk, arba pirk ka maziau nudrozta rasi.Bent esi vaziaves su abiem masinom?Atmink, kad ziema gali buti keblumu su BMW, ypac jei patirties mazoka
Suprantu bet aš ir nelyginu jų pravažuvo jeigu važinėčiau šūnkeliais tai džipą pirkčiau ir rami galva man tiesiog įdomu į kurios važiuoklę reikėtų kišt mažiau eurų
User
2015-01-03 13:20
Plius norėčiau ir apie e46 paklausk dėl važiuoklės, nes kiek iš aplinkinių girdėjau, kad jos trapios ir e39 daug patvaresnės
maumas
7656 / 0
2015-01-03 13:38
2015-01-03
13:20 wrote:
Plius norėčiau ir apie e46 paklausk dėl važiuoklės, nes kiek iš aplinkinių girdėjau, kad jos trapios ir e39 daug patvaresnės :thumbup:
paziurejus vizualiai, E39 vaziuokle atrodo solidziau...Jei jau taip idomu, eini i iauto.lt registruojies ir ziuri kainininkus i sveikata
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-01-03 13:43
2015-01-03
13:20 wrote:
Plius norėčiau ir apie e46 paklausk dėl važiuoklės, nes kiek iš aplinkinių girdėjau, kad jos trapios ir e39 daug patvaresnės :thumbup:
2015-01-03
13:38 maumas wrote:
paziurejus vizualiai, E39 vaziuokle atrodo solidziau...Jei jau taip idomu, eini i iauto.lt registruojies ir ziuri kainininkus i sveikata
Ačiū
User
2015-01-03 13:55
E46 manau patvariausia ir paprasciausia vaziuokle. na palyginkim: pas e46 prieki stovi 4 sarnyrai ir 2 salemblokai- viso 2 SAKES, gale tik kruva salembloku. Pas e39 prieki gana panasei: 4 sarnyrai ir 4 salemblokai- viso 4 SVIRTYS, o gale dar 4 SVIRTYS su 4 sarnyrais ir 4 salemblokais, plius dar kruva salembloku.. realiai ziurint, didziausia kainu skirtuma ir sudaro e39 gale stovincios 4 svirtys.. cia taip abstrakciai nesuprantamai parasiau, bet gal esme suprasit nu o c5 tai gale nieko nera skaityk, o prieki tai 8 sarnyrai su salemblokais, visi svirciu tipo.
Your message |
|