User
2012-10-15 17:36
Ar i Audi A4 b5 1.8 butu iamanoma idet turibina is 1.8t ? kokia kaina mazdaug butu ? Ir kokia mazdaug kuro siurblio kaina ?
User
2012-10-15 17:44
2012-10-15
17:36 wrote:
Ar i Audi A4 b5 1.8 butu iamanoma idet turibina is 1.8t ? kokia kaina mazdaug butu ? Ir kokia mazdaug kuro siurblio kaina ?
geriau parduok masina ir nusipirk su turbo.
User
2012-10-15 17:46
nu blet as klausiu ar i manoma o ne ar apsimoka
User
2012-10-15 17:49
2012-10-15
17:46 wrote:
nu blet as klausiu ar i manoma o ne ar apsimoka
nu blet sakau tau..is turbininio padaryt paprasta dar imanoma, is paprasto padaryt turbinini NE! cia atsakymas nesiveliant i smulkmenas diskucijas..
User
2012-10-15 17:54
o siurblio kaina kur bake stovi ?
User
2012-10-15 18:11
www.srotas.lt
zarachas
4021 / 0
2012-10-15 18:13
2012-10-15
18:11 wrote:
www.srotas.lt
Nesvaik...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-10-15 18:33
2012-10-15
17:36 wrote:
Ar i Audi A4 b5 1.8 butu iamanoma idet turibina is 1.8t ? kokia kaina mazdaug butu ? Ir kokia mazdaug kuro siurblio kaina ?
pigiau butu ideti visa 1.8t varikli nei tik turbina.. ta prasme jei nori ilgiau juo dziaugtis
User
2012-10-15 18:57
2012-10-15
17:36 wrote:
Ar i Audi A4 b5 1.8 butu iamanoma idet turibina is 1.8t ? kokia kaina mazdaug butu ? Ir kokia mazdaug kuro siurblio kaina ?
2012-10-15
18:33 wrote:
pigiau butu ideti visa 1.8t varikli nei tik turbina.. ta prasme jei nori ilgiau juo dziaugtis:thumbup:
"plikas" variklis kaina apie 700 litu.turbininio 1, 8 110kw.
User
2012-10-15 19:04
2012-10-15
17:36 wrote:
Ar i Audi A4 b5 1.8 butu iamanoma idet turibina is 1.8t ? kokia kaina mazdaug butu ? Ir kokia mazdaug kuro siurblio kaina ?
2012-10-15
18:33 wrote:
pigiau butu ideti visa 1.8t varikli nei tik turbina.. ta prasme jei nori ilgiau juo dziaugtis:thumbup:
tu jam geriau paaiskink kokia klizma yra ikonstruot ta turbo nes matai kad jam yra iki lemputes..moka babkes AS NORIU TURBOS! ir darykit kad butu.todel ir klausia ar imanoma tai padaryti.o babkes kaip suprantu jam dzin. svarbu TURBO tureti
giedzka
1757 / 0
2012-10-15 19:06
2012-10-15
17:36 wrote:
Ar i Audi A4 b5 1.8 butu iamanoma idet turibina is 1.8t ? kokia kaina mazdaug butu ? Ir kokia mazdaug kuro siurblio kaina ?
2012-10-15
18:33 wrote:
pigiau butu ideti visa 1.8t varikli nei tik turbina.. ta prasme jei nori ilgiau juo dziaugtis:thumbup:
2012-10-15
19:04 wrote:
tu jam geriau paaiskink kokia klizma yra ikonstruot ta turbo nes matai kad jam yra iki lemputes..moka babkes AS NORIU TURBOS! ir darykit kad butu.todel ir klausia ar imanoma tai padaryti.o babkes kaip suprantu jam dzin. :lol: svarbu TURBO tureti
tai isimetei pora turbu i bagazine, pisai nakolke ant galo TWIN TURBO ir vsio, bus pigiausias variantas.
You serious?
giedzka
1757 / 0
2012-10-15 19:11
2012-10-15
17:36 wrote:
Ar i Audi A4 b5 1.8 butu iamanoma idet turibina is 1.8t ? kokia kaina mazdaug butu ? Ir kokia mazdaug kuro siurblio kaina ?
2012-10-15
18:33 wrote:
pigiau butu ideti visa 1.8t varikli nei tik turbina.. ta prasme jei nori ilgiau juo dziaugtis:thumbup:
2012-10-15
18:57 wrote:
"plikas" variklis kaina apie 700 litu.turbininio 1, 8 110kw.
o kiek visas variklis su pravodke, kompu ir viskuo kas prie jo kainuotu?
You serious?
User
2012-10-15 19:17
2012-10-15
18:33 wrote:
pigiau butu ideti visa 1.8t varikli nei tik turbina.. ta prasme jei nori ilgiau juo dziaugtis:thumbup:
2012-10-15
18:57 wrote:
"plikas" variklis kaina apie 700 litu.turbininio 1, 8 110kw.
2012-10-15
19:11 giedzka wrote:
o kiek visas variklis su pravodke, kompu ir viskuo kas prie jo kainuotu?
neisivaizduoju zinok.as parvezes buvau 1, 8 - 110kw turbo A4 audi uzkalusiu varikliu. tai 700lt kainavo tik variklis.plikas.nuimta viskas kas imanoma nuo to variklio buvo.kolektoriai isiurbimo, ismetimo ir tt. viska teko detis nuo savo senojo variklio.plius pakeitimas kainavo 400lt uz darba.plius tepalai filtrai ir tt.pirkau nuo 98m laidos varikli, tas biski kitoks buna, bent jau galva kitokia truputi.tai gal todel tokia kaina buvo.nes seno modelio neradau variklio.matyt anglu isarde daug, 98-2000m todel taip, .turbo koks 300 litu.kompas gal 100lt.nu bendra suma jau cia max but koks 500 euru toks variklis pilnumoje.
User
2012-10-15 19:17
2012-10-15
17:36 wrote:
Ar i Audi A4 b5 1.8 butu iamanoma idet turibina is 1.8t ? kokia kaina mazdaug butu ? Ir kokia mazdaug kuro siurblio kaina ?
2012-10-15
18:33 wrote:
pigiau butu ideti visa 1.8t varikli nei tik turbina.. ta prasme jei nori ilgiau juo dziaugtis:thumbup:
2012-10-15
18:57 wrote:
"plikas" variklis kaina apie 700 litu.turbininio 1, 8 110kw.
tai pigiai.. kaltiniai 4 stumokliai apie 1000lt..
User
2012-10-15 19:20
2012-10-15
18:33 wrote:
pigiau butu ideti visa 1.8t varikli nei tik turbina.. ta prasme jei nori ilgiau juo dziaugtis:thumbup:
2012-10-15
18:57 wrote:
"plikas" variklis kaina apie 700 litu.turbininio 1, 8 110kw.
2012-10-15
19:17 wrote:
tai pigiai.. kaltiniai 4 stumokliai apie 1000lt..
ten kiek supratau is "anglo" iseme buvo ta varikli.1999m laidos.bent taip sake.tipo sunus parvares buvo, stumde ja, niekas nepirko, galop kazkas i subine ivaziavo, tai dalimis isarde. maciau kebula tos masinos, nuosavam kieme zmogelis isardes buvo, gal ir nebure, negaliu pasakyt.zodziu i minusa nenuejau su tuom visu reikalu.liko uzdarbio.
User
2012-10-15 19:27
2012-10-15
18:57 wrote:
"plikas" variklis kaina apie 700 litu.turbininio 1, 8 110kw.
2012-10-15
19:17 wrote:
tai pigiai.. kaltiniai 4 stumokliai apie 1000lt..
2012-10-15
19:20 wrote:
ten kiek supratau is "anglo" iseme buvo ta varikli.1999m laidos.bent taip sake.tipo sunus parvares buvo, stumde ja, niekas nepirko, galop kazkas i subine ivaziavo, tai dalimis isarde. maciau kebula tos masinos, nuosavam kieme zmogelis isardes buvo, gal ir nebure, negaliu pasakyt.zodziu i minusa nenuejau su tuom visu reikalu.liko uzdarbio.
bet pzdc pas jus kainos.. cia gaunasi $260 uz varikli.. kas yra pigiau grybo.. saabui mano naudoti varikliai nemazai prabege kainuoja apie $1000.. senesni $500 ir tai nevisada buna..
User
2012-10-15 19:31
2012-10-15
19:17 wrote:
tai pigiai.. kaltiniai 4 stumokliai apie 1000lt..
2012-10-15
19:20 wrote:
ten kiek supratau is "anglo" iseme buvo ta varikli.1999m laidos.bent taip sake.tipo sunus parvares buvo, stumde ja, niekas nepirko, galop kazkas i subine ivaziavo, tai dalimis isarde. maciau kebula tos masinos, nuosavam kieme zmogelis isardes buvo, gal ir nebure, negaliu pasakyt.zodziu i minusa nenuejau su tuom visu reikalu.liko uzdarbio.
2012-10-15
19:27 wrote:
bet pzdc pas jus kainos.. cia gaunasi $260 uz varikli.. kas yra pigiau grybo.. saabui mano naudoti varikliai nemazai prabege kainuoja apie $1000.. senesni $500 ir tai nevisada buna..
cia matai niekas i "vidu" nelenda.neziuri kokie stumuokliai ar tt.pardavineja "marke" variklio..ir daugumoje buna stavke taip vadinama.ir vienodai sviecia ar ten 100k pravaziavus ar 1 mln.yra mazdaug nusistovejusi kaina ir taskas.tarkim koks 1000 lt ir taskas! o ka jau nusipirksi tai sekmes dalykas.nebent variantas yra uztaikai kai dar variklis masinoj, gali uzkurt patikrint kaip dirba ir tt tada isima.bet tai reati variantai.pagrindas buna isimti jau, "nurenkti" arba perki arba ne! ir kaina daugmaz stabili.skirsis gal 100 lt tik.
User
2012-10-15 19:38
2012-10-15
19:20 wrote:
ten kiek supratau is "anglo" iseme buvo ta varikli.1999m laidos.bent taip sake.tipo sunus parvares buvo, stumde ja, niekas nepirko, galop kazkas i subine ivaziavo, tai dalimis isarde. maciau kebula tos masinos, nuosavam kieme zmogelis isardes buvo, gal ir nebure, negaliu pasakyt.zodziu i minusa nenuejau su tuom visu reikalu.liko uzdarbio.
2012-10-15
19:27 wrote:
bet pzdc pas jus kainos.. cia gaunasi $260 uz varikli.. kas yra pigiau grybo.. saabui mano naudoti varikliai nemazai prabege kainuoja apie $1000.. senesni $500 ir tai nevisada buna..
2012-10-15
19:31 wrote:
cia matai niekas i "vidu" nelenda.neziuri kokie stumuokliai ar tt.pardavineja "marke" variklio..ir daugumoje buna stavke taip vadinama.ir vienodai sviecia ar ten 100k pravaziavus ar 1 mln.yra mazdaug nusistovejusi kaina ir taskas.tarkim koks 1000 lt ir taskas! o ka jau nusipirksi tai sekmes dalykas.nebent variantas yra uztaikai kai dar variklis masinoj, gali uzkurt patikrint kaip dirba ir tt tada isima.bet tai reati variantai.pagrindas buna isimti jau, "nurenkti" arba perki arba ne! ir kaina daugmaz stabili.skirsis gal 100 lt tik.
bet zinai.. uz tokia kaina as irgi neziureciau ar jis vedasi ar ne.. svarbu prasisuka.
nors pas mus irgi buna bajeriu su tais varikliais.. tik mes is kompanijos (LKQ) perkam, tai jei kas blogai su varikliu - jie pakeicia. nesenai 2004 metu BMW 545 3 variklius pakeitem pirmas buvo uzkales, o du kuriuos idejom dumijo. daug neklause pakeite. siaip variklis atrodo apie $2k kainavo.
sau as per ebay ieskau.. bet kaina kanda, o jei kaina tenkina tai buna kitoj amerikos pusej.. dezes paimti vaziavau apie 300km i viena puse kas yra arti
nors pas mus irgi buna bajeriu su tais varikliais.. tik mes is kompanijos (LKQ) perkam, tai jei kas blogai su varikliu - jie pakeicia. nesenai 2004 metu BMW 545 3 variklius pakeitem pirmas buvo uzkales, o du kuriuos idejom dumijo. daug neklause pakeite. siaip variklis atrodo apie $2k kainavo.
sau as per ebay ieskau.. bet kaina kanda, o jei kaina tenkina tai buna kitoj amerikos pusej.. dezes paimti vaziavau apie 300km i viena puse kas yra arti
User
2012-10-15 19:43
2012-10-15
19:27 wrote:
bet pzdc pas jus kainos.. cia gaunasi $260 uz varikli.. kas yra pigiau grybo.. saabui mano naudoti varikliai nemazai prabege kainuoja apie $1000.. senesni $500 ir tai nevisada buna..
2012-10-15
19:31 wrote:
cia matai niekas i "vidu" nelenda.neziuri kokie stumuokliai ar tt.pardavineja "marke" variklio..ir daugumoje buna stavke taip vadinama.ir vienodai sviecia ar ten 100k pravaziavus ar 1 mln.yra mazdaug nusistovejusi kaina ir taskas.tarkim koks 1000 lt ir taskas! o ka jau nusipirksi tai sekmes dalykas.nebent variantas yra uztaikai kai dar variklis masinoj, gali uzkurt patikrint kaip dirba ir tt tada isima.bet tai reati variantai.pagrindas buna isimti jau, "nurenkti" arba perki arba ne! ir kaina daugmaz stabili.skirsis gal 100 lt tik.
2012-10-15
19:38 wrote:
bet zinai.. uz tokia kaina as irgi neziureciau ar jis vedasi ar ne.. svarbu prasisuka.
nors pas mus irgi buna bajeriu su tais varikliais.. tik mes is kompanijos (LKQ) perkam, tai jei kas blogai su varikliu - jie pakeicia. nesenai 2004 metu BMW 545 3 variklius pakeitem:lol: pirmas buvo uzkales, o du kuriuos idejom dumijo. daug neklause pakeite. siaip variklis atrodo apie $2k kainavo.
sau as per ebay ieskau.. bet kaina kanda, o jei kaina tenkina tai buna kitoj amerikos pusej.. dezes paimti vaziavau apie 300km i viena puse:lol: kas yra arti
nors pas mus irgi buna bajeriu su tais varikliais.. tik mes is kompanijos (LKQ) perkam, tai jei kas blogai su varikliu - jie pakeicia. nesenai 2004 metu BMW 545 3 variklius pakeitem:lol: pirmas buvo uzkales, o du kuriuos idejom dumijo. daug neklause pakeite. siaip variklis atrodo apie $2k kainavo.
sau as per ebay ieskau.. bet kaina kanda, o jei kaina tenkina tai buna kitoj amerikos pusej.. dezes paimti vaziavau apie 300km i viena puse:lol: kas yra arti
nu pas mus tokia kaina yra daug paemus pagal kisenes vidutines ir tt.tie 700 ar 1000 lt.tai zinai.jei lygint atitinkamai musu ir jusu kainas gal ir but pas mus koks 3000 pagal pragyvenima lyginus.nes tarkim pas jus 300 zaliu gal ir nedaug yra.o va pas mus 700lt sukrapstyt siais laikais jau ne kiekvienas isgali.kai tarkim koki kibira nusiperka vaziuojanti uz 400 litu, o cia vien uz varikli usipraso 700, o kur dar darbas istatymo ir tt. nu zodziu...
User
2012-10-15 19:47
Sveiki visi čia esantys. Gal kas galėtų pasakyti ar audi/vw 1994-2001 metų 1.8 varikliai kodais AJL ir AWT skiriasi kuo techniškai?
User
2012-10-15 19:50
2012-10-15
19:47 wrote:
Sveiki visi čia esantys. Gal kas galėtų pasakyti ar audi/vw 1994-2001 metų 1.8 varikliai kodais AJL ir AWT skiriasi kuo techniškai?
nesu garantuotas, nebent pagal isvaizda vizualia..nes as pagrinde tik A4 stumdziau savu laiku.nuo 99m beros eina isiurbimo kolektoriai kitokie, bent jau isvaizda, konstrukscija nezinau gal ir vienodi..gal tuom skirias tie varikliai.bet siap 1, 8 benzinas paprastas yra 92kw. jei turbo 110kw.
User
2012-10-15 19:56
2012-10-15
19:47 wrote:
Sveiki visi čia esantys. Gal kas galėtų pasakyti ar audi/vw 1994-2001 metų 1.8 varikliai kodais AJL ir AWT skiriasi kuo techniškai?
2012-10-15
19:50 wrote:
nesu garantuotas, nebent pagal isvaizda vizualia..nes as pagrinde tik A4 stumdziau savu laiku.nuo 99m beros eina isiurbimo kolektoriai kitokie, bent jau isvaizda, konstrukscija nezinau gal ir vienodi..gal tuom skirias tie varikliai.bet siap 1, 8 benzinas paprastas yra 92kw. jei turbo 110kw.
User
2012-10-15 19:57
2012-10-15
19:47 wrote:
Sveiki visi čia esantys. Gal kas galėtų pasakyti ar audi/vw 1994-2001 metų 1.8 varikliai kodais AJL ir AWT skiriasi kuo techniškai?
Klausiu todėl, kad buvo brolio A4 1.8T 132kW, o pakeistas iš Passat'o su 110kW. Ar kW priklauso nuo kompo, ar ir pats variklis kitoks?
User
2012-10-15 20:11
2012-10-15
19:47 wrote:
Sveiki visi čia esantys. Gal kas galėtų pasakyti ar audi/vw 1994-2001 metų 1.8 varikliai kodais AJL ir AWT skiriasi kuo techniškai?
2012-10-15
19:57 wrote:
Klausiu todėl, kad buvo brolio A4 1.8T 132kW, o pakeistas iš Passat'o su 110kW. Ar kW priklauso nuo kompo, ar ir pats variklis kitoks?
pirma karta girdziu kad yra toks variklis 1, 8 TURBO 132kw..AUDI bent jau iki 2001 m B5 kebule.
User
2012-10-15 20:14
2012-10-15
19:47 wrote:
Sveiki visi čia esantys. Gal kas galėtų pasakyti ar audi/vw 1994-2001 metų 1.8 varikliai kodais AJL ir AWT skiriasi kuo techniškai?
2012-10-15
19:57 wrote:
Klausiu todėl, kad buvo brolio A4 1.8T 132kW, o pakeistas iš Passat'o su 110kW. Ar kW priklauso nuo kompo, ar ir pats variklis kitoks?
2012-10-15
20:11 wrote:
pirma karta girdziu kad yra toks variklis 1, 8 TURBO 132kw..AUDI bent jau iki 2001 m B5 kebule.
A4 1.8T 2001m. iš JAV. Ant kėbulo plokštelės parašytas variklio kodas AJL ir galia 132kW.
User
2012-10-15 20:17
2012-10-15
19:57 wrote:
Klausiu todėl, kad buvo brolio A4 1.8T 132kW, o pakeistas iš Passat'o su 110kW. Ar kW priklauso nuo kompo, ar ir pats variklis kitoks?
2012-10-15
20:11 wrote:
pirma karta girdziu kad yra toks variklis 1, 8 TURBO 132kw..AUDI bent jau iki 2001 m B5 kebule.
2012-10-15
20:14 wrote:
A4 1.8T 2001m. iš JAV. Ant kėbulo plokštelės parašytas variklio kodas AJL ir galia 132kW.
Pagal Autodata programą, tipo į VW tokie nebuvo montuojami. Variklių gamybos metai 1994-2001 ir į A4 montuoti su 110kW ir 132kW.
User
2012-10-15 20:18
2012-10-15
19:57 wrote:
Klausiu todėl, kad buvo brolio A4 1.8T 132kW, o pakeistas iš Passat'o su 110kW. Ar kW priklauso nuo kompo, ar ir pats variklis kitoks?
2012-10-15
20:11 wrote:
pirma karta girdziu kad yra toks variklis 1, 8 TURBO 132kw..AUDI bent jau iki 2001 m B5 kebule.
2012-10-15
20:14 wrote:
A4 1.8T 2001m. iš JAV. Ant kėbulo plokštelės parašytas variklio kodas AJL ir galia 132kW.
o cia sena audi ar ta naujesne jau? nebent kokia cipuota yra.nes tikrai tokio variklio nesu mates nors tu audziu ne viena turejau pardavimui. 1, 6- 74kw, 1, 8-92kw, 1, 8 turbo 110kw. 2, 4-121kw, 2.6-110kw, 2, 8, 128kw ir naujesnis yra 2, 8-148 beros kw.bet kad 1, 8 TURBO 132kw butu..nesu to mtes nei girdejas.nebent naujam kebule audi.be B5 a4 audi./
User
2012-10-15 20:19
2012-10-15
20:11 wrote:
pirma karta girdziu kad yra toks variklis 1, 8 TURBO 132kw..AUDI bent jau iki 2001 m B5 kebule.
2012-10-15
20:14 wrote:
A4 1.8T 2001m. iš JAV. Ant kėbulo plokštelės parašytas variklio kodas AJL ir galia 132kW.
2012-10-15
20:17 wrote:
Pagal Autodata programą, tipo į VW tokie nebuvo montuojami. Variklių gamybos metai 1994-2001 ir į A4 montuoti su 110kW ir 132kW.
Todėl ir klausiu, ar skiriasi tie varikliai kuo nors viduje?
User
2012-10-15 20:19
2012-10-15
20:14 wrote:
A4 1.8T 2001m. iš JAV. Ant kėbulo plokštelės parašytas variklio kodas AJL ir galia 132kW.
2012-10-15
20:17 wrote:
Pagal Autodata programą, tipo į VW tokie nebuvo montuojami. Variklių gamybos metai 1994-2001 ir į A4 montuoti su 110kW ir 132kW.
2012-10-15
20:19 wrote:
Todėl ir klausiu, ar skiriasi tie varikliai kuo nors viduje?
Pirmoji A4
User
2012-10-15 20:20
2012-10-15
20:17 wrote:
Pagal Autodata programą, tipo į VW tokie nebuvo montuojami. Variklių gamybos metai 1994-2001 ir į A4 montuoti su 110kW ir 132kW.
2012-10-15
20:19 wrote:
Todėl ir klausiu, ar skiriasi tie varikliai kuo nors viduje?
2012-10-15
20:19 wrote:
Pirmoji A4
Bet Autodata programoje toks variklis nurodytas.
User
2012-10-15 20:21
2012-10-15
20:19 wrote:
Todėl ir klausiu, ar skiriasi tie varikliai kuo nors viduje?
2012-10-15
20:19 wrote:
Pirmoji A4
2012-10-15
20:20 wrote:
Bet Autodata programoje toks variklis nurodytas.
Gal čia speciali modifikacija JAV rinkai?
User
2012-10-15 20:22
2012-10-15
20:19 wrote:
Todėl ir klausiu, ar skiriasi tie varikliai kuo nors viduje?
2012-10-15
20:19 wrote:
Pirmoji A4
2012-10-15
20:20 wrote:
Bet Autodata programoje toks variklis nurodytas.
nesigincysiu, nezinau tikrai kas amerikoj vyksta.as apie europines audes sneku.
User
2012-10-15 20:23
2012-10-15
20:19 wrote:
Pirmoji A4
2012-10-15
20:20 wrote:
Bet Autodata programoje toks variklis nurodytas.
2012-10-15
20:21 wrote:
Gal čia speciali modifikacija JAV rinkai?
gal variklio foto turi kokia? kur masinoj stovi variklis? idomu but poamatyt toki varikli.vizualiai kaip jis atrodo
User
2012-10-15 20:24
2012-10-15
20:19 wrote:
Pirmoji A4
2012-10-15
20:20 wrote:
Bet Autodata programoje toks variklis nurodytas.
2012-10-15
20:22 wrote:
nesigincysiu, nezinau tikrai kas amerikoj vyksta.as apie europines audes sneku. :(
Kaip sužinoti, ar pas jį dabar 110kW ar 132kW? Mačiau ir čia, Autogide yra viena ar dvi su 132kW.
User
2012-10-15 20:29
2012-10-15
20:20 wrote:
Bet Autodata programoje toks variklis nurodytas.
2012-10-15
20:22 wrote:
nesigincysiu, nezinau tikrai kas amerikoj vyksta.as apie europines audes sneku. :(
2012-10-15
20:24 wrote:
Kaip sužinoti, ar pas jį dabar 110kW ar 132kW? Mačiau ir čia, Autogide yra viena ar dvi su 132kW.
Nežinau, ar tebeturi jį išimtą.. Galėčiau pažiūrėt ir pabandyt nufotkint kada, jei tebeturi namie. Jei ką parašyk į paštą ([email protected]), priminsi..
User
2012-10-15 20:32
2012-10-15
20:22 wrote:
nesigincysiu, nezinau tikrai kas amerikoj vyksta.as apie europines audes sneku. :(
2012-10-15
20:24 wrote:
Kaip sužinoti, ar pas jį dabar 110kW ar 132kW? Mačiau ir čia, Autogide yra viena ar dvi su 132kW.
2012-10-15
20:29 wrote:
Nežinau, ar tebeturi jį išimtą.. Galėčiau pažiūrėt ir pabandyt nufotkint kada, jei tebeturi namie. Jei ką parašyk į paštą ([email protected]), priminsi..
Jeigu teb4r, jis bus visai plikas, nes kai keitė, daug ką teko nuimt nuo jo.
User
2012-10-15 20:39
2012-10-15
20:24 wrote:
Kaip sužinoti, ar pas jį dabar 110kW ar 132kW? Mačiau ir čia, Autogide yra viena ar dvi su 132kW.
2012-10-15
20:29 wrote:
Nežinau, ar tebeturi jį išimtą.. Galėčiau pažiūrėt ir pabandyt nufotkint kada, jei tebeturi namie. Jei ką parašyk į paštą ([email protected]), priminsi..
2012-10-15
20:32 wrote:
Jeigu teb4r, jis bus visai plikas, nes kai keitė, daug ką teko nuimt nuo jo.
Išskerstas jau, tad nebežinau ar fotkint, ar ne.. Mašina buvo po avarijos. Paklivus po pagrindiniu diržu, variklio apsauga nutraukė jį ir sulankstė vožtuvus. Po to kažkokie ale meistrai keitė vožtuvus. Variklis po surinkimo padirbo 10 minučių ir keli vožtuvai pasileido, išbraižė cilindrą ir sugadino galvą, tad paėmė ir pakeitė variklį iš Passat'o. Dabar mėtosi išardytas. Jei tiktų, galėčiau nebent bloką ir galvą atskirai nufotkint.
User
2012-10-15 20:51
2012-10-15
20:29 wrote:
Nežinau, ar tebeturi jį išimtą.. Galėčiau pažiūrėt ir pabandyt nufotkint kada, jei tebeturi namie. Jei ką parašyk į paštą ([email protected]), priminsi..
2012-10-15
20:32 wrote:
Jeigu teb4r, jis bus visai plikas, nes kai keitė, daug ką teko nuimt nuo jo.
2012-10-15
20:39 wrote:
Išskerstas jau, tad nebežinau ar fotkint, ar ne.. Mašina buvo po avarijos. Paklivus po pagrindiniu diržu, variklio apsauga nutraukė jį ir sulankstė vožtuvus. Po to kažkokie ale meistrai keitė vožtuvus. Variklis po surinkimo padirbo 10 minučių ir keli vožtuvai pasileido, išbraižė cilindrą ir sugadino galvą, tad paėmė ir pakeitė variklį iš Passat'o. Dabar mėtosi išardytas. Jei tiktų, galėčiau nebent bloką ir galvą atskirai nufotkint.
Pagal Autodta duomenis, Golfuose nuo 2001 metų irgi montuojamas kažkoks 132kW 1.8T variklis... Variklio kodas AUQ
User
2012-10-15 21:17
2012-10-15
20:32 wrote:
Jeigu teb4r, jis bus visai plikas, nes kai keitė, daug ką teko nuimt nuo jo.
2012-10-15
20:39 wrote:
Išskerstas jau, tad nebežinau ar fotkint, ar ne.. Mašina buvo po avarijos. Paklivus po pagrindiniu diržu, variklio apsauga nutraukė jį ir sulankstė vožtuvus. Po to kažkokie ale meistrai keitė vožtuvus. Variklis po surinkimo padirbo 10 minučių ir keli vožtuvai pasileido, išbraižė cilindrą ir sugadino galvą, tad paėmė ir pakeitė variklį iš Passat'o. Dabar mėtosi išardytas. Jei tiktų, galėčiau nebent bloką ir galvą atskirai nufotkint.
2012-10-15
20:51 wrote:
Pagal Autodta duomenis, Golfuose nuo 2001 metų irgi montuojamas kažkoks 132kW 1.8T variklis... Variklio kodas AUQ
turiu a6 su 1, 8 turbo 110kw tai patikek prasuka 17 coliu ratus ant asfalto be problemu
User
2012-10-15 21:26
2012-10-15
20:39 wrote:
Išskerstas jau, tad nebežinau ar fotkint, ar ne.. Mašina buvo po avarijos. Paklivus po pagrindiniu diržu, variklio apsauga nutraukė jį ir sulankstė vožtuvus. Po to kažkokie ale meistrai keitė vožtuvus. Variklis po surinkimo padirbo 10 minučių ir keli vožtuvai pasileido, išbraižė cilindrą ir sugadino galvą, tad paėmė ir pakeitė variklį iš Passat'o. Dabar mėtosi išardytas. Jei tiktų, galėčiau nebent bloką ir galvą atskirai nufotkint.
2012-10-15
20:51 wrote:
Pagal Autodta duomenis, Golfuose nuo 2001 metų irgi montuojamas kažkoks 132kW 1.8T variklis... Variklio kodas AUQ
2012-10-15
21:17 wrote:
turiu a6 su 1, 8 turbo 110kw tai patikek prasuka 17 coliu ratus ant asfalto be problemu:thumbup:
Tikiu. Ir aš tokią imčiau.
User
2012-10-16 07:47
2012-10-15
20:19 wrote:
Todėl ir klausiu, ar skiriasi tie varikliai kuo nors viduje?
2012-10-15
20:19 wrote:
Pirmoji A4
2012-10-15
20:20 wrote:
Bet Autodata programoje toks variklis nurodytas.
autodatoj ir corvettes turbut nelabai yra.
tas variklis daugiausiai skirtas amerikos rinkai. didesne turbo jo. 110kW eina su KKK K03.. is passato esu istraukes tokia.. maza labai, o passatas netrauke.
i klausima ar pas tave 110 ar 132 atsakymas butu: jei variklio kompas liko nuo 110, tai tiek ir turesi, nes kompas riboja oro kieki, o tuo paciu ir maksimalia galia. jei varikli dejai su turbina (didesne), tai tau reiketu perprogramuoti ECU, kad ja isnaudotum.. beje, gali purkstukai skirtis.
is isvaizdos varikliai nesiskiria beveik
tas variklis daugiausiai skirtas amerikos rinkai. didesne turbo jo. 110kW eina su KKK K03.. is passato esu istraukes tokia.. maza labai, o passatas netrauke.
i klausima ar pas tave 110 ar 132 atsakymas butu: jei variklio kompas liko nuo 110, tai tiek ir turesi, nes kompas riboja oro kieki, o tuo paciu ir maksimalia galia. jei varikli dejai su turbina (didesne), tai tau reiketu perprogramuoti ECU, kad ja isnaudotum.. beje, gali purkstukai skirtis.
is isvaizdos varikliai nesiskiria beveik
User
2012-10-16 08:48
2012-10-15
20:19 wrote:
Pirmoji A4
2012-10-15
20:20 wrote:
Bet Autodata programoje toks variklis nurodytas.
2012-10-16
07:47 wrote:
autodatoj ir corvettes turbut nelabai yra.
tas variklis daugiausiai skirtas amerikos rinkai. didesne turbo jo. 110kW eina su KKK K03.. is passato esu istraukes tokia.. maza labai, o passatas netrauke.
i klausima ar pas tave 110 ar 132 atsakymas butu: jei variklio kompas liko nuo 110, tai tiek ir turesi, nes kompas riboja oro kieki, o tuo paciu ir maksimalia galia. jei varikli dejai su turbina (didesne), tai tau reiketu perprogramuoti ECU, kad ja isnaudotum.. beje, gali purkstukai skirtis.
is isvaizdos varikliai nesiskiria beveik
tas variklis daugiausiai skirtas amerikos rinkai. didesne turbo jo. 110kW eina su KKK K03.. is passato esu istraukes tokia.. maza labai, o passatas netrauke.
i klausima ar pas tave 110 ar 132 atsakymas butu: jei variklio kompas liko nuo 110, tai tiek ir turesi, nes kompas riboja oro kieki, o tuo paciu ir maksimalia galia. jei varikli dejai su turbina (didesne), tai tau reiketu perprogramuoti ECU, kad ja isnaudotum.. beje, gali purkstukai skirtis.
is isvaizdos varikliai nesiskiria beveik
Pakeitė tik patį nuogą variklį, turbina ir visa kita liko nuo buvusiojo, todėl ir iškilo klausimas, ar liko 132kW, ar su Passat'o varikliu "atėjo" 110kW?
User
2012-10-16 08:49
2012-10-15
20:20 wrote:
Bet Autodata programoje toks variklis nurodytas.
2012-10-16
07:47 wrote:
autodatoj ir corvettes turbut nelabai yra.
tas variklis daugiausiai skirtas amerikos rinkai. didesne turbo jo. 110kW eina su KKK K03.. is passato esu istraukes tokia.. maza labai, o passatas netrauke.
i klausima ar pas tave 110 ar 132 atsakymas butu: jei variklio kompas liko nuo 110, tai tiek ir turesi, nes kompas riboja oro kieki, o tuo paciu ir maksimalia galia. jei varikli dejai su turbina (didesne), tai tau reiketu perprogramuoti ECU, kad ja isnaudotum.. beje, gali purkstukai skirtis.
is isvaizdos varikliai nesiskiria beveik
tas variklis daugiausiai skirtas amerikos rinkai. didesne turbo jo. 110kW eina su KKK K03.. is passato esu istraukes tokia.. maza labai, o passatas netrauke.
i klausima ar pas tave 110 ar 132 atsakymas butu: jei variklio kompas liko nuo 110, tai tiek ir turesi, nes kompas riboja oro kieki, o tuo paciu ir maksimalia galia. jei varikli dejai su turbina (didesne), tai tau reiketu perprogramuoti ECU, kad ja isnaudotum.. beje, gali purkstukai skirtis.
is isvaizdos varikliai nesiskiria beveik
2012-10-16
08:48 wrote:
Pakeitė tik patį nuogą variklį, turbina ir visa kita liko nuo buvusiojo, todėl ir iškilo klausimas, ar liko 132kW, ar su Passat'o varikliu "atėjo" 110kW?
liko 132
User
2012-10-16 08:50
2012-10-16
07:47 wrote:
autodatoj ir corvettes turbut nelabai yra.
tas variklis daugiausiai skirtas amerikos rinkai. didesne turbo jo. 110kW eina su KKK K03.. is passato esu istraukes tokia.. maza labai, o passatas netrauke.
i klausima ar pas tave 110 ar 132 atsakymas butu: jei variklio kompas liko nuo 110, tai tiek ir turesi, nes kompas riboja oro kieki, o tuo paciu ir maksimalia galia. jei varikli dejai su turbina (didesne), tai tau reiketu perprogramuoti ECU, kad ja isnaudotum.. beje, gali purkstukai skirtis.
is isvaizdos varikliai nesiskiria beveik
tas variklis daugiausiai skirtas amerikos rinkai. didesne turbo jo. 110kW eina su KKK K03.. is passato esu istraukes tokia.. maza labai, o passatas netrauke.
i klausima ar pas tave 110 ar 132 atsakymas butu: jei variklio kompas liko nuo 110, tai tiek ir turesi, nes kompas riboja oro kieki, o tuo paciu ir maksimalia galia. jei varikli dejai su turbina (didesne), tai tau reiketu perprogramuoti ECU, kad ja isnaudotum.. beje, gali purkstukai skirtis.
is isvaizdos varikliai nesiskiria beveik
2012-10-16
08:48 wrote:
Pakeitė tik patį nuogą variklį, turbina ir visa kita liko nuo buvusiojo, todėl ir iškilo klausimas, ar liko 132kW, ar su Passat'o varikliu "atėjo" 110kW?
2012-10-16
08:49 wrote:
liko 132
Ačiū už pagalbą
User
2012-10-16 08:51
2012-10-16
08:48 wrote:
Pakeitė tik patį nuogą variklį, turbina ir visa kita liko nuo buvusiojo, todėl ir iškilo klausimas, ar liko 132kW, ar su Passat'o varikliu "atėjo" 110kW?
2012-10-16
08:49 wrote:
liko 132
2012-10-16
08:50 wrote:
Ačiū už pagalbą :):thumbup:
O kiek įtakos galiai gali turėti purkštukai?
User
2012-10-16 08:53
2012-10-16
08:49 wrote:
liko 132
2012-10-16
08:50 wrote:
Ačiū už pagalbą :):thumbup:
2012-10-16
08:51 wrote:
O kiek įtakos galiai gali turėti purkštukai?
Tikrai, Chevrolet'o nėr Autodatoj...
User
2012-10-16 08:56
2012-10-16
08:50 wrote:
Ačiū už pagalbą :):thumbup:
2012-10-16
08:51 wrote:
O kiek įtakos galiai gali turėti purkštukai?
2012-10-16
08:53 wrote:
Tikrai, Chevrolet'o nėr Autodatoj... :)
del to mes nenaudojam Autodata, mes naudojam Alldata arba Mitchell.. bet ten europiniu nera.
User
2012-10-16 09:04
2012-10-16
08:49 wrote:
liko 132
2012-10-16
08:50 wrote:
Ačiū už pagalbą :):thumbup:
2012-10-16
08:51 wrote:
O kiek įtakos galiai gali turėti purkštukai?
paprasciausiai mazesnes galios varikliai eina su mazesniais purkstukais, del to keliant galia reikia juos keisti. mazesni jie todel, kad su mazesniais purkstukais laisva eiga yra stabilesne ir galima geresne kuro ekonomija isgauti.. cia daugiau gaminimo specifika.
purkstukai yra daugiau kaip butinybe keliant galia, o ne kaip priedas galiai kelti. galia keliasi paduodant i varikli daugiau oro (vienas is budu, ypac su turbo).. tas oras turi buti maisomas su atitinkamu kiekiu kuro - daugiau oro reikalauja daugiau kuro. viskas paprasta.
tiesa su dyzeliais yra kiek kitaip, nes ten labai svarbu purkstuku ne vien pralaidumas, bet ir ipurskimo kokybe.. bet cia jau visai atskira tema..
purkstukai yra daugiau kaip butinybe keliant galia, o ne kaip priedas galiai kelti. galia keliasi paduodant i varikli daugiau oro (vienas is budu, ypac su turbo).. tas oras turi buti maisomas su atitinkamu kiekiu kuro - daugiau oro reikalauja daugiau kuro. viskas paprasta.
tiesa su dyzeliais yra kiek kitaip, nes ten labai svarbu purkstuku ne vien pralaidumas, bet ir ipurskimo kokybe.. bet cia jau visai atskira tema..
User
2012-10-16 09:09
2012-10-16
08:50 wrote:
Ačiū už pagalbą :):thumbup:
2012-10-16
08:51 wrote:
O kiek įtakos galiai gali turėti purkštukai?
2012-10-16
09:04 wrote:
paprasciausiai mazesnes galios varikliai eina su mazesniais purkstukais, del to keliant galia reikia juos keisti. mazesni jie todel, kad su mazesniais purkstukais laisva eiga yra stabilesne ir galima geresne kuro ekonomija isgauti.. cia daugiau gaminimo specifika.
purkstukai yra daugiau kaip butinybe keliant galia, o ne kaip priedas galiai kelti. galia keliasi paduodant i varikli daugiau oro (vienas is budu, ypac su turbo).. tas oras turi buti maisomas su atitinkamu kiekiu kuro - daugiau oro reikalauja daugiau kuro. viskas paprasta.
tiesa su dyzeliais yra kiek kitaip, nes ten labai svarbu purkstuku ne vien pralaidumas, bet ir ipurskimo kokybe.. bet cia jau visai atskira tema..
purkstukai yra daugiau kaip butinybe keliant galia, o ne kaip priedas galiai kelti. galia keliasi paduodant i varikli daugiau oro (vienas is budu, ypac su turbo).. tas oras turi buti maisomas su atitinkamu kiekiu kuro - daugiau oro reikalauja daugiau kuro. viskas paprasta.
tiesa su dyzeliais yra kiek kitaip, nes ten labai svarbu purkstuku ne vien pralaidumas, bet ir ipurskimo kokybe.. bet cia jau visai atskira tema..
Tai tada reiktų perdėt ir purkštukus iš senojo variklio, jei jie ten nevienodi?
User
2012-10-16 10:10
2012-10-16
08:51 wrote:
O kiek įtakos galiai gali turėti purkštukai?
2012-10-16
09:04 wrote:
paprasciausiai mazesnes galios varikliai eina su mazesniais purkstukais, del to keliant galia reikia juos keisti. mazesni jie todel, kad su mazesniais purkstukais laisva eiga yra stabilesne ir galima geresne kuro ekonomija isgauti.. cia daugiau gaminimo specifika.
purkstukai yra daugiau kaip butinybe keliant galia, o ne kaip priedas galiai kelti. galia keliasi paduodant i varikli daugiau oro (vienas is budu, ypac su turbo).. tas oras turi buti maisomas su atitinkamu kiekiu kuro - daugiau oro reikalauja daugiau kuro. viskas paprasta.
tiesa su dyzeliais yra kiek kitaip, nes ten labai svarbu purkstuku ne vien pralaidumas, bet ir ipurskimo kokybe.. bet cia jau visai atskira tema..
purkstukai yra daugiau kaip butinybe keliant galia, o ne kaip priedas galiai kelti. galia keliasi paduodant i varikli daugiau oro (vienas is budu, ypac su turbo).. tas oras turi buti maisomas su atitinkamu kiekiu kuro - daugiau oro reikalauja daugiau kuro. viskas paprasta.
tiesa su dyzeliais yra kiek kitaip, nes ten labai svarbu purkstuku ne vien pralaidumas, bet ir ipurskimo kokybe.. bet cia jau visai atskira tema..
2012-10-16
09:09 wrote:
Tai tada reiktų perdėt ir purkštukus iš senojo variklio, jei jie ten nevienodi?
sulygink numerius purkstuku. as negarantuoju, kad jie skiriasi.. ramiai vazinedamas skirtumo nejausi - kompas kompensuos. jei draskysies gali blogai baigtis su mazesniais purkstukais.
Your message |
|