Audi a6 2.5TDI 132kw quattro

Created by User 2013-04-05
2013-04-05 21:13
sveiki,
http://www.autogidas.lt/audi-a6-c5-tdi-quattro-universalas-1999-0124845367.html gal numanot kiek kainuotu pakeitimas siu defektu isvardintu ir kokia jusu nuomone, ar apsimoka uz tokia kaina? pats audi neturejes gyvenime tai apie eksploatacijas nelabai ka zinau, todel noreciau paklaust jusu nuomones apie sita automobili konkreciai, ir preliminaria tvarkymo kaina, isanksto dekoju. ;)
2013-04-05 21:16
2013-04-05 21:13 wrote: sveiki,
http://www.autogidas.lt/audi-a6-c5-tdi-quattro-universalas-1999-0124845367.html gal numanot kiek kainuotu pakeitimas siu defektu isvardintu ir kokia jusu nuomone, ar apsimoka uz tokia kaina? pats audi neturejes gyvenime tai apie eksploatacijas nelabai ka zinau, todel noreciau paklaust jusu nuomones apie sita automobili konkreciai, ir preliminaria tvarkymo kaina, isanksto dekoju. ;)
Gan pigiai man jis atrodo ta prasme kaina maza, gal jam kazkas blogo jai dar neparduotas, pats po 9000lt minimum imu bet tikrai tvarkingus o cia jau pigiena ir dar nenupirkta chm..
2013-04-05 21:21
2013-04-05 21:13 wrote: sveiki,
http://www.autogidas.lt/audi-a6-c5-tdi-quattro-universalas-1999-0124845367.html gal numanot kiek kainuotu pakeitimas siu defektu isvardintu ir kokia jusu nuomone, ar apsimoka uz tokia kaina? pats audi neturejes gyvenime tai apie eksploatacijas nelabai ka zinau, todel noreciau paklaust jusu nuomones apie sita automobili konkreciai, ir preliminaria tvarkymo kaina, isanksto dekoju. ;)
Blemba pigiai siaip, tokia pcia tik pries pora savaiciu vienas karpis uz 2850 euru pardave, tik ta 2000 metu. Siaip ten irgi tokia uzgrezta buvo is belgu grzus, bet puslavonis grynai.
364 / 0
2013-04-05 21:23
2013-04-05 21:13 wrote: sveiki,
http://www.autogidas.lt/audi-a6-c5-tdi-quattro-universalas-1999-0124845367.html gal numanot kiek kainuotu pakeitimas siu defektu isvardintu ir kokia jusu nuomone, ar apsimoka uz tokia kaina? pats audi neturejes gyvenime tai apie eksploatacijas nelabai ka zinau, todel noreciau paklaust jusu nuomones apie sita automobili konkreciai, ir preliminaria tvarkymo kaina, isanksto dekoju. ;)
2013-04-05 21:21 wrote: Blemba pigiai siaip, tokia pcia tik pries pora savaiciu vienas karpis uz 2850 euru pardave, tik ta 2000 metu. Siaip ten irgi tokia uzgrezta buvo is belgu grzus, bet puslavonis grynai.
Melynas salonas ju niekas nenori, ovairo stiprintuvas manyciau nera is pigiuju tai ir kaina visai normali
2013-04-05 21:27
2013-04-05 21:13 wrote: sveiki,
http://www.autogidas.lt/audi-a6-c5-tdi-quattro-universalas-1999-0124845367.html gal numanot kiek kainuotu pakeitimas siu defektu isvardintu ir kokia jusu nuomone, ar apsimoka uz tokia kaina? pats audi neturejes gyvenime tai apie eksploatacijas nelabai ka zinau, todel noreciau paklaust jusu nuomones apie sita automobili konkreciai, ir preliminaria tvarkymo kaina, isanksto dekoju. ;)
2013-04-05 21:16 wrote: Gan pigiai man jis atrodo ta prasme kaina maza, gal jam kazkas blogo jai dar neparduotas, pats po 9000lt minimum imu bet tikrai tvarkingus o cia jau pigiena ir dar nenupirkta chm..
tai va as sita jau stebiu gal trecia savaite, pries pora savaiciu buvo uz 8200, praita savaite 7800, o va siandien parasyta 7000 ir jau defektai darasyti, tai man butu idomu kiek tie defektai tvarkyt atsieitu, o jau uzdrozta ar ne, tai nuvaziavus paziuret tektu, is skelbimo labai daug ko ir nepasakysi, dabar man kol neapziurejau tai aktualu suzinot mazdaug kainas tvarkymu, kad zinociau ar apsimoka man iki jos vaziuot bent :D va idomu kas ten tam vairo stiprintuvuj blogiausia gali but? :)
2013-04-05 21:31
2013-04-05 21:13 wrote: sveiki,
http://www.autogidas.lt/audi-a6-c5-tdi-quattro-universalas-1999-0124845367.html gal numanot kiek kainuotu pakeitimas siu defektu isvardintu ir kokia jusu nuomone, ar apsimoka uz tokia kaina? pats audi neturejes gyvenime tai apie eksploatacijas nelabai ka zinau, todel noreciau paklaust jusu nuomones apie sita automobili konkreciai, ir preliminaria tvarkymo kaina, isanksto dekoju. ;)
2013-04-05 21:21 wrote: Blemba pigiai siaip, tokia pcia tik pries pora savaiciu vienas karpis uz 2850 euru pardave, tik ta 2000 metu. Siaip ten irgi tokia uzgrezta buvo is belgu grzus, bet puslavonis grynai.
2013-04-05 21:23 Eimoauto wrote: Melynas salonas ju niekas nenori, ovairo stiprintuvas manyciau nera is pigiuju tai ir kaina visai normali
salonas tai zinai, kiekvienam pagal skoni ;) mane tai tenkina, ziurisi kazkaip man, bet va tie defektai nerima kelia :(
2013-04-05 22:00
Normali kaina , dar kazkiek uzsimmete "navaro".Norejo pats tvarkyti bet nezinojo kad kruva darbo.Vos ne puse masinos reiktu perrinkt kad tuos dalykus pakeist.Beto kalba pievas, jei butu keite dirzus, butu ir ventiliatoriu pakeite.Norint pakeisti dirzus (su visais 8-niais itempejais)butina isardyti masinos prieki, taip pat ir ventiliatoriu tenka nuimineti.Jei darant au su orig.dalim vien dirzu keitimas nuo 2000 iki 3000k.Galima nekeist siurblio, vs.kond diru bus pigiau.
2013-04-05 22:02
o tai kaip tada del vairo stiprintuvo kaip manot? kas ten gali but, kolonele, siurblys koks kas dar?
2013-04-05 22:07
2013-04-05 22:02 wrote: o tai kaip tada del vairo stiprintuvo kaip manot? kas ten gali but, kolonele, siurblys koks kas dar?
Jei tu nori sau tvrakyti tikrai neverta tokiu investiciju.Reikia keisti visus dirzus, nes pvz genero dirzas trukes palenda po pagrindiniu ir misios.Stiprius su kolonele , siurbliu stipriaus vieni is brangiausiu detaliu tiek restauruojant tiek perkant naudotas.Vienintelis privalumas(arba trukumas gali but labiau sudroztas motoras)-mechanas.
2013-04-05 22:09
2013-04-05 22:02 wrote: o tai kaip tada del vairo stiprintuvo kaip manot? kas ten gali but, kolonele, siurblys koks kas dar?
2013-04-05 22:07 wrote: Jei tu nori sau tvrakyti tikrai neverta tokiu investiciju.Reikia keisti visus dirzus, nes pvz genero dirzas trukes palenda po pagrindiniu ir misios.Stiprius su kolonele , siurbliu stipriaus vieni is brangiausiu detaliu tiek restauruojant tiek perkant naudotas.Vienintelis privalumas(arba trukumas gali but labiau sudroztas motoras)-mechanas.
www.mobile.de
2013-04-05 22:15
2013-04-05 22:02 wrote: o tai kaip tada del vairo stiprintuvo kaip manot? kas ten gali but, kolonele, siurblys koks kas dar?
2013-04-05 22:07 wrote: Jei tu nori sau tvrakyti tikrai neverta tokiu investiciju.Reikia keisti visus dirzus, nes pvz genero dirzas trukes palenda po pagrindiniu ir misios.Stiprius su kolonele , siurbliu stipriaus vieni is brangiausiu detaliu tiek restauruojant tiek perkant naudotas.Vienintelis privalumas(arba trukumas gali but labiau sudroztas motoras)-mechanas.
2013-04-05 22:09 wrote: www.mobile.de
mobile.de, autoscaut.it, blocket.se tos paties modelio kaina gali skirtis dvigubai ir daugiau nes ten tiek neapipisineja kaip pas mus.Kai yra rimtu ar brangiai taisomu dalyku tai net perpardavinetojai (aikstutes)paraso skelbime arba neslepia.
2013-04-06 01:04
2013-04-05 22:07 wrote: Jei tu nori sau tvrakyti tikrai neverta tokiu investiciju.Reikia keisti visus dirzus, nes pvz genero dirzas trukes palenda po pagrindiniu ir misios.Stiprius su kolonele , siurbliu stipriaus vieni is brangiausiu detaliu tiek restauruojant tiek perkant naudotas.Vienintelis privalumas(arba trukumas gali but labiau sudroztas motoras)-mechanas.
2013-04-05 22:09 wrote: www.mobile.de
2013-04-05 22:15 wrote: mobile.de, autoscaut.it, blocket.se tos paties modelio kaina gali skirtis dvigubai ir daugiau nes ten tiek neapipisineja kaip pas mus.Kai yra rimtu ar brangiai taisomu dalyku tai net perpardavinetojai (aikstutes)paraso skelbime arba neslepia.
gerai, dekui visiems tada uz atsakymus-ziuresim, visu prasau nuomone savo isreikst, dar pora savaiciu gal pakentesiu, o tada jei situacija tokia, reiks pas vokiecius kazka paziuret ir varytis, gal bus geriau ir neapsisausiu ;)
2013-04-06 01:09
2013-04-05 22:02 wrote: o tai kaip tada del vairo stiprintuvo kaip manot? kas ten gali but, kolonele, siurblys koks kas dar?
2013-04-05 22:07 wrote: Jei tu nori sau tvrakyti tikrai neverta tokiu investiciju.Reikia keisti visus dirzus, nes pvz genero dirzas trukes palenda po pagrindiniu ir misios.Stiprius su kolonele , siurbliu stipriaus vieni is brangiausiu detaliu tiek restauruojant tiek perkant naudotas.Vienintelis privalumas(arba trukumas gali but labiau sudroztas motoras)-mechanas.
siaip ziurinejuos masina sau, bet esu studentas, tai kazkaip nutuokiu kad ji nepigiai eksplotuojama, bet nusipirksu kokius 3000 galeciau skirt sokiam tokiam aptvarkymui kad ramia galva vazineciau bent kazkiek (tai dirzam, gal siurbliui restauruot ir pns) zinau su siom masinom tai beda tas 2.5tdi.. jei labai priziureciau gal ten blogai labai nebutu.. kol pats nepabandysiu nesuzinosiu, nes dabar situacija tokia kad vieniem gerai kitiem labai blogai, tai gal savu kailiu isitikinsiu ir ateiti bus rami galva ;)
2013-04-07 14:59
2013-04-05 22:02 wrote: o tai kaip tada del vairo stiprintuvo kaip manot? kas ten gali but, kolonele, siurblys koks kas dar?
2013-04-05 22:07 wrote: Jei tu nori sau tvrakyti tikrai neverta tokiu investiciju.Reikia keisti visus dirzus, nes pvz genero dirzas trukes palenda po pagrindiniu ir misios.Stiprius su kolonele , siurbliu stipriaus vieni is brangiausiu detaliu tiek restauruojant tiek perkant naudotas.Vienintelis privalumas(arba trukumas gali but labiau sudroztas motoras)-mechanas.
2013-04-06 01:09 wrote: siaip ziurinejuos masina sau, bet esu studentas, tai kazkaip nutuokiu kad ji nepigiai eksplotuojama, bet nusipirksu kokius 3000 galeciau skirt sokiam tokiam aptvarkymui kad ramia galva vazineciau bent kazkiek (tai dirzam, gal siurbliui restauruot ir pns) zinau su siom masinom tai beda tas 2.5tdi.. jei labai priziureciau gal ten blogai labai nebutu.. kol pats nepabandysiu nesuzinosiu, nes dabar situacija tokia kad vieniem gerai kitiem labai blogai, tai gal savu kailiu isitikinsiu ir ateiti bus rami galva ;)
turiu tvarkinga kur lt kist nereikia, jai nori imk as nusipirku dzipa, tai kaip ir nereikia.
2013-04-07 14:59
2013-04-05 22:07 wrote: Jei tu nori sau tvrakyti tikrai neverta tokiu investiciju.Reikia keisti visus dirzus, nes pvz genero dirzas trukes palenda po pagrindiniu ir misios.Stiprius su kolonele , siurbliu stipriaus vieni is brangiausiu detaliu tiek restauruojant tiek perkant naudotas.Vienintelis privalumas(arba trukumas gali but labiau sudroztas motoras)-mechanas.
2013-04-06 01:09 wrote: siaip ziurinejuos masina sau, bet esu studentas, tai kazkaip nutuokiu kad ji nepigiai eksplotuojama, bet nusipirksu kokius 3000 galeciau skirt sokiam tokiam aptvarkymui kad ramia galva vazineciau bent kazkiek (tai dirzam, gal siurbliui restauruot ir pns) zinau su siom masinom tai beda tas 2.5tdi.. jei labai priziureciau gal ten blogai labai nebutu.. kol pats nepabandysiu nesuzinosiu, nes dabar situacija tokia kad vieniem gerai kitiem labai blogai, tai gal savu kailiu isitikinsiu ir ateiti bus rami galva ;)
2013-04-07 14:59 wrote: turiu tvarkinga kur lt kist nereikia, jai nori imk as nusipirku dzipa, tai kaip ir nereikia.
:beer:
862259765
2013-04-07 15:00
2013-04-06 01:09 wrote: siaip ziurinejuos masina sau, bet esu studentas, tai kazkaip nutuokiu kad ji nepigiai eksplotuojama, bet nusipirksu kokius 3000 galeciau skirt sokiam tokiam aptvarkymui kad ramia galva vazineciau bent kazkiek (tai dirzam, gal siurbliui restauruot ir pns) zinau su siom masinom tai beda tas 2.5tdi.. jei labai priziureciau gal ten blogai labai nebutu.. kol pats nepabandysiu nesuzinosiu, nes dabar situacija tokia kad vieniem gerai kitiem labai blogai, tai gal savu kailiu isitikinsiu ir ateiti bus rami galva ;)
2013-04-07 14:59 wrote: turiu tvarkinga kur lt kist nereikia, jai nori imk as nusipirku dzipa, tai kaip ir nereikia.
:beer:
2013-04-07 14:59 wrote: 862259765
*Nusipirkau
2013-04-07 15:41
2013-04-05 22:02 wrote: o tai kaip tada del vairo stiprintuvo kaip manot? kas ten gali but, kolonele, siurblys koks kas dar?
2013-04-05 22:07 wrote: Jei tu nori sau tvrakyti tikrai neverta tokiu investiciju.Reikia keisti visus dirzus, nes pvz genero dirzas trukes palenda po pagrindiniu ir misios.Stiprius su kolonele , siurbliu stipriaus vieni is brangiausiu detaliu tiek restauruojant tiek perkant naudotas.Vienintelis privalumas(arba trukumas gali but labiau sudroztas motoras)-mechanas.
jo, jo, brangus daiktas-visas 150 pinigu:DDD
dirzas arba lenda arba ne...
nepamirsk, kad stovi aliumine apsauga(roliku padas) kuris beveik visada apsaugo nuo to...
aisku, buna visokiu stebuklu, vienas kentas masina remontuodamas sugebejo varsta imest, kuris papuole tarp dirzo ir alkuninio to dantyto ratuko:DDD
pasekmes-papildomi keli simtai uz voztuvus, karomislus, tarpine ir dirza.
2013-04-07 15:45
2013-04-05 22:02 wrote: o tai kaip tada del vairo stiprintuvo kaip manot? kas ten gali but, kolonele, siurblys koks kas dar?
2013-04-05 22:07 wrote: Jei tu nori sau tvrakyti tikrai neverta tokiu investiciju.Reikia keisti visus dirzus, nes pvz genero dirzas trukes palenda po pagrindiniu ir misios.Stiprius su kolonele , siurbliu stipriaus vieni is brangiausiu detaliu tiek restauruojant tiek perkant naudotas.Vienintelis privalumas(arba trukumas gali but labiau sudroztas motoras)-mechanas.
2013-04-07 15:41 wrote: jo, jo, brangus daiktas-visas 150 pinigu:DDD
dirzas arba lenda arba ne...
nepamirsk, kad stovi aliumine apsauga(roliku padas) kuris beveik visada apsaugo nuo to...
aisku, buna visokiu stebuklu, vienas kentas masina remontuodamas sugebejo varsta imest, kuris papuole tarp dirzo ir alkuninio to dantyto ratuko:DDD
pasekmes-papildomi keli simtai uz voztuvus, karomislus, tarpine ir dirza.
Pasidomek kiek kainuoja pagrindinis prispaudejas su roliku.Ir kaip lengvai jis atsisuka.Jei jo nepakeisi normalaus itempimo neisgausi.Prekiauja tik vw ir audi centrai.

Your message