Sveiki alfistai norejau jusu nuomone isgirsti

Sukūrė Vartotojas 2011-11-04
2011-11-04 12:50
domintu 166 2.4 JTD mazdaug kokia vidutine butu jos kaina kad nesivarginti ziurint pigias. kiek mazdaug per metus islejdziama eksplotacijai normaliai vazinejant? dekuj uz atsakymus
:)
2011-11-04 18:19
10-11k. 2001m. metams apie 500-600lt. priklausomai kokias dalis desi ir kaip vazinesi.
2011-11-04 21:34
o pvz autogide yra nemazai skelbimu nuo5iki7tuks kurios turi nezimiu smulkiu defektu kaip kebulo ar panasiai su tokia kaina. Ar gericiausei jose slypi dedesnes problemos? kalbant apie 1999-00
2011-11-05 08:39
2011-11-04 21:34 rašė: o pvz autogide yra nemazai skelbimu nuo5iki7tuks kurios turi nezimiu smulkiu defektu kaip kebulo ar panasiai su tokia kaina. Ar gericiausei jose slypi dedesnes problemos? kalbant apie 1999-00
99m bus begusios apie 400-500k. variklio resursas apie 600. priklauso kaip eksploatuotos. uz 5-7k yra gryni lavonai. visi pardavejai sneka kad viskas gerai, bet kai pradedi ziuret tai islenda daug...... sakau +- tvarkinga prasideda 8k.ir neapsimoka imt 99m nes ten variklis pats pirmasis dar be kintamos geometrijos turbinos. geriausia nuo 2001m su 103kw. vaziuoja zymiai geriau ir ekonomiskesne.
2011-11-05 21:30
o kaip su AR 156? kurie varikliai geriausi traukos daug nereikia
2011-11-06 02:38
Pirmas dalykas kad 166 dyzeliniu neFL virs 10k lt kainuojanciu vos 3-4 variantai yra, tikimybe, kad jos labai geros bukles tikrai yra, bet kokios bebutu geros bukles jos tai vistiek bus investicija kuri niekada neatsipirks, o bus su dideliu minusu ir sunkiu pardavimu vien del to kad rinkoje visos masinos yra gerokai pigesnes, realiai ieskok tvarkingos uz 8-9k lt kazkur ir tikrai rasi arba derekis nuo tu kur po 10-11k lt kainuoja, motyvuodamas tuom kad "tai yra alfa, o rinka yra rinka ir nieko nepapusi pries veja" ir patikek tai daugeliui suveiks, pats neseniai pardaviau 147 JTD tikrai gero stovio ir vos ne vos per 3 menesius pardavimo (du klientai tik apziurejo per ta laika ir vienas susidomejes ja nupirko), stumiau ja nuleides, kad greiciau atsikratyti ir daugiau i ta puse net neziuriu, nes tikrai gaila buvo parduoti absoliuciai be jokiu gedimu masina uz rinkos kaina, kur draugai vw, audi lavonus per 2 sav. parduoda uz tiek kiek nori, motyvuodami kad "audi yra audi ir nenupirks vienas nupirks kitas", tas pats man pries metus buvo ir su 166 JTD, analogiska situacija (2 men. pardavimo ir vienas klientas kuris apzejo, istikrino ir nupirko), dabar turiu BMW, tai niekam nesiulydamas sulaukiau pasiulymu parduoti, tokia ta realybe pagalvok pries pirkdamas 166 ar 156 alfa gerai
2011-11-06 13:29
o as apie 156 gana neblogu atsiliepimu girdejau nezinau tiksliai su kokiais varikliukais neblogi atiliepimai bet keli pazystami turi sako nieko nekeiciau tokio rimtesnio sarnirai kalades diskai dirzai ir viskas o del rinkos kainos tai tu turi minty kad sukises i ja pinigus ju neisimsi parduodamas ja?
2011-11-06 19:50
Butent, ka sukisi, tai neatgausi nei vieno cento. 156 alfa tik paprasciau yra galine pakaba, daugiau realiai viskas tas pats, tik 156 buna su 5 ir 6 pavaru deze, o 166 vien tik 6 pavaru dezes dyzeliams, varikliai, elektronika - abieju vienoda, priekine pakaba labai panasi, galine labai skiriasi.
2011-11-06 21:34
dekuj uz pasisakymus beje gal kas buvo zvilgtelet tos raudonos alfos 156 konfiskuotu automobiliu aisktelei Vilniuje?
2011-11-06 21:49
2011-11-06 21:34 rašė: dekuj uz pasisakymus beje gal kas buvo zvilgtelet tos raudonos alfos 156 konfiskuotu automobiliu aisktelei Vilniuje?
ten benzinas su dujomis, jei nori problemu pirk 1.6; 1.8 arba 2.0 benzininius motorus
2011-11-06 22:24
o tai dizelinius konkreciai kuriuos rekomenduotum?
2011-11-07 13:05
2011-11-06 22:24 rašė: o tai dizelinius konkreciai kuriuos rekomenduotum?
Jei 166 alfa tai dyzelis tik vienas - 2.4 :D del kW tai imk 103kW arba 110kW, aisku jei pinigai isnesa gali ir imti facelift 166, su 175 arklio galiu dyzeliu. Jei 156 tai jokio skirtumo 1.9 ekonomiskesnis, 2.4 smagesnis ir gal kiek brangesnis (turi beda su smagraciu), siaip netingek nueiti i www.alfaklubas.lt, ten informacijos apstu apie visus alfa romeo modelius
2011-11-07 14:01
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/alfa_romeo-156/id-1931757
gali imti sita. uz 7900lt atiduoda. savaitgali apziurinejom. viskas ok. reiktu pakaba tvarkytis kazkiek, pakelti gala, nes vokietis sudejes spyruokles kitas. ratus parduosi, nusipirksi kitus ir dar pinigu liks. Katalizo nebera gaila.Seip salonas ciki, sankaba ciki, motoras irgi gerai dirba. tik pasigedau traukos 2 3 4 begiu. 5 nejungiau. pirmu lupa kai reikalas, poto lyg pridusta. speju kad kuro filtras arba maf. nes ant aukstesniu apsuku atsigauna. Jai dar nieko nera daryta, katik parbegus. komplektacija metai ir visa kita puikus variantas.
2011-11-07 14:03
2011-11-06 22:24 rašė: o tai dizelinius konkreciai kuriuos rekomenduotum?
2011-11-07 13:05 rašė: Jei 166 alfa tai dyzelis tik vienas - 2.4 :D del kW tai imk 103kW arba 110kW, aisku jei pinigai isnesa gali ir imti facelift 166, su 175 arklio galiu dyzeliu. Jei 156 tai jokio skirtumo 1.9 ekonomiskesnis, 2.4 smagesnis ir gal kiek brangesnis (turi beda su smagraciu), siaip netingek nueiti i www.alfaklubas.lt, ten informacijos apstu apie visus alfa romeo modelius
smagraciu, granatom ir itempejais
2011-11-08 01:17
2011-11-06 22:24 rašė: o tai dizelinius konkreciai kuriuos rekomenduotum?
2011-11-07 13:05 rašė: Jei 166 alfa tai dyzelis tik vienas - 2.4 :D del kW tai imk 103kW arba 110kW, aisku jei pinigai isnesa gali ir imti facelift 166, su 175 arklio galiu dyzeliu. Jei 156 tai jokio skirtumo 1.9 ekonomiskesnis, 2.4 smagesnis ir gal kiek brangesnis (turi beda su smagraciu), siaip netingek nueiti i www.alfaklubas.lt, ten informacijos apstu apie visus alfa romeo modelius
2011-11-07 14:03 rašė: smagraciu, granatom ir itempejais
Jei susidesi originalius itempejus tai nebus problemu nuo pat dirzo keitimo iki kito intervalo, susideda liaudis made in neaisku kur po to nereikia skusti, arba dar geresnis variantas pasikeicia dirzeli ir po keliu tukstanciu keiciasi itempejus :D o vien generatoriaus dirzo originalus itempejas 530lt be nuolaidu (ka tik pazejau kataloge). O apie granatas girdziu pirma karta, nebent po chip tuning, ten nelaiko granatos nei vienai masinai vaziuojant stipriai
2011-11-08 10:45
2011-11-07 13:05 rašė: Jei 166 alfa tai dyzelis tik vienas - 2.4 :D del kW tai imk 103kW arba 110kW, aisku jei pinigai isnesa gali ir imti facelift 166, su 175 arklio galiu dyzeliu. Jei 156 tai jokio skirtumo 1.9 ekonomiskesnis, 2.4 smagesnis ir gal kiek brangesnis (turi beda su smagraciu), siaip netingek nueiti i www.alfaklubas.lt, ten informacijos apstu apie visus alfa romeo modelius
2011-11-07 14:03 rašė: smagraciu, granatom ir itempejais
2011-11-08 01:17 rašė: Jei susidesi originalius itempejus tai nebus problemu nuo pat dirzo keitimo iki kito intervalo, susideda liaudis made in neaisku kur po to nereikia skusti, arba dar geresnis variantas pasikeicia dirzeli ir po keliu tukstanciu keiciasi itempejus :D o vien generatoriaus dirzo originalus itempejas 530lt be nuolaidu (ka tik pazejau kataloge). O apie granatas girdziu pirma karta, nebent po chip tuning, ten nelaiko granatos nei vienai masinai vaziuojant stipriai :smoke:
taip, bet pas 1, 9jtd tu problemu nebuna isvis :)
2011-11-08 10:45
2011-11-07 13:05 rašė: Jei 166 alfa tai dyzelis tik vienas - 2.4 :D del kW tai imk 103kW arba 110kW, aisku jei pinigai isnesa gali ir imti facelift 166, su 175 arklio galiu dyzeliu. Jei 156 tai jokio skirtumo 1.9 ekonomiskesnis, 2.4 smagesnis ir gal kiek brangesnis (turi beda su smagraciu), siaip netingek nueiti i www.alfaklubas.lt, ten informacijos apstu apie visus alfa romeo modelius
2011-11-07 14:03 rašė: smagraciu, granatom ir itempejais
2011-11-08 01:17 rašė: Jei susidesi originalius itempejus tai nebus problemu nuo pat dirzo keitimo iki kito intervalo, susideda liaudis made in neaisku kur po to nereikia skusti, arba dar geresnis variantas pasikeicia dirzeli ir po keliu tukstanciu keiciasi itempejus :D o vien generatoriaus dirzo originalus itempejas 530lt be nuolaidu (ka tik pazejau kataloge). O apie granatas girdziu pirma karta, nebent po chip tuning, ten nelaiko granatos nei vienai masinai vaziuojant stipriai :smoke:
del granatu tai ne tiek kad nelaiko o durna konstrukcija. pas 1, 9 jos beweik nebyrancios cipuok kiek nori.
2011-11-08 12:57
2011-11-07 14:03 rašė: smagraciu, granatom ir itempejais
2011-11-08 01:17 rašė: Jei susidesi originalius itempejus tai nebus problemu nuo pat dirzo keitimo iki kito intervalo, susideda liaudis made in neaisku kur po to nereikia skusti, arba dar geresnis variantas pasikeicia dirzeli ir po keliu tukstanciu keiciasi itempejus :D o vien generatoriaus dirzo originalus itempejas 530lt be nuolaidu (ka tik pazejau kataloge). O apie granatas girdziu pirma karta, nebent po chip tuning, ten nelaiko granatos nei vienai masinai vaziuojant stipriai :smoke:
2011-11-08 10:45 rašė: del granatu tai ne tiek kad nelaiko o durna konstrukcija. pas 1, 9 jos beweik nebyrancios cipuok kiek nori.
Apie kokia tu konstrukcija kalbi? :D durna konstrukcija tik triptroidines granatos, o ju nei 166, nei 156 nebuvo, 166 ir 156 granatos visiskai vienodos kontrukcijos ir nereikia sekti pasaku :D
2011-11-08 13:00
2011-11-07 14:03 rašė: smagraciu, granatom ir itempejais
2011-11-08 01:17 rašė: Jei susidesi originalius itempejus tai nebus problemu nuo pat dirzo keitimo iki kito intervalo, susideda liaudis made in neaisku kur po to nereikia skusti, arba dar geresnis variantas pasikeicia dirzeli ir po keliu tukstanciu keiciasi itempejus :D o vien generatoriaus dirzo originalus itempejas 530lt be nuolaidu (ka tik pazejau kataloge). O apie granatas girdziu pirma karta, nebent po chip tuning, ten nelaiko granatos nei vienai masinai vaziuojant stipriai :smoke:
2011-11-08 10:45 rašė: taip, bet pas 1, 9jtd tu problemu nebuna isvis :)
pasakos, vienodi itempejai eina tiek 1.9, tiek 2.4 jtd motorams (kalbu apie tuos senuosius iki 2004m.), net dirzeliai tokie pat pagrindiniai, gal laiko trumpiau del to kad galingesnis motoras yra 2.4 bet realiai niekas kas normaliai susitvarko nesusiduria su tokia beda kad byretu itempejai
2011-11-09 17:43
Gerai, jei sakot, kad 166 nuo 10k ir jau cia ledas, bet 99.12men tipo 2000 ir ka pasakyt, sankaba pabirejo. Nors tikrinta servisuose, viskas buvo ciki piki, ledova masina. Praejo pora menesiu, is sankabos, kaip vanduo liko. Tai nematau to lavono esmes. Perki pigesne, tiek pat isleidi remontui, ir nepirkes uz tuos 10k.
2011-11-09 20:15
Bet ka dar noriu papildyt, masina ledova 2.4 JTD
2011-11-09 20:55
2011-11-09 17:43 rašė: Gerai, jei sakot, kad 166 nuo 10k ir jau cia ledas, bet 99.12men tipo 2000 ir ka pasakyt, sankaba pabirejo. Nors tikrinta servisuose, viskas buvo ciki piki, ledova masina. Praejo pora menesiu, is sankabos, kaip vanduo liko. Tai nematau to lavono esmes. Perki pigesne, tiek pat isleidi remontui, ir nepirkes uz tuos 10k.
Butent, nusipirkai, gali buti ledova, pavaziuosi biski ir pvz. pramus galvos tarpine, tiesiog pribres laika ir viskas, kad perki pigia tai tikimybe kad pabires didesne, bet kad ir perki brangia, jinai vistiek nenauja ir gali betkada bet kas pabireti
2011-11-11 00:57
2011-11-08 01:17 rašė: Jei susidesi originalius itempejus tai nebus problemu nuo pat dirzo keitimo iki kito intervalo, susideda liaudis made in neaisku kur po to nereikia skusti, arba dar geresnis variantas pasikeicia dirzeli ir po keliu tukstanciu keiciasi itempejus :D o vien generatoriaus dirzo originalus itempejas 530lt be nuolaidu (ka tik pazejau kataloge). O apie granatas girdziu pirma karta, nebent po chip tuning, ten nelaiko granatos nei vienai masinai vaziuojant stipriai :smoke:
2011-11-08 10:45 rašė: taip, bet pas 1, 9jtd tu problemu nebuna isvis :)
2011-11-08 13:00 rašė: pasakos, vienodi itempejai eina tiek 1.9, tiek 2.4 jtd motorams (kalbu apie tuos senuosius iki 2004m.), net dirzeliai tokie pat pagrindiniai, gal laiko trumpiau del to kad galingesnis motoras yra 2.4 bet realiai niekas kas normaliai susitvarko nesusiduria su tokia beda kad byretu itempejai
kalbejo apie gen. dirzo itempejus... kurie ant 2.4 yra amzina beda.

Siaip siai dienai is italu dyzeliu yra geriausias 1.9 85/88kw. Kiek teko ziuret 1.9 16v jtd, tai arba srotas i LT suveztas arba nieko gero is ju... trata kaip 2, 5TDI, o tolko jokio.
2011-11-11 15:35
2011-11-08 10:45 rašė: taip, bet pas 1, 9jtd tu problemu nebuna isvis :)
2011-11-08 13:00 rašė: pasakos, vienodi itempejai eina tiek 1.9, tiek 2.4 jtd motorams (kalbu apie tuos senuosius iki 2004m.), net dirzeliai tokie pat pagrindiniai, gal laiko trumpiau del to kad galingesnis motoras yra 2.4 bet realiai niekas kas normaliai susitvarko nesusiduria su tokia beda kad byretu itempejai
2011-11-11 00:57 rašė: kalbejo apie gen. dirzo itempejus... kurie ant 2.4 yra amzina beda.

Siaip siai dienai is italu dyzeliu yra geriausias 1.9 85/88kw. Kiek teko ziuret 1.9 16v jtd, tai arba srotas i LT suveztas arba nieko gero is ju... trata kaip 2, 5TDI, o tolko jokio.
Generatoriaus itempejai originalus su dirzu be keitimo apie 1000lt, kai susidesi tokiu - tada parasyk ar labai didele beda tai bus SKF firma 100%, o ne tik SKF dezute su fuflu viduje, ko lietuvoje pilnos lentynos :) 1.9 16v siaip dirba gerokai graziau nei 8v, o del 2.5TD keturgalvio variklio - jis dirba garsiai vien del to kad perdavimas nedirzu ir negrandine, o dantratinis, ko pasekoje jokiu, dirzu pagrindiniu ir grandiniu ir jokio vargo, tik aisku labai garsas traktoriskas :D o generatoriaus dirzelis ir itempimejai eina trys - du metaliniai persiprasuojanciais guoliais, o du guoliais SKF 30lt, dirzelis geras apie 80lt, na ir tas vienas siaubingas hidraulinis itempejas, tas apie 400lt :)
2011-11-14 10:22
2011-11-08 13:00 rašė: pasakos, vienodi itempejai eina tiek 1.9, tiek 2.4 jtd motorams (kalbu apie tuos senuosius iki 2004m.), net dirzeliai tokie pat pagrindiniai, gal laiko trumpiau del to kad galingesnis motoras yra 2.4 bet realiai niekas kas normaliai susitvarko nesusiduria su tokia beda kad byretu itempejai
2011-11-11 00:57 rašė: kalbejo apie gen. dirzo itempejus... kurie ant 2.4 yra amzina beda.

Siaip siai dienai is italu dyzeliu yra geriausias 1.9 85/88kw. Kiek teko ziuret 1.9 16v jtd, tai arba srotas i LT suveztas arba nieko gero is ju... trata kaip 2, 5TDI, o tolko jokio.
2011-11-11 15:35 rašė: Generatoriaus itempejai originalus su dirzu be keitimo apie 1000lt, kai susidesi tokiu - tada parasyk ar labai didele beda :thumbup: tai bus SKF firma 100%, o ne tik SKF dezute su fuflu viduje, ko lietuvoje pilnos lentynos :) 1.9 16v siaip dirba gerokai graziau nei 8v, o del 2.5TD keturgalvio variklio - jis dirba garsiai vien del to kad perdavimas nedirzu ir negrandine, o dantratinis, ko pasekoje jokiu, dirzu pagrindiniu ir grandiniu ir jokio vargo, tik aisku labai garsas traktoriskas :D o generatoriaus dirzelis ir itempimejai eina trys - du metaliniai persiprasuojanciais guoliais, o du guoliais SKF 30lt, dirzelis geras apie 80lt, na ir tas vienas siaubingas hidraulinis itempejas, tas apie 400lt :)
2, 5TDI nuo 2, 5TD skiri?
2011-11-14 10:23
2011-11-08 13:00 rašė: pasakos, vienodi itempejai eina tiek 1.9, tiek 2.4 jtd motorams (kalbu apie tuos senuosius iki 2004m.), net dirzeliai tokie pat pagrindiniai, gal laiko trumpiau del to kad galingesnis motoras yra 2.4 bet realiai niekas kas normaliai susitvarko nesusiduria su tokia beda kad byretu itempejai
2011-11-11 00:57 rašė: kalbejo apie gen. dirzo itempejus... kurie ant 2.4 yra amzina beda.

Siaip siai dienai is italu dyzeliu yra geriausias 1.9 85/88kw. Kiek teko ziuret 1.9 16v jtd, tai arba srotas i LT suveztas arba nieko gero is ju... trata kaip 2, 5TDI, o tolko jokio.
2011-11-11 15:35 rašė: Generatoriaus itempejai originalus su dirzu be keitimo apie 1000lt, kai susidesi tokiu - tada parasyk ar labai didele beda :thumbup: tai bus SKF firma 100%, o ne tik SKF dezute su fuflu viduje, ko lietuvoje pilnos lentynos :) 1.9 16v siaip dirba gerokai graziau nei 8v, o del 2.5TD keturgalvio variklio - jis dirba garsiai vien del to kad perdavimas nedirzu ir negrandine, o dantratinis, ko pasekoje jokiu, dirzu pagrindiniu ir grandiniu ir jokio vargo, tik aisku labai garsas traktoriskas :D o generatoriaus dirzelis ir itempimejai eina trys - du metaliniai persiprasuojanciais guoliais, o du guoliais SKF 30lt, dirzelis geras apie 80lt, na ir tas vienas siaubingas hidraulinis itempejas, tas apie 400lt :)
beabejo autobravoj tau gali ir uz 1500lt itempeja pasiulyt, tik klausimas koks asilas gali ji pirkti ir tiketi kad ten autentiska preke
2011-11-14 10:26
2011-11-09 17:43 rašė: Gerai, jei sakot, kad 166 nuo 10k ir jau cia ledas, bet 99.12men tipo 2000 ir ka pasakyt, sankaba pabirejo. Nors tikrinta servisuose, viskas buvo ciki piki, ledova masina. Praejo pora menesiu, is sankabos, kaip vanduo liko. Tai nematau to lavono esmes. Perki pigesne, tiek pat isleidi remontui, ir nepirkes uz tuos 10k.
del isminamojo guolio cia nieko tu nepaziuresi. buve daug atveju paziuri ledas sankaba, praeina pora savaiciu ir sankabos nera. Cia loterija.
2011-11-14 23:54
2011-11-11 00:57 rašė: kalbejo apie gen. dirzo itempejus... kurie ant 2.4 yra amzina beda.

Siaip siai dienai is italu dyzeliu yra geriausias 1.9 85/88kw. Kiek teko ziuret 1.9 16v jtd, tai arba srotas i LT suveztas arba nieko gero is ju... trata kaip 2, 5TDI, o tolko jokio.
2011-11-11 15:35 rašė: Generatoriaus itempejai originalus su dirzu be keitimo apie 1000lt, kai susidesi tokiu - tada parasyk ar labai didele beda :thumbup: tai bus SKF firma 100%, o ne tik SKF dezute su fuflu viduje, ko lietuvoje pilnos lentynos :) 1.9 16v siaip dirba gerokai graziau nei 8v, o del 2.5TD keturgalvio variklio - jis dirba garsiai vien del to kad perdavimas nedirzu ir negrandine, o dantratinis, ko pasekoje jokiu, dirzu pagrindiniu ir grandiniu ir jokio vargo, tik aisku labai garsas traktoriskas :D o generatoriaus dirzelis ir itempimejai eina trys - du metaliniai persiprasuojanciais guoliais, o du guoliais SKF 30lt, dirzelis geras apie 80lt, na ir tas vienas siaubingas hidraulinis itempejas, tas apie 400lt :)
2011-11-14 10:22 rašė: 2, 5TDI nuo 2, 5TD skiri?
puikiai skiriu tik daugelis neskiria 164 TD nuo TDI, o skirtumas toks kad visos 164 buvo tik TD, o ka turejo omenyje pries tai komentaves zmogus nz, bet trata 2.5 TD labai, tikrai baisiau nei audi/vw TDI
2011-11-15 11:36
2011-11-11 15:35 rašė: Generatoriaus itempejai originalus su dirzu be keitimo apie 1000lt, kai susidesi tokiu - tada parasyk ar labai didele beda :thumbup: tai bus SKF firma 100%, o ne tik SKF dezute su fuflu viduje, ko lietuvoje pilnos lentynos :) 1.9 16v siaip dirba gerokai graziau nei 8v, o del 2.5TD keturgalvio variklio - jis dirba garsiai vien del to kad perdavimas nedirzu ir negrandine, o dantratinis, ko pasekoje jokiu, dirzu pagrindiniu ir grandiniu ir jokio vargo, tik aisku labai garsas traktoriskas :D o generatoriaus dirzelis ir itempimejai eina trys - du metaliniai persiprasuojanciais guoliais, o du guoliais SKF 30lt, dirzelis geras apie 80lt, na ir tas vienas siaubingas hidraulinis itempejas, tas apie 400lt :)
2011-11-14 10:22 rašė: 2, 5TDI nuo 2, 5TD skiri?
2011-11-14 23:54 rašė: puikiai skiriu tik daugelis neskiria 164 TD nuo TDI, o skirtumas toks kad visos 164 buvo tik TD, o ka turejo omenyje pries tai komentaves zmogus nz, bet trata 2.5 TD labai, tikrai baisiau nei audi/vw TDI
bet jis ir snekejo apie TDI aubi

Jūsų žinutė