bmw 325 kas galit pasakyti

Created by assas 2012-02-28
3586 / 0
2012-02-28 15:57
http://www.autogidas.lt/bmw-325-e30-coupe-1991-0123149779.html galit atsakyti jaunimas tikriausiai kodel jus tuos bmw vertinate kur nuorodoje yra ir kodel tokius litus mokate
2012-02-28 16:19
butent sytas variantas. galingas greitas auto.megejiskam driftui pats tas. e30 ant lietuvos mazai tvarkingu belike.dazniausiai siam modeliui prijauncentys perka juos ir atkelineja naujam givenimui.
3586 / 0
2012-02-28 17:21
2012-02-28 16:19 wrote: butent sytas variantas. galingas greitas auto.megejiskam driftui pats tas. e30 ant lietuvos mazai tvarkingu belike.dazniausiai siam modeliui prijauncentys perka juos ir atkelineja naujam givenimui.
bet yra galingesniu taaipat jau clasic virtusiu masinu ir tikrai drift tinkanciu na as buvau kazkada pacanas taipat turejau toky ne viena ir buvom ydeje matoras 3.5L mechan y 90m cupa huligana bet vistiek manes niekiek nesuzavejo bet ko taip kitus veza sitie modeliai nesuprantu vistiek.
2012-02-28 17:36
nu paminek galinga kita varianta tinkanti driftui. ne bmw ir ne turbo.
3586 / 0
2012-02-28 17:44
http://www.autogidas.lt/chevrolet-camaro-coupe-1985-0122907209.html
3586 / 0
2012-02-28 17:44
http://www.autogidas.lt/chevrolet-camaro-coupe-1998-0121709245.html
3586 / 0
2012-02-28 17:46
prasau ir dar daug kitu varijantu
2012-02-28 17:48
Ydomu kaip jaunimui neturinciam daug litu islaikyti tuos camaro ir dar is kur detaliu jiems gauti
2012-02-28 17:53
2012-02-28 17:46 assas wrote: prasau ir dar daug kitu varijantu
matei lietuvoje su tokeis modeleis drifto cempionate?
3586 / 0
2012-02-28 17:58
2012-02-28 17:46 assas wrote: prasau ir dar daug kitu varijantu
2012-02-28 17:53 wrote: matei lietuvoje su tokeis modeleis drifto cempionate?
tu prasei pavyzdziu as tau pateikiau o tu lietuvoj skaitai rimta kur drifta as net nelyginu pavyzdziui prie rusus ar kokius vokiecius va ten drift
3586 / 0
2012-02-28 18:00
2012-02-28 17:48 wrote: Ydomu kaip jaunimui neturinciam daug litu islaikyti tuos camaro ir dar is kur detaliu jiems gauti :lol:
tam yra internetas ir amerikos gamyklos jei ka.tad cia as ant greicio y soviau bet kaip sakiau dar yra begale auto tinkanciu driftt ir tikrai geresniu dar uz sious.bet kur su kazkokiu huliganu atvaziuoja ir kur su tarkim tuo camaru tai nera ka cia ir lygint
3586 / 0
2012-02-28 18:02
wrote: ..
pvz kokiu esi americonu nudevejas kad taip kalbi ir europai tikrai dar reikia is amerikonu pasimokyti daryti jei ka auto
2012-02-28 18:02
2012-02-28 17:46 assas wrote: prasau ir dar daug kitu varijantu
2012-02-28 17:53 wrote: matei lietuvoje su tokeis modeleis drifto cempionate?
2012-02-28 17:58 assas wrote: tu prasei pavyzdziu as tau pateikiau o tu lietuvoj skaitai rimta kur drifta as net nelyginu pavyzdziui prie rusus ar kokius vokiecius va ten drift
camaro 3.8 variklis ir tik 151kw. cia vadinasi galingas? matei vokieciu rusu drifta?
3586 / 0
2012-02-28 18:04
2012-02-28 17:53 wrote: matei lietuvoje su tokeis modeleis drifto cempionate?
2012-02-28 17:58 assas wrote: tu prasei pavyzdziu as tau pateikiau o tu lietuvoj skaitai rimta kur drifta as net nelyginu pavyzdziui prie rusus ar kokius vokiecius va ten drift
2012-02-28 18:02 wrote: camaro 3.8 variklis ir tik 151kw. cia vadinasi galingas? matei vokieciu rusu drifta?
taip maciau taipat ir jav ir kitu saliu.cia tokius gali kw sukelti kad tu neysivaizduoji is to matoro
2012-02-28 18:07
2012-02-28 17:48 wrote: Ydomu kaip jaunimui neturinciam daug litu islaikyti tuos camaro ir dar is kur detaliu jiems gauti :lol:
2012-02-28 18:00 assas wrote: tam yra internetas ir amerikos gamyklos jei ka.tad cia as ant greicio y soviau bet kaip sakiau dar yra begale auto tinkanciu driftt ir tikrai geresniu dar uz sious.bet kur su kazkokiu huliganu atvaziuoja ir kur su tarkim tuo camaru tai nera ka cia ir lygint
Tai per interneta tai aisku galima usisakyt, parsisiust detales, bet viskas kainuoja, ar taip, ar taip to camaro brangesnes detales uz bmw ir plius dar siuntimas is kitu saliu. Kas litu turi tai jo sutinku su tavim, bet ce lietuvoj visi nori kuo pigiau viska, tai ir sakau kad nelabai tinka ta camaro..
2012-02-28 18:07
2012-02-28 17:58 assas wrote: tu prasei pavyzdziu as tau pateikiau o tu lietuvoj skaitai rimta kur drifta as net nelyginu pavyzdziui prie rusus ar kokius vokiecius va ten drift
2012-02-28 18:02 wrote: camaro 3.8 variklis ir tik 151kw. cia vadinasi galingas? matei vokieciu rusu drifta?
2012-02-28 18:04 assas wrote: taip maciau taipat ir jav ir kitu saliu.cia tokius gali kw sukelti kad tu neysivaizduoji is to matoro
o bmw nereike nieko kelt. dedi m-poweri ir sluoji.
3586 / 0
2012-02-28 18:12
2012-02-28 17:48 wrote: Ydomu kaip jaunimui neturinciam daug litu islaikyti tuos camaro ir dar is kur detaliu jiems gauti :lol:
2012-02-28 18:00 assas wrote: tam yra internetas ir amerikos gamyklos jei ka.tad cia as ant greicio y soviau bet kaip sakiau dar yra begale auto tinkanciu driftt ir tikrai geresniu dar uz sious.bet kur su kazkokiu huliganu atvaziuoja ir kur su tarkim tuo camaru tai nera ka cia ir lygint
2012-02-28 18:07 wrote: Tai per interneta tai aisku galima usisakyt, parsisiust detales, bet viskas kainuoja, ar taip, ar taip to camaro brangesnes detales uz bmw ir plius dar siuntimas is kitu saliu. Kas litu turi tai jo sutinku su tavim, bet ce lietuvoj visi nori kuo pigiau viska, tai ir sakau kad nelabai tinka ta camaro..
tai todel ir nera musu driftininkams lietuviams ko lygintis su kitoms salims nes kas pigu tas nekokybiska manau ta pats supranti.tuo labiau kad ar ralio ar kito auto sport kainuoja didelius litus
2012-02-28 18:15
2012-02-28 18:00 assas wrote: tam yra internetas ir amerikos gamyklos jei ka.tad cia as ant greicio y soviau bet kaip sakiau dar yra begale auto tinkanciu driftt ir tikrai geresniu dar uz sious.bet kur su kazkokiu huliganu atvaziuoja ir kur su tarkim tuo camaru tai nera ka cia ir lygint
2012-02-28 18:07 wrote: Tai per interneta tai aisku galima usisakyt, parsisiust detales, bet viskas kainuoja, ar taip, ar taip to camaro brangesnes detales uz bmw ir plius dar siuntimas is kitu saliu. Kas litu turi tai jo sutinku su tavim, bet ce lietuvoj visi nori kuo pigiau viska, tai ir sakau kad nelabai tinka ta camaro..
2012-02-28 18:12 assas wrote: tai todel ir nera musu driftininkams lietuviams ko lygintis su kitoms salims nes kas pigu tas nekokybiska manau ta pats supranti.tuo labiau kad ar ralio ar kito auto sport kainuoja didelius litus
Na tu klausiai kodel jaunimui butent tie bmw modeliai patinka, tai kaip ir atsakiau, gerai atrodo, pakankamai gerai eina ir pigus islaikymas, apie drifta tai ce jau kita tema..
3586 / 0
2012-02-28 18:15
2012-02-28 18:02 wrote: camaro 3.8 variklis ir tik 151kw. cia vadinasi galingas? matei vokieciu rusu drifta?
2012-02-28 18:04 assas wrote: taip maciau taipat ir jav ir kitu saliu.cia tokius gali kw sukelti kad tu neysivaizduoji is to matoro
2012-02-28 18:07 wrote: o bmw nereike nieko kelt. dedi m-poweri ir sluoji.
na M-powerio tai neatsakysiu kiek geriau eina su juo ir kiek ten susikelia arkliuku.bet kaip sakau kas pigu tas geros kokybes neisgaus nes masina paruosti reikia kiekvienam sportui kuo daugiau y auto ydesi tuo didesniu rezultatu pasieksi aisku dar prikaluso kas vaira suks tai auto
3586 / 0
2012-02-28 18:17
2012-02-28 18:07 wrote: Tai per interneta tai aisku galima usisakyt, parsisiust detales, bet viskas kainuoja, ar taip, ar taip to camaro brangesnes detales uz bmw ir plius dar siuntimas is kitu saliu. Kas litu turi tai jo sutinku su tavim, bet ce lietuvoj visi nori kuo pigiau viska, tai ir sakau kad nelabai tinka ta camaro..
2012-02-28 18:12 assas wrote: tai todel ir nera musu driftininkams lietuviams ko lygintis su kitoms salims nes kas pigu tas nekokybiska manau ta pats supranti.tuo labiau kad ar ralio ar kito auto sport kainuoja didelius litus
2012-02-28 18:15 wrote: Na tu klausiai kodel jaunimui butent tie bmw modeliai patinka, tai kaip ir atsakiau, gerai atrodo, pakankamai gerai eina ir pigus islaikymas, apie drifta tai ce jau kita tema..
na taip.bet vistiek tarkim ne uz kokia clasic moketi o uz paprasta huligana jei jis tvarkingas as nemokeciau tu 4000lt fanams gal kitaip atrodo visai tai
2012-02-28 18:19
2012-02-28 18:07 wrote: Tai per interneta tai aisku galima usisakyt, parsisiust detales, bet viskas kainuoja, ar taip, ar taip to camaro brangesnes detales uz bmw ir plius dar siuntimas is kitu saliu. Kas litu turi tai jo sutinku su tavim, bet ce lietuvoj visi nori kuo pigiau viska, tai ir sakau kad nelabai tinka ta camaro..
2012-02-28 18:12 assas wrote: tai todel ir nera musu driftininkams lietuviams ko lygintis su kitoms salims nes kas pigu tas nekokybiska manau ta pats supranti.tuo labiau kad ar ralio ar kito auto sport kainuoja didelius litus
2012-02-28 18:15 wrote: Na tu klausiai kodel jaunimui butent tie bmw modeliai patinka, tai kaip ir atsakiau, gerai atrodo, pakankamai gerai eina ir pigus islaikymas, apie drifta tai ce jau kita tema..
tapati minejau.
2012-02-28 18:34
2012-02-28 18:12 assas wrote: tai todel ir nera musu driftininkams lietuviams ko lygintis su kitoms salims nes kas pigu tas nekokybiska manau ta pats supranti.tuo labiau kad ar ralio ar kito auto sport kainuoja didelius litus
2012-02-28 18:15 wrote: Na tu klausiai kodel jaunimui butent tie bmw modeliai patinka, tai kaip ir atsakiau, gerai atrodo, pakankamai gerai eina ir pigus islaikymas, apie drifta tai ce jau kita tema..
2012-02-28 18:19 wrote: tapati minejau.
daug greiciau ir pigiau bmw ar tai koki nisana paruost driftui, nei amerikona, pigiau nereiskia, kad dedamos nekokybiskos dalys, pigiau reiskai, kad yra didelis daliu pasirinkimas, greitas ju gavimas, galimybe pritaikiti nuo kitu bmw modeliu dalis, jai japonai renkasi irgi bmw driftui, tai manau viska pasako
3586 / 0
2012-02-28 18:42
2012-02-28 18:15 wrote: Na tu klausiai kodel jaunimui butent tie bmw modeliai patinka, tai kaip ir atsakiau, gerai atrodo, pakankamai gerai eina ir pigus islaikymas, apie drifta tai ce jau kita tema..
2012-02-28 18:19 wrote: tapati minejau.
2012-02-28 18:34 wrote: daug greiciau ir pigiau bmw ar tai koki nisana paruost driftui, nei amerikona, pigiau nereiskia, kad dedamos nekokybiskos dalys, pigiau reiskai, kad yra didelis daliu pasirinkimas, greitas ju gavimas, galimybe pritaikiti nuo kitu bmw modeliu dalis, jai japonai renkasi irgi bmw driftui, tai manau viska pasako :thumbup:
na japonai ima ir amerikonus taipat tam nors patys turi tikrai neprastu auto tam kaip supra ten gyva zvery gali padaryti.bet pvz esi mates europines gamyklos kokios masinos kur kalant isvietos priekis kyla?
2012-02-28 18:45
2012-02-28 15:57 assas wrote: http://www.autogidas.lt/bmw-325-e30-coupe-1991-0123149779.html galit atsakyti jaunimas tikriausiai kodel jus tuos bmw vertinate kur nuorodoje yra ir kodel tokius litus mokate
Eina nx, atsidariau nuoroda pacia pirma ir pats nepatikejau, cia mano buves huliganas pries 3m pan.. O atsakymas i assas klausima pati pirma (nes toliau matau i pievas nugrybavot..) 87-92m huliganas, ypac 2dur., pageidautina juodas, yra klasika, masina su potencialu, labai greit, gan nebrangiai, gali ja perdaryti ir prisitaikyti pagal save ko tau reikia is masinos, kai jin buvo pas mane padariau kebulo darbus+ styling, aparatura sumeciau, ledine pakaba ir motora (tada buvo 1.6), viskas perkeista kas imanoma (visi darbai su detalem ~3500lt), zadejau det 2.5 125kw, bet isigijes zmogus ziuriu "plyta" idejo, nu nzn, gal ir px.. Ir aplamai nx pirkt brangesnes ir naujesnes masinas, jei uz apie 2000lt iseina neblogas e30, ir sukisus i ji panasiai tiek pat litu salia 10m naujesnes masinos jis zymiai geriau ziurisi, ir valdosi (nu cia jau ziurint koks esi soferis.. ) Sena foto kai jis buvo pas mane radau (kas parasyta komentaruose yra teisybe, keiciau priekini stikla i nauja ir spyruokles, dar daug visko..)
2012-02-28 18:48
2012-02-28 18:19 wrote: tapati minejau.
2012-02-28 18:34 wrote: daug greiciau ir pigiau bmw ar tai koki nisana paruost driftui, nei amerikona, pigiau nereiskia, kad dedamos nekokybiskos dalys, pigiau reiskai, kad yra didelis daliu pasirinkimas, greitas ju gavimas, galimybe pritaikiti nuo kitu bmw modeliu dalis, jai japonai renkasi irgi bmw driftui, tai manau viska pasako :thumbup:
2012-02-28 18:42 assas wrote: na japonai ima ir amerikonus taipat tam nors patys turi tikrai neprastu auto tam kaip supra ten gyva zvery gali padaryti.bet pvz esi mates europines gamyklos kokios masinos kur kalant isvietos priekis kyla?
na bet tikrai jis kyla ne del to, kad amerikonas :)
2012-02-28 19:16
2012-02-28 18:19 wrote: tapati minejau.
2012-02-28 18:34 wrote: daug greiciau ir pigiau bmw ar tai koki nisana paruost driftui, nei amerikona, pigiau nereiskia, kad dedamos nekokybiskos dalys, pigiau reiskai, kad yra didelis daliu pasirinkimas, greitas ju gavimas, galimybe pritaikiti nuo kitu bmw modeliu dalis, jai japonai renkasi irgi bmw driftui, tai manau viska pasako :thumbup:
2012-02-28 18:42 assas wrote: na japonai ima ir amerikonus taipat tam nors patys turi tikrai neprastu auto tam kaip supra ten gyva zvery gali padaryti.bet pvz esi mates europines gamyklos kokios masinos kur kalant isvietos priekis kyla?
europa bent sugeba svori paskirstyt normaliai o amerikonam px bile priekis kyla, sukibimo nulis, padangas pakure ir jau dievai ane:D
2012-02-28 19:22
2012-02-28 18:34 wrote: daug greiciau ir pigiau bmw ar tai koki nisana paruost driftui, nei amerikona, pigiau nereiskia, kad dedamos nekokybiskos dalys, pigiau reiskai, kad yra didelis daliu pasirinkimas, greitas ju gavimas, galimybe pritaikiti nuo kitu bmw modeliu dalis, jai japonai renkasi irgi bmw driftui, tai manau viska pasako :thumbup:
2012-02-28 18:42 assas wrote: na japonai ima ir amerikonus taipat tam nors patys turi tikrai neprastu auto tam kaip supra ten gyva zvery gali padaryti.bet pvz esi mates europines gamyklos kokios masinos kur kalant isvietos priekis kyla?
2012-02-28 19:16 wrote: europa bent sugeba svori paskirstyt normaliai:thumbup: o amerikonam px bile priekis kyla, sukibimo nulis, padangas pakure ir jau dievai ane:D
siaip tai mase priekyje amerikonu.. ir jei jau kyla priekis, tai sukibimo sociai
2012-02-28 19:31
2012-02-28 18:42 assas wrote: na japonai ima ir amerikonus taipat tam nors patys turi tikrai neprastu auto tam kaip supra ten gyva zvery gali padaryti.bet pvz esi mates europines gamyklos kokios masinos kur kalant isvietos priekis kyla?
2012-02-28 19:16 wrote: europa bent sugeba svori paskirstyt normaliai:thumbup: o amerikonam px bile priekis kyla, sukibimo nulis, padangas pakure ir jau dievai ane:D
2012-02-28 19:22 wrote: siaip tai mase priekyje amerikonu.. ir jei jau kyla priekis, tai sukibimo sociai
kai priekis kyla tai ir arkliu sociai bei padangos kaip traktoriaus:D
3586 / 0
2012-02-28 19:37
2012-02-28 15:57 assas wrote: http://www.autogidas.lt/bmw-325-e30-coupe-1991-0123149779.html galit atsakyti jaunimas tikriausiai kodel jus tuos bmw vertinate kur nuorodoje yra ir kodel tokius litus mokate
2012-02-28 18:45 wrote: Eina nx, atsidariau nuoroda pacia pirma ir pats nepatikejau, cia mano buves huliganas pries 3m pan.. O atsakymas i assas klausima pati pirma (nes toliau matau i pievas nugrybavot..) 87-92m huliganas, ypac 2dur., pageidautina juodas, yra klasika, masina su potencialu, labai greit, gan nebrangiai, gali ja perdaryti ir prisitaikyti pagal save ko tau reikia is masinos, kai jin buvo pas mane padariau kebulo darbus+ styling, aparatura sumeciau, ledine pakaba ir motora (tada buvo 1.6), viskas perkeista kas imanoma (visi darbai su detalem ~3500lt), zadejau det 2.5 125kw, bet isigijes zmogus ziuriu "plyta" idejo, nu nzn, gal ir px.. :smilewink: Ir aplamai nx pirkt brangesnes ir naujesnes masinas, jei uz apie 2000lt iseina neblogas e30, ir sukisus i ji panasiai tiek pat litu salia 10m naujesnes masinos jis zymiai geriau ziurisi, ir valdosi (nu cia jau ziurint koks esi soferis..:lol: ) Sena foto kai jis buvo pas mane radau (kas parasyta komentaruose yra teisybe, keiciau priekini stikla i nauja ir spyruokles, dar daug visko..)
bet cia jis 4000lt nori imtum tu atgal uz tokia kaina
2012-02-28 19:38
2012-02-28 17:44 assas wrote: http://www.autogidas.lt/chevrolet-camaro-coupe-1998-0121709245.html
pabandyk pirma su tais 3.8L driftinti tada kalbek.. jis vos juda su tais 200 arkliu.. mechanine dar dar, bet jos gana retos su mechaninem. Z28 tai kita kalba, bet jas driftui irgi retai naudoja, jos tiesiog per sunkios tam ir variklio sukiu diapozonas ganetinai zemas.

o tas 3.8 variklis isvis juokingas.. minivenu variklis.. vienintelis rimtesnis aparatas su juo yra bonneville paskutinis su kompresorium, bet jis priekiu varomas.
3586 / 0
2012-02-28 19:39
2012-02-28 18:34 wrote: daug greiciau ir pigiau bmw ar tai koki nisana paruost driftui, nei amerikona, pigiau nereiskia, kad dedamos nekokybiskos dalys, pigiau reiskai, kad yra didelis daliu pasirinkimas, greitas ju gavimas, galimybe pritaikiti nuo kitu bmw modeliu dalis, jai japonai renkasi irgi bmw driftui, tai manau viska pasako :thumbup:
2012-02-28 18:42 assas wrote: na japonai ima ir amerikonus taipat tam nors patys turi tikrai neprastu auto tam kaip supra ten gyva zvery gali padaryti.bet pvz esi mates europines gamyklos kokios masinos kur kalant isvietos priekis kyla?
2012-02-28 19:16 wrote: europa bent sugeba svori paskirstyt normaliai:thumbup: o amerikonam px bile priekis kyla, sukibimo nulis, padangas pakure ir jau dievai ane:D
ratu base gerai sudestyta yra americono taiva todel kyla nes arkliu pakanka tikrai po kapotu ko nesugebejo tarkim vokietis padaryti nors ir su 6.L kokiu bmw tad matorus tikrai europai reiketu pasimokyti daryti
3586 / 0
2012-02-28 19:40
2012-02-28 17:44 assas wrote: http://www.autogidas.lt/chevrolet-camaro-coupe-1998-0121709245.html
2012-02-28 19:38 wrote: pabandyk pirma su tais 3.8L driftinti tada kalbek.. jis vos juda su tais 200 arkliu.. mechanine dar dar, bet jos gana retos su mechaninem. Z28 tai kita kalba, bet jas driftui irgi retai naudoja, jos tiesiog per sunkios tam ir variklio sukiu diapozonas ganetinai zemas.

o tas 3.8 variklis isvis juokingas.. minivenu variklis.. vienintelis rimtesnis aparatas su juo yra bonneville paskutinis su kompresorium, bet jis priekiu varomas.
as kaip pvz ymeciau pirma ka rades ydetum technologijos suktu tuos ratus tikrai neprastai
2012-02-28 19:41
2012-02-28 18:02 wrote: camaro 3.8 variklis ir tik 151kw. cia vadinasi galingas? matei vokieciu rusu drifta?
2012-02-28 18:04 assas wrote: taip maciau taipat ir jav ir kitu saliu.cia tokius gali kw sukelti kad tu neysivaizduoji is to matoro
2012-02-28 18:07 wrote: o bmw nereike nieko kelt. dedi m-poweri ir sluoji.
jei nereikia nieko kelti reiskia tavo standartai zemi
2012-02-28 19:42
2012-02-28 17:44 assas wrote: http://www.autogidas.lt/chevrolet-camaro-coupe-1998-0121709245.html
2012-02-28 19:38 wrote: pabandyk pirma su tais 3.8L driftinti tada kalbek.. jis vos juda su tais 200 arkliu.. mechanine dar dar, bet jos gana retos su mechaninem. Z28 tai kita kalba, bet jas driftui irgi retai naudoja, jos tiesiog per sunkios tam ir variklio sukiu diapozonas ganetinai zemas.

o tas 3.8 variklis isvis juokingas.. minivenu variklis.. vienintelis rimtesnis aparatas su juo yra bonneville paskutinis su kompresorium, bet jis priekiu varomas.
2012-02-28 19:40 assas wrote: as kaip pvz ymeciau pirma ka rades ydetum technologijos suktu tuos ratus tikrai neprastai
swappas 3.8 S/C manau padetu, nes tas bonneville kasa ratus labai lengvai.. net su automatu
2012-02-28 19:44
2012-02-28 18:42 assas wrote: na japonai ima ir amerikonus taipat tam nors patys turi tikrai neprastu auto tam kaip supra ten gyva zvery gali padaryti.bet pvz esi mates europines gamyklos kokios masinos kur kalant isvietos priekis kyla?
2012-02-28 19:16 wrote: europa bent sugeba svori paskirstyt normaliai:thumbup: o amerikonam px bile priekis kyla, sukibimo nulis, padangas pakure ir jau dievai ane:D
2012-02-28 19:39 assas wrote: ratu base gerai sudestyta yra americono taiva todel kyla nes arkliu pakanka tikrai po kapotu ko nesugebejo tarkim vokietis padaryti nors ir su 6.L kokiu bmw tad matorus tikrai europai reiketu pasimokyti daryti
dragines padangos ir arkliai koks cia dar bazes sudestymas:D isvis amerkonai letapedziai, litru dachuja o naudos nichuja.
3586 / 0
2012-02-28 19:44
2012-02-28 19:38 wrote: pabandyk pirma su tais 3.8L driftinti tada kalbek.. jis vos juda su tais 200 arkliu.. mechanine dar dar, bet jos gana retos su mechaninem. Z28 tai kita kalba, bet jas driftui irgi retai naudoja, jos tiesiog per sunkios tam ir variklio sukiu diapozonas ganetinai zemas.

o tas 3.8 variklis isvis juokingas.. minivenu variklis.. vienintelis rimtesnis aparatas su juo yra bonneville paskutinis su kompresorium, bet jis priekiu varomas.
2012-02-28 19:40 assas wrote: as kaip pvz ymeciau pirma ka rades ydetum technologijos suktu tuos ratus tikrai neprastai
2012-02-28 19:42 wrote: swappas 3.8 S/C manau padetu, nes tas bonneville kasa ratus labai lengvai.. net su automatu
amerikona dezes kitokios ar ne per letai ta pagreiti jos paima ar klystu
2012-02-28 19:44
2012-02-28 15:57 assas wrote: http://www.autogidas.lt/bmw-325-e30-coupe-1991-0123149779.html galit atsakyti jaunimas tikriausiai kodel jus tuos bmw vertinate kur nuorodoje yra ir kodel tokius litus mokate
2012-02-28 18:45 wrote: Eina nx, atsidariau nuoroda pacia pirma ir pats nepatikejau, cia mano buves huliganas pries 3m pan.. O atsakymas i assas klausima pati pirma (nes toliau matau i pievas nugrybavot..) 87-92m huliganas, ypac 2dur., pageidautina juodas, yra klasika, masina su potencialu, labai greit, gan nebrangiai, gali ja perdaryti ir prisitaikyti pagal save ko tau reikia is masinos, kai jin buvo pas mane padariau kebulo darbus+ styling, aparatura sumeciau, ledine pakaba ir motora (tada buvo 1.6), viskas perkeista kas imanoma (visi darbai su detalem ~3500lt), zadejau det 2.5 125kw, bet isigijes zmogus ziuriu "plyta" idejo, nu nzn, gal ir px.. :smilewink: Ir aplamai nx pirkt brangesnes ir naujesnes masinas, jei uz apie 2000lt iseina neblogas e30, ir sukisus i ji panasiai tiek pat litu salia 10m naujesnes masinos jis zymiai geriau ziurisi, ir valdosi (nu cia jau ziurint koks esi soferis..:lol: ) Sena foto kai jis buvo pas mane radau (kas parasyta komentaruose yra teisybe, keiciau priekini stikla i nauja ir spyruokles, dar daug visko..)
2012-02-28 19:37 assas wrote: bet cia jis 4000lt nori imtum tu atgal uz tokia kaina
Isitikines, apsiziurejes kad 2.5 swapp idetas teisingai, pasirinktas geras donoras, su kompresija ir tepalais neapsisikes, kaip perdarytas kardanas ir pagalves, visi kiti melaciai, kaip vaziuoja butent sita varianta imciau atgal kad ir uz 5000lt jei dar domintu e30, dabar negaliu, nes perejau prie sx..
2012-02-28 19:46
butu dar su gerom dujom tai paliubomu imciau
2012-02-28 19:46
2012-02-28 19:16 wrote: europa bent sugeba svori paskirstyt normaliai:thumbup: o amerikonam px bile priekis kyla, sukibimo nulis, padangas pakure ir jau dievai ane:D
2012-02-28 19:39 assas wrote: ratu base gerai sudestyta yra americono taiva todel kyla nes arkliu pakanka tikrai po kapotu ko nesugebejo tarkim vokietis padaryti nors ir su 6.L kokiu bmw tad matorus tikrai europai reiketu pasimokyti daryti
2012-02-28 19:44 wrote: dragines padangos ir arkliai koks cia dar bazes sudestymas:D isvis amerkonai letapedziai, litru dachuja o naudos nichuja.
daug isbandes?
2012-02-28 19:50
2012-02-28 15:57 assas wrote: http://www.autogidas.lt/bmw-325-e30-coupe-1991-0123149779.html galit atsakyti jaunimas tikriausiai kodel jus tuos bmw vertinate kur nuorodoje yra ir kodel tokius litus mokate
2012-02-28 18:45 wrote: Eina nx, atsidariau nuoroda pacia pirma ir pats nepatikejau, cia mano buves huliganas pries 3m pan.. O atsakymas i assas klausima pati pirma (nes toliau matau i pievas nugrybavot..) 87-92m huliganas, ypac 2dur., pageidautina juodas, yra klasika, masina su potencialu, labai greit, gan nebrangiai, gali ja perdaryti ir prisitaikyti pagal save ko tau reikia is masinos, kai jin buvo pas mane padariau kebulo darbus+ styling, aparatura sumeciau, ledine pakaba ir motora (tada buvo 1.6), viskas perkeista kas imanoma (visi darbai su detalem ~3500lt), zadejau det 2.5 125kw, bet isigijes zmogus ziuriu "plyta" idejo, nu nzn, gal ir px.. :smilewink: Ir aplamai nx pirkt brangesnes ir naujesnes masinas, jei uz apie 2000lt iseina neblogas e30, ir sukisus i ji panasiai tiek pat litu salia 10m naujesnes masinos jis zymiai geriau ziurisi, ir valdosi (nu cia jau ziurint koks esi soferis..:lol: ) Sena foto kai jis buvo pas mane radau (kas parasyta komentaruose yra teisybe, keiciau priekini stikla i nauja ir spyruokles, dar daug visko..)
Šiaip tai čia "chuliganas" arba "chuligankė", iš to išsivystė ir "pacanas" arba "pacukas", realiai jie skirstomi į siaurastopius ir plačiastopius...
2012-02-28 19:51
2012-02-28 15:57 assas wrote: http://www.autogidas.lt/bmw-325-e30-coupe-1991-0123149779.html galit atsakyti jaunimas tikriausiai kodel jus tuos bmw vertinate kur nuorodoje yra ir kodel tokius litus mokate
2012-02-28 18:45 wrote: Eina nx, atsidariau nuoroda pacia pirma ir pats nepatikejau, cia mano buves huliganas pries 3m pan.. O atsakymas i assas klausima pati pirma (nes toliau matau i pievas nugrybavot..) 87-92m huliganas, ypac 2dur., pageidautina juodas, yra klasika, masina su potencialu, labai greit, gan nebrangiai, gali ja perdaryti ir prisitaikyti pagal save ko tau reikia is masinos, kai jin buvo pas mane padariau kebulo darbus+ styling, aparatura sumeciau, ledine pakaba ir motora (tada buvo 1.6), viskas perkeista kas imanoma (visi darbai su detalem ~3500lt), zadejau det 2.5 125kw, bet isigijes zmogus ziuriu "plyta" idejo, nu nzn, gal ir px.. :smilewink: Ir aplamai nx pirkt brangesnes ir naujesnes masinas, jei uz apie 2000lt iseina neblogas e30, ir sukisus i ji panasiai tiek pat litu salia 10m naujesnes masinos jis zymiai geriau ziurisi, ir valdosi (nu cia jau ziurint koks esi soferis..:lol: ) Sena foto kai jis buvo pas mane radau (kas parasyta komentaruose yra teisybe, keiciau priekini stikla i nauja ir spyruokles, dar daug visko..)
2012-02-28 19:50 wrote: Šiaip tai čia "chuliganas" arba "chuligankė", iš to išsivystė ir "pacanas" arba "pacukas", realiai jie skirstomi į siaurastopius ir plačiastopius... :thumbup:
Dekui kad priminei zinove..
2012-02-28 19:53
2012-02-28 19:39 assas wrote: ratu base gerai sudestyta yra americono taiva todel kyla nes arkliu pakanka tikrai po kapotu ko nesugebejo tarkim vokietis padaryti nors ir su 6.L kokiu bmw tad matorus tikrai europai reiketu pasimokyti daryti
2012-02-28 19:44 wrote: dragines padangos ir arkliai koks cia dar bazes sudestymas:D isvis amerkonai letapedziai, litru dachuja o naudos nichuja.
2012-02-28 19:46 wrote: daug isbandes?
nereik nei bandyt.
2012-02-28 19:55
2012-02-28 19:44 wrote: dragines padangos ir arkliai koks cia dar bazes sudestymas:D isvis amerkonai letapedziai, litru dachuja o naudos nichuja.
2012-02-28 19:46 wrote: daug isbandes?
2012-02-28 19:53 wrote: nereik nei bandyt.
Na, benzininės ne man
2012-02-28 19:56
2012-02-28 19:40 assas wrote: as kaip pvz ymeciau pirma ka rades ydetum technologijos suktu tuos ratus tikrai neprastai
2012-02-28 19:42 wrote: swappas 3.8 S/C manau padetu, nes tas bonneville kasa ratus labai lengvai.. net su automatu
2012-02-28 19:44 assas wrote: amerikona dezes kitokios ar ne per letai ta pagreiti jos paima ar klystu
visokiu buna ir nevisi amerikonai vienodi. Cobalt SS ar Neon SRT4 tai nenusileidzia japonu mazom turbinem masinom. kalbant apie Muscle tai jie skirti lipinti prie sedyniu del to ju sukimo momentas aukstas prie zemu, po to jis mazeja, tai begiai ir isdestyti taip, kad isnaudotu zemas ir vidutines apsukas. renka greiti jie padoriai.
2012-02-28 19:57
2012-02-28 19:44 wrote: dragines padangos ir arkliai koks cia dar bazes sudestymas:D isvis amerkonai letapedziai, litru dachuja o naudos nichuja.
2012-02-28 19:46 wrote: daug isbandes?
2012-02-28 19:53 wrote: nereik nei bandyt.
kaip tu gali sakyti, kad tolko nichuja jei nebandes?
3586 / 0
2012-02-28 20:02
2012-02-28 19:42 wrote: swappas 3.8 S/C manau padetu, nes tas bonneville kasa ratus labai lengvai.. net su automatu
2012-02-28 19:44 assas wrote: amerikona dezes kitokios ar ne per letai ta pagreiti jos paima ar klystu
2012-02-28 19:56 wrote: visokiu buna ir nevisi amerikonai vienodi. Cobalt SS ar Neon SRT4 tai nenusileidzia japonu mazom turbinem masinom. kalbant apie Muscle tai jie skirti lipinti prie sedyniu del to ju sukimo momentas aukstas prie zemu, po to jis mazeja, tai begiai ir isdestyti taip, kad isnaudotu zemas ir vidutines apsukas. renka greiti jie padoriai.
aisku
2012-02-28 20:02
2012-02-28 19:46 wrote: butu dar su gerom dujom tai paliubomu imciau
Geriau be duju paliubomu.. -Kitas vaziavimas, seni bmw'ai nepernesa duju..
3586 / 0
2012-02-28 20:05
2012-02-28 18:45 wrote: Eina nx, atsidariau nuoroda pacia pirma ir pats nepatikejau, cia mano buves huliganas pries 3m pan.. O atsakymas i assas klausima pati pirma (nes toliau matau i pievas nugrybavot..) 87-92m huliganas, ypac 2dur., pageidautina juodas, yra klasika, masina su potencialu, labai greit, gan nebrangiai, gali ja perdaryti ir prisitaikyti pagal save ko tau reikia is masinos, kai jin buvo pas mane padariau kebulo darbus+ styling, aparatura sumeciau, ledine pakaba ir motora (tada buvo 1.6), viskas perkeista kas imanoma (visi darbai su detalem ~3500lt), zadejau det 2.5 125kw, bet isigijes zmogus ziuriu "plyta" idejo, nu nzn, gal ir px.. :smilewink: Ir aplamai nx pirkt brangesnes ir naujesnes masinas, jei uz apie 2000lt iseina neblogas e30, ir sukisus i ji panasiai tiek pat litu salia 10m naujesnes masinos jis zymiai geriau ziurisi, ir valdosi (nu cia jau ziurint koks esi soferis..:lol: ) Sena foto kai jis buvo pas mane radau (kas parasyta komentaruose yra teisybe, keiciau priekini stikla i nauja ir spyruokles, dar daug visko..)
2012-02-28 19:37 assas wrote: bet cia jis 4000lt nori imtum tu atgal uz tokia kaina
2012-02-28 19:44 wrote: Isitikines, apsiziurejes kad 2.5 swapp idetas teisingai, pasirinktas geras donoras, su kompresija ir tepalais neapsisikes, kaip perdarytas kardanas ir pagalves, visi kiti melaciai, kaip vaziuoja butent sita varianta imciau atgal kad ir uz 5000lt jei dar domintu e30, dabar negaliu, nes perejau prie sx..
na cia gal jei esi jau labai jo didelis fanas bet as huliganu ne kiek nevertinu tai tik mano nuomone.nes sedi kaip kokiam ziguly konforto nulis na tik va kad traukos jau pas toky turetu buti su 2.5 sirdimi tai tik vienas pliusas
2012-02-28 20:10
jo, faktas, kad chuligankiu salonas moraliskai pasenes.

o kalbant apie komforta ar pribambasus, tai amerikonu muscle dazniausiai eina su minimalistiniais salonais. nesakau, kad jie nepatogus, tiesiog jei tave zavi MB ar BMW prabanga ir "kalnai" mygtuku - nepatariu pirkti Challangerio ar kazko panasaus, nes viduj pas juos minimaliai pribambasu. Beveik visuose taip. GTO gal kiek daugiau paskutinio, bet ir tai nestebuklai
2012-02-28 20:12
2012-02-28 15:57 assas wrote: http://www.autogidas.lt/bmw-325-e30-coupe-1991-0123149779.html galit atsakyti jaunimas tikriausiai kodel jus tuos bmw vertinate kur nuorodoje yra ir kodel tokius litus mokate
2012-02-28 18:45 wrote: Eina nx, atsidariau nuoroda pacia pirma ir pats nepatikejau, cia mano buves huliganas pries 3m pan.. O atsakymas i assas klausima pati pirma (nes toliau matau i pievas nugrybavot..) 87-92m huliganas, ypac 2dur., pageidautina juodas, yra klasika, masina su potencialu, labai greit, gan nebrangiai, gali ja perdaryti ir prisitaikyti pagal save ko tau reikia is masinos, kai jin buvo pas mane padariau kebulo darbus+ styling, aparatura sumeciau, ledine pakaba ir motora (tada buvo 1.6), viskas perkeista kas imanoma (visi darbai su detalem ~3500lt), zadejau det 2.5 125kw, bet isigijes zmogus ziuriu "plyta" idejo, nu nzn, gal ir px.. :smilewink: Ir aplamai nx pirkt brangesnes ir naujesnes masinas, jei uz apie 2000lt iseina neblogas e30, ir sukisus i ji panasiai tiek pat litu salia 10m naujesnes masinos jis zymiai geriau ziurisi, ir valdosi (nu cia jau ziurint koks esi soferis..:lol: ) Sena foto kai jis buvo pas mane radau (kas parasyta komentaruose yra teisybe, keiciau priekini stikla i nauja ir spyruokles, dar daug visko..)
teisingaj tu sakai veiksmautojau:) nera ko cia gincytis, wiswiena vajruoja kas kam patinka ir ka sugeba vairuoti

Your message