User
2015-02-02 18:59
sveiki kaip geriau ir kokybiskiau isvalyti vairo stiprintuvo sistema ? automobilis audi a4 2, 6l benzinas
User
2015-02-02 19:11
o kuo ji uztersta?
User
2015-02-02 19:12
greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
User
2015-02-02 20:01
2015-02-02
19:12 wrote:
greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
na tepalas juodas beveik o kaip patikrint siurbly ?
User
2015-02-02 20:04
2015-02-02
19:12 wrote:
greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
2015-02-02
20:01 wrote:
na tepalas juodas beveik o kaip patikrint siurbly ?
tepalas juodas, kai siurblio viduje baigia sudilt plokštelės. Su laiku sušilus tepalui pradės mažėt slėgis ir tuščiom apsūkom dirbant varikliui vairas taps sunkus.
Siurblį pakeist juokai, bet iš kolonėlės tą marmalą išplaut labai sudėtinga, nors ir 5 kartus tepalą sistemoje keisi. To marmalo visvien liks kolonėlėje sočiai. Išbandytas reikalas
Siurblį pakeist juokai, bet iš kolonėlės tą marmalą išplaut labai sudėtinga, nors ir 5 kartus tepalą sistemoje keisi. To marmalo visvien liks kolonėlėje sočiai. Išbandytas reikalas
User
2015-02-02 20:10
2015-02-02
19:12 wrote:
greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
2015-02-02
20:01 wrote:
na tepalas juodas beveik o kaip patikrint siurbly ?
pas mane kai duodi gazo lengviau pradeda suktis vairas ryt reiks ziuret to siurblio isiardyt gal o namu salygom iseitu susitvarkyti ?
User
2015-02-02 20:13
2015-02-02
19:12 wrote:
greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
2015-02-02
20:01 wrote:
na tepalas juodas beveik o kaip patikrint siurbly ?
2015-02-02
20:10 wrote:
pas mane kai duodi gazo lengviau pradeda suktis vairas ryt reiks ziuret to siurblio isiardyt gal o namu salygom iseitu susitvarkyti ?
tai jau iš karto aišku, kad slėgis nepastovus, o siurblio nesusitvarkysi, nes jis keičiamas kitu. Yra kas juos restauruoja, bet ne namų sąlygom
User
2015-02-02 20:25
wrote:
..
jokio skirtumo ar špižinis ar aliuminis korpusas - slėgiai vienodi, tvirtinimas irgi toks pat
User
2015-02-02 21:07
wrote:
..
2015-02-02
20:25 wrote:
jokio skirtumo ar špižinis ar aliuminis korpusas - slėgiai vienodi, tvirtinimas irgi toks pat
wrote:
..
o cia jie vienodi ir 1, 8l variklio toks pat siurblys tiktu ?
User
2015-02-02 21:37
wrote:
..
2015-02-02
20:25 wrote:
jokio skirtumo ar špižinis ar aliuminis korpusas - slėgiai vienodi, tvirtinimas irgi toks pat
wrote:
..
pavyzdžiui tikrai žinau, kad A4 B5 1, 9TDI ir tarkim 1, 8 benzo 92 kw siurbliai vairo stiprintuvo vienodi, o jei netinka tepalo paėmimo šlangos vamzdelio kampas, tai tas vamzdelis siurblyje nesunkiai pasisuka į reikiamą padėtį, ko kai kurie nežino ir sako, kad netiks siurblys
User
2015-02-02 21:39
šiaip siurbliai skiriasi tik ašies flenšo išnešimu kur sukasi škyvas jei tarkim juos skirtingų modelių.
Passat B5, Audi A4 siurbliukai vienodi, o pavyzdžiui golfo ar šarano jau nebetiks ašies flenšo išnešimas, nors korpusai ir identiški
Passat B5, Audi A4 siurbliukai vienodi, o pavyzdžiui golfo ar šarano jau nebetiks ašies flenšo išnešimas, nors korpusai ir identiški
Your message |
|