1,9 tdi 120 km/h dingsta visai trauka.

Created by User 2011-02-01
2011-02-01 13:56
Sveiki iskilo tokia problema kaip ir daugeliui buna vat pakelus iki 120 dingsta gazas ir nereguoja i gazo pedalo paspaudimus nors ir iki dugno spaudziant vistiek pakelus 120 kaip sakytum koks ribotuvas .gal kas esate susidure su tokia problema?variklis 1, 9 tdi.na jeio kas su siurbliu tai neproblema nes turiu visa veikianti su el dalim.
2011-02-01 14:19
2011-02-01 14:22
ecu meta avarinį rėžimą - didžiausia tikimybė, kad reikia keisti (gal dar mėginti valyti) n75 vožtuvėlį ir pačią turbiną (ir geriausia visą IC sistemą išsiplauti).
2011-02-01 14:23
2011-02-01 14:22 wrote: ecu meta avarinį rėžimą - didžiausia tikimybė, kad reikia keisti (gal dar mėginti valyti) n75 vožtuvėlį ir pačią turbiną (ir geriausia visą IC sistemą išsiplauti).
nemeta avarinio rezimo ecu
2011-02-01 14:26
2011-02-01 14:22 wrote: ecu meta avarinį rėžimą - didžiausia tikimybė, kad reikia keisti (gal dar mėginti valyti) n75 vožtuvėlį ir pačią turbiną (ir geriausia visą IC sistemą išsiplauti).
2011-02-01 14:23 wrote: nemeta avarinio rezimo ecu
voztuveli pasikeist turi manau kuris ten reguliuoja turbinos slegi ar dar kazka , arba ji tik issivalyt turi :)
2011-02-01 14:35
2011-02-01 14:22 wrote: ecu meta avarinį rėžimą - didžiausia tikimybė, kad reikia keisti (gal dar mėginti valyti) n75 vožtuvėlį ir pačią turbiną (ir geriausia visą IC sistemą išsiplauti).
2011-02-01 14:23 wrote: nemeta avarinio rezimo ecu
2011-02-01 14:26 wrote: voztuveli pasikeist turi manau kuris ten reguliuoja turbinos slegi ar dar kazka , arba ji tik issivalyt turi :)
kaip ji patikrint ta n75?o is kur zinai kad tas voztuvelis negi ir tau taip yra buve?
2011-02-01 14:49
2011-02-01 14:23 wrote: nemeta avarinio rezimo ecu
2011-02-01 14:26 wrote: voztuveli pasikeist turi manau kuris ten reguliuoja turbinos slegi ar dar kazka , arba ji tik issivalyt turi :)
2011-02-01 14:35 wrote: kaip ji patikrint ta n75?o is kur zinai kad tas voztuvelis negi ir tau taip yra buve?
gal kokiem sesiems pazystamams buvo sitas dalykas:) as ji issemiau pravaliau tai suodziu labai daug isbego is jojo , paskuj idejau atgal bet nesuveike man vistiek, paemiau idejau is draugo veikianti pravaziavau ir veike su tuo , idejau savo sena ir pradejo senas veikt :)kazkaip idomiai cia man buvo, bet susitvarke problema :)
2011-02-01 14:50
2011-02-01 14:22 wrote: ecu meta avarinį rėžimą - didžiausia tikimybė, kad reikia keisti (gal dar mėginti valyti) n75 vožtuvėlį ir pačią turbiną (ir geriausia visą IC sistemą išsiplauti).
2011-02-01 14:23 wrote: nemeta avarinio rezimo ecu
tai gali tik lempute but perdegus jei neklystu..
2011-02-01 15:04
2011-02-01 14:22 wrote: ecu meta avarinį rėžimą - didžiausia tikimybė, kad reikia keisti (gal dar mėginti valyti) n75 vožtuvėlį ir pačią turbiną (ir geriausia visą IC sistemą išsiplauti).
2011-02-01 14:23 wrote: nemeta avarinio rezimo ecu
2011-02-01 14:50 wrote: tai gali tik lempute but perdegus jei neklystu..
kaip gali but perdegus jei ijungus degima ji uzsidega ir uzgysta po kiek laiko.juk si lemput zvakiu pakaitinimo.
2011-02-01 16:27
kaip gali but perdegus jei ijungus degima ji uzsidega ir uzgysta po kiek laiko.juk si lempute zvakiu pakaitinimo.nejaugi niekam taip nera buve?
2011-02-01 18:10
2011-02-01 18:26
ziurek turbinos slegio reguliatoriu, jei toks yra..
2011-02-01 18:40
2011-02-01 13:56 wrote: Sveiki iskilo tokia problema kaip ir daugeliui buna vat pakelus iki 120 dingsta gazas ir nereguoja i gazo pedalo paspaudimus nors ir iki dugno spaudziant vistiek pakelus 120 kaip sakytum koks ribotuvas .gal kas esate susidure su tokia problema?variklis 1, 9 tdi.na jeio kas su siurbliu tai neproblema nes turiu visa veikianti su el dalim.
O kaip traukia iki 120? Jei traukia normaliai tai gal akseleratoriaus padeties daviklis kaltas... pas mane 81kw tdi tai irgi netraukia ir nuo 120 jau vos vos iki 140 isibegeja, bet ko gero bus kalta oro srauto matuokle nes ja atjungus trauka ta pati. Tavo vietoj eičiau i koki audi kluba, ten n temu apie problemas kaip tavo, o čia naudinga atsakima vargiai gausi
2011-02-01 20:04
2011-02-01 13:56 wrote: Sveiki iskilo tokia problema kaip ir daugeliui buna vat pakelus iki 120 dingsta gazas ir nereguoja i gazo pedalo paspaudimus nors ir iki dugno spaudziant vistiek pakelus 120 kaip sakytum koks ribotuvas .gal kas esate susidure su tokia problema?variklis 1, 9 tdi.na jeio kas su siurbliu tai neproblema nes turiu visa veikianti su el dalim.
2011-02-01 18:40 wrote: O kaip traukia iki 120? Jei traukia normaliai tai gal akseleratoriaus padeties daviklis kaltas... pas mane 81kw tdi tai irgi netraukia ir nuo 120 jau vos vos iki 140 isibegeja, bet ko gero bus kalta oro srauto matuokle nes ja atjungus trauka ta pati. Tavo vietoj eičiau i koki audi kluba, ten n temu apie problemas kaip tavo, o čia naudinga atsakima vargiai gausi:thumbup:
isiaiskinau kad N75 voztuvelis kaltas arba jo vakumeliai kiauri.
2011-02-01 20:10
2011-02-01 13:56 wrote: Sveiki iskilo tokia problema kaip ir daugeliui buna vat pakelus iki 120 dingsta gazas ir nereguoja i gazo pedalo paspaudimus nors ir iki dugno spaudziant vistiek pakelus 120 kaip sakytum koks ribotuvas .gal kas esate susidure su tokia problema?variklis 1, 9 tdi.na jeio kas su siurbliu tai neproblema nes turiu visa veikianti su el dalim.
2011-02-01 18:40 wrote: O kaip traukia iki 120? Jei traukia normaliai tai gal akseleratoriaus padeties daviklis kaltas... pas mane 81kw tdi tai irgi netraukia ir nuo 120 jau vos vos iki 140 isibegeja, bet ko gero bus kalta oro srauto matuokle nes ja atjungus trauka ta pati. Tavo vietoj eičiau i koki audi kluba, ten n temu apie problemas kaip tavo, o čia naudinga atsakima vargiai gausi:thumbup:
2011-02-01 20:04 wrote: isiaiskinau kad N75 voztuvelis kaltas arba jo vakumeliai kiauri.
tai turba perpucia ar nedapucia? is to ka pasakei panasu, kad perpucia ir kompas eina i avarini rezima. N75 yra turbinos slegio valdymo solenoidas
2011-02-01 20:23
ant 3 golfo tdi yra toks dacikas maziukas y jy ateina 3 slangutes mazos man buvo 120 ir netraukia daugiau nors tu ka :) ten turbina reguliuoja kazkaip tai jei golfukas ta tegu bando kita koky ymesti ;) o seip diagnostika daryti reikia . tiesiog
2011-02-01 20:30
2011-02-01 20:23 wrote: ant 3 golfo tdi yra toks dacikas maziukas y jy ateina 3 slangutes mazos man buvo 120 ir netraukia daugiau nors tu ka :) ten turbina reguliuoja kazkaip tai jei golfukas ta tegu bando kita koky ymesti ;) o seip diagnostika daryti reikia . tiesiog
pas mane cia audi b4 1, 9 tdi, bet pas broli vw golf 3 94metu 1, 9 tdi taj pat 120 pakelia ir gazo nulis.taj vat su juo mes db sprendziam abu kokia liga musu TDI'nam.mano tai N75 voztuvas bus kaltas garantuoju tas voztuvas kur fyske ir 3 vakumeliai, jie reguliuoja turbinos apsukas.tai manau ir broliui tas pats nes ta pati beda ir tokie pat varikliai
2011-02-01 20:56
2011-02-01 20:23 wrote: ant 3 golfo tdi yra toks dacikas maziukas y jy ateina 3 slangutes mazos man buvo 120 ir netraukia daugiau nors tu ka :) ten turbina reguliuoja kazkaip tai jei golfukas ta tegu bando kita koky ymesti ;) o seip diagnostika daryti reikia . tiesiog
2011-02-01 20:30 wrote: pas mane cia audi b4 1, 9 tdi, bet pas broli vw golf 3 94metu 1, 9 tdi taj pat 120 pakelia ir gazo nulis.taj vat su juo mes db sprendziam abu kokia liga musu TDI'nam.mano tai N75 voztuvas bus kaltas garantuoju tas voztuvas kur fyske ir 3 vakumeliai, jie reguliuoja turbinos apsukas.tai manau ir broliui tas pats nes ta pati beda ir tokie pat varikliai
Tai ko jus norit is tu dyzeliuku sako 120 ir daugiau neina, o kiek jie turi eit?...170? 180? VIENINTELIS dyzelio privalumas - ekonomiskumas.
PS
Galiu garantuot kaip cia kazkas sake, kad bus voztuvelis uzsikises.
Sorry labai nemegstu dyzeliu
2011-02-01 21:18
vasara 200 su savo be problemu pakeliau.brolis dar nebande.tai matyt verslininkas esi jei nemeksti dyzeliu ir vazineji benzinu arba dujom (BEZDALAIS.as tai bezdalu nevirskinu.
2011-02-01 21:19
2011-02-01 20:23 wrote: ant 3 golfo tdi yra toks dacikas maziukas y jy ateina 3 slangutes mazos man buvo 120 ir netraukia daugiau nors tu ka :) ten turbina reguliuoja kazkaip tai jei golfukas ta tegu bando kita koky ymesti ;) o seip diagnostika daryti reikia . tiesiog
2011-02-01 20:30 wrote: pas mane cia audi b4 1, 9 tdi, bet pas broli vw golf 3 94metu 1, 9 tdi taj pat 120 pakelia ir gazo nulis.taj vat su juo mes db sprendziam abu kokia liga musu TDI'nam.mano tai N75 voztuvas bus kaltas garantuoju tas voztuvas kur fyske ir 3 vakumeliai, jie reguliuoja turbinos apsukas.tai manau ir broliui tas pats nes ta pati beda ir tokie pat varikliai
2011-02-01 20:56 wrote: Tai ko jus norit is tu dyzeliuku :smilewink: sako 120 ir daugiau neina, o kiek jie turi eit?...170? 180? VIENINTELIS dyzelio privalumas - ekonomiskumas.
PS
Galiu garantuot kaip cia kazkas sake, kad bus voztuvelis uzsikises.
Sorry labai nemegstu dyzeliu
o pats su kokia masina vazineji turbut su opel arba ford, fiat? ir dar (duju) bezdalu sistema isistates
2011-02-01 21:30
2011-02-01 21:18 wrote: vasara 200 su savo be problemu pakeliau.brolis dar nebande.tai matyt verslininkas esi jei nemeksti dyzeliu ir vazineji benzinu arba dujom (BEZDALAIS.as tai bezdalu nevirskinu.
As taip pat nemegstu duju. Taip vazineju benzu, verslininkas nesu.O jei ydomu vazineju su chrysler sebring 3l automatas. AS nieko pries dyzeli, sakiau kad mano nuomone VIENINTELIS jo privalumas - eknonomiskumas. Daugiau nieko gero ten.Bet cia mano nuomone. Ir nepradekit man pasakot kaip traukia dyzeliukai (common rail sistema turbina ir pan). Taip jie traukia pripazystu pats vaziavau.Bet palyginus turbinini benza (butent turbinini) situacija keiciasi. Gerai baigiu kelt erezijas nepykit ka supykdziau cia tik mano nuomone.
2011-02-01 21:33
2011-02-01 21:18 wrote: vasara 200 su savo be problemu pakeliau.brolis dar nebande.tai matyt verslininkas esi jei nemeksti dyzeliu ir vazineji benzinu arba dujom (BEZDALAIS.as tai bezdalu nevirskinu.
2011-02-01 21:30 wrote: As taip pat nemegstu duju. Taip vazineju benzu, verslininkas nesu.O jei ydomu vazineju su chrysler sebring 3l automatas. AS nieko pries dyzeli, sakiau kad mano nuomone VIENINTELIS jo privalumas - eknonomiskumas. Daugiau nieko gero ten.Bet cia mano nuomone. Ir nepradekit man pasakot kaip traukia dyzeliukai (common rail sistema turbina ir pan). Taip jie traukia pripazystu pats vaziavau.Bet palyginus turbinini benza (butent turbinini) situacija keiciasi. Gerai baigiu kelt erezijas nepykit ka supykdziau cia tik mano nuomone.:beer:
suprantu cia kekvieno skonis.cia tai pat kaip vieniem patinka, kupe, kitiem sedan o kitiem avant
2011-02-01 22:29
2011-02-01 21:18 wrote: vasara 200 su savo be problemu pakeliau.brolis dar nebande.tai matyt verslininkas esi jei nemeksti dyzeliu ir vazineji benzinu arba dujom (BEZDALAIS.as tai bezdalu nevirskinu.
2011-02-01 21:30 wrote: As taip pat nemegstu duju. Taip vazineju benzu, verslininkas nesu.O jei ydomu vazineju su chrysler sebring 3l automatas. AS nieko pries dyzeli, sakiau kad mano nuomone VIENINTELIS jo privalumas - eknonomiskumas. Daugiau nieko gero ten.Bet cia mano nuomone. Ir nepradekit man pasakot kaip traukia dyzeliukai (common rail sistema turbina ir pan). Taip jie traukia pripazystu pats vaziavau.Bet palyginus turbinini benza (butent turbinini) situacija keiciasi. Gerai baigiu kelt erezijas nepykit ka supykdziau cia tik mano nuomone.:beer:
2011-02-01 21:33 wrote: suprantu :beer::beer::beer::beer::beer::drink::drink: cia kekvieno skonis.cia tai pat kaip vieniem patinka, kupe, kitiem sedan o kitiem avant
Kaip išsiaiškinai kad n75? Aš tai dar laukiu eilėj kol diagnostika atliks, buvau pas garažini tai taip nk ir nepasake..supratau kad pats nk nežino
2011-02-01 22:41
2011-02-01 21:18 wrote: vasara 200 su savo be problemu pakeliau.brolis dar nebande.tai matyt verslininkas esi jei nemeksti dyzeliu ir vazineji benzinu arba dujom (BEZDALAIS.as tai bezdalu nevirskinu.
2011-02-01 21:30 wrote: As taip pat nemegstu duju. Taip vazineju benzu, verslininkas nesu.O jei ydomu vazineju su chrysler sebring 3l automatas. AS nieko pries dyzeli, sakiau kad mano nuomone VIENINTELIS jo privalumas - eknonomiskumas. Daugiau nieko gero ten.Bet cia mano nuomone. Ir nepradekit man pasakot kaip traukia dyzeliukai (common rail sistema turbina ir pan). Taip jie traukia pripazystu pats vaziavau.Bet palyginus turbinini benza (butent turbinini) situacija keiciasi. Gerai baigiu kelt erezijas nepykit ka supykdziau cia tik mano nuomone.:beer:
Mitsubishi motoras?
2011-02-01 22:47
mitsubishi motorai yra guut dalykas
o del to problemos, tai reiketu audi klubo forume pasiskaityt, cia eiline beda situ tdi'nu, nesu as mechanikas ar panasiai, bet perskaiciau nemazai temu su tokiom problemom, tai manau, kad cia kaip ir sakei pats, perpucia tau turbina pasiekus ta greiti ir ecu ieina i avarini rezima, kad tubinos nesugadint :)
2011-02-01 22:57
man tik nesuprantamas vienas dalykas: kaip ir 1, 6 NE doch paprasto 16 voztuvu motoro be jokiu turbinu galima isukt 83kw, nors suspaudimas tik 10:1
2011-02-01 23:09
2011-02-01 22:57 wrote: man tik nesuprantamas vienas dalykas: kaip ir 1, 6 NE doch paprasto 16 voztuvu motoro be jokiu turbinu galima isukt 83kw, nors suspaudimas tik 10:1
kokios masinos?
2011-02-01 23:24
mitsubishi lancer 95m. 1, 6 benzas 16 voztuvu, variklio kodas 4G92
2011-02-02 09:14
2011-02-01 23:24 wrote: mitsubishi lancer 95m. 1, 6 benzas 16 voztuvu, variklio kodas 4G92
gera ipurskimo sistema, nebloga elektroninio degimo sistema, o labiausiai butent tam varikliui galios pridejo "pikta" voztuvu faze.. tas pats variklis veliau buvo leidziamas su "svelnesnem" fazem ir galia iskarto nukrito iki 69kW - visa kita tame variklyje yra identiska isskyrus voztuvu fazes (ir tam atitaikyta kuro ipurskima ir degimo kampa). labai daug duoda voztuvu fazes.. labai aiskiai tai matosi kintamu voztuvu faziu varikliuose (VTEC, VANOS, VVTI, MIVEC ir t.t.). ta labai gerai parodo to pacio mitsubishi 1.6L atmosferinio variklio modifikacija su DOHC galva ir MIVEC (mitsubishi sistema kuri keicia voztuvu faze).. is jo jie sugebejo isspausti 128kW gamykliskai..
2011-02-02 18:13
2011-02-01 23:24 wrote: mitsubishi lancer 95m. 1, 6 benzas 16 voztuvu, variklio kodas 4G92
2011-02-02 09:14 wrote: gera ipurskimo sistema, nebloga elektroninio degimo sistema, o labiausiai butent tam varikliui galios pridejo "pikta" voztuvu faze.. tas pats variklis veliau buvo leidziamas su "svelnesnem" fazem ir galia iskarto nukrito iki 69kW - visa kita tame variklyje yra identiska isskyrus voztuvu fazes (ir tam atitaikyta kuro ipurskima ir degimo kampa). labai daug duoda voztuvu fazes.. labai aiskiai tai matosi kintamu voztuvu faziu varikliuose (VTEC, VANOS, VVTI, MIVEC ir t.t.). ta labai gerai parodo to pacio mitsubishi 1.6L atmosferinio variklio modifikacija su DOHC galva ir MIVEC (mitsubishi sistema kuri keicia voztuvu faze).. is jo jie sugebejo isspausti 128kW gamykliskai..
Mitsubishi -nepavysi, kai suges nesutaisysi.va koks posakis
2011-02-02 18:41
2011-02-01 20:23 wrote: ant 3 golfo tdi yra toks dacikas maziukas y jy ateina 3 slangutes mazos man buvo 120 ir netraukia daugiau nors tu ka :) ten turbina reguliuoja kazkaip tai jei golfukas ta tegu bando kita koky ymesti ;) o seip diagnostika daryti reikia . tiesiog
sian uzvedes nuemiau vakuma nuo N75 kur turbinos ta kojele reguliuoja tai tas vakumas nei pucia nei traukia.reik manau ji pakeist bet is pradziu bandysiu isivalyt jei jis isiardo ir vakumelius pakeist
2011-02-02 19:00
2011-02-01 20:23 wrote: ant 3 golfo tdi yra toks dacikas maziukas y jy ateina 3 slangutes mazos man buvo 120 ir netraukia daugiau nors tu ka :) ten turbina reguliuoja kazkaip tai jei golfukas ta tegu bando kita koky ymesti ;) o seip diagnostika daryti reikia . tiesiog
2011-02-02 18:41 wrote: sian uzvedes nuemiau vakuma nuo N75 kur turbinos ta kojele reguliuoja tai tas vakumas nei pucia nei traukia.reik manau ji pakeist bet is pradziu bandysiu isivalyt jei jis isiardo ir vakumelius pakeist
Neimk kaip už gryna piniga, bet gal kartais variklis turi turėti apkrova, pvz 3 pavara ant kokiu 2.5k apsuku, ir tik tada n75 sukels slėgi. (kiek girdėjęs 66kw n75 sukelia slėgį, o 81 kw n75 - vakuma)
2011-02-02 19:04
2011-02-01 20:23 wrote: ant 3 golfo tdi yra toks dacikas maziukas y jy ateina 3 slangutes mazos man buvo 120 ir netraukia daugiau nors tu ka :) ten turbina reguliuoja kazkaip tai jei golfukas ta tegu bando kita koky ymesti ;) o seip diagnostika daryti reikia . tiesiog
2011-02-02 18:41 wrote: sian uzvedes nuemiau vakuma nuo N75 kur turbinos ta kojele reguliuoja tai tas vakumas nei pucia nei traukia.reik manau ji pakeist bet is pradziu bandysiu isivalyt jei jis isiardo ir vakumelius pakeist
2011-02-02 19:00 wrote: Neimk kaip už gryna piniga, bet gal kartais variklis turi turėti apkrova, pvz 3 pavara ant kokiu 2.5k apsuku, ir tik tada n75 sukels slėgi. (kiek girdėjęs 66kw n75 sukelia slėgį, o 81 kw n75 - vakuma)
tai as ir sakau kad kaltas tas N75 cia daug kam taip pasitaiko kad prie 120 dingsta gazas.kaip sakytum ribotuvas
2011-02-02 19:20
2011-02-01 23:24 wrote: mitsubishi lancer 95m. 1, 6 benzas 16 voztuvu, variklio kodas 4G92
2011-02-02 09:14 wrote: gera ipurskimo sistema, nebloga elektroninio degimo sistema, o labiausiai butent tam varikliui galios pridejo "pikta" voztuvu faze.. tas pats variklis veliau buvo leidziamas su "svelnesnem" fazem ir galia iskarto nukrito iki 69kW - visa kita tame variklyje yra identiska isskyrus voztuvu fazes (ir tam atitaikyta kuro ipurskima ir degimo kampa). labai daug duoda voztuvu fazes.. labai aiskiai tai matosi kintamu voztuvu faziu varikliuose (VTEC, VANOS, VVTI, MIVEC ir t.t.). ta labai gerai parodo to pacio mitsubishi 1.6L atmosferinio variklio modifikacija su DOHC galva ir MIVEC (mitsubishi sistema kuri keicia voztuvu faze).. is jo jie sugebejo isspausti 128kW gamykliskai..
nu as zinojau, kad japoniski benzininiai varikliai pasizymi geru elastingumu (ta prasme geromis galimybemis dar tobulinti) nue bet ne sitaip, sunku patiket, kad is tokio salyginai mazo turio varikliuko (jau nekalbant apie rotorini 1, 3 mazdos) galima tiek isspaust, jeigu lyginti su didesnio darbo turio motorais, kuriems sitas, kaip susidaro ispudis, mazai kuo nusileidzia, jeigu pvz 2, 0 8v vw variklis 85kw, senos 92m. mazdos 626 2, 0 16v DOCH motoras ir tai tik 85kw, taip pat 1, 8 vw kurinys su turbina ar kompresorium ir tai tik 110kw, galu gale jeigu taspats didelio turio atmosferikas 2, 8 vr6 ar v6 ir taip pat 128kw, o cia is 1, 6 tiek pat, tik prarandama sukimo momento, bet kiek islosiama svorio atzvilgiu
nenuostabu tada kodel lengvuciai 1, 6 civicai daro visokias bmw 2, 0 ar 2, 5 "plytas"
2011-02-02 19:23
2011-02-01 23:24 wrote: mitsubishi lancer 95m. 1, 6 benzas 16 voztuvu, variklio kodas 4G92
2011-02-02 09:14 wrote: gera ipurskimo sistema, nebloga elektroninio degimo sistema, o labiausiai butent tam varikliui galios pridejo "pikta" voztuvu faze.. tas pats variklis veliau buvo leidziamas su "svelnesnem" fazem ir galia iskarto nukrito iki 69kW - visa kita tame variklyje yra identiska isskyrus voztuvu fazes (ir tam atitaikyta kuro ipurskima ir degimo kampa). labai daug duoda voztuvu fazes.. labai aiskiai tai matosi kintamu voztuvu faziu varikliuose (VTEC, VANOS, VVTI, MIVEC ir t.t.). ta labai gerai parodo to pacio mitsubishi 1.6L atmosferinio variklio modifikacija su DOHC galva ir MIVEC (mitsubishi sistema kuri keicia voztuvu faze).. is jo jie sugebejo isspausti 128kW gamykliskai..
2011-02-02 19:20 wrote: nu as zinojau, kad japoniski benzininiai varikliai pasizymi geru elastingumu (ta prasme geromis galimybemis dar tobulinti) nue bet ne sitaip, sunku patiket, kad is tokio salyginai mazo turio varikliuko (jau nekalbant apie rotorini 1, 3 mazdos) galima tiek isspaust, jeigu lyginti su didesnio darbo turio motorais, kuriems sitas, kaip susidaro ispudis, mazai kuo nusileidzia, jeigu pvz 2, 0 8v vw variklis 85kw, senos 92m. mazdos 626 2, 0 16v DOCH motoras ir tai tik 85kw, taip pat 1, 8 vw kurinys su turbina ar kompresorium ir tai tik 110kw, galu gale jeigu taspats didelio turio atmosferikas 2, 8 vr6 ar v6 ir taip pat 128kw, o cia is 1, 6 tiek pat, tik prarandama sukimo momento, bet kiek islosiama svorio atzvilgiu :shocking:
nenuostabu tada kodel lengvuciai 1, 6 civicai daro visokias bmw 2, 0 ar 2, 5 "plytas" :drink:
uzsiveskit nauja tema ir diskutuokit apie savo mazdas bezdas ir mitsubishi chujishi.
2011-02-02 19:32
gerai gerai, tik nesipykstam, cia buvo offtopic biski :D
2011-02-02 19:40
2011-02-02 19:32 wrote: gerai gerai, tik nesipykstam, cia buvo offtopic biski :D
viskas ok.as cia beda sprendziu ojus pertraukiat
2011-02-02 20:31
sian uzvedes nuemiau vakuma nuo N75 kur turbinos ta kojele reguliuoja tai tas vakumas nei pucia nei traukia.reik manau ji pakeist bet is pradziu bandysiu isivalyt jei jis isiardo ir vakumelius pakeist
2011-02-02 20:31
2011-02-01 20:23 wrote: ant 3 golfo tdi yra toks dacikas maziukas y jy ateina 3 slangutes mazos man buvo 120 ir netraukia daugiau nors tu ka :) ten turbina reguliuoja kazkaip tai jei golfukas ta tegu bando kita koky ymesti ;) o seip diagnostika daryti reikia . tiesiog
2011-02-01 20:30 wrote: pas mane cia audi b4 1, 9 tdi, bet pas broli vw golf 3 94metu 1, 9 tdi taj pat 120 pakelia ir gazo nulis.taj vat su juo mes db sprendziam abu kokia liga musu TDI'nam.mano tai N75 voztuvas bus kaltas garantuoju tas voztuvas kur fyske ir 3 vakumeliai, jie reguliuoja turbinos apsukas.tai manau ir broliui tas pats nes ta pati beda ir tokie pat varikliai
2011-02-01 20:56 wrote: Tai ko jus norit is tu dyzeliuku :smilewink: sako 120 ir daugiau neina, o kiek jie turi eit?...170? 180? VIENINTELIS dyzelio privalumas - ekonomiskumas.
PS
Galiu garantuot kaip cia kazkas sake, kad bus voztuvelis uzsikises.
Sorry labai nemegstu dyzeliu
Na siaip mano golfas 81kw ratai R-18 priekis 225 galas 255 autobane 190 be problemu vaziuoja ir ne 2 minutes tik kuro sanaudos biski i benza pradeda panaset O del n75 lb paprasta patikrint turbina turi griebt nuo 1500 pas mane nzn kodel vos ne nuo 1000 griebia... pasodini drauga uz vairo jis spaudzia gaza o tu ziuri ar turbinos sklende vaiksto jei ne n75 arba dar yra turbinos valdimo rele... dar gali buti kaltas EGR jei ne uzglusintas istikruju siulau prisijungt prie audifanu ten yra veikeju kurie vos ne uz alu pajungs prie kompo ir pasakis tiksliai kas ir kam sekmes sprendziant problema
2011-02-02 20:44
2011-02-01 20:30 wrote: pas mane cia audi b4 1, 9 tdi, bet pas broli vw golf 3 94metu 1, 9 tdi taj pat 120 pakelia ir gazo nulis.taj vat su juo mes db sprendziam abu kokia liga musu TDI'nam.mano tai N75 voztuvas bus kaltas garantuoju tas voztuvas kur fyske ir 3 vakumeliai, jie reguliuoja turbinos apsukas.tai manau ir broliui tas pats nes ta pati beda ir tokie pat varikliai
2011-02-01 20:56 wrote: Tai ko jus norit is tu dyzeliuku :smilewink: sako 120 ir daugiau neina, o kiek jie turi eit?...170? 180? VIENINTELIS dyzelio privalumas - ekonomiskumas.
PS
Galiu garantuot kaip cia kazkas sake, kad bus voztuvelis uzsikises.
Sorry labai nemegstu dyzeliu
2011-02-02 20:31 wrote: Na siaip mano golfas 81kw ratai R-18 priekis 225 galas 255 autobane 190 be problemu vaziuoja ir ne 2 minutes tik kuro sanaudos biski i benza pradeda panaset:lol: O del n75 lb paprasta patikrint turbina turi griebt nuo 1500 pas mane nzn kodel vos ne nuo 1000 griebia... pasodini drauga uz vairo jis spaudzia gaza o tu ziuri ar turbinos sklende vaiksto jei ne n75 arba dar yra turbinos valdimo rele... dar gali buti kaltas EGR jei ne uzglusintas istikruju siulau prisijungt prie audifanu ten yra veikeju kurie vos ne uz alu pajungs prie kompo ir pasakis tiksliai kas ir kam sekmes sprendziant problema :beer:
EGR uzglusintas.bandysiu N75 tikrint kaip sakei.kiek apsuku reikia pakelt kad pamatyt ar ta traukute turbinos vaiksto.audifanuose tai pat sita tema sprendziam.daug kam sita problema buvo ir yra.tai dazniausiai N75 buna kaltas.
2011-02-02 21:03
2011-02-01 20:56 wrote: Tai ko jus norit is tu dyzeliuku :smilewink: sako 120 ir daugiau neina, o kiek jie turi eit?...170? 180? VIENINTELIS dyzelio privalumas - ekonomiskumas.
PS
Galiu garantuot kaip cia kazkas sake, kad bus voztuvelis uzsikises.
Sorry labai nemegstu dyzeliu
2011-02-02 20:31 wrote: Na siaip mano golfas 81kw ratai R-18 priekis 225 galas 255 autobane 190 be problemu vaziuoja ir ne 2 minutes tik kuro sanaudos biski i benza pradeda panaset:lol: O del n75 lb paprasta patikrint turbina turi griebt nuo 1500 pas mane nzn kodel vos ne nuo 1000 griebia... pasodini drauga uz vairo jis spaudzia gaza o tu ziuri ar turbinos sklende vaiksto jei ne n75 arba dar yra turbinos valdimo rele... dar gali buti kaltas EGR jei ne uzglusintas istikruju siulau prisijungt prie audifanu ten yra veikeju kurie vos ne uz alu pajungs prie kompo ir pasakis tiksliai kas ir kam sekmes sprendziant problema :beer:
2011-02-02 20:44 wrote: EGR uzglusintas.bandysiu N75 tikrint kaip sakei.kiek apsuku reikia pakelt kad pamatyt ar ta traukute turbinos vaiksto.audifanuose tai pat sita tema sprendziam.daug kam sita problema buvo ir yra.tai dazniausiai N75 buna kaltas.
O ten berods tarashkinas fanuose turi kompa gal pabandik su juo pakalbet privaziuotum pajungtu fiske ir nereiktu sukt galvos nes tas n75 nera toks pigus pas mano pazistama vw multivan durniuoja jis tai kiek ziurejo apie 250-300lt naujas... maks iki 3k kelk letai ir ziurek i sklende nejudes pabandik biski staigiau pagazuot o turbinos nesigirdi? Nes pas mane nuo 1000 kazkur pradeda svilpt
2011-02-02 21:10
2011-02-02 20:31 wrote: Na siaip mano golfas 81kw ratai R-18 priekis 225 galas 255 autobane 190 be problemu vaziuoja ir ne 2 minutes tik kuro sanaudos biski i benza pradeda panaset:lol: O del n75 lb paprasta patikrint turbina turi griebt nuo 1500 pas mane nzn kodel vos ne nuo 1000 griebia... pasodini drauga uz vairo jis spaudzia gaza o tu ziuri ar turbinos sklende vaiksto jei ne n75 arba dar yra turbinos valdimo rele... dar gali buti kaltas EGR jei ne uzglusintas istikruju siulau prisijungt prie audifanu ten yra veikeju kurie vos ne uz alu pajungs prie kompo ir pasakis tiksliai kas ir kam sekmes sprendziant problema :beer:
2011-02-02 20:44 wrote: EGR uzglusintas.bandysiu N75 tikrint kaip sakei.kiek apsuku reikia pakelt kad pamatyt ar ta traukute turbinos vaiksto.audifanuose tai pat sita tema sprendziam.daug kam sita problema buvo ir yra.tai dazniausiai N75 buna kaltas.
2011-02-02 21:03 wrote: O ten berods tarashkinas fanuose turi kompa gal pabandik su juo pakalbet privaziuotum pajungtu fiske ir nereiktu sukt galvos nes tas n75 nera toks pigus pas mano pazistama vw multivan durniuoja jis tai kiek ziurejo apie 250-300lt naujas... maks iki 3k kelk letai ir ziurek i sklende nejudes pabandik biski staigiau pagazuot o turbinos nesigirdi? Nes pas mane nuo 1000 kazkur pradeda svilpt
Galbut kazkas su turbina ar oro padavimu. Nepagailek keliu desimciu litu ir vaziuok kompiuterines diagnostikos.
2011-02-02 21:13
2011-02-02 20:44 wrote: EGR uzglusintas.bandysiu N75 tikrint kaip sakei.kiek apsuku reikia pakelt kad pamatyt ar ta traukute turbinos vaiksto.audifanuose tai pat sita tema sprendziam.daug kam sita problema buvo ir yra.tai dazniausiai N75 buna kaltas.
2011-02-02 21:03 wrote: O ten berods tarashkinas fanuose turi kompa gal pabandik su juo pakalbet privaziuotum pajungtu fiske ir nereiktu sukt galvos nes tas n75 nera toks pigus pas mano pazistama vw multivan durniuoja jis tai kiek ziurejo apie 250-300lt naujas... maks iki 3k kelk letai ir ziurek i sklende nejudes pabandik biski staigiau pagazuot o turbinos nesigirdi? Nes pas mane nuo 1000 kazkur pradeda svilpt
2011-02-02 21:10 wrote: Galbut kazkas su turbina ar oro padavimu. Nepagailek keliu desimciu litu ir vaziuok kompiuterines diagnostikos.
taj kad ta diagnostika daro neantvaziuojancios masinos.bent jau ant stendo darytu o cia ant stovincios tai ka jie ten pamatys ta diagnostika darant.o N75 voztuva reik butent pagal koda pirkt ar tinka nuo audi/VW 1.9tdi?
2011-02-02 21:32
2011-02-01 23:24 wrote: mitsubishi lancer 95m. 1, 6 benzas 16 voztuvu, variklio kodas 4G92
2011-02-02 09:14 wrote: gera ipurskimo sistema, nebloga elektroninio degimo sistema, o labiausiai butent tam varikliui galios pridejo "pikta" voztuvu faze.. tas pats variklis veliau buvo leidziamas su "svelnesnem" fazem ir galia iskarto nukrito iki 69kW - visa kita tame variklyje yra identiska isskyrus voztuvu fazes (ir tam atitaikyta kuro ipurskima ir degimo kampa). labai daug duoda voztuvu fazes.. labai aiskiai tai matosi kintamu voztuvu faziu varikliuose (VTEC, VANOS, VVTI, MIVEC ir t.t.). ta labai gerai parodo to pacio mitsubishi 1.6L atmosferinio variklio modifikacija su DOHC galva ir MIVEC (mitsubishi sistema kuri keicia voztuvu faze).. is jo jie sugebejo isspausti 128kW gamykliskai..
2011-02-02 19:20 wrote: nu as zinojau, kad japoniski benzininiai varikliai pasizymi geru elastingumu (ta prasme geromis galimybemis dar tobulinti) nue bet ne sitaip, sunku patiket, kad is tokio salyginai mazo turio varikliuko (jau nekalbant apie rotorini 1, 3 mazdos) galima tiek isspaust, jeigu lyginti su didesnio darbo turio motorais, kuriems sitas, kaip susidaro ispudis, mazai kuo nusileidzia, jeigu pvz 2, 0 8v vw variklis 85kw, senos 92m. mazdos 626 2, 0 16v DOCH motoras ir tai tik 85kw, taip pat 1, 8 vw kurinys su turbina ar kompresorium ir tai tik 110kw, galu gale jeigu taspats didelio turio atmosferikas 2, 8 vr6 ar v6 ir taip pat 128kw, o cia is 1, 6 tiek pat, tik prarandama sukimo momento, bet kiek islosiama svorio atzvilgiu :shocking:
nenuostabu tada kodel lengvuciai 1, 6 civicai daro visokias bmw 2, 0 ar 2, 5 "plytas" :drink:
dar biski off topic. viskas priklauso nuo paskirstymo veleno profilio. buna skirti palaikyti galia prie dideliu sukiu tada galutinis kW buna aukstas, o kiti profiliai buna labiau pritaikyti zemiem sukiam ir del to Nm buna geresni prie zemu sukiu, bet max kW buna mazesni. VTEC ta dalyka eliminuoja, nes ten yra dvieju profiliu paskirstymo velenas - pirmas profilis zemiem sukiam, antras, kai isijungia VTEC, skirtas aukstiem sukiam.
2011-02-02 21:33
2011-02-02 21:03 wrote: O ten berods tarashkinas fanuose turi kompa gal pabandik su juo pakalbet privaziuotum pajungtu fiske ir nereiktu sukt galvos nes tas n75 nera toks pigus pas mano pazistama vw multivan durniuoja jis tai kiek ziurejo apie 250-300lt naujas... maks iki 3k kelk letai ir ziurek i sklende nejudes pabandik biski staigiau pagazuot o turbinos nesigirdi? Nes pas mane nuo 1000 kazkur pradeda svilpt
2011-02-02 21:10 wrote: Galbut kazkas su turbina ar oro padavimu. Nepagailek keliu desimciu litu ir vaziuok kompiuterines diagnostikos.
2011-02-02 21:13 wrote: taj kad ta diagnostika daro neantvaziuojancios masinos.bent jau ant stendo darytu o cia ant stovincios tai ka jie ten pamatys ta diagnostika darant.o N75 voztuva reik butent pagal koda pirkt ar tinka nuo audi/VW 1.9tdi?
normalioj diagnostikoj patikrins tavo ta voztuva normaliai - varzas, su vakuumo pompa patikrins ar neuzsikises ir bus aisku
2011-02-02 21:40
2011-02-02 21:10 wrote: Galbut kazkas su turbina ar oro padavimu. Nepagailek keliu desimciu litu ir vaziuok kompiuterines diagnostikos.
2011-02-02 21:13 wrote: taj kad ta diagnostika daro neantvaziuojancios masinos.bent jau ant stendo darytu o cia ant stovincios tai ka jie ten pamatys ta diagnostika darant.o N75 voztuva reik butent pagal koda pirkt ar tinka nuo audi/VW 1.9tdi?
2011-02-02 21:33 wrote: normalioj diagnostikoj patikrins tavo ta voztuva normaliai - varzas, su vakuumo pompa patikrins ar neuzsikises ir bus aisku
supratau
2011-02-02 21:40
2011-02-02 20:31 wrote: Na siaip mano golfas 81kw ratai R-18 priekis 225 galas 255 autobane 190 be problemu vaziuoja ir ne 2 minutes tik kuro sanaudos biski i benza pradeda panaset:lol: O del n75 lb paprasta patikrint turbina turi griebt nuo 1500 pas mane nzn kodel vos ne nuo 1000 griebia... pasodini drauga uz vairo jis spaudzia gaza o tu ziuri ar turbinos sklende vaiksto jei ne n75 arba dar yra turbinos valdimo rele... dar gali buti kaltas EGR jei ne uzglusintas istikruju siulau prisijungt prie audifanu ten yra veikeju kurie vos ne uz alu pajungs prie kompo ir pasakis tiksliai kas ir kam sekmes sprendziant problema :beer:
2011-02-02 20:44 wrote: EGR uzglusintas.bandysiu N75 tikrint kaip sakei.kiek apsuku reikia pakelt kad pamatyt ar ta traukute turbinos vaiksto.audifanuose tai pat sita tema sprendziam.daug kam sita problema buvo ir yra.tai dazniausiai N75 buna kaltas.
2011-02-02 21:03 wrote: O ten berods tarashkinas fanuose turi kompa gal pabandik su juo pakalbet privaziuotum pajungtu fiske ir nereiktu sukt galvos nes tas n75 nera toks pigus pas mano pazistama vw multivan durniuoja jis tai kiek ziurejo apie 250-300lt naujas... maks iki 3k kelk letai ir ziurek i sklende nejudes pabandik biski staigiau pagazuot o turbinos nesigirdi? Nes pas mane nuo 1000 kazkur pradeda svilpt
stovint ir gazuojant sklende bus atsidariusi, nes stovint ECU neduoda pakilti slegiui, taip kad sklendes stebejimas ant laisvo begio nieko neduos. o jei N75 yra blogas, tai ziurint kaip jis blogas. jei jis elektroniskai "nusproges" tai jis nepakels slegio virs "bazinio", t.y. mechaniskai riboto slegio, be to, kuri prideda ECU aktyvuodamas ta N75 solenoida. turetu jausmas buti toks - slegis pakyla tik labai nedaug, t.y. vaziuojant jauciasi, kad turbina sukasi, bet ne iki tiek kiek anksciau. jei N75 sugedes mechaniskai tai gali buti slegio per daug pradzioj, po to ECU automatiskai pradeda riboti slegi ipurskimo kampo ir kuro kiekio pagalba ir masina jauciasi buka iki tol kol uzgesini ir uzvedi is naujo (tai ir yra avarinis rezimas, bet jis retai kada aktyvuoja check engine lempute).
2011-02-03 14:34
Nu nu pradekim nuo to kad vw golf4 81kw audi a4 81kw vw multivan 2, 5 111kw berods ziurejom tie voztuveliai 1 prie vieno raides skaiciai sutampa. Del n75 patikros ant laisvu tai nzn gal as gribauju bet bent jau multivane kai jis neveike turbos sklende navaiksciojo kai pajudindavom fiziskai tai pradedavo tai vel uzstrigdavo apkeitem voztuvus sukeliant apsukas matesi akivaizdziai kad sklende vaiksto geriau nei su anuo voztuvu... gal yra dar skirtumas tarp kintancios geometrijos turbinos ir ne kintancios.... ir koks skirtumas ant laisvu ar ant apkrovos tikrini turbina juk isijungia...
2011-02-03 16:30
stebuklas kazkoks vat vakar uzbuksaves buvau ir teko labai pagazuot net ant dideliu apsuku visais begiais ir po to buksavimop ir trauka pagerejo ir nedingsta trauka db.siandien 150 lekiau ir be problemu.arba cia tik kartais ta trauka dingsta
2011-02-03 16:43
Kazka jus cia trinat. 1.9tdi, o ypac audi gi negenda!

Your message