Automobilis uz 5-7tukst litu , daznam naudojimui

Created by User 2011-09-27
2011-09-27 16:19
Sveiki , gal patartumet koki automobily pirkti uz 5-6tukst litu , reiktu kuo ekonomiskesnio , geriau butu dyzeliu varoma , masina butu explotuojama Danijoje , ten yra labai brangus taisymas , taip kad reiktu ir patikimos masinos , i diena planuojama vaziuoti apie 140km. Dabar nusiziurejes esu Opel Vectra arba Astra dyzelines , gerai butu jaigu rasciau tika parvarytas , be "zalios" salerkos vazinejimosi :)
2011-09-27 16:50
o kuom bloga kad su zalia ta pati saliarka jug :)
2011-09-27 16:54
zalia dau gresne beveik kaip rauginti agurkai i baka uzpili py...ze kai varai II guolis afi..... jai va i zopeli ipilsi .....
2011-09-27 17:02
As geriau sutikciau dengtam vezime arba motoroleriu vaziuot kasdien po 150km negu su astra arba vektra.Vezime tai nors grynu oru pakvepuoji, beri gali pakalbinti ir sieno po subine pasideti, o vektroj ar atsroj tupesi kaip sraigius konserve ir kratysiesi, na nebent 2006m su 40-70k.km rida sugebetum pasiimt dauzta ir susitvarkyt tai gal ir butu islikusios standumo savybes , o Tamsta nori uz 5t.ir neremontuot.Tokiems reikalams geriau koki Mersa 140 3, 0 ar 3, 5 dyzeli pasieskoti tai nors zmogum pasijunti
2011-09-27 17:14
2011-09-27 17:02 wrote: As geriau sutikciau dengtam vezime arba motoroleriu vaziuot kasdien po 150km negu su astra arba vektra.Vezime tai nors grynu oru pakvepuoji, beri gali pakalbinti ir sieno po subine pasideti, o vektroj ar atsroj tupesi kaip sraigius konserve ir kratysiesi, na nebent 2006m su 40-70k.km rida sugebetum pasiimt dauzta ir susitvarkyt tai gal ir butu islikusios standumo savybes , o Tamsta nori uz 5t.ir neremontuot.Tokiems reikalams geriau koki Mersa 140 3, 0 ar 3, 5 dyzeli pasieskoti tai nors zmogum pasijunti
Nu ne tai kad neremontuot , o kad kuo maziau reiktu , kad butu kuo patvaresne masina , nu cia aisku su jumis lietuvos forumai , ko paklausi to negausi , issiknisinet pradeda...
2011-09-27 17:26
volvo v70 2.5 103kw .komfortiskas. detales nepigios bet ir nebrangios uztad labai patvarios. turejau tokia 97m.borto kompiuteris rode 6.5 .gal pasiseks kokia nedamusta rast iki7 :)
1829 / 0
2011-09-27 17:40
2011-09-27 16:19 wrote: Sveiki , gal patartumet koki automobily pirkti uz 5-6tukst litu , reiktu kuo ekonomiskesnio , geriau butu dyzeliu varoma , masina butu explotuojama Danijoje , ten yra labai brangus taisymas , taip kad reiktu ir patikimos masinos , i diena planuojama vaziuoti apie 140km. Dabar nusiziurejes esu Opel Vectra arba Astra dyzelines , gerai butu jaigu rasciau tika parvarytas , be "zalios" salerkos vazinejimosi :)
audi c4 uz 6 gal ir ger rastum
2011-09-27 18:16
2011-09-27 16:19 wrote: Sveiki , gal patartumet koki automobily pirkti uz 5-6tukst litu , reiktu kuo ekonomiskesnio , geriau butu dyzeliu varoma , masina butu explotuojama Danijoje , ten yra labai brangus taisymas , taip kad reiktu ir patikimos masinos , i diena planuojama vaziuoti apie 140km. Dabar nusiziurejes esu Opel Vectra arba Astra dyzelines , gerai butu jaigu rasciau tika parvarytas , be "zalios" salerkos vazinejimosi :)
2011-09-27 17:40 wagen wrote: audi c4 uz 6 gal ir ger rastum
taigi zmogus parase daznam naudojimui o ne remontui
2011-09-27 18:19
nissan primera p11 2, 0 l benza/dujas ir drosi
1757 / 0
2011-09-27 18:22
2011-09-27 17:02 wrote: As geriau sutikciau dengtam vezime arba motoroleriu vaziuot kasdien po 150km negu su astra arba vektra.Vezime tai nors grynu oru pakvepuoji, beri gali pakalbinti ir sieno po subine pasideti, o vektroj ar atsroj tupesi kaip sraigius konserve ir kratysiesi, na nebent 2006m su 40-70k.km rida sugebetum pasiimt dauzta ir susitvarkyt tai gal ir butu islikusios standumo savybes , o Tamsta nori uz 5t.ir neremontuot.Tokiems reikalams geriau koki Mersa 140 3, 0 ar 3, 5 dyzeli pasieskoti tai nors zmogum pasijunti
susitvarkyk vaziuokle ir nereikes kratytis kaip sraigei, ir tarp astros bei vectros lb didelis skirtumas taip kad nemaisyk zmogui proto
You serious?
2011-09-27 18:53
jus mokat patart ka nors? Aisku ne, dyzeli perki ar tai pasatas ar tai mersas atsidedi iskarto minimum 2k litu. Patarciau imt vectra bus maziau nudrocinta nei pasatas, astra moteriska masina, nepamirsk vectru siuqbliu el dalies ligos, tai atsidek apie 800lt remonuį. O zalįa saliara ta pati kaip paprasta D jomajo...
2011-09-27 18:58
2011-09-27 18:53 wrote: jus mokat patart ka nors? Aisku ne, dyzeli perki ar tai pasatas ar tai mersas atsidedi iskarto minimum 2k litu. Patarciau imt vectra bus maziau nudrocinta nei pasatas, astra moteriska masina, nepamirsk vectru siuqbliu el dalies ligos, tai atsidek apie 800lt remonuį. O zalįa saliara ta pati kaip paprasta D jomajo...
uztat ir patariu imk normalu benzina su dujom ir nereiks ten tu 2k litų o zalia tai tikrai kad ne ta pati ir gali sakyt kas ka nori isbandyta ....
2011-09-27 19:45
3 metus vazineju su Astra (2.0 DTH). Pilu ivairu dyzeli(ir baltarusiska, ir zalia) ir problemu dar nebuvo su varikliu ar siurbliu. Vaziuokle normali, daznai zvyrkeliais vazineju ir nebyra dar, tad nesvaikit cia, kad vezimas geriau..
2011-09-27 19:48
2011-09-27 18:53 wrote: jus mokat patart ka nors? Aisku ne, dyzeli perki ar tai pasatas ar tai mersas atsidedi iskarto minimum 2k litu. Patarciau imt vectra bus maziau nudrocinta nei pasatas, astra moteriska masina, nepamirsk vectru siuqbliu el dalies ligos, tai atsidek apie 800lt remonuį. O zalįa saliara ta pati kaip paprasta D jomajo...
2011-09-27 18:58 wrote: uztat ir patariu imk normalu benzina su dujom ir nereiks ten tu 2k litų o zalia tai tikrai kad ne ta pati ir gali sakyt kas ka nori isbandyta ....
seip uz tokia kaina tikrai geriau butu imt benz+dujos, nes dylzeliai bus nekokios bukles.
2011-09-27 20:33
2011-09-27 17:02 wrote: As geriau sutikciau dengtam vezime arba motoroleriu vaziuot kasdien po 150km negu su astra arba vektra.Vezime tai nors grynu oru pakvepuoji, beri gali pakalbinti ir sieno po subine pasideti, o vektroj ar atsroj tupesi kaip sraigius konserve ir kratysiesi, na nebent 2006m su 40-70k.km rida sugebetum pasiimt dauzta ir susitvarkyt tai gal ir butu islikusios standumo savybes , o Tamsta nori uz 5t.ir neremontuot.Tokiems reikalams geriau koki Mersa 140 3, 0 ar 3, 5 dyzeli pasieskoti tai nors zmogum pasijunti
kuom tau vectra vezimas , matomai nesi vazeves ar kaip , astra kietoka , o vectra pats tas , aisku omega labiau , ,supa'' bet manau ir vectra nera blogas pasirinkimas ilgesnem distansijom , juolab tas 140km irgi nera labai daug
2011-09-27 20:40
2011-09-27 16:19 wrote: Sveiki , gal patartumet koki automobily pirkti uz 5-6tukst litu , reiktu kuo ekonomiskesnio , geriau butu dyzeliu varoma , masina butu explotuojama Danijoje , ten yra labai brangus taisymas , taip kad reiktu ir patikimos masinos , i diena planuojama vaziuoti apie 140km. Dabar nusiziurejes esu Opel Vectra arba Astra dyzelines , gerai butu jaigu rasciau tika parvarytas , be "zalios" salerkos vazinejimosi :)
Opel astra ir vectra Didzaiusia ju beda 1.7 dyzel variklis, jei kitokios negauni tai sitokio varianto neimk, nes kitaip uzdirbinesi toj danijoj
masinai ant remonto, o pats basas esi:D
2011-09-27 21:28
Apie vectra ir astra galvoju tik varikliu 2litru , matot kas siulot bendzas+dujos - Danijoj LPG nera , nera isvis duju , todel reik dyzelio , kad butu pigeu , beto cia danijoj gal ir paciam pavyktu nusipirkt zalios , ukininku salis cia :) Kokiu dar modeliu galima butu , dar 406 pezukas hdi 2 litru neblogas kaip suprantu , apie dyzelius nekazka nusimanau tai galetumet ir pasakyt kaip ji pirkt , ka tikrint , zinau tik kad kompersija turi but normali , kitaip lievas ;)
2011-09-27 21:37
2011-09-27 21:28 wrote: Apie vectra ir astra galvoju tik varikliu 2litru , matot kas siulot bendzas+dujos - Danijoj LPG nera , nera isvis duju , todel reik dyzelio , kad butu pigeu , beto cia danijoj gal ir paciam pavyktu nusipirkt zalios , ukininku salis cia :) Kokiu dar modeliu galima butu , dar 406 pezukas hdi 2 litru neblogas kaip suprantu , apie dyzelius nekazka nusimanau tai galetumet ir pasakyt kaip ji pirkt , ka tikrint , zinau tik kad kompersija turi but normali , kitaip lievas ;)
http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-300-labai-tvarkingas-sedanas-1990-0122029165.html ilgam vazinejimui pats tas, variklis neuzmasamas.ir patvari masina...
1757 / 0
2011-09-27 21:47
ir ziema tau pize su mersu..
You serious?
1757 / 0
2011-09-27 21:53
90 metu ir rida 240tkst? tada mano vectra is salono.. as nesuprantu naxuje zmones tokius vejus raso, kad 6-7 ltr kuro.. cia gal stovinciu rezimu? tu vaziuok kaip tu nori, niekaip netilpsi su 3, 0 D. i toki kieki.. patys is saves pajuoka daro.
You serious?
2011-09-27 21:53
2011-09-27 21:47 giedzka wrote: ir ziema tau pize su mersu..
Ziema cia nera sniego , cia tiek visko purksia ant asfalto kad cia nieko nera , nei sniego o ypac kas gerai kad nera duobiu kaip Lietuvoj ypac kaune , nenoriu as tokiu pinigu moket uz tokiu metu masina :)
2011-09-27 22:03
2011-09-27 17:02 wrote: As geriau sutikciau dengtam vezime arba motoroleriu vaziuot kasdien po 150km negu su astra arba vektra.Vezime tai nors grynu oru pakvepuoji, beri gali pakalbinti ir sieno po subine pasideti, o vektroj ar atsroj tupesi kaip sraigius konserve ir kratysiesi, na nebent 2006m su 40-70k.km rida sugebetum pasiimt dauzta ir susitvarkyt tai gal ir butu islikusios standumo savybes , o Tamsta nori uz 5t.ir neremontuot.Tokiems reikalams geriau koki Mersa 140 3, 0 ar 3, 5 dyzeli pasieskoti tai nors zmogum pasijunti
2011-09-27 20:33 wrote: kuom tau vectra vezimas :shocking: , matomai nesi vazeves ar kaip , astra kietoka , o vectra pats tas , aisku omega labiau , ,supa'' bet manau ir vectra nera blogas pasirinkimas ilgesnem distansijom , juolab tas 140km irgi nera labai daug:smoke::smoke:
Žinok kalbu tik tai, ka tikrai zinau.Aisku, naujas ar truputi pavazinetas netgi Opelis kazkuria prasme yra masina.Vazinejau su Vectrom kai dar nebuvo net Alioreklamos laikrascio, nei Autoliuso, nei Autogido ir dabartiniu metu retsykiais paminu.Kai pats pavairuosi ne viena nauja ar su simboline rida masina, tai galesi tuomet dalint pamokymus ir pastabas.
2011-09-27 22:04
2011-09-27 21:28 wrote: Apie vectra ir astra galvoju tik varikliu 2litru , matot kas siulot bendzas+dujos - Danijoj LPG nera , nera isvis duju , todel reik dyzelio , kad butu pigeu , beto cia danijoj gal ir paciam pavyktu nusipirkt zalios , ukininku salis cia :) Kokiu dar modeliu galima butu , dar 406 pezukas hdi 2 litru neblogas kaip suprantu , apie dyzelius nekazka nusimanau tai galetumet ir pasakyt kaip ji pirkt , ka tikrint , zinau tik kad kompersija turi but normali , kitaip lievas ;)
Pats ka tik ir pasakei atsakyma , iki 7tukst. litu, idealiausias varijantas ir yra pezo 406 2.1 hdi, tikrai geresnes dyzelines masinos uz tokius pinigus nera, masina tikrai kokybiska ir bus ekonomiska iki 6l/100km , kad pezo gavno ir t.t tai cia gandai yra, beto pezo 406 vienas is labiausiai isgirtu pezo modeliu del savo kokybes, ir gan nesunkiai lenkia daugeli vokisku auto, a4, senas mersas, ar dar koks gavno tikrai tau netarnaus taip gerai kaip 406, beto masina tikrai grazi, o komforto joje yra tikrai nemazai, pagaminimo metai geri, tikrai nera gendanti, aisku remontas yra keliais litais brangesnis negu vokisku, bet tavo teise rinktis ar nori senos bulkos su salonu kuris panasus i tvarta, ar nori naujo modelio puikios masinos. Taigi rinkis protingai.
1757 / 0
2011-09-27 22:06
2011-09-27 21:28 wrote: Apie vectra ir astra galvoju tik varikliu 2litru , matot kas siulot bendzas+dujos - Danijoj LPG nera , nera isvis duju , todel reik dyzelio , kad butu pigeu , beto cia danijoj gal ir paciam pavyktu nusipirkt zalios , ukininku salis cia :) Kokiu dar modeliu galima butu , dar 406 pezukas hdi 2 litru neblogas kaip suprantu , apie dyzelius nekazka nusimanau tai galetumet ir pasakyt kaip ji pirkt , ka tikrint , zinau tik kad kompersija turi but normali , kitaip lievas ;)
2011-09-27 22:04 wrote: Pats ka tik ir pasakei atsakyma , iki 7tukst. litu, idealiausias varijantas ir yra pezo 406 2.1 hdi, tikrai geresnes dyzelines masinos uz tokius pinigus nera, masina tikrai kokybiska ir bus ekonomiska iki 6l/100km , kad pezo gavno ir t.t tai cia gandai yra, beto pezo 406 vienas is labiausiai isgirtu pezo modeliu del savo kokybes, ir gan nesunkiai lenkia daugeli vokisku auto, a4, senas mersas, ar dar koks gavno tikrai tau netarnaus taip gerai kaip 406, beto masina tikrai grazi, o komforto joje yra tikrai nemazai, pagaminimo metai geri, tikrai nera gendanti, aisku remontas yra keliais litais brangesnis negu vokisku, bet tavo teise rinktis ar nori senos bulkos su salonu kuris panasus i tvarta, ar nori naujo modelio puikios masinos. Taigi rinkis protingai.
jau tikrai kad ne keliais litais..
You serious?
2011-09-27 22:07
2011-09-27 21:28 wrote: Apie vectra ir astra galvoju tik varikliu 2litru , matot kas siulot bendzas+dujos - Danijoj LPG nera , nera isvis duju , todel reik dyzelio , kad butu pigeu , beto cia danijoj gal ir paciam pavyktu nusipirkt zalios , ukininku salis cia :) Kokiu dar modeliu galima butu , dar 406 pezukas hdi 2 litru neblogas kaip suprantu , apie dyzelius nekazka nusimanau tai galetumet ir pasakyt kaip ji pirkt , ka tikrint , zinau tik kad kompersija turi but normali , kitaip lievas ;)
2011-09-27 22:04 wrote: Pats ka tik ir pasakei atsakyma , iki 7tukst. litu, idealiausias varijantas ir yra pezo 406 2.1 hdi, tikrai geresnes dyzelines masinos uz tokius pinigus nera, masina tikrai kokybiska ir bus ekonomiska iki 6l/100km , kad pezo gavno ir t.t tai cia gandai yra, beto pezo 406 vienas is labiausiai isgirtu pezo modeliu del savo kokybes, ir gan nesunkiai lenkia daugeli vokisku auto, a4, senas mersas, ar dar koks gavno tikrai tau netarnaus taip gerai kaip 406, beto masina tikrai grazi, o komforto joje yra tikrai nemazai, pagaminimo metai geri, tikrai nera gendanti, aisku remontas yra keliais litais brangesnis negu vokisku, bet tavo teise rinktis ar nori senos bulkos su salonu kuris panasus i tvarta, ar nori naujo modelio puikios masinos. Taigi rinkis protingai.
Beto Hdi varikliai yra vieni geriausiu dyzeliniu varikliu.
1757 / 0
2011-09-27 22:08
2011-09-27 17:02 wrote: As geriau sutikciau dengtam vezime arba motoroleriu vaziuot kasdien po 150km negu su astra arba vektra.Vezime tai nors grynu oru pakvepuoji, beri gali pakalbinti ir sieno po subine pasideti, o vektroj ar atsroj tupesi kaip sraigius konserve ir kratysiesi, na nebent 2006m su 40-70k.km rida sugebetum pasiimt dauzta ir susitvarkyt tai gal ir butu islikusios standumo savybes , o Tamsta nori uz 5t.ir neremontuot.Tokiems reikalams geriau koki Mersa 140 3, 0 ar 3, 5 dyzeli pasieskoti tai nors zmogum pasijunti
2011-09-27 20:33 wrote: kuom tau vectra vezimas :shocking: , matomai nesi vazeves ar kaip , astra kietoka , o vectra pats tas , aisku omega labiau , ,supa'' bet manau ir vectra nera blogas pasirinkimas ilgesnem distansijom , juolab tas 140km irgi nera labai daug:smoke::smoke:
2011-09-27 22:03 wrote: Žinok kalbu tik tai, ka tikrai zinau.Aisku, naujas ar truputi pavazinetas netgi Opelis kazkuria prasme yra masina.Vazinejau su Vectrom kai dar nebuvo net Alioreklamos laikrascio, nei Autoliuso, nei Autogido ir dabartiniu metu retsykiais paminu.Kai pats pavairuosi ne viena nauja ar su simboline rida masina, tai galesi tuomet dalint pamokymus ir pastabas.:smilewink:
bet tu radai ka palyginti, keleriu metu senumo masina su keliolikos metu. logikos?-0
You serious?
2011-09-27 22:08
O su Mersu tikrai nebus liudnai ziema, visi, isskyrus Akl ir C-eskes nuo senu laiku gaminami serijiniu budu arba klientui norint(netgi banginiai)su 4MATIC transmisija(ne tik G, ML ir R-ai, GL-ai o ir sedanai, caravanai):)
2011-09-27 22:09
2011-09-27 21:28 wrote: Apie vectra ir astra galvoju tik varikliu 2litru , matot kas siulot bendzas+dujos - Danijoj LPG nera , nera isvis duju , todel reik dyzelio , kad butu pigeu , beto cia danijoj gal ir paciam pavyktu nusipirkt zalios , ukininku salis cia :) Kokiu dar modeliu galima butu , dar 406 pezukas hdi 2 litru neblogas kaip suprantu , apie dyzelius nekazka nusimanau tai galetumet ir pasakyt kaip ji pirkt , ka tikrint , zinau tik kad kompersija turi but normali , kitaip lievas ;)
2011-09-27 22:04 wrote: Pats ka tik ir pasakei atsakyma , iki 7tukst. litu, idealiausias varijantas ir yra pezo 406 2.1 hdi, tikrai geresnes dyzelines masinos uz tokius pinigus nera, masina tikrai kokybiska ir bus ekonomiska iki 6l/100km , kad pezo gavno ir t.t tai cia gandai yra, beto pezo 406 vienas is labiausiai isgirtu pezo modeliu del savo kokybes, ir gan nesunkiai lenkia daugeli vokisku auto, a4, senas mersas, ar dar koks gavno tikrai tau netarnaus taip gerai kaip 406, beto masina tikrai grazi, o komforto joje yra tikrai nemazai, pagaminimo metai geri, tikrai nera gendanti, aisku remontas yra keliais litais brangesnis negu vokisku, bet tavo teise rinktis ar nori senos bulkos su salonu kuris panasus i tvarta, ar nori naujo modelio puikios masinos. Taigi rinkis protingai.
2011-09-27 22:06 giedzka wrote: jau tikrai kad ne keliais litais..
Tikrai nesi turejas 406 pezo, kainu tikrai nezinai taigi neteig nesamoniu, turejau as ir passat 98m. ir pezo 406 2000m. , pezo vaziuokles detales kainuoja max 10-20lt brangiau negu passato, aisku kaip lietuvaiciai megsta pirkt kiniskas vaziuokles detales tai aisku pezo bus brangesnes :D:D lyginant originalias vaziuokles detales kainu skirtumas iki 20lt.
2011-09-27 22:10
2011-09-27 17:02 wrote: As geriau sutikciau dengtam vezime arba motoroleriu vaziuot kasdien po 150km negu su astra arba vektra.Vezime tai nors grynu oru pakvepuoji, beri gali pakalbinti ir sieno po subine pasideti, o vektroj ar atsroj tupesi kaip sraigius konserve ir kratysiesi, na nebent 2006m su 40-70k.km rida sugebetum pasiimt dauzta ir susitvarkyt tai gal ir butu islikusios standumo savybes , o Tamsta nori uz 5t.ir neremontuot.Tokiems reikalams geriau koki Mersa 140 3, 0 ar 3, 5 dyzeli pasieskoti tai nors zmogum pasijunti
2011-09-27 20:33 wrote: kuom tau vectra vezimas :shocking: , matomai nesi vazeves ar kaip , astra kietoka , o vectra pats tas , aisku omega labiau , ,supa'' bet manau ir vectra nera blogas pasirinkimas ilgesnem distansijom , juolab tas 140km irgi nera labai daug:smoke::smoke:
2011-09-27 22:03 wrote: Žinok kalbu tik tai, ka tikrai zinau.Aisku, naujas ar truputi pavazinetas netgi Opelis kazkuria prasme yra masina.Vazinejau su Vectrom kai dar nebuvo net Alioreklamos laikrascio, nei Autoliuso, nei Autogido ir dabartiniu metu retsykiais paminu.Kai pats pavairuosi ne viena nauja ar su simboline rida masina, tai galesi tuomet dalint pamokymus ir pastabas.:smilewink:
jai tavo zodziuose butu bent truputis tiesos;) ,
2011-09-27 22:11
2011-09-27 22:08 wrote: O su Mersu tikrai nebus liudnai ziema, visi, isskyrus Akl ir C-eskes nuo senu laiku gaminami serijiniu budu arba klientui norint(netgi banginiai)su 4MATIC transmisija(ne tik G, ML ir R-ai, GL-ai o ir sedanai, caravanai):)
Reikia but kvailam kad moket 7k litu uz sena mersa, nera normalaus merso uz tokius pinigus visi seni metalo lauzai, normalus mersai prasideda nuo 20 tukst litu.
2011-09-27 22:12
2011-09-27 22:08 wrote: O su Mersu tikrai nebus liudnai ziema, visi, isskyrus Akl ir C-eskes nuo senu laiku gaminami serijiniu budu arba klientui norint(netgi banginiai)su 4MATIC transmisija(ne tik G, ML ir R-ai, GL-ai o ir sedanai, caravanai):)
2011-09-27 22:11 wrote: Reikia but kvailam kad moket 7k litu uz sena mersa, nera normalaus merso uz tokius pinigus visi seni metalo lauzai, normalus mersai prasideda nuo 20 tukst litu.
1757 / 0
2011-09-27 22:12
2011-09-27 22:04 wrote: Pats ka tik ir pasakei atsakyma , iki 7tukst. litu, idealiausias varijantas ir yra pezo 406 2.1 hdi, tikrai geresnes dyzelines masinos uz tokius pinigus nera, masina tikrai kokybiska ir bus ekonomiska iki 6l/100km , kad pezo gavno ir t.t tai cia gandai yra, beto pezo 406 vienas is labiausiai isgirtu pezo modeliu del savo kokybes, ir gan nesunkiai lenkia daugeli vokisku auto, a4, senas mersas, ar dar koks gavno tikrai tau netarnaus taip gerai kaip 406, beto masina tikrai grazi, o komforto joje yra tikrai nemazai, pagaminimo metai geri, tikrai nera gendanti, aisku remontas yra keliais litais brangesnis negu vokisku, bet tavo teise rinktis ar nori senos bulkos su salonu kuris panasus i tvarta, ar nori naujo modelio puikios masinos. Taigi rinkis protingai.
2011-09-27 22:06 giedzka wrote: jau tikrai kad ne keliais litais..
2011-09-27 22:09 wrote: Tikrai nesi turejas 406 pezo, kainu tikrai nezinai taigi neteig nesamoniu, turejau as ir passat 98m. ir pezo 406 2000m. , pezo vaziuokles detales kainuoja max 10-20lt brangiau negu passato, aisku kaip lietuvaiciai megsta pirkt kiniskas vaziuokles detales tai aisku pezo bus brangesnes :D:D lyginant originalias vaziuokles detales kainu skirtumas iki 20lt.
man ir nebutina turet, uztenka pardoj org detaliu kainas palyginti. :)
You serious?
2011-09-27 22:15
2011-09-27 22:06 giedzka wrote: jau tikrai kad ne keliais litais..
2011-09-27 22:09 wrote: Tikrai nesi turejas 406 pezo, kainu tikrai nezinai taigi neteig nesamoniu, turejau as ir passat 98m. ir pezo 406 2000m. , pezo vaziuokles detales kainuoja max 10-20lt brangiau negu passato, aisku kaip lietuvaiciai megsta pirkt kiniskas vaziuokles detales tai aisku pezo bus brangesnes :D:D lyginant originalias vaziuokles detales kainu skirtumas iki 20lt.
2011-09-27 22:12 giedzka wrote: man ir nebutina turet, uztenka pardoj org detaliu kainas palyginti. :)
Nu nej tu turejei nei tu lyginai nei tu pasakok, isikibes opeli tik opelio kainas ir tezinai, tikrai nebegioji ir neklausineji kiek 406 pezo detales, o vat jei jau taip abejoji nubek rytoj ir pasiklausinek isitikinsi , kad originaliu daliu kainos skirias vos 10-20lt. kai kurios net pigesnes.
2011-09-27 22:16
2011-09-27 20:33 wrote: kuom tau vectra vezimas :shocking: , matomai nesi vazeves ar kaip , astra kietoka , o vectra pats tas , aisku omega labiau , ,supa'' bet manau ir vectra nera blogas pasirinkimas ilgesnem distansijom , juolab tas 140km irgi nera labai daug:smoke::smoke:
2011-09-27 22:03 wrote: Žinok kalbu tik tai, ka tikrai zinau.Aisku, naujas ar truputi pavazinetas netgi Opelis kazkuria prasme yra masina.Vazinejau su Vectrom kai dar nebuvo net Alioreklamos laikrascio, nei Autoliuso, nei Autogido ir dabartiniu metu retsykiais paminu.Kai pats pavairuosi ne viena nauja ar su simboline rida masina, tai galesi tuomet dalint pamokymus ir pastabas.:smilewink:
2011-09-27 22:08 giedzka wrote: bet tu radai ka palyginti, keleriu metu senumo masina su keliolikos metu. logikos?-0
Ne as lyginu, o siulau kad tu palygintum ir pajustum skirtuma, ir kalbejau apie nauja transporta, ne tik apie keliu metu.Ir nesiruosiu isvis nieko lyginti, yra ir labai senu modeliu, kurie nedaug nuvaziave, gali vaziuot maloniai, bet tureti kitokiu trukumu.Pavazinek 98-2002m C-eske mersu, Subaru Legacy ir tu paciu metu Vectra arba Saab 9-3, imk su sunkesniu varikliu dyzelius ir pajusi skirtuma, net 1994m MB Ekl zymiai geriau plaukia nei 2000m betkoks opelis.
2011-09-27 22:17
2011-09-27 22:09 wrote: Tikrai nesi turejas 406 pezo, kainu tikrai nezinai taigi neteig nesamoniu, turejau as ir passat 98m. ir pezo 406 2000m. , pezo vaziuokles detales kainuoja max 10-20lt brangiau negu passato, aisku kaip lietuvaiciai megsta pirkt kiniskas vaziuokles detales tai aisku pezo bus brangesnes :D:D lyginant originalias vaziuokles detales kainu skirtumas iki 20lt.
2011-09-27 22:12 giedzka wrote: man ir nebutina turet, uztenka pardoj org detaliu kainas palyginti. :)
2011-09-27 22:15 wrote: Nu nej tu turejei nei tu lyginai nei tu pasakok, isikibes opeli tik opelio kainas ir tezinai, tikrai nebegioji ir neklausineji kiek 406 pezo detales, o vat jei jau taip abejoji nubek rytoj ir pasiklausinek isitikinsi , kad originaliu daliu kainos skirias vos 10-20lt. kai kurios net pigesnes.
Beja, kad nekiltu karas tarp masinu markiu savininku pasakysiu , kad siuo metu asmeniskai vazineju su 2003m. Seat, taigi mano patarimas del pezo ir t.t visiskai neutralus, tiesiog sakau is patirties.
1757 / 0
2011-09-27 22:20
2011-09-27 22:03 wrote: Žinok kalbu tik tai, ka tikrai zinau.Aisku, naujas ar truputi pavazinetas netgi Opelis kazkuria prasme yra masina.Vazinejau su Vectrom kai dar nebuvo net Alioreklamos laikrascio, nei Autoliuso, nei Autogido ir dabartiniu metu retsykiais paminu.Kai pats pavairuosi ne viena nauja ar su simboline rida masina, tai galesi tuomet dalint pamokymus ir pastabas.:smilewink:
2011-09-27 22:08 giedzka wrote: bet tu radai ka palyginti, keleriu metu senumo masina su keliolikos metu. logikos?-0
2011-09-27 22:16 wrote: Ne as lyginu, o siulau kad tu palygintum ir pajustum skirtuma, ir kalbejau apie nauja transporta, ne tik apie keliu metu.Ir nesiruosiu isvis nieko lyginti, yra ir labai senu modeliu, kurie nedaug nuvaziave, gali vaziuot maloniai, bet tureti kitokiu trukumu.Pavazinek 98-2002m C-eske mersu, Subaru Legacy ir tu paciu metu Vectra arba Saab 9-3, imk su sunkesniu varikliu dyzelius ir pajusi skirtuma, net 1994m MB Ekl zymiai geriau plaukia nei 2000m betkoks opelis.
ir greiciau skesta pinigineje
You serious?
1757 / 0
2011-09-27 22:23
kaip ir daugumoj temu visada kyla konfliktas taip kad nekelkim karo kas geresnis ir pan. o reiktu zmogaus pacio paklausti ko butent jis noretu, gi jis vaziuos, ne mes.
You serious?
2011-09-27 22:30
2011-09-27 22:23 giedzka wrote: kaip ir daugumoj temu visada kyla konfliktas taip kad nekelkim karo :beer: kas geresnis ir pan. o reiktu zmogaus pacio paklausti ko butent jis noretu, gi jis vaziuos, ne mes.
Man plentu reikia i darba vazinet kekviena diena , taigi man reik kuo pigiau , iskaitant su taisymo kainom ir panasiai
2011-09-27 22:30
jau tik ne sena mersa... Pęugeot dar tikrai neblogas wariantas, bus geriausio stowio uz 7k.
2011-09-27 22:35
2011-09-27 22:12 giedzka wrote: man ir nebutina turet, uztenka pardoj org detaliu kainas palyginti. :)
2011-09-27 22:15 wrote: Nu nej tu turejei nei tu lyginai nei tu pasakok, isikibes opeli tik opelio kainas ir tezinai, tikrai nebegioji ir neklausineji kiek 406 pezo detales, o vat jei jau taip abejoji nubek rytoj ir pasiklausinek isitikinsi , kad originaliu daliu kainos skirias vos 10-20lt. kai kurios net pigesnes.
2011-09-27 22:17 wrote: Beja, kad nekiltu karas tarp masinu markiu savininku pasakysiu , kad siuo metu asmeniskai vazineju su 2003m. Seat, taigi mano patarimas del pezo ir t.t visiskai neutralus, tiesiog sakau is patirties.
o as vazineju su bmw ir peugeot , turejau vectra ir zinau kaip vaziuojasi , kj atsiranda koks akmenu meytojas y vectru darza na tiesiog uz kibira tj tikrai nesutinku , golfas taip kaip astra , vectra kaip pasatas , ai zmogui reik pavaziuot o po to varyt kas vezimas o kas ne
2011-09-27 22:35
2011-09-27 22:12 giedzka wrote: man ir nebutina turet, uztenka pardoj org detaliu kainas palyginti. :)
2011-09-27 22:15 wrote: Nu nej tu turejei nei tu lyginai nei tu pasakok, isikibes opeli tik opelio kainas ir tezinai, tikrai nebegioji ir neklausineji kiek 406 pezo detales, o vat jei jau taip abejoji nubek rytoj ir pasiklausinek isitikinsi , kad originaliu daliu kainos skirias vos 10-20lt. kai kurios net pigesnes.
2011-09-27 22:17 wrote: Beja, kad nekiltu karas tarp masinu markiu savininku pasakysiu , kad siuo metu asmeniskai vazineju su 2003m. Seat, taigi mano patarimas del pezo ir t.t visiskai neutralus, tiesiog sakau is patirties.
o as vazineju su bmw ir peugeot , turejau vectra ir zinau kaip vaziuojasi , kj atsiranda koks akmenu meytojas y vectru darza na tiesiog uz kibira tj tikrai nesutinku , golfas taip kaip astra , vectra kaip pasatas , ai zmogui reik pavaziuot o po to varyt kas vezimas o kas ne
1757 / 0
2011-09-27 22:40
2011-09-27 22:23 giedzka wrote: kaip ir daugumoj temu visada kyla konfliktas taip kad nekelkim karo :beer: kas geresnis ir pan. o reiktu zmogaus pacio paklausti ko butent jis noretu, gi jis vaziuos, ne mes.
2011-09-27 22:30 wrote: Man plentu reikia i darba vazinet kekviena diena , taigi man reik kuo pigiau , iskaitant su taisymo kainom ir panasiai
o konkreciu modeliu be situ isvardintu neturi daugiau? arba tai kas patinka?
You serious?
2011-09-27 22:58
2011-09-27 22:23 giedzka wrote: kaip ir daugumoj temu visada kyla konfliktas taip kad nekelkim karo :beer: kas geresnis ir pan. o reiktu zmogaus pacio paklausti ko butent jis noretu, gi jis vaziuos, ne mes.
2011-09-27 22:30 wrote: Man plentu reikia i darba vazinet kekviena diena , taigi man reik kuo pigiau , iskaitant su taisymo kainom ir panasiai
2011-09-27 22:40 giedzka wrote: o konkreciu modeliu be situ isvardintu neturi daugiau? arba tai kas patinka?
gal dar a4 , realiai man daug patinka masinu , be situ nzn ka geresnio uz tokius pinigus paimt :)
2011-09-27 23:05
Peugeot ir citroen daugelis modeliu netgi ir turintys hidroaktyvus realiai turi tik priekine komfortiska pakaba.Ant galines sedynes keleiviai dantis gali pamesti.Beje, Vectra panasiai, gale kaip taburete.Vw Sharanai arba Alchamra, Galaxy apskritai skirti debilams vairuoti ir tokius pat veziuoti, barskalu barskalas, tai ir irodo jog visiskai ne automobilio dydis ir mase minkstuma nulemia(deja nemazai yra isitikinusiu butent taip), o pakabaos priekines ir galines imantrumas, tobulumas bei teisingas svorio centro bei svorio aukscio paskirstymas.Imant bimbalus tarkim 5-tus tai jie ir turi tiek priekine tieg galine imantria ir tobula vaziuokle, yra minksti ir tuo pat metu standus, daugelio modeliu problema -primityvi, neiskaidanti apokrovu galine vaziuokle, bet yra ir ne vezimu, apie sipatijas ar antipatijas ir apie visus modelius nepradesiu, nes man tai neidomu ir netilpciau i forma.Sekmes
2011-09-27 23:11
2011-09-27 22:15 wrote: Nu nej tu turejei nei tu lyginai nei tu pasakok, isikibes opeli tik opelio kainas ir tezinai, tikrai nebegioji ir neklausineji kiek 406 pezo detales, o vat jei jau taip abejoji nubek rytoj ir pasiklausinek isitikinsi , kad originaliu daliu kainos skirias vos 10-20lt. kai kurios net pigesnes.
2011-09-27 22:17 wrote: Beja, kad nekiltu karas tarp masinu markiu savininku pasakysiu , kad siuo metu asmeniskai vazineju su 2003m. Seat, taigi mano patarimas del pezo ir t.t visiskai neutralus, tiesiog sakau is patirties.
2011-09-27 22:35 wrote: o as vazineju su bmw ir peugeot , turejau vectra ir zinau kaip vaziuojasi , kj atsiranda koks akmenu meytojas y vectru darza na tiesiog uz kibira tj tikrai nesutinku , golfas taip kaip astra , vectra kaip pasatas , ai zmogui reik pavaziuot o po to varyt kas vezimas o kas ne
nu ne pavarot, tai ble mersa ir lyginkit su omega, ji galu varoma tai jau viena, o kita vectra juk priekiu, trecia jau gaunasi skirtingos autonormali ta vectra tik kad dviem kaiptik, varineju i diena po 100 km, ir tikrai nebira nors senair tiek nebus nunesiota,
2011-09-28 08:21
2011-09-27 22:17 wrote: Beja, kad nekiltu karas tarp masinu markiu savininku pasakysiu , kad siuo metu asmeniskai vazineju su 2003m. Seat, taigi mano patarimas del pezo ir t.t visiskai neutralus, tiesiog sakau is patirties.
2011-09-27 22:35 wrote: o as vazineju su bmw ir peugeot , turejau vectra ir zinau kaip vaziuojasi , kj atsiranda koks akmenu meytojas y vectru darza na tiesiog uz kibira tj tikrai nesutinku , golfas taip kaip astra , vectra kaip pasatas , ai zmogui reik pavaziuot o po to varyt kas vezimas o kas ne
2011-09-27 23:11 wrote: nu ne pavarot, tai ble mersa ir lyginkit su omega, ji galu varoma tai jau viena, o kita vectra juk priekiu, trecia jau gaunasi skirtingos auto:director:normali ta vectra tik kad dviem kaiptik, :beer:varineju i diena po 100 km, ir tikrai nebira nors sena:lol:ir tiek nebus nunesiota, :drink:
vaziuojant 100km/h nemanau kad yra skirtumas kuris tiltas tempia ar stume , svarbu minkstai ir komfortiskai judi pirmyn ,
4243 / 0
2011-09-28 10:18
2011-09-27 23:05 wrote: Peugeot ir citroen daugelis modeliu netgi ir turintys hidroaktyvus realiai turi tik priekine komfortiska pakaba.Ant galines sedynes keleiviai dantis gali pamesti.Beje, Vectra panasiai, gale kaip taburete.Vw Sharanai arba Alchamra, Galaxy apskritai skirti debilams vairuoti ir tokius pat veziuoti, barskalu barskalas, tai ir irodo jog visiskai ne automobilio dydis ir mase minkstuma nulemia(deja nemazai yra isitikinusiu butent taip), o pakabaos priekines ir galines imantrumas, tobulumas bei teisingas svorio centro bei svorio aukscio paskirstymas:lol:.Imant bimbalus tarkim 5-tus tai jie ir turi tiek priekine tieg galine imantria ir tobula vaziuokle, yra minksti ir tuo pat metu standus, daugelio modeliu problema -primityvi, neiskaidanti apokrovu galine vaziuokle, bet yra ir ne vezimu, apie sipatijas ar antipatijas ir apie visus modelius nepradesiu, nes man tai neidomu ir netilpciau i forma.Sekmes
nespresk pagal viena masina pravaziuota kur gal but sferuose jau azoto nebera ir kietumas gali but kaip ant kaladziu.o hidroaktyvas jaigu ka ir skirtas pakietint masina citroenai jai tvarkingi po feru hidrauliniu matavamu turi butu per visus galus velniskai minksti, tai galima patikrint paspaudinejus su rankom, pacia masina spaustis turi su vienu dviem pirstais .ziuriu suda tu supranti

Your message