Alfa-Romeo 166 2.4JTD

Sukūrė Vartotojas 2012-03-15
2012-03-15 16:20
Sveiki visi, tokių temų jau buvo tikrai, bet esu šioks toks tinginys, ir noriu šviežiai paklausti apie šią auto.Taigi atėjo laikas pakeisti mašiniuką, galvoju apie šią auto.Ar galima ją normalią įsigyti už 7000Lt? Kaip jų varikliai, važiuoklės, kėbulas? Ar didelės detalių kainos lyginant su Astra 98-03m? Ir šiaip tiesiog, kas esate turėję, ar turite, pasidalinkite savo nuomone, apie šią auto.Būtų malonu, jei nesireikštų tie, kurie nieko neišmano, susirenka pasvaigti ir panašiai. Ačiū už supratimą. Laukiu atsiliepimų.
2012-03-15 16:54
2012-03-15 16:20 rašė: Sveiki visi, tokių temų jau buvo tikrai, bet esu šioks toks tinginys, ir noriu šviežiai paklausti apie šią auto.Taigi atėjo laikas pakeisti mašiniuką, galvoju apie šią auto.Ar galima ją normalią įsigyti už 7000Lt? Kaip jų varikliai, važiuoklės, kėbulas? Ar didelės detalių kainos lyginant su Astra 98-03m? Ir šiaip tiesiog, kas esate turėję, ar turite, pasidalinkite savo nuomone, apie šią auto.Būtų malonu, jei nesireikštų tie, kurie nieko neišmano, susirenka pasvaigti ir panašiai. Ačiū už supratimą. :beer: Laukiu atsiliepimų. :smoke:
Lyginant su astra tai tikrai brangiau islaikyt ja. Jei "autopiloto" zurnalistai nesumelavo tai pakabos analogisku pigiu daliu nera tai tenka pirkt brangias originalias. Apie varikli nesu pagiru girdejas..:)
2012-03-15 16:59
2012-03-15 16:20 rašė: Sveiki visi, tokių temų jau buvo tikrai, bet esu šioks toks tinginys, ir noriu šviežiai paklausti apie šią auto.Taigi atėjo laikas pakeisti mašiniuką, galvoju apie šią auto.Ar galima ją normalią įsigyti už 7000Lt? Kaip jų varikliai, važiuoklės, kėbulas? Ar didelės detalių kainos lyginant su Astra 98-03m? Ir šiaip tiesiog, kas esate turėję, ar turite, pasidalinkite savo nuomone, apie šią auto.Būtų malonu, jei nesireikštų tie, kurie nieko neišmano, susirenka pasvaigti ir panašiai. Ačiū už supratimą. :beer: Laukiu atsiliepimų. :smoke:
2012-03-15 16:54 rašė: Lyginant su astra tai tikrai brangiau islaikyt ja. Jei "autopiloto" zurnalistai nesumelavo tai pakabos analogisku pigiu daliu nera tai tenka pirkt brangias originalias. Apie varikli nesu pagiru girdejas..:)
O už mano įvardintą sumą, žmoniškas variantas išeina, ar ne? :)
2012-03-15 18:26
2012-03-15 16:20 rašė: Sveiki visi, tokių temų jau buvo tikrai, bet esu šioks toks tinginys, ir noriu šviežiai paklausti apie šią auto.Taigi atėjo laikas pakeisti mašiniuką, galvoju apie šią auto.Ar galima ją normalią įsigyti už 7000Lt? Kaip jų varikliai, važiuoklės, kėbulas? Ar didelės detalių kainos lyginant su Astra 98-03m? Ir šiaip tiesiog, kas esate turėję, ar turite, pasidalinkite savo nuomone, apie šią auto.Būtų malonu, jei nesireikštų tie, kurie nieko neišmano, susirenka pasvaigti ir panašiai. Ačiū už supratimą. :beer: Laukiu atsiliepimų. :smoke:
2012-03-15 16:54 rašė: Lyginant su astra tai tikrai brangiau islaikyt ja. Jei "autopiloto" zurnalistai nesumelavo tai pakabos analogisku pigiu daliu nera tai tenka pirkt brangias originalias. Apie varikli nesu pagiru girdejas..:)
2012-03-15 16:59 rašė: O už mano įvardintą sumą, žmoniškas variantas išeina, ar ne? :)
Detaliu kainos tikrai ne kosmines, panasios kaip analogisku metu audi ar bmw. Didesne beda, kad ardomu tokiu masinu gerokai maziau. Varikliai labai geri, patvarus (kalbu apie dyzeli) kebulas geras. Vaziuokle priklausomai kur ir kokiom dalim remontuosi, jei kokybiskom - laikys ilgai, bet cia silpnesnioji 166 vieta... uz 7000 imanoma rast tvarkinga, bet su 100kW varikliu iki 2000m. Geriau ziureti nuo 2000 metu su 103 arba 110 kW, juose stovi kintamos geometrijos turbina, su kuria maziau bedu. Aisku visko pasitaiko. Loterija kaip ir visur :)
2012-03-15 18:45
2012-03-15 16:54 rašė: Lyginant su astra tai tikrai brangiau islaikyt ja. Jei "autopiloto" zurnalistai nesumelavo tai pakabos analogisku pigiu daliu nera tai tenka pirkt brangias originalias. Apie varikli nesu pagiru girdejas..:)
2012-03-15 16:59 rašė: O už mano įvardintą sumą, žmoniškas variantas išeina, ar ne? :)
2012-03-15 18:26 rašė: Detaliu kainos tikrai ne kosmines, panasios kaip analogisku metu audi ar bmw. Didesne beda, kad ardomu tokiu masinu gerokai maziau. Varikliai labai geri, patvarus (kalbu apie dyzeli) kebulas geras. Vaziuokle priklausomai kur ir kokiom dalim remontuosi, jei kokybiskom - laikys ilgai, bet cia silpnesnioji 166 vieta... uz 7000 imanoma rast tvarkinga, bet su 100kW varikliu iki 2000m. Geriau ziureti nuo 2000 metu su 103 arba 110 kW, juose stovi kintamos geometrijos turbina, su kuria maziau bedu. Aisku visko pasitaiko. Loterija kaip ir visur :)
Su mechaninėm pavarų dėžėm ir kuro siurbliais problemų būna?
2012-03-15 18:49
2012-03-15 16:59 rašė: O už mano įvardintą sumą, žmoniškas variantas išeina, ar ne? :)
2012-03-15 18:26 rašė: Detaliu kainos tikrai ne kosmines, panasios kaip analogisku metu audi ar bmw. Didesne beda, kad ardomu tokiu masinu gerokai maziau. Varikliai labai geri, patvarus (kalbu apie dyzeli) kebulas geras. Vaziuokle priklausomai kur ir kokiom dalim remontuosi, jei kokybiskom - laikys ilgai, bet cia silpnesnioji 166 vieta... uz 7000 imanoma rast tvarkinga, bet su 100kW varikliu iki 2000m. Geriau ziureti nuo 2000 metu su 103 arba 110 kW, juose stovi kintamos geometrijos turbina, su kuria maziau bedu. Aisku visko pasitaiko. Loterija kaip ir visur :)
2012-03-15 18:45 rašė: Su mechaninėm pavarų dėžėm ir kuro siurbliais problemų būna? :smilewink:
Dyzelio automato nesu mates, nebent nuo 2004m., Mechanines dezes ir siurbliai gan patvarus, nebent vienetiniai atvejai pasitaiko. Isimtis - elektronika prie kuro siurblio, buna, kad sustreikuoja koks daviklis, bet dazniausiai del nekokybisko kuro.
2012-03-15 18:51
2012-03-15 18:26 rašė: Detaliu kainos tikrai ne kosmines, panasios kaip analogisku metu audi ar bmw. Didesne beda, kad ardomu tokiu masinu gerokai maziau. Varikliai labai geri, patvarus (kalbu apie dyzeli) kebulas geras. Vaziuokle priklausomai kur ir kokiom dalim remontuosi, jei kokybiskom - laikys ilgai, bet cia silpnesnioji 166 vieta... uz 7000 imanoma rast tvarkinga, bet su 100kW varikliu iki 2000m. Geriau ziureti nuo 2000 metu su 103 arba 110 kW, juose stovi kintamos geometrijos turbina, su kuria maziau bedu. Aisku visko pasitaiko. Loterija kaip ir visur :)
2012-03-15 18:45 rašė: Su mechaninėm pavarų dėžėm ir kuro siurbliais problemų būna? :smilewink:
2012-03-15 18:49 rašė: Dyzelio automato nesu mates, nebent nuo 2004m., Mechanines dezes ir siurbliai gan patvarus, nebent vienetiniai atvejai pasitaiko. Isimtis - elektronika prie kuro siurblio, buna, kad sustreikuoja koks daviklis, bet dazniausiai del nekokybisko kuro.
O kuro sąnaudos, kiek girdėjau iš kitų, ir kiek skaičiau, tai gan ekonomiškos?
2012-03-15 19:22
2012-03-15 18:45 rašė: Su mechaninėm pavarų dėžėm ir kuro siurbliais problemų būna? :smilewink:
2012-03-15 18:49 rašė: Dyzelio automato nesu mates, nebent nuo 2004m., Mechanines dezes ir siurbliai gan patvarus, nebent vienetiniai atvejai pasitaiko. Isimtis - elektronika prie kuro siurblio, buna, kad sustreikuoja koks daviklis, bet dazniausiai del nekokybisko kuro.
2012-03-15 18:51 rašė: O kuro sąnaudos, kiek girdėjau iš kitų, ir kiek skaičiau, tai gan ekonomiškos?
ziurint kaip lakstysi:) siaip i 5 trasoje telpi (90km/h), jei nepilnas ekipazas. mieste iki 8, padoriai vazinejant.
2012-03-15 21:36
2012-03-15 18:49 rašė: Dyzelio automato nesu mates, nebent nuo 2004m., Mechanines dezes ir siurbliai gan patvarus, nebent vienetiniai atvejai pasitaiko. Isimtis - elektronika prie kuro siurblio, buna, kad sustreikuoja koks daviklis, bet dazniausiai del nekokybisko kuro.
2012-03-15 18:51 rašė: O kuro sąnaudos, kiek girdėjau iš kitų, ir kiek skaičiau, tai gan ekonomiškos?
2012-03-15 19:22 rašė: ziurint kaip lakstysi:) siaip i 5 trasoje telpi (90km/h), jei nepilnas ekipazas. mieste iki 8, padoriai vazinejant.
noreciau paziuret kaip isipaisytum mieste i 8ltr:D
2012-03-16 06:56
Na kokiam Kaune ar Vilniuj per kamscius arba ziema sanaudos gali buti iki 10. Tokiam mieste kaip Taurage ar pan. tikrai ne daugiau 8. Kaip minejau viskas priklauso nuo vaziavimo budo. Norint galima ir labai taupiai vazineti.
2012-03-16 14:59
2012-03-16 06:56 rašė: Na kokiam Kaune ar Vilniuj per kamscius arba ziema sanaudos gali buti iki 10. Tokiam mieste kaip Taurage ar pan. tikrai ne daugiau 8. Kaip minejau viskas priklauso nuo vaziavimo budo. Norint galima ir labai taupiai vazineti.
kad 7-8ltr vidutines tai patikeciau nes nelabai kazkaip 1, 5t ir 2, 5ltr dyzeliukas ima kuro kaip koks 1, 9tdy.
2012-03-16 15:37
2012-03-16 06:56 rašė: Na kokiam Kaune ar Vilniuj per kamscius arba ziema sanaudos gali buti iki 10. Tokiam mieste kaip Taurage ar pan. tikrai ne daugiau 8. Kaip minejau viskas priklauso nuo vaziavimo budo. Norint galima ir labai taupiai vazineti.
2012-03-16 14:59 rašė: kad 7-8ltr vidutines tai patikeciau nes nelabai kazkaip 1, 5t ir 2, 5ltr dyzeliukas ima kuro kaip koks 1, 9tdy.
O trauka jų kaip? Jausis skirtumas persėdus iš 1, 8 92kw? :)
2012-03-17 22:23
2012-03-16 06:56 rašė: Na kokiam Kaune ar Vilniuj per kamscius arba ziema sanaudos gali buti iki 10. Tokiam mieste kaip Taurage ar pan. tikrai ne daugiau 8. Kaip minejau viskas priklauso nuo vaziavimo budo. Norint galima ir labai taupiai vazineti.
2012-03-16 14:59 rašė: kad 7-8ltr vidutines tai patikeciau nes nelabai kazkaip 1, 5t ir 2, 5ltr dyzeliukas ima kuro kaip koks 1, 9tdy.
taip, ims tiek pat, vilniuje 2, 4jtd su 6pavarom nesmaugiant apie 8, 5ltr. lakstant bus tikrai 10 ir daugiau. trasoj jis labai mazai ima. iki 110 vaziuok ir 5 nevirsys. kazkada vaziavau 220 autostrada buvo 9, 2ltr. nei meluoju nei ka. kol isibegeji aisku ima po 14-15 bet kai greitis nusitowi buna nedaugiau 10...
2012-03-17 22:27
2012-03-16 06:56 rašė: Na kokiam Kaune ar Vilniuj per kamscius arba ziema sanaudos gali buti iki 10. Tokiam mieste kaip Taurage ar pan. tikrai ne daugiau 8. Kaip minejau viskas priklauso nuo vaziavimo budo. Norint galima ir labai taupiai vazineti.
2012-03-16 14:59 rašė: kad 7-8ltr vidutines tai patikeciau nes nelabai kazkaip 1, 5t ir 2, 5ltr dyzeliukas ima kuro kaip koks 1, 9tdy.
2012-03-16 15:37 rašė: O trauka jų kaip? Jausis skirtumas persėdus iš 1, 8 92kw? :)
ot juokus megsti ziuriu :D kaip gali nesiskirt? :D skirsis ir zymiai. po tos astros tau sita lektuvas bus.... galiu pasakyt stowi garuose 166 sidabrine 2, 4jtd. variklis ir sankaba puikios bukles. praso 4500lt stabiliai atiduos uz 4000. buwau nulekes apzet. beda ta kad mires peciuko ventiliatorius(250lt) pasikeist gali pats. ir vaziuokle twarkyt reikia. vaziuokle restauruot iki 2000lt. cia ilgama laikui ir beweik wiskas kas imanoma.nepasieksi 7k ir bus puiki masina. plius oda.
2012-03-18 09:14
2012-03-16 06:56 rašė: Na kokiam Kaune ar Vilniuj per kamscius arba ziema sanaudos gali buti iki 10. Tokiam mieste kaip Taurage ar pan. tikrai ne daugiau 8. Kaip minejau viskas priklauso nuo vaziavimo budo. Norint galima ir labai taupiai vazineti.
2012-03-16 14:59 rašė: kad 7-8ltr vidutines tai patikeciau nes nelabai kazkaip 1, 5t ir 2, 5ltr dyzeliukas ima kuro kaip koks 1, 9tdy.
2012-03-17 22:23 rašė: taip, ims tiek pat, vilniuje 2, 4jtd su 6pavarom nesmaugiant apie 8, 5ltr. lakstant bus tikrai 10 ir daugiau. trasoj jis labai mazai ima. iki 110 vaziuok ir 5 nevirsys. kazkada vaziavau 220 autostrada buvo 9, 2ltr. nei meluoju nei ka. kol isibegeji aisku ima po 14-15 bet kai greitis nusitowi buna nedaugiau 10...
taigi:D gali jau nepasakot kaip mazai ima, palaikius 220 manau jau dugnas, rodykle taip greit krenta kad net baisu.
2012-03-18 10:04
2012-03-16 14:59 rašė: kad 7-8ltr vidutines tai patikeciau nes nelabai kazkaip 1, 5t ir 2, 5ltr dyzeliukas ima kuro kaip koks 1, 9tdy.
2012-03-16 15:37 rašė: O trauka jų kaip? Jausis skirtumas persėdus iš 1, 8 92kw? :)
2012-03-17 22:27 rašė: ot juokus megsti ziuriu :D kaip gali nesiskirt? :D skirsis ir zymiai. po tos astros tau sita lektuvas bus.... galiu pasakyt stowi garuose 166 sidabrine 2, 4jtd. variklis ir sankaba puikios bukles. praso 4500lt stabiliai atiduos uz 4000. buwau nulekes apzet. beda ta kad mires peciuko ventiliatorius(250lt) pasikeist gali pats. ir vaziuokle twarkyt reikia. vaziuokle restauruot iki 2000lt. cia ilgama laikui ir beweik wiskas kas imanoma.nepasieksi 7k ir bus puiki masina. plius oda.
Na kolega ir optimistas, pradėtum gilintis ir įsitikintum kad pasaka be pabaigos, nemiršta šiuose modeliuose pečiuko ventiliatorius, o išeina iš rikiuotės už apipūtimą atsakingas mikroprocerorius(ne kokia relė ar varikliukas) programiškai atkurti įmanoma , bet neilgam, nes plata užkirmijusi, tas procas atsakingas ir už variklio ventiliatoriaus greicius(dažniausiai būna likęs tik letesnysis arba maximalus o kokia itaka tai turi varikliui savaime aisku ) ir dar daugelį dalykų.Dėl šitų brudų dažniausiai ir stumiamos 166 , pakaba sutvarkoma, nors ir kainuoja gala perrinkt, bet palygimus su kvailiojancias sio modelio kompais ir elektronika vaziuokle tera menkniekis.Buvo bandymu ir nauja varikliuka keist, ir sena remontuot taciau viskas veltui.Taip, AG ir NM kai priekis varomas suteikia tikresni polekio jausma nes variklio KW ir realus WHP(arkliai ratuose)dar ir deka tobulu 6 begiu dezes perdavimu gan subtiliai subalansuoti bet bent jau man tai vienintelis idomus dalykas.
2012-03-18 11:42
Dėkui visiems.
2012-08-28 08:47
http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-166-tiesiogines-dujos-sedanas-2000-0123494549.html

Ar toks 3l benzinas/dujos ar dyzelis 2, 4 geresnis variantas?
2012-08-28 08:54
2012-08-28 08:47 rašė: http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-166-tiesiogines-dujos-sedanas-2000-0123494549.html

Ar toks 3l benzinas/dujos ar dyzelis 2, 4 geresnis variantas?
Abu variantai geri, varikliai patvarūs, traukos atžvilgiu super.
Tik dyzelis ekonomiškesnis.
2012-08-28 09:40
2012-08-28 08:47 rašė: http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-166-tiesiogines-dujos-sedanas-2000-0123494549.html

Ar toks 3l benzinas/dujos ar dyzelis 2, 4 geresnis variantas?
Buvo minčių ir man apie Alfą kažkada, bet atšoko fantazija kažkaip.. Neturiu nieko prieš šias mašinas, gražios ir visa kita, bet ne man. :) O šiaip, tai manau turėtų smagiai važiuoti 3L...
2012-08-28 10:10
2012-08-28 08:47 rašė: http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-166-tiesiogines-dujos-sedanas-2000-0123494549.html

Ar toks 3l benzinas/dujos ar dyzelis 2, 4 geresnis variantas?
2012-08-28 09:40 rašė: Buvo minčių ir man apie Alfą kažkada, bet atšoko fantazija kažkaip.. Neturiu nieko prieš šias mašinas, gražios ir visa kita, bet ne man. :) O šiaip, tai manau turėtų smagiai važiuoti 3L... :beer:
mano draugas norejo pirkti tai visos antiek grabai visos ispuvusios kad tragedija iki tokio lygio kad dugnai kiauri
2012-08-28 15:34
2012-08-28 08:47 rašė: http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-166-tiesiogines-dujos-sedanas-2000-0123494549.html

Ar toks 3l benzinas/dujos ar dyzelis 2, 4 geresnis variantas?
2012-08-28 09:40 rašė: Buvo minčių ir man apie Alfą kažkada, bet atšoko fantazija kažkaip.. Neturiu nieko prieš šias mašinas, gražios ir visa kita, bet ne man. :) O šiaip, tai manau turėtų smagiai važiuoti 3L... :beer:
2012-08-28 10:10 rašė: mano draugas norejo pirkti tai visos antiek grabai visos ispuvusios kad tragedija :lol: iki tokio lygio kad dugnai kiauri
Na, ta kur apžiūrėjau aš, tai nebuvo baisi labai, bet ir ne auksinė.. Apsižiūrėjau dar kelis variantus, nusprendžiau, kad Alfos nepirksiu.. Galiausiai, likau prie širdžiai mieliausios.
2013-11-20 20:50
turejau sita auto virs 3 metu, tai istikro puiki auto ir itin ekonomiska, vidurkis niekad daugiau 6, 5-7ltr nesigaudavo, mano buvo 01m 103 kw, kurdavos bet kokiu oru.. kai pirkau irgi biski bijojau , buvau prisiklauses kad langai patys atsidaro ir pan. is elektros tai buvo el lango variuklas sugedes, duru centrinio varikliukas ir berods viskas. o per tuos tris metus prasukau apie 70tukst. tai manau nebaisiai. kas liecia vaziukle, tai tik nupirkus teko keisti visa prieki.restauravau tai apie 850lt kainavo(cia panevezy), dar per ta laika keiciau galinius plaukiojancius salenblokus ir viskasw nemanau kad cia daug
2014-06-12 14:29
po motoro keitimo nesikure 166 2.4jtd ir kompas meta klaida p1320 , virsutini ir apatini davikli keite , bet nepadejo , draugas nori ja pirkt , bet nori zinot , ka reiks keist
2014-06-12 16:06
2014-06-12 14:29 rašė: po motoro keitimo nesikure 166 2.4jtd ir kompas meta klaida p1320 , virsutini ir apatini davikli keite , bet nepadejo , draugas nori ja pirkt , bet nori zinot , ka reiks keist :beer:
Apatinis ir virsutini cia is pagr. dirzo puses? Yra dar trecias uz variklio, prie starterio
2014-06-12 16:26
Jeigu reik kreipkis
2014-06-12 21:04
ir prie starterio keite , keite siurblio , po to kur ant magistrales , spaudima uzkele , bet neatidaro purkstuku
2014-06-12 21:04
diagnostika rodo , kad spaudimas virs 750 bar , bet gal pc meluoja vis del to
2014-06-12 21:08
2014-06-12 14:29 rašė: po motoro keitimo nesikure 166 2.4jtd ir kompas meta klaida p1320 , virsutini ir apatini davikli keite , bet nepadejo , draugas nori ja pirkt , bet nori zinot , ka reiks keist :beer:
Vrikliai indentiski kw ir visa kita?Mase gera saugikliai sveiki reles nenuejusios?
2014-06-13 10:08
2014-06-12 14:29 rašė: po motoro keitimo nesikure 166 2.4jtd ir kompas meta klaida p1320 , virsutini ir apatini davikli keite , bet nepadejo , draugas nori ja pirkt , bet nori zinot , ka reiks keist :beer:
Nesikurianti 166-a? Už kokią kainą? Nieks čia nepasakys ką ir kaip reikia keist, reikia normalios diagnostikos pas žmones kurie supranta, nes bekaitaliodamas daviklius suvargsi :)
2014-06-13 10:17
kainos nezinau , diagnostika sake dare ne karta , rodo p1320
2014-06-13 13:31
2014-06-12 21:04 rašė: diagnostika rodo , kad spaudimas virs 750 bar , bet gal pc meluoja vis del to
O spaudimas an CR ne 1350 mbar turetu buti?
2014-06-13 13:47
2014-06-12 14:29 rašė: po motoro keitimo nesikure 166 2.4jtd ir kompas meta klaida p1320 , virsutini ir apatini davikli keite , bet nepadejo , draugas nori ja pirkt , bet nori zinot , ka reiks keist :beer:
2014-06-13 10:08 rašė: Nesikurianti 166-a? Už kokią kainą? Nieks čia nepasakys ką ir kaip reikia keist, reikia normalios diagnostikos pas žmones kurie supranta, nes bekaitaliodamas daviklius suvargsi :)
as turiu stilo su tokiu varikliu, man teko ta varikli tvarkyti, kai suremontavau sujngiau visas fiskes ir nesikure, kartai tik viena pagriebima darydavo, tai iskojau kame reikalas, o pasirodi buvo toks reikalas kad buvo prie kolektoriaus pritvistinto daviklio fiskute ir paskirstymo velenelio fiskute sumaisyta, nes paskirstymo velenelio ir ir kito daviklio fiskes vienodos, tai apkeiciau ir iskart uzsikure pamegink pabandyti paieskot ir atkeisti tas fiskutes. o jei ne tas tada nezinau kame reeikalas. nes sakau tai kas pas mane buvo
2014-06-16 16:25
zodziu paaiskino buves savininkas taip , kad keite varikli , ir po keitimo nesikure , buvo sumaises fyskes uz motoro palei siurbli visas , dabar lyk ir ok sujunktos , bet kompas meta p1320 klaida , viena purkstuka istrauke , kad matytu ar jis purske , et purkstuku neatidaro , kuras y purkstukus pareina su spaudimu , viskas ok , bet purkstuku neatidaro , , , klause ar apatiniam ir virsutiniam davikli kur skaiciuoja sukius , toi daviklio fyskej tarp tu 3 laidu turi but varza , ar ne , nes siuo metu jos nera , nors jau antra daviklipakeite virsutini , tik jie aisku is sroto , o ten saukia , kad geri , , apatinis ar virsutinis skaiciuoja apsukas , ,, vat kiek klausimu pareina y mane , o ka atsakyt ????
2014-06-16 22:15
tiesa motora ydejo is 156 103kw , o senasis buvo 100kw , bet tik motora , o viskas kas aplink ir ant jo liko nuo senojo 100kw
2014-06-16 22:18
2014-06-12 14:29 rašė: po motoro keitimo nesikure 166 2.4jtd ir kompas meta klaida p1320 , virsutini ir apatini davikli keite , bet nepadejo , draugas nori ja pirkt , bet nori zinot , ka reiks keist :beer:
2014-06-12 16:06 rašė: Apatinis ir virsutini cia is pagr. dirzo puses? Yra dar trecias uz variklio, prie starterio :beer:
virsuinis us velenuko skyvo , o apatinis uz starterio ,
2014-06-16 23:14
2014-06-16 22:15 rašė: tiesa motora ydejo is 156 103kw , o senasis buvo 100kw , bet tik motora , o viskas kas aplink ir ant jo liko nuo senojo 100kw
Bus cia beda su comonrail kuro sistema.Kur yra tas kuro paskirstytojas visas i kuri ieina vamzdukai vienam gale turi but toks bosch sudukas jame stovi sietelis jei uzsikemsa kuro nepaduoda dazna ju liga yra bandyk isimt ir su oru ta dacika prapust tada dedi ir kuri jei ims bandys griebt bet sunkiai geriau jau keisk naujas 400-500lt dabar nepamenu ant katro motoro.Jei randasi priekyje tau pasiseke lengvai isismsi jei uz motoro biski uzsipisi kol isimsi
2014-06-16 23:22
2014-06-12 14:29 rašė: po motoro keitimo nesikure 166 2.4jtd ir kompas meta klaida p1320 , virsutini ir apatini davikli keite , bet nepadejo , draugas nori ja pirkt , bet nori zinot , ka reiks keist :beer:
2014-06-12 16:06 rašė: Apatinis ir virsutini cia is pagr. dirzo puses? Yra dar trecias uz variklio, prie starterio :beer:
2014-06-16 22:18 rašė: virsuinis us velenuko skyvo , o apatinis uz starterio ,
Ikeliu ft kaip atrodo
2014-06-16 23:41
2014-06-16 16:25 rašė: zodziu paaiskino buves savininkas taip , kad keite varikli , ir po keitimo nesikure , buvo sumaises fyskes uz motoro palei siurbli visas , dabar lyk ir ok sujunktos , bet kompas meta p1320 klaida , viena purkstuka istrauke , kad matytu ar jis purske , et purkstuku neatidaro , kuras y purkstukus pareina su spaudimu , viskas ok , bet purkstuku neatidaro , , , klause ar apatiniam ir virsutiniam davikli kur skaiciuoja sukius , toi daviklio fyskej tarp tu 3 laidu turi but varza , ar ne , nes siuo metu jos nera , nors jau antra daviklipakeite virsutini , tik jie aisku is sroto , o ten saukia , kad geri , , apatinis ar virsutinis skaiciuoja apsukas , ,, vat kiek klausimu pareina y mane , o ka atsakyt ????:shocking:
Jei imtume pačią blogiausią versiją tai 103 ir 100kw varikliai turi skirtingus kompus ir programas.103kw ėjo kaip eksperimentinis į vos ketvertą mėnesių gamintą 156 Edizione Esclusiva, jų tiek nedaug kad ant pirštų galima suskaičiuoti, jos buvo sportiškesnės išvaizdos, su spoileriais, gamykloje komplektuojamos su rimtesniu Momo vairu ir t.t.vėlaiu ėjo jau ir vėl kitoks 150Hp variklis.Blaiviai mąstant kompas neturėtų matyti ne vien purkštukų, gal mato neteisingą variklį.Gautum tokiu atveju keisti kompą arba mašiną.Nors mechaniškai skiriasi tik truputį mažesni Rpm kai pasiekiamas optimalūs Nm ir tie 3kw.Savotiškai "ankstesni"Nm.Cm3 1:1.Tačiau gali būti kitokie purkštukai, bent jų valdymas, degimas, kompas etc...Manu net jeigu užkursi , tai nedirbs taip, kaip turėtų.Manau reiktų overio klausti ką daryti tokiu atveju
2014-06-17 00:21
2014-06-16 16:25 rašė: zodziu paaiskino buves savininkas taip , kad keite varikli , ir po keitimo nesikure , buvo sumaises fyskes uz motoro palei siurbli visas , dabar lyk ir ok sujunktos , bet kompas meta p1320 klaida , viena purkstuka istrauke , kad matytu ar jis purske , et purkstuku neatidaro , kuras y purkstukus pareina su spaudimu , viskas ok , bet purkstuku neatidaro , , , klause ar apatiniam ir virsutiniam davikli kur skaiciuoja sukius , toi daviklio fyskej tarp tu 3 laidu turi but varza , ar ne , nes siuo metu jos nera , nors jau antra daviklipakeite virsutini , tik jie aisku is sroto , o ten saukia , kad geri , , apatinis ar virsutinis skaiciuoja apsukas , ,, vat kiek klausimu pareina y mane , o ka atsakyt ????:shocking:
2014-06-16 23:41 rašė: Jei imtume pačią blogiausią versiją tai 103 ir 100kw varikliai turi skirtingus kompus ir programas.103kw ėjo kaip eksperimentinis į vos ketvertą mėnesių gamintą 156 Edizione Esclusiva, jų tiek nedaug kad ant pirštų galima suskaičiuoti, jos buvo sportiškesnės išvaizdos, su spoileriais, gamykloje komplektuojamos su rimtesniu Momo vairu ir t.t.vėlaiu ėjo jau ir vėl kitoks 150Hp variklis.Blaiviai mąstant kompas neturėtų matyti ne vien purkštukų, gal mato neteisingą variklį.Gautum tokiu atveju keisti kompą arba mašiną.Nors mechaniškai skiriasi tik truputį mažesni Rpm kai pasiekiamas optimalūs Nm ir tie 3kw.Savotiškai "ankstesni"Nm.Cm3 1:1.Tačiau gali būti kitokie purkštukai, bent jų valdymas, degimas, kompas etc...Manu net jeigu užkursi , tai nedirbs taip, kaip turėtų.Manau reiktų overio klausti ką daryti tokiu atveju:beer:
Manau tau reiketu maziau zoles rukyt vakarais nes pasvaigai neblogai nesvarbu 103 ar 100kw blokai galva tas pats be to opellcoll sake , kad nuo ano variklio viska perdejo ant to naujojo tai px yra viskas , beda kitur sako kuro nepaduoda i purkstukus nu tai beda bus su tuo suduku kur imeciau ft matos cia pavadinimo nepamenu cia ju liga todel ir nesikuria.
2014-06-17 00:23
2014-06-16 16:25 rašė: zodziu paaiskino buves savininkas taip , kad keite varikli , ir po keitimo nesikure , buvo sumaises fyskes uz motoro palei siurbli visas , dabar lyk ir ok sujunktos , bet kompas meta p1320 klaida , viena purkstuka istrauke , kad matytu ar jis purske , et purkstuku neatidaro , kuras y purkstukus pareina su spaudimu , viskas ok , bet purkstuku neatidaro , , , klause ar apatiniam ir virsutiniam davikli kur skaiciuoja sukius , toi daviklio fyskej tarp tu 3 laidu turi but varza , ar ne , nes siuo metu jos nera , nors jau antra daviklipakeite virsutini , tik jie aisku is sroto , o ten saukia , kad geri , , apatinis ar virsutinis skaiciuoja apsukas , ,, vat kiek klausimu pareina y mane , o ka atsakyt ????:shocking:
2014-06-16 23:41 rašė: Jei imtume pačią blogiausią versiją tai 103 ir 100kw varikliai turi skirtingus kompus ir programas.103kw ėjo kaip eksperimentinis į vos ketvertą mėnesių gamintą 156 Edizione Esclusiva, jų tiek nedaug kad ant pirštų galima suskaičiuoti, jos buvo sportiškesnės išvaizdos, su spoileriais, gamykloje komplektuojamos su rimtesniu Momo vairu ir t.t.vėlaiu ėjo jau ir vėl kitoks 150Hp variklis.Blaiviai mąstant kompas neturėtų matyti ne vien purkštukų, gal mato neteisingą variklį.Gautum tokiu atveju keisti kompą arba mašiną.Nors mechaniškai skiriasi tik truputį mažesni Rpm kai pasiekiamas optimalūs Nm ir tie 3kw.Savotiškai "ankstesni"Nm.Cm3 1:1.Tačiau gali būti kitokie purkštukai, bent jų valdymas, degimas, kompas etc...Manu net jeigu užkursi , tai nedirbs taip, kaip turėtų.Manau reiktų overio klausti ką daryti tokiu atveju:beer:
2014-06-17 00:21 rašė: Manau tau reiketu maziau zoles rukyt vakarais nes pasvaigai neblogai:lol::lol: nesvarbu 103 ar 100kw blokai galva tas pats be to opellcoll sake , kad nuo ano variklio viska perdejo ant to naujojo tai px yra viskas , beda kitur sako kuro nepaduoda i purkstukus nu tai beda bus su tuo suduku kur imeciau ft matos cia pavadinimo nepamenu cia ju liga todel ir nesikuria.
Daznai ta bosch pizduka uzkisa per kanes kai visokiu suksliu prisipila jei is degalines vargo nematai.Jei naudoji krosini kura ar su priemaisom tai men ir keiti
2014-06-17 09:35
2014-06-16 23:41 rašė: Jei imtume pačią blogiausią versiją tai 103 ir 100kw varikliai turi skirtingus kompus ir programas.103kw ėjo kaip eksperimentinis į vos ketvertą mėnesių gamintą 156 Edizione Esclusiva, jų tiek nedaug kad ant pirštų galima suskaičiuoti, jos buvo sportiškesnės išvaizdos, su spoileriais, gamykloje komplektuojamos su rimtesniu Momo vairu ir t.t.vėlaiu ėjo jau ir vėl kitoks 150Hp variklis.Blaiviai mąstant kompas neturėtų matyti ne vien purkštukų, gal mato neteisingą variklį.Gautum tokiu atveju keisti kompą arba mašiną.Nors mechaniškai skiriasi tik truputį mažesni Rpm kai pasiekiamas optimalūs Nm ir tie 3kw.Savotiškai "ankstesni"Nm.Cm3 1:1.Tačiau gali būti kitokie purkštukai, bent jų valdymas, degimas, kompas etc...Manu net jeigu užkursi , tai nedirbs taip, kaip turėtų.Manau reiktų overio klausti ką daryti tokiu atveju:beer:
2014-06-17 00:21 rašė: Manau tau reiketu maziau zoles rukyt vakarais nes pasvaigai neblogai:lol::lol: nesvarbu 103 ar 100kw blokai galva tas pats be to opellcoll sake , kad nuo ano variklio viska perdejo ant to naujojo tai px yra viskas , beda kitur sako kuro nepaduoda i purkstukus nu tai beda bus su tuo suduku kur imeciau ft matos cia pavadinimo nepamenu cia ju liga todel ir nesikuria.
2014-06-17 00:23 rašė: Daznai ta bosch pizduka uzkisa per kanes kai visokiu suksliu prisipila jei is degalines vargo nematai.Jei naudoji krosini kura ar su priemaisom tai men ir keiti:lol::lol:
Neužsiciklink kaip ekstrasensas su tais užsikimšimais spėlioti nereik skubėti, net neteigiu juolab neirodineju kad tik tai ka rašiau butinai čia šiuo atveju pagrindinė priežastis.Nepamėgines nesužinosi kas ten yra realiai.Purkštuku neatidaryti gali ir dėl kitų priežasciu.Visuose JTD yra kuro slėgio sensoriai-jungikliai ir jie taip pat "lekia", bendrai paėmus tai tragedija su šiu auto elektronika.Teko "pasipist" ne su viena, kai jos buvo 2-4 metu amziaus(eina peklon).Kita vertus , kiek pamenu, siurblio slėgis vienuose 2, 4JTD 1300-1400bar, bet kituose 1320-1400 ir dar 1350-1400 yra.Autorius rašo kad paliko viska nuo 100kw variklio.Kad blokas ir galva vienodi dar ne viskas50 baru bent isivaizduoji skirtuma ar nelabai?
2014-06-17 09:35
y purkstukus paduoda , betpurkstuku neatidaro , kazkas su elektra , meta p1320 ir fsio ,
2014-06-17 09:38
2014-06-17 00:21 rašė: Manau tau reiketu maziau zoles rukyt vakarais nes pasvaigai neblogai:lol::lol: nesvarbu 103 ar 100kw blokai galva tas pats be to opellcoll sake , kad nuo ano variklio viska perdejo ant to naujojo tai px yra viskas , beda kitur sako kuro nepaduoda i purkstukus nu tai beda bus su tuo suduku kur imeciau ft matos cia pavadinimo nepamenu cia ju liga todel ir nesikuria.
2014-06-17 00:23 rašė: Daznai ta bosch pizduka uzkisa per kanes kai visokiu suksliu prisipila jei is degalines vargo nematai.Jei naudoji krosini kura ar su priemaisom tai men ir keiti:lol::lol:
2014-06-17 09:35 rašė: Neužsiciklink kaip ekstrasensas su tais užsikimšimais spėlioti nereik skubėti, net neteigiu juolab neirodineju kad tik tai ka rašiau butinai čia šiuo atveju pagrindinė priežastis.Nepamėgines nesužinosi kas ten yra realiai.Purkštuku neatidaryti gali ir dėl kitų priežasciu.Visuose JTD yra kuro slėgio sensoriai-jungikliai ir jie taip pat "lekia", bendrai paėmus tai tragedija su šiu auto elektronika.Teko "pasipist" ne su viena, kai jos buvo 2-4 metu amziaus(eina peklon).Kita vertus , kiek pamenu, siurblio slėgis vienuose 2, 4JTD 1300-1400bar, bet kituose 1320-1400 ir dar 1350-1400 yra.Autorius rašo kad paliko viska nuo 100kw variklio.Kad blokas ir galva vienodi dar ne viskas:lol:50 baru bent isivaizduoji skirtuma ar nelabai?
o kaip jis mato , kad ydetas 103kw o ne 100kw ,
2014-06-17 09:38
purkstukai senieji liko 100kw
2014-06-17 09:39
2014-06-17 09:35 rašė: y purkstukus paduoda , betpurkstuku neatidaro , kazkas su elektra , meta p1320 ir fsio ,
Taigi puirkstukai atsidaro vienu prie/nuo 1300 kitu prie tik 1350bar o dar kitu 2, 4JTD nuo 1320baru.Net auksto slegio siurbliai buna skirtingu gamintoju, ne tik boschiniai o ir Teak.Galbut todel ir rodo klaida 1320 kai reikia 1350 arba 1300.
2014-06-17 09:43
2014-06-17 09:35 rašė: y purkstukus paduoda , betpurkstuku neatidaro , kazkas su elektra , meta p1320 ir fsio ,
2014-06-17 09:39 rašė: Taigi puirkstukai atsidaro vienu prie/nuo 1300 kitu prie tik 1350bar o dar kitu 2, 4JTD nuo 1320baru.Net auksto slegio siurbliai buna skirtingu gamintoju, ne tik boschiniai o ir Teak.Galbut todel ir rodo klaida 1320 kai reikia 1350 arba 1300.
siurblys buvo uzdetas nuo 103kw kartu su motoru ir purkstukais , su davikliukais , bet po nesikurimo , viskas jau sudeta nuo 100kw ir nesikure , klaida tapati , ,, ,, jis negali matyt , kad 103kw , nes visi davikliai pakeisti , motore nera tokios elektros , kad matytu , jog motoras ne toks ,
2014-06-17 09:44
2014-06-17 09:35 rašė: y purkstukus paduoda , betpurkstuku neatidaro , kazkas su elektra , meta p1320 ir fsio ,
2014-06-17 09:39 rašė: Taigi puirkstukai atsidaro vienu prie/nuo 1300 kitu prie tik 1350bar o dar kitu 2, 4JTD nuo 1320baru.Net auksto slegio siurbliai buna skirtingu gamintoju, ne tik boschiniai o ir Teak.Galbut todel ir rodo klaida 1320 kai reikia 1350 arba 1300.
tiesa ant kompo rodo , kad siurblys uzkele apie 750bar , nors anksciau kurdavos su tokiais skaiciais , daviklis plautas
2014-06-17 09:46
Nebandei Alfa forume pasidometi, gal ten patartu tiksliau.Ne gali buti kaip man, auto 2011m tai nuleidau rankas, speedas rodo viena greiti, navigacija mazesni, ir prie didesnio greicio "tamposi"truputi Rpm ir greicio rodykle.Buvau autorizuotuose servisuose vokietijoje, svedijoje , pagaliau silberyje, nemeta isvis jokiu klaidu.Ilindau i UK foruma, pasirodo tokia triperine surinkimo kokybe , kad vos ne kas treciam tam modeliui ta pati beda, ir niekas nesuka del to sau galvos.Aisku cia rimtesne beda, bet pasidomet originaliam forume, manau verta.
2014-06-17 09:52
2014-06-17 09:46 rašė: Nebandei Alfa forume pasidometi, gal ten patartu tiksliau.Ne gali buti kaip man, auto 2011m tai nuleidau rankas, speedas rodo viena greiti, navigacija mazesni, ir prie didesnio greicio "tamposi"truputi Rpm ir greicio rodykle.Buvau autorizuotuose servisuose vokietijoje, svedijoje , pagaliau silberyje, nemeta isvis jokiu klaidu.Ilindau i UK foruma, pasirodo tokia triperine surinkimo kokybe , kad vos ne kas treciam tam modeliui ta pati beda, ir niekas nesuka del to sau galvos.Aisku cia rimtesne beda, bet pasidomet originaliam forume, manau verta.
nu bandysiu , reiks dal issiaiskint tavo teorija del motoro , kad ne toks , bet manau , kad netureto tai ytakot, nors sita teorija reik patikrint , dekui , , bet vistiek laukiu daugiau nuomoniu , gal kas jau yra susidures ir zinos ka daryt

Jūsų žinutė