Audi a6 c4 2,5TDi ar Audi a4 1,9Tdi?

Created by User 2012-10-27
2012-10-27 18:14
Sveiki visi sudomino mane 2 sitie variantai noriu suzinoti kur geresne patvaresne mazesnes kuro sanaudos
2012-10-27 19:37
tai gal kas nors atsakys?:(
2012-10-27 19:40
2012-10-27 19:37 wrote: tai gal kas nors atsakys?:(
yra prikurta tokiu temu, pasiskaitinek ir pats isvadas padarysi
2012-10-27 19:42
wrote: ..
Žinoma, kad 1.9 tdi 81kw.
2012-10-27 19:48
wrote: ..
Kodel, pagrysk savo nuomone?
105 / 0
2012-10-28 18:21
2.5 tdi 5 cil. Sanaudos panasios. A4 vaziuokle aliuminine daugiasvirte. Siaip masina mazesne. Imciau c4.
2012-10-29 09:05
imk c4. sanaudu skirtumas max 1 ltr. pakaba gera nebrangiai remontuojasi, vietos daug ir minksta.
2012-10-29 09:20
A6 2.5tdi 103kw. kuro sanaudos 5.5l trasoj. jinai yra didesne ir patvaresne nei a4. A6 turiu ir dziaugiuos :)
2012-10-30 10:19
As maciau a6 c4 2.5Tdi su dideliu dumingumu ir daug ar cia yra ju liga?
1757 / 0
2012-10-30 10:39
2012-10-30 10:19 wrote: As maciau a6 c4 2.5Tdi su dideliu dumingumu ir daug ar cia yra ju liga?
cia yra ju senatve.
You serious?
2012-10-30 10:49
Ka dar galit pasiulit is ekonomisku patvariu gan manevringu automobiliu ir kad butu nelabai brangi eksplotacija?
2012-10-30 11:10
Ka manot apie Mercedes-Benz E 220 W210 2.2 70kw
2012-10-30 11:43
Prastas daiktas 2.2 70kw , nera turbinos traukos irgi ner, beto lucas siurbliai daznai gendantys, geriau imk 2.2CDI 92kw tikrai geras daiktas, ekonmoiskas, grandine sukamas, vaziuoja labai smagiai
2012-10-30 11:44
galiu pasiulit C220 2, 2cdi varikliu, mazai gendantis manevringas auto
2012-10-31 10:53
2012-10-30 10:49 wrote: Ka dar galit pasiulit is ekonomisku patvariu gan manevringu automobiliu ir kad butu nelabai brangi eksplotacija?
imk golfa bus ir ekonomiskas ir menevringas eksplotacijos kainos nesikandzioja.
2012-10-31 11:58
http://www.autogidas.lt/bmw-318-e36-tds-touring-universalas-1998-0124243802.html Va, ekonomiškas, tvarkingas ir manevringas. Kaina negalutinė.
2012-10-31 12:36
2012-10-30 11:10 wrote: Ka manot apie Mercedes-Benz E 220 W210 2.2 70kw
2012-10-30 11:43 wrote: Prastas daiktas 2.2 70kw , nera turbinos traukos irgi ner, beto lucas siurbliai daznai gendantys, geriau imk 2.2CDI 92kw tikrai geras daiktas, ekonmoiskas, grandine sukamas, vaziuoja labai smagiai
Ai tai mazdaug tik tavo geras ane? O ka i cdi ruska gal pilsi?? Nesnekek nieku, geras tas 2.2 ir traukos normaliai, uztai sanaudos 6 litrai ir vaziuoja bet kokia salera. Ir kurias prie didziausiu salciu is puses pasukimo.
2012-10-31 12:43
nieko gero trasoj gal ir tilpsi i tuos 5.5-6ltr. traukos visiskas 0. C4a6 2.5tdi kur kas geriau.sanaudos siek tiek net mazesnes bet bent padoriai vaziuoja.
2012-10-31 12:44
2012-10-30 11:43 wrote: Prastas daiktas 2.2 70kw , nera turbinos traukos irgi ner, beto lucas siurbliai daznai gendantys, geriau imk 2.2CDI 92kw tikrai geras daiktas, ekonmoiskas, grandine sukamas, vaziuoja labai smagiai
2012-10-31 12:36 wrote: Ai tai mazdaug tik tavo geras ane? O ka i cdi ruska gal pilsi?? Nesnekek nieku, geras tas 2.2 ir traukos normaliai, uztai sanaudos 6 litrai ir vaziuoja bet kokia salera. Ir kurias prie didziausiu salciu is puses pasukimo.
2012-10-31 12:43 wrote: nieko gero trasoj gal ir tilpsi i tuos 5.5-6ltr. traukos visiskas 0. C4a6 2.5tdi kur kas geriau.sanaudos siek tiek net mazesnes bet bent padoriai vaziuoja.
Normaliai tos traukos nesneke cia sudu. As kalbu apie vidutines sanadaudas. Ima kaip golf.
4021 / 0
2012-10-31 12:52
2012-10-31 11:58 pardavejas224 wrote: http://www.autogidas.lt/bmw-318-e36-tds-touring-universalas-1998-0124243802.html Va, ekonomiškas, tvarkingas ir manevringas. Kaina negalutinė.
Tik jau ne už tokią kainą... :D http://www.autogidas.lt/bmw-318-e36-tds-sedanas-1996-0124159161.html - panašiau ir ne katafalkas...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-10-31 12:54
2012-10-31 11:58 pardavejas224 wrote: http://www.autogidas.lt/bmw-318-e36-tds-touring-universalas-1998-0124243802.html Va, ekonomiškas, tvarkingas ir manevringas. Kaina negalutinė.
2012-10-31 12:52 zarachas wrote: Tik jau ne už tokią kainą... :D http://www.autogidas.lt/bmw-318-e36-tds-sedanas-1996-0124159161.html - panašiau ir ne katafalkas... :lol:
Nu o ka kaina? Jei gera masina tai ir kaina atitinkamai
2012-10-31 12:54
kur ta trauka is 150nm ir 1.4t masinos. kol tas mersas ims kaip golf tai toli saukia
2012-10-31 12:56
2012-10-31 11:58 pardavejas224 wrote: http://www.autogidas.lt/bmw-318-e36-tds-touring-universalas-1998-0124243802.html Va, ekonomiškas, tvarkingas ir manevringas. Kaina negalutinė.
2012-10-31 12:52 zarachas wrote: Tik jau ne už tokią kainą... :D http://www.autogidas.lt/bmw-318-e36-tds-sedanas-1996-0124159161.html - panašiau ir ne katafalkas... :lol:
zarachai tu lopu lopas galiu pasakyt. skiri bent kur pilna komplektacija ir geras stovis o kur tuscia nugrezta.
2012-10-31 13:03
2012-10-31 11:58 pardavejas224 wrote: http://www.autogidas.lt/bmw-318-e36-tds-touring-universalas-1998-0124243802.html Va, ekonomiškas, tvarkingas ir manevringas. Kaina negalutinė.
2012-10-31 12:52 zarachas wrote: Tik jau ne už tokią kainą... :D http://www.autogidas.lt/bmw-318-e36-tds-sedanas-1996-0124159161.html - panašiau ir ne katafalkas... :lol:
2012-10-31 12:56 wrote: zarachai tu lopu lopas galiu pasakyt. skiri bent kur pilna komplektacija ir geras stovis o kur tuscia nugrezta.
Cia vienintelis tu lopas.
2012-10-31 13:08
2012-10-31 12:52 zarachas wrote: Tik jau ne už tokią kainą... :D http://www.autogidas.lt/bmw-318-e36-tds-sedanas-1996-0124159161.html - panašiau ir ne katafalkas... :lol:
2012-10-31 12:56 wrote: zarachai tu lopu lopas galiu pasakyt. skiri bent kur pilna komplektacija ir geras stovis o kur tuscia nugrezta.
2012-10-31 13:03 wrote: Cia vienintelis tu lopas.
nepatiko kad su sudais sumaisiau tavo mb:D visi keikia tuos tavo 2.2 70kw variklius o tu cia vienas bandai paneigti ir dar sanaudos 6ltr ne nu ziaurus tu kai ant popieriaus deklaruoja 7.1ltr.
4021 / 0
2012-10-31 13:12
2012-10-31 11:58 pardavejas224 wrote: http://www.autogidas.lt/bmw-318-e36-tds-touring-universalas-1998-0124243802.html Va, ekonomiškas, tvarkingas ir manevringas. Kaina negalutinė.
2012-10-31 12:52 zarachas wrote: Tik jau ne už tokią kainą... :D http://www.autogidas.lt/bmw-318-e36-tds-sedanas-1996-0124159161.html - panašiau ir ne katafalkas... :lol:
2012-10-31 12:56 wrote: zarachai tu lopu lopas galiu pasakyt. skiri bent kur pilna komplektacija ir geras stovis o kur tuscia nugrezta.
Ačiū. Skiriu, bet nematau pilnos komplektacijos, o geras stovis nustatomas ne iš nuotraukų, kiek žinau. Be to, už tris gabalus tokią komplektaciją gali susimesti, kad pats nepatikėsi (žinoma, jeigu kažką rauki)...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-10-31 13:28
2012-10-31 12:52 zarachas wrote: Tik jau ne už tokią kainą... :D http://www.autogidas.lt/bmw-318-e36-tds-sedanas-1996-0124159161.html - panašiau ir ne katafalkas... :lol:
2012-10-31 12:56 wrote: zarachai tu lopu lopas galiu pasakyt. skiri bent kur pilna komplektacija ir geras stovis o kur tuscia nugrezta.
2012-10-31 13:12 zarachas wrote: Ačiū. Skiriu, bet nematau pilnos komplektacijos, o geras stovis nustatomas ne iš nuotraukų, kiek žinau. Be to, už tris gabalus tokią komplektaciją gali susimesti, kad pats nepatikėsi (žinoma, jeigu kažką rauki)... :lol:
kur visiskai tuscias ir kur pilnas ar beveik pilnas matosi, metai geresni, kebulas geriau atrodo. ir normalaus bmw uz 2k lt niekas tikrai nepardavines. pats ieskojau ir zinau.
4021 / 0
2012-10-31 13:44
2012-10-31 12:56 wrote: zarachai tu lopu lopas galiu pasakyt. skiri bent kur pilna komplektacija ir geras stovis o kur tuscia nugrezta.
2012-10-31 13:12 zarachas wrote: Ačiū. Skiriu, bet nematau pilnos komplektacijos, o geras stovis nustatomas ne iš nuotraukų, kiek žinau. Be to, už tris gabalus tokią komplektaciją gali susimesti, kad pats nepatikėsi (žinoma, jeigu kažką rauki)... :lol:
2012-10-31 13:28 wrote: kur visiskai tuscias ir kur pilnas ar beveik pilnas matosi, metai geresni, kebulas geriau atrodo. ir normalaus bmw uz 2k lt niekas tikrai nepardavines. pats ieskojau ir zinau.
Kuo tau jis pilnas? Dėl antakių? Dėl metų? Ar kainos? Nu nesiginčyk, jeigu nieko nesupranti, būk žmogus...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-10-31 13:51
2012-10-31 13:12 zarachas wrote: Ačiū. Skiriu, bet nematau pilnos komplektacijos, o geras stovis nustatomas ne iš nuotraukų, kiek žinau. Be to, už tris gabalus tokią komplektaciją gali susimesti, kad pats nepatikėsi (žinoma, jeigu kažką rauki)... :lol:
2012-10-31 13:28 wrote: kur visiskai tuscias ir kur pilnas ar beveik pilnas matosi, metai geresni, kebulas geriau atrodo. ir normalaus bmw uz 2k lt niekas tikrai nepardavines. pats ieskojau ir zinau.
2012-10-31 13:44 zarachas wrote: Kuo tau jis pilnas? Dėl antakių? Dėl metų? Ar kainos? Nu nesiginčyk, jeigu nieko nesupranti, būk žmogus... :lol:
daug matau ismanai. turejai nors viena e36?
4021 / 0
2012-10-31 14:03
2012-10-31 13:28 wrote: kur visiskai tuscias ir kur pilnas ar beveik pilnas matosi, metai geresni, kebulas geriau atrodo. ir normalaus bmw uz 2k lt niekas tikrai nepardavines. pats ieskojau ir zinau.
2012-10-31 13:44 zarachas wrote: Kuo tau jis pilnas? Dėl antakių? Dėl metų? Ar kainos? Nu nesiginčyk, jeigu nieko nesupranti, būk žmogus... :lol:
2012-10-31 13:51 wrote: daug matau ismanai. turejai nors viena e36?
Ne, bet ant kiemo stovėjo. Nu ir aplink vien kregždės...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-10-31 15:27
Zarachai, tikrai pasitenk nupirkt e36 į kurį nereikėtų investuot. Manau kiekvieną lietuvišką bmw nusipirkęs už 2 ar 3 gabalus tai dar dvigubai tiek pat sukiši. Nes dažniausiai pas lietuvius būna taip: "Ai, kas nusipirks, tas susitvarkys." Tam BMW prieš pusmetį praeita vokiška TA. Ir tikrai nemanau, kad ji kadanors buvo tvarkyta garažiukuose ir, kad ta TA buvo praeita už pinigus. Nes mašina tikrai gyva ;)
2012-10-31 15:33
O dėl MB w210 tai galiu pasakyt tik tiek. Turėjau 2, 2d 70kW ir 2, 2CDI 105kW. Tai yra du nepalyginami dalykai. 2, 2CDI mieste ryjo +-7l/100km užmiestį 5-5, 5l/100km. Trauka tikrai nebloga, bet ten vien elektronika. Ipilk kokią nešvaresnę saliarką (kaip sakot rusiška), tai ruoškis ir piniginę gerai paplonint. Nes elektroniniai purkštukai greit pareina nuo to. O 2, 2d jis yra daug paprastesnis. Į jį pyli ir važiuoji. Tokia mašina skirta ramiam važiavimui iš taško A į tašką B. Ant traukos nėra jau toks tupas, bet ir nestebuklas. O dėl kuro sanaudų tai ryjo panašiai. Patys pagalvokit kai nėra traukos, reikia daugiau spustelt norint tą visą svorį vilkt, to pasekoje suvartojama daugiau kuro, nes variklis silpnokas. Taip, kad kiekviena auto turi savų pliusų ir minusų. ;)
2012-10-31 15:43
2012-10-31 15:33 pardavejas224 wrote: O dėl MB w210 tai galiu pasakyt tik tiek. Turėjau 2, 2d 70kW ir 2, 2CDI 105kW. Tai yra du nepalyginami dalykai. 2, 2CDI mieste ryjo +-7l/100km užmiestį 5-5, 5l/100km. Trauka tikrai nebloga, bet ten vien elektronika. Ipilk kokią nešvaresnę saliarką (kaip sakot rusiška), tai ruoškis ir piniginę gerai paplonint. Nes elektroniniai purkštukai greit pareina nuo to. O 2, 2d jis yra daug paprastesnis. Į jį pyli ir važiuoji. Tokia mašina skirta ramiam važiavimui iš taško A į tašką B. Ant traukos nėra jau toks tupas, bet ir nestebuklas. O dėl kuro sanaudų tai ryjo panašiai. Patys pagalvokit kai nėra traukos, reikia daugiau spustelt norint tą visą svorį vilkt, to pasekoje suvartojama daugiau kuro, nes variklis silpnokas. Taip, kad kiekviena auto turi savų pliusų ir minusų. ;)
turiu as mb 2.2 cdi beje buvo jau prikolai su purkstukais nes leisdavau is kanistru 2 myzo ko pasekoje variklis ant salot dumijo ir purtesi apsiles gerai dirbo taigi restaravau purkstukus ir tolia vaziuoju tas 70 kw labai bukokas tokei masei ir seip su siurbliu yr problemu ;)
2012-10-31 15:47
2012-10-31 15:33 pardavejas224 wrote: O dėl MB w210 tai galiu pasakyt tik tiek. Turėjau 2, 2d 70kW ir 2, 2CDI 105kW. Tai yra du nepalyginami dalykai. 2, 2CDI mieste ryjo +-7l/100km užmiestį 5-5, 5l/100km. Trauka tikrai nebloga, bet ten vien elektronika. Ipilk kokią nešvaresnę saliarką (kaip sakot rusiška), tai ruoškis ir piniginę gerai paplonint. Nes elektroniniai purkštukai greit pareina nuo to. O 2, 2d jis yra daug paprastesnis. Į jį pyli ir važiuoji. Tokia mašina skirta ramiam važiavimui iš taško A į tašką B. Ant traukos nėra jau toks tupas, bet ir nestebuklas. O dėl kuro sanaudų tai ryjo panašiai. Patys pagalvokit kai nėra traukos, reikia daugiau spustelt norint tą visą svorį vilkt, to pasekoje suvartojama daugiau kuro, nes variklis silpnokas. Taip, kad kiekviena auto turi savų pliusų ir minusų. ;)
Sutinku, tevai vazineja su MB 220 70kW, tai tik ramiam vazavimui o ir del saliarkos kokybes tai galima pilt belen ka, nes vistiek vaziuos o ir sanaudos mane tenkina
4021 / 0
2012-10-31 16:22
2012-10-31 15:27 pardavejas224 wrote: Zarachai, tikrai pasitenk nupirkt e36 į kurį nereikėtų investuot. Manau kiekvieną lietuvišką bmw nusipirkęs už 2 ar 3 gabalus tai dar dvigubai tiek pat sukiši. Nes dažniausiai pas lietuvius būna taip: "Ai, kas nusipirks, tas susitvarkys." Tam BMW prieš pusmetį praeita vokiška TA. Ir tikrai nemanau, kad ji kadanors buvo tvarkyta garažiukuose ir, kad ta TA buvo praeita už pinigus. Nes mašina tikrai gyva ;)
Neįmanoma. Man į visus reikės investuoti, tik įvienus daugiau, o į kitus mažiau. Tiesiog kai kurie žmonės nepastebi, kad trūksta, kad ir tos gumytės ant stabdžių suporto arba apdailos ant varžto, o aš tokius niuansus pastebiu ir žinau, kad juos "sutvarkyti" reikia pinigų, tik tada eina filtrai, diržai, važiuoklė, išmetimas... Nu šiaip tai jo, jeigu visą perdažyti, restauruosi važiuoklę ir apskritai viską profilaktiškai perpurtysi, bet tokiam automobiliui neapsimoka, o jei ir daryt, tai tada jau nebus prieš ką lyginti, nes ir tiems kosmonautams daug ką reikia patvarkyti, tik jie dar to nežino, slepia arba laukia kol užsilenks. Kiek turėjau gražesnių ar tvarkingesnių automobilių, tiek vargau. Vieną kai parsivariau, tai net nustebau, nes buvo pati tvarkingiausia, kiek esu turėjęs net ir švaros požiūriu, bet vienintelė, kuri pavedė iš visų turėtųjų. Aišku čia kaip papuola dar, aš tik pvz. duodu. Nu tai kas? Lietuvoje su vokiška TA nepavažinėsi, be to, galiu garantuoti, kad be pažįstamų, iš pirmo karto Lietuvoje tos TA nepraeitų. Ir šiaip aš nesmerkiu būtent to BMW, nes yra dar kosmonautiškesnių, kalbu apskritai. Keitimui sutinku, kad kaina normali, bet parduoti - be šansų...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-10-31 16:30
2012-10-31 15:27 pardavejas224 wrote: Zarachai, tikrai pasitenk nupirkt e36 į kurį nereikėtų investuot. Manau kiekvieną lietuvišką bmw nusipirkęs už 2 ar 3 gabalus tai dar dvigubai tiek pat sukiši. Nes dažniausiai pas lietuvius būna taip: "Ai, kas nusipirks, tas susitvarkys." Tam BMW prieš pusmetį praeita vokiška TA. Ir tikrai nemanau, kad ji kadanors buvo tvarkyta garažiukuose ir, kad ta TA buvo praeita už pinigus. Nes mašina tikrai gyva ;)
2012-10-31 16:22 zarachas wrote: Neįmanoma. Man į visus reikės investuoti, tik įvienus daugiau, o į kitus mažiau. Tiesiog kai kurie žmonės nepastebi, kad trūksta, kad ir tos gumytės ant stabdžių suporto arba apdailos ant varžto, o aš tokius niuansus pastebiu ir žinau, kad juos "sutvarkyti" reikia pinigų, tik tada eina filtrai, diržai, važiuoklė, išmetimas... :thumbdown: Nu šiaip tai jo, jeigu visą perdažyti, restauruosi važiuoklę ir apskritai viską profilaktiškai perpurtysi, bet tokiam automobiliui neapsimoka, o jei ir daryt, tai tada jau nebus prieš ką lyginti, nes ir tiems kosmonautams daug ką reikia patvarkyti, tik jie dar to nežino, slepia arba laukia kol užsilenks. Kiek turėjau gražesnių ar tvarkingesnių automobilių, tiek vargau. Vieną kai parsivariau, tai net nustebau, nes buvo pati tvarkingiausia, kiek esu turėjęs net ir švaros požiūriu, bet vienintelė, kuri pavedė iš visų turėtųjų. Aišku čia kaip papuola dar, aš tik pvz. duodu. Nu tai kas? Lietuvoje su vokiška TA nepavažinėsi, be to, galiu garantuoti, kad be pažįstamų, iš pirmo karto Lietuvoje tos TA nepraeitų. Ir šiaip aš nesmerkiu būtent to BMW, nes yra dar kosmonautiškesnių, kalbu apskritai. Keitimui sutinku, kad kaina normali, bet parduoti - be šansų... :smoke:
pastebejau tu sio forumo ziniuonis. vyska zinai, ir daug garantuoji.
4021 / 0
2012-10-31 16:41
2012-10-31 15:27 pardavejas224 wrote: Zarachai, tikrai pasitenk nupirkt e36 į kurį nereikėtų investuot. Manau kiekvieną lietuvišką bmw nusipirkęs už 2 ar 3 gabalus tai dar dvigubai tiek pat sukiši. Nes dažniausiai pas lietuvius būna taip: "Ai, kas nusipirks, tas susitvarkys." Tam BMW prieš pusmetį praeita vokiška TA. Ir tikrai nemanau, kad ji kadanors buvo tvarkyta garažiukuose ir, kad ta TA buvo praeita už pinigus. Nes mašina tikrai gyva ;)
2012-10-31 16:22 zarachas wrote: Neįmanoma. Man į visus reikės investuoti, tik įvienus daugiau, o į kitus mažiau. Tiesiog kai kurie žmonės nepastebi, kad trūksta, kad ir tos gumytės ant stabdžių suporto arba apdailos ant varžto, o aš tokius niuansus pastebiu ir žinau, kad juos "sutvarkyti" reikia pinigų, tik tada eina filtrai, diržai, važiuoklė, išmetimas... :thumbdown: Nu šiaip tai jo, jeigu visą perdažyti, restauruosi važiuoklę ir apskritai viską profilaktiškai perpurtysi, bet tokiam automobiliui neapsimoka, o jei ir daryt, tai tada jau nebus prieš ką lyginti, nes ir tiems kosmonautams daug ką reikia patvarkyti, tik jie dar to nežino, slepia arba laukia kol užsilenks. Kiek turėjau gražesnių ar tvarkingesnių automobilių, tiek vargau. Vieną kai parsivariau, tai net nustebau, nes buvo pati tvarkingiausia, kiek esu turėjęs net ir švaros požiūriu, bet vienintelė, kuri pavedė iš visų turėtųjų. Aišku čia kaip papuola dar, aš tik pvz. duodu. Nu tai kas? Lietuvoje su vokiška TA nepavažinėsi, be to, galiu garantuoti, kad be pažįstamų, iš pirmo karto Lietuvoje tos TA nepraeitų. Ir šiaip aš nesmerkiu būtent to BMW, nes yra dar kosmonautiškesnių, kalbu apskritai. Keitimui sutinku, kad kaina normali, bet parduoti - be šansų... :smoke:
2012-10-31 16:30 wrote: pastebejau tu sio forumo ziniuonis. vyska zinai, ir daug garantuoji.
Prastas pastebėjimas... :(
It's not a hobby - it's way of life!
2012-10-31 17:08
2012-10-31 15:27 pardavejas224 wrote: Zarachai, tikrai pasitenk nupirkt e36 į kurį nereikėtų investuot. Manau kiekvieną lietuvišką bmw nusipirkęs už 2 ar 3 gabalus tai dar dvigubai tiek pat sukiši. Nes dažniausiai pas lietuvius būna taip: "Ai, kas nusipirks, tas susitvarkys." Tam BMW prieš pusmetį praeita vokiška TA. Ir tikrai nemanau, kad ji kadanors buvo tvarkyta garažiukuose ir, kad ta TA buvo praeita už pinigus. Nes mašina tikrai gyva ;)
2012-10-31 16:22 zarachas wrote: Neįmanoma. Man į visus reikės investuoti, tik įvienus daugiau, o į kitus mažiau. Tiesiog kai kurie žmonės nepastebi, kad trūksta, kad ir tos gumytės ant stabdžių suporto arba apdailos ant varžto, o aš tokius niuansus pastebiu ir žinau, kad juos "sutvarkyti" reikia pinigų, tik tada eina filtrai, diržai, važiuoklė, išmetimas... :thumbdown: Nu šiaip tai jo, jeigu visą perdažyti, restauruosi važiuoklę ir apskritai viską profilaktiškai perpurtysi, bet tokiam automobiliui neapsimoka, o jei ir daryt, tai tada jau nebus prieš ką lyginti, nes ir tiems kosmonautams daug ką reikia patvarkyti, tik jie dar to nežino, slepia arba laukia kol užsilenks. Kiek turėjau gražesnių ar tvarkingesnių automobilių, tiek vargau. Vieną kai parsivariau, tai net nustebau, nes buvo pati tvarkingiausia, kiek esu turėjęs net ir švaros požiūriu, bet vienintelė, kuri pavedė iš visų turėtųjų. Aišku čia kaip papuola dar, aš tik pvz. duodu. Nu tai kas? Lietuvoje su vokiška TA nepavažinėsi, be to, galiu garantuoti, kad be pažįstamų, iš pirmo karto Lietuvoje tos TA nepraeitų. Ir šiaip aš nesmerkiu būtent to BMW, nes yra dar kosmonautiškesnių, kalbu apskritai. Keitimui sutinku, kad kaina normali, bet parduoti - be šansų... :smoke:
Zarachai as taves nesuprantu kiek laiko jau stebiu si foruma ir pastoviai ant taves stumia kodel tau geriau neputus lauk is cia ir visiems bus geriau. O toliau tavo pasakymas kad pirmiau reikia tvarkyt varztu apdailas nei filtrus ir dirzus tai prajuokino :D
4021 / 0
2012-10-31 17:11
2012-10-31 15:27 pardavejas224 wrote: Zarachai, tikrai pasitenk nupirkt e36 į kurį nereikėtų investuot. Manau kiekvieną lietuvišką bmw nusipirkęs už 2 ar 3 gabalus tai dar dvigubai tiek pat sukiši. Nes dažniausiai pas lietuvius būna taip: "Ai, kas nusipirks, tas susitvarkys." Tam BMW prieš pusmetį praeita vokiška TA. Ir tikrai nemanau, kad ji kadanors buvo tvarkyta garažiukuose ir, kad ta TA buvo praeita už pinigus. Nes mašina tikrai gyva ;)
2012-10-31 16:22 zarachas wrote: Neįmanoma. Man į visus reikės investuoti, tik įvienus daugiau, o į kitus mažiau. Tiesiog kai kurie žmonės nepastebi, kad trūksta, kad ir tos gumytės ant stabdžių suporto arba apdailos ant varžto, o aš tokius niuansus pastebiu ir žinau, kad juos "sutvarkyti" reikia pinigų, tik tada eina filtrai, diržai, važiuoklė, išmetimas... :thumbdown: Nu šiaip tai jo, jeigu visą perdažyti, restauruosi važiuoklę ir apskritai viską profilaktiškai perpurtysi, bet tokiam automobiliui neapsimoka, o jei ir daryt, tai tada jau nebus prieš ką lyginti, nes ir tiems kosmonautams daug ką reikia patvarkyti, tik jie dar to nežino, slepia arba laukia kol užsilenks. Kiek turėjau gražesnių ar tvarkingesnių automobilių, tiek vargau. Vieną kai parsivariau, tai net nustebau, nes buvo pati tvarkingiausia, kiek esu turėjęs net ir švaros požiūriu, bet vienintelė, kuri pavedė iš visų turėtųjų. Aišku čia kaip papuola dar, aš tik pvz. duodu. Nu tai kas? Lietuvoje su vokiška TA nepavažinėsi, be to, galiu garantuoti, kad be pažįstamų, iš pirmo karto Lietuvoje tos TA nepraeitų. Ir šiaip aš nesmerkiu būtent to BMW, nes yra dar kosmonautiškesnių, kalbu apskritai. Keitimui sutinku, kad kaina normali, bet parduoti - be šansų... :smoke:
2012-10-31 17:08 wrote: Zarachai as taves nesuprantu kiek laiko jau stebiu si foruma ir pastoviai ant taves stumia kodel tau geriau neputus lauk is cia ir visiems bus geriau. O toliau tavo pasakymas kad pirmiau reikia tvarkyt varztu apdailas nei filtrus ir dirzus tai prajuokino :D
Ir nesuprasi. Tai tegul stumia, nes aš vienintelis turiu savo nuomonę, o ne pritarinėju visokioms nelogiškoms ir net nesirišančioms pievoms. Pūsk, man nuo to nei šilta, nei šalta žinok. Mane irgi prajuokino, kad net skaityti nemoki...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-10-31 17:36
2012-10-31 15:27 pardavejas224 wrote: Zarachai, tikrai pasitenk nupirkt e36 į kurį nereikėtų investuot. Manau kiekvieną lietuvišką bmw nusipirkęs už 2 ar 3 gabalus tai dar dvigubai tiek pat sukiši. Nes dažniausiai pas lietuvius būna taip: "Ai, kas nusipirks, tas susitvarkys." Tam BMW prieš pusmetį praeita vokiška TA. Ir tikrai nemanau, kad ji kadanors buvo tvarkyta garažiukuose ir, kad ta TA buvo praeita už pinigus. Nes mašina tikrai gyva ;)
2012-10-31 16:22 zarachas wrote: Neįmanoma. Man į visus reikės investuoti, tik įvienus daugiau, o į kitus mažiau. Tiesiog kai kurie žmonės nepastebi, kad trūksta, kad ir tos gumytės ant stabdžių suporto arba apdailos ant varžto, o aš tokius niuansus pastebiu ir žinau, kad juos "sutvarkyti" reikia pinigų, tik tada eina filtrai, diržai, važiuoklė, išmetimas... :thumbdown: Nu šiaip tai jo, jeigu visą perdažyti, restauruosi važiuoklę ir apskritai viską profilaktiškai perpurtysi, bet tokiam automobiliui neapsimoka, o jei ir daryt, tai tada jau nebus prieš ką lyginti, nes ir tiems kosmonautams daug ką reikia patvarkyti, tik jie dar to nežino, slepia arba laukia kol užsilenks. Kiek turėjau gražesnių ar tvarkingesnių automobilių, tiek vargau. Vieną kai parsivariau, tai net nustebau, nes buvo pati tvarkingiausia, kiek esu turėjęs net ir švaros požiūriu, bet vienintelė, kuri pavedė iš visų turėtųjų. Aišku čia kaip papuola dar, aš tik pvz. duodu. Nu tai kas? Lietuvoje su vokiška TA nepavažinėsi, be to, galiu garantuoti, kad be pažįstamų, iš pirmo karto Lietuvoje tos TA nepraeitų. Ir šiaip aš nesmerkiu būtent to BMW, nes yra dar kosmonautiškesnių, kalbu apskritai. Keitimui sutinku, kad kaina normali, bet parduoti - be šansų... :smoke:
Lietuvoje su Vokiška TA nepavažinėsi, bet ten didesni reikalavimai nei pas mus. Tad pats įsivaiduok, jeigu praėjo Vokietijoje, tai turi praeit ir čia. Nes važiuoklėje nėra jokio pašalinio garsu ir šiaip mašina jaučiasi jog nėra išklerusi kaip kitos būna. Katalizatorius savo vietoj, nauja išmetimo sistema, jokio dūmelio neišmeta net ir prie 4, 5k aspukų. Jei mašina tvarkinga, tai gali praeit ir iš pirmo karto. ;) Dabar dar sakai, kad parduoti be šansų? Gal ne pirmi metai kaip gabenu mašinas iš Vokietijos ir žinau ką pirkti, jog paskui parduočiau. Šiaip ir jau nepirmas toks BMW pas mane ;)
2012-10-31 17:43
Ir šiaip Zarachai čia jau ir pats turėtum pastebėt, jog tau jau visi sako, kad bandai primest viską žinanti, bet tik nelabai gaunasi. Čia tik toks mano pastebėjimas. Jei nori, galiu ir pagrįsti tai " Tiesiog kai kurie žmonės nepastebi, kad trūksta, kad ir tos gumytės ant stabdžių suporto arba apdailos ant varžto, o aš tokius niuansus pastebiu ir žinau, kad juos "sutvarkyti" reikia pinigų, tik tada eina filtrai, diržai, važiuoklė, išmetimas... " Tai kaip suprast šį tavo pasakymą? Aš suprantu jei pirktum naują auto arba už gan didesnę sumą... Bet tai kiek suprantu, tai tu pirmiau dėmesį skiri apdailos varžtukams ar gumytėms, nei tech stoviui? Suprantu jei pirktum už nemažą sumą... Tai tada taip, nes tu moki pinigus už tai, kad viskas būtų savo vietoje. Bet kai pats numetei to BMW linką už 2000lt... Tai nemanau ar ten viskas taip ir bus tvarkoje. ;)
4021 / 0
2012-10-31 17:45
2012-10-31 15:27 pardavejas224 wrote: Zarachai, tikrai pasitenk nupirkt e36 į kurį nereikėtų investuot. Manau kiekvieną lietuvišką bmw nusipirkęs už 2 ar 3 gabalus tai dar dvigubai tiek pat sukiši. Nes dažniausiai pas lietuvius būna taip: "Ai, kas nusipirks, tas susitvarkys." Tam BMW prieš pusmetį praeita vokiška TA. Ir tikrai nemanau, kad ji kadanors buvo tvarkyta garažiukuose ir, kad ta TA buvo praeita už pinigus. Nes mašina tikrai gyva ;)
2012-10-31 16:22 zarachas wrote: Neįmanoma. Man į visus reikės investuoti, tik įvienus daugiau, o į kitus mažiau. Tiesiog kai kurie žmonės nepastebi, kad trūksta, kad ir tos gumytės ant stabdžių suporto arba apdailos ant varžto, o aš tokius niuansus pastebiu ir žinau, kad juos "sutvarkyti" reikia pinigų, tik tada eina filtrai, diržai, važiuoklė, išmetimas... :thumbdown: Nu šiaip tai jo, jeigu visą perdažyti, restauruosi važiuoklę ir apskritai viską profilaktiškai perpurtysi, bet tokiam automobiliui neapsimoka, o jei ir daryt, tai tada jau nebus prieš ką lyginti, nes ir tiems kosmonautams daug ką reikia patvarkyti, tik jie dar to nežino, slepia arba laukia kol užsilenks. Kiek turėjau gražesnių ar tvarkingesnių automobilių, tiek vargau. Vieną kai parsivariau, tai net nustebau, nes buvo pati tvarkingiausia, kiek esu turėjęs net ir švaros požiūriu, bet vienintelė, kuri pavedė iš visų turėtųjų. Aišku čia kaip papuola dar, aš tik pvz. duodu. Nu tai kas? Lietuvoje su vokiška TA nepavažinėsi, be to, galiu garantuoti, kad be pažįstamų, iš pirmo karto Lietuvoje tos TA nepraeitų. Ir šiaip aš nesmerkiu būtent to BMW, nes yra dar kosmonautiškesnių, kalbu apskritai. Keitimui sutinku, kad kaina normali, bet parduoti - be šansų... :smoke:
2012-10-31 17:36 pardavejas224 wrote: Lietuvoje su Vokiška TA nepavažinėsi, bet ten didesni reikalavimai nei pas mus. Tad pats įsivaiduok, jeigu praėjo Vokietijoje, tai turi praeit ir čia. Nes važiuoklėje nėra jokio pašalinio garsu ir šiaip mašina jaučiasi jog nėra išklerusi kaip kitos būna. Katalizatorius savo vietoj, nauja išmetimo sistema, jokio dūmelio neišmeta net ir prie 4, 5k aspukų. Jei mašina tvarkinga, tai gali praeit ir iš pirmo karto. ;) Dabar dar sakai, kad parduoti be šansų? Gal ne pirmi metai kaip gabenu mašinas iš Vokietijos ir žinau ką pirkti, jog paskui parduočiau. Šiaip ir jau nepirmas toks BMW pas mane ;)
Tai tu galvoji, kad tik lietuviai tokie kytri, kad varo už pinigus ir t.t.? Aš nerašau, kad tas BMW praėjo už litus, bet kas čia žino. Ir šiaip koks skirtumas, gini lyg vapšie savo automobilį būtum čia įdėjęs. Turi, bet nepraeis. Tai vis tiek gali būti, kad ir granatos guma paskeldėjusi, o jau defektas, nesvarbu, kad ji keliolika litų kainuoja. Aišku ten gali keisti ir keisti tą važiuoklę, per dažnai nebus. Galų gale reduktoriaus tepalą reikės pakeisti, vis investicijos. Gal nebus kilpos ar kai būna dangteliai ant bamperių joms paslėpti, nu tai irgi kainuoja. Idealių nėra ir nebus. Tas pats su tvarkingumu. Tai tada galima užsidirbti papildomų pinigų, pvz. nuimant išmetimo sistemą, skylę užglūšinant (kam jo reikia, jeigu dūmo nemeta)... Gali, bet net ir tikrai tvarkingai ne visada praeina, nes reikia tai padangas pasikeisti, tai šviesas pareguliuoti ar dar kokią pievą susvaigti. Tai gabenk ir pardavinėk, man tikrai nepavydu ir negaila...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-10-31 17:48
2012-10-31 16:22 zarachas wrote: Neįmanoma. Man į visus reikės investuoti, tik įvienus daugiau, o į kitus mažiau. Tiesiog kai kurie žmonės nepastebi, kad trūksta, kad ir tos gumytės ant stabdžių suporto arba apdailos ant varžto, o aš tokius niuansus pastebiu ir žinau, kad juos "sutvarkyti" reikia pinigų, tik tada eina filtrai, diržai, važiuoklė, išmetimas... :thumbdown: Nu šiaip tai jo, jeigu visą perdažyti, restauruosi važiuoklę ir apskritai viską profilaktiškai perpurtysi, bet tokiam automobiliui neapsimoka, o jei ir daryt, tai tada jau nebus prieš ką lyginti, nes ir tiems kosmonautams daug ką reikia patvarkyti, tik jie dar to nežino, slepia arba laukia kol užsilenks. Kiek turėjau gražesnių ar tvarkingesnių automobilių, tiek vargau. Vieną kai parsivariau, tai net nustebau, nes buvo pati tvarkingiausia, kiek esu turėjęs net ir švaros požiūriu, bet vienintelė, kuri pavedė iš visų turėtųjų. Aišku čia kaip papuola dar, aš tik pvz. duodu. Nu tai kas? Lietuvoje su vokiška TA nepavažinėsi, be to, galiu garantuoti, kad be pažįstamų, iš pirmo karto Lietuvoje tos TA nepraeitų. Ir šiaip aš nesmerkiu būtent to BMW, nes yra dar kosmonautiškesnių, kalbu apskritai. Keitimui sutinku, kad kaina normali, bet parduoti - be šansų... :smoke:
2012-10-31 17:36 pardavejas224 wrote: Lietuvoje su Vokiška TA nepavažinėsi, bet ten didesni reikalavimai nei pas mus. Tad pats įsivaiduok, jeigu praėjo Vokietijoje, tai turi praeit ir čia. Nes važiuoklėje nėra jokio pašalinio garsu ir šiaip mašina jaučiasi jog nėra išklerusi kaip kitos būna. Katalizatorius savo vietoj, nauja išmetimo sistema, jokio dūmelio neišmeta net ir prie 4, 5k aspukų. Jei mašina tvarkinga, tai gali praeit ir iš pirmo karto. ;) Dabar dar sakai, kad parduoti be šansų? Gal ne pirmi metai kaip gabenu mašinas iš Vokietijos ir žinau ką pirkti, jog paskui parduočiau. Šiaip ir jau nepirmas toks BMW pas mane ;)
2012-10-31 17:45 zarachas wrote: Tai tu galvoji, kad tik lietuviai tokie kytri, kad varo už pinigus ir t.t.? Aš nerašau, kad tas BMW praėjo už litus, bet kas čia žino. Ir šiaip koks skirtumas, gini lyg vapšie savo automobilį būtum čia įdėjęs. Turi, bet nepraeis. Tai vis tiek gali būti, kad ir granatos guma paskeldėjusi, o jau defektas, nesvarbu, kad ji keliolika litų kainuoja. Aišku ten gali keisti ir keisti tą važiuoklę, per dažnai nebus. Galų gale reduktoriaus tepalą reikės pakeisti, vis investicijos. Gal nebus kilpos ar kai būna dangteliai ant bamperių joms paslėpti, nu tai irgi kainuoja. Idealių nėra ir nebus. Tas pats su tvarkingumu. Tai tada galima užsidirbti papildomų pinigų, pvz. nuimant išmetimo sistemą, skylę užglūšinant (kam jo reikia, jeigu dūmo nemeta)... :thumbup: Gali, bet net ir tikrai tvarkingai ne visada praeina, nes reikia tai padangas pasikeisti, tai šviesas pareguliuoti ar dar kokią pievą susvaigti. Tai gabenk ir pardavinėk, man tikrai nepavydu ir negaila... :smartass:
Čia mano auto, tai ir ginu. ;) Pagyventum tarp vokiečių pats suprastum kaip jie remontuoja ir kaip viskas vyksta varant TA. ;)
4021 / 0
2012-10-31 17:52
2012-10-31 17:36 pardavejas224 wrote: Lietuvoje su Vokiška TA nepavažinėsi, bet ten didesni reikalavimai nei pas mus. Tad pats įsivaiduok, jeigu praėjo Vokietijoje, tai turi praeit ir čia. Nes važiuoklėje nėra jokio pašalinio garsu ir šiaip mašina jaučiasi jog nėra išklerusi kaip kitos būna. Katalizatorius savo vietoj, nauja išmetimo sistema, jokio dūmelio neišmeta net ir prie 4, 5k aspukų. Jei mašina tvarkinga, tai gali praeit ir iš pirmo karto. ;) Dabar dar sakai, kad parduoti be šansų? Gal ne pirmi metai kaip gabenu mašinas iš Vokietijos ir žinau ką pirkti, jog paskui parduočiau. Šiaip ir jau nepirmas toks BMW pas mane ;)
2012-10-31 17:45 zarachas wrote: Tai tu galvoji, kad tik lietuviai tokie kytri, kad varo už pinigus ir t.t.? Aš nerašau, kad tas BMW praėjo už litus, bet kas čia žino. Ir šiaip koks skirtumas, gini lyg vapšie savo automobilį būtum čia įdėjęs. Turi, bet nepraeis. Tai vis tiek gali būti, kad ir granatos guma paskeldėjusi, o jau defektas, nesvarbu, kad ji keliolika litų kainuoja. Aišku ten gali keisti ir keisti tą važiuoklę, per dažnai nebus. Galų gale reduktoriaus tepalą reikės pakeisti, vis investicijos. Gal nebus kilpos ar kai būna dangteliai ant bamperių joms paslėpti, nu tai irgi kainuoja. Idealių nėra ir nebus. Tas pats su tvarkingumu. Tai tada galima užsidirbti papildomų pinigų, pvz. nuimant išmetimo sistemą, skylę užglūšinant (kam jo reikia, jeigu dūmo nemeta)... :thumbup: Gali, bet net ir tikrai tvarkingai ne visada praeina, nes reikia tai padangas pasikeisti, tai šviesas pareguliuoti ar dar kokią pievą susvaigti. Tai gabenk ir pardavinėk, man tikrai nepavydu ir negaila... :smartass:
2012-10-31 17:48 pardavejas224 wrote: Čia mano auto, tai ir ginu. ;) Pagyventum tarp vokiečių pats suprastum kaip jie remontuoja ir kaip viskas vyksta varant TA. ;)
Aš nerašiau, kad viską žinau. Jeigu paturi kelis grabus ir truputį prie jų pasikrapštai, tai dar visko nežinai. Nu nebent čia laido riteriams taip atrodo, o pavydėti nedraudžiu, tiesiog mėgstu išsakyti savo nuomonę, kuri retai kam patinka. O aš visada už tiesą. Kaip perskaitai, taip ir supranti. Impretuoti ar kurti nereikia, kad ir kaip jūs tai sugebate. Tai čia ir yra gan didelė suma, nes jau ne daug trūksta, kad ir E46 išeitų. Nu ne, čia buvo tik pavyzdys. Aš apie tech. pusę net nekalbu. Tai aišku nebus, bet bent jau nepermokėsi pinigų ir išeina tokie du ir dar gali juos apsitvarkyti, t.y. nusipirkti tau tų patikusių gumyčių ir varžtukų (matau, kad užkliuvo)... ;D Tai galiu parašyti, kad forumuose tikrai jo neparduosi ir reikėjo iš karto rašyti, nes retas varo ant savo turimo automobilio, sorry už sutrukdymą... P.S. Idealus tas tavo BMW, tik nesikabink...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-10-31 17:55
2012-10-31 17:36 pardavejas224 wrote: Lietuvoje su Vokiška TA nepavažinėsi, bet ten didesni reikalavimai nei pas mus. Tad pats įsivaiduok, jeigu praėjo Vokietijoje, tai turi praeit ir čia. Nes važiuoklėje nėra jokio pašalinio garsu ir šiaip mašina jaučiasi jog nėra išklerusi kaip kitos būna. Katalizatorius savo vietoj, nauja išmetimo sistema, jokio dūmelio neišmeta net ir prie 4, 5k aspukų. Jei mašina tvarkinga, tai gali praeit ir iš pirmo karto. ;) Dabar dar sakai, kad parduoti be šansų? Gal ne pirmi metai kaip gabenu mašinas iš Vokietijos ir žinau ką pirkti, jog paskui parduočiau. Šiaip ir jau nepirmas toks BMW pas mane ;)
2012-10-31 17:45 zarachas wrote: Tai tu galvoji, kad tik lietuviai tokie kytri, kad varo už pinigus ir t.t.? Aš nerašau, kad tas BMW praėjo už litus, bet kas čia žino. Ir šiaip koks skirtumas, gini lyg vapšie savo automobilį būtum čia įdėjęs. Turi, bet nepraeis. Tai vis tiek gali būti, kad ir granatos guma paskeldėjusi, o jau defektas, nesvarbu, kad ji keliolika litų kainuoja. Aišku ten gali keisti ir keisti tą važiuoklę, per dažnai nebus. Galų gale reduktoriaus tepalą reikės pakeisti, vis investicijos. Gal nebus kilpos ar kai būna dangteliai ant bamperių joms paslėpti, nu tai irgi kainuoja. Idealių nėra ir nebus. Tas pats su tvarkingumu. Tai tada galima užsidirbti papildomų pinigų, pvz. nuimant išmetimo sistemą, skylę užglūšinant (kam jo reikia, jeigu dūmo nemeta)... :thumbup: Gali, bet net ir tikrai tvarkingai ne visada praeina, nes reikia tai padangas pasikeisti, tai šviesas pareguliuoti ar dar kokią pievą susvaigti. Tai gabenk ir pardavinėk, man tikrai nepavydu ir negaila... :smartass:
2012-10-31 17:48 pardavejas224 wrote: Čia mano auto, tai ir ginu. ;) Pagyventum tarp vokiečių pats suprastum kaip jie remontuoja ir kaip viskas vyksta varant TA. ;)
na na, sakot guma suskeldejusi tai vokietis praleis ta? arba variklis ar greiciu deze bus apsisikusi tepalais irgi leis? tenais zaraza gali ta apziuroje dirbti, nes kaip jis sako varztelio nera jam jau negerai, taspat ir su vokieciu, kas netaip ir veja lauk kodel vokietijoje daznai be ta auto kainuoja puse kainos? todel kad ji jau lavonas. jei as pirkciau man jau butu privalumas kad ji turi vokiska ta, manau ir pardavejas tokia auto sutiktu pasitikrinti servize ir ji lt praeitu ta is pirmo karto.
2012-10-31 17:55
2012-10-31 17:45 zarachas wrote: Tai tu galvoji, kad tik lietuviai tokie kytri, kad varo už pinigus ir t.t.? Aš nerašau, kad tas BMW praėjo už litus, bet kas čia žino. Ir šiaip koks skirtumas, gini lyg vapšie savo automobilį būtum čia įdėjęs. Turi, bet nepraeis. Tai vis tiek gali būti, kad ir granatos guma paskeldėjusi, o jau defektas, nesvarbu, kad ji keliolika litų kainuoja. Aišku ten gali keisti ir keisti tą važiuoklę, per dažnai nebus. Galų gale reduktoriaus tepalą reikės pakeisti, vis investicijos. Gal nebus kilpos ar kai būna dangteliai ant bamperių joms paslėpti, nu tai irgi kainuoja. Idealių nėra ir nebus. Tas pats su tvarkingumu. Tai tada galima užsidirbti papildomų pinigų, pvz. nuimant išmetimo sistemą, skylę užglūšinant (kam jo reikia, jeigu dūmo nemeta)... :thumbup: Gali, bet net ir tikrai tvarkingai ne visada praeina, nes reikia tai padangas pasikeisti, tai šviesas pareguliuoti ar dar kokią pievą susvaigti. Tai gabenk ir pardavinėk, man tikrai nepavydu ir negaila... :smartass:
2012-10-31 17:48 pardavejas224 wrote: Čia mano auto, tai ir ginu. ;) Pagyventum tarp vokiečių pats suprastum kaip jie remontuoja ir kaip viskas vyksta varant TA. ;)
2012-10-31 17:52 zarachas wrote: Aš nerašiau, kad viską žinau. Jeigu paturi kelis grabus ir truputį prie jų pasikrapštai, tai dar visko nežinai. Nu nebent čia laido riteriams taip atrodo, o pavydėti nedraudžiu, tiesiog mėgstu išsakyti savo nuomonę, kuri retai kam patinka. O aš visada už tiesą. Kaip perskaitai, taip ir supranti. Impretuoti ar kurti nereikia, kad ir kaip jūs tai sugebate. Tai čia ir yra gan didelė suma, nes jau ne daug trūksta, kad ir E46 išeitų. Nu ne, čia buvo tik pavyzdys. Aš apie tech. pusę net nekalbu. Tai aišku nebus, bet bent jau nepermokėsi pinigų ir išeina tokie du ir dar gali juos apsitvarkyti, t.y. nusipirkti tau tų patikusių gumyčių ir varžtukų (matau, kad užkliuvo)... ;D Tai galiu parašyti, kad forumuose tikrai jo neparduosi ir reikėjo iš karto rašyti, nes retas varo ant savo turimo automobilio, sorry už sutrukdymą... :beer: P.S. Idealus tas tavo BMW, tik nesikabink... :director:
Aš ir pats nesakiau, kad jis idealus, tiesiog tvarkingas ir tiek Manau reikėtų dar tiek pat dasidėti kiek mano kregždė verta, norint nuspirkt gero stovio e46 ;)
2012-10-31 17:57
2012-10-31 17:45 zarachas wrote: Tai tu galvoji, kad tik lietuviai tokie kytri, kad varo už pinigus ir t.t.? Aš nerašau, kad tas BMW praėjo už litus, bet kas čia žino. Ir šiaip koks skirtumas, gini lyg vapšie savo automobilį būtum čia įdėjęs. Turi, bet nepraeis. Tai vis tiek gali būti, kad ir granatos guma paskeldėjusi, o jau defektas, nesvarbu, kad ji keliolika litų kainuoja. Aišku ten gali keisti ir keisti tą važiuoklę, per dažnai nebus. Galų gale reduktoriaus tepalą reikės pakeisti, vis investicijos. Gal nebus kilpos ar kai būna dangteliai ant bamperių joms paslėpti, nu tai irgi kainuoja. Idealių nėra ir nebus. Tas pats su tvarkingumu. Tai tada galima užsidirbti papildomų pinigų, pvz. nuimant išmetimo sistemą, skylę užglūšinant (kam jo reikia, jeigu dūmo nemeta)... :thumbup: Gali, bet net ir tikrai tvarkingai ne visada praeina, nes reikia tai padangas pasikeisti, tai šviesas pareguliuoti ar dar kokią pievą susvaigti. Tai gabenk ir pardavinėk, man tikrai nepavydu ir negaila... :smartass:
2012-10-31 17:48 pardavejas224 wrote: Čia mano auto, tai ir ginu. ;) Pagyventum tarp vokiečių pats suprastum kaip jie remontuoja ir kaip viskas vyksta varant TA. ;)
2012-10-31 17:55 wrote: na na, sakot guma suskeldejusi tai vokietis praleis ta? arba variklis ar greiciu deze bus apsisikusi tepalais irgi leis? tenais zaraza gali ta apziuroje dirbti, nes kaip jis sako varztelio nera jam jau negerai, taspat ir su vokieciu, kas netaip ir veja lauk :lol::lol: kodel vokietijoje daznai be ta auto kainuoja puse kainos? todel kad ji jau lavonas.:smoke: jei as pirkciau man jau butu privalumas kad ji turi vokiska ta, manau ir pardavejas tokia auto sutiktu pasitikrinti servize ir ji lt praeitu ta is pirmo karto. :lol::lol::lol:
Taip, tikrai sutikčiau patikrint servize, nes neturiu ko slėpt. Viskas savo vietoje kaip ir priklauso.
4021 / 0
2012-10-31 18:06
2012-10-31 17:45 zarachas wrote: Tai tu galvoji, kad tik lietuviai tokie kytri, kad varo už pinigus ir t.t.? Aš nerašau, kad tas BMW praėjo už litus, bet kas čia žino. Ir šiaip koks skirtumas, gini lyg vapšie savo automobilį būtum čia įdėjęs. Turi, bet nepraeis. Tai vis tiek gali būti, kad ir granatos guma paskeldėjusi, o jau defektas, nesvarbu, kad ji keliolika litų kainuoja. Aišku ten gali keisti ir keisti tą važiuoklę, per dažnai nebus. Galų gale reduktoriaus tepalą reikės pakeisti, vis investicijos. Gal nebus kilpos ar kai būna dangteliai ant bamperių joms paslėpti, nu tai irgi kainuoja. Idealių nėra ir nebus. Tas pats su tvarkingumu. Tai tada galima užsidirbti papildomų pinigų, pvz. nuimant išmetimo sistemą, skylę užglūšinant (kam jo reikia, jeigu dūmo nemeta)... :thumbup: Gali, bet net ir tikrai tvarkingai ne visada praeina, nes reikia tai padangas pasikeisti, tai šviesas pareguliuoti ar dar kokią pievą susvaigti. Tai gabenk ir pardavinėk, man tikrai nepavydu ir negaila... :smartass:
2012-10-31 17:48 pardavejas224 wrote: Čia mano auto, tai ir ginu. ;) Pagyventum tarp vokiečių pats suprastum kaip jie remontuoja ir kaip viskas vyksta varant TA. ;)
2012-10-31 17:55 wrote: na na, sakot guma suskeldejusi tai vokietis praleis ta? arba variklis ar greiciu deze bus apsisikusi tepalais irgi leis? tenais zaraza gali ta apziuroje dirbti, nes kaip jis sako varztelio nera jam jau negerai, taspat ir su vokieciu, kas netaip ir veja lauk :lol::lol: kodel vokietijoje daznai be ta auto kainuoja puse kainos? todel kad ji jau lavonas.:smoke: jei as pirkciau man jau butu privalumas kad ji turi vokiska ta, manau ir pardavejas tokia auto sutiktu pasitikrinti servize ir ji lt praeitu ta is pirmo karto. :lol::lol::lol:
Taip, juk neplyšusi, o dar tik kažkada gal pliš arba važinės ir važinės. Tai šitie nusiplauna, po to vėl gali apibėgti. Nu šiaip tai ne. Tipo nebus bardačioke vieno medvaržčio ir jau nepraleis? Nejuokink. Būna nemažai atvejų, kad nepraeina. O kartais ir supuvusios būlkos praeina, čia nuo specialisto priklauso dar... :)

24, nu tai aš tada pasakau, kad nekiltų ginčų, nes čia kiekvienas nestums gi ant savo vairuojamo automobilio, kad ir koks grabas jis bebūtų. Išimčių vienetai. Nu čia irgi skonio reikalas. Daug kam tvarkingi automobiliai yra brangūs, kiti žiūri ne teoriškai, o praktiškai (gal parduoda skubiai, gal kokios problemos ir t.t.). Servise ne viską mato, bet ir pats daug ko nematai + vienam servise žiūri net ir į detalių kokybę, firmas, o kitur tiesiog panarsto ir vsio...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-10-31 18:09
2012-10-31 17:48 pardavejas224 wrote: Čia mano auto, tai ir ginu. ;) Pagyventum tarp vokiečių pats suprastum kaip jie remontuoja ir kaip viskas vyksta varant TA. ;)
2012-10-31 17:55 wrote: na na, sakot guma suskeldejusi tai vokietis praleis ta? arba variklis ar greiciu deze bus apsisikusi tepalais irgi leis? tenais zaraza gali ta apziuroje dirbti, nes kaip jis sako varztelio nera jam jau negerai, taspat ir su vokieciu, kas netaip ir veja lauk :lol::lol: kodel vokietijoje daznai be ta auto kainuoja puse kainos? todel kad ji jau lavonas.:smoke: jei as pirkciau man jau butu privalumas kad ji turi vokiska ta, manau ir pardavejas tokia auto sutiktu pasitikrinti servize ir ji lt praeitu ta is pirmo karto. :lol::lol::lol:
2012-10-31 18:06 zarachas wrote: Taip, juk neplyšusi, o dar tik kažkada gal pliš arba važinės ir važinės. Tai šitie nusiplauna, po to vėl gali apibėgti. Nu šiaip tai ne. Tipo nebus bardačioke vieno medvaržčio ir jau nepraleis? Nejuokink. Būna nemažai atvejų, kad nepraeina. O kartais ir supuvusios būlkos praeina, čia nuo specialisto priklauso dar... :)

24, nu tai aš tada pasakau, kad nekiltų ginčų, nes čia kiekvienas nestums gi ant savo vairuojamo automobilio, kad ir koks grabas jis bebūtų. Išimčių vienetai. Nu čia irgi skonio reikalas. Daug kam tvarkingi automobiliai yra brangūs, kiti žiūri ne teoriškai, o praktiškai (gal parduoda skubiai, gal kokios problemos ir t.t.). Servise ne viską mato, bet ir pats daug ko nematai + vienam servise žiūri net ir į detalių kokybę, firmas, o kitur tiesiog panarsto ir vsio... :drink:
Nusibodo man jau čia šūda malt su tavim...:D rišam jau, nes kiek žmonių, tiek nuomonių :D
4021 / 0
2012-10-31 18:20
2012-10-31 17:55 wrote: na na, sakot guma suskeldejusi tai vokietis praleis ta? arba variklis ar greiciu deze bus apsisikusi tepalais irgi leis? tenais zaraza gali ta apziuroje dirbti, nes kaip jis sako varztelio nera jam jau negerai, taspat ir su vokieciu, kas netaip ir veja lauk :lol::lol: kodel vokietijoje daznai be ta auto kainuoja puse kainos? todel kad ji jau lavonas.:smoke: jei as pirkciau man jau butu privalumas kad ji turi vokiska ta, manau ir pardavejas tokia auto sutiktu pasitikrinti servize ir ji lt praeitu ta is pirmo karto. :lol::lol::lol:
2012-10-31 18:06 zarachas wrote: Taip, juk neplyšusi, o dar tik kažkada gal pliš arba važinės ir važinės. Tai šitie nusiplauna, po to vėl gali apibėgti. Nu šiaip tai ne. Tipo nebus bardačioke vieno medvaržčio ir jau nepraleis? Nejuokink. Būna nemažai atvejų, kad nepraeina. O kartais ir supuvusios būlkos praeina, čia nuo specialisto priklauso dar... :)

24, nu tai aš tada pasakau, kad nekiltų ginčų, nes čia kiekvienas nestums gi ant savo vairuojamo automobilio, kad ir koks grabas jis bebūtų. Išimčių vienetai. Nu čia irgi skonio reikalas. Daug kam tvarkingi automobiliai yra brangūs, kiti žiūri ne teoriškai, o praktiškai (gal parduoda skubiai, gal kokios problemos ir t.t.). Servise ne viską mato, bet ir pats daug ko nematai + vienam servise žiūri net ir į detalių kokybę, firmas, o kitur tiesiog panarsto ir vsio... :drink:
2012-10-31 18:09 pardavejas224 wrote: Nusibodo man jau čia šūda malt su tavim...:D rišam jau, nes kiek žmonių, tiek nuomonių :D
Man jau seniai...
It's not a hobby - it's way of life!

Your message