Audi A4 1.9 TDI ar Toyota Avensis 2.0 D4d? +/-, Patarimai ir t.t. Ačiū :)

Created by User 2011-08-12
2011-08-12 23:03
Ieškau dyzelinio karavano iki 10 000lt. neapsisprendžiu tarp šių dviejų mašinų. Padekite ;)
2011-08-12 23:07
tik toyota :) nes a4 vaziuokle tave uzgraus negyvai :)
2011-08-12 23:36
avensis vienareikšmiškai...
2011-08-13 08:19
siuo metu vazineju su avensis 2001 metu 2 litru motoras 110kw, hecbekas. Laaabai gera masina. O A4 net nesneku...
2011-08-13 10:21
Eksploatacijos atveju Avensis lyderė, nes jas remontuoti tenka labai retai ir tai būta dažniausiai einamosios dalys, kuo A4 negali pasigirti. Toyota D4D varikliai labai ekonomiški (2.0 D4D į 5 litrus mieste įtelpi), jeigu važinėjama nesmaugiant automobilio. Tikrai rinkčiausi Toyota Avensis
2011-08-14 14:57
Kad ir kaip esu isimylejas Audi, a4 nera geras modelis, nebent antro leidimo ziuret
2011-08-16 09:58
geriau pasiimti corolla d4d universalo kebulu tu paciu metu. maziau sh maziau gedimu. ten apskritai nera kam gest.
2011-10-16 20:00
2011-08-13 10:21 wrote: Eksploatacijos atveju Avensis lyderė, nes jas remontuoti tenka labai retai ir tai būta dažniausiai einamosios dalys, kuo A4 negali pasigirti. Toyota D4D varikliai labai ekonomiški (2.0 D4D į 5 litrus mieste įtelpi), jeigu važinėjama nesmaugiant automobilio. Tikrai rinkčiausi Toyota Avensis
kas per miestas, jei 5ltr uztenka?Nesvaig, trasoj 80km, mieste 20 ir 6 litru neuzteks, jei paspausi, remontai nedazni, tiesa, bet kainos tai nu na
2011-10-17 21:00
2011-08-12 23:07 wrote: tik toyota :) nes a4 vaziuokle tave uzgraus negyvai :)
Vaziuokle prie ko ji cia, jeigu masina nenuvazinta manu dideliu problemu nekils
2011-10-18 09:52
2011-08-13 10:21 wrote: Eksploatacijos atveju Avensis lyderė, nes jas remontuoti tenka labai retai ir tai būta dažniausiai einamosios dalys, kuo A4 negali pasigirti. Toyota D4D varikliai labai ekonomiški (2.0 D4D į 5 litrus mieste įtelpi), jeigu važinėjama nesmaugiant automobilio. Tikrai rinkčiausi Toyota Avensis
gamintojas deklaruoja 8 litrus jis cia i 5 telpa nu nzn lietuvaiciai tikrai moka taupiai vaziuot
2011-10-18 14:12
2011-08-13 10:21 wrote: Eksploatacijos atveju Avensis lyderė, nes jas remontuoti tenka labai retai ir tai būta dažniausiai einamosios dalys, kuo A4 negali pasigirti. Toyota D4D varikliai labai ekonomiški (2.0 D4D į 5 litrus mieste įtelpi), jeigu važinėjama nesmaugiant automobilio. Tikrai rinkčiausi Toyota Avensis
2011-10-18 09:52 wrote: gamintojas deklaruoja 8 litrus jis cia i 5 telpa nu nzn lietuvaiciai tikrai moka taupiai vaziuot:lol:
Gamintojas taip pat deklaruoja kad tu durnas. tai dabar kuo tiket?tavim ar gamintoju?
2011-10-18 14:21
2011-08-13 10:21 wrote: Eksploatacijos atveju Avensis lyderė, nes jas remontuoti tenka labai retai ir tai būta dažniausiai einamosios dalys, kuo A4 negali pasigirti. Toyota D4D varikliai labai ekonomiški (2.0 D4D į 5 litrus mieste įtelpi), jeigu važinėjama nesmaugiant automobilio. Tikrai rinkčiausi Toyota Avensis
2011-10-18 09:52 wrote: gamintojas deklaruoja 8 litrus jis cia i 5 telpa nu nzn lietuvaiciai tikrai moka taupiai vaziuot:lol:
2011-10-18 14:12 wrote: Gamintojas taip pat deklaruoja kad tu durnas. tai dabar kuo tiket?tavim ar gamintoju?:lol:
tave gal nedapistitas kankina, kad pastoviai nusisneki:D
2011-10-18 14:42
Avensiui sankaba is šroto 1000lt, nauja 1800. dažnai genda kairys pusašis dar mažiausiai 250lt. nepasakyčiau kad pigus išlaikymas.
2011-10-18 15:16
seip tai nzn is kur tokios kainos bet uztenka visam sankabos komplektui 1000 lt naujam o jai kitaiskom tai ir uz 500 gali rast o jai tik diskai tai .... o pusasi gali ikirsti ir nuo 100 lt asku yra ir uz 450 bet kad cia jos genda istisai tai nerik pasaku sekt turiu pavizdi puiku 150k ir tokiu pievu nebuvo va amortikai tai ju eina dzindrom bet ir kaina nedidele i 100k pasikeisti neproblema
2011-10-18 15:39
2011-10-18 15:16 wrote: seip tai nzn is kur tokios kainos bet uztenka visam sankabos komplektui 1000 lt naujam o jai kitaiskom tai ir uz 500 gali rast o jai tik diskai tai .... o pusasi gali ikirsti ir nuo 100 lt asku yra ir uz 450 bet kad cia jos genda istisai tai nerik pasaku sekt turiu pavizdi puiku 150k ir tokiu pievu nebuvo va amortikai tai ju eina dzindrom bet ir kaina nedidele i 100k pasikeisti neproblema
pats tu pieva, as kalbu apie plaukiojancia sankaba zinove tu...
2011-10-18 15:48
2011-10-18 15:16 wrote: seip tai nzn is kur tokios kainos bet uztenka visam sankabos komplektui 1000 lt naujam o jai kitaiskom tai ir uz 500 gali rast o jai tik diskai tai .... o pusasi gali ikirsti ir nuo 100 lt asku yra ir uz 450 bet kad cia jos genda istisai tai nerik pasaku sekt turiu pavizdi puiku 150k ir tokiu pievu nebuvo va amortikai tai ju eina dzindrom bet ir kaina nedidele i 100k pasikeisti neproblema
beto kai pats paturesi ir pasidomesi geriau tom auto tai pats tokiu pievu nekalbesi... pats prieš savaite pardaviau toki d4d avensi, tai kiek kur skambinau, pazistami tijotu dalim užsiima tai vieninteliai dalykai kas genda tose auto tai plaukiojanti sankaba ir pusašiai, daugiau kitu dalių nelabai kam ir reikia. beto vietoj plaukiojancios galima ideti paprasta sankaba nuo d4d variklio, bet pirma tokia reik rast, nes 90 procentu auto i srotus grizta su plaukiojancia....
2011-10-18 16:14
cia kalba apie pirmaji avensi jai ka problemos tai pas antraji nuo 2003 tend ar dasideda turba ir purkstukai o sitie senesi remontuojasi pigiau.... sip tai jai su aubi lygint tai si eksploatuojasi daug pigiau.... nereik lavonu ir prisipirkt o po to skiest.... as lavona esu db nsuipirkes tai jai pradeciau pielinti tai nissano matyt niekas nebepirktu
2011-10-18 16:30
2011-10-18 16:14 wrote: cia kalba apie pirmaji avensi jai ka:lol: problemos tai pas antraji nuo 2003 tend ar dasideda turba ir purkstukai o sitie senesi remontuojasi pigiau.... sip tai jai su aubi lygint tai si eksploatuojasi daug pigiau.... nereik lavonu ir prisipirkt o po to skiest.... as lavona esu db nsuipirkes tai jai pradeciau pielinti tai nissano matyt niekas nebepirktu:lol:
tai gal pasidomek kietuoli biski paskui svaik. pirmuosiuose avensiuose su d4d ir stovi plaukiojanti sankaba. nuo paprasto td sankabos neuzdesi. kaip is dangaus nukrites, matos gyvenime avensio neturejas o tik sneki ka is bobuciu nugirdes. koks skirtumas man ar jis triperis ar ne, nupirkau pardavimui, sutvarkiau neblogai uzdirbau, o tokie kaip tu ir nupirko.
2011-10-18 16:38
tokie kietuoliai kaip tu nuperka is tokiu kaip as na matau jau sito posto pabaiga tad gal nebereik spankt?
tu i temos autoriaus klausima atsakyti normaliai gali? koskokius mistinius skaicius sumetes... gasdini cia zmones be reikalo pas mane tokie avensis tai tepalus stabdziu kalades su diskais ir amortikus yra keite jokiu problem su mistiniais plaukiojancias smagraciais kai masinai i metalo loma metas nesvarbu ji tojota ar aubi galas veinodas..... faktas vienas tojota avensi I pigiau islaikyti nei aubi a4
2011-10-18 16:41
2011-10-18 16:38 wrote: tokie kietuoliai kaip tu nuperka is tokiu kaip as :lol::lol::lol: na matau jau sito posto pabaiga tad gal nebereik spankt?
tu i temos autoriaus klausima atsakyti normaliai gali? koskokius mistinius skaicius sumetes... gasdini cia zmones be reikalo pas mane tokie avensis tai tepalus stabdziu kalades su diskais ir amortikus yra keite jokiu problem su mistiniais plaukiojancias smagraciais kai masinai i metalo loma metas nesvarbu ji tojota ar aubi galas veinodas..... faktas vienas tojota avensi I pigiau islaikyti nei aubi a4
tai pas tave tokiam garazelyje tepalus tik ir sugeba keist, rimtesnius gedimus varo pas normalius meistrus tvarkyt liuks pasakei
2011-10-18 16:43
gerai, sekmes tepalus keiciant, gal kada ismoksi ir ka rimciau paremontuot.
2011-10-18 16:45
ale tu ziuriu pagerintas varijantas temos klausima ar matei is kur tokiu atsiranda nueik tu i intercars kataloga spec paziurejau d4d sankabos viso komplekto kaina tai dar intercarse brangu galima rasti ir gerokai pigiau....
2011-10-18 16:47
2011-10-18 16:43 wrote: gerai, sekmes tepalus keiciant, gal kada ismoksi ir ka rimciau paremontuot.:thumbup:
kokius dar tepalus tu galva su klava susitrenkiai ar kaip? sakau tie avensiai dazniausiai tik tepalus ir tekeicia kol tokie kaip tu su savo pajalniku neprilenda ir nemokedami net ir tepalu pakeist nigrolo pripila va tada ir sankabos po 18 kainuoja
2011-10-18 16:56
2011-10-18 16:43 wrote: gerai, sekmes tepalus keiciant, gal kada ismoksi ir ka rimciau paremontuot.:thumbup:
2011-10-18 16:47 wrote: kokius dar tepalus :lol: tu galva su klava susitrenkiai ar kaip? sakau tie avensiai dazniausiai tik tepalus ir tekeicia kol tokie kaip tu su savo pajalniku neprilenda ir nemokedami net ir tepalu pakeist nigrolo pripila va tada ir sankabos po 18 kainuoja:lol:
geras tu tikras sūrskis
2011-10-18 16:59
kolega skaitykite as mauszeris
4243 / 0
2011-10-18 18:36
man tai avensis brangus ir negrazus .o kita nzn zinau tik kad kaimynas turi .nu niekaip negundo tokia preke kuri brangi ir plius neviliojanti .o tokiu daiktu as niekad neperku tik del to kad paleisti gandai , jog daiktas negenda
o siaip 1800 uz sankaba cia jau kazkas is kosmoso serijos .as citroenui nauja keiciau sankaba, 380-500 lituku tokios kainos( 380 restaurota)(isminimas hidraulinis)
2011-10-18 22:47
2011-10-18 18:36 naudingas wrote: man tai avensis brangus ir negrazus .o kita nzn zinau tik kad kaimynas turi .nu niekaip negundo tokia preke kuri brangi ir plius neviliojanti .o tokiu daiktu as niekad neperku tik del to kad paleisti gandai , jog daiktas negenda:smoke:
o siaip 1800 uz sankaba cia jau kazkas is kosmoso serijos .as citroenui nauja keiciau sankaba, 380-500 lituku tokios kainos( 380 restaurota)(isminimas hidraulinis)
dvieju masiu sankaba cia yra liga ir kosmaras D4D motoru. jos visos tiek kainuoja cia normalu. tas pats galioja ir 2, 2HDI C5. seip as ir niekada i toyotas neziurejau kaip i masinas, man tai blankus darbo arkliai kuriu net nematai. pavaziavai su toyota ir po minutes pamirsai su kokia auto vaziavai. Vienintelis modelis man giliai istriges is vairuotu tai supra turbo 3000 GT. senasis modelis su 280ag.
1829 / 0
2011-10-18 23:06
man idomu, o kodel patys kas sako kad negenda ir pigi eksploatacija, kodel nieks su jom nevazineja?kad 5 mieste tai cia gal ant buksyro, kiek paciam teko gidek jokia toyota i 6 net trasoj netilps, ka jau ka, o kuro sanaudos avensio tikrai didesnes, o del a4 pakabos, gal uzteks gasdint zmones , normaliai laiko tos pakabos, jei per metus 100 idesi, nemanau kad tai kosmosas
4243 / 0
2011-10-18 23:38
2011-10-18 18:36 naudingas wrote: man tai avensis brangus ir negrazus .o kita nzn zinau tik kad kaimynas turi .nu niekaip negundo tokia preke kuri brangi ir plius neviliojanti .o tokiu daiktu as niekad neperku tik del to kad paleisti gandai , jog daiktas negenda:smoke:
o siaip 1800 uz sankaba cia jau kazkas is kosmoso serijos .as citroenui nauja keiciau sankaba, 380-500 lituku tokios kainos( 380 restaurota)(isminimas hidraulinis)
2011-10-18 22:47 wrote: dvieju masiu sankaba cia yra liga ir kosmaras D4D motoru. jos visos tiek kainuoja cia normalu. tas pats galioja ir 2, 2HDI C5. seip as ir niekada i toyotas neziurejau kaip i masinas, man tai blankus darbo arkliai kuriu net nematai. pavaziavai su toyota ir po minutes pamirsai su kokia auto vaziavai. Vienintelis modelis man giliai istriges is vairuotu tai supra turbo 3000 GT. senasis modelis su 280ag.
nu peugeotai hdi tada irgi galioja nes ten tas pats motoras ir dezes
2011-10-19 12:02
2011-10-18 16:38 wrote: tokie kietuoliai kaip tu nuperka is tokiu kaip as :lol::lol::lol: na matau jau sito posto pabaiga tad gal nebereik spankt?
tu i temos autoriaus klausima atsakyti normaliai gali? koskokius mistinius skaicius sumetes... gasdini cia zmones be reikalo pas mane tokie avensis tai tepalus stabdziu kalades su diskais ir amortikus yra keite jokiu problem su mistiniais plaukiojancias smagraciais kai masinai i metalo loma metas nesvarbu ji tojota ar aubi galas veinodas..... faktas vienas tojota avensi I pigiau islaikyti nei aubi a4
asileli tu, biski netaip parasiau. smagratis jiem nelaiko, atskirai nieks srote neardo. perki visa komplekta su sankaba, is to ir kaina tokia. sekmes tepalus keiciant, is tokiu kaip tu atvaziuoja zmones ir skundziasi, tai dirzelio nepriverze, tai dezes varstu neprisuke, sekmes trinant ir toliau prota visazini
2011-10-19 12:19
autodalys5 yra teisus. Smagratis ir plaukiojanti sankaba yra jau ir 1 kartos Avensis bėda. Bet tai liečia tik variantą su 80 kw varikliu, 66 kw variklis neturi dvimasio smagračio. Pusašiai visų japoniškų bėda, bet ji nėra brangi dalis. tarp kitko, D4D motoras yra sukurtas Peugeot/Citroen HDI dyzelio pagrindu ir netgi turi tiek pat kw. Šiaip galiu pasakyti, kad nusipirkus 2001 m. Xantia ji gali laikyti ne blogiau už Avensis, be to už 2000 m. xantia ir sumokėt pakaks 4500 lt kaip už tokios pat būklės Avensis - 9-10000 lt.
2011-10-19 12:31
2011-10-19 12:19 wrote: autodalys5 yra teisus. Smagratis ir plaukiojanti sankaba yra jau ir 1 kartos Avensis bėda. Bet tai liečia tik variantą su 80 kw varikliu, 66 kw variklis neturi dvimasio smagračio. Pusašiai visų japoniškų bėda, bet ji nėra brangi dalis. tarp kitko, D4D motoras yra sukurtas Peugeot/Citroen HDI dyzelio pagrindu ir netgi turi tiek pat kw. Šiaip galiu pasakyti, kad nusipirkus 2001 m. Xantia ji gali laikyti ne blogiau už Avensis, be to už 2000 m. xantia ir sumokėt pakaks 4500 lt kaip už tokios pat būklės Avensis - 9-10000 lt.
o HDI JTD pagrindu.
2011-10-19 12:32
2011-10-18 23:06 wagen wrote: man idomu, o kodel patys kas sako kad negenda ir pigi eksploatacija, kodel nieks su jom nevazineja?kad 5 mieste tai cia gal ant buksyro, kiek paciam teko gidek jokia toyota i 6 net trasoj netilps, ka jau ka, o kuro sanaudos avensio tikrai didesnes, o del a4 pakabos, gal uzteks gasdint zmones , normaliai laiko tos pakabos, jei per metus 100 idesi, nemanau kad tai kosmosas
D4D ir ekonomija yra nesuderinami dalykai.
2011-10-19 12:41
2011-10-19 12:19 wrote: autodalys5 yra teisus. Smagratis ir plaukiojanti sankaba yra jau ir 1 kartos Avensis bėda. Bet tai liečia tik variantą su 80 kw varikliu, 66 kw variklis neturi dvimasio smagračio. Pusašiai visų japoniškų bėda, bet ji nėra brangi dalis. tarp kitko, D4D motoras yra sukurtas Peugeot/Citroen HDI dyzelio pagrindu ir netgi turi tiek pat kw. Šiaip galiu pasakyti, kad nusipirkus 2001 m. Xantia ji gali laikyti ne blogiau už Avensis, be to už 2000 m. xantia ir sumokėt pakaks 4500 lt kaip už tokios pat būklės Avensis - 9-10000 lt.
2011-10-19 12:31 wrote: o HDI JTD pagrindu.
Žinoma, JTD yra common rail pradininkas, ir ne tik Common rail pirmieji padarė italai, bet ir elementarų TDI - jei neklystu, Fiat Croma 2, 5 tdi. Yra manančių, kad Vagenas viską daro pirmas ir kad tik Vagenas žino, kaip reikia daryti :)
2011-10-19 12:51
2011-10-18 16:38 wrote: tokie kietuoliai kaip tu nuperka is tokiu kaip as :lol::lol::lol: na matau jau sito posto pabaiga tad gal nebereik spankt?
tu i temos autoriaus klausima atsakyti normaliai gali? koskokius mistinius skaicius sumetes... gasdini cia zmones be reikalo pas mane tokie avensis tai tepalus stabdziu kalades su diskais ir amortikus yra keite jokiu problem su mistiniais plaukiojancias smagraciais kai masinai i metalo loma metas nesvarbu ji tojota ar aubi galas veinodas..... faktas vienas tojota avensi I pigiau islaikyti nei aubi a4
2011-10-19 12:02 wrote: asileli tu, biski netaip parasiau. smagratis jiem nelaiko, atskirai nieks srote neardo. perki visa komplekta su sankaba, is to ir kaina tokia. sekmes tepalus keiciant, is tokiu kaip tu atvaziuoja zmones ir skundziasi, tai dirzelio nepriverze, tai dezes varstu neprisuke, sekmes trinant ir toliau prota visazini:thumbup:
tai kad as ne servise dirbu
2011-10-19 12:57
2011-10-19 12:19 wrote: autodalys5 yra teisus. Smagratis ir plaukiojanti sankaba yra jau ir 1 kartos Avensis bėda. Bet tai liečia tik variantą su 80 kw varikliu, 66 kw variklis neturi dvimasio smagračio. Pusašiai visų japoniškų bėda, bet ji nėra brangi dalis. tarp kitko, D4D motoras yra sukurtas Peugeot/Citroen HDI dyzelio pagrindu ir netgi turi tiek pat kw. Šiaip galiu pasakyti, kad nusipirkus 2001 m. Xantia ji gali laikyti ne blogiau už Avensis, be to už 2000 m. xantia ir sumokėt pakaks 4500 lt kaip už tokios pat būklės Avensis - 9-10000 lt.
jai pavyks citrina rasti dar gyva tai tarnaus bet sunku nors pasitaiko o del tu smagraciu tai jie ir pas fordus ir jai neklystu pas zopelius ir dar bele zino kur jai nusiperki suvazineta nelaikys sakau is patirties 150k I kartos avensis D4D jokiu bedu su jokiu smagraciu. taciau 6 teisus avensis darbinis arkliukas jai zmogus ziuri i automobili tik kaip i transporto priemone nuvykti is a i b tuomet jam puikiai tiks avensi
4243 / 0
2011-10-19 13:07
2011-10-19 12:19 wrote: autodalys5 yra teisus. Smagratis ir plaukiojanti sankaba yra jau ir 1 kartos Avensis bėda. Bet tai liečia tik variantą su 80 kw varikliu, 66 kw variklis neturi dvimasio smagračio. Pusašiai visų japoniškų bėda, bet ji nėra brangi dalis. tarp kitko, D4D motoras yra sukurtas Peugeot/Citroen HDI dyzelio pagrindu ir netgi turi tiek pat kw. Šiaip galiu pasakyti, kad nusipirkus 2001 m. Xantia ji gali laikyti ne blogiau už Avensis, be to už 2000 m. xantia ir sumokėt pakaks 4500 lt kaip už tokios pat būklės Avensis - 9-10000 lt.
2011-10-19 12:31 wrote: o HDI JTD pagrindu.
2011-10-19 12:41 wrote: Žinoma, JTD yra common rail pradininkas, ir ne tik Common rail pirmieji padarė italai, bet ir elementarų TDI - jei neklystu, Fiat Croma 2, 5 tdi. Yra manančių, kad Vagenas viską daro pirmas ir kad tik Vagenas žino, kaip reikia daryti :)
jo pastate tiesiogini ipurskima i degimo kamera pirmieji keleiviniuose automobiliuose tai fiat bet vadinosi ant katalogu ne tdi o (turbo Did ) o jai be turbos tai Did " tiesiog .o tai buvo kubatura 1.9 su kapeikom bet ne ant du supuse kaip sakei.o del tos technologijos tai jau sovietai traktoriuosia ja buvo idiegia butent tie mtz80 kurie per salcius gerai kurdavosi o kas primas naudojo nzn
2011-10-19 17:14
nekelk auksciau bambos to jtd nes vistiek nukopino nuo mtz turbut ir geria panasiai
4243 / 0
2011-10-19 17:57
jtd biski blatniau cia jau elektroninis ipurskimas, ir labai auksto spaudimo.neveltui visi mersai, bemvai ir kiti visi mokejo milijardus fiatui todel ir fiatas nebankrutuoja niekada nes sukuria naujove ir parduoda uz milijardus
2011-10-19 19:21
Cia , nieko cia kito nera, kaip tik lietuvos nesamoningu psichijatru ir visokiu daktaru mechaniku paistalai, greitai galesi uzsitusint iki galo kai suprasi jog visi mes tuoj pacioj duobej susesim uz paskesim todel kad nx visiems visi kazkuom neitinka, ,vsio baigta o valdzia mus nx nutupde
, greitai galesi su ta apprilia dar 20metu i prieki vazinet , nes neebus ka nupirkt, tada suprasi kas yra krize, jeigu neprotestuosim valdzia mus prazudys kaip graikijoj
1829 / 0
2011-10-19 19:29
2011-10-18 23:06 wagen wrote: man idomu, o kodel patys kas sako kad negenda ir pigi eksploatacija, kodel nieks su jom nevazineja?kad 5 mieste tai cia gal ant buksyro, kiek paciam teko gidek jokia toyota i 6 net trasoj netilps, ka jau ka, o kuro sanaudos avensio tikrai didesnes, o del a4 pakabos, gal uzteks gasdint zmones , normaliai laiko tos pakabos, jei per metus 100 idesi, nemanau kad tai kosmosas
2011-10-19 12:32 wrote: D4D ir ekonomija yra nesuderinami dalykai.
jei ekonomija nesvarbu, tai kam isvis reikia dyzelio
2011-10-19 20:46
Nežinau kaip su ta ekonomija, bet mieste jei dvilitris suėda 8 litrus tai neturi būt sensacija. NormALUS TO aVENSIS APETITAS. Aišku, ne VW grupės ekonomija (pumpe duze sistema apskritai naudojo mažiausiai degalų). Kas pastebėjo, kad VAG grupės dyz. motorų sąnaudų intervalas tarp miesto ir užmiesčio režimo yra max.2 litrai. Common rail varikliuose yra ir trijų ir didesnis skirtumas 100 km. Viskas grynai priklauso nuo tapkės. Pvz mano 99 m. Primera su senu turbodyzeliniu varikliu su sūkurine kamera mieste žiemą su įjungta clima sudegina ir 9 su viršum, bet užmiestyje jei gana ir 5 litrų (išbandyta). Pvz techninėj specifikacijoje rašoma, kad ji 100 km turi sukūrenti 6, 5 l mišriu režimu. Man pavyksta ir mažiau sudeginti, kartais ir viršiju. Dyzelio sąnaudos gali skirtis kaskart ir tie visi vidurkiai yra neobjektyvūs. Tiesa yra ta, kad viskas priklauso nuo vairuotojo ir mataro stovio, filtrų ir degalų kokybės. 1, 4 kubatūros dyzeliukas gali sudeginti tiek pat saliarkos kaip ir dvilitris. Kaip ganysi, taip ir naudos.
2011-10-19 22:56
sita valdzia geriausia kokia buvo per 8 metus nera ko protestuoti
2011-10-19 23:08
2011-10-19 20:46 wrote: Nežinau kaip su ta ekonomija, bet mieste jei dvilitris suėda 8 litrus tai neturi būt sensacija. NormALUS TO aVENSIS APETITAS. Aišku, ne VW grupės ekonomija (pumpe duze sistema apskritai naudojo mažiausiai degalų). Kas pastebėjo, kad VAG grupės dyz. motorų sąnaudų intervalas tarp miesto ir užmiesčio režimo yra max.2 litrai. Common rail varikliuose yra ir trijų ir didesnis skirtumas 100 km. Viskas grynai priklauso nuo tapkės. Pvz mano 99 m. Primera su senu turbodyzeliniu varikliu su sūkurine kamera mieste žiemą su įjungta clima sudegina ir 9 su viršum, bet užmiestyje jei gana ir 5 litrų (išbandyta). Pvz techninėj specifikacijoje rašoma, kad ji 100 km turi sukūrenti 6, 5 l mišriu režimu. Man pavyksta ir mažiau sudeginti, kartais ir viršiju. Dyzelio sąnaudos gali skirtis kaskart ir tie visi vidurkiai yra neobjektyvūs. Tiesa yra ta, kad viskas priklauso nuo vairuotojo ir mataro stovio, filtrų ir degalų kokybės. 1, 4 kubatūros dyzeliukas gali sudeginti tiek pat saliarkos kaip ir dvilitris. Kaip ganysi, taip ir naudos.
pumpiduzas kiek sutaupai ta ant remonto paleidi nebent esi laimes kudikis ir speji parduot. Siep 8 vidutiniu nesiekia esam su D4D keliave po baltijos salis tai pakrauta ji tilpo i 5, 5 misriu taip kad nera tos sanudos nezmoniskos aisku davijes vilniui esu iki 7 bet 8 nepasiekiau cia xiliuksas 9-10 ryja o prmas avensis tai taupus palyginti
2011-10-19 23:10
Bet bl ir zmoniu tupumas, skundziasi kad nebeisgali susimoket mokesciu o i mitingus neina, tai jai neinat neprotestuokit reiskia jums viskas ok ir reikia dar pakelti mokescius
2011-10-19 23:13
2011-10-19 23:10 wrote: Bet bl ir zmoniu tupumas, skundziasi kad nebeisgali susimoket mokesciu o i mitingus neina, tai jai neinat neprotestuokit reiskia jums viskas ok ir reikia dar pakelti mokescius:thumbup:
kur tu nuprotestusi baiksi kaip graikija bankrotu ir bus amen isviso tai geriau pakentet nei reikalaut to ko negalima ivykdyt reikejo pries keturis metus protestuot
2011-10-20 12:18
2011-10-19 20:46 wrote: Nežinau kaip su ta ekonomija, bet mieste jei dvilitris suėda 8 litrus tai neturi būt sensacija. NormALUS TO aVENSIS APETITAS. Aišku, ne VW grupės ekonomija (pumpe duze sistema apskritai naudojo mažiausiai degalų). Kas pastebėjo, kad VAG grupės dyz. motorų sąnaudų intervalas tarp miesto ir užmiesčio režimo yra max.2 litrai. Common rail varikliuose yra ir trijų ir didesnis skirtumas 100 km. Viskas grynai priklauso nuo tapkės. Pvz mano 99 m. Primera su senu turbodyzeliniu varikliu su sūkurine kamera mieste žiemą su įjungta clima sudegina ir 9 su viršum, bet užmiestyje jei gana ir 5 litrų (išbandyta). Pvz techninėj specifikacijoje rašoma, kad ji 100 km turi sukūrenti 6, 5 l mišriu režimu. Man pavyksta ir mažiau sudeginti, kartais ir viršiju. Dyzelio sąnaudos gali skirtis kaskart ir tie visi vidurkiai yra neobjektyvūs. Tiesa yra ta, kad viskas priklauso nuo vairuotojo ir mataro stovio, filtrų ir degalų kokybės. 1, 4 kubatūros dyzeliukas gali sudeginti tiek pat saliarkos kaip ir dvilitris. Kaip ganysi, taip ir naudos.
2, 2 Dcat miestas 10, 2. ir cia dar tik kompo parodymai. gamintojas pats 10 nurodo.cia normaliai vaziuojant nelakstant. pilnas bakas mieste tik 600km, o tai yra labai mazai.
2011-10-20 14:27
2011-10-19 20:46 wrote: Nežinau kaip su ta ekonomija, bet mieste jei dvilitris suėda 8 litrus tai neturi būt sensacija. NormALUS TO aVENSIS APETITAS. Aišku, ne VW grupės ekonomija (pumpe duze sistema apskritai naudojo mažiausiai degalų). Kas pastebėjo, kad VAG grupės dyz. motorų sąnaudų intervalas tarp miesto ir užmiesčio režimo yra max.2 litrai. Common rail varikliuose yra ir trijų ir didesnis skirtumas 100 km. Viskas grynai priklauso nuo tapkės. Pvz mano 99 m. Primera su senu turbodyzeliniu varikliu su sūkurine kamera mieste žiemą su įjungta clima sudegina ir 9 su viršum, bet užmiestyje jei gana ir 5 litrų (išbandyta). Pvz techninėj specifikacijoje rašoma, kad ji 100 km turi sukūrenti 6, 5 l mišriu režimu. Man pavyksta ir mažiau sudeginti, kartais ir viršiju. Dyzelio sąnaudos gali skirtis kaskart ir tie visi vidurkiai yra neobjektyvūs. Tiesa yra ta, kad viskas priklauso nuo vairuotojo ir mataro stovio, filtrų ir degalų kokybės. 1, 4 kubatūros dyzeliukas gali sudeginti tiek pat saliarkos kaip ir dvilitris. Kaip ganysi, taip ir naudos.
2011-10-20 12:18 wrote: 2, 2 Dcat miestas 10, 2. ir cia dar tik kompo parodymai. gamintojas pats 10 nurodo.cia normaliai vaziuojant nelakstant. pilnas bakas mieste tik 600km, o tai yra labai mazai.
is kur tokius skaicius trauki gamintojas misriai deklaruoja 6.1 ltr tai mieste maks 8ltr daugiau nebus
2011-10-21 08:59
2011-10-19 20:46 wrote: Nežinau kaip su ta ekonomija, bet mieste jei dvilitris suėda 8 litrus tai neturi būt sensacija. NormALUS TO aVENSIS APETITAS. Aišku, ne VW grupės ekonomija (pumpe duze sistema apskritai naudojo mažiausiai degalų). Kas pastebėjo, kad VAG grupės dyz. motorų sąnaudų intervalas tarp miesto ir užmiesčio režimo yra max.2 litrai. Common rail varikliuose yra ir trijų ir didesnis skirtumas 100 km. Viskas grynai priklauso nuo tapkės. Pvz mano 99 m. Primera su senu turbodyzeliniu varikliu su sūkurine kamera mieste žiemą su įjungta clima sudegina ir 9 su viršum, bet užmiestyje jei gana ir 5 litrų (išbandyta). Pvz techninėj specifikacijoje rašoma, kad ji 100 km turi sukūrenti 6, 5 l mišriu režimu. Man pavyksta ir mažiau sudeginti, kartais ir viršiju. Dyzelio sąnaudos gali skirtis kaskart ir tie visi vidurkiai yra neobjektyvūs. Tiesa yra ta, kad viskas priklauso nuo vairuotojo ir mataro stovio, filtrų ir degalų kokybės. 1, 4 kubatūros dyzeliukas gali sudeginti tiek pat saliarkos kaip ir dvilitris. Kaip ganysi, taip ir naudos.
2011-10-20 12:18 wrote: 2, 2 Dcat miestas 10, 2. ir cia dar tik kompo parodymai. gamintojas pats 10 nurodo.cia normaliai vaziuojant nelakstant. pilnas bakas mieste tik 600km, o tai yra labai mazai.
2011-10-20 14:27 wrote: is kur tokius skaicius trauki gamintojas misriai deklaruoja 6.1 ltr tai mieste maks 8ltr daugiau nebus
as apie nauja sneku kur 130kw
2011-10-21 20:14
2011-10-20 12:18 wrote: 2, 2 Dcat miestas 10, 2. ir cia dar tik kompo parodymai. gamintojas pats 10 nurodo.cia normaliai vaziuojant nelakstant. pilnas bakas mieste tik 600km, o tai yra labai mazai.
2011-10-20 14:27 wrote: is kur tokius skaicius trauki gamintojas misriai deklaruoja 6.1 ltr tai mieste maks 8ltr daugiau nebus
2011-10-21 08:59 wrote: as apie nauja sneku kur 130kw
apie ta ir kalbu 130kw
http://www.cars-data.com/en/toyota-avensis-22-d-4d-d-cat-executive-177hp-9792/specs.html

Your message