User
2013-04-07 12:14
Sveiki, noriu nusipirkti mašiną ir apsistojau ties šiais dviem variantais. Patarkit, kuris geriau (remontas, dalys, ekonomiškumas)? Būtų geriau, kad jei kas patartų arba vieną iš šių auto turėtų arba gerai nusimanytų apie juos
wagen
1829 / 0
2013-04-07 12:16
zmogau, pats biski apsispresk, nes tai pirmiausiai skirtingu klasiu auto
User
2013-04-07 12:20
As imciau e36, jau vien modelis kad ir pasenes bet tikrai grazesnis, jeigu tvarkinga turi, tai netgi ir dabar patraukia demesi, nes tvarkingu jau vienetai
Antra, tai td ar tds tikrai neimciau, nes remonto ir ekonomijos atzvilgiu yra brangus lyginus su bendzinu. Vietoj taves imciau 2.5l bendza, kad ir su dujom.
Antra, tai td ar tds tikrai neimciau, nes remonto ir ekonomijos atzvilgiu yra brangus lyginus su bendzinu. Vietoj taves imciau 2.5l bendza, kad ir su dujom.
User
2013-04-08 21:04
2013-04-07
12:14 wrote:
Sveiki, noriu nusipirkti mašiną ir apsistojau ties šiais dviem variantais. Patarkit, kuris geriau (remontas, dalys, ekonomiškumas)? Būtų geriau, kad jei kas patartų arba vieną iš šių auto turėtų arba gerai nusimanytų apie juos :)
Pats turi bmw 325 TDS Trauka labai gera kuro sanaudos normalios . Dazniausiai pasitaikantys defektai :
1.labai megsta bako siurblys sugesti jei bakas uzterstas pilnas siuksliu.
2.TDS ir TD Turbinos dazniausiai buna sudroztos jau link mirties tad perkant pasiziureti ties koliakorium ar tepalo nevaro ir ar asele nekliba labai i sonus o jei ir i didu judinant tai jai atejo laikas DEAD.
3.Nelaiko kapoto laikantys cilindriukai.
4.Megsta isplyst gale armortizatoriu vieta dazniausiai kaire puse kdl nezinau bet lengvai salinama pervirini ir laiko.
5.Didiausias ju minusas tai kuro siurblys jis sugenda nuo netinkamos preiziuros tai laiku nekeiciant kuro filtra kuriamia pilna mikro siuksliu ir panasiai, sudylantis plunziaris ar elektrine dalis bet jei resauruoji siurbli tai drasiai nuvaziuosi 200000km ir daugiau.
Isvada tokia kokia bepirksi masina nesvarbu audi bmw peugeot ar vw ir panasiai nezinai ka nupirksi atrodys normaliai tvarkinga pradesi vazineti ir griut prades nes mes lietuviai megstam masinas drosti tol kol viskas sudylaretas kuris keicia laiku susidevejusias dalis"Kalta ekonomika nieko minimali alga 800lt turi boba islaikyti, masina mokesciai ir t.t, , matos kai pabaiga stume masiniuka ir nori kaip uz gera.
Nuo tralo masinos geresnes bet ne visada gali nupirkti gera kartais buna ir lavonu cia laimes dalykas ta masina kitiem laiko kitiem ne kaip rpiziuri taip ir turi...
1.labai megsta bako siurblys sugesti jei bakas uzterstas pilnas siuksliu.
2.TDS ir TD Turbinos dazniausiai buna sudroztos jau link mirties tad perkant pasiziureti ties koliakorium ar tepalo nevaro ir ar asele nekliba labai i sonus o jei ir i didu judinant tai jai atejo laikas DEAD.
3.Nelaiko kapoto laikantys cilindriukai.
4.Megsta isplyst gale armortizatoriu vieta dazniausiai kaire puse kdl nezinau bet lengvai salinama pervirini ir laiko.
5.Didiausias ju minusas tai kuro siurblys jis sugenda nuo netinkamos preiziuros tai laiku nekeiciant kuro filtra kuriamia pilna mikro siuksliu ir panasiai, sudylantis plunziaris ar elektrine dalis bet jei resauruoji siurbli tai drasiai nuvaziuosi 200000km ir daugiau.
Isvada tokia kokia bepirksi masina nesvarbu audi bmw peugeot ar vw ir panasiai nezinai ka nupirksi atrodys normaliai tvarkinga pradesi vazineti ir griut prades nes mes lietuviai megstam masinas drosti tol kol viskas sudylaretas kuris keicia laiku susidevejusias dalis"Kalta ekonomika nieko minimali alga 800lt turi boba islaikyti, masina mokesciai ir t.t, , matos kai pabaiga stume masiniuka ir nori kaip uz gera.
Nuo tralo masinos geresnes bet ne visada gali nupirkti gera kartais buna ir lavonu cia laimes dalykas ta masina kitiem laiko kitiem ne kaip rpiziuri taip ir turi...
User
2013-04-09 16:00
2013-04-07
12:20 wrote:
As imciau e36, jau vien modelis kad ir pasenes bet tikrai grazesnis, jeigu tvarkinga turi, tai netgi ir dabar patraukia demesi, nes tvarkingu jau vienetai :thumbup:
Antra, tai td ar tds tikrai neimciau, nes remonto ir ekonomijos atzvilgiu yra brangus lyginus su bendzinu. Vietoj taves imciau 2.5l bendza, kad ir su dujom.
Antra, tai td ar tds tikrai neimciau, nes remonto ir ekonomijos atzvilgiu yra brangus lyginus su bendzinu. Vietoj taves imciau 2.5l bendza, kad ir su dujom.
Na taip, bet jeigu imsiu dyzeli, nuo tėvo dar biški nuvarvėtų kuro ir man
User
2013-04-09 16:02
2013-04-07
12:14 wrote:
Sveiki, noriu nusipirkti mašiną ir apsistojau ties šiais dviem variantais. Patarkit, kuris geriau (remontas, dalys, ekonomiškumas)? Būtų geriau, kad jei kas patartų arba vieną iš šių auto turėtų arba gerai nusimanytų apie juos :)
2013-04-08
21:04 wrote:
Pats turi bmw 325 TDS Trauka labai gera kuro sanaudos normalios . Dazniausiai pasitaikantys defektai :
1.labai megsta bako siurblys sugesti jei bakas uzterstas pilnas siuksliu.
2.TDS ir TD Turbinos dazniausiai buna sudroztos jau link mirties tad perkant pasiziureti ties koliakorium ar tepalo nevaro ir ar asele nekliba labai i sonus o jei ir i didu judinant tai jai atejo laikas DEAD.
3.Nelaiko kapoto laikantys cilindriukai.
4.Megsta isplyst gale armortizatoriu vieta dazniausiai kaire puse kdl nezinau bet lengvai salinama pervirini ir laiko.
5.Didiausias ju minusas tai kuro siurblys jis sugenda nuo netinkamos preiziuros tai laiku nekeiciant kuro filtra kuriamia pilna mikro siuksliu ir panasiai, sudylantis plunziaris ar elektrine dalis bet jei resauruoji siurbli tai drasiai nuvaziuosi 200000km ir daugiau.
Isvada tokia kokia bepirksi masina nesvarbu audi bmw peugeot ar vw ir panasiai nezinai ka nupirksi atrodys normaliai tvarkinga pradesi vazineti ir griut prades nes mes lietuviai megstam masinas drosti tol kol viskas sudylaretas kuris keicia laiku susidevejusias dalis"Kalta ekonomika nieko minimali alga 800lt turi boba islaikyti, masina mokesciai ir t.t, , matos kai pabaiga stume masiniuka ir nori kaip uz gera.
Nuo tralo masinos geresnes bet ne visada gali nupirkti gera kartais buna ir lavonu cia laimes dalykas ta masina kitiem laiko kitiem ne kaip rpiziuri taip ir turi...
1.labai megsta bako siurblys sugesti jei bakas uzterstas pilnas siuksliu.
2.TDS ir TD Turbinos dazniausiai buna sudroztos jau link mirties tad perkant pasiziureti ties koliakorium ar tepalo nevaro ir ar asele nekliba labai i sonus o jei ir i didu judinant tai jai atejo laikas DEAD.
3.Nelaiko kapoto laikantys cilindriukai.
4.Megsta isplyst gale armortizatoriu vieta dazniausiai kaire puse kdl nezinau bet lengvai salinama pervirini ir laiko.
5.Didiausias ju minusas tai kuro siurblys jis sugenda nuo netinkamos preiziuros tai laiku nekeiciant kuro filtra kuriamia pilna mikro siuksliu ir panasiai, sudylantis plunziaris ar elektrine dalis bet jei resauruoji siurbli tai drasiai nuvaziuosi 200000km ir daugiau.
Isvada tokia kokia bepirksi masina nesvarbu audi bmw peugeot ar vw ir panasiai nezinai ka nupirksi atrodys normaliai tvarkinga pradesi vazineti ir griut prades nes mes lietuviai megstam masinas drosti tol kol viskas sudylaretas kuris keicia laiku susidevejusias dalis"Kalta ekonomika nieko minimali alga 800lt turi boba islaikyti, masina mokesciai ir t.t, , matos kai pabaiga stume masiniuka ir nori kaip uz gera.
Nuo tralo masinos geresnes bet ne visada gali nupirkti gera kartais buna ir lavonu cia laimes dalykas ta masina kitiem laiko kitiem ne kaip rpiziuri taip ir turi...
Ačiū už nuomonę Na su Lietuviais taip dažnai būna, o nuo tralo, man kiek per brangiai gaunasi vežimas, kai už jį sumoku pusę mašinos kaina :/
User
2013-04-09 19:23
2013-04-07
12:14 wrote:
Sveiki, noriu nusipirkti mašiną ir apsistojau ties šiais dviem variantais. Patarkit, kuris geriau (remontas, dalys, ekonomiškumas)? Būtų geriau, kad jei kas patartų arba vieną iš šių auto turėtų arba gerai nusimanytų apie juos :)
2013-04-08
21:04 wrote:
Pats turi bmw 325 TDS Trauka labai gera kuro sanaudos normalios . Dazniausiai pasitaikantys defektai :
1.labai megsta bako siurblys sugesti jei bakas uzterstas pilnas siuksliu.
2.TDS ir TD Turbinos dazniausiai buna sudroztos jau link mirties tad perkant pasiziureti ties koliakorium ar tepalo nevaro ir ar asele nekliba labai i sonus o jei ir i didu judinant tai jai atejo laikas DEAD.
3.Nelaiko kapoto laikantys cilindriukai.
4.Megsta isplyst gale armortizatoriu vieta dazniausiai kaire puse kdl nezinau bet lengvai salinama pervirini ir laiko.
5.Didiausias ju minusas tai kuro siurblys jis sugenda nuo netinkamos preiziuros tai laiku nekeiciant kuro filtra kuriamia pilna mikro siuksliu ir panasiai, sudylantis plunziaris ar elektrine dalis bet jei resauruoji siurbli tai drasiai nuvaziuosi 200000km ir daugiau.
Isvada tokia kokia bepirksi masina nesvarbu audi bmw peugeot ar vw ir panasiai nezinai ka nupirksi atrodys normaliai tvarkinga pradesi vazineti ir griut prades nes mes lietuviai megstam masinas drosti tol kol viskas sudylaretas kuris keicia laiku susidevejusias dalis"Kalta ekonomika nieko minimali alga 800lt turi boba islaikyti, masina mokesciai ir t.t, , matos kai pabaiga stume masiniuka ir nori kaip uz gera.
Nuo tralo masinos geresnes bet ne visada gali nupirkti gera kartais buna ir lavonu cia laimes dalykas ta masina kitiem laiko kitiem ne kaip rpiziuri taip ir turi...
1.labai megsta bako siurblys sugesti jei bakas uzterstas pilnas siuksliu.
2.TDS ir TD Turbinos dazniausiai buna sudroztos jau link mirties tad perkant pasiziureti ties koliakorium ar tepalo nevaro ir ar asele nekliba labai i sonus o jei ir i didu judinant tai jai atejo laikas DEAD.
3.Nelaiko kapoto laikantys cilindriukai.
4.Megsta isplyst gale armortizatoriu vieta dazniausiai kaire puse kdl nezinau bet lengvai salinama pervirini ir laiko.
5.Didiausias ju minusas tai kuro siurblys jis sugenda nuo netinkamos preiziuros tai laiku nekeiciant kuro filtra kuriamia pilna mikro siuksliu ir panasiai, sudylantis plunziaris ar elektrine dalis bet jei resauruoji siurbli tai drasiai nuvaziuosi 200000km ir daugiau.
Isvada tokia kokia bepirksi masina nesvarbu audi bmw peugeot ar vw ir panasiai nezinai ka nupirksi atrodys normaliai tvarkinga pradesi vazineti ir griut prades nes mes lietuviai megstam masinas drosti tol kol viskas sudylaretas kuris keicia laiku susidevejusias dalis"Kalta ekonomika nieko minimali alga 800lt turi boba islaikyti, masina mokesciai ir t.t, , matos kai pabaiga stume masiniuka ir nori kaip uz gera.
Nuo tralo masinos geresnes bet ne visada gali nupirkti gera kartais buna ir lavonu cia laimes dalykas ta masina kitiem laiko kitiem ne kaip rpiziuri taip ir turi...
2013-04-09
16:02 wrote:
Ačiū už nuomonę :) Na su Lietuviais taip dažnai būna, o nuo tralo, man kiek per brangiai gaunasi vežimas, kai už jį sumoku pusę mašinos kaina :/
Bandyk masina pirkt is pazystamu arba jei perkies masina vezkis kanors kuris nusimano ir tau jis pades apsisprest ar verta. Tinka ir servise tikrinti jei negaila pinigu bet ir ten ne visada viska pamato
User
2013-04-10 16:10
2013-04-08
21:04 wrote:
Pats turi bmw 325 TDS Trauka labai gera kuro sanaudos normalios . Dazniausiai pasitaikantys defektai :
1.labai megsta bako siurblys sugesti jei bakas uzterstas pilnas siuksliu.
2.TDS ir TD Turbinos dazniausiai buna sudroztos jau link mirties tad perkant pasiziureti ties koliakorium ar tepalo nevaro ir ar asele nekliba labai i sonus o jei ir i didu judinant tai jai atejo laikas DEAD.
3.Nelaiko kapoto laikantys cilindriukai.
4.Megsta isplyst gale armortizatoriu vieta dazniausiai kaire puse kdl nezinau bet lengvai salinama pervirini ir laiko.
5.Didiausias ju minusas tai kuro siurblys jis sugenda nuo netinkamos preiziuros tai laiku nekeiciant kuro filtra kuriamia pilna mikro siuksliu ir panasiai, sudylantis plunziaris ar elektrine dalis bet jei resauruoji siurbli tai drasiai nuvaziuosi 200000km ir daugiau.
Isvada tokia kokia bepirksi masina nesvarbu audi bmw peugeot ar vw ir panasiai nezinai ka nupirksi atrodys normaliai tvarkinga pradesi vazineti ir griut prades nes mes lietuviai megstam masinas drosti tol kol viskas sudylaretas kuris keicia laiku susidevejusias dalis"Kalta ekonomika nieko minimali alga 800lt turi boba islaikyti, masina mokesciai ir t.t, , matos kai pabaiga stume masiniuka ir nori kaip uz gera.
Nuo tralo masinos geresnes bet ne visada gali nupirkti gera kartais buna ir lavonu cia laimes dalykas ta masina kitiem laiko kitiem ne kaip rpiziuri taip ir turi...
1.labai megsta bako siurblys sugesti jei bakas uzterstas pilnas siuksliu.
2.TDS ir TD Turbinos dazniausiai buna sudroztos jau link mirties tad perkant pasiziureti ties koliakorium ar tepalo nevaro ir ar asele nekliba labai i sonus o jei ir i didu judinant tai jai atejo laikas DEAD.
3.Nelaiko kapoto laikantys cilindriukai.
4.Megsta isplyst gale armortizatoriu vieta dazniausiai kaire puse kdl nezinau bet lengvai salinama pervirini ir laiko.
5.Didiausias ju minusas tai kuro siurblys jis sugenda nuo netinkamos preiziuros tai laiku nekeiciant kuro filtra kuriamia pilna mikro siuksliu ir panasiai, sudylantis plunziaris ar elektrine dalis bet jei resauruoji siurbli tai drasiai nuvaziuosi 200000km ir daugiau.
Isvada tokia kokia bepirksi masina nesvarbu audi bmw peugeot ar vw ir panasiai nezinai ka nupirksi atrodys normaliai tvarkinga pradesi vazineti ir griut prades nes mes lietuviai megstam masinas drosti tol kol viskas sudylaretas kuris keicia laiku susidevejusias dalis"Kalta ekonomika nieko minimali alga 800lt turi boba islaikyti, masina mokesciai ir t.t, , matos kai pabaiga stume masiniuka ir nori kaip uz gera.
Nuo tralo masinos geresnes bet ne visada gali nupirkti gera kartais buna ir lavonu cia laimes dalykas ta masina kitiem laiko kitiem ne kaip rpiziuri taip ir turi...
2013-04-09
16:02 wrote:
Ačiū už nuomonę :) Na su Lietuviais taip dažnai būna, o nuo tralo, man kiek per brangiai gaunasi vežimas, kai už jį sumoku pusę mašinos kaina :/
2013-04-09
19:23 wrote:
Bandyk masina pirkt is pazystamu arba jei perkies masina vezkis kanors kuris nusimano ir tau jis pades apsisprest ar verta. Tinka ir servise tikrinti jei negaila pinigu bet ir ten ne visada viska pamato:):)
Ačiū dar kartą Dabar kaip tik ieškau pažįstamo, kuris bent kažkiek rauktų apie variklį
Your message |
|