giedzka
1757 / 0
2010-10-05 11:46
kas geriau ar audi a6 (c4 dyzelinas) ar opel vectra B universalas (99m dyzelinas). Kaina mazdaug iki 8000lt, niekaip negaliu apsispresti kuria pirkt, patarkit kas galit?
You serious?
maumas
7656 / 0
2010-10-05 12:06
O ka cia patart, imk kiri arciau sirdies, kad po to nereiktu galvot "o gal reikejo ana imt?"Siaip, jei audi tikrai nekelia jokiu itarimu del agregatu ir kebulo, tai geriau audi.Bet is kitos puses, geriau tvarkinga vectra, nei prismaugta audi.Pats supranti, du automobiliai, abu vazineti, ir greiciausiai nemazai, dydziai ju siek tiek skiriasi, kaip ir vaziavimas....Niekas uz tave pati nenuspres
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-10-05 12:13
abu auto visai nieko , , pats turiu vectra , bet pas mane benzas , vairuot smagu , , komforto daugeu nei pas c4 , dizainas tj pat vectros naudai , nu bet tuoj prabus audi vw bmw gerbejai ir tau prades p.st prota kad imk tokia ar anokia , , gerai maumas rase imk ta kuri tau labiau prie sirdies , nes tu su ja vazinesi o ne visokie alfistai ar bmwistai
giedzka
1757 / 0
2010-10-05 12:34
va tame ir diela zinok kad viskas remiasi i lt sjp man arciau sirdies audi
You serious?
maumas
7656 / 0
2010-10-05 12:47
2010-10-05
12:34 giedzka wrote:
va tame ir diela zinok kad viskas remiasi i lt sjp man arciau sirdies audi
vadinasi ieskaisi audiKol ieskosi, ziurek patirties igausi, pinigeliu dar pataupysiMano asmeniskas patarimas-nelipk ant pirmos sutiktos mergos, kaip ir nepirk pirmos apziuretos masinos
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
giedzka
1757 / 0
2010-10-05 12:53
sjp asmeniskai kiek zinau is patirties dyzelio eksplotacija visada yra brangesne, be to is dyzelio tu niekada neispausi tokios galios kaip is benzino, todel mastau apie audi su taskinem dujom 2, 8.
You serious?
User
2010-10-05 13:11
2010-10-05
12:13 wrote:
abu auto visai nieko , , pats turiu vectra , bet pas mane benzas , vairuot smagu , , komforto daugeu nei pas c4 , dizainas tj pat vectros naudai :) , nu bet tuoj prabus audi vw bmw gerbejai ir tau prades p.st prota kad imk tokia ar anokia , , gerai maumas rase imk ta kuri tau labiau prie sirdies , nes tu su ja vazinesi o ne visokie alfistai ar bmwistai:D:D:D
dėl komforto - tai tikrai klysti.
giedzka
1757 / 0
2010-10-05 13:18
tai zinoma kad komfortas didesnis pas a6 cia nei klausimo nera.
You serious?
User
2010-10-05 13:20
2010-10-05
12:53 giedzka wrote:
sjp asmeniskai kiek zinau is patirties dyzelio eksplotacija visada yra brangesne, be to is dyzelio tu niekada neispausi tokios galios kaip is benzino, todel mastau apie audi su taskinem dujom 2, 8.
Nereikia bijoti to dyzelio - kas sako, kad dyzelio eksploatacija brangesnė matyt "vertina" tik iš nuogirdų ar patys turėję "nubaigtą" dyzelį, kurių būna tikrai daug - nes dyzeliai tam ir skirti - daug važiuoti.
Dyzelį sutvarkysi vieną kartą ir pamirši, kad jį reikia remontuoti. Pamatuosi kompresiją, jei reiks siurblį ar turbiną patvarkysi ir visos bėdos... o benzui tai žvaklaidžiai, tai babina, tai aplamai kibirkšties nėra - ir viską sudėjus remontas kainuoja tiek pat - tik dyzeliui sumokėjai iš karto, o su benzininiu vargsti per keletą kartų.
Dėl galios - visų pirma įvertink prie kokių sūkių tau reikia galios - jei imsi c4 kėbulu 2.5 (103kw) tai galios turėsi ne ką mažiau nei 2.8, o ekonomiją jau net nereikia šnekėti.
Privalai pats spręsti ko tau iš tikro reikia.
Dyzelį sutvarkysi vieną kartą ir pamirši, kad jį reikia remontuoti. Pamatuosi kompresiją, jei reiks siurblį ar turbiną patvarkysi ir visos bėdos... o benzui tai žvaklaidžiai, tai babina, tai aplamai kibirkšties nėra - ir viską sudėjus remontas kainuoja tiek pat - tik dyzeliui sumokėjai iš karto, o su benzininiu vargsti per keletą kartų.
Dėl galios - visų pirma įvertink prie kokių sūkių tau reikia galios - jei imsi c4 kėbulu 2.5 (103kw) tai galios turėsi ne ką mažiau nei 2.8, o ekonomiją jau net nereikia šnekėti.
Privalai pats spręsti ko tau iš tikro reikia.
giedzka
1757 / 0
2010-10-05 13:33
tikrai ne is nuogirdu apie tai kalbu, pacios remonto ir daliu kainos sneka apie tai, jei tvarkingas meistras ar normalus servisas tai nemanau kad reikes keliu kartu ieskant kibirksties ar kitos problemos. o del galios tai benzinas turi pranasuma (asmeniskai man) manau kad su benzu tiek is vietos tiek vaziuojant visada paimsi greiciau negu su dyzelinu.
You serious?
User
2010-10-05 13:59
2010-10-05
13:33 giedzka wrote:
tikrai ne is nuogirdu apie tai kalbu, pacios remonto ir daliu kainos sneka apie tai, jei tvarkingas meistras ar normalus servisas tai nemanau kad reikes keliu kartu ieskant kibirksties ar kitos problemos. o del galios tai benzinas turi pranasuma (asmeniskai man) manau kad su benzu tiek is vietos tiek vaziuojant visada paimsi greiciau negu su dyzelinu.
nu kaip tau ta galia reikalinga, jei greit is vietos pajudet nori tai dyzeliu tik spustelejai ir skrendi, o benzui begetis reikia, nebent uzkelsi ir sankaba deginsi. tam ir sukurti dyzeliai kad prie mazu apsuku didelis sukimo momentas, lengviau pajudet is vietos. 1000-1900apsuku su dyzeliuku jau gali normalei waziuot daug kuro nedegint, o su benzu mynsi iki 4000 ir dar tiek nepajausi traukos. Atitinkamai ir kuro sanaudos pasireiskia.
User
2010-10-05 14:04
2010-10-05
13:33 giedzka wrote:
tikrai ne is nuogirdu apie tai kalbu, pacios remonto ir daliu kainos sneka apie tai, jei tvarkingas meistras ar normalus servisas tai nemanau kad reikes keliu kartu ieskant kibirksties ar kitos problemos. o del galios tai benzinas turi pranasuma (asmeniskai man) manau kad su benzu tiek is vietos tiek vaziuojant visada paimsi greiciau negu su dyzelinu.
Matosi, kad dyzelio išvis neesi vairavęs. Jei uždirbi šiai dienai tiek, kad pagirdytai tą 2, 8 tai nesuk čia galvos ir pirk tą audi 2, 8 ir toliau manyk, kad benzinas viskuo pranašesnis.
User
2010-10-05 14:06
Ant dyzeliu varo tik tie, kurie ju netureja arba sudroztais vazineja(jo). Teisingai "bolek" sako, benze amzinos bedos su liamda zondais, zvaklaidziais, oro matuoklem, holo davikliais ir dar daug visko.. Dyzeli karta sutvarkiai ir pamirsai, ner kam gesti..ir galios per akis..
User
2010-10-05 14:25
2010-10-05
13:33 giedzka wrote:
tikrai ne is nuogirdu apie tai kalbu, pacios remonto ir daliu kainos sneka apie tai, jei tvarkingas meistras ar normalus servisas tai nemanau kad reikes keliu kartu ieskant kibirksties ar kitos problemos. o del galios tai benzinas turi pranasuma (asmeniskai man) manau kad su benzu tiek is vietos tiek vaziuojant visada paimsi greiciau negu su dyzelinu.
Truputį juokingai kalbi. Pasakyk kokios detalės brangesnės ir kodėl remontas brangesnis? v6 variklio remontas manai labai jau pigus? Juk viskas apart kuro sistemos būna identiška.
O dyzelį mažiau kuro sistemos "mazgų" - tai mažiau ir gedimų. Niekas nesako, kad ant benzo pvz. dingus kibirkščiai meistriukas jos nesuras per pirmą kartą, paprasčiausiai po kelių dienų pastebėsi, kad padidėjo kuro sąnaudos - reikės žiūrėt lamda, po savaitės pastebėsi, kad muša žvaklaidį ir t.t., daugiau mazgų daugiau bėdų. Gal jie sąlyginai pigiau šalinami nei restauruot pvz. dyzelio kuro siurblį (apie 500lt), bet sudėk - koks žvaklaidžių k-tas 100lt, lambda 200lt, ritės... ir t.t. gauni tą pačia sumą, o vietoj 1 apsilankymo servise lankaisi kelis kartus, kas kainuoja daug laiko ir ko gero nervų.
O dyzelį mažiau kuro sistemos "mazgų" - tai mažiau ir gedimų. Niekas nesako, kad ant benzo pvz. dingus kibirkščiai meistriukas jos nesuras per pirmą kartą, paprasčiausiai po kelių dienų pastebėsi, kad padidėjo kuro sąnaudos - reikės žiūrėt lamda, po savaitės pastebėsi, kad muša žvaklaidį ir t.t., daugiau mazgų daugiau bėdų. Gal jie sąlyginai pigiau šalinami nei restauruot pvz. dyzelio kuro siurblį (apie 500lt), bet sudėk - koks žvaklaidžių k-tas 100lt, lambda 200lt, ritės... ir t.t. gauni tą pačia sumą, o vietoj 1 apsilankymo servise lankaisi kelis kartus, kas kainuoja daug laiko ir ko gero nervų.
giedzka
1757 / 0
2010-10-05 15:37
nu jo susukot cia o kaip perkant a6 dyzeli patikrinti ar variklis gyvas ir pan. ta prasme kokie pagrindiniai aspektai perkant masina?
You serious?
User
2010-10-05 15:54
2010-10-05
15:37 giedzka wrote:
nu jo susukot cia :D:D:D:D o kaip perkant a6 dyzeli patikrinti ar variklis gyvas ir pan. ta prasme kokie pagrindiniai aspektai perkant masina?
O tu jo normalai ir nepatikrinsi, juk neisi dar ne savo masinai kompresija matuot, raru geometrija tikrinti, panasius dalykus daryt kurie tikrai svarbus perkant brangia masina ilgam. Manau kad svarbiausia yra metai, stovis, dabartine tech. bukle, rida (?! nevisada tau pavyks ja suzinoti), ir pas koki zmogu ar zmones jinai buvo.
User
2010-10-05 16:28
2010-10-05
15:37 giedzka wrote:
nu jo susukot cia :D:D:D:D o kaip perkant a6 dyzeli patikrinti ar variklis gyvas ir pan. ta prasme kokie pagrindiniai aspektai perkant masina?
Pagal variklio darba, jo keliama garsa, triuksma, vibracijas, duminguma, temperatura, pagaliau traukima daug galima numatyt..Bent jau tepalo probkes ne pritraukimas, jau pasako, kad kompresija i karteri bega.. Taciau ir nuo pardavejo gudrybiu esi neapsaugotas, kitaip tariant LOTERIJA.
User
2010-10-05 16:46
2010-10-05
15:37 giedzka wrote:
nu jo susukot cia :D:D:D:D o kaip perkant a6 dyzeli patikrinti ar variklis gyvas ir pan. ta prasme kokie pagrindiniai aspektai perkant masina?
2010-10-05
15:54 wrote:
O tu jo normalai ir nepatikrinsi, juk neisi dar ne savo masinai kompresija matuot, raru geometrija tikrinti, panasius dalykus daryt kurie tikrai svarbus perkant brangia masina ilgam. Manau kad svarbiausia yra metai, stovis, dabartine tech. bukle, rida (?! nevisada tau pavyks ja suzinoti), ir pas koki zmogu ar zmones jinai buvo.
galima paprasciausiai paprasyti VIN numerio ir jei jau labai masina patinka pasitikrinti jos istorija.
User
2010-10-06 00:48
zek ar vraiklis tepalajs neapsisikes...trauka kokia..ar propke pritraukia...kaj uzkuri zek koky duma meta..pagaliau ta masina vistiek bus begus 300 tukst bet tikraj ymanoma rast normalia
User
2010-10-06 01:17
Abi dvi pasenusius, reali kaina 5000 lt. Uz ka ten moket 8000 lt net nesuprasi. Nors ir litai tokie. Ne pagal masina brangus uzvazineti kibirai. Opeli daugiau sansu rast gyva. Bet stebuklingo VP44 siurblio remontas gali kainuot. Kiek pigiau audi kuro aparaturos tvarkimas. bet visa kita-brangu. Plius baisus penkiu cilindru motorai. Gal opelis? Restailingas vaziuoja labai gerai.
User
2010-10-06 08:47
as irgi visom keturiom uz dyzeli, jei a6 dar su 6begiu deze tai trasoje isvis nieko nedeginsi, o benza smaugt turesi, dyzelis kantresnis, patikimesnis. vazineju dyzeliu 5m, pagrindines problemos buvo su antifrizo ispurskimu, po pakeitimo tarpines nustojo, ir pamirsau problemas apie varikli ir vaziuoja toliau
User
2010-10-06 09:15
2010-10-06
08:47 wrote:
as irgi visom keturiom uz dyzeli, jei a6 dar su 6begiu deze tai trasoje isvis nieko nedeginsi, o benza smaugt turesi, dyzelis kantresnis, patikimesnis. vazineju dyzeliu 5m, pagrindines problemos buvo su antifrizo ispurskimu, po pakeitimo tarpines nustojo, ir pamirsau problemas apie varikli ir vaziuoja toliau
visu pirma cia kalba eina apie c4 su 5 kausu varikliu , nes 6 kausu eina ant c5 , ar kaip gal as klystu , antra benza smaugsi jai ten max iki 80kw , , opel benzai motorai yra gan ekonomiski , o trauka tj tikrai gera 1.6 74kw , 1.8 85kw , 2.0 100kw , 2.5 125 kw kw , , bet reikia kw skaiciut ne per kompa o uz vairo atsisedus ir paciam pajaust , , cia kalbu apie opel 1996-2002 benzus , o dyzelis yra dyzelis , , tikrai ekonomiskiau vazineti nuo A iki B , pats turiu dyzeli peza (nestumkit ant pezuku) tikrai kasdieninem vazinejimui gereu dyzelis visakuom iki remonto , , geras benzas na kam jus rasot apie tuos zvaklaidzius , nei lamda , nei babina , nei srauto matuokles tikrai nebludija daugeu nei grybauja dyzelio siurblys , , iki 199(5)(yvairei pagal modelius) taip buvo tos bedos , , bet pas opeli ar audi tu nesamoniu neliko ir kam dar stumt ant to ko nera , ,
User
2010-10-06 09:20
Ir jai pats nori benzo tj ir pirk , , mazeu klausyk ka cia kas sneka , , nes tu turi sakyti ko nori o dedes turi pasakyti priciudus tavo norimo pasirinkimo , , o kas cia vyksta , , tavo nuomone nelabai kam rupi , , visi imk dyzeli ir viskas benzas toks anoks nors pats vairuoju benza tik geda prisipazint tj ir stumiu tipo prisidedu prie daugumos , ,
User
2010-10-06 09:22
2010-10-05
12:13 wrote:
abu auto visai nieko , , pats turiu vectra , bet pas mane benzas , vairuot smagu , , komforto daugeu nei pas c4 , dizainas tj pat vectros naudai :) , nu bet tuoj prabus audi vw bmw gerbejai ir tau prades p.st prota kad imk tokia ar anokia , , gerai maumas rase imk ta kuri tau labiau prie sirdies , nes tu su ja vazinesi o ne visokie alfistai ar bmwistai:D:D:D
2010-10-05
13:11 wrote:
dėl komforto - tai tikrai klysti.
kurioj vietoj pas c4 daugeu komforto nei pas vectra b , , vat c5 tai taip , o c4 tj gal daugeu uz vectra A
maumas
7656 / 0
2010-10-06 09:31
Kodel niekas, is dyzelistu nepamini tokio momento, kaip vanduo kure?Mano karti patirtis rodo, kad tokiu atveju purkstukai ir siublys pagadinami visai neblogai.Benzinkos nera tokios jautriosTik nestumkit , kad taip nebuna
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-10-06 10:58
2010-10-06
09:31 maumas wrote:
Kodel niekas, is dyzelistu nepamini tokio momento, kaip vanduo kure?Mano karti patirtis rodo, kad tokiu atveju purkstukai ir siublys pagadinami visai neblogai.Benzinkos nera tokios jautrios:DTik nestumkit , kad taip nebuna:D
pilk pilna baka nesusidaris kondensatas ir nebus bake vandens ir nepareis nei siurblys nei purkstukai o kai isipila po 5 litrus salerkos tai ir nenorek kad vandeniu vaziuotum
maumas
7656 / 0
2010-10-06 12:18
2010-10-06
09:31 maumas wrote:
Kodel niekas, is dyzelistu nepamini tokio momento, kaip vanduo kure?Mano karti patirtis rodo, kad tokiu atveju purkstukai ir siublys pagadinami visai neblogai.Benzinkos nera tokios jautrios:DTik nestumkit , kad taip nebuna:D
2010-10-06
10:58 wrote:
pilk pilna baka nesusidaris kondensatas ir nebus bake vandens ir nepareis nei siurblys nei purkstukai o kai isipila po 5 litrus salerkos tai ir nenorek kad vandeniu vaziuotum
Tai gal manai, kad mane su pirstu dare?Pildavau iki kol pirstu pasieki statoile, prie minus 28 lengvai visai uzsikure, po 15km uzsalo, nors filtras buvo pries menesi keistas.Atsildzius is filtro isbego vandenelis.Nuo to laiko dejau ant to dyzelio, nes vaziuoji pigiai, o po to lakstai po servisus
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
maumas
7656 / 0
2010-10-06 12:20
plius dar ir chemija nuo vandens susidarymo pildavau su kuru, kuri ir irgi ne "uz aciu"
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
giedzka
1757 / 0
2010-10-06 19:18
2010-10-06
01:17 wrote:
Abi dvi pasenusius, reali kaina 5000 lt. Uz ka ten moket 8000 lt net nesuprasi. Nors ir litai tokie. Ne pagal masina brangus uzvazineti kibirai. Opeli daugiau sansu rast gyva. Bet stebuklingo VP44 siurblio remontas gali kainuot. Kiek pigiau audi kuro aparaturos tvarkimas. bet visa kita-brangu. Plius baisus penkiu cilindru motorai. Gal opelis? Restailingas vaziuoja labai gerai.
tai jei tu perki masinas po 25-50tukst tai zinoma tau pigu, grabai, lauzai ir pan..
You serious?
giedzka
1757 / 0
2010-10-06 22:15
dar girdejau apie opel viena savybe kad pas juos su elektronika buna bedu? cia mitas ar teisybe?
You serious?
User
2010-10-06 22:53
2010-10-06
22:15 giedzka wrote:
dar girdejau apie opel viena savybe kad pas juos su elektronika buna bedu? cia mitas ar teisybe?
mitu mitas , viskas su elektra yra gerai , , dar niekad nera pavedus nei manes nei pazystamu kas turi opel , ,
giedzka
1757 / 0
2010-10-06 22:58
2010-10-06
22:15 giedzka wrote:
dar girdejau apie opel viena savybe kad pas juos su elektronika buna bedu? cia mitas ar teisybe?
2010-10-06
22:53 wrote:
mitu mitas , viskas su elektra yra gerai , , dar niekad nera pavedus nei manes nei pazystamu kas turi opel , ,:)
o vat mano pazystamas turi, pakeite spynele ir db buna kad uzsikuria is pirmo karto, buna kad tik is 8-10 pasukimo, po spyneles pakeitimo pradejo isor temp daviklis grybauti, paskui dar su langais kazkas buvo
You serious?
User
2010-10-06 23:21
2010-10-06
22:15 giedzka wrote:
dar girdejau apie opel viena savybe kad pas juos su elektronika buna bedu? cia mitas ar teisybe?
2010-10-06
22:53 wrote:
mitu mitas , viskas su elektra yra gerai , , dar niekad nera pavedus nei manes nei pazystamu kas turi opel , ,:)
2010-10-06
22:58 giedzka wrote:
o vat mano pazystamas turi, pakeite spynele ir db buna kad uzsikuria is pirmo karto, buna kad tik is 8-10 pasukimo, po spyneles pakeitimo pradejo isor temp daviklis grybauti, paskui dar su langais kazkas buvo
, tokie bajarei kiekvienam auto gali nutikt , ,
User
2010-10-06 23:26
tureajau audi.turiu vectra B 1.7 60kw sedana.eksplotacija neitiketina... pigiau gribo. 3 metus filtrai ir tepalai ir ta be kisiu
User
2010-10-07 02:34
2010-10-06
23:26 wrote:
tureajau audi.turiu vectra B 1.7 60kw sedana.eksplotacija neitiketina... pigiau gribo. 3 metus filtrai ir tepalai :) ir ta be kisiu
audi a6 (c4 dyzelinas) situ modeliu megsta priekiniai sparnai rudyti..ne visoms taip aisku, bet ne viena esu mates.visa grazi o priekines arkos papuve..kas liecia dyzeli jei jau traukos mazai, galima gi cipuoti varikli..dasides galios..o kokia masina rinktis?spresti tik tau! gi tu vazinesi su ja ne kas kitas...
User
2010-10-07 09:21
Geriau protingai cipuotas dyzelis nei galingas variklis. Nemanau kad cipintas nusileidzia kazkuo benzui, bet zinau kad benzas ekonomika ir trauka is vietos tikrai nusileidzia.
User
2010-10-07 10:02
kaip protingi zmones sako dyzelis traktoriui benzinas masinai o dujos blynam kept
User
2010-10-07 10:43
2010-10-07
10:02 wrote:
kaip protingi zmones sako dyzelis traktoriui benzinas masinai o dujos blynam kept:)
O kam tada zibalas? Kiek zinau turbosraigtiniuose lektuvuose jis naudojamas..
User
2010-10-07 11:04
2010-10-07
09:21 wrote:
Geriau protingai cipuotas dyzelis nei galingas variklis. Nemanau kad cipintas nusileidzia kazkuo benzui, bet zinau kad benzas ekonomika ir trauka is vietos tikrai nusileidzia.
ekonomika taip(kol kas sugenda) , trauka is vietos nesakyciau , benzas ir gerai lupa is vietos
User
2010-10-07 11:09
2010-10-07
10:02 wrote:
kaip protingi zmones sako dyzelis traktoriui benzinas masinai o dujos blynam kept:)
jau tokie protingi tie zmonespuse pasaulio su dizeliais vazineja
giedzka
1757 / 0
2010-10-07 12:47
2010-10-06
23:26 wrote:
tureajau audi.turiu vectra B 1.7 60kw sedana.eksplotacija neitiketina... pigiau gribo. 3 metus filtrai ir tepalai :) ir ta be kisiu
2010-10-07
02:34 wrote:
audi a6 (c4 dyzelinas) situ modeliu megsta priekiniai sparnai rudyti..ne visoms taip aisku, bet ne viena esu mates.visa grazi o priekines arkos papuve..kas liecia dyzeli jei jau traukos mazai, galima gi cipuoti varikli..dasides galios..o kokia masina rinktis?spresti tik tau! gi tu vazinesi su ja ne kas kitas...
tai gal cia koki 94m necinkuotos arkos ar sparnai?
You serious?
giedzka
1757 / 0
2010-10-07 12:50
kiek cia ziurejau MAN asmeniskai sitas variantas patiko http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi-a6-tdi-sedanas-1995-0119933215.html
You serious?
User
2010-10-07 14:51
2010-10-07
12:50 giedzka wrote:
kiek cia ziurejau MAN asmeniskai sitas variantas patiko http://www.autogidas.lt/skelbimai/audi-a6-tdi-sedanas-1995-0119933215.html
sneka kad A6(C4) ar audi100 (c4) kebule priekiniu sparnu posparnes kazkaip nesandarios yra.visa purva po sparnais praleidzia..o gal ir necinkuoti yra tie sparnai..kas ten zino..bet kad megsta rudyti priekines arkos tai faktas..A6nelabai mates, bet audi100 (c4) iki kokiu 93m tai tikrai ne viena ir ne dvi mates..masina tvarkinga ne ibrezimo o priekines arkos parudije.. ir tie sparnai yra gan brangoki lauzyne priekiniai..jei koks sveikesnis neparudijes, bent mus kraste 200lt praso uz toki sparna..mums reikejo keisti tai teko pavargti ieskant sveiko neparudijusio sparno..
giedzka
1757 / 0
2010-10-07 15:30
tada kitas klausimas, kokios dazniausios problemos su varikliu ir vaziuokle a6?
You serious?
User
2010-10-08 14:56
2010-10-07
15:30 giedzka wrote:
tada kitas klausimas, kokios dazniausios problemos su varikliu ir vaziuokle a6?
atsibodo zmonim 10 kart rasyti ,
giedzka
1757 / 0
2010-10-08 14:59
nerasyk
You serious?
User
2010-10-08 20:41
2010-10-07
15:30 giedzka wrote:
tada kitas klausimas, kokios dazniausios problemos su varikliu ir vaziuokle a6?
1 sharnyras 1 salenblokas, ir kartais vairo traukiu antgaliai, cia a6 c4
giedzka
1757 / 0
2010-10-09 16:13
o tie antgaliai kartais ne tokie patys kaip ant audi 90? ta prasme buna kad kiti yra uzsukami o kitos buna visa trauke eina nuo pat vairo kazkaip? ar ne?
You serious?
User
2010-10-09 16:18
2010-10-09
16:13 giedzka wrote:
o tie antgaliai kartais ne tokie patys kaip ant audi 90? ta prasme buna kad kiti yra uzsukami o kitos buna visa trauke eina nuo pat vairo kazkaip? ar ne?
Jei domina galiu paaiskinti- nebuna vairo traukiu nuo koloneles iki guoliavietes ar kito amortiko tasko neardomu, visi vairo traukiu antgaliai visu masinu yra nusukami, nes jei taip nebutu negaletum pasidaryt ratu suvedimo
giedzka
1757 / 0
2010-10-09 16:23
va cia tu klysti. ant audi 90 ziurejom vairo traukiu antgalius, pasirodo pagal kataloga nera antgaliu yra tik nuo vairo traukes iki pat galo visas isilginis. pats maciau savo akim ir nepatikejau.
You serious?
Your message |
|