ruosiuos pirkti bmw e39 530d galit patart?

Created by User 2013-11-15
2013-11-15 13:59
taigi, ruosiuos pirkti bmw e39 530d. noreciau patarimu ka vertetu paziuret atidziau, i ka atkreipt demesi :) nuziureta auto yra 99 metu , automatas , vidus be odos, be tv, visi kiti privalumai yra ir veikia :) nori zmogus uz ji apie 6500, ka manot - pigu brangu ? dekui uz pasisakymus
2013-11-15 14:17
Labai pigu
Parduodu - perku įvairia garso aparatūra carzone.autogidas.lt
2013-11-15 14:20
Vaziuok i servisa tegu paziuri, del to kvailesnis nebusi

Ju problemos:
Rudyje masinos galas apacioje
Vairo koloneliu problemos buna stringa susukus iki galo
Dazna problema tepalu praleidimas
Priekines lempos yra puse masinos kainos, todel ziurek kad nebutu sulauzytos
2013-11-15 14:23
nekokios nuotraukos matosi kad zmogus turi ka slepti del pardavimo

http://www.autogidas.lt/bmw-530-e39-d-touring-universalas-2000-0125520886.html
2013-11-15 14:32
2013-11-15 14:23 wrote: nekokios nuotraukos matosi kad zmogus turi ka slepti del pardavimo

http://www.autogidas.lt/bmw-530-e39-d-touring-universalas-2000-0125520886.html
kaip ju dezes ? laiko? siurbliai ? motoras? kebulas turi trukumu tik nedaug, namanau kad zmogus kazka slepia , jau ziurejau ji tik trumpai, vakare noriu dar diena nuodugniau apziuret... zmogus pasirode patikimas , pats vos ne su pirstu parode kiekviena smulkmena, pakomentavo ir t.t. neatrodo kad kazka sleptu
2013-11-15 15:01
2013-11-15 14:23 wrote: nekokios nuotraukos matosi kad zmogus turi ka slepti del pardavimo

http://www.autogidas.lt/bmw-530-e39-d-touring-universalas-2000-0125520886.html
2013-11-15 14:32 wrote: kaip ju dezes ? laiko? siurbliai ? motoras? kebulas turi trukumu tik nedaug, namanau kad zmogus kazka slepia , jau ziurejau ji tik trumpai, vakare noriu dar diena nuodugniau apziuret... zmogus pasirode patikimas , pats vos ne su pirstu parode kiekviena smulkmena, pakomentavo ir t.t. neatrodo kad kazka sleptu
uz tokia kainą jeigu atomatas veiks bent pakenčiamai tai bus stebuklas. motorai geri, visi tą žino, siurbliai irgi, būna bėdų su kuro siurbliuku po sėdyne, bet čia smulkmena..
2013-11-15 15:43
2013-11-15 14:23 wrote: nekokios nuotraukos matosi kad zmogus turi ka slepti del pardavimo

http://www.autogidas.lt/bmw-530-e39-d-touring-universalas-2000-0125520886.html
Pirkdamas pazek lempas ar reflektoriai neisluze nes juos pasikeist yra gan sunku ir daug zaidimo, jie yra trumpuose sviesuose kaip yra tas ovalas toks guma apvilktas pajudink jei jis juda bet ne laisvai reiskias gerai viskas( jei ta ilgai tai dar nieko ).deze tikrink ant kokio statesnio kelio ar kalniuko sustok pilnai isimetes d ir turi neriedet atgal, taip pad nesmugiuotu kai vaziuoji, vaziuokle kaip ir visose masinose reik vaziuojant jaust :D , vaziuokle nera tokai ir brangi aisku kaikurios dalys kurios nerastauruojamos gali kainuot, vaziuokle aliumine pvz sarnyro atrestauravimas bent kur as dariau 50lt su idejimu isemimu guoliai is zmogaus 50, nauji ir po 200lt viena jei geresni siaip nera taip brangu aisku nelyginu su kokiu guoliu :), varikliai tikrai ju geri jei priziuretas pazek ar valytuvai veikia ilgai kokia 1min ijunges nes cia ju liga o mechanizmo keitimas reikalauja laiko kai nezinai is patirties sakau, dar turi viena liga su vairo stiprintuvu buna daznai sunkiau vairas sukas gali but parejas vairo stiprintuvo siurblys remontas nera brangus jei naudotas siurbliukas iki 200 su darbu. Kad man tiek kas butu pareses kai pirkau :D bet nieko rimto man nebuvo tokios va smulkmenu pokolkas aisku tikiuosi viskas bus okey, masina ziaurei dziaugiuos tikrai malonu vaziuot sanaudos aiski mieste iki 10 normaliai vaziuojant trasoj ir 5 gali but, tai tiek :)
2013-11-15 16:35
be 10k gero nenusipirksi.
2013-11-15 17:06
draugas nesenai pirko tai lavonu lavonas paliko 9k lt kiek skambino nera pasirinkimo arba parduota arba rezervuota jau.
2013-11-15 17:45
Nekuriant naujos temos kaip laiko 2.0d varikliukai i ka labiausiai perkant kreipt demesi cia apie(e46).:)
2013-11-15 17:48
2013-11-15 14:23 wrote: nekokios nuotraukos matosi kad zmogus turi ka slepti del pardavimo

http://www.autogidas.lt/bmw-530-e39-d-touring-universalas-2000-0125520886.html
2013-11-15 15:43 wrote: Pirkdamas pazek lempas ar reflektoriai neisluze nes juos pasikeist yra gan sunku ir daug zaidimo, jie yra trumpuose sviesuose kaip yra tas ovalas toks guma apvilktas pajudink jei jis juda bet ne laisvai reiskias gerai viskas( jei ta ilgai tai dar nieko ).deze tikrink ant kokio statesnio kelio ar kalniuko sustok pilnai isimetes d ir turi neriedet atgal, taip pad nesmugiuotu kai vaziuoji, vaziuokle kaip ir visose masinose reik vaziuojant jaust :D , vaziuokle nera tokai ir brangi aisku kaikurios dalys kurios nerastauruojamos gali kainuot, vaziuokle aliumine pvz sarnyro atrestauravimas bent kur as dariau 50lt su idejimu isemimu guoliai is zmogaus 50, nauji ir po 200lt viena jei geresni siaip nera taip brangu aisku nelyginu su kokiu guoliu :), varikliai tikrai ju geri jei priziuretas pazek ar valytuvai veikia ilgai kokia 1min ijunges nes cia ju liga o mechanizmo keitimas reikalauja laiko kai nezinai is patirties sakau, dar turi viena liga su vairo stiprintuvu buna daznai sunkiau vairas sukas gali but parejas vairo stiprintuvo siurblys remontas nera brangus jei naudotas siurbliukas iki 200 su darbu. Kad man tiek kas butu pareses kai pirkau :D bet nieko rimto man nebuvo tokios va smulkmenu pokolkas aisku tikiuosi viskas bus okey, masina ziaurei dziaugiuos tikrai malonu vaziuot sanaudos aiski mieste iki 10 normaliai vaziuojant trasoj ir 5 gali but, tai tiek :)
dekui labai uz issamu paaiskinima :) nu ziuresiu kaip kas ten :) dekui visiem
2013-11-15 18:01
Neimk i galva situ pataloloanatomijos smulkmenu, Tai menkniekiai ir ju buvo-yra-bus visose senose masinose.O uz tokia kaina gali buti rimtu bedu..Tau svarbiausia užduotis-nenusipirkti tokios, kurios poto neturėsi kur dėti o reiks išmesti arba priduoti į autolaužyną arba teistis su pardavėju.Šitie varikliai yra plonasieniai, labai jautrūs tiek blokai, tiek galvutės.Ir jokia diagnostika neparodys jei trūkęs blokas arba galva.Susitarki su savininkuir kartu pasivažinėkite kokias 3 valandas, nebutina lėkti kažkur į kitą miestą savame mieste pasimalk užpylęs kuro, ir palygink tosolio lygį prieš testdrive ir po jo.!įsitikink kas neprapūsta tarpinė ir tuo pačiu galvutė-tai parodys vienosdas arbapasikeitęs tosolio lygis!.Išvis geriausia reikalauk kad leistų užsivesti po nakties šaltą.Pasivažinėjus matysis ar nėra problemos su siurbliu, nes veikimo priencipas ir konstrukscija analogiška kaip 2, 5TDS .Karštas gali nesikurti, arba kurtis po 25 minučių sukimo!Daug kas mano kad nera 3, 0 tokios problemos.Deje, gali buti nes sistema ta patti.
2013-11-15 18:20
2013-11-15 18:01 wrote: Neimk i galva situ pataloloanatomijos smulkmenu, Tai menkniekiai ir ju buvo-yra-bus visose senose masinose.O uz tokia kaina gali buti rimtu bedu..Tau svarbiausia užduotis-nenusipirkti tokios, kurios poto neturėsi kur dėti o reiks išmesti arba priduoti į autolaužyną arba teistis su pardavėju.Šitie varikliai yra plonasieniai, labai jautrūs tiek blokai, tiek galvutės.Ir jokia diagnostika neparodys jei trūkęs blokas arba galva.Susitarki su savininkuir kartu pasivažinėkite kokias 3 valandas, nebutina lėkti kažkur į kitą miestą savame mieste pasimalk užpylęs kuro, ir palygink tosolio lygį prieš testdrive ir po jo.!įsitikink kas neprapūsta tarpinė ir tuo pačiu galvutė-tai parodys vienosdas arbapasikeitęs tosolio lygis!.Išvis geriausia reikalauk kad leistų užsivesti po nakties šaltą.Pasivažinėjus matysis ar nėra problemos su siurbliu, nes veikimo priencipas ir konstrukscija analogiška kaip 2, 5TDS .Karštas gali nesikurti, arba kurtis po 25 minučių sukimo!Daug kas mano kad nera 3, 0 tokios problemos.Deje, gali buti nes sistema ta patti.
ai dar norejau paklausti, del pagalviu gale, jos visiems ejo orginaliai ar pagal komplektacija tai priklauso ? ir geriau ar blogiau kad jos yra ? :) kaip ju taisymas, keitimas, brangu ? :)
2013-11-15 18:44
2013-11-15 18:01 wrote: Neimk i galva situ pataloloanatomijos smulkmenu, Tai menkniekiai ir ju buvo-yra-bus visose senose masinose.O uz tokia kaina gali buti rimtu bedu..Tau svarbiausia užduotis-nenusipirkti tokios, kurios poto neturėsi kur dėti o reiks išmesti arba priduoti į autolaužyną arba teistis su pardavėju.Šitie varikliai yra plonasieniai, labai jautrūs tiek blokai, tiek galvutės.Ir jokia diagnostika neparodys jei trūkęs blokas arba galva.Susitarki su savininkuir kartu pasivažinėkite kokias 3 valandas, nebutina lėkti kažkur į kitą miestą savame mieste pasimalk užpylęs kuro, ir palygink tosolio lygį prieš testdrive ir po jo.!įsitikink kas neprapūsta tarpinė ir tuo pačiu galvutė-tai parodys vienosdas arbapasikeitęs tosolio lygis!.Išvis geriausia reikalauk kad leistų užsivesti po nakties šaltą.Pasivažinėjus matysis ar nėra problemos su siurbliu, nes veikimo priencipas ir konstrukscija analogiška kaip 2, 5TDS .Karštas gali nesikurti, arba kurtis po 25 minučių sukimo!Daug kas mano kad nera 3, 0 tokios problemos.Deje, gali buti nes sistema ta patti.
2013-11-15 18:20 wrote: ai dar norejau paklausti, del pagalviu gale, jos visiems ejo orginaliai ar pagal komplektacija tai priklauso ? ir geriau ar blogiau kad jos yra ? :) kaip ju taisymas, keitimas, brangu ? :)
Butent universalą renkiesi?Jos visai pigios palyginus ir pilna gerų internete naudotų.Anksčiau važinėjau tai keičiau beveik naujas pirkau už 270 litu nuderejau.Jų svarbiausia stengtis nepumpuoti komprsoriumi staiga kai labai šalta ir tada nekrauti pinos masės nes per speigus gali suežėti.SMulkmenos, palygint su dabartinės 4, 2TDI pagalvem arba koko miniveno merso R320cdi airmatic kur baisus kosmosas prasideda.O kur gyveni?Mieste ar kaime?Jei kaime kaip aš, tai iškart pirk naujas arba geras dygliuotas padangas.
2013-11-15 18:56
Dar labai svarbu kad veiktu ABS ir ESP(patariu pirkti tik su ESP) kitaip neišvažiuosi is gilesnių vežių ar pusnų net su dygliuotom
2013-11-15 19:05
omg... wienas kibira perka 14metu senumo , kiti botanikai buria is lempos , bobuciu pasakos ...
p.s. juokinga kai dirbi su auto, skaityt tokius forumus , bet nuotaika pakele :)
265 / 0
2013-11-15 19:37
O cia turbut i paskola naujesne masina pasiemes paprotingaut atejo
2013-11-15 19:42
Kad ir kiek čia protingų komentuotų, vistiek atsiras protingesnių :)
265 / 0
2013-11-15 20:05
Na taip Siaip patinka auto ir pirk, negaila tu pinigu bus i mylima masina det, o nusipirksi ta kuri nelabai prie sirdies tai centus skaiciuosi
2013-11-16 01:18
2013-11-15 19:05 wrote: omg... wienas kibira perka 14metu senumo , kiti botanikai buria is lempos , bobuciu pasakos ...
p.s. juokinga kai dirbi su auto, skaityt tokius forumus , bet nuotaika pakele :)
tai pasek tu savo pasakos versija, zmones diskutuoja, teiraujasi , iesko nauju minciu , o tu pasijuokt tesugbi. ismanytum kazka pasidalintum su kitais, juoktis gali tik neismanantis ir nesubrendes zmogus.
2013-11-16 01:22
2013-11-15 18:01 wrote: Neimk i galva situ pataloloanatomijos smulkmenu, Tai menkniekiai ir ju buvo-yra-bus visose senose masinose.O uz tokia kaina gali buti rimtu bedu..Tau svarbiausia užduotis-nenusipirkti tokios, kurios poto neturėsi kur dėti o reiks išmesti arba priduoti į autolaužyną arba teistis su pardavėju.Šitie varikliai yra plonasieniai, labai jautrūs tiek blokai, tiek galvutės.Ir jokia diagnostika neparodys jei trūkęs blokas arba galva.Susitarki su savininkuir kartu pasivažinėkite kokias 3 valandas, nebutina lėkti kažkur į kitą miestą savame mieste pasimalk užpylęs kuro, ir palygink tosolio lygį prieš testdrive ir po jo.!įsitikink kas neprapūsta tarpinė ir tuo pačiu galvutė-tai parodys vienosdas arbapasikeitęs tosolio lygis!.Išvis geriausia reikalauk kad leistų užsivesti po nakties šaltą.Pasivažinėjus matysis ar nėra problemos su siurbliu, nes veikimo priencipas ir konstrukscija analogiška kaip 2, 5TDS .Karštas gali nesikurti, arba kurtis po 25 minučių sukimo!Daug kas mano kad nera 3, 0 tokios problemos.Deje, gali buti nes sistema ta patti.
2013-11-15 18:20 wrote: ai dar norejau paklausti, del pagalviu gale, jos visiems ejo orginaliai ar pagal komplektacija tai priklauso ? ir geriau ar blogiau kad jos yra ? :) kaip ju taisymas, keitimas, brangu ? :)
2013-11-15 18:44 wrote: Butent universalą renkiesi?Jos visai pigios palyginus ir pilna gerų internete naudotų.Anksčiau važinėjau tai keičiau beveik naujas pirkau už 270 litu nuderejau.Jų svarbiausia stengtis nepumpuoti komprsoriumi staiga kai labai šalta ir tada nekrauti pinos masės nes per speigus gali suežėti.SMulkmenos, palygint su dabartinės 4, 2TDI pagalvem arba koko miniveno merso R320cdi airmatic kur baisus kosmosas prasideda.O kur gyveni?Mieste ar kaime?Jei kaime kaip aš, tai iškart pirk naujas arba geras dygliuotas padangas.
nera skirtumo sedanas ar universalas :) o gal isvis neziuret i 99 m 3.0 135kw varikli ? gal 2.0 geriau ? o gal 2.5 120 kw ? ar 3.0 142 kw ? tada pataupyt ir rinktis geresni varianta :) kuris variantas butu patikimiausias , kuriems geriausiai laiko automatines dezes ar jos vienodos visiem? :)
2013-11-16 09:27
Turejau toki daikta, brangus malonumas islaikyti ties remontu :D siulyciau pasvarstyti ar tikrai tau tokio daikto reikia :)uz 6500lt nemanau, kad rasi jau lb tvarkinga.. o remontas t.y. dalys labai jau brangios..
2013-11-16 10:03
3.0d nera toks ekonomiskas , kaip kad kazkas skiedzia , pasema savo vistiek , aptarnavimas brangus , pagrindine beda purkstukai , o jie nera pigus , po to byra siurbliai , kaip ir sake , daznai praleidzia tepalus , buna , net kad pro tepalo ausintuva pradeda leist ir varo antifriza y karteri , kebulo dalys gan brangios , vien kapotas 3-400lt , automatai nera stiprus , pirma dingsta atbulinis , , , kas buvo pirke is pazystamu , tj pirma ar antra menesi dziaugesi , po to pasiunta birt , o remontai nepigus , perka ne lavonus uz 10-12k , aisku nesenei pirko vienas is vokieciu parejusi su purstuku gedimu , mokejo 7k ir plius purkstukai apie 1k , , ,, seip jie tikrai smagiai vaziuojasi , trauka liuks , verti savo pinigu , bet ateity pinigine laikyk ne tuscia
2013-11-16 10:39
2013-11-16 10:03 wrote: 3.0d nera toks ekonomiskas , kaip kad kazkas skiedzia , pasema savo vistiek , aptarnavimas brangus , pagrindine beda purkstukai , o jie nera pigus , po to byra siurbliai , kaip ir sake , daznai praleidzia tepalus , buna , net kad pro tepalo ausintuva pradeda leist ir varo antifriza y karteri , kebulo dalys gan brangios , vien kapotas 3-400lt , automatai nera stiprus , pirma dingsta atbulinis , , , kas buvo pirke is pazystamu , tj pirma ar antra menesi dziaugesi , po to pasiunta birt , o remontai nepigus , perka ne lavonus uz 10-12k , aisku nesenei pirko vienas is vokieciu parejusi su purstuku gedimu , mokejo 7k ir plius purkstukai apie 1k , , ,, seip jie tikrai smagiai vaziuojasi , trauka liuks , verti savo pinigu , bet ateity pinigine laikyk ne tuscia:beer:
o kaip kiti dyzeliniai varikliai ?
477 / 0
2013-11-16 10:50
Nepažystu nei vieno kuris džiaugtusi nusipirkęs 3L dyzelį. Na daugelis džiaugėsi pirmas kelias savaites, kiti kelis mėnesius, o po to.... Gal jis yra geras, gal patikimas, gal vykęs, bet manau visa tai praeityje, reiktų sakyti buvo :). Su tuo šrotu kas pas mus atvažiuoja nieko doro tikėtis neverta, atsuktos ridos, kurios realiai siekia 800kkm ir daugiau. Ekonomiškas ? Kaip gali būti 3L agregatas ekonomiškas ? Gal pagal savo darbinį tūrį taip, bet iš esmės mažiau 10L mišriu režimu tikėtis neverta.
Gyvą ir sveiką jį nupirkti praktiškai nerealu, tas pats kas nupirkt C4 su 2, 5tdi :), gerų, pabrėžiu gerų variantų nėra arba jie vienetai.
Tas iš duoto skelbimo tai geras už nurodytą kainą, bet iš esmės nieko jame gero, foto kaip kažkas minėjo nekokybiškos, tai irgi daug ką pasako, telefonu bus ledas, o realiai...
Reziumuojant - už 6, 5klt galima ir geresnių auto pasižvalgyt.
use google before asking stupid questions
2013-11-16 11:08
2013-11-16 10:50 bimbleidas wrote: Nepažystu nei vieno kuris džiaugtusi nusipirkęs 3L dyzelį. Na daugelis džiaugėsi pirmas kelias savaites, kiti kelis mėnesius, o po to.... Gal jis yra geras, gal patikimas, gal vykęs, bet manau visa tai praeityje, reiktų sakyti buvo :). Su tuo šrotu kas pas mus atvažiuoja nieko doro tikėtis neverta, atsuktos ridos, kurios realiai siekia 800kkm ir daugiau. Ekonomiškas ? Kaip gali būti 3L agregatas ekonomiškas ? Gal pagal savo darbinį tūrį taip, bet iš esmės mažiau 10L mišriu režimu tikėtis neverta.
Gyvą ir sveiką jį nupirkti praktiškai nerealu, tas pats kas nupirkt C4 su 2, 5tdi :), gerų, pabrėžiu gerų variantų nėra arba jie vienetai.
Tas iš duoto skelbimo tai geras už nurodytą kainą, bet iš esmės nieko jame gero, foto kaip kažkas minėjo nekokybiškos, tai irgi daug ką pasako, telefonu bus ledas, o realiai...:beer:
Reziumuojant - už 6, 5klt galima ir geresnių auto pasižvalgyt.
tiek pat rija kiek 2.5tdi. turi jau ne vienas draugas tuos 3.0d siaip tik vienas ikises apie 6k litu nors ir pirko papigiai, pilnos komplektacijos uz 8k pries pora metu. kitiems laiko normalei, vienas isvis paliko apie 16k bet net e60 kaikurie neturi tiek bajeriu kiek tas e39 ir nekisa nei cento i ji:)
2013-11-16 11:09
2013-11-16 10:50 bimbleidas wrote: Nepažystu nei vieno kuris džiaugtusi nusipirkęs 3L dyzelį. Na daugelis džiaugėsi pirmas kelias savaites, kiti kelis mėnesius, o po to.... Gal jis yra geras, gal patikimas, gal vykęs, bet manau visa tai praeityje, reiktų sakyti buvo :). Su tuo šrotu kas pas mus atvažiuoja nieko doro tikėtis neverta, atsuktos ridos, kurios realiai siekia 800kkm ir daugiau. Ekonomiškas ? Kaip gali būti 3L agregatas ekonomiškas ? Gal pagal savo darbinį tūrį taip, bet iš esmės mažiau 10L mišriu režimu tikėtis neverta.
Gyvą ir sveiką jį nupirkti praktiškai nerealu, tas pats kas nupirkt C4 su 2, 5tdi :), gerų, pabrėžiu gerų variantų nėra arba jie vienetai.
Tas iš duoto skelbimo tai geras už nurodytą kainą, bet iš esmės nieko jame gero, foto kaip kažkas minėjo nekokybiškos, tai irgi daug ką pasako, telefonu bus ledas, o realiai...:beer:
Reziumuojant - už 6, 5klt galima ir geresnių auto pasižvalgyt.
Ateina laikas suprast, kad dyzelis išeina iš mados.Ir su tuo susitaikyti.Pripažinkit-kuro kaina tuoj susilygins su benzino, "pavogti"rizikinga, skiestą kontrabandinį pirkti pavojinga.Svarbiausia, kad šiuolaikinių dyzelių remontas-net to paties Volvo ar VW kosminis, ypač purkšukai, dsg transmisija, dar nereik pamiršti kad dėl didesnių Nm dyzeliams transmisija laiko trumpaiu(ne tok dėžės, o ir vidinės granatos kurios kainuoja kosmosą).Dar neseniai svaigau kad naują auto su 0 rida pirksiu būtinai dyzelį, tačiau dabar jau galvoju kitap.Jei tai vyks, Tai greičiausia bus benzas arba flexfuel.
1829 / 0
2013-11-16 11:28
2013-11-16 10:50 bimbleidas wrote: Nepažystu nei vieno kuris džiaugtusi nusipirkęs 3L dyzelį. Na daugelis džiaugėsi pirmas kelias savaites, kiti kelis mėnesius, o po to.... Gal jis yra geras, gal patikimas, gal vykęs, bet manau visa tai praeityje, reiktų sakyti buvo :). Su tuo šrotu kas pas mus atvažiuoja nieko doro tikėtis neverta, atsuktos ridos, kurios realiai siekia 800kkm ir daugiau. Ekonomiškas ? Kaip gali būti 3L agregatas ekonomiškas ? Gal pagal savo darbinį tūrį taip, bet iš esmės mažiau 10L mišriu režimu tikėtis neverta.
Gyvą ir sveiką jį nupirkti praktiškai nerealu, tas pats kas nupirkt C4 su 2, 5tdi :), gerų, pabrėžiu gerų variantų nėra arba jie vienetai.
Tas iš duoto skelbimo tai geras už nurodytą kainą, bet iš esmės nieko jame gero, foto kaip kažkas minėjo nekokybiškos, tai irgi daug ką pasako, telefonu bus ledas, o realiai...:beer:
Reziumuojant - už 6, 5klt galima ir geresnių auto pasižvalgyt.
2013-11-16 11:09 wrote: Ateina laikas suprast, kad dyzelis išeina iš mados.Ir su tuo susitaikyti.Pripažinkit-kuro kaina tuoj susilygins su benzino, "pavogti"rizikinga, skiestą kontrabandinį pirkti pavojinga.Svarbiausia, kad šiuolaikinių dyzelių remontas-net to paties Volvo ar VW kosminis, ypač purkšukai, dsg transmisija, dar nereik pamiršti kad dėl didesnių Nm dyzeliams transmisija laiko trumpaiu(ne tok dėžės, o ir vidinės granatos kurios kainuoja kosmosą).Dar neseniai svaigau kad naują auto su 0 rida pirksiu būtinai dyzelį, tačiau dabar jau galvoju kitap.Jei tai vyks, Tai greičiausia bus benzas arba flexfuel.
prie ko cia mada?tiesiog kalbet apie 3 litru varikli ir ekonomija yra absurdas...nori ekonomijos, ziurek koki golfa bluemotion, kuris trasoj i 3 litrus tilps
2013-11-16 12:38
2013-11-16 10:50 bimbleidas wrote: Nepažystu nei vieno kuris džiaugtusi nusipirkęs 3L dyzelį. Na daugelis džiaugėsi pirmas kelias savaites, kiti kelis mėnesius, o po to.... Gal jis yra geras, gal patikimas, gal vykęs, bet manau visa tai praeityje, reiktų sakyti buvo :). Su tuo šrotu kas pas mus atvažiuoja nieko doro tikėtis neverta, atsuktos ridos, kurios realiai siekia 800kkm ir daugiau. Ekonomiškas ? Kaip gali būti 3L agregatas ekonomiškas ? Gal pagal savo darbinį tūrį taip, bet iš esmės mažiau 10L mišriu režimu tikėtis neverta.
Gyvą ir sveiką jį nupirkti praktiškai nerealu, tas pats kas nupirkt C4 su 2, 5tdi :), gerų, pabrėžiu gerų variantų nėra arba jie vienetai.
Tas iš duoto skelbimo tai geras už nurodytą kainą, bet iš esmės nieko jame gero, foto kaip kažkas minėjo nekokybiškos, tai irgi daug ką pasako, telefonu bus ledas, o realiai...:beer:
Reziumuojant - už 6, 5klt galima ir geresnių auto pasižvalgyt.
nu gerai , o tarkim 2.0 100 kw ka galit pasakyt apie ji ? uztenka galios ? ar nerys tiek kiek 3.0 ? kaip jie laiko ? kaip remonto kainos ?
2013-11-16 13:01
2013-11-16 10:50 bimbleidas wrote: Nepažystu nei vieno kuris džiaugtusi nusipirkęs 3L dyzelį. Na daugelis džiaugėsi pirmas kelias savaites, kiti kelis mėnesius, o po to.... Gal jis yra geras, gal patikimas, gal vykęs, bet manau visa tai praeityje, reiktų sakyti buvo :). Su tuo šrotu kas pas mus atvažiuoja nieko doro tikėtis neverta, atsuktos ridos, kurios realiai siekia 800kkm ir daugiau. Ekonomiškas ? Kaip gali būti 3L agregatas ekonomiškas ? Gal pagal savo darbinį tūrį taip, bet iš esmės mažiau 10L mišriu režimu tikėtis neverta.
Gyvą ir sveiką jį nupirkti praktiškai nerealu, tas pats kas nupirkt C4 su 2, 5tdi :), gerų, pabrėžiu gerų variantų nėra arba jie vienetai.
Tas iš duoto skelbimo tai geras už nurodytą kainą, bet iš esmės nieko jame gero, foto kaip kažkas minėjo nekokybiškos, tai irgi daug ką pasako, telefonu bus ledas, o realiai...:beer:
Reziumuojant - už 6, 5klt galima ir geresnių auto pasižvalgyt.
2013-11-16 12:38 wrote: nu gerai , o tarkim 2.0 100 kw ka galit pasakyt apie ji ? uztenka galios ? ar nerys tiek kiek 3.0 ? kaip jie laiko ? kaip remonto kainos ?
Pirma rask gyvą, o tada lyginsim .Turėsi daug sunkaus darbo išsirinkti realybėja, o ne per kompą kai jau pirksi.Gali žiūrėti įvairius-kurį rasi tvarkingesnį tą ir pirk.2, 5D 120kw neblogas ir 2, 0 nera prastas tik su viena salyga-reikia rasty gyva.Kuris bus gyvas, nenujotas-tas ir bus geraisuais.As turejau tik sedasnus 2, 5TDS 1998m sedana ir tris X5 3, 0D tai neduok dieve jei papuls nusipirkti su rimtom problemom.Geriau iskarto parduoti kad ir pigiau nes neapsimoka tvarkyti.O kuro sanaudos tai ka cia pasakoja tera svajones ir sapnai.2, 5tds niekaip netela i 10 mieste nes jau is gamyklos taip padarytas(skaitom expl knygute kuri buna masinos daiktadezeje-turiu ju virs 300:)).Jei nori taupumo pirk 2, 5 dyzeli 163Hp nuo 2000 iki 2004.04 men serijos galabut tilpsi i 10L.Aoie 2, 0 negaliu nieko pasakyti neturejau ir nesidomejau.
477 / 0
2013-11-16 13:13
Jei renkiesi BMW ir klausi kiek kainuos remontas, tai BMW ne tau .
Jei svarbu remonto kainos, siūlyčiau žiūrėti į kitus pigesnius gamintojus VW ar pan.
Variantas A - nusiperki tą BMW už tuos 6, 5klt, važinėji patenkintas, giriesi visiems kaip valina ir kuro tik 5L užtenka ir pan.
Variantas B - nusiperki tą patį BMW, pasirodo pas jį N +1 problema, kurios finansinė išraiška yra pvz. 2klt + sąnaudos ~10L/100km nespardant per gazą, taigi kas tada ?
P.S. 2, 5tdi Cškės ir 3L D BMW sąnaudos tos pačios, tas tiesa, tik su Cške važiuosi, o su BMW bijai prie gazo liestis
use google before asking stupid questions
477 / 0
2013-11-16 13:15
Turi draugai 2L D 110kW, iš esmės patenkinti. Žmonės pasiturintys, gali sau leisti tokią, bet kaip patys sako "išlaikymas vistik brangus", tai toks ir atsakymas
use google before asking stupid questions
2013-11-16 13:54
Kazkada irgi galvojau apie sita bmw irgi visi sakydavo kad cia vos ryja kaip golfas koks ramiai vaziuojant 3 litrai uzmiesti ryja. Kazkaip del galines pavaros pabijojau. Bet tai kodel jie tiek daug ryja, kazkokia nesamone, nusipirkau volvo s60 D5, automata, bet normaliai vazinejant, (vidutiniskai, uzmiesti 110km/h, mieste is vietos stipriai nespaudziant) teryja 7litrus, esu bandes matuoti su pilnu baku nuvaziau apie 1100 tai mazdaug 7 gaunas. o kodel tie tiek daug ima, nesamone manyciau
2013-11-16 13:59
2013-11-16 13:13 bimbleidas wrote: Jei renkiesi BMW ir klausi kiek kainuos remontas, tai BMW ne tau :beer:.
Jei svarbu remonto kainos, siūlyčiau žiūrėti į kitus pigesnius gamintojus VW ar pan.
Variantas A - nusiperki tą BMW už tuos 6, 5klt, važinėji patenkintas, giriesi visiems kaip valina ir kuro tik 5L :lol: užtenka ir pan.
Variantas B - nusiperki tą patį BMW, pasirodo pas jį N +1 problema, kurios finansinė išraiška yra pvz. 2klt + sąnaudos ~10L/100km nespardant per gazą, taigi kas tada ?
P.S. 2, 5tdi Cškės ir 3L D BMW sąnaudos tos pačios, tas tiesa, tik su Cške važiuosi, o su BMW bijai prie gazo liestis :beer:
nebesvaik tu gal jau tik. jei nepatinka bmw gal nebekomentuok, sudus kalbi, ka prasizioji tiek pisi prota. turiu as ta e39. isvis praktiskai nieko nekisau, stabilizatoriaus traukute ir kaladeles gale rankinio tech apziurai praeiti ir visi pinigai. jau 16k km pramynes per 5 men ir zjbs viskas normalei. sanaudos misriai tarp 6-8 svyruoja.
2013-11-16 14:11
2013-11-16 13:13 bimbleidas wrote: Jei renkiesi BMW ir klausi kiek kainuos remontas, tai BMW ne tau :beer:.
Jei svarbu remonto kainos, siūlyčiau žiūrėti į kitus pigesnius gamintojus VW ar pan.
Variantas A - nusiperki tą BMW už tuos 6, 5klt, važinėji patenkintas, giriesi visiems kaip valina ir kuro tik 5L :lol: užtenka ir pan.
Variantas B - nusiperki tą patį BMW, pasirodo pas jį N +1 problema, kurios finansinė išraiška yra pvz. 2klt + sąnaudos ~10L/100km nespardant per gazą, taigi kas tada ?
P.S. 2, 5tdi Cškės ir 3L D BMW sąnaudos tos pačios, tas tiesa, tik su Cške važiuosi, o su BMW bijai prie gazo liestis :beer:
2013-11-16 13:59 wrote: nebesvaik tu gal jau tik. jei nepatinka bmw gal nebekomentuok, sudus kalbi, ka prasizioji tiek pisi prota. turiu as ta e39. isvis praktiskai nieko nekisau, stabilizatoriaus traukute ir kaladeles gale rankinio tech apziurai praeiti ir visi pinigai. jau 16k km pramynes per 5 men ir zjbs viskas normalei. sanaudos misriai tarp 6-8 svyruoja.
oho visas 16k jau negedo? nusipirk medali ir pasiplok sau pravaziiuok koki 100k tada kalbek kaip pigu islaikyti. seip kas liecia 3.0d ekonomija del kuro tai su mechanine deze tai tikrai gan taupus variklis.
2013-11-16 14:15
ar as sakiau jog man nepatinka ar turiu pries? Tiesiog palyginau pagal realias sanaudas o ne pagal isgalvotas, jei kedainiuos ar dar kokiam panasiam mieste gyveni tai jo, gal daugiau 8 neris :) nesakau kad sitie bmw blogi, tiesiog jie ryja pagal savo galia
477 / 0
2013-11-16 14:51
2013-11-16 13:13 bimbleidas wrote: Jei renkiesi BMW ir klausi kiek kainuos remontas, tai BMW ne tau :beer:.
Jei svarbu remonto kainos, siūlyčiau žiūrėti į kitus pigesnius gamintojus VW ar pan.
Variantas A - nusiperki tą BMW už tuos 6, 5klt, važinėji patenkintas, giriesi visiems kaip valina ir kuro tik 5L :lol: užtenka ir pan.
Variantas B - nusiperki tą patį BMW, pasirodo pas jį N +1 problema, kurios finansinė išraiška yra pvz. 2klt + sąnaudos ~10L/100km nespardant per gazą, taigi kas tada ?
P.S. 2, 5tdi Cškės ir 3L D BMW sąnaudos tos pačios, tas tiesa, tik su Cške važiuosi, o su BMW bijai prie gazo liestis :beer:
2013-11-16 13:59 wrote: nebesvaik tu gal jau tik. jei nepatinka bmw gal nebekomentuok, sudus kalbi, ka prasizioji tiek pisi prota. turiu as ta e39. isvis praktiskai nieko nekisau, stabilizatoriaus traukute ir kaladeles gale rankinio tech apziurai praeiti ir visi pinigai. jau 16k km pramynes per 5 men ir zjbs viskas normalei. sanaudos misriai tarp 6-8 svyruoja.
Nebedaryk pajuokos objekto iš savęs OK
Pravažiavo 16k km ir išlindo mat su savo svaria nuomone . Kai pravažiuosi bent 160 k km tada jau galėsi ir parašyt kažką, o kolkas nebeburnok
6-8L čia savi ramini ar kaip ? Kaip matuoji ? ant užsidegusios lemputės užsipili 6L ir varai 100km iki vėl užsidegs :) ?
Tuo man šis forumas ir patinka, totalus š*** malūnas, va tokie pusmetį paturėję jau šoksta iš vietos su savo nuomonėm
use google before asking stupid questions
477 / 0
2013-11-16 14:55
2013-11-16 14:15 wrote: ar as sakiau jog man nepatinka ar turiu pries? Tiesiog palyginau pagal realias sanaudas o ne pagal isgalvotas, jei kedainiuos ar dar kokiam panasiam mieste gyveni tai jo, gal daugiau 8 neris :) nesakau kad sitie bmw blogi, tiesiog jie ryja pagal savo galia
Geri buvo, kai išvažiavo iš gamyklos, na ir su gera priežiūra, kol buvo tinkamose rankose. Jei jau vokietukas jį pardavė, tai jis savo atidirbęs autobanuose po 200km/h.
Mechanika gal į kokius 8L įtilpsi, bet automatas 10 ir ne kitaip. Pagal savo galią ir tūrį viskas OK, tikrai sąnaudos realios, bet kai parašo, kad "į 6 laisvai" tai ką čia bekomentuosi
use google before asking stupid questions
2013-11-16 16:39
2013-11-16 13:13 bimbleidas wrote: Jei renkiesi BMW ir klausi kiek kainuos remontas, tai BMW ne tau :beer:.
Jei svarbu remonto kainos, siūlyčiau žiūrėti į kitus pigesnius gamintojus VW ar pan.
Variantas A - nusiperki tą BMW už tuos 6, 5klt, važinėji patenkintas, giriesi visiems kaip valina ir kuro tik 5L :lol: užtenka ir pan.
Variantas B - nusiperki tą patį BMW, pasirodo pas jį N +1 problema, kurios finansinė išraiška yra pvz. 2klt + sąnaudos ~10L/100km nespardant per gazą, taigi kas tada ?
P.S. 2, 5tdi Cškės ir 3L D BMW sąnaudos tos pačios, tas tiesa, tik su Cške važiuosi, o su BMW bijai prie gazo liestis :beer:
2013-11-16 13:59 wrote: nebesvaik tu gal jau tik. jei nepatinka bmw gal nebekomentuok, sudus kalbi, ka prasizioji tiek pisi prota. turiu as ta e39. isvis praktiskai nieko nekisau, stabilizatoriaus traukute ir kaladeles gale rankinio tech apziurai praeiti ir visi pinigai. jau 16k km pramynes per 5 men ir zjbs viskas normalei. sanaudos misriai tarp 6-8 svyruoja.
2013-11-16 14:51 bimbleidas wrote: Nebedaryk pajuokos objekto iš savęs OK :beer:
Pravažiavo 16k km ir išlindo mat su savo svaria nuomone :lol:. Kai pravažiuosi bent 160 k km tada jau galėsi ir parašyt kažką, o kolkas nebeburnok :beer:
6-8L čia savi ramini ar kaip ? Kaip matuoji ? ant užsidegusios lemputės užsipili 6L ir varai 100km iki vėl užsidegs :) ?
Tuo man šis forumas ir patinka, totalus š*** malūnas, va tokie pusmetį paturėję jau šoksta iš vietos su savo nuomonėm :lol:
pz tu invalidas totalus jau antra turiu bmw su tokiu pat varikliu tai zinau kiek rija. vazinek tu su savo tuo triperiu nors ir 10 metu. simta kartu remontuoja ir tiek giria tas savo bulkas ir vaginas
2013-11-16 18:24
2013-11-16 13:59 wrote: nebesvaik tu gal jau tik. jei nepatinka bmw gal nebekomentuok, sudus kalbi, ka prasizioji tiek pisi prota. turiu as ta e39. isvis praktiskai nieko nekisau, stabilizatoriaus traukute ir kaladeles gale rankinio tech apziurai praeiti ir visi pinigai. jau 16k km pramynes per 5 men ir zjbs viskas normalei. sanaudos misriai tarp 6-8 svyruoja.
2013-11-16 14:51 bimbleidas wrote: Nebedaryk pajuokos objekto iš savęs OK :beer:
Pravažiavo 16k km ir išlindo mat su savo svaria nuomone :lol:. Kai pravažiuosi bent 160 k km tada jau galėsi ir parašyt kažką, o kolkas nebeburnok :beer:
6-8L čia savi ramini ar kaip ? Kaip matuoji ? ant užsidegusios lemputės užsipili 6L ir varai 100km iki vėl užsidegs :) ?
Tuo man šis forumas ir patinka, totalus š*** malūnas, va tokie pusmetį paturėję jau šoksta iš vietos su savo nuomonėm :lol:
2013-11-16 16:39 wrote: pz tu invalidas totalus:thumbup: jau antra turiu bmw su tokiu pat varikliu tai zinau kiek rija. vazinek tu su savo tuo triperiu nors ir 10 metu. simta kartu remontuoja ir tiek giria tas savo bulkas ir vaginas:lol:
taigi tds geriausias motoras ar jau 3, 0d? krc su kuo vazineji ta ir giri, pries tai buvo tds kuro imdavo 6 litrus traukia axujenai ir negenda ir zymei patikimesnis nei 3, 0d dbr persedai ant 3, 0d tai jau sitas geriausias negendantis kuro mazai valgantis , nu cia tikras lietuvis kuris nenori apsisikti pries kitus ir nors totalu graba vairuoja vistiek neprisipazins kad jo auto brangus eksploatojant kuro ima kibirais pas visu ima 5 litrus dizelio nieko negenda ir geresnes nera
477 / 0
2013-11-16 18:37
> devinocas, galvoji krootai parašysi už savo klaviatūros sėdėdamas, tai būsi kietas ?
Nebejuokink, su tokiais kiaurais kaip tu iš viso nematau prasmės kalbėtis, nes tik įžeidinėti ir temoki
Nieko konkrečiai į klausimą nei pardavėjui, nei kitiems neparašei, apart pramynęs 16kkm ir viskas tau zjb. Su tavo tokia rida kalbėt apie patikimumą ir gerumą daugiau nei juokinga . Jokio pagrindimo tik lojimas kažkoks
use google before asking stupid questions
2013-11-16 19:01
2013-11-16 14:51 bimbleidas wrote: Nebedaryk pajuokos objekto iš savęs OK :beer:
Pravažiavo 16k km ir išlindo mat su savo svaria nuomone :lol:. Kai pravažiuosi bent 160 k km tada jau galėsi ir parašyt kažką, o kolkas nebeburnok :beer:
6-8L čia savi ramini ar kaip ? Kaip matuoji ? ant užsidegusios lemputės užsipili 6L ir varai 100km iki vėl užsidegs :) ?
Tuo man šis forumas ir patinka, totalus š*** malūnas, va tokie pusmetį paturėję jau šoksta iš vietos su savo nuomonėm :lol:
2013-11-16 16:39 wrote: pz tu invalidas totalus:thumbup: jau antra turiu bmw su tokiu pat varikliu tai zinau kiek rija. vazinek tu su savo tuo triperiu nors ir 10 metu. simta kartu remontuoja ir tiek giria tas savo bulkas ir vaginas:lol:
2013-11-16 18:24 wrote: taigi tds geriausias motoras ar jau 3, 0d? krc su kuo vazineji ta ir giri, pries tai buvo tds kuro imdavo 6 litrus traukia axujenai ir negenda ir zymei patikimesnis nei 3, 0d dbr persedai ant 3, 0d tai jau sitas geriausias negendantis kuro mazai valgantis , nu cia tikras lietuvis kuris nenori apsisikti pries kitus ir nors totalu graba vairuoja vistiek neprisipazins kad jo auto brangus eksploatojant kuro ima kibirais pas visu ima 5 litrus dizelio nieko negenda ir geresnes nera
tiek tds tiek 3, 0d geri kol tvarkingi neuzmusti. tds ir vairuoju. ai krc uzpiso irodinet tokiam ziopliui kaip tau. jei nemoki nukelt kojos nuo gazo tai nieks nekaltas kad tau dachuja rija.
2013-11-16 19:03
2013-11-16 18:37 bimbleidas wrote: > devinocas, galvoji krootai parašysi už savo klaviatūros sėdėdamas, tai būsi kietas ? :beer:
Nebejuokink, su tokiais kiaurais kaip tu iš viso nematau prasmės kalbėtis, nes tik įžeidinėti ir temoki :smoke:
Nieko konkrečiai į klausimą nei pardavėjui, nei kitiems neparašei, apart pramynęs 16kkm ir viskas tau zjb. Su tavo tokia rida kalbėt apie patikimumą ir gerumą daugiau nei juokinga :lol:. Jokio pagrindimo tik lojimas kažkoks :lol::drink:
tavo patarimai tai bbd:D visi bmw rija dachuja tik stebuklingasis tdy ant lasu vaziuoja. turejes ir pries tai dyzelini bmw variklis tikrai patikimas jei neuzmusta paimsi.
477 / 0
2013-11-16 19:13
2013-11-16 18:37 bimbleidas wrote: > devinocas, galvoji krootai parašysi už savo klaviatūros sėdėdamas, tai būsi kietas ? :beer:
Nebejuokink, su tokiais kiaurais kaip tu iš viso nematau prasmės kalbėtis, nes tik įžeidinėti ir temoki :smoke:
Nieko konkrečiai į klausimą nei pardavėjui, nei kitiems neparašei, apart pramynęs 16kkm ir viskas tau zjb. Su tavo tokia rida kalbėt apie patikimumą ir gerumą daugiau nei juokinga :lol:. Jokio pagrindimo tik lojimas kažkoks :lol::drink:
2013-11-16 19:03 wrote: tavo patarimai tai bbd:D visi bmw rija dachuja tik stebuklingasis tdy ant lasu vaziuoja. turejes ir pries tai dyzelini bmw variklis tikrai patikimas jei neuzmusta paimsi.
Na visa laimė, pagaliau ir tu supratai . Lieka viena nedidelė smulkmena rasti neužmuštą
P.S. aš ne su vokiečiu ir ne su tdy važinėju jei ką
use google before asking stupid questions
2013-11-17 14:44
2013-11-16 18:37 bimbleidas wrote: > devinocas, galvoji krootai parašysi už savo klaviatūros sėdėdamas, tai būsi kietas ? :beer:
Nebejuokink, su tokiais kiaurais kaip tu iš viso nematau prasmės kalbėtis, nes tik įžeidinėti ir temoki :smoke:
Nieko konkrečiai į klausimą nei pardavėjui, nei kitiems neparašei, apart pramynęs 16kkm ir viskas tau zjb. Su tavo tokia rida kalbėt apie patikimumą ir gerumą daugiau nei juokinga :lol:. Jokio pagrindimo tik lojimas kažkoks :lol::drink:
2013-11-16 19:03 wrote: tavo patarimai tai bbd:D visi bmw rija dachuja tik stebuklingasis tdy ant lasu vaziuoja. turejes ir pries tai dyzelini bmw variklis tikrai patikimas jei neuzmusta paimsi.
2013-11-16 19:13 bimbleidas wrote: Na visa laimė, pagaliau ir tu supratai :smoke:. Lieka viena nedidelė smulkmena rasti neužmuštą :beer:
P.S. aš ne su vokiečiu ir ne su tdy važinėju jei ką :smoke:
nesipykit chebra :D vis dar tesiu paieskas 530d... Va dar viena apejau , viskas kaip ir tenkina, tik viena beda neramina- likus 10-15 litru uzgesta auto jei nedapili ? cia beda siurbliuko bake, slangeliu ? ar gali buti kazkas ir su pagrindiniu siurbliu ? dekui
477 / 0
2013-11-17 18:07
Tai tik tavo reikalas ką tu pirksi, kadangi pinigai tavo . Jei yra defektas, vadinasi problemos kelios: 1. automobilis neprižiūrėtas; 2. tavęs laukia išlaidos ateityje
use google before asking stupid questions
2013-11-17 19:45
2013-11-17 18:07 bimbleidas wrote: Tai tik tavo reikalas ką tu pirksi, kadangi pinigai tavo :beer:. Jei yra defektas, vadinasi problemos kelios: 1. automobilis neprižiūrėtas; 2. tavęs laukia išlaidos ateityje
:thumbup:
o konkrciau turbut neisejo ? :D pats ta puikiai suprantu
2013-11-17 19:54
2013-11-17 18:07 bimbleidas wrote: Tai tik tavo reikalas ką tu pirksi, kadangi pinigai tavo :beer:. Jei yra defektas, vadinasi problemos kelios: 1. automobilis neprižiūrėtas; 2. tavęs laukia išlaidos ateityje
:thumbup:
dar klausimas , buvau nuvykes apziuret dar viena... viskas itiko, bet automatas kazkaip keistai dirba ( bent man taip pasirode). turejau toki pati tik benza ir mechanine deze, tai su tokiais kaip ir viskas aisku. o vat su 3.0 dyzeliu susiduriu pirma karta. zodziu vaziuojant normaliai nespaudziant begius meto tvarkingai, bet pasapudus truputi tvirciau pedala ( nebutinai iki dugno) perjungia tik paleidus gaza. pirma kur ziurejau tvarkingai junge, o va paskutiniam tai atleist gaza truputi turi tada tik meta begi... cia jau zenklas kad jai pabaiga ? tepalai keisti sake.
477 / 0
2013-11-17 20:54
2013-11-17 18:07 bimbleidas wrote: Tai tik tavo reikalas ką tu pirksi, kadangi pinigai tavo :beer:. Jei yra defektas, vadinasi problemos kelios: 1. automobilis neprižiūrėtas; 2. tavęs laukia išlaidos ateityje
:thumbup:
2013-11-17 19:54 wrote: dar klausimas , buvau nuvykes apziuret dar viena... viskas itiko, bet automatas kazkaip keistai dirba ( bent man taip pasirode). turejau toki pati tik benza ir mechanine deze, tai su tokiais kaip ir viskas aisku. o vat su 3.0 dyzeliu susiduriu pirma karta. zodziu vaziuojant normaliai nespaudziant begius meto tvarkingai, bet pasapudus truputi tvirciau pedala ( nebutinai iki dugno) perjungia tik paleidus gaza. pirma kur ziurejau tvarkingai junge, o va paskutiniam tai atleist gaza truputi turi tada tik meta begi... cia jau zenklas kad jai pabaiga ? tepalai keisti sake.
Neesu automatų expertas, todėl pakomentuoti negaliu. Automato nevairuoju ir nenorėčiau, nes man kažkaip mistiškai atrodo, kai pavaras jungi ne pats. Na čia gal daugiau psichologijos klausimas :). BMW automatas turėtu būti idealiai veikiantis ir pavaras turėtų mėtyti netgi nejuntamai. Jei jauti dunksėjimus, ar reikia atleisti "gazą" perjungimui, tai čia xernia. Gal su tokiais defektėliais važiuosi ir važiuosi, o gal... ??? Mažiau klausyt ką sako pardavėjas, tokią auto reiktų pirkt su gerai išmanančiu ir tai...juk neįlysi į variklio vidurius. Jei automatui šakės, tai gali jam tepalus keist kad ir kelis kartus per dieną, jam geriau nepasidarys.
Mano asmenine nuomone E39 gyvo rasti praktiškai neįmanoma, o dar jei biudžetas riboja, tai iš viso. Aš žiūrėčiau kitų markių ir modelių gamintojus, nebent galėsi atleisti ir finansiškai paveši to E39 smulkias ir stambias išdaigas
use google before asking stupid questions
2013-11-17 21:01
2013-11-17 18:07 bimbleidas wrote: Tai tik tavo reikalas ką tu pirksi, kadangi pinigai tavo :beer:. Jei yra defektas, vadinasi problemos kelios: 1. automobilis neprižiūrėtas; 2. tavęs laukia išlaidos ateityje
:thumbup:
2013-11-17 19:54 wrote: dar klausimas , buvau nuvykes apziuret dar viena... viskas itiko, bet automatas kazkaip keistai dirba ( bent man taip pasirode). turejau toki pati tik benza ir mechanine deze, tai su tokiais kaip ir viskas aisku. o vat su 3.0 dyzeliu susiduriu pirma karta. zodziu vaziuojant normaliai nespaudziant begius meto tvarkingai, bet pasapudus truputi tvirciau pedala ( nebutinai iki dugno) perjungia tik paleidus gaza. pirma kur ziurejau tvarkingai junge, o va paskutiniam tai atleist gaza truputi turi tada tik meta begi... cia jau zenklas kad jai pabaiga ? tepalai keisti sake.
2013-11-17 20:54 bimbleidas wrote: Neesu automatų expertas, todėl pakomentuoti negaliu. Automato nevairuoju ir nenorėčiau, nes man kažkaip mistiškai atrodo, kai pavaras jungi ne pats. Na čia gal daugiau psichologijos klausimas :). BMW automatas turėtu būti idealiai veikiantis ir pavaras turėtų mėtyti netgi nejuntamai. Jei jauti dunksėjimus, ar reikia atleisti "gazą" perjungimui, tai čia xernia. Gal su tokiais defektėliais važiuosi ir važiuosi, o gal... ??? Mažiau klausyt ką sako pardavėjas, tokią auto reiktų pirkt su gerai išmanančiu ir tai...juk neįlysi į variklio vidurius. Jei automatui šakės, tai gali jam tepalus keist kad ir kelis kartus per dieną, jam geriau nepasidarys.
Mano asmenine nuomone E39 gyvo rasti praktiškai neįmanoma, o dar jei biudžetas riboja, tai iš viso. Aš žiūrėčiau kitų markių ir modelių gamintojus, nebent galėsi atleisti ir finansiškai paveši to E39 smulkias ir stambias išdaigas :beer:
Yra tu bmw e39 pats turejau uz 4500lt pardaviau, automata turejau 520 sedana tai jo pavaras taip metydavo kad net nejusdavai, bmw automatai pasaka vaziuot, ko nemegstu tai audi automatu du turejau abu buvo chujovi.

Your message