Kategorijos

Antros kartos „Mercedes-Benz B180“ (W246) apžvalga

2023-02-07

Antroji B klasės „Mercedes-Benz“ karta debiutavo 2011-iais ir buvo gaminta aštuonis metus, per kuriuos, tokius automobilius įsigijo šimtai tūkstančių vairuotojų. Šis vienatūris sėkmės sulaukė dėl įvairių priežasčių.

Viena iš jų – platus variklių pasirinkimas. Benzininiai 1.6 bei 2.0 l varikliai su 90, 100, 120, 140, 180 ar daugiau nei 200 arklio galių ir trys dyzeliai – Renault gamybos 1.5 l, Mercedes-Benz gamybos 1.8 bei 2.1 l varikliai siūlantys nuo 90 iki 180 arklio galių. Taip pat buvo B klasės modelių su visų varančių ratų pavaromis bei tik elektra varomų „B Electric-Drive versijų“.

Populiarus pasirinkimas yra 110 arklio galių, 1.5 l dyzelinis variklis, kai jis suderintas su septynių pavarų automatine greičių dėže. Ir tai visai neblogas derinys daugiausiai laiko važinėjantiems mieste. Pavarų dėžė veikia sklandžiai, o „Renault“ variklis, kuris šiaip jau labai triukšmingas, čia gerai izoliuotas ir nekelia diskomforto, o nebloga degalų ekonomija ir vidutiniška dinamika neverčia ieškoti kompromisų. Važiuoklė, tokia kokios ir norisi iš šios klasės automobilio – neblogai susitvarko su kelio nelygumais, bet užtikrinta pakankamai gerą stabilumą, kad nereikėtų vairą įsikąsti dantimis. Mercedes, panašu, stengėsi sukurti tikrai neblogą kompaktišką vienatūrį. Ir jiems pavyko.

Tokio automobilio vairuotojams patiks aukštesnė sėdėjimo pozicija, kuri užtikrina ir patogesnį įlipimą bei išlipimą, o dėl aukštos stogo linijos diskomforto nejaus ir aukštesni vairuotojai bei keleiviai. Tačiau apskritai, viduje nedvelkia „Mercedes-Benz“ automobiliams būdinga prabanga. Nors surinkimas pagirtinas, tačiau pačios apdailos medžiagos vidutiniškos. Prietaisų valdymas lengvai atpažįstamas senesnių šio gamintojo modelių vairuotojams ir neatrodo labai moderniai. Taigi, dviprasmiškas modelis – kai kur atrodo padirbėta iš peties, o kitkam išskirtinio dėmesio apskritai beveik neskirta, bet susigyvenus su savotišku kai kurių prietaisų valdymu ir archajiškumu, bei tuo, kad šis „Mercedes-Benz“ nėra toks prabangus, kaip iš jo tikimasi, galima džiaugtis ganėtinai praktišku automobiliu, su pakankamai erdvia antra sėdynių eile ir klasės standartus atitinkančia bagažine.

Dar viena sritis, kurioje „Mercedes-Benz“ su B klase padirbėjo tikrai gerai – patikimumas. Išskyrus smulkius elektronikos gedimus ir užsikemšančius EGR vožtuvus bei DPF filtrus, jokių esminių problemų šis automobilis neturi. Svarbu viena – skirti jam pakankamai dėmesio priežiūros atžvilgiu ir tikėtina, kad jis tarnaus ištikimai.

Antros kartos B – klasės „Mercedes-Benz“ nėra prabangus, įdomus ar kažkuo išsiskiriantis automobilis ir net nelabai primena šio gamintojo modelį. Apie tai išduoda tik ženklelis ir savotiški ergonomikos sprendimai. Tačiau tai geras kompaktiškas vienatūris – gera garso izoliacija, geros važiavimo savybės ir pakankamai praktiškumo šeimos poreikiams patogioms kelionėms mieste, ar ir už jo. Kaina galbūt tinka toli gražu ne visiems, bet jei ieškote tokios klasės automobilio, antros kartos B klasės „Mercedes-Benz“, tikrai dėmesio vertas variantas.

TV6 LAIDA AUTOPILOTAS