User
2012-10-15 17:54
Sveiki, turiu vectra 2001 b 2.2 DTI. Žodžiu amžina bėda, kad jin man blogai šalta vedas. Pakaitinimo žvakės keistos, filtrai keisti, tepalas sintetika, diagnostika nk nerodo.. Ateinu ryte, nu būna šilta kokia 20-30 laipsnių užsiveda gerai, bet jau kai nukrenta 5-15 jau sėkmės reikalas, vieną rytą pagriebia iškart, kitą rytą pasteni kokias 5 sekundes. Nu lyg ir nk tokio būtų, bet kai bus 0 ir prie minuso išvis huine gaunas, zirzint ir zirzint su tuo starteriu. Kas čia kažin galėtų būti? Buvo versija, kad oro gauna į sistemą, bet vasarą arba būna rytų, kai ir šalčiau ima ir normaliai užsiveda iš po nakties. Žvakių lemputė dega ilgokai (pagal temperatūrą lauko - šalčiau ilgiau, šilčiau trumpiau, bet ir prie 20 gradusų užsižiebia in trumpam). Ačiū už pagalbą.
User
2012-10-15 18:10
kuras nesesta?
User
2012-10-15 18:24
zvakes tikrai veike?pasitikrinai saugiklius?http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=40&t=24964 va cia pasiziurek
nexusss
265 / 0
2012-10-15 18:53
Blogai ryte uzsikurt auto gali del daug priezasciu, pagrindines problemos yra kaitinimo zvakes, kuro padavimas, tai gali buti vamzdelis, kuro siurblys... Tai kad zvakiu lempute uzsidega nereiskia kad zvakes gauna maitinima, patikrink testeriu. Paziurek uzgesinus varikli ar negrista kuras per permatoma vamzdeli, paziurek po masina kuro padavimo vamzdeliai plastikiniai ar geleziniai, jei gelezis ar nesupuves.
User
2012-10-16 14:48
Dėkui, bandysiu žėt ar tos žvakės iš tikro veikia. Na kuro sistemos nlb noris kaltint, nes kuo šaltyn tuo blogyn, jei mašina prastovi savaitę laiko nejudinta, jokio skirtumo nesijaučia.
dede
105 / 0
2012-10-18 19:57
salta, buna nesikuria, kai kompresija pabega. Kolkas taip ir nesupratau ar opelis ziema uzsikuria per salcius
User
2012-10-20 19:58
per šalčius nesikuria savsem, prie -5 ar -10 dar užsiveda. Bet esmė, kad vieną rytą taip, kitą jau kitaip. Ateini ir kaip loterija, vakar buvo 11 gradusų ilgiau žymiai suko nei šiandien irgi prie tokios pat temperatūros...
birstonas1
557 / 0
2012-10-20 20:40
2012-10-20
19:58 wrote:
per šalčius nesikuria savsem, prie -5 ar -10 dar užsiveda. Bet esmė, kad vieną rytą taip, kitą jau kitaip. Ateini ir kaip loterija, vakar buvo 11 gradusų ilgiau žymiai suko nei šiandien irgi prie tokios pat temperatūros...
galiu pasakyt tiksliai kas ira nes zmogus vakar buvo atvares astra su tokia pacia beda zodziu jam ant zvakiu tepaliuka vare tarpine buvo kalta ir skriejiko dangtelis buvo itrukes tai pakeitem viska ir kaip bitute kuresi zodziu pirma pasiziurek skriejiko dangteli ir zvaklaidzius dar ir tie gali but kalti
User
2012-10-20 20:44
2012-10-20
19:58 wrote:
per šalčius nesikuria savsem, prie -5 ar -10 dar užsiveda. Bet esmė, kad vieną rytą taip, kitą jau kitaip. Ateini ir kaip loterija, vakar buvo 11 gradusų ilgiau žymiai suko nei šiandien irgi prie tokios pat temperatūros...
2012-10-20
20:40 birstonas1 wrote:
galiu pasakyt tiksliai kas ira nes zmogus vakar buvo atvares astra su tokia pacia beda zodziu jam ant zvakiu tepaliuka vare tarpine buvo kalta ir skriejiko dangtelis buvo itrukes tai pakeitem viska ir kaip bitute kuresi zodziu pirma pasiziurek skriejiko dangteli ir zvaklaidzius dar ir tie gali but kalti
nuo kada dyzeliuose buna skriejikas ir zvaklaidziai
User
2012-10-20 20:53
as irgi esu 2.2DTI 01m vectros savininkas,
zozdziu yra dar vienas variantas, bet nebutinai tau butent si beda,
ant tu vectru pakaitinimo zvakes nedirba pliusineje temperaturoje, taip yra kompo nustatyta, todel kai yra +20 vedasi puikiai kai -20 ar -10 vedasi puikiai, bet kai yra 0 ar +1 ar +3 zvakes dar nekaista, joms kaisti reikia bent -1 lauko temperaturos, todel prie mazo pliuso gali ir neuzvesti, mano zvakes kaista visada ar +20 ar -20, kai ja pirkau jau jin buvo perdaryta, elektrikai imeta kazkokias gal reles ar kazka padaro kad kompas matytu jog yra visada minusine temperatura, todel zvakes dirba ir motoras kuriasi, tai tiek.
zozdziu yra dar vienas variantas, bet nebutinai tau butent si beda,
ant tu vectru pakaitinimo zvakes nedirba pliusineje temperaturoje, taip yra kompo nustatyta, todel kai yra +20 vedasi puikiai kai -20 ar -10 vedasi puikiai, bet kai yra 0 ar +1 ar +3 zvakes dar nekaista, joms kaisti reikia bent -1 lauko temperaturos, todel prie mazo pliuso gali ir neuzvesti, mano zvakes kaista visada ar +20 ar -20, kai ja pirkau jau jin buvo perdaryta, elektrikai imeta kazkokias gal reles ar kazka padaro kad kompas matytu jog yra visada minusine temperatura, todel zvakes dirba ir motoras kuriasi, tai tiek.
User
2012-10-20 20:59
2012-10-20
20:53 wrote:
as irgi esu 2.2DTI 01m vectros savininkas,
zozdziu yra dar vienas variantas, bet nebutinai tau butent si beda,
ant tu vectru pakaitinimo zvakes nedirba pliusineje temperaturoje, taip yra kompo nustatyta, todel kai yra +20 vedasi puikiai kai -20 ar -10 vedasi puikiai, bet kai yra 0 ar +1 ar +3 zvakes dar nekaista, joms kaisti reikia bent -1 lauko temperaturos, todel prie mazo pliuso gali ir neuzvesti, mano zvakes kaista visada ar +20 ar -20, kai ja pirkau jau jin buvo perdaryta, elektrikai imeta kazkokias gal reles ar kazka padaro kad kompas matytu jog yra visada minusine temperatura, todel zvakes dirba ir motoras kuriasi, tai tiek.
zozdziu yra dar vienas variantas, bet nebutinai tau butent si beda,
ant tu vectru pakaitinimo zvakes nedirba pliusineje temperaturoje, taip yra kompo nustatyta, todel kai yra +20 vedasi puikiai kai -20 ar -10 vedasi puikiai, bet kai yra 0 ar +1 ar +3 zvakes dar nekaista, joms kaisti reikia bent -1 lauko temperaturos, todel prie mazo pliuso gali ir neuzvesti, mano zvakes kaista visada ar +20 ar -20, kai ja pirkau jau jin buvo perdaryta, elektrikai imeta kazkokias gal reles ar kazka padaro kad kompas matytu jog yra visada minusine temperatura, todel zvakes dirba ir motoras kuriasi, tai tiek.
visuose dyzeliuose taip yra.zvakes cia ne prie ko tokioj temperaturoj turi kurtis be ju , nebent variklyje visiskai kompresijos ner..
User
2012-10-20 21:09
2012-10-20
20:53 wrote:
as irgi esu 2.2DTI 01m vectros savininkas,
zozdziu yra dar vienas variantas, bet nebutinai tau butent si beda,
ant tu vectru pakaitinimo zvakes nedirba pliusineje temperaturoje, taip yra kompo nustatyta, todel kai yra +20 vedasi puikiai kai -20 ar -10 vedasi puikiai, bet kai yra 0 ar +1 ar +3 zvakes dar nekaista, joms kaisti reikia bent -1 lauko temperaturos, todel prie mazo pliuso gali ir neuzvesti, mano zvakes kaista visada ar +20 ar -20, kai ja pirkau jau jin buvo perdaryta, elektrikai imeta kazkokias gal reles ar kazka padaro kad kompas matytu jog yra visada minusine temperatura, todel zvakes dirba ir motoras kuriasi, tai tiek.
zozdziu yra dar vienas variantas, bet nebutinai tau butent si beda,
ant tu vectru pakaitinimo zvakes nedirba pliusineje temperaturoje, taip yra kompo nustatyta, todel kai yra +20 vedasi puikiai kai -20 ar -10 vedasi puikiai, bet kai yra 0 ar +1 ar +3 zvakes dar nekaista, joms kaisti reikia bent -1 lauko temperaturos, todel prie mazo pliuso gali ir neuzvesti, mano zvakes kaista visada ar +20 ar -20, kai ja pirkau jau jin buvo perdaryta, elektrikai imeta kazkokias gal reles ar kazka padaro kad kompas matytu jog yra visada minusine temperatura, todel zvakes dirba ir motoras kuriasi, tai tiek.
2012-10-20
20:59 wrote:
visuose dyzeliuose taip yra.zvakes cia ne prie ko tokioj temperaturoj turi kurtis be ju , nebent variklyje visiskai kompresijos ner..
taip, tarkim wv kuriasi zvakes prie +5 , o su trim neveikenciom zvakem uzkuriau iki - 12, kaip paspaude -15 tada pipec, o seip reles ir sugikliai, reik perziureti, tada galima ir spaudima matuoti.
User
2012-10-21 10:31
ryt pas elektrika varysiu gal pazes ka nors, jei kompresijos savsem nebūtų tai turbūt ir mašina netraukų ane?
dede
105 / 0
2012-10-21 14:21
jei nematei kaip traukia geras motoras, tai skirtumo nepajausi jei kritusi kompresija. Jei kai salta nesikuria ir zvakes ok, tai manyciau jog kompresija. Gaaaaal dar koks saugiklis ar rele, bet sudetinga atspeti nepaciupinejus.
User
2012-10-21 14:44
ngk zvakiu kaina prieinama uzsives variklis visada! krc taip ngk zvakes ipisk ir tures uzsivesti matoras betkada lievos zvakes gali but nes matoroleriuj kai pakeiciau zvakes tai iskart geirau vesdavosi matoras per visas pugas per salcius.
User
2012-10-21 14:49
2012-10-21
14:44 wrote:
ngk zvakiu kaina prieinama uzsives variklis visada! krc taip ngk zvakes ipisk ir tures uzsivesti matoras betkada lievos zvakes gali but nes matoroleriuj kai pakeiciau zvakes tai iskart geirau vesdavosi matoras per visas pugas per salcius.
va expertas kur problemos isprestos
User
2012-10-22 20:26
dariau testą su tepalo kamščiu, tai gerai kamštį pritraukia gerai pagazavus, tai čia ką nors sako ar yra ar nėra kompresijos? ar su tuo kamščiu čia pramanas kažkoks taip tikrint?
dede
105 / 0
2012-10-23 13:31
kompresijai matuoti yra spec irankis, kompresiometras. Su kamsciu neatspesi. Labiau gal matosi, kai sciupa istrauki....jei varo garai pro ji, kai masina uzkurta, tai kompresijos nelike. Jei nesikuria tik per salcius, tai esu linkes manyti, kad zvakes arba kompresija.
User
2012-10-31 14:38
Ždž elektrikas patikrino žvakes, rėlę ir t.t. viskas zjbs uždegimo sistema visa tvarkoj
Ko gero belieka kompresiją matuot. Gal žinot kur klp pamatuotų kompresiją už žmonišką kainą?
Ko gero belieka kompresiją matuot. Gal žinot kur klp pamatuotų kompresiją už žmonišką kainą?
User
2012-10-31 20:59
2012-10-31
14:38 wrote:
Ždž elektrikas patikrino žvakes, rėlę ir t.t. viskas zjbs uždegimo sistema visa tvarkoj :drink:
Ko gero belieka kompresiją matuot. Gal žinot kur klp pamatuotų kompresiją už žmonišką kainą?
Ko gero belieka kompresiją matuot. Gal žinot kur klp pamatuotų kompresiją už žmonišką kainą?
Man lygiai tokia apti situacija kaip ir tau tad butu gerai kad kazkas parasytu nes taipogi esu is klaipedos ir jaigu ne releje ir zvakese esme reiktu kompresija tikrinti jaigu kas parasytu padoria vieta kur paaziuri vaziuociau ir as ten
Your message |
|