alfukas 166 2.4 JTD klausimelis.

Created by User 2010-10-12
2010-10-12 23:41
laba visiem.siap tik norejau psidometi kaip AR kebulai korozijos klausimu ir pvz tie 2.4JTD varikliai remapui pasiduoda.gal kas dare?apie tech dalykus prisikaiciau jau:).siaip esu vw audi gerbejas ir myletojas, bet noreciau isbandyt kazka naujo:)ir pabodo jau i tas pacias paneles prietaisu ziuret:).plius ivertinus ka galima gauni uz ta pati piniga paemus itala ar vokieti.dekingas uz visu nuomuones:).tik nesamuoniu nereikia, kad Alfa sudas ar panasiai:).skonis draugu neturi!
4243 / 0
2010-10-12 23:47
sako kad galima vazinet, bus pora niuansu bet vaziuosi:)cia tuoj vienas pagrindinis alfu ypac 166 2.4 gerbejas tau aprasys viska ir po jo paaiskinimo suprasi , kad geresniu masinu nera:D
2010-10-12 23:57
Ne tu suprasi tik viena kad alfa romeo 166 su 1.9jtd technikos virsune:)Ir dar rozine:D
2010-10-13 09:12
2010-10-12 23:57 wrote: Ne tu suprasi tik viena kad alfa romeo 166 su 1.9jtd technikos virsune:)Ir dar rozine:D
jei neturi ka pasakyti ir ateini cia tik pasigincyt tai geriau neapsijuokt ir isvis nekomentuot. 166 su 1.9 nera tokiu ir apskritai jei ne tawes klausia ir nieko neismanai apie tai tai nx komentuot? mazas vaikas esi tau dar i darzeli reik pabaigt eit.
2010-10-13 09:19
2010-10-12 23:41 wrote: laba visiem.siap tik norejau psidometi kaip AR kebulai korozijos klausimu ir pvz tie 2.4JTD varikliai remapui pasiduoda.gal kas dare?apie tech dalykus prisikaiciau jau:).siaip esu vw audi gerbejas ir myletojas, bet noreciau isbandyt kazka naujo:)ir pabodo jau i tas pacias paneles prietaisu ziuret:).plius ivertinus ka galima gauni uz ta pati piniga paemus itala ar vokieti.dekingas uz visu nuomuones:).tik nesamuoniu nereikia, kad Alfa sudas ar panasiai:).skonis draugu neturi!
o dabar temos autoriui: siaip temu apie sias auto yra daug sukurta. Masina gali tureti kaprizu menku, pvz daugiausia ka radau kad meta klaidas del klimokontroles jei naujodi automatika, bet jei mechaniskai reguliuoji problemu nekyla. Vaziuokleje yra silpniausia vieta salenblokai, bet restauruojasi visa vaziuokle beveik. Kainos nera dideles, gal netgi mazokos jei zinai kur tvarkyti. Daugiausia reikia tikrinti galine vaziuokle, padaryti elektronikos diagnoze, patikrinti diskatoriaus bukle, kitaip sakant pazaisti su sankaba ant laisvu apsuku, ar pradedant vaziuoti stipriai nevibruoja. Pati sankaba gali buti dar issidevejusi, del to kaip ir kitu auto tas pats patikrinimas. Variklis didziausia siame modelyje paguoda, su 6 pavarom autostradoj labai ekonomiska. Beabejo reiktu patikrinti ar traukia normalei, dumo nemeta, siaip nera kam ten gest tam 2.4JTD, patvarus pakankamai, svarbiausia trauka, oro srauto reguliavimas ir turbo kaip ir visom masinom tikrinti. Suma beabejo nuo tavo biudzeto priklauso, normali auto 166 prasideda nuo 10000lt, jei nori galiu duoti gero meistriuko numeri, jis kaip tik tokia parduoda, galesi susitikt pasneket paaiskins kas kaip ir jei nusipirksi kita tai pas ji nebrangei viska remontuot galesi. Geriausia pirkti is uzsienio parvezta, belgu, italu, vokieciu, olandu. Jo alfa tech bukle nepriekaistinga, tik kebulas pabraizytas ir sodyne odine wairuotojo pazulinta, tai visi minusai. Klausk ko dar noretum isgirsti.
2010-10-13 23:13
2010-10-12 23:57 wrote: Ne tu suprasi tik viena kad alfa romeo 166 su 1.9jtd technikos virsune:)Ir dar rozine:D
2010-10-13 09:12 wrote: jei neturi ka pasakyti ir ateini cia tik pasigincyt tai geriau neapsijuokt ir isvis nekomentuot. 166 su 1.9 nera tokiu ir apskritai jei ne tawes klausia ir nieko neismanai apie tai tai nx komentuot? mazas vaikas esi tau dar i darzeli reik pabaigt eit.
Soriukas:D matai ash wezimo ratais nesodomiu:D:Dtik norejau tawe patraukt alfos karaliau:D Neisinerwok, wiskas sawam stiliui
2010-10-13 23:17
touring tai tau alfa skaitosi vezimo ratai ?? :)
2010-10-13 23:21
2010-10-13 23:17 wrote: touring tai tau alfa skaitosi vezimo ratai ?? :)
O tu ka matai skirtuma tarp ju?:D
2010-10-13 23:33
taip matau bet nematau tikslo stumt ant tu auto kurios tau netinka ar nepatinka
2010-10-13 23:35
as tai jei rimtai tai zmones skaitau kurie stumia ant italu prancuzu masinu gamintoju, tai arba jie ubagai, arba bailiai, prisiklause visokiu pasaku apie jas kad jos tokios ar anokios, bet ju neperkat nes isgazdinti esat kazkokiu neismaneliu. Tikriausiai jeigu ant alfos butu uzdetas audi ar bmw zenkliukas tai visi ja pirktu ar ne? :D
2010-10-13 23:35
2010-10-12 23:41 wrote: laba visiem.siap tik norejau psidometi kaip AR kebulai korozijos klausimu ir pvz tie 2.4JTD varikliai remapui pasiduoda.gal kas dare?apie tech dalykus prisikaiciau jau:).siaip esu vw audi gerbejas ir myletojas, bet noreciau isbandyt kazka naujo:)ir pabodo jau i tas pacias paneles prietaisu ziuret:).plius ivertinus ka galima gauni uz ta pati piniga paemus itala ar vokieti.dekingas uz visu nuomuones:).tik nesamuoniu nereikia, kad Alfa sudas ar panasiai:).skonis draugu neturi!
2010-10-13 09:19 wrote: o dabar temos autoriui: siaip temu apie sias auto yra daug sukurta. Masina gali tureti kaprizu menku, pvz daugiausia ka radau kad meta klaidas del klimokontroles jei naujodi automatika, bet jei mechaniskai reguliuoji problemu nekyla. Vaziuokleje yra silpniausia vieta salenblokai, bet restauruojasi visa vaziuokle beveik. Kainos nera dideles, gal netgi mazokos jei zinai kur tvarkyti. Daugiausia reikia tikrinti galine vaziuokle, padaryti elektronikos diagnoze, patikrinti diskatoriaus bukle, kitaip sakant pazaisti su sankaba ant laisvu apsuku, ar pradedant vaziuoti stipriai nevibruoja. Pati sankaba gali buti dar issidevejusi, del to kaip ir kitu auto tas pats patikrinimas. Variklis didziausia siame modelyje paguoda, su 6 pavarom autostradoj labai ekonomiska. Beabejo reiktu patikrinti ar traukia normalei, dumo nemeta, siaip nera kam ten gest tam 2.4JTD, patvarus pakankamai, svarbiausia trauka, oro srauto reguliavimas ir turbo kaip ir visom masinom tikrinti. Suma beabejo nuo tavo biudzeto priklauso, normali auto 166 prasideda nuo 10000lt, jei nori galiu duoti gero meistriuko numeri, jis kaip tik tokia parduoda, galesi susitikt pasneket paaiskins kas kaip ir jei nusipirksi kita tai pas ji nebrangei viska remontuot galesi. Geriausia pirkti is uzsienio parvezta, belgu, italu, vokieciu, olandu. Jo alfa tech bukle nepriekaistinga, tik kebulas pabraizytas ir sodyne odine wairuotojo pazulinta, tai visi minusai. Klausk ko dar noretum isgirsti.
dekui.suvariai cia viska bendrai kas jau 100us kart mineta, lux:).su remapu neteko susidurt?kebulai kaip?puva, rudija labai?isaus ta diena, kai nuspresiu pirkt alfonsa, reix paimt to meistro nr:)
2010-10-13 23:51
2010-10-12 23:57 wrote: Ne tu suprasi tik viena kad alfa romeo 166 su 1.9jtd technikos virsune:)Ir dar rozine:D
2010-10-13 09:12 wrote: jei neturi ka pasakyti ir ateini cia tik pasigincyt tai geriau neapsijuokt ir isvis nekomentuot. 166 su 1.9 nera tokiu ir apskritai jei ne tawes klausia ir nieko neismanai apie tai tai nx komentuot? mazas vaikas esi tau dar i darzeli reik pabaigt eit.
tam tai vis vaikai vaidenas :)
2010-10-14 08:37
2010-10-12 23:41 wrote: laba visiem.siap tik norejau psidometi kaip AR kebulai korozijos klausimu ir pvz tie 2.4JTD varikliai remapui pasiduoda.gal kas dare?apie tech dalykus prisikaiciau jau:).siaip esu vw audi gerbejas ir myletojas, bet noreciau isbandyt kazka naujo:)ir pabodo jau i tas pacias paneles prietaisu ziuret:).plius ivertinus ka galima gauni uz ta pati piniga paemus itala ar vokieti.dekingas uz visu nuomuones:).tik nesamuoniu nereikia, kad Alfa sudas ar panasiai:).skonis draugu neturi!
2010-10-13 09:19 wrote: o dabar temos autoriui: siaip temu apie sias auto yra daug sukurta. Masina gali tureti kaprizu menku, pvz daugiausia ka radau kad meta klaidas del klimokontroles jei naujodi automatika, bet jei mechaniskai reguliuoji problemu nekyla. Vaziuokleje yra silpniausia vieta salenblokai, bet restauruojasi visa vaziuokle beveik. Kainos nera dideles, gal netgi mazokos jei zinai kur tvarkyti. Daugiausia reikia tikrinti galine vaziuokle, padaryti elektronikos diagnoze, patikrinti diskatoriaus bukle, kitaip sakant pazaisti su sankaba ant laisvu apsuku, ar pradedant vaziuoti stipriai nevibruoja. Pati sankaba gali buti dar issidevejusi, del to kaip ir kitu auto tas pats patikrinimas. Variklis didziausia siame modelyje paguoda, su 6 pavarom autostradoj labai ekonomiska. Beabejo reiktu patikrinti ar traukia normalei, dumo nemeta, siaip nera kam ten gest tam 2.4JTD, patvarus pakankamai, svarbiausia trauka, oro srauto reguliavimas ir turbo kaip ir visom masinom tikrinti. Suma beabejo nuo tavo biudzeto priklauso, normali auto 166 prasideda nuo 10000lt, jei nori galiu duoti gero meistriuko numeri, jis kaip tik tokia parduoda, galesi susitikt pasneket paaiskins kas kaip ir jei nusipirksi kita tai pas ji nebrangei viska remontuot galesi. Geriausia pirkti is uzsienio parvezta, belgu, italu, vokieciu, olandu. Jo alfa tech bukle nepriekaistinga, tik kebulas pabraizytas ir sodyne odine wairuotojo pazulinta, tai visi minusai. Klausk ko dar noretum isgirsti.
2010-10-13 23:35 wrote: dekui.suvariai cia viska bendrai kas jau 100us kart mineta, lux:).su remapu neteko susidurt?kebulai kaip?puva, rudija labai?isaus ta diena, kai nuspresiu pirkt alfonsa, reix paimt to meistro nr:)
alfa romeo kebulai nuo 98m yra labai gerai cinkuojami ir dedamos skardos tai nera kam ten rudyti, neteko dar nei vienos matyti bent su trupuciu rudziu, nebent buna perslifuota pigiai ir nupurksta pardavimui. Kazkuriam zurnale dare testa ir dugna tyrinejo, tai visa kas buvo parudije tai galinis duslintuvo bakelis. Remapu? jei turi omeny cipavima tai JTD puikiai cipuojasi, kaina 600-800lt priklauso kur darysi. Vimotoj geriausia, bet pries ta darant reikia kad butu variklis paruostas tvarkingai, oro srautas, turbo, tepalai, kas be ko dirzas :) beje jei domina tai pagrindinis dirzas kainuoja 420lt kartu su darbu ir detalemis, tai manau nera daug :)
2010-10-14 20:25
ta termina "cipavimas" tai cia lietuviai sugalvojo.. matyt atgyvena nuo civicu kuriu pagrindini cipa ecu viduj reikedavo keisti i EPROM norint remapint. visur kitur tai vadinama flash tune, reflash, remap ir t.t.
2010-10-15 01:34
2010-10-13 09:19 wrote: o dabar temos autoriui: siaip temu apie sias auto yra daug sukurta. Masina gali tureti kaprizu menku, pvz daugiausia ka radau kad meta klaidas del klimokontroles jei naujodi automatika, bet jei mechaniskai reguliuoji problemu nekyla. Vaziuokleje yra silpniausia vieta salenblokai, bet restauruojasi visa vaziuokle beveik. Kainos nera dideles, gal netgi mazokos jei zinai kur tvarkyti. Daugiausia reikia tikrinti galine vaziuokle, padaryti elektronikos diagnoze, patikrinti diskatoriaus bukle, kitaip sakant pazaisti su sankaba ant laisvu apsuku, ar pradedant vaziuoti stipriai nevibruoja. Pati sankaba gali buti dar issidevejusi, del to kaip ir kitu auto tas pats patikrinimas. Variklis didziausia siame modelyje paguoda, su 6 pavarom autostradoj labai ekonomiska. Beabejo reiktu patikrinti ar traukia normalei, dumo nemeta, siaip nera kam ten gest tam 2.4JTD, patvarus pakankamai, svarbiausia trauka, oro srauto reguliavimas ir turbo kaip ir visom masinom tikrinti. Suma beabejo nuo tavo biudzeto priklauso, normali auto 166 prasideda nuo 10000lt, jei nori galiu duoti gero meistriuko numeri, jis kaip tik tokia parduoda, galesi susitikt pasneket paaiskins kas kaip ir jei nusipirksi kita tai pas ji nebrangei viska remontuot galesi. Geriausia pirkti is uzsienio parvezta, belgu, italu, vokieciu, olandu. Jo alfa tech bukle nepriekaistinga, tik kebulas pabraizytas ir sodyne odine wairuotojo pazulinta, tai visi minusai. Klausk ko dar noretum isgirsti.
2010-10-13 23:35 wrote: dekui.suvariai cia viska bendrai kas jau 100us kart mineta, lux:).su remapu neteko susidurt?kebulai kaip?puva, rudija labai?isaus ta diena, kai nuspresiu pirkt alfonsa, reix paimt to meistro nr:)
2010-10-14 08:37 wrote: alfa romeo kebulai nuo 98m yra labai gerai cinkuojami ir dedamos skardos tai nera kam ten rudyti, neteko dar nei vienos matyti bent su trupuciu rudziu, nebent buna perslifuota pigiai ir nupurksta pardavimui. Kazkuriam zurnale dare testa ir dugna tyrinejo, tai visa kas buvo parudije tai galinis duslintuvo bakelis. Remapu? jei turi omeny cipavima tai JTD puikiai cipuojasi, kaina 600-800lt priklauso kur darysi. Vimotoj geriausia, bet pries ta darant reikia kad butu variklis paruostas tvarkingai, oro srautas, turbo, tepalai, kas be ko dirzas :) beje jei domina tai pagrindinis dirzas kainuoja 420lt kartu su darbu ir detalemis, tai manau nera daug :)
super:).dekui:).siuo atveju kalbu apie remapa:), ne cipavima.
2010-10-15 08:46
su remapu neteko himicint :)
2010-10-15 08:52
bet nemanau kad tau to remapo reikes, ir taip kaip zveris lupa, jei dar cipa paprasta tai isvis baudas tik rinksi :)
2010-10-15 20:36
2010-10-15 08:52 wrote: bet nemanau kad tau to remapo reikes, ir taip kaip zveris lupa, jei dar cipa paprasta tai isvis baudas tik rinksi :)
nzn tikslai, gal klystu, bet manau remapo reiktu, o ne cipo:)
2010-10-21 16:42
imk naujesni 2, 4JTD su 110 kW, jokiu cipu ar remapu nereikia :) aisku jei tvarkingas (turba, oro srautas), lupa atsakanciai
2010-10-22 09:47
o jei kisene leidzia galima 156 naujesne paimti su 2.4 JTD 20voztuvu tai jau 130kw bus ir manau jau net minties nekils apie remap :)
2010-10-22 10:51
2010-10-22 09:47 wrote: o jei kisene leidzia galima 156 naujesne paimti su 2.4 JTD 20voztuvu tai jau 130kw bus ir manau jau net minties nekils apie remap :)
debilizmas ta alfa
2010-10-23 00:07
2010-10-22 09:47 wrote: o jei kisene leidzia galima 156 naujesne paimti su 2.4 JTD 20voztuvu tai jau 130kw bus ir manau jau net minties nekils apie remap :)
galvoju ir apie 156 wagona, bet ankstoka viduj, ypac gale, jai priekyje patogiai isitaisai vairuodamas:).
2010-10-25 11:07
tai imk tada 166, jei 156 ankstoka :)) nors siaip speju 156-oj panasiai kaip kokioj audi a4
2010-10-25 14:59
2010-10-22 09:47 wrote: o jei kisene leidzia galima 156 naujesne paimti su 2.4 JTD 20voztuvu tai jau 130kw bus ir manau jau net minties nekils apie remap :)
2010-10-23 00:07 wrote: galvoju ir apie 156 wagona, bet ankstoka viduj, ypac gale, jai priekyje patogiai isitaisai vairuodamas:).
tai o kur nebuna? :) as wisose auto kur tik isitaisyciau gale sedinciam komforto nulis :) nebent limuzine :D
2010-10-26 02:56
2010-10-25 11:07 wrote: tai imk tada 166, jei 156 ankstoka :)) nors siaip speju 156-oj panasiai kaip kokioj audi a4
tai apie ka ir kalba:), kad 156 kaip a4 viduj vietos.o palygint kainas ju ir isvaizda lauko ar vidaus, tai nera ka kalbet:).o tech puse lieka tech.ir ta ir ta turi savu niuansu.o 166 jaaau smagiau:).nu kaip a6 kazkur:).
2010-10-26 08:17
2010-10-25 11:07 wrote: tai imk tada 166, jei 156 ankstoka :)) nors siaip speju 156-oj panasiai kaip kokioj audi a4
2010-10-26 02:56 wrote: tai apie ka ir kalba:), kad 156 kaip a4 viduj vietos.o palygint kainas ju ir isvaizda lauko ar vidaus, tai nera ka kalbet:).o tech puse lieka tech.ir ta ir ta turi savu niuansu.o 166 jaaau smagiau:).nu kaip a6 kazkur:).
166 yra bmw5 ir A6 konkurente. cia jau E39 ir 98m A6 o ne ceskiu senu kaip kas megsta lyginti.
2010-10-26 16:18
2010-10-25 11:07 wrote: tai imk tada 166, jei 156 ankstoka :)) nors siaip speju 156-oj panasiai kaip kokioj audi a4
2010-10-26 02:56 wrote: tai apie ka ir kalba:), kad 156 kaip a4 viduj vietos.o palygint kainas ju ir isvaizda lauko ar vidaus, tai nera ka kalbet:).o tech puse lieka tech.ir ta ir ta turi savu niuansu.o 166 jaaau smagiau:).nu kaip a6 kazkur:).
2010-10-26 08:17 wrote: 166 yra bmw5 ir A6 konkurente. cia jau E39 ir 98m A6 o ne ceskiu senu kaip kas megsta lyginti.
jojo, c5 a6 turejau omeny.

Your message